Daj zdjęcie od strony ścieżek i zmierz napięcie wtórne na TR1.
Sterowanie odbywa się za pomocą podawania sygnału masy poprzez krańcówki w zamku kierowcy. Wtyczką opisana 4PIN https://obrazki.elektroda.pl/7028986800_... Wtyczką 2PIN to siłownik, w wersji bez alarmu i tym samym bez zdalnego sterowania zamkiem, tego siłownika nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/7145258400_...
Zaznaczone elementy są odpowiedzialne za sterowanie triaków. triaki to BT138. Możliwe, że ten od dmuchawy jest uszkodzony. Można by sprawdzić i podmienić od pompy. Jeśli jest ten sam oczywiście, bo go akurat nie widzę
Sprawdź przekaźnik w aluminiowej obudowie znajdujący się za akumulatorem, taki z bezpiecznikiem. Często jest skorodowany. Ten przekaźnik podaje napięcie na wtryskiwacz rozruchowy i ABS. Jeśli masz ABS i lampka nie gaśnie, to na stówę tu tkwi problem. Powodzenia.
Może bateria w pilocie jest już padnięta i po krótkiej pracy spada na niej napięcie.
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
Bezpiecznik może być na przewodzie + Idż po przewodzie lub podciąg nowe zasilanie
Najczęściej w wypadku sterowania masą, wyjścia domykania i dodatkowego kanału wychodzą bezpośrednio z układu ULN2003 a czasami pojedynczych tranzystorów. Obciążenie maksymalne takich wyjść to 500mA. Nie polecam sprawdzania ich żarówkami o większej mocy niż 2W. Na schemacie sterownika jest napisane, że wyjścia są sterowane masą. Do sterowania siłownika...
Pewnie przyciskiem drzwi,w ktorych jest uszkodzony silownik,napedzasz go recznie.W ktorych drzwiach jest uszkodzony silownik,ktores przednie?kliknij na gg8998843,bedzie szybciej
A jak zapala? Może wina być po stronie akumulatora, za niskie napięcie.
Prawdopodobnie lewa. Tego nie odepniesz. Gumowa przelotka schodzi bardzo łatwo. Tam zobaczysz przewody. Pewnie któryś przerwany jest. A do sprawdzania zasilania użyj lepiej samochodowego próbnika napięcia.
Witam Obydwa te przypadki dotyczą układu trójprzewodowego połączonego w gwiazdę. 1. Zwarcie fazy następuje wtedy gdy odbiornik posiada impedancję równą 0. Napięcie zwartej fazy występuje w centralnym punkcie gwiazdy. Napięcia występujące na pozostałych dwóch odbiornikach są napięciami przewodowymi między zwartą fazą a fazą zasilającą. Prąd w zwartej...
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
Witam ten opużniacz potrzebuje impulsu +12v czy ma być przez dłużej +12v?Jeżeli impulsu to masz żle podłonczoną diode bo centralny podaje tylko przez chwile napięcie .
Napięcie niby dochodzi rozebrałem centralny i silniczek kreci w obie strony,jakąs tak mikro ,to sa silniki 12v
Dzień Dobry 🙂 Potrzebuję pomocy. Mam w aucie akumulator Bosch s4 60 Ah 540 A 12v. Napięcie akumulatora spada do 11.9 v i tak "trzyma". Ładowanie prostownikem z mikroprocesorem ładuje go do 13 v z hakiem i pokazuje "naładowany". Ładowanie w aucie pod max obciążeniem 14.1 v Akumulator nie ma problemu z uruchomieniem auta nawet teraz (mróz-14), ale czujniki...
Są tam przekaźniki na 12 v
To teraz zmierz miernikiem albo sprawdź próbówką czy akumulator ma napięcie .
Cześć.I ten siłowni przy 5V dobrze Ci pracował?
Błędy w module centralnej elektyki, napięcie ładowania po odpaleniu (sprzęgło alternatora często się zaciera).
