Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
Tam masz mieć normalne napięcie po rozruchu silnika mierz to żarówką 5w.
Silnik 2E? Sprawdź przewody idące do czujnika położenia przepustnicy przy wtyczce.
Jakie powinno pokazywać napiecie na przepływomierzu np przy wolnych obr. a jaie przy wysokich ?
Poradziłes sobie z problemem? Jeśli tak to w jaki sposób bo mam identyczna sytuacje?
Myśle że ten załącznik powinien pomóc. Proponuje sprawdzać nie tylko rezystancje ale też napięcia.
Na biegu jałowym napięcie sygnału z przepływomierza mierzone multimetrem ma wynosić od 0,7 do 0,8 V.Minus masa plus jeden z czterech pinów na wtyczce przepływomierza.
przepływomierz powietrza
przewody wysokiego napięcia, silniczek krokowy możesz sprawdzić.
Jak zmierzysz napięcie powiem Ci co z nią.
Przepływomierz wymieniany był na oryginały, czy jakieś zamienniki? Sprawdź kondycję alternatora, czy daje wystarczające i w miarę stabilne napięcie ładowania.
można sprawdzić, czy jest ciągłość na ślizgaczu - podpinasz się miernikiem pod wtyczke , mierzysz ruszając przesłoną (jeżeli jest taka) - jeżeli jest na zasadzie "gorącego drutu" - to mierzy się spadek napięcia pozdrawiam P.S. Sprawdzanie w tym momencie będzie zgrubne na zasadzie działa - nie działa :( natomiast czy są poprawne - to tylko diagnostyka)
ten regulator ma opór zgodny z Workshop'em i także klika po podaniu napięcia. Więc teoretycznie jest sprawny. Wczoraj sprawdziłem zaworek na powrocie w pompie i też wygląda na sprawny. Jeszcze teraz sprawdzenie rozrządu... A czy N75 po przekręceniu kluczyka na zapłon ma klikać? Bo u mnie tak jest, przy wolnych obrotach też klika i dopiero tak okolo...
Może odpowiedz na moje pytanie pomoże innym. Dlatego porszę o pomoc Mam passat b5 AJM 2000r PD. Problem mam taki wyskakuje błąd 17958, auto jest mułem cały czas czyli ma niedoładowanie westgate działa testując vagiem czyli n75 tez działa. Pomierzyłem rezystencje i napięcia na tych zaworkach i są dobre. Ostatnio zdjąłem kostkę z przepływki przejechałem...
Witam Miałem trochę czasu i poszukałem ....trochę tego jest , dziwię się trochę że sporo wskazuję na łopatki turbiny, bo co na zacięte łopatki pomoże dosłownie sekundowy zanik napięcia, a pomaga. Np jest tak jadę stracę moc i dosłownie dotknę stacyjki nawet zegary nie zdążą opaść, włączę z powrotem i już wszystko jest ok. Nie zrozumiały jest też fakt,...
Jak katalizator zapchany, to jedzie jakby miał 90KM, spróbuj w tym kierunku. I sprawdź co podają czujniki spalania stukowego. Maksymalne napięcie jakie mogą podawać, to 5,1 V.
Mam podobny problem w silniku 2E. Wymieniłem już pompe paliwa, bo padła. Objawy są takie, że pracuje jak napisałeś, czyli nie wchodzi na obroty. Na forum doczytałem się , ze może to być potencjometr przepływomierza. Zaraz idę sprawdzać wartości napięcia. Drugą sprawą może być sonda lambda. Jakbym zrobił, a mam taką nadzieję, to odpiszę. Pozdrawiam.
Sprawdzałem wartość napięcia na 1 pinie przepływomierza i po włączeniu zapłonu jest 0.59 V na wolnych obrotach jest 0.67 V po dodaniu gazu zmienia się delikatnie o kilka setek. Przeopływki jeszcze nie rozbierałem i jak zaglądne do środka to napisze coś więcej. Czy przepłytomierz powinien być z klapką czy z gorącym drutem bo po budowie wygląda mi na...
Do przepływomierza do pinu nr3 ma dochodzić napięcie 5V. Tego napięcia tam nie widać sprawdziłem okablowanie i jest całe. W sterowniku na tym pinie był zimny lut. Poprawiłem go ale napięcia nadal nie ma. Widać tam ślady jakiegoś tuningu. Czy jest możliwość naprawy sterownika. Oile pin 3 w przepłtwce ma dostawać 5V? Mam racje?
Napięcie sprężyny można przeregulować, zdejmując pokrywkę ;) To jest bliźniaczy silnik do ABK z audi, a tam czasami montowano przepływomierze od opla 2.0. Tańszy o połowę :)
Dobra, na początek "obmacaj" przewody gumowe odmy i samą odmę - silnik ma wrażliwy układ regulacji wolnych obrotów, nie lubi fałszywego powietrza - stąd strzały i możliwe wariacje biegu jałowego, a także szczelność i pewność osadzenia przewodów gumowych zaworu IACV - zawór brzęczy na włączonym zapłonie? Dalej, dla celów diagnostyki usuń attuator - wklej...
na podłączonej wtyczce do przepływomierza masz zmierzyć napięcie na 5 pinie sygnałowy na wolnych obrotach musi być ok 2 V sprawdz na pozostałych na odiętej wtyczce powinno być ok 1V U ciebie jak nikt nie majstrował to powinieneś mieć przepływomierz z kostką w dwuch rzędach po 3 piny ?
