Elo all mam pytanko czy jest jakaś regulacja napinaczy pasów w Megane II 05r ?? bo nie czasem nie chcą mi odbijać :/
Jaki kod silnika ? w tych silnikach raczej nie ma wariatora a jest napinacz z regulacją(nastawnikiem) faz rozrządu. To nie ma nic wspólnego ze smarowaniem wałków, czy napinacz jest uszkodzony? czy to tylko profilaktyczna wymiana ,tak dla spokoju ducha?
Wygląda mi to na zbyt słabe napięcie taśmy. Może napinacz do regulacji.
Hmm, wsteczny nie ma synchronizatora to nawet jak lekko sprzęgło ciągnie to powinno zgrzytać. Podnieś maskę i zobacz ile linka ma luzu na dźwigni sprzęgła na skrzyni. U mnie ma kilka mm. Nawet się mocno siłując nie idzie jej zdjąć bez narzędzi. Jak jest za luźna to znaczy, że automatyczne regulacja luzu już nie działa. Tylko całkiem jej nie zdejmuj....
Wymieniony komplet- napinacz+ślizgi+łańcuch? Bo stuki to wcale nie musi być to - tylko szklanki. Dodano po 1 Miałem kiedyś uszkodzenie zaworu sterującego w takim napinaczu ADR to sam napinacz, bez regulacji elektrozaworem jak mi się zdaje. Regulacja była w następcy -AGN.
Napinacz z regulacją, czy napiecie paska reguluje się pompa wody? Prawdopodobnie masz zły napinacz. Powinien być napinacz bez mozliwości regulacji tzn. przykręcasz go do silnika, a naciąg paska ustawiasz na znaki na napinaczu obracając pompą wody. Mimo, że oba typy napinaczy da sie zamontować to nie powinny byc stosowane zamiennie.
Witam, maszyna Łucznik 884, plącze nici od spodu. Napinacz górny jest ustawiony tak, że nitkę trzyma ciasno i tak plącze. Dolna nić na napinaczu, chodzi swobodnie lekko. Zawsze ustawiałem na bębenku lekkie wysuwanie nici a na górnym napinaczu z lekkim oporem i działało pięknie. Tutaj nie idzie tak ustawić. Może ktoś coś doradzi?
Gdyby ta regulacja(napinacz) poddawał się jeszcze chociaż 2 mm..... NIE IDZIE dalej....Prędzej ta linka strzeli.....
Jest napinacz hydrauliczno sprężynowy na pasek osprzętu pk. Nie ma regulacji. A w czym problem?
Witaj W Audi znajduje się napinacz paska. Nim dokonuje się regulacji. Zajrzyj tu https://a6klub.pl/a6-c5-diesel/jak-wyjac... Pozdrawiam
Regulacja jest pod samochodem, ale radzę zajrzeć głębiej to znaczy zdejm bębny i zobacz na mechanizm rozpieraczy i stan szczęk.
Taki objaw to przede wszystkim wyciągnięty pasek lub za luźny napinacz. Jak wrzucisz wyższy bieg to spróbuj podciągnąć sprzęgło do siebie nogą lub ręką. Czasem to pomaga i zaczyna jechać. Ale wtedy na pewno pasek lub sprężyna napinacza do wymiany. Ewentualnie regulacja napinacza.
Na kole zębatym pompy masz naniesioną cechę, na korpusie aluminiowym jest druga cecha. Zgranie ich daje położenie wtrysku pierwszego cylindra. To jest regulacja zgrubna, dokładną masz na pływających kołach napinaczy. Wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy, następnie cofasz silnik razem z pompą aż tłoczek przyjmie najniższe położenie, w ten sposób...
Byłem u dwóch gości no i twierdzą że jest minimalny luz ale nie ma to wpływu na granie zaworów, co do napinacza nie ma możliwości regulacji naciągu, napinacz automatycznie reguluje naciąg. :?
zmianę średnicy na tym kole tylko jakim sposobem dokonywać tego w sposób płynny? To sie nazywa ,,Variomatic" tylko po co on tam ? Nie ma napinaczy pasów, i regulacji współosiowości rolek napędowej i biernej ?