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
Teoria tego nie potwierdza, ale ja mam własną , że obwody z otoczenia zasilania mają krótszy żywot niż np centralne procesory relatywnie duże moce, napięcie zasilania takiego wskaźnika jest prawie takie samo, jakie ma mierzyć (co zawsze jest trudne), termika, presja księgowych
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
Przekaźnik wystarczy tylko jeden. Zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy, znajdź pin 28 we wtyczce przy silniczku szyby. Ustaw miernik na 20V -. Podłącz miernik jednym przewodem do masy a drugim do bezpieczników. Jak znajdziesz napięcie bez włożonego kluczyka do stacyjki odłącz przewód od masy i przyłóż do pina 28 - nie powinno być napięcia. Zostaw przyłożone...
Bateria wymieniona. Podstaw baterie. Nowe często trafiają się puste ( mają bardzo wysoką rezystancję wewnętrzną ) mimo że napięcie spoczynkowe jest wysokie jak w nowej w pełni sprawnej.
Sprawdziłeś już cokolwiek ? Podłącz chociaż miliamperomierz i sprawdź pobór prądu w trybie oczekiwania i naciskania switcha. Woltomierzem sprawdź napięcie zasilania.
witam jestem nowy na forum:) tez mam problem z centralnym zamkiem otwarłem auto i jak chciałem zamknąć to już się dało i muszę od środka zamykać drzwi a od kierowcy kluczykiem czy ktoś wie co się mogło stać?jeśli tak proszę o rade dzięki:)
Witam Mam centralny zamek firmy AMT, działa już 6 lat. Ostatnio pojawił się taki problem. Z pilota centralny zamek działa, ale tylko zamykanie drzwi pasażera, drzwi kierowcy podczas zamykania z pilota nie zamykają się. Natomiast zamykając drzwi ręcznie zarówno z kluczka jak i od wewnątrz zamek działa poprawnie i zamyka drzwi swoje (kierowcy) i pasażera....
Przy zamykaniu pojawi się na jednym z przewodów na 1 sek. impuls (-), przy otwieraniu pojawi się taki sam ipuls na drugim przewodzie. A więc miernik podłączony do plusa jedną końcówką a drugą do wyjścia na centralny zamek podczas zamykania i otwierania pokaże przez chwilę napięcie. Sprawdź na którym jest ipuls zamykania a na którym otwierania i odpowiednio...
Żarówka sterowana napięciem z modułu centralnego kabel biało-żólty wtyka B4(wg.autodaty) masa na stałe brązowy.Nad pedałami masz moduł ,namierz wtykę B i sprawdź ciągłość przewodu lampa-pin4.
Czy urządzenia bateryjne, maja kontrolę napięcia baterii i centralnie przypominają o konieczności jej wymiany?
Zobacz czy jest napięcie i masa na module C.Z. Jak jest wszystko ok to możliwe,że padł moduł.
Mam takie jedno prymitywne pytanko : Czy można połączyć masę układu tego wzmacniacza z uziemieniem ? Pytanie to nasunęło mi się ponieważ na metalowym chassis jest odczep do którego był dolutowany kawałek zielonego uciętego przewodu. Można połączyć z uziemieniem - a nawet trzeba. W transformatorze przy napięciu anodowym jest centralny odczep który łączy...
Tak. Masz rację. Dziękuję za wskazówkę, ale już wczesniej odkręcałem tą małą srubkę w drzwiach, lecz jak się okazało zbyt mało ją wykręciłem, aby zaslepka wkładki wyskoczyła. Zamek już mam wyjęty. Jest coś szczególnego, na co trzeba zwrócić uwage przy rozbieraniu zamka? Nie chciałbym czegoś skopać, bo szkoda byłoby tyle trudu na marne... Dodano po 5...
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
CAN jest tzn . napięcie na przewodach?
A 12v na żółty i żółto/czarny?
Witam. Czy jest to możliwe ze pilot wyczerpuje baterie? Sprawdź . Podłącz miernik , włącz i zobacz jaki jest spadek napięcia. Pozdrawiam.
