jak na razie to masz wszystko w porządku. Możesz spać spokojnie
Tak napięcie 12,7 V odpowiada 100 % naładowania akumulatora kwasowo-ołowiowego.
10÷10,5V to nieprzekraczalne (w dół) prawidłowe napięcie w czasie pracy rozrusznika. Nic nie ma tu do tego typ i rodzaj pojazdu - od tego jest projektant, by dobrać pojemność akumulatora czy rodzaj (np z przekładnią) rozrusznika. Przy większych spadkach należy sprawdzić pojazd; tematów o tym mnóstwo i nie miejsce tu by te wiadomości ponownie pisać.
(at)pitek3010 napięcie masz prawidłowe.
Napięcie znamionowe to 126-12,7V. Także to 13 w trybie podtrzymania jest jak najbardziej prawidłowe.
Ale jak sam piszesz to nie będzie typowy stabilizator napięcia tylko swojego rodzaju wyłącznik po naładowaniu akumulatora. Druga sprawa to napięcie 14.4V na jakie typowo jest ustawiany regulator napięcia w alternatorze. W stacjonarnym prostowniku jest to trochę niskie napięcie aby prawidłowo naładować akumulator.
Regulator napięcia, sprzęgiełko alternatora, słabe połączenia. Możliwości jest wiele. Czy zostało zmierzone napięcie ładowania na alternatorze oraz na akumulatorze? Czy były różnice? Czy ma prawidłowe napięcie ładowania? W jakim wieku jest akumulator?
Może dlatego, że mitem jest, że 14.4 V to próg gazowania :) 1) Masz zresztą napisane, że te napięcia są tylko dla 25'C A Dla wyższych temperatur napięcia spadają. 2) Napięcie podtrzymania to 13.6 V a nie 14.4 V. 3) 13.8 V-14.6 V to napięcie ładowania - po zakończeniu fazy ładowania masz natychmiast zejść do 13.4 V.. 13.6 V. Trzeba wiedzieć kiedy przestać...
Obstawiam jednak ze niestety akumulator w tym przypadku "dał ciała" , możesz wziąć jeszcze do ręki miernik i zmierzyć jakim prądem ładuje się ten akumulator, oraz napięcie końcowe ładowania choć 14,5 V jest jak najbardziej prawidłowe . Obstawiam że jednak akumulator poległ może nawet jedna z cel mieć zwarcie i dlatego Ci gazuje przy 14,5 V. Bo 14.4...
Zasilacz daje zbyt małe napięcie aby prawidłowo naładować akumulator. Jeśli akumulator jest kompletnie rozładowany to trochę go podładujesz.
Witam, posiadam Mazdę 6 z roku 2006 roku. W ciągu 4 lat wymieniłem już na drugi akumulator, bo pierwszy był prawdopodobnie niedoładowywany przez alternator. W samochodzie w okresie zimowym w samochodzie załączane jest Webasto. W tym roku kupiłem nowy akumulator. W innym poście, prosiłem kogoś o pomoc w znalezieniu urządzenia, które na bieżąco pokazuje...
Napięcie 14,4V, prąd około 0,7A. Jeśli to akumulator padł do zera to może już nie działać prawidłowo. Pozdrawiam.
Możesz bez obawy ładować akumulator 16V na wyjściu prostownika to normalne napięcie mierzyłeś je zapewne bez obciążenia po obciążeniu prostownika akumulatorem napięcie spadnie do ok. 12V -13V
Po podłączeniu akumulatora napięcie utrzymuje się w granicach 13,5v. Natomiast światła świecą po zgaszeniu silnika czyli prąd czerpią z akumulatora. Jeżeli na pracującym silniku masz napięcie 13,5 V to jest to całkowicie prawidłowe. W tej kosiarce jest nieduży akumulator VRLA 20 Ah, więc takie napięcie jest bezpieczne. Natomiast jak światła świecą...
Napięcie na tych nowych, nieładowanych akumulatorach 25,4V Napięcie ładowania - w tym drugim prawidłowo działającym i ładującym module 26,1V
Akumulator jest stary Więc jest bardzo prawdopodobne, że napięcie które masz podczas ładowania jest prawidłowe. Zdobądź sprawny akumulator i przetestuj prostownik, bardzo możliwe że prostownik okaże się dobrym prostownikiem.