Przyczyn może być kilka 1 brak podtrzymki unoszenia pasa napinacza włączania ,wyłączania hederu [gardzieli] 2 zbyt mocno podkręcony napinacz [ niskie położenie przy unoszeniu pasa ] 3 koło pasowe regulacji napinania żle ustawione [do ustawienia ] 4 rozumnie że sprężyna unosi napinacz do końca 5 dolna podtrzymka do regulacji [uniesienia]
Sprzet zawiozłem do serwisu. Serwis stwierdził, że zwykla regulacja pomogla... no ale nie wierzę w to. Zamykam temat, teraz wozidło jest sprawne juz dłuzszy czas, wiec cos musiało być na reczy.
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
Witam, dogadaliście się z tymi maszynami? Mam identyczną sytuację, plącze nić pod spodem. Wymienione zębatki, bębenek i wstępnie ustawiona regulacja napinacza nic nie daje, nie zabiera nici z dolnej szpulki. Pomoże ktoś?
Nie słyszałem o czymś takim, ale nie mam przy sprzęgle regulacji długości linki i taki napinacz musi być, pewnie pod podszybiem . Poszukam .
miałem podobny problem z Thalia 1,4 wersja z klima i do wymiany był napinacz sprężynowy. Jego zadaniem jest regulacja naciągu paska z obrotami silnika.Następuje wykrzywienie napinacza u mnie tak ok. 85tys km.Patrząc z góry widać jak odchodzi od silnika i ścina pasek
Witam. 1]lewy napinacz był za mocno naciągnięty 2] regulacja rolkami prowadzącymi daje prawidłowy braz. Dziękuję wszystkim za pomoc.
DiZMar bez urazy, ale napisałeś "naciągnij pasek" .Tam nie ma regulacji,paska już nie naciągnie ,bo napinacz jest na sprężynie. Chodzi mi o sam napinacz "łożysko" być może ono piszczy. Nie "łożysko piszczy" tylko słabo napięty pasek ślizga się i piszczy. Bywały napinacze z ręczną regulacją napięcia paska i wystarczyło zmienić położenie kółka napinacza....
Napinacz miały po 92r. Mimo to i tak regulacja jest tylko na pompie. Starczy już tego lamerstwa. Zamykam.
Dokładnie tak jak Panowie piszecie. Pasek nie był załozony na napinacz. Teraz jest w poządku, Została tylko regulacja. Mam nadzieję, że podołam.
Sposób Pawła jest najprostszy ale owszem można robić to dolną rolką (w pewnym ograniczonym zakresie i to raczej służy korekcie początku wtrysku) i po przestawieniu rolki skorygować napinacz (górna rolka).
Jakie rozwiązanie polecacie? Koła pasowe wielostopniowe i szybki napinacz na mimośrodzie. Płynna regulacja jest zbędna i ma podstawową wadę. Falownik. On wszystkiego pilnuje. Jedyne czego nie upilnuje to tego żeby silnik nie tracił mocy ze spadkiem prędkości. Jak zwolnisz paskiem 5 razy to moment obrotowy wzrośnie 5 razy i łupiesz 5 razy grubszym wiórem...
Nie. Napinam zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Ale próbując go dalej napiąć cofa się napinacz na mimośrodzie co powoduje że się luzuje. Tak jakby pasek był za długi i brakuje regulacji na napinaczu.
Norwidus wielokrotnie rozbierałem napinacz myłem go w alkoholu łącznie z regulacją problem się powtarzał. kupiłem nowy i teraz można szyć normalnie. Pozdrawiam
Kolego sprawdź sobie, czy napinacz (28) tego paska (40) można poluzować i przesunąć na jego dźwigni, częto taka regulacja jest i właśnie w zależności od długości paska można sobie wyregulować napinacz, albo na długości cięgna które steruje dzwignią tego koła napinającego. Sprawdź czy któreś koło nie jest krzywo, bo mogło się jakieś łożysko rozlecieć...
Sterczące "gluty" w zasobniku, których nawet nie widzisz, skutecznie blokują swobodny przepływ wody w rozdzielaczu zasobnika :D Zostaw elektronikę w spokoju, skoncentruj się jedynie na konkretnym czyszczeniu i regulacji napinacza linki. Obserwując proces pobierania wody (przy wyjętej szufladce), możesz skutecznie zapiąć dźwigienkę w odpowiednie pole...
