Zadziałał napinacz przy tej stłuczce.
Napinacz i dwie kirunkowe = 3
Czyli auto było robione. Co wymieniałeś ? Trzeba jeszcze sprawdzić same napinacze co pokaże po wypięciu wtyczki. Możliwe że źle zrobiony.
Jest wymienialny, jest napinacz
Sruba wału 50Nm +180stopni . Napinacz i rolke dokrecam na wyczucie . Koła wałkow 20Nm + 120 stopni. wał i wałki zawsze nowe śruby.
Wałki 9 NM Koła zebate 75NM Napinacz 20NM
Czyli łańcuch przeskakuje. Czy napinacz jest prawidłowo założony?
Skoro nie masz kurtyn to zmień konfigurację sterownika. Co do reszty błędów to sterownik nie widzi poduszek w fotelach oraz napinaczy.
teraz ma pasek załorzony tak jak zaznaczyłem na czerwono , lol normalnie mysle ze ma stojący napinacz i nie dał rade go odciągnąć
Kolego w francuzach(i nie tylko) często błąd napinaczy pasów pojawia się jak powstaje rozwarcie obwodu napinaczy,sprawdź i popraw złącza elektryczne napinaczy pasów
No ja bym szukał na słupku tam będzie napinacz, przy fotelu będzie raczej kontrola zapięcia pasa
Witam Mam problem jak wymienić napinacz paska od alternatora przy peugeot 206 CC 2.0 16v Proszę o poradę
Rolkę napinacza sprawdź i alternator bo pompa zazwyczaj daje znać o sobie podczas skrętu albo napinacz nie napina i pasek ślizga płyn w normie?
Witam czy trzeba zdemontować napinacz żeby odkręcić alternator peugeot 307 1.4hdi.
jeśli nie wystrzelił napinacz pasażera to OK ,ale jeśli jest to napinacz kierowcy to jest uszkodzony.Od 3lat naprawiam auta z uszkodzonymi poduszkami i mierzę rezystancję zapalnika cyfrowym multimetrem wynosi ona około 3Ω.Pamiętaj aby odsunąć zworę w gniezdzie napinacza.
Wybierz sobie. Jeśli masz rolkę mimośrodową i napinacz, dokonujesz napięcia wstępnego mimośrodem, dokręcasz śrubę, następnie wyciągasz zabezpieczenie z napinacza które zwalnia go i napina pasek.
Mieszkając w Polsce stwierdzam iż wszystko jest możliwe. A napinacz pracuje?
RFV ma 132 konie i manualny napinacz.
występują skoki napięcia na zimnym silniku - najbardziej newralgiczne punkty układu elektronicznego padają - w moim wypadku przekaźnik pompy paliwa i żarówki. Bzdury. Nie masz pojecia, za co sie bierzesz. Pasek był wymieniany jak kupowałem samochód jakieś 3 miesiące temu, ale od początku piszczał, Zle zrobiona robota. Zaplaciles za nia? Niewlasciwy...
Blokujesz wał wałki i tyle. Jak się boisz to dodatkowo zaznacz sobie koła pisakiem przed zdjęciem starego paska ale to tylko w celach orientacyjnych bo składaj na blokady. Blokady załóż na starym pasku ewentualnie poluzujesz napinacz jak Ci któraś nie będzie minimalnie pasowała.
szukam schematu do 405 DL, dokladnie chodzi mi o napinacze pasow bezp. Prosze o jakies info.
Blokować nic nie musisz, pewnie jest samonapinacz więc też nic nie napinasz, zakładasz pasek a napinacz sam go napnie. Skoro płyn jest czerwony to lej czerwony.
Dla mnie to jest normalne. Jaki ma przebieg? . Te motory są mało problemowe. Awarii ulegają tylko membrany w pokrywie zawarów ,ale to objawia się piszczeniem i błedami mieszanki oraz czasami napinacz paska multi przy wiekszych przebiegach.
Dokładnie chodzi o tą rolkę u góry. Nad napinaczem. Nad osią wału z alternatorem. Bliżej koła pompy wspomagania. Tylko z tego co widzę to chyba też jest napinacz. Proszę o potwierdzenie.