Widzę, że może być więcej problemów. Dobrze by było przeskanować i zobaczyć jakie są błędy. Sprawdć czy z modułu centralnej elektryki wychodzi napięcie sterujące przekaźnik i czy jest ciągłość przejścia od modułu do przekaźnika. Oznaczenie pinów masz na schemacie.
Witam, mam takie pytanie. Czy w przewodach centralnego zamka znajdę napięcie 12v? w drzwiach z wyjątkiem centralki/kierowcy.
Ja sugeruję zastosować taki przekaźnik: https://zamel.com/pl-PL/produkty/exta-au... Z możliwością centralnego resetu. W innym wypadku trzeba obszyć szafę z dodatkowym stycznikiem załączanym przyciskiem monostabilnym w taki sposób, aby resetować wszystkie przekaźniki bistabilne z obwodu wyjściowego przekaźnika...
Trzema może kamerką endoskopową się wspomóc i pchać ją pod maskę w okolice gdzie można na chwilę napięcie przyłożyć.
Czy w momencie pojawienia się kontrolki ładowania, ładowanie faktycznie występuje czy znika? Może alternator po nagrzaniu zaczyna świrować, przez co przy zbyt niskim napięciu i centralny wariuje.
Witam, mam problem z samochodem jak w temacie. Nie działa centralny zamek, samochód odbiera sygnały z pilota (migają kierunkowskazy), natomiast ani przycisk wewnątrz, ani próba zamknięcia/otwarcia kluczykiem nie daje żadnej reakcji. Czy dysponuje ktoś schematem body komputera (chciałbym pomierzyć czy wychodzi napięcie na odpowiednie przewody).
Musisz sprawdzić przewody, czy dochodzą napięcia.
Bateria jest nowa. Pomierzyłem w kilku miejscach napięcie w pilocie - 12V.
Instalacja ,, 12/24V " wymaga zastosowania wiekkszego przekroju przewodów, ze względu na spadki napięć. ,, Centralny zasilacz " musi być obliczony na zapotrzebowanie wszystkich odbiorników, oraz posiadać pewien zapas mocy.
Witam. Mam amplituner padnięty SONY model jak w temacie. Objaw: jak sie go właczy, to nie gra, błoga cisza :) Na wyjściu na sobwoofer jest sygnał. Po jakiejś chwili ale nie zawsze włączy się protect na wyświetlaczu czyli zadziała zabezpieczenie. Po sprawdzeniu wyjść na głosniki okazuje się ze na głośnik centralny pojawiuło się napięcie 2,5V. Po oględzinach...
czy na pewno ten pilot jest oryginalny...??? masz może drugiego pilota, jeżeli tak to czy on działa..?? Piszesz że alarmu nie było, może to jest tylko samo sterowanie do zamka centralnego założone po zakupie samochodu...
Więc wydaje mi się że zostało tylko zestroić całość i powinno już działać. Tylko nie mam pojęcia jak to zrobić. Rutynowo, niezależnie od radia, staram się sprawdzać: - napięcie strojące (kanał centralny) - częstotliwość kanału (kwarcu) - moc nadawania (i przester jeżeli za dużo) - jakość modulacji (czy nie za głęboko), potem jakość mikrofonu - dostrojenie...
Panowie problem polega na ty, że nie pojawia się napięcie na zegarach i układzie zamykania centralnego z kluczyka, nie załącza się immobilizer. Problem pojawił się przy próbie podpięcia centralki zamykania zamka z pilota, wcześniej było wszystko ok.Po przekręceniu kluczyka zegary świecą, ale po wyjęciu znika wszystko i zegar resetuje się tak jakbym...
A napięcie cewki było takie jak w starym przekaźniku, tudzież pokrywa się z napięciem z trafo ?
im grubszy kabel tym mniejsze spadki napięć
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi?
Teraz masz więc możesz sprawdzić czy bezpiecznik od centralnego zamka jest nieuszkodzony oraz że dociera napięcie.
Jak udało mi się ustalić, to po wpięciu wtyku podświetlania napięcie 12 V siada do 4 V. Bez podania zasilania podświetlania, świecąc latarką w centralnej części matrycy, widać napisy.
