Witam, czy kolega poradził sobie z problemem? Walczę u siebie z identyczna usterką.
Witam .Napięcie 12 v . rezystancja czujnika ok 1400 -1500 Ohm
To zależy, jak masz czujnik hallotronowy to masz zasilanie 5V lub około 12V. Jak masz czujnik indukcyjny to może być jakieś napięcie wstępne. Generalnie zależy od producenta sterownika silnika. Wstępnie można sprawdzić miernikiem, kontrolką Led a najlepiej oscyloskopem. Sposób sprawdzenia zależy od rodzaju czujnika. Przy indukcyjnych masz podaną oporność.
Witam. Poradziłem sobie z autkiem. Duże Dzieki "ARTURARTUR" dużo pomogłeś. Rezystancja właściwa czujnika to 970 om. Żadne tam stykistacyjki czy masa niewłaściwa. Po wyciągnięciu czujnika po prostu wziąłem go i podrzałem go suszarką do włosów aż był bardzo gorący. Objaw był taki ze oporność czujnika w miarę podgrzewania rosła ąż do nieskończoności czyli...
mam napięcie pokładowe ok 12v Dobrze jest
Czujnik zamyka się masą do sterownika. Tj sterownik wysyła 5V i sygnał ma wracać zmienią opornością. Tak w ogólnej teorii. Masa ze sterownika wychodzi jeszcze do czujnika temp. powietrza, przepływomierza oraz czujnika wału.
seicento_naprawa i serwis.pdf to powinno wyjaśnić wszystko :) pozdrawiam
Brawo Ty... To jak tak wszystko wiesz, to po jaką cholerę zakładasz post na forum? Piszesz że prąd jest dość dobry, cóż... Jakie jest napięcie na cewce ładującej CDI? Jaką rezystancję ma czujnik wału? Jakie napięcie generuje czujnik wału? Kabel gaszenia odłączony dla pewności?
Akumulator wymieniony. I jest OK. Przy okazji - zbyt małe napięcie powodowało błąd czujnika wału.
To znaczy czujnik nie mial w ogole przejscia (jego uzwojenie musialo dostac przerwy, bo kabel nie byl nigdzie mechanicznie tkniety) iskry nie bylo nie bylo tez sterowania pompa paliwowa, ani wtryskiwaczami. Dzis zdobylem czujniczek oryginalny od tego samego silnika, po zamontowaniu auto zagadalo od 1 razu. Przed zamontowaniem czujnika zmierzylem jego...
Mam pytanie innego rodzaju - jakie powinno być napięcie od wtyczki czujnika wału korbowego przy włączonym zapłonie? U mnie jest (2,32 V / 2,37 V) - czy aby nie powinno być 5 V? Sprawdzałem wtyczkę czujnika wałka rozrządu i tam mam zakres (11,59 V - 12,01 V). Szczerze to mi nie pasuje ten zakres napięcia na wtyczce czujnika wału, jak Panowie myślicie?...
Nie, to czujnik indukcyjny, więc to on ma generować napięcie. Na wałku jest czujnik halla i ten musi mieć zasilanie.
Tak to będzie czujnik położenia wału. Bez impulsu z tego czujnika komputer nie puści napięcia na pompę paliwową i zapłon.
Hej, mam pytanie czy na tym czujniku musi być napięcie? A jeśli tak, to jakie?
jeżeli jest to czujnik Halla to musi być napięcie,prawdopodobnie 5V ze sterownika,a może sterownik jest zablokowany(immo)
Witam jakie napięcie na czujniku wału i wałka
Rozrząd stoi na blokadach, sprawdzałem i cały czas tak samo. Zastanawia mnie tylko jedno. Na czujniku położenia wałka mam +12V po zapłonie i 5V z sterownika na wtyczce z wiązki. A na czujniku położenia wału nie mam żadnego napięcia, może tu jest problem. Ktoś wie, jakie mają być napięcia na czujniku położenia wału?
Okazało się że nowy moduł był uszkodzony. Po wymianie na inny, motor zapalił. Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
teraz jak mam wpięty którykolwiek z tych trzech czujników nie jestem w stanie odpalić samochodu. Jeśli rozepnę i po uruchomieniu silnika wepnę czujnik - to żadnych efektów. Że co ?!, chcesz powiedzieć, że nie odpala na żadnym czujniku położenia wału korbowego. Odpala bez niego z samego czujnika wałka rozrządu ?