Naprawa, czyli czyszczenie crash data? Jakie to są koszty? Używany sterownik kosztuje 180 zł. Sterownik o takich numerach jak poniżej? https://obrazki.elektroda.pl/7311121300_... a ja chcę doprowadzić auto do normalnego stanu. Kup komplet z jednego auta . Komplet czego? napinaczy, poducha, sterownik, czujniki?
Cześć, u mnie podobna sytuacja, u mnie też pęka pasek, dodatkowo wymieniony napinacz, bez efektu.
Na znanym portalu aukcyjnym wpisz "napinacz paska 607 2.7 hdi". Ostatnią ofertą jest sama rolka.
A nie zadziałała zwora w nie wpietym złączu? Dobre światło i lupa ,a tu zaraz będziecie kombajn budować. mjedras- zobacz ile masz napinaczy w ławce ,co?
Pasek jest cały, napędza pompę bez problemu, napinacz paska też jest ok
Przepraszam za odgrzewanego kotleta. Problemem był napinacz pirotechniczny pasa kierowcy. Wymiana na inny załatwiła sprawę.
Witam, Producent wymianie rozrządu przewiduje w warunkach normalnych 240tyś lub 10 lat a w warunkach trudnych 180 tys lub 10 lat i tego najlepiej się trzymać. co do łańcucha w tym silniku to jako tako sam łańcuch się nie zużywa i producent nie przewiduje jego wymiany,jednak zdarza się tak,że zbyt długa jazda z niskim poziomem oleju powoduje uszkodzenie...
Witam! Mam podobny problem, zapala się check i błąd P11A8 po czym auto traci moc a z komory silnika po dodaniu gazu słychać buczenie jakby pojawiła się dziura w kolektorze. Do tej pory zamieniłem miejscami dwa elektromagnetyczne zawory i założyłem nowy napinacz łańcucha. Efekt bez zmian. Panowie może jakieś podpowiedzi lub sugestie?
Jak leżał czteropak to tak.
Oczywiście i oczywiście napinacz też w tym silniku pada, ale w bliźniaczej w mini czy bmw 1ce to poprawili Czyli, jeśli łańcuch się "delikatnie" wyciągnie to ten napinacz sam go "ureguluje"? Tak to działa?
Albo pompa wspomagania albo alternator były wymieniane. Został zamontowany niewłaściwy element, i koła nie są w osi. Jeszcze jedna rzecz, napinacz jest wyrobiony i stoi pod kątem.
Witam. napinacz zaczyna przenosić napęd na pompę Od kiedy napinacz jest urządzeniem do przeniesienia napędu? dolny wąż od chłodnicy jest zimny i chłodnica też jest zimna Skoro tak, to termostat uszkodzony, nie otwiera dużego obiegu.
mozliwe ze to swieca? Tak, zlokalizuj na który nie pali. Sprawdź świece jeśli będzie ok to sprężanie, bo pisałeś że napinacz ci się rozleciał.
no ale gdybym nawet kupił jakiś zamiennik to chociaż przez krótki czas by chodził normalnie ... napinacze często ulegają uszkodzeniu ?? lub czy można jakoś sprawdzić napinacz ?? w peugeocie 307 miałem to samo i wymieniłem : pasek , koło na wale , napinacz i tak samo jak w 206 hałasuje i podskakuje ...
Witam. Mam pytanie czy podczas pracy silnika napinacz paska klinowego powinien drgać? Czy jest to normalne? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
5 dni temu wiozłem autem szafki i musiałem poskładać tylne siedzenia. Od tego czasu zdarza się że zapala się kontrolka nie zapiętych pasów z tyłu mimo że tam nikt nie siedzi. Wszystkie złączki przeczyściłem płynem kontakt ale to nie pomogło. Sprawdziłem kabelki i nic. Najgorzej że to nie dzieje się zawsze. Czasami jest ok. Niezależnie od tego na wyświetlaczu...
Możesz ją wyjmować :) I proponuję Ci nie jeździć już nim, Bo nie skończy się tylko na turbinie. I sprawdź koło i napinacz bo piszczy strasznie.
http://replace-timing-belt.com/wp-conten... Proszę bardzo. Zanim się narobisz to wymień sam napinacz. Jeśli lancuch po demontażu nie będzie rozciągnięty to nie obejdzie się bez wymiany wariatora. To silnik bmw, odpowiedzialny za to może być zawór zwrotny oleju przez co wariator...