Gdzieś na tych rozgałęzieniach gubi napięcie.
może się uszkodził ten przekaźnik od ścieżki, wymuś cewki przekaźnika próbnikiem żarówkowym i zobacz czy na wyjściu pojawia się napięcie
Miałem podobny problem z matizem. Pomogła wymiana kostki stacyjki. Można też sprawdzić stan bezpieczników, oraz to czy dochodzi do nich jakieś napięcie.
CameR dzięki za sugestie , potwierdza moją diagnozę, ale z wątpliwościami. Bo zaraz po otwarciu kiedy kierunki , zamki i ożywione sterowniki auta obciążają aku BSI ma uzasadnienie do oszczędzania energii. Ale po czasie (wykonałem pomiary) aku się "regeneruje" i napięcie rośnie a centralny na pilota nie reaguje. Przy okazji sprawdź bezpieczniki tak...
Potrzebuje podpowiedzi. Sprawdziłem na stole stacyjkę i kluczyki od Viano w639. Wszystko działa jak należy. W samochodzie na podstawie schematu doszedłem do bezpiecznika który zasila blokadę i stacyjkę (zawsze +12V) i na bezpieczniku jest napięcie ale w kabinie na wtyczce od rygla już napięcia nie ma. Jest jedynie około 5V w przewodzie k-line. Auto...
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Poprawiłem poprzedni post, mam nadzieję że jest już bardziej zrozumiałe. Chyba że w kanale centralnym jest jakieś zwarcie, bo nawet po podaniu napięcia tylko na kanał centralny też jest zaniżone napięcie plusowe. Dzięki za każdą podpowiedź, jestem teraz u rodziny, po weekendzie usiąde i sprawdzę wszystkie możliwe punkty. Pozdrawiam
Mam problem z zasięgiem radiolinii z którym nie mogę sobie poradzić. Wszystko działało lata nagle pewnego dnia znikł zasięg radiolinii z pilotami. Piloty są nowe. To samo stało się u 2 sąsiadów z automatyka innych firm. Myślałem że radiolinia się spaliła i zakupiłem nowa. To samo. Zasięg jest tak do 50cm. Radiolinie przenoszę do domu , podłączam i działa...
A więc movzx miał rację , to warystor , widać to pięknie na drugim zdjęciu , że punkty lutownicze naszego "wybuchowego" elementu są pod napięciem sieci zasilającej .
Zmierzyłeś napięcie na centralce? Jaki sterownik centralne zamka zamontowałeś?
Sprawdź przewody za radiem. Auto było "walone" dlatego po włączeniu zapłonu migają kierunkowskazy. Immobilizer i centralny to dwie różne rzeczy. Skoro chwilę było dobrze to teraz sprawdź napięcie na baterii będzie wiadomo czy pilot rozładowuję baterię oraz zimne luty na mikrostykach.
Rozpracuj napięcia na kablach i otwórz przy pomocy obcego prądu. Trzeba tylko rozblokować funkcje ryglowania. Potem już otworzysz.
STK443 składa się z dwóch absolutnie jednakowych wzmacniaczy.Toż napięcie na funkcjonalnie identycznych wyprowadzeniach powinno być jednakowe.Jeśli na wyprowadzeniu 5 napięcie 31,8v (to norma) to na wyprowadzeniu 11 powinno być takie samo napięcie.Sprawdź zdatność do użytku rezystorów i kondensatorów w obu kanałach metodą porównania.Elektrolity kondensatory...
Zamkami steruje BSI - możliwe ze padło w nim sterowanie . Próbowałeś ręcznie podać napięcie na zamek czy zamyka i otwiera . Masz zamki z pojedynczym czy podwójnym zamknięciem ??
Jeśli chodzi o zamek centralny to sprawdzałem każdy pojedynczo czy dochodzi napięcie i czy siłownik działa - wszystko było ok. Powodem otwierania się centralnego zamka było słabe napięcie na akumulatorze. Z tego co wypatrzyłem była źle złożona obudowa podszybia tak że woda padała prosto na akumulator i musiała zrobić jakieś spięcie/zwarcie. Podłączyłem...