Zauważyłem że ciśnienie lub podciśnienie pod pokrywą zaworów działa na membramę zaworu ciśnienia w separatorze oleju, a ten z kolei kieruje pary oleju do ssaka albo do turbiny. U mnie wygląda na to że nadciśnienie jest doprowadzane przez separator do kolektora ssącego, a dla silnika jest to lewe powietrze i próbuje regulować przepustnicą i dawką i...
Sprinters dzięki za odpowiedź ale trochę za bardzo technicznie mi to wytłumaczyłeś, a ja jestem laikiem. Z tego co czytałem na forum to w takich przypadkach najczęściej właśnie pada przepływomierz albo ten zawór. Prawie jestem pewien że to on bo się nic nie odzywa teraz, a wcześniej pięknie:) pstrykał już po przekręceniu zapłonu. Można go jakoś sprawdzić...
Witam Proszę o radę. Mam pasata 2.0 E i założyłem do niego zwykłą instalację LPG JUST. Po przejechaniu 3 tyś. km zaczęło mi strzelać w układ powietrza, wywaliło mi przepływomierz który później zregenerowałem i od tego czasu strzały te się powtarzają. Byłem u 3 magików i tak wymienili mi cały układ zapłonwy (świece, kable wys. napięcia, kopułkę) regulowali...
Witam Jak się nic nie da jak się da :) Nie wiem o jakie auto koledze chodziło ale ja mam Passat B3 ,91r. silnik 2E. Przebieg silnika sprawił że najnormalniej w świecie przetarł się potencjometr. Koszt nawet używanego przepływomierza to około 400zł. Więc zacząłem kombinować, kupiłem przepływomierz od Polo 1.3 do 94r. (zapłaciłem 60zł) i okazało się że...
Posiadam od niedawno Passata B4 TDI silnik 1Z.Mam wątpliwości co do jego mocy i momentu obrotowego,być może nieuzasadnione.Rzeczy które sprawdziłem(bez Vaga)to:Przepływomierz-wg zalecen na forum przemyty,przelutowany)-po dmuchnięciu w kanał wlotowy przepływomierza silnik wyrażnie zmienia charakterystykę pracy,Napięcie spoczynkowe sygnału przepływomierza...
Wyjaśniło się. Komputer pokazywał cały czas jedną wartość, bo wszystkie kable do przepływki z napięciem były dobre, tylko ten co prowadzi sygnał do ECU był uszkodzony i komputer ogóle nie widział przepływomierza. Teraz już jest ok(komputer nie wyświetla żadnych błędów). tylko nie wiem czy turbina nie wstaje za późno. Zrobiłem logi i proszę kogoś kto...
Przyczyną wystrzałów niewątpliwie jest zapalanie się mieszanki wybuchowej w kolektorze ssącym na skutek nieprawidłowego zapłonu w cylindrze.Nieprawidłowy zapłon spowodowany jest przez świece,kable wys. napięcia,cewki,sterowanie cewkami,luzy zaworowe powstałe np. w autach o więkrzym przebiegu[czyszczenie nagarów przez podniesioną temp. spalania gazu...
Co ma świeca czy cewka do ubogiej mieszanki? W jaki sposób ich wymiana ma rozwiązać problem mieszanki? To tak jakby uciekało powietrze z koła a ty ciągle pompujesz i mówisz że to nic nie daje. Szukaj lewego powietrza które zaciąga silnik. Może być uszkodzony przepływomierz bądź czujnik ciśnienia w kolektorze (nie napisałeś czy to 8V czy 16V). Masz VCDSa...
No i niestety stało się. Strzelił mi gaz w czasie ruszania po krótkiej przerwie (gorący silnik). Auto zgasło i miałem duże trudnosci z odpaleniem. Jak już odpaliłem musiałem ciągle gazować aby nie zgasł. Jakoś dojechałem do domu. Na drugi dzień odpalenie było dużo trudniejsze. Przy kręceniu rozrusznikiem coś tam łapie ale nie ma wogóle wolnych obrotów,...
Tak ten z numerem 028906301 tez jest duży klapkowy aluminiowy i jest w silniku 1.9 tdi wszystkie są klapkowe potencjometryczne objętościowe różnie ja ludzie nazywają. Ważne jest to że wszystkie według tego co podają zirudla z Internetu i ksiazka od passata działają tak samo zasilanie 5v przy załączonym zapłonie napięcie wyjścia ok 0,5-1,5v max otwarta...
Witam Od pewnego czasu mam kłopoty z passatem motor 2 litry oznaczenie 2E rok 1990 Objawia sie to tym ze podczas jazdy z różna prędkością pasio lubi przerywać czasami jest spokój przez 300-400 km i potem znowu to samo.Ostatnio jadąc do wawy wszystko było oki ale jak wracałem to mu coś odbiło i za Radomiem prawie całą drogę do domu przerywał a dziś rano...