Oczywiście że możesz , jak i inne telefony także. Telefony mają wbudowane układy stabilizacji ładowania i pobiorą tyle prądu ile im potrzeba do naładowania akumulatora. Napięcie jest jak najbardziej prawidłowe.
Skoro wszystko jest ok i napięcia dobre, auto pali to po co ładować akumulator? Dopóki auto pali, akumulator napięcie trzyma, dać sobie spokój.
Dodałem rozwiązanie problemu w poście kolegi. Trochę wprawdzie juz minęło od publikacji pytania, jednakże może komuś się przyda.
Prawidłowe napięcie na akumulatorze ma być 4,2V na ogniwo jeżeli jest mniejsze to bms odcina je do sprawdzenia i weryfikacji ogniwa bądź wymiany bo z tego co piszesz one swój żywot zakończyły. Jedyny sposób wymiana całego pakietu akumulatora .
Dokładnie jest tak jak piszesz. Gniazdo podłączone jest do akumulatora poprzez bezpiecznik, z reguły 20A. W niektórych autach gniazdo zapalniczki dostawało napięcie dopiero po włączeniu stacyjki, ale obecnie raczej tej opcji się nie spotyka. Jeżeli chodzi o wahania napięcia, to na pewno przy podłączeniu przewodów o odpowiednim przekroju bezpośrednio...
więc napięcie podawane od akumulatora jest prawidłowe Błędne stwierdzenie, skoro podczas gdy wzmacniacz jest podłączony do akumulatora na zaciskach +12V i GND wzmacniacza masz 4V świadczy to o uszkodzeniu przewodów pomiędzy akumulatorem a wzmacniaczem. Sprawdź bezpiecznik przy akumulatorze od wzmacniacza i połączenie masy wzmacniacza.
Napięcie akumulatora prawidłowe, jest prawie nowy. Nie wiem jaki ma wpływ napięcie akumulatora kiedy silnikiem kręci mocno.
Podaj typ od spodu szczoteczki. Przeważnie jest w nich jeden akumulator ale raczej rzadko wysiada. Przeważnie pada elektronika :(
Poczytaj o akumulatorach na stronie [url=http://www.centra-serwis.lodz.pl/po... Centry - odnosi się to też do akumulatorów innych producentów.
Jak podłączę pod silnik do pontonu 12 V, to powinien ten akumulator pokazać na ładowarce prawidłowe napięcie, dobrze rozumiem?
Jakim napięciem powinno się ładować akumulator? Bo gdy ładuje 15V to akumulator pobiera przy końcu już niecałe pół ampera i po odłączeniu napięcie wynosi 13V. To prawidłowe zachowanie akumulatora. Dawniej można było bez obaw ładować akumulator do napięcia 15,6V, teraz producenci zastrzegają, że przekroczenie 14,4V lub 14,5V powoduje uszkodzenie płyt...
No właśnie nie mogę zmierzyć A bo zakres na mierniku jest 10A i grzeją się kable na mierniku próbując zmierzyć napięcie. Może sprecyzujesz co i jak mierzysz ? NIE mają prawa grzać się kable miernika przy pomiarze napięcia akumulatora - tak jak piszesz ! Oczywiście miernik ustawiony na (at)andrzej20001 może mieć rację. Jaki posiadasz multimetr ? (model,...
Jest to driver z wbudowanym czujnikiem Halla. I wymaga prawidłowej polaryzacji napięcia.
12.0V to napięcie totalnie zużytego akumulatora, prawidłowe napięcie spoczynkowe akumulatora to około 12.6V.
Jak masz moduł szacowania stanu akumulatora to układ reaguje prawidłowo czyli gdy akumulator jest naładowany to ogranicza napięcie. Moduł można wyłączyć DB i będziesz miał 14.4V non stop.
Schemat prostownika dla ładowania samochodowych akumulatorów 12V. Płynna regulacja prądu od 0 do max. Maksymalny prąd jest ograniczony możliwościami transformatora, diod prostowniczego mostku i tyrystora. Schemat nie ma obrony . http://obrazki.elektroda.pl/4976410100_1... Dodano po 17 Schemat prostownika z obroną od nieprawidłowej biegunowej...
Dokładnie, jest praktycznie takie samo, baterie balansują się szyciej. Balanser jest też wskaźnikiem w razie problemów, od razu widzisz która baterią sprawia problemy. Zwykle jedna albo obie diody balansera świecą albo jak masz balanser z pomiarem napięcia widzisz gdzie jest nieprawidłowe napięcie.