Uważasz ,że elektronika centralki będzie pracować na tym napięciu?
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
Witam Problem z autem jak w temacie. Auto nie odpala, po przekręceniu kluczyka nie świecą się kontrolki, oraz wyświetlacz na którym jest licznik przebiegu, mruga tylko kontrolka immo oraz zaświeca się wyświetlacz po środku na którym jest temperatura oraz podświetlenie odtwarzacza CD. Sprawdzone bezpieczniki pod maską oraz te w kabinie. Po przekręceniu...
chciałbym zainstalować moduł sterujący centralnym zamkiem z pilota do SCANII 124. Są dwa kabelki idące w wiązce od drzwi, które odpowiadają za sterowanie zamkiem - wystarczy podać na kabelek masę i w zależności od tego na który podamy; otwieramy, bądź zamykamy drzwi. Mój moduł sterujący podaje + na kabelkach; więc sprawa wydaje się prosta; odwrócić...
Układ czasowy przerzutnika wyzwalany podaniem masy. Zresztą na rysunku poglądowym widać - w stanie spoczynkowym oba przekaźniki zwarte do masy. Po pobudzeniu z któregoś przerzutnika przekaźnik przełącza na zasilanie. Po czym, po chwili z powrotem powinien opaść.
Po wciśnięciu zamknij/otwórz na każdej wtyczce pojawia chwilowo się napięcie 12V, także przy siłowniku tylnej klapy To może teraz czas sprawdzić siłowniki na krótko?
Spróbuj zmierzyć różnicę potencjałów (napięcie) między przewodem zerowym (PEN) a naturalnym zerem np. rurą wodociągową lub centralnym ogrzewaniem ewentualnie przewodem ochronnym. Najlepiej w czasie tych spadków i wzrostów napięcia na różnych fazach. Jeśli będzie się pojawiać jakieś napięcie rzędu kilkunastu volt to na bank masz słaby styk na przewodzie...
Dokonać pomiaru pomiędzy uziemionym punktem (np. rurą od wody lub centralnego ogrzewania) a mierzonymi przewodami na zakresie napięcia przemiennego 500V . Najwyższa wartość wskazania dotyczy przewodu fazowego tj. ok. 230V.
Sprawdź czy jest napięcie na bezpieczniku centralnego. A ten przewód to powinieneś przeciąć.
Poprawnym rozwiązaniem problemu byłoby centralne zasilanie całego osprzętu (PoE) z zasilania bezprzerwowego (dobry UPS).
Czy sprawdzałeś napięcie w przewodach centralnego zamka ?
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Mój multimetr (niedrogi MAS830L) wskazał napięcie pomiędzy uziemieniem a neutralnym 128V (+/- 2V), natomiast wcześniej mając do dyspozycji drogi multimetr HT7010 podczas mierzenia napięcia pomiędzy N i PE "wywalało" różnicówkę (możliwe dlatego, że ten miernik jest automatyczny i sam przestawia się pomiędzy V/A/Ohmy) To jeden argument za tym że PE nie...
[url=http://www.ase.hoste.pl/5ds.html]Li... Sprawdzenie braku plusa można realizować zwykłym przekaźnikiem na przykład przez rozpięcie zasilania, masy lub sterowania układu stykiem rozwieranym po pojawieniu się napięcia.
Najwyrazniej nie zrozumiales, o co chodzi. Zamek kufra nie nic wspolnego z centralnym zamkiem.
czy ktoś jest w stanie powiedzieć, co może być powodem tego, że jak auto odłącza napięcie po zamknięciu centralnego, to w głośnikach słychać strzał? Ten strzał pochodzi ze wzmacniacza. Pozdrawiam
Naprawiło się samo Bez naprawy
Lampa nie działa w ogóle, tzn. nie świeci. Po wymontowaniu i przyjrzeniu się z bliska można zauważyć na luminoforze trzy jaśniejsze smugi - cienie od wsporników mocujących centralny dysk. Posprawdzaj oporniki i napięcia (tylko ostrożnie, bo radio nie ma separacji galwanicznej od sieci), jeśli są prawidłowe, to niestety lampa jest zużyta.