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Witam mam napięcie akumulatora na czujnikach wału oraz wałka. Komputer nie widzi obrotów wału oraz wałka. Po wyjęciu bezpiecznika od ECU napięcie znika. Na innych czujnikach napięcie 5v jest poprawne. Uszkodzone ECU ? Gdzie szukać przyczyny ? Podpowie ktoś troszkę.
sprawdzałem napięcie zasilania czujnika ciśnienia doładowania i jest 5V miernikiem, ale też sprawdziłem oscyloskopem i nie było widać żadnych spadków napięcia. Jutro sprawdzę jeszcze czujnik wału, może to on robi jakieś zakłócenia.
A kluczowanie wtryskiwaczami masz? Tam padał często czujnik położenia wału.
Napięcie na podstawowych czujnikach Wał/wałek Pompa Czujniki na listwie cr Prąd, ciągłość jest? Prąd na świece dochodzi? Bezpieczniki przekaźniki sprawdzone?
Synchronizacja sprawdzania oscyloskopem oraz testem diagnostycznym wszystko jest git Napięcia 5V na czujnik wału, map sensor, przepływomierz, czujnik ciśnienia paliwa itd. Wszędzie 5V jest i nie zanika, nie ma zwarcia
Czujnik masz raczej dobry ,jego rezystancja miesci się w normie. Podając napięcie możesz go uszkodzić.
Sterownik silnika może być uszkodzony , możesz mieć zwarcie na przepustnicy , może być brak napięcia na czujnikach wału i wałka .
Poszukaj aplikacji układu LM1815 - to jest układ kształtujący impulsy z takiego czujnika na sygnał prostokątny, problemem jest cena układu i dostępność.
iskre masz? nie grzeb niepotrzebnie przy pompie. wymień czujnik poł wału
Ile masz kabelków na elektromagnesie rozrusznika nie licząc tego grubego + ? Na pewno masz jeden + ze stacyjki i oprócz tego plusa jest jeszcze jeden cienki czy nie? Dodano po 7 Fiksowanie obrotów na zegarze jest związane z czujnikiem wału. jak byś sprawdził czy napięcie na czujniku wału podczas kręcenia rozrusz. nie spada , zanika ?
podaj jeszcze jak możesz napięcia czujnika położenia wału korbowego w poszczególnych pinach z góry dzieki :)
Napisz jeszcze jaka jest amplituda napięcia z czujnika wału najlepiej bezpośrednio na płytce ICM'u
Witam ponownie jakie powinny być napięcia na kostce czujnika wału
Opór zawsze mierzy się bez napięcia. Musisz odpiąć czujnik i mierzyć sam czujnik. Może dlatego wskazywało Ci zero bo napięcie zakłócało pomiar oporności
Auto podłaczone pod komputer brak błędów.Sprawdziłem świece ,przewody wysokiego napięcia,czujnik wału(podmieniłem nowy).potencjometr przepustnicy(0.75V-4,5V),sonde lambda(100mv-900mv) no i filtr paliwa(wymieniony).Objaw jest taki iż po dodaniu gazu raptownie silnik się dusi po chwili wchodzi na obroty,jeżeli powoli dodaje gazu raczej tego nie robi.Co...
Witam podepnę się pod temat.Mam berlingo III nie 1.6e-hdi nie pali łapie błąd czujnika wału P0335 nieprawidłowe działanie.Skasuje i po ponownym kręceniu wskakuje błąd. Mierzyłeś może jakie jest napięcie na wtyczce od czujnika wału ja mam 7.2V na środkowym pinie, żadnych impulsów zwrotnych od czujnika brak też przejścia do masy (przydał by się schemat...
W takim razie kable i napięcia według schematu do kontroli.
czujnik położenia wału, czujnik elektromagnetyczny w aparacie zapłonowym. ewentualnie zaśniedziała wtyczka od sterownika silnika ale mało prawdopodobne.
Napięcie na pompie zachowuje się normalnie.Sprawdź CPW(czujnik położenia wału)Znajduje się on na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem,od strony kabiny.Wtyka od czujnika znajduje się za akumulatorem,jest koloru czarnego i ma dwa piny.Zmierz go.Powinien mieć od 680Ω do 920Ω.Sprawdź czy jest iskra jak nie chce zapalić i instalacje elektryczną...
Błąd P0652-czujnik odniesienia napięcia B-sygnał niski.To nie jest czujnik wału korbowego.
Wiatam. Na cewkach jest napięcie. Czujnik położenia wału 236 ohm. Bardzo zawilgotniałe złącze komputera. Czujnik uderzenia ok. Immo wygląda na ok. Brak błędów kompa. Gdzie jeszcze szukać? Co sprawdzić? Pilne. dzięki za pomoc.
Może być też brak sygnału z czujnika położenia wału. Bo padają
Witam. Nie ma iskry na świecach. Nie dochodzi napięcie na czujnik położenia wału jest 0 volt😂
Mialem podobny problem w oplu corsie b 1.4 felerny okazal sie uklad w ECU odpowiedzialny za napięcie podawane na czujnik położenia wału. Sprawdź czy nie szaleje napięcie na czujniku.