Jeżeli alternator jest sprawny, to bez względu na obroty ładowanie powinno być takie samo. Napięcie 14,4 to napięcie wręcz książkowe. Akumulator raczej wybuchł sam z siebie, wada fabryczna. Ostatnio coraz więcej trafia się wadliwych, gdyż jak wiadomo- teraz patrzy się na ilość, nie na jakość. Futura ogółem uchodzi za najawaryjniejszy akumulator Centry....
Po podłączeniu do rozładowanego akumulatora napięcie jest prawidłowe.
Witam Pomiar rezystancji na pracującym silniku nie będzie poprawny ponieważ przez przewód płynie prąd i jest na nim spadek napięcia, który zaburza pomiar. Byłem kiedyś posiadaczem astry g benzynę 1,6. Obroty silnika czasami falowały, światła delikatnie pulsowały, napięcie na akumulatorze było prawidłowe, radio często się kodowało. Sprawdź gruby kabel...
Witam . Na zacisku D+ napięcie musi być takie samo (dopuszczalna odchyłka 0.5V)jak na zacisku B+.Wskazania miernika około 10V świadczą o uszkodzeniu diod wzbudzenia (prawdopodobnie jednej).W tym alternatorze sprawdź napięcie na zaciskach izolowanych do których jest mocowane wyjścia stojana.Tych zacisków jest (3),pomiar zrób kontrolką względem masy.Na...
Podłącz zwykły woltomierz do akumulatora(na zgaszonym silniku)napięcie powinno wynosić ok 11,0-12,0V.Odpal silnik, jeżeli w trakcie odpalania napięcie spadnie poniżej 9V to znaczy że akumulator jest rozładowany. Po odpaleniu (na umiarkowanych obrotach) napięcie na akumulatorze powinno wynosić ok 14,4V (alternator ładuje prawidłowo).
Kolega Jerzy niedokladnie czytał mój post. Nie rozchodzi się o napięcia akumulatora tylko PROSTOWNIKA.
Pod AUX lub OUT. Podłączenie bezpośrednio pod akumulator jest niewskazane z kilku powodów: - przy długim braku zasilania sieciowego akumulator będzie rozładowywany do zera i się zniszczy - nadajnik GPRS będzie podkradał prąd ładowania akumulatorowi co spowoduje wolniejsze ładowanie akumulatora - testy akumulatora wykonywane przez centralę będą zaniżone...
Rozumiem że po zapłonie akumulatory są połączone równolegle - to alternator nie jest w stanie przeładować akumulator jak ma prawidłowe napięcie ładowania 14,0 - 14,4 V.
To że się ładował nie świadczy o tym, że jest sprawny. Akumulator często uszkadza się w ten sposób, że pęka mostek pomiędzy celami, pomiar miernikiem pokazuje prawidłowe napięcie bez obciążenia, ale pod obciążeniem prądu brak
W prymitywnych rozwiązaniach trzeba polegać na tym że grzałka będzie prawidłowo dobrana do napięcia akumulatora i wymaganej mocy. Jeśli to elektronika ma pilnować żeby do niewłaściwej grzałki doprowadzić właściwą moc to musi być trochę skomplikowana, żaden prymitywny sposób ci tego nie zapewni.
Zacząłbym od sprawdzenia akumulatora i od jego zacisków pomiarze napięcia akumulatora, prawidłowego styku na klemch przy akumulatorze. Sprawdź napięcie na słupkach akumulatora i na złączach za klemami, sprawdź połączenie masy od akumulatora do nadwozia może jest zabrudzone rdzą lub poluzowane. Jeśli akumulator jest rozładowany trzeba go naładować, sprawdź...
bo widziałem filmiki z prostownikami samoróbkami gdzie napięcie z transformatora szło bezpośrednio na mostek Graetza i z niego wychodziło np 14V bezpośrednio na klemy.. bez żadnych filtrów, kondensatorów i napięcie było stałe a nie że pulsowało od 0 do 14V Czyli nadal nie rozumiesz. Natomiast w Twoim prostowniku napięcie powinno pulsować od zera do...
Tak jest. Miernik ma pokazać prawidłowe napięcie. Jeśli przy mierzeniu napięcia akumulatora samochodowego pokaże 3V zamiast 12 to jest nim coś nie tak. Tylko mierzyć trzeba pewne ogniwa - najlepiej nowe. W samym mierniku bateria też powinna mieć wysokie napięcie.