Pasek nie może piszczeć. Napinacz lub zły montaż paska. Alternator Mitsubishi?
Tam były montowane dwa rodzaje napinaczy. Teraz trudno mi powiedzieć, który będzie pasował. Po drugie w każdym sklepie z częściami samochodowymi dobiorą Ci wg katalogu a w razie "W" idziesz z paragonem i wymienisz na ten drugi.
Producent nie podaje interwałów czasowych/przebiegowych wymiany łańcucha rozrządu, ale to nie oznacza, że jest on wieczny. Jak pojawi się poranny grzechot po odpaleniu silnika, czy zacznie wyskakiwać kontrolka check silnika i błąd synchronizacji rozrządu, to należy go wraz z resztą podzespołów (ślizgi, napinacz, koła etc.) wymienić
Może napinacz za słabo dokręcony i pasek rozrządu przeskoczył
Peugeot 207 błąd Triggering of the pretensioner- local tyle pokazuje urządzenie diagnostyczne, to nie jest błąd napinaczy- więc co? dziękuję za wszelkie sugestie.
Zrób sobie na linii od tego napinacza zwarcie, albo bezpieczniej przerwę, zobaczysz czy instalacja sterownik- napinacz jest sprawna i czy na pewno szukasz usterki przy tym napinaczu co trzeba (uniwersalne testery potrafią kłamać:))
Przecież masz aktywny 160, odpalony napinacz. Dopóki go nie wymienisz nic nie skasujesz.
majac ten schemat, wezmiesz wymiary sam. poza tym musisz miec tzw dummy napinacz i wszystkie nowe sróby.
Witam Mam następujący problem ze zdjęciem paska klinowego z koło wału (można przeciąć pasek) napinacz poluzowany .Problem polega na tym iż nie mam pojęcia jak go ponownie założyć . Dodano po 9 Zapomniałem dodać że chodzi mi o sprzęgło pompy cieczy czy coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/7935825300_1...
Dzisiaj wgrałem zgodny z moim numerem końcówką 554, i mam błąd ( w załączonym pdf ) nadmieniam że poduszki są podłączone nowe, zamiast napinaczy mam tymczasowo co innego :)
Rozumiem że chodzi o silnik 1.4 VTI na łańcuchu? Jeśli tak to padały napinacze łańcucha
Kiery zablokujesz koło zamachowe, klin na wale powinien być na godzinie 12. Wtedy 100% że to GMP. Pasek nakładasz, naciągasz w odwrotną stronę zegara, zaczynając od dołu. Na kole wałka rozrządu i pompie wbijasz blokady (nie muszą być oryginalne). Oba kółka luzujesz (na każdym 3 śruby na 13-tkę) w celu napięcia paska. Po założeniu paska skręcasz napinacz,...
Błędy się pojawiają po każdorazowym kasowaniu ich? podociskaj kostki złączy elektrycznych w napinaczach - o ile napinacze sprawne powinno pomóc.
Napinacz ma wskaźnik napięcia. Kup komplet INA i będzie ok. Tu nie chodzi o problemy z odkręceniem, razem z rozrządem wymienia się elementy mocujące
chodzi o schemat montażu paska rozrządu a dokładnie w którą stronę obracać napinacz paska czy zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy przeciwnie z góry dzięki za informacje.
Witam . centralka 8 violes obsłuży 2 poduchy przednie, 2 boczne,2 kurtyny,2 napinacze pasów. Możesz śmiało ją zamontować ,trzeba tylko ją odpowiednio skonfigórować przyżądem diagnostycznym aktywując obecne w samochodzie poduszki ,napinacze,wyłącznik poduszki pasażera
Witam kolego i co uporales się że drgającym napinaczem wymieniłem już wszystko nawet koło pasowe
Popraw połączenia pirotechnicznych napinaczy pasów bezpieczeństwa, złącza masz pod siedziskiem foteli kierowcy i pasażera.