Twój problem przypomina mi sytuację opisywaną chyba nawet tutaj z passatem, też wymieniana przepustnica była tylko okazało się na końcu, że przepustnica nie była konkretnie do AKL (w passacie to inne oznaczenie prawie tego samego silnika 1.6 z SR). sprawdź czy to jest do tego modelu a nie pożyczka z 1.8. Poza tym Sprawdz czy bez filtra powietrza działa...
co to znzczy "zapgrejduj instalkę gazową" i czemu mam czyścić silnik krokowy skoro po odłączeniu wtyku spadaja obroty czyli trzyma go napięcie a nie przycina się. DZIŚ ODPIOŁEM CZUJNIK SSANIA I TROCH LEPIEJ CHODZI A JAK ODEPNE PRZEPŁYWOMIERZ TO JEST OK NA GAZIE A NA PB GAŚNIE NA WOLNYCH, CZYLI COŚ DAJE SYGNAŁ SILNICZKOWI KROKOWEMU DLACZEGO JAK ZAŁORZW...
Dokładnie... tak jak koledzy, wszyscy chyba wypowiadający się w tym temacie, diagnostyka jest niezbędna. Najlepiej zrobić logi dynamiczne Vagiem i ocenić je. Wyjaśni się co to jest. A tak to możesz po kolei próbować przepływomierz, N75, grucha itp. Posprawdzaj szczelność węży dolotowych i wężyków, które idą z/i do zaworka N75. Zawór możesz sprawdzić...
Sprawdź czy jest iskra Iskra jest, bo jak mnie rypnęło w czasie odpinania kabla WN od świecy, to najpierw stanąłem dęba, a później zrobiłem trzy kroki na wstecznym... To o czym piszesz to czujnik przepływu powietrza on raczej nie decyduje o niczym w momencie uruchamiania silnika - na razie zostaw go (mam nadzieję że go nie uwaliło podczas tego BUM...
Jak w temacie. Pasek jeździł przez ostatnie 1,5 roku wyłącznie na gazie. Coś jest uszkodzone i postanowiłem się za to zabrać. Wymieniłem czujnik temperatury (wskazuje teraz ok110 stopni, więc głupieję), a czujnik jest oryginalny. Przepływomierz pomierzyłem i jest ok. Pompa paliwa wymieniona i działa. Objawy są takie, że czasem uda się zapalić na benzynie,...
Na KTS-ie 650 wyskoczył bład 023F i tekst :regulacja ciśnienia doładowania-różnica regulacji. Być może to to samo oznacza co różnica doregulowana. Jak szukałem w ESI to jako możliwe przyczyny błędów podano: -uszkodzony regulator ciśnienia doładowania( pytanie -czy to ten N75?) -przerwa/zwarcie przewodu łączącego -uszkodzony zawór elektromagnetyczny...
myrcek - mam Audi B4 z motorkiem ABK. Jest to bardzo podobny silnik do 2E. Też miałem problem z przepływką po strzale gazu - problem rozwiązalem nieco innaczej. Oryginalnego przepływomierza nie mogłem znaleźć w rozsądnych granicach finansowych więc .... poszukalem na szrocie prawie identyczny (np. Kadet 1.3 GSI lub Manta 2.0) i .... przełożyłem jedynie...
Dokładnie nastawnik biegu jałowego przepustnicy, po uruchomieniu silnika obroty rośną do około ~2100, po odpięciu nastawnika biegu jałowego obroty spadają do około ~950-1000 po podpięciu na działającym silniku ponownie rosną od razu do ~2100 Czyściłem odmę, przepustnice, sprawdzałem przewody, przewody do świec, rurki z podciśnieniem, brak reakcji, podstawiłem...
Witam, mianowicie posiadam passata B3 91r. 2.0B-LPG 8v kod silnika 2E, auto od jakiegoś czasu zaczyna sprawiać wiele kłopotów tj. zimny szarpie nie chce wejść powyżej 1000obr/min lub powyżej 4000obr/min na rozgrzanym objawy dotyczą jazdy na benzynie na gazie auto zimne chodzi ok poza tym, że od czasu do czasu zawiesza sie na obrotach lub "sam dodaje...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Prosze o odczyt logów i pomysł na usunięcie usterki. Każdego dnia po odpaleniu auta na zimnym silniku przez kilka sekund auto faluje na obrotach pomiedzy 1400-400 i nagle gaśnie , gaśnie 3-4 razy i przy 5 próbie już auto odpala normalnie . Przepustnica czyszczona , była również podmieniana i problem był ten sam. Świece nowe, cewki podmienione...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
przepływomierz napięcia przepływomierz passat napięcia przepływomierz
laser wyrzynarka zelmer malakser turbo diesla benzyny
17ips62 podświetlenie zmiania częstotliwości routera
RCD wybija na zewnętrznych lampach LED – jak zabezpieczyć obwód, selektywność, RCBO, Schneider, Hager Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 LPG/Benzyna – szarpanie, nierówne obroty, twardy pedał gazu, trudny rozruch