Akumulatory na pewno na dobre napięcie? Jest zacisk Bat+ i Bat-. Zachowana została polaryzacja? Akumulatory sprawdzone, napięcie prawidłowe (100V każdy jeden z 4 modułów), polaryzacja zachowana.
Witam, mam pytanie, jakie powinno być napięcie na akumulatorach żelowych: - po odłączeniu ładowarki po godzinie odstania - czy napięcie po godzinie 26,6V jest prawidłowe w przypadku akumulatorów do pracy cyklicznej (w wózku elektrycznym) - czym grozi ładowanie do mniejszego napięcia, jeśli powinno być wyższe niż to 26,6V Chodzi o odpowiednie dobranie...
w jaki sposób ustalić w jakim momencie mój aku jest na ładowany? Nie mam przyrządu do pomiaru gęstości elektrolitu. Da się ustalić tak jak w aku żelowym, że gdy prąd spadnie poniżej pewnego poziomu aku już jest na ładowane? Akumulator zasadniczo uznaje się za naładowany gdy napięcie na jego zaciskach osiągnie 14,4 V. 3 - jakim napięciem mam ładować...
To moze inaczej,czy ktos sprawdzil z ilu ogniw sklada sie akumulatorek "9V"?
Witam wszystkich. Mam krótkie pytanie dla zorientowanych. Jakie powinno być prawidłowe napięcie i prąd ładowania akumulatora 12v/7,2Ah. Z góry wielkie dzięki.
Jeśli użyjemy dioda D3 i rezystor 51k podłączony za rezystorem ograniczającym, uzyskamy kontrolę napięcia prostownika, a nie akumulatora. Dioda D3 też powinna być na lewo od styków przekaźnika, a podłączenie opornika 51k na lewo od tych styków, ale na prawo od opornika Rogr. i diody D3. Dopóki styki są zwarte, do opornika 51k będzie dochodzić takie...
Czy klakson podłączony bezpośrednio do akumulatora działa prawidłowo? 85 i 86 to cewka przekaźnika. Musisz podać na nią napięcie z akumulatora za pomocą szeregowo włączonego przycisku. To jeden obwód. Drugi obwód to akumulator, styki robocze 30 i 87 przekaźnika i klakson. Wszystko w szereg. Pokazany bezpiecznik dajesz dodatkowo w szereg z akumulatorem.
Niestety ale pomiar jest chyba prawidłowy, bo po podłączeniu do akumulatora napięcie to ~12V, więc prawidłowe akumulatora, a powinno być większe.
... drugi akumulator to najlepsze wyjście ... TAK! I nie jest cięższy, ani droższy od prostownika rozruchowego, który musi być zaprojektowany na moc oddawaną ok. 1kW (a dla diesli nawet więcej) Taki "dyżurny" akumulator rozruchowy może być cały czas ładowany buforowo z małego prostownika (do 13,8V), co jest prawidłową wartością napięcia pełnosprawnego...
Nie takie cuda człowiek przeżył, trzeba brać się za projektowanie regulatorów ładowania na napięcie max 13,6V. Zrobić folder i będą szły jak ciepłe bułeczki. A że czasem auto nie zapali, to podpowiemy na forum "Doładuj akumulator".
Czy ładowarka aktywuje prawidłowe napięcie dopiero po włożeniu akumulatora? Czy to napięcie jest prawidłowe w stanie spoczynku ładowarki? Niestety nie posiadam takiego akumulatora ,więc ciężko mi to sprawdzić samemu. Proszę o pomoc. Przyłóż jakiś odbiornik, na przykład żarówkę do wyjścia ładowarki, i wtedy zmierz jakie napięcie jest na zaciskach.
Napięcie akumulatora jest prawidłowe, może silniczek się zaciera, stawia opór przy kręceniu ręką.
Jak bym miał wyciąć te środkowe części? Zależy jakie masz narzędzia... Jakie zadanie pełni to wycięcie? Jeśli jest ono niezbędne do prawidłowego działania, to można to wykonać. jeśli jest pomijalne, nie widzę potrzeby do dodatkowej pracy. Musisz bobie sam odpowiedzieć na pytanie.