Stałe napięcie na cewce czujnika nie mogło jej uszkodzić, za duża rezystancja uzwojenia, natomiast "puszczone odwrotnie" mogło rozmagnesować jego rdzeń
Witam, mam pytanie odnośnie zasilania czujnika wału w wyżej opisanym modelu. Z tego co zmierzyłem dochodzi do niego 2.54 v. Prośba o podpowiedź jakie jest prawidłowe napięcie zasilania tego czujnika. Czujnik oczywiście wymieniony, usterka nadal aktywna objawia się trudnością w uruchomieniu silnika. Pozdrawiam.
Witam najczęściej w maluchach przerywanie to cewka wysokiego napięcia przewody i świece lub ustawienie przerwy między czujnikiem położenia wału a kołem powinna wynosić 0,8 mm albo zatkana dysza w gazniku. Gaznik przedmuchaj powietrzem żeby być pewnym że czysty dyszę od składu mieszanki wykręć około 1,5 obrotu
Masa jest poprawiona w obu przypadkach. Auto wchodzi na takie obroty niezależnie czy wtyczką od pedału przyspieszenia jest wyciągnięta czy nie. Pedał gazu i ECU widzi odczyty z pedału i są one poprawne. To nie jest spadek napięcia, z tego co się orientuję czujnik halla generuje napięcie wskutek najechania czujnika na ferromagnetyk tzw. koronkę np abs...
nie czepiał bym się immo skoro kontrolka gaśnie rozumiem że napięcie na cewce zapłonowej w chwili rozruchu, sygnał sterowania cewką i sygnał czujnika położenia wału korbowego sprawdzone...
Nie mam schematu do tego skutera więc sprawdzam wszystko co jestem w stanie. Wtryskiwacz się nie otwiera, napięcie na nim jak dobrze pamiętam to 9V (sprawdzane oscyloskopem) Po podaniu napięcia zewnętrznego otwiera się. Dokładnie to chcę sprawdzić czujnik położenia wału czy jak to tam się w skuterach nazywa.
https://obrazki.elektroda.pl/7844784000_... Jak widać na schemacie czujnik wałka ma wspólną masę z paroma innymi i wspólne zasilanie z czujnikiem ciśnienia doładowania. Skupił bym się na sprawdzeniu tych połączeń i napięć zasilających czujniki
Kiedy mierzyłem napięcia na czujniku wału voltomierz pokazał 5v. W życiu tam nie pokaże 5V bo czujnik wału sam generuje impuls. To że wtyczka na 3 piny to nie znaczy, że od razu ma iść na czujnik wału, pomyliłeś ją z wtyczką potencjometru, tez ma 3 piny.
Najpierw sprawdź czy taki emulator jest, bo sygnał obrotów może sterownik może brać z czujnika położenia wału i powodem braku przełączenia na gaz, może być przerwa w obwodzie między tym czujnikiem i sterownikiem.
Mam taki problem z tym autem .Auto po dzwonie losowe odpalanie zaniżone napięcia 5v , po wymianie stera auto odpala ale problem z czujnikiem wału ,zaniża 5v .Wiązka spr zrobiona nawet nowa .Sprawdzane nawet na stole na obu sterach to samo .Czujnik jaki był w aucie to 261210324 ,kupiony drugi i to samo .Więc kupiony po vinie W0LJD7E86EB723068 taki 55571977...
Znalazłem jeden problem, gdy mierzyłem napięcie zasilające czujnika położenia wału było 12V ale gdy pod styki 1-3 złącza tego czujnika podłożyłem żarówkę 5W napięcie spadło do 0,2V. Onacza to, że czujnik nie otrzymuje prawidłowego zasilania i stąd błąd 0335. Zasilanie to przychodzi ze sterownika, a to oznacza, że ten jest uszkodzony. Czy posiada ktoś...
serdeczne dzięki za linka, mam jeszcze jedną prośbę do was, jakie ma być napięcie na czujniku położenia wału, w jakim zakresie ma działać MAP sensor ?
Na plaku silnik łapie, ale jakoś nie chętnie. Na plaku powinien lapac normalnie jezeli lapie kulawo na plaku to koniecznie rozrzad do sprawdzenia. Po podłączeniu komputera pokazało że jest przerwa w obwodzie czujnika położenia wałka rozrządu Jakim komuterem bylo czytane ? Jezeli jakims chinczykiem to moze byc przeklamanie i pokazuje blad braku zgodnosci...
jest napięcie na czujniku położenia wału No i co to niby ma gwarantować? Chyba nie rozumiesz jego zasadę działania...