Carrot, masz może schemat do rozrządu ALFY 164 2.0 twin spark, 1994 rok. Chodzi mi dokładnie o napinacz łańcucha, gdzie się znajduje i jak wykonuje się regulację.
nie... blokada służy Tylko do zablokowania napinacza na czas dokonywania napraw w tym także wymiany paska rozrządu... natomiast w celu ustawiania napinacza paska rozrządu blokada musi zostać zdjęta... oczywiście można, a nawet jest zalecane wstępne naprężenie napinacza paska przed wyjęciem blokady; tak aby się napinacz zbyt mocno nie wysunął... ale...
Witam, pisze ponieważ potrzebuje opinii. Ostatnio mam dylemat i stanąłem w miejscu. Otuż mam taki rower jak na obrazkach, i już zamontowaną zębatke, tak jak poniżej. Teraz napatoczyłem się na to że mój rower posiada centralny amortyzator. Chce zrobić tak jak na obrazku ale niewiem czy to sie sprawdzi, mogę również skonstruować napinacz automatyczny...
OK. Więc kolejne fakty: Fragment nagrany na mojej kamerze po wymianie DECKa wraz z głowicą został zrzucony na PC z dwóch kamer: mojej i Panasonica kolegi, efekt? na mojej szarpie dźwiękiem dokładnie identycznie za każdym odtworzeniem, na Panasonicu dźwięk jest czysty! Saico, o których napinaczach piszesz? Zgodnie z tym, co podpowiada Sting i z tym co...
Miałem podobny problem z nieco nowszą wersją tego silnika- DW8. Spadał pasek osprzętu, po ciężkich bojach okazało sie że to wina własnie tego amortyzatora. Drogie pieroństwo. W moim przypadku nie był zablokowany, ale widać na nadążał z napinaniem. Nie wiem jakim cudem, ale poprzedni pasek był całkiem inaczej zamontowany, przez to naciągnięty na maxa...
Czyli najlepiej wrócic do poprzedniej pozycji zawleczki na iglicy ? Próbuj. Mam jeszcze problem z szarpaniem roweru podczas jazdy Prawdopodobnie jest źle wyregulowane sprzęgło, poniżej filmik jak się je reguluje. https://www.youtube.com/watch?v=zAp8h9WR... Czy musisz użyć dość dużej siły wciskając klamkę sprzęgła ? Wydaje mi się że tak. Czy to może...
Napinanie paska przez przesuwanie silnika jest proste tanie i skuteczne. Po prostu nic nie kosztuje bo nie ma dużej różnicy w cenie mówimy o groszach żeby otwór wywiercić a wyfrezować szlic do regulacji. I wszystkie dalsze rzeczy są właśnie związane z ceną I co za tą cenę otrzymujesz.
Pasek założyłem jak na schemacie z PDF nr 1. Żeby sprawdzić czy wszystko jest ok, zaczynam obracać wałem jednak pasek zaczyna spadać z rolki prowadzącej. W moim samochodzie jest tylko jeden napinacz druga rolka jest tylko prowadząca (bez możliwości regulacji)
Wykręcić napinacz rozrządu i ustawić Magneto na t gdy znaki na zębatce będą się pokrywać z literą t na magnesie i założyć łańcuch?
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
Dzięki Pszemeg . Po kilku dniach jazdy jestem zdecydowany rozebrać i doprowadzić to do porządku. Wymieniłem tym razem pasek wraz ze sprężynką i napinaczem (napinacz miał już ponad 110 000). Dzieki za linka. Napewno tam zaglądne.
Założyć od ciężarówki lub traktora zawór do regulacji ciśnienia. Tam sprężarka pracuje cały czas. Można napinacz pasów załączany sprężyną, wyłączany siłownikiem pneumatycznym albo falownik.
Trzeba ustawić wał korbowy -15 stopni przed GMP, wałek rozrządu ustawić na znakach koła i stopki, wykręcić napinacz łańcucha (z tyłu silnika), następnie ustawić i zblokować pompę wtryskową (należy odkręcić śrubę 17mm zaślepiającą znajduje się z przodu pompy po prawej stronie, jest to najwyższy punkt na wykorbieniu pompy taka płetewka pozioma należy...
Witam jak naciągnąć pasek wspomagania , jest dość luźny i wspomaganie „przeskakuje” ? Cześć, Luźny pasek wspomagania może prowadzić do przeskakiwania wspomagania kierownicy, co może być niebezpieczne, dlatego warto to jak najszybciej naprawić. Naciągnięcie paska wspomagania zależy od konkretnego modelu samochodu, ale poniżej przedstawiam ogólne kroki,...