Pasek nie wychodzi poza koło wałka rozrządu - układa się przy jego lewej krawędzi . Wiem ,ze powinien ułozyć się na środku tego koła bez względu ,czy mamy założony zwykły napinacz ,czy automatyczny napinacz. Myslę ,że tak można jeżdzić ,ale nigdy nie ma pewności ,czy dojedzie się bezproblemowo. Być może gdzieś tkwi przyczyna . Może powodem jest Pompa...
sprawdzic wszystkie kostki od poduszek i napinaczy jak ma. a tasma pod kierownica nie po strzale? jak tak to wymienic.
Podpinam się pod temat błędów spójności ... u mnie wywala błąd P0341 a po kilku uruchomieniach silnika na wyświetlaczu napis "depollution system faulty" i zaświeca się kontrolka chcek engine. Po skasowaniu błędu kilka uruchomień silnika i sytuacja się powtarza . Ogólnie auto więcej pali PB i do około 3 tys. obr. jest mułowate. Samochód Peugeot 308 1.6...
Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeot boxer 3.0 HDI - nie ładuje mi alternator pomimo że jest sprawny (został wymieniony). W porządku jest też pasek i napinacz. Najprawdopodobniej mam gdzieś uszkodzony przewód wzbudzenia - chciałbym na schemacie sprawdzić gdzie ma złącza i jak biegnie.
Pasek naciągnąłem blokując najpierw kołkiem metalowym napinacz dynamiczny, następnie naciągając rolką z mimośrodem aż do zluzowania kołka z napinacza dynamicznego. Napinacz dynamiczny drga w czasie pracy silnika, zmieniałem go, w poprzednim sprężyna (tłumik drgań) miała wyrobione gniazda. Alternator, a także inne elementy sprawdzałem pod kątem luzów...
Napinacz może się wydawać dobry, najlepiej weź psiknij jakimś WD40czy CX80 na jego łożysko, bo lubi czasami łapać podczas pracy, ewentualnie inne łożyska w rozrządzie. Wiem, bo miałem z tym problem w swojej Audi. Też chodziło normalnie, ale po nagrzaniu czasami nawet się całkowicie blokował (napinacz) i stawał nieruchomo.
Jedna rolka powinna mieć po bokach prowadzenia żeby pasek nie chodził na boki. Na zdjęciach chyba rolka i napinacz nie mają tego prowadzenia. Zrób zdjęcie rolki prowadzącej.
Nie pan Zdzisio, normalny zakład mechaniczny, pisałem że jest faktura. Wiem na pewno, że wiedzą co to takiego klucz dynamometryczny i do czego się go używa, ale niestety nie wiem, czy akurat do przykrecenia tej śruby uzyli takowego, to jedno, a drugie czy użyli odpowiedniego momentu wg instrukcji, czy jakiegoś innego (wg uznania). Czy do takiej śruby...
Czyli chodzi o poduszkę w siedzeniu? czy po wystrzale poduszki w siedzeniu uwala się sensor i napinacze pasów?
wywal wtyczki pod fotelami do pirotechnicznych napinaczy i zlutuj na stałe a usterka już nigdy się nie powtrzy
To silnik z serii TU3 o ile sie nie myle, jest na 100% kolizyjny niestety.. Ja mialem pogiete (leciutko) 4 zawory jak kiedys przy odpalaniu rozlecial mi sie napinacz rozrzadu i pasek tylko przeskoczyl
zdejmujesz paski, ustawiasz znaki, zdejmujesz pokrywy od rozrządu, luzujesz napinacz i w tym momencie pamiętaj żeby nie przestawić wału ani wałka bo potarabanisz rozrząd, następnie odkręcasz na wale zębatkę i wywalasz simering, nabijasz nowy i wszystko w odwrotnej kolejności składasz, to pokrótce ale jeśli nie robiłeś tego to może poproś znajomego do...
Żadne Peugeoty nie miały czujników w drzwiach. Żeby kontrolka nie migała wytnij złączki napinaczy i poduszek bocznych (jeśli są) i zlutuj na stałe. To jest standardowa usterka i takie rozwiązanie sugeruje Peugeot.