W sumie temat sprawdzania regulatorów już był, potrzeba płynnej regulacji napięcia np. do 16V Co do wydajności prądowej to... a żeby nie było że tak na tacy podaję ---> rezystancja wirnika koło 3Ω napięcie akumulatora to daje nam prąd wartości...
Sprawdź napięcie poszczególnych akumulatorów prawidłowo naładowane powinny mieć napięcie 1,45V. Czym je ładowałeś, jak długo, czy zgodnie ze specyfikacją, czy były formowane ?
Przy rozruchu napięcie spada pobieżnej 10V To jest akceptowalne. Bez podglądu parametru stanu naładowania akumulatora zachowanie alternatora jest dla mnie jak najbardziej prawidłowe. Odpal silnik z zapiętym miernikiem , włącz nawiew i zostaw tak na 5-10 minut . Zobacz czy nie podniesie napięcia .
Twoje różnice podczas pomiaru spowodowane są zjawiskiem zwanym gazowaniem. Ot bąbelki gazu tlenu i wodoru podczas ładowania osadzają się na płytach. Czasem wystarczy wstrząsnąć akumulatorem a czasem zamknąć obwód obciążeniem i te bąbelki się odrywają skutkiem czego wzrasta powierzchnia czynna płyt a tym samym napięcie. Prawidłowo naładowany akumulator...
Tam jest to chore sterowanie ładuje podczas jazdy i hamowania silnikiem. Akumulator wytrzymuje 3 lata
Jeśli aku ma mniej niż 12,5 to jest uszkodzony (co najmniej zasiarczony), Kiedy mniej? Bo takie napięcie kilka godzin po naładowaniu akumulatora jest prawidłowe. Wymieniłem akumulator po 6,5 roku eksploatacji nie dlatego, że miał napięcie 12,4V godzinę po ładowaniu a ze względu na jego wiek i nadchodzącą zimę. Po sprawdzeniu miał jeszcze ok. 50% swojej...
jak kręci ,to akumulator jest dobry ,aczkolwiek mógłby mieć nieco więcej np 12,7 -12,6 v pozostałe wskazania są w normie
Witam Prostownik jest sprawny. Jak podłączysz akumulator napięcie będzie prawidłowe.
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Musisz miernikiem sprawdzić jakie jest napięcie ładowania akumulatora. Prawidłowe napięcie ładowania to około 14V ( max 14.4 ) . Może być niższe gdy włączysz odbiorniki np. światła Wyższe świadczy zazwyczaj o uszkodzonym regulatorze napięcia w alternatorze i może trwale uszkodzić akumulator. Warto jeszcze sprawdzić połączenia masy tzn. masa akumulatora...
To ją odłącz. LED2 jest tylko do sygnalizacji czy jest prawidłowo podłączony pakiet akumulatorów (polaryzacja). Jak nie mylisz się przy podłączaniu akumulatora, + do +, - do -. to ta dioda jest zbędna. Zasilacz 13.8V. To za niskie napięcie zasilania aby prawidłowo naładować pakiet akumulatorów 1.2V NiMH połączonych szeregowo tą ładowarką. Zasilacz min....
Witam Dokonałem pomiaru napięć akumulatorków i faktycznie okazało się, że na nowym akumulatorku jest 4,13 V, tak naładowała ładowarka, jak jest w specyfikacji, natomiast ten zużyty ma w przybliżeniu 3,7 V. Rozładowałem w ładowarce (Ever Active UC 4000), która posiada taką funkcję, do poziomu 3,2 V, następnie podłączyłem do lampki i ładowałem przez...
Tak ma być. W tym aucie jest "inteligentny" system ładowania akumulatora. Napięcie może być różne w różnych momentach, ale zawsze prawidłowe. Jeśli coś w tym aucie będzie nie tak z ładowaniem to zapali tak dużą kontrolkę od ładowania, że na pewno zauważysz.
Witam, mam problem ze stacją zasilania Greenso 600 W. Po upadku przestała działać. W środku nie ma uszkodzeń, napięcie na akumulatorach jest prawidłowe, ale z BMS nie wychodzi napięcie na biegunie plusowym. Jest zabezpieczenie, po sprawdzeniu miernikiem nie ma przejścia. Pytanie: gdzie mogę takie coś kupić lub zamienić na inne? Co to w ogóle jest? Dioda,...
8,7 V... czy to prawidłowa wartość? Nie, powinno być napięcie akumulatora, gdzieś masz przerwę na przewodzie.