Sprawdź czy napinacz jest dobrze założony, sprężyna raczej się nie wyciągnęła. Ewentualnie pasek do wymiany.
Siemanko, jestem tutaj nowy, ale przeczesałem niemal cale forum i nie mogę znaleźć rozwiązania mimo iż z wielu tematów próbowałem rozwiązać ten problem. Posiadam Junaka 901F, parę lat temu zrobiłem mu swapa na 125 (silnik z allegro 154FMI) wszystko było spoko, 2 tygodnie temu bylem na nim u teściów, jak wróciłem, zaparkowałem i postał tydzień, od wtedy...
jacek7801 - kola nie sa zamienne z jednej glowicy na druga bo jedne sa dluzsze a inne krotsze. co do blokad to w tym silniku jak walek ustawisz na znaku i go puscisz to sie kawalek przekreca, dlatego blokady sa przydatne bo jest wygodniej zakladac pasek Kola od walkow rozrzadu maja po dwa wycieca, tak ze najprawdopodobniej da sie je zalozyc na walku...
No własnie, wg tego co zaobserwowałem i to co Ty napisałeś to by tak wyglądało, że im bardziej się nagrzewa napinacz tym luźniejszy się staje pasek, olej zimny jest gęsty, a potem wraz ze wzrostem temperatury poddaje się naciskowi rolki. A co w przypadku mechanicznych napinaczy, przecież tam nie ma żadnej regulacji, pracuje na sztywno cały czas od ustawienia....
Dziękuję z odpowiedź, oczywiście spróbuję, może najpierw wyczyścić i uregulować napinacz, ale z dotychczasowych obserwacji już powyżej "4" nić się rwała i dalej wchodziła pod kołnierz bębenka. Jutro napiszę czy czyszczenie i regulacja przyniosły efekt.
Wkładamy: 1-sprężynkę naciągacza nici nr 1 aby była w takiej pozycji jak na pierwszym zdjęciu czyli zwojami wgłąb maszyny, 2-nasuwamy część nr 3 występ na obrzeżu musi być z prawej strony a występ znajdujący się na jego powierzchni powinien wejść w stronę maszyny w otwór 3-złożone dwa jednakowe talerzyki wklęsłymi stronami do siebie wsuwamy aż dojdą...
witam. może zaczniemy od tego czy wiesz dlaczego stoisz lub chodzisz na dwóch nogach. wszystko zawdzięczasz dzięki ujemnemu sprzężeniu zwrotnemu (błędnik i nerwy palców stopy). i to samo jest z regulacją silników, napinaczy, i innych regulatorów. bez pomiaru wartości która cię interesuje i przełożeniu na wartość elektryczną którą można pomierzyć i skorygować...
Mam od golfa 2 i montowałem na gwintowanym pręcie przechodzącym przez oryginalny uchwyt od prądnicy. Dałem tulejki dystansowe żeby koła pasowe były w płaszczyźnie. Wszystko jedną długą szpilką skręcone. Napinacz nie pasował. Wykorzystałem listwę napinacza i dospawałem uchwyt do korpusu aby mieć regulację naciągu.
Witaj ja to też przerabiałem. Winowajcą najprawdopodobniej jest napinacz nici górnej. Jeżeli nie jesteś w stanie wyregulować to musisz go wymienić koszt ok 30 zł. Ten temat już był http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... Pozdrawiam
Tak wcześniej pisałem o tym , że ciągnie na sprzęgle , bo nie działał hamulec ( przed awarią też nie działał i było ok ??) . Ale po naprawie i regulacji hamulca , koło pasowe się zatrzymuje . Napinacz regulowałem i w jedną i drugą stronę - nic nie daje. Pozostaje chyba tylko kwestia: 1 może troszkę dłuższego pasa - jeśli ten luz jest za mały 2 może...
Napinacz jest i to on właśnie jest winowajcą całego zdarzenia. Niestety pękł stożkowy plastik który trzymał część którą zakleszcza pancerz linki i muszę kombinować niestety. Zamykam Temat.
Hej! Elektrozawór sterowania pompy oleju ten w misce masz dobry, bo miałbyś na niego błąd. Jeśli masz co do niego wątpliwości to zdejmij z niego wtyczkę, wtedy pompa daje max ciśnienie. Fabryka każe zdjąć wtyczkę i mierzyć ciśnienie jeśli jest za niskie by wykluczyć jego uszkodzenie. Piszę o tym po to byś się nie bał zdjąć tę wtyczkę. Ona jest na kablu...