A jednak bym sprawdził ten silniczek krokowy! A wycieraczki będą piszczeć jak masz źle wyregulowany napinacz pasów, bo wtedy są naprężenia w konstrukcji i się guma naciąga.
Ten dziwny silowniczek to pewnie napinacz pasow. A oswietlenie, skoro dzialalo i przestalo, to zaczalbym od sprawdzenia zarowek.
W moim P406 przy identycznym zachowaniu się kontrolki uszkodzona była taśma w kierownicy lub mogą nie łączyć kostki do napinaczy pasów pod fotelami.Wszystko przy załozeniu ,że wcześniej system był sprawny. ---------------- Krzysiek
Witam. Problem rozwiązany poprzez wymianę sterownika. Gość z serwisu Peugeota w Londynie twierdzi że problem jest znany i koncern PSA w takich przypadkach "po cichu" wymienia sterowniki na nowe. Przy wymianie sterownika należy sugerować się numerem producenta sterownika czyli Autoliv, konieczne jest też telekodowanie ilości poduszek, napinaczy pasów...
Częsty problem w Citroenie C5. Niestety wiele napinaczy dynamicznych dostępnych na rynku jest niewłaściwych. W tych dostępnych w serwisie tez się takie trafia ale tylko czasem.
Witam. Po pierwsze rezystancja napinaczy jest za wysoka i jest to typowy błąd peugeota. rozepnij wtyczki pod fotelami i zapnij zamiast napinaczy rezystory 2.2 Ω . granica błędu dla tego samochodu to około 0.5 Ω jeżeli kontrolka świeci światłem ciągłym to sterownik jest uszkodzony lub ma zapisany crash . Jeżeli kontrolka zgaśnie po podpięciu...
Niewiem czy w tym przypadku pomorze ale spróbuj sprawdzić kostki połączeń napinaczy pasów pod siedzeniami. napinacze i poduszki mogą być na jednym obwodzie, tak jest u mnie w Citroenie.
Kolego napinacz działa tylko w jedną stronę, pod drugie pasek używany należy napiąć bardziej niż nowy.
Po wymianie napinaczy dalej będzie się świecić AirBag. Sterownik Airbag do wymiany lub do "naprawy" w celu czyszczenia Crash Data. Najlepiej po takim samym numerze szukać jeżeli wymiana.
Napisałem ,że napinacz ok. Pasek ok. Koło pompy stawia bardzo duży opór,że aż pasek się ślizga. Tylko czasami i po uruchomieniu kilka minut.
tak nie było 1.9 tdi, jest 1.9 td plus cooler, widząc napinacz z rysunku wiesz jaki to motor - autor wątku też nie miał dodatkowych pytań co do schematu... tylko co dopasować - włożyć w dziurkę.
Na muxie, sensor, poduchy i napinacze.
Napinacz był zablokowany kołkiem i tak właśnie zrobiłem.Wiec wydaje sie dobrze napięty a jak rolkę popuszczę stukotanie ustaje.
Mam problem mam peugeota 406 i nie moge sie połączyc komputerem z sensorem air bag instalacja ok od poduszek i od napinaczy masa jest zasilania są a air bag nie gasnie sensor był naprawiany czy moze być ze sie zepsół z powodu naprawiania bo chodził około roku czasu i zaczeła migac a potem zaswieciła sie na stałe tasma w kierownicy ok kostki napinaczy...
mogą być używki, ale muszą być sprawne Jakieś 60% jak nie lepiej, dostępnych napinaczy,kutyn,poduszek na naszym rynku,pochodzi z regeneracji.Jest w zachodniej Polsce firma która to naprawia,byłem widziałem i nie mogłem uwierzyć jaki mają przerób.Przy mnie jakiś handlarz,przywiózł im i sprzedał cały bagażnik napinaczy,kurier za kurierem z "dechami"...
Kable pod fotelem się łamią albo wtyczka. Poczytaj o tym bo już pewnie nawet się pojawiły filmiki jak to naprawić Tylko żeby to były złącza pod fotelem by zgłosiło błąd napinaczy, maty zajętości itp. Ale błąd konfiguracji to bardziej problem komunikacji, kodowania sterownika AIRBAG, problemy ze sterownikiem.