Wyjaśni ktoś jak sprawdzić sterowanie z zamka? Mam sprawdzić czy jest napięcie? Działanie centralnego po odpięciu drzwi pasażera to był tylko zbieg okoliczności. Centralny dalej działa w kratkę :(
Tyrkotanie oznacza że jest za małe napięcie do odpalenia. Przy grzebaniu przy bezpiecznikach może zrobiłeś jakieś zwarcie i dlatego padł akumulator. Nie wiem jak w corolli ale w celice z tego rocznika jeżeli nie działa ani kluczyk ani środek to zostaje tylko moduł sterujący. Ale w przypadku jak będziesz miał 12V zamiast 8 to faktycznie może być wszystko...
Mój ulubiony, niewiele większy od "Lavo" 2 ale fajne podzakresy (rzadko spotykane) i 50k/V dla napięcia stałego oraz jeden centralny przełącznik bardzo gładko i lekko przełączamy i drugi 3 pozycyjny wyboru pomiaru (-.~ i omy). Niestety, po upadku pękły plastikowe zatrzaski i musiałem zastosować klamry z drutu aby obudowa nie rozdwajała się. https://obrazki.elektroda.pl/4378715100_...
a ja myślę że wystarczy otworzyć centralkę alarmu jeżeli on bespośrednio steruje i podaje napięcia na przewody do centralnego i sprawdzić przekaźnik lub jakiś element typu diodę lub rezystor przy przekaźniku od zamykania widocznie uległ przepaleniu i podaje za niskie napięcie chyba że po alarmie masz jeszcze przekaźniki które sterują napieciem to tam...
nie przesadzaj z tymi tranzystorami! do alarmów stosuje sie specjalne dualne przekaźniki i nie ma z tym zadnego problemu a jeszcze nie wiemy jaki alarm ma kolega a spotyka sie czesto alarmy które przekaźniki maja w srodku i na sterowanie podają napięcie takie jak im podamy na przewód wejściowy czyli albo + albo - i takie nam wysteruje...
Przy "miękkiej" sieci taki kontroler to tylko same niedogodności. Zdemontować i nie używać. Też bym wstawił stabilizator napięcia trójfazowy centralny, albo przynajmniej dla pompy ciepła. Bez modernizacji sieci nic ZE nie wymyśli mądrego. Zostaniesz dalej ze swoim problemem. Mnie dziś padł CKF-318 od F&F( https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam, miałem kiedyś taki sam problem, ale się wyjaśnił. Tico z orginalnymi centralnymi od strony kierowcy miały TYLKO mokroprzełącznik uruchamiajacy pozostałe zamki. Spece domontowywali siłownik koło kierowcy i podłączali go do sterownika pilota, mikroprzełącznik zostawał.Jak jest sterowanie z pilota (tylko przy kierowcy) to prawdopodobnie przetarł...
Sprawdziłem dzisiaj napięcia już po regulacji tak, jak jest w instrukcji serwisowej. Na punktach pomiarowych jest 2 mV na wszystkich kanałach. Na wyjściach jest praktycznie to samo co w pierwszym pomiarze, oprócz centralnego, na którym jest 80 mV. Pewnie za pierwszym razem nie odczekałem odpowiednio długo na wystygnięcie. Pomiary teraz i poprzednio...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... sprawdź co tu by Ci najbardziej podpasowało napewno coś znajdziesz i po schemacie leć wszystki napięcia i spraedźmasy to na początek. Ale czy próbuje ruszać centralnym? I jaki jest tam central zwykły czy z ryglami?
Witam Usterką jest brak napięcia na zamku centralnym bagażnika, prąd któy dochodzi do guzika to 0.65V :/ i nic więcej. co może być powodem tak niskiego napięcia?
średnie napięcie niskie napięcie centralny awaryjne mazda centralny
rozruch transformatora kalkulator wiatrowy mercedes actros paliw
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Lutowanie kabli w słuchawkach Gamezone Hydra Pro RGB Słuchawka i12 nie wchodzi do stacji ładującej - co robić?