Nic z tego. Sprawny silnik jest na tyle mocny, że kręci się nawet przy zablokowanej taśmie ślizgając po niej i po rolce. Nawet jak zablokujesz silnik- napięcie może spaść nieznacznie tylko. Na razie zrób to, a dalszych usterek będziesz szukał później. Skoro jesteśmy kolo silnika- obejrzyj jego tulejki. A napinacz swoje musi robić; no cóż- do jego regulacji...
Gaznik wymieniem na nowy. Natomiast zbiegi nie wchodza idealnie, czasem ciezko jest wbic bieg a czasem wybic go z powrotem lub np rzy zmianie z 3 na 2 wbije sie 1 bo nie chce wyjsc, czy to normalne? A kolejna sprawa to "sprzeglo" myslalem ze tarcze sa zuzyte i wymienilem go kupilem cale nowe sprzeglo, lecz nic to nie dalo luz na lince jest taki ze napinacz...
Jest możliwe że zerwało śrubę jeśli napinacz hydrauliczny został źle napięty./do tego jest specjalna procedura/.Jak nie miał świadomości i zrobił na max bez regulacji szczeliny to efekt masz.
Witam, znajomy od klimy miał takie cudo jakiś czas temu na warsztacie. Chyba 1.4Hdi jak pamiętam, ale nie jestem już pewien, może też jakaś benzynka to była. I podobno nie da się założyć paska bo wszystko na stałe, żadnego napinacza do regulacji. Możliwe to? Miałem do niego podjechać, ale czasu zbrakło i nie widziałem. Auto oddał z niezałożonym paskiem.
Brak audio hi-fi, choć było słychać trzaski czasem to coś próbował wyłapać. podmieniłem napinacz taśmy z innego VCR i nie pomogło, stary napinacz wyprostowałem od suwmiarki i jest idealny. Przyczyną było to że prawie cały mechanizm wyczyściłem i nasmarowałem ale bez regulacji. Wyregulowałem tor przesuwu taśmy pod oscyloskopem i audio hi-fi wróciło (przed...
Właśnie w tym sęk że nie wyświetliło mi nr tylko sam opis "regulacja początku wtrysku" Diagnozowane było texą. Napinacz raczej jest dobrze założony, ale teraz już sam nie wiem. Zakładałem pompę nie pierwszy raz i nigdy nie miałem takiego problemu jak tu. Dodano po 5 Dziś przez chwile było wszystko ok chodził wręcz idealnie. Po jakiś 15 minutach zaczął...
Poszukuję jakiejkolwiek podpowiedzi na w/w temat. Mam takiego peugota do wskrzeszenie. Ogólnie silnik uruchomiłem, gaz także, chodzi na jednym i na drugim, jednak w aucie nie było alternatora, popsuł się i ktoś go wykręcił wraz z napinaczem. Alternator zdobyłem jednak bez napinacza - i problem jest tej natury że nie bardzo wiem jaki to ma być napinacz....
Twierdzisz że napinacz hydrauliczny był pusty i zanim się napełnił olejem i naciągnął łańcuch to ten mógł przeskoczyć?
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu luźnego paska zębatego środkowego (tego długiego) - prawdopodobnie problem jest z napinaczem. Wymieniałam koła walcowe, zakładając po naprawie całość na miejsce okazuje się że pasek nie jest napięty. Do tej pory zrobiłam następujące rzeczy: - odkręciłam silnik i gniazdo by mieć lepszy dostęp. Zdjęłam pokrywę...
Tak wygląda zawieszanie agregatu tnącego. Ważne jest odpowiednie jego zawieszenie i regulacją, odpowiednia długość paska. Usuń rdzę z koła napędu paska, przede wszystkim tam gdzie chodzi pasek ma być czyste, bez rdzy. Sprawdź czy masz wszystkie elementy i niczego nie brakuje. Tak jak na rysunkach.
Cześć Dzięku za poradę. Podczas demontażu napinacza zauważyłem, że urwana jest śruba która trzyma napinacz. (Dziwne bo przy ruszaniu napinaczem nic nie było wyczuwalne). Po długich walkach śruba wyciągnięta i założony nowy napinacz i pasek. Aktualnie jest wszystko ok. Zauważyłem, że gdzieś jeszcze cieknie olej aż na przegub. Wymienię uszczelkę pod zaworem...