1/ prostownika nie podłączałem do akumulatora, woltomierz włączałem "na luzie" w zaciski /żabki. Dodam tylko od siebie, że wiele prostowników rosyjskich nie ma napięcia na wyjściu i stąd może być ten problem. Napięcie pojawia się dopiero, gdy zostanie prawidłowo podłączony akumulator. Bez akumulatora woltomierz nic nie pokaże. Dodanie kondensatora...
Alternator nie ma żadnego ładowania! Ładowanie dotyczy akumulatora. Prawidłowo działajacy alternator w instalacji, w której jest sprawny i naładowany akumulator, przy najwyższych obrotach powinien utrzymywać napięcie nie wyższe, niż 14,4V przy braku poboru prądu przez większe odbiorniki. Napięcie będzie się zmieniać w zależności od obrotów silnika i...
Kolega chciał napisać 4,1V na akumulator. Masz 4 akumulatory połączone szeregowo, więc napięcie przetwornicy ustawiasz na 4x4,1V=16,4V. Prąd 0,75A jak najbardziej jest prawidłowy, gdyż w szeregowym połączeniu akumulatorów prąd jest jednakowy dla każdego akumulatora. Więcej informacji w danych katalogowych akumulatorów - prąd ładowania, napięcie końcowe,...
Prostowniki mają wbudowane zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem zacisków do akumulatora. Oraz przed uszkodzeniem w przypadku zwarcia kabli wyjściowych, bo jest brak napięcia na końcówkach bez prawidłowego podłączenia akumulatora. (at)grzesiek555 zaznacz gdzie masz te ponad 12,5 V a gdzie jest jego brak. Ile V jest między tymi punktami? Zaznacz...
Panowie, czy napięcie ładowania akumulatora AGM 70Ah Varta 15,2V jest poprawne. Zwykle w systemach Start-Stop są akumulatory VRLA (AGM) - nie wiem czy w Twoim wozie taki system jest, choć w sumie to bez znaczenia. Z tego powodu, że system ten często doprowadza do głębokiego rozładowania akumulatora, możliwość uzupełnienia ładunku przy napięciu ładowania...
Moduł na klemie minusowej prawidłowo podpięty, Złącze z BSI nie zaśniedziałe? Możesz sczytać napięcie akumulatora?
Pomierz napięcie podczas uruchamiania bo skoro niby akumulator ma prawidłowe napięcie to być może masz problem z rozrusznikiem (robi zwarcie) a nie prądem z aku. Po czym wnosisz że padł akumulator? Nie kręci rozrusznik czy nie działa nic w aucie?
Jakim cudem chcesz mieć większe napięcie na akumulatorze 12 voltowym? Napięcie masz prawidłowe i jest w pełni naładowany skoro napięcie waha się między 12-14V.
Nowe akumulatory Parkside te z funkcją bletooth na ogniwach 21700 mają realnie wyższe końcowe napięcia ładowania (stara ładowarka nie naładuje ich do pełna). Nie liczył bym, że wsadzili tam dobre ogniwa bo takie wysokonapięciowe są droższe. Moim zdaniem niema sensu obniżać napięcia a elektronarzędzia powinny prawidłowo działać.
Witam, zakupiłem uszkodzonego powerbanka Alkove Espresso E1. Power bank nie reaguje na nic w sensie po podłączeniu ładowarki nic się nie zapala i przy wpięciu kabla do ładowania telefonu również nie reaguje. Napięcie na akumulatorze prawidłowe. Podpowie ktoś od czego zacząć żeby przemierzyć itp? Szkoda go wyrzucić bo ma bardzo dobre opinie dodatkowo...
Witam Końcowe napięcie rozładowania jest podawane dla pojedynczego ogniwa. 4 szt. połączone szeregowo będą miały napięcie 4 razy większe, więc 3,2V-4V.
Spróbowałem żeby sprawdzić osobiście prąd nie jest zbyt duży wbrew pozorom a jak skorygujesz napięcia bo mało prawidłowe podałaś to już będziesz wiedział o co chodzi.
Dodatkowo , jakie jest napięcie na tej ŚRUBIE /chyba 10 -ka/ na alternatorze w czasie pracy silnika. Napięcie akumulatora w stanie spoczynku / po zgaszeniu silnika / mniejsze o 0,5V niż prawidłowe. Podmień / pożycz/ inny akumulator!