Oczywiście że tak, są to błędy przejściowe, ale jak serwis chce stwierdzić czy grzebał któś w instalacji to stwierdzi. Po za tym duże nagromadzenie takich błędów zamydla obraz prawdziwej usterki jeśli ona powstanie, dlatego się je kasuje. Wyświetlenie poduszek nie zawsze jest błędem przejściowym.W niektórych modelach wiąże się to z wymianą sterownika...
Sprawdż połączenia napinaczy pasów pod siedzeniami. To jest bardzo częsta usterka we francuskich autach. Czasami wystarczy je wypiąć i wpiąć i będzie dobrze, oczywiście przy wyłączonej stacyjce.
przy ok. 100km/h 3tys obrotów. automat redukował biegi i jak tak jak piszesz że pękł pasek przy 3 tyś to nie dobrze. Uważam że dużym problemem będzie ustalenie dlaczego pękł i przecierał obudowę - koło napinacza lub rolka
Stwierdziłem że taki odgłos wydobywa się z paska klinowego, ale szczerze powiedziawszy nie wiem co jest tego przyczyną. Rolki i napinacz był wymieniany na końcu stycznia, pasek jest dobrze naciągnięty. Ma ktoś jakiś pomysł? Pozdro!
Przykra i kosztowna sprawa :-( Niestety raczej wina mechanika czesto zmieniaja tylko pasek a zostawiaja stare rolki , napinacze czy pompy wody.
Jak założyłem koło pasowe od starego alternatora to zniknoł problem braku ładowania na wyższych obrotach . Nadal jednak czasem delikatnie mrużą kontrolki bądź panel od klimatronica . Napinacz mam na sprężynie automatyczny może sprężyna już do kitu i nie trzyma cały czas właściwego napięcia paska....
Na dniach powiem czy cos to dało rozebrałem do zera i składam.1 Zwrocie uwagę czy ktoś nie pomylił kol. Każde m opis in/ex sa takie same wałek wydechowy był przestawiony. Ale przyczyną mógł być napinacz łańcucha co mogło spowodować przeskoczenie. 2 inklimetr cyfrowy kat powinien wynosi między 89.6 do 90.4stopni https://obrazki.elektroda.pl/4443552300_...
a się okazało że kabel od napinaczy pasów pod siedzeniem nie był podłaczony i ....... po podłączeniu go wszystko jest OK , a poprzedni właściciel nie wiedział co z tym fantem zrobić postanowił wyjąć żaróweczke i sprzedać fure :))))))))))
Witam Panowie i Panie. Posiadam Peugeota 307 1.6 16V 109KM z 2001r z A/C. Kilka dni temu żonie urwało napinacz paska wraz z paskiem i tak jeździła aż rozładowała baterię. Po wymianie paska i napinacza chciałem odpalić samochód, ale wystąpił problem. Auto kręci, ale nie odpala oraz na desce miga szybko dioda na przycisku zamykania drzwi. Nie posiadam...
witam, kupiłem peugeota po wypadku, swiecą poduszki , auto ma zblokawany lewy pas, i wybite przednie poduszki, założyłem nowy napinacz, i obie poduszki, kontrolka nadal nie gaśnie, i mam pytanie : czy trzeba naprawic sensor czy cos jeszcze musze wymienic, Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Szymon
Mam 1.9 TD. Napinacz górny wymieniałem razem z paskiem, napinaczem jest tam amortyzator ze sprężyna i on jest nowy. Dodano po 1 Mam 1.9 TD. Napinacz górny wymieniałem razem z paskiem, napinaczem jest tam amortyzator ze sprężyna i on jest nowy. Dodano po 2 httpxxx.pl/kolo-pasowe-citroen-xsara-1-9... czy to jest to koło...
peugeot napinacz peugeot napinacz peugeot partner peugeot napinacz paska
diody równolegle mostek oświetlenie kurnika szuflady ricoh
schemat jednokreskowy instalacji schemat jednokreskowy instalacji
Kenwood KA-3020 vs KRF-V5020 vs Onkyo TX-200 do gramofonu MM Kenwood KA-3020 vs Onkyo TX-200: Wybór do gramofonu MM