Dodam, że napinacz paska rozrządu napinamy w lewo. Przy napinaniu w prawo będzie ocierał o śrubkę M6 od zaworu regulacji ciśnienia oleju w silniku. Jak silnik jest w pojeździe to trudno zauważyć tą wystającą śrubkę. Składałem silnik w ktorym uszkodził się pasek rozrządu. Jeden popychacz zgięło ale silnika nie uszkodziło. Wypadła plastikowa zaślepka...
Nie ogarniam zasady działania tego napinacza jakiego napinacza ?? Tam masz mechanizm regulacji luzu tłoczka, i z tego co napisałeś on nie działa. W tą tulejkę z gwintem w tłoczku wkręca się śruba regulatora i popychacza mechanizmu hamulca ręcznego 827659 W skrócie działa to tak: ta śruba regulacyjna się nie obraca tylko porusza się tak jak oznaczyłem...
Jak podepnę zasilacz normalnie to włączy się komputer a po chwili kółko napinacza obraca się o 360 stopni (oczywiście bez linki bo z linką się szybko zablokuje gdyż naciąg linki to tylko jakieś 2 cm). Gdy orbitrek był sprawny to słychać było, że po podpięciu zasilania napinacz zaczynał działać dopiero gdy się obróciło pokrętło na komputerze lub włączyło...
10 000 obr to trochę za dużo jak na drewno, nie mówiąc o tworzywach sztucznych, które będą po prostu topione. Dlaczego nie zrobiłeś przełożenia 1:2 na kołach pasowych. Na fotkach widać, że jest taka możliwość. Powiem więcej: założyć na silniku 3 koła, na wałku piły 3 koła dołożyć napinacz paska. i mamy 3 przełożenia. Oczywiście trochę skomplikuje budowę-...
Chodziło mi oto że te małe silniki od kosiarek nie mogą pracować bez noży inaczej strasznie szarpią i nie nadają się do pracy bez dużego koła zamachowego za jakie robi nóż i może to jest przyczyna tego że szarpie, a pasek musisz zamontować tak żeby nie mógł spaść nawet jakbyś go podważał czymś na siłę, muszą być przy każdym kole pasowym takie blokady...
Jak już założysz ten nowy pasek z zablokowanym napinaczem to jest naprężony czy ma jakiś minimalny luz? Tam jest naprawdę głupia konstrukcja napinacza, nie ma żadnej regulacji, więc wszytko musi być "na styk".
Oczywiście że żadne luzowanie fasolek nic nie zmieni. W tym napinaczu są chyba dwa mimośrody, jeden jest źle ustawiony. https://www.facebook.com/repxpert.co.uk/... Masz rację; na filmie autora w do 3 sekundy widać wyraźnie miejsce w napinaczu na drugi imbus. 1215526 instrukcja regulacji naprężenia.
Witam kupiłem motocykl Honda CBF 500 z 2006 roku w stanie na chodzie ale trzeba porobić pare rzeczy tak myśle żeby do wiosny był zrobiony . Na pierwszy ogień idą zawory już mam pomierzone wszystkie są za ciasne no i mam problem ,bo trzeba zdemontować wałki zeby wyjąc płytki tylko boje się że już tego nie złoże bo albo ktoś wcześniej tak złożył albo...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
Witam, Kupiłem fotel pneumatyczny z Mercedesa Actrosa MP4, zamontowałem go do swojej małej ciężaróweczki Mercedesa Vario i mam problem z podłączeniem. Jest jedno przyłącze powietrza - to podłączę do istniejącej instalacji sprężonego powietrza, mam tam ok. 10 bar, tu pierwsze pytanie, czy to dobre ciśnienie? Obawiam się, czy nie jest za duże? Druga sprawa...
Jak jest to napinacz( hydro) łańcucha rozrządu to nie ma tam kulki . wyznaje jedną zasade:jak nie wiem, to sie nie odzywam... tam jest walec a kulka i służy do regulacji ciśnienia oleju (sam nie zginie)wiec po co odkrecałeś tą śrube?.