... Uważam, że areometr to podstawa.. I co on da w takim przypadku jak w załączniku? https://obrazki.elektroda.pl/1185434100_... To nie problem. Wystarczy aby akumulator zaczął gazować to elektrolit się wymiesza. Problem stratyfikacji występuje głównie przy akumulatorach, które ładuje się do granicy gazowania. Dla tych, które pod koniec...
Sprawdź woltomierzem napięcie ładowania na zaciskach akumulatora. Prawidłowe powinno być 14,2 - 14,4V.
No to nie ma tematu. Akumulatory mają odpowiednią pojemność, a ładowarka była w komplecie, więc napięcie baterii akumulatorów też jest prawidłowe dla tej ładowarki.
1 Akumulatory AGM 120 Ah PowerPlus Leisure Battery 4 sztuki. Nie możliwe by drugi inny komple t innego producenta był trefny. Witam. Nie musi być trefny, wystarczy że będą mieć minimalnie inną pojemność i wszystko będzie również minimalnie inne. Pisałeś że masz cztery identyczne akumulatory, więc ja chyba czegoś nie rozumiem. To wymieniałeś na inne...
Czy istnieją Falowniki hybrydowe z możliwością pracy wyspowej? Tak aby po zaniku napięcia zewnętrznego lub jego nieprawidłowych parametrach odłączało je i zasilanie domu pochodziło z baterii akumulatorów? Po przywróceniu prawidłowego napięcia zasilanie ponownie b zostało by przełączone. I druga kwestia czy jest do dopuszczalne w naszym systemie energetycznym
Napięcia odcinające ładowanie w ogólnie dostepnych regulatorach wachają się od 28,8 - 30,5 V, co niestety jest zbyt wiekim parametrem. Satysfakcjonowało by mnie 26,5 V. Napięcie 28,8V dla akumulatora 24Vjest napięciem prawidłowym i tyle prądnica powinna dawać! :D
Jaki kabel masz na myśli skoro klawiatura bezprzewodowa? Sprawdź napięcie baterii/akumulatora czy prawidłowe.
Bo przecież na regulacje napięcia w alternatorze nie wpływa temperatura ? Wpływa ale chyba nie we wszystkich alternatorach Najnowsze auta regulują napięcie ładowania, zależy to od wielu czynników, jednak nie wiem czy od temperatury też. . Starsze też (wyższe napięcie ładowania gdy zimno i niższe gdy ciepło) W mojej Skodzie od 2003 roku. jaki czas mniej...
Zmierz napięcie tam gdzie przygasa uszkodzony może być akumulator , alternator , instalacja lub np BSM , ale również bsi . Za to co w środku odpowiada BSI nad nogami kierowcy , pytanie tylko czy ono dostaje prawidłowe i stałe napięcie z BSM ?
Rozkręć, zobacz, na jakich elementach, układach jest zbudowany prostownik. Wtedy będzie można dalej gdybać. Dokładanie przetwornic podwyższających/obniżających prawdopodobnie nie poprawi funkcji prostownika, o ile w ogóle będzie możliwe. Napięcie ładowania 14,2 V jest jak najbardziej prawidłowe. Pozostawienie na dłuższy czas podłączonego prostownika...
Dzień dobry na wstępie chciałbym powiedzieć, że jestem zielony w kwestii elektroniki i potrzebuje pomocy. Jest oto regulator napięcia który został uszkodzony przez wadliwy akumulator. Prawidłowe napięcie akumulatora to 16.8v ( 4 ogniwa 18650). Uszkodzony element ze zdjęcia pod literka D z kwadracie z paskiem. Wyglądało jak dioda zenera (czarna beczka...
Skoro w normie i jest w serwisie to niech go naładują do pełna i przy odbiorze sprawdzisz, albo Ci pokażą sami. Po naładowaniu powinieneś mieć blisko 14V, o ile prawidłowo ładujesz i ładowarka jest sprawna.
Napięciem 13.8V nie naładujesz akumulatora, do tego potrzeba 14.4V. Napięcie 13.8V jest wystarczające do podtrzymania akumulatora wcześniej prawidłowo naładowanego.
prawidłowe napięcie akumulatora prawidłowe wartości akumulatora prawidłowe ładowanie akumulatora
schemat świateł jazdy dziennej czujnik halla regulator iskra komputer
Tworzenie listy rozwijanej w HTML, PHP i CSS Naczynie przeponowe w układzie otwartym - dlaczego?