F1 KONTROLA CISINIENIA W OPONACH F2 OSWIETLENIE PRZEDZIALU BAGAZU F3 SWIATLO SIODLA F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR POKLADU SKRZYNI BIEGOW F 10 CZUJNIK EMISJI SPALIN LUB (OPCJA OPLATY AUTOSTRADOWEJ ) F11 LEWAREK ZMIANY BIEGOW F12 JEDNOSTKA STERUJACA...
ok więc po dostarczeniu nowego bębenka, rozwaliłem jeszcze na czynniki pierwsze górny napinacz i wyregulowałem naciąg nitki na ok 100g odważnikiem z obu stron (w pozycji 4-5 górnego napinacza) No i teraz mogę nawet obszywać dziurki guzików :] Czyli wszystko działa. Ciotce muszę chyba zapakować zestaw igieł i podręcznik użytkownika (od modelu 738 niemniej...
Dzięki za ofertę pomocy,ale już zrobiłem.Okazało się ,że niezyt się przyłożyłem do regulacji prowadzenia (napinacze - typowa usterka - poluzowane blokady).Na oscyloskopie niby przebieg był równomierny na wyjściu przełącznika głowic,ale miał ostre wcięcie - wyglądało to na błąd PG.Śmieszne ,ale "zszedłem" rolkami niżej - ustawiłem jeszcze raz i wszystko...
Kąt wyprzedzenia zapłonu nie zmienia się znacząco poprzez zmianę długości korbowodu i skoku wału. Może się zmienić znacząco jeżeli w wale korbowym został wykonany rowek wpustowy w innym położeniu względem wykorbienia. Ustawiając rozrząd na znak na kole magnesowym, okaże się wtedy że rozrząd jest przestawiony. Jak silnik zaczyna już pracować na samozapłonie,...
Niczego nie ustawiaj i nie bierz się za regulacje bez wyjaśnienia przyczyny zjawiska!.Trzeba sprawdzić naciąg taśmy - czy rolki prowadzące się nie zatarły i czy napinacz taśmy nie zatarł się.Najpierw trzeba wyjasnić skąd się bierze objaw a nie od razu brac się za kręcenia i "tryby serwisowe"! Dodano po 1 W tych urządzeniach także capstan (panewki) lubi...
Dodam dla potomnych bo napewno ktos bedzie szukał ;) Ustawiajac rozrzad na kołach zębatych trzeba pamiętać o tym że : 1: ustawiamy pierwszy cylinder od strony skrzyni biegów w GMP 2: wykręcamy górną śrubę mocującą obudowe filtra oleju i wkładamy blokadę albo wiertło 6 mm i blokujemy wał (foto ) 3: na kole zębatym pompy wtryskowej są dwie kreski nadlane...
Jak już napisał stanisław1954, Twój silnik nie jest dwubiegowy, a od siebie dodam, że przełącznik to jest L-0-P a nie Dahlander. Hmm czyli przełącznik też jest nieodpowiedni ? Oznaczen L i P na nim nie ma tylko 1-0-2 tak jakby chodziło o biegi tak to rozumuje haha No ale kij tam,a możesz mi podesłać link jak wygląda taki przełącznik Dahlandera ? Zaraz...
Łańcuch będzie wymagał regularnego smarowania i regulacji, pasek napędowy z napinaczem jest chyba bardziej "bezobsługowym" rozwiązaniem.
pozwolę sobie na odgrzanie kotleta :-) możesz wstawić jaki chesz tak jak pisał kolega pare postów wyżej musi być umocowany tak jak należy nie może dygotać na lewo i prawo bo ci dowód zabiorą , kwestia dobrego umocowania szyn i przełożenia napinaczy z astry do nowego fotela z czym też nie powinno być większych problemów , polecam fotele od megane 1 z...
Ja też nie lubię podginać prostego- ale tu widać jaki byłem zdesperowany. W końcu jednak konik rolki ma sporą tolerancję na łożysku. Napinacz ustawiony na minimum a sprzęgło dowijania (jak napisałem) też przeglądnięte i dowija w sam raz- lekko; jednakże nawet wyłączenie dowijania przez zdjęcie paska nie ma wpływu na prowadzenie.
Pierwsze na co muszę zwrócić uwagę, to za mocno naciągnięta regulacja — sprężyna znajduje się w stanie całkowitego ściśnięcia. Tam jest łańcuch "rowerowy" który ma pracować lekko i płynnie, bez trzasków, a sprężyna służy do likwidowania luzu wynikającego z nierównomiernego "wyciągania" się łańcucha. Tego nawet się nie smaruje, bo łańcuch powinien...
Witam, Od niedawna posiadam na stanie pilarke jonsered 670 4,5 km. Pilarka bardzo fajna na czesciach husqvarny co prawda stara ale uwazam ze w tamtych czasach robi najlepsze pilarki ( stawiali na jakosc nie ilosc ). Jedyny problem jest w tym, ze pilarka bardzo duzo bierze oleju na prowadnice 20-30 min pilowania i po zbiorniku oleju. Nigdzie nie widze...
http://obrazki.elektroda.pl/1363909800_1... Przedstawiam moją wersję auto-posuwu stołu w osi X do popularnej wiertarko-frezarki ZX 7016. Podstawowy cel montażu auto-posuwu: wygoda i poprawa jakości obróbki przy frezowaniu. Założenia projektowe: 1.Jak najmniejsza nieodwracalna ingerencja w maszynę (2 szt. otwór M6) 2.Żaden z elementów...
Jakiś czas temu kupiłem używaną glebogryzarkę Agria 400. Podreperowałem ją trochę i w ostateczności przy jeździe próbnej okazało się że linka sprzęgła ma zdartą i zardzewiałą otoczkę przez co w trakcie jazdy lata mi napinacz. Zostało to zaklejone taśmą ale co z tego skoro nie było mocnego napinania bo otoczka się ruszała. Sprawdziłem numer linki jest...
Pompą nie korygujesz znaków, tylko regulujesz ją tak aby wystarczyło regulacji na rolce.
Wysokość głowicy to , lusterko i patrzeć aby głowica synchro i audio jednakowo wystawały na obrzeżach taśmy. Swego czasu były kasety serwisowe co miały nagrany szum, lekko kręcąc wysokością zmieniał się poziom szumu, a kręcąc skosem to szum robił się ostrzejszy - pojawiały się wysokie tony. W formacie VHS fonia Mono zapisywana jest wzdłuż taśmy przy...
Sądzę, że wystarczy przeprowadzić dokładną regulację instalacji i samochód będzie dobrze chodził. Mieszanka jest prawdopodobnie dużo za bogata, reduktor moze mieć przestawiony lub uszkodzony regulowany napinacz głównej membrany i ma złą charakterystykę podciśnieniową. Zimny silnik uruchomiony na LPG i wyłączony przed częściowym rozgrzaniem przeważnie...
Kąta wtrysku nie ruszali, bo i jak to mieli zrobić? To ustawia się przy montażu pompy. Może się mylę, bo mało robiłem tych silników TDI z pompami rotacyjnymi, ale tu pompa jest przykręcana stałe, nie na fasolkach, i cała regulacja kąta polega na przestawieniu koła zębatego pompy względem jej obudowy. Tak też są fabryczne cechy (znaki), i to się ustawia...
Już jest wszystko O.K. Pierwszy raz od 1991 P75 działa poprawnie. Ten filcowy pasek sawsze był żle wyregulowany gdyż wogóle za mało było regulacji i musiałem powiększyć ją zwiększając skok regulacji poprzez wydłużenie regulacji napiłowyjąc otwór pilniczkiem. Po tej regulacji taśma zaczęła dobrze przylegać do głowicy kasującej i wreszcie napinacz dociąga...
Może być problem z wiązką spiralną na kolumnie kierownicy, może być problem ze złączami na wiązkach. W alfie wszystkie wiązki układu airbag są w żółtej koszulce, łatwo je znaleść. Może być również uszkodzony sam modół poduszki. Zapalenie kontrolki może powodować również inny element systemu, czujnik zderzenia, obwód poduszki pasażera czy któryś z napinaczy...
W Sony model SLV-X30DK na prawej rolce taśma zjeżdża do góry o około 1-1,5 mm (najbardziej przy przewijaniu na podglądzie Play-FFD) co powoduje zakłucenia w foni (brak wysokich tonów i przytłumiony dźwięk) Wymieniłem słupek z panewkami i cały moduł z rolką... Zauwarzyłem że gdy przewijam i odstawię napinacz od taśmy to ta wraca "na dół rolki" gdy puszczę...
regulacja napinacz regulacja napinacz łańcuch napinacz rozrzadu
audio cambridge wykrywacz złota pomiar częstotliwość xmega
schemat instalacji elektrycznej subaru legacy
Napęd bramy Somfy Dexxo - przyczyny spalenia podczas ustawiania Demontaż skrzyni biegów F13 w Opel Astra H - krok po kroku