Uszczelniacz wymieniony również, pierścień magnetyczny założony zgodnie z blokadą w momencie górnego położenia pierwszego tłoka. czyli książkowo Nadal d.......a Dodano po 7 Aha chcę jeszcze dodać kilka istotnych info , mianowicie Napięcie 5v dochodzi do czujnika położenia wału oscyloskop pokazuje, że czujnik jest OK a mimo wszystko brakuje iskry i sterowania...
Witam ponownie. Więc komputer wyświetla kod 41. Jakiś czas temu wyświetlał również kod 22, ale po wymianie silniczka regulacji biegu jałowego kod przestał się pojawiać. Jeśli chodzi o komputer i układ wtryskowy to jest to Bosch. A co do diody to czy mam nią zewrzeć piny 2 z 3, czy najpierw 2 z masą, później 3 z masą i sprawdzić czy jest napięcie ?
Jak co tydzień powróciłem do Scorpio. Pomierzyłem napięcie na czujniku wału i pomiedzy pinami 55-masa,56-masa jest 1,46V . Jak zbliżam kawałek stali do niego żeby wymusić jakieś działanie to kompletnie nic się nie dzieje i stoi napięcie bez jakiechś większych zmian,tak więc myśle sobie ,że już go szlag trafił do końca. Bo moim skromnym zdaniem powinny...
Witam. Mam problem z vectra b x18xe1. Brak iskry. Napięcie we wtyczce czujnika położenia wału 1.87v i brak impulsu przy kręceniu. Napięcie we wtyczce cewki 12v I jest impuls. Świeżo po regeneracji simteca 70.
MID 130 PID 160 Częstotliwość obrotu wału głównego. Czujnik znajduje się w obudowie sterującej skrzyni biegów. FMI 4 Napięcie sygnału czujnika jest niższe niż 0,5 V. Spadek napięcia w obwodzie czujnika lub czujnik jest uszkodzony MID 130 PPID 54 Zasilanie + 5 V czujnik położenia sprzęgła z jednostki sterującej FMI 1 Napięcie poniżej 4 V. Zwarcie w okablowaniu...
W jakich okolicznościach silnik przestał palić? Stało się to podczas jazdy, czy np po dłuższym postoju? możliwe przyczyny to: - immo- ale wtedy nie było by też sygnału wtrysku. - czujnik położenia wału korbowego - uszkodzona cewka WN Skoro napięcie pojawia się ale tylko na chwile po przekręceniu kluczyka to tak ma być myśle. Sprawdż czy jest napięcie...
Być może rozrusznik (spadek napięcia), albo np zły sygnał z czujnika wału wałka. Także zostały ci te rzeczy do pomiaru. Bo widzie ciśnienie podbija ładnie. Taka porada,rób pomiar na wykresie.
67 ma przekrój 1mm2 Mogę się mylić ale wygląda mi to na zasilanie czujników wychodzące z ecu. Jeśli tak jest to stabilizator napięcia jest zwarty.
Opis błędów mam, na pinie zasilającym ecu jest 12v, nie daje mi spokoju to nie zmieniające się napięcie 3v na czujniku wału.
Witam jak w temacie mam problem z audi a4 1.9tdi 110km zdiagnozowałem że jest za słabe napięcie na zasilaniu czujnika wału korbowego. Napięcie skacze 1-1.6v nie kiedy 0 a powinno być 5v. Czujnik temperatury powietrza wskazuje 128* Wszystkie czujniki po odpinane i nie ma poprawy. Jak podam na zasilanie 5v to silnik pracuje poprawnie, jest już trzeci...
Witam, Suzuki 1.9 ddis 2008 kod błędu DF226 nienormalna wartość napięcia błąd stały świeci zygzak + spadek mocy ktoś ma jakieś sugestie ? gdzie szukać spadku lub nadmiernego napięcia ? Wstępna ocena dostępnych informacji Kod błędu DF226 w Suzuki 1.9 DDiS z 2008 roku wskazuje na problem z nienormalną wartością napięcia, co może być związane z układem...
po pchnięciu nie odpala, czujnik przeczyściłem.Da się jakoś sprawdzić napięcia miernikiem ?
Napiecie na cewce nie znika podczas kręcenia? Mierz próbówką. Przewody dorobione do czujnika wału zamieniałeś miejscami? Przewodów nie zamieniałem, podczas kręcenia napięcie trochę spada mierzone na wtyczce do cewki
Zwał jak zwał. Potocznie nazywane silniczkiem krokowym i nie zmienisz tego. Miałem dane na temat oporności (pomierzyłem), wyników nie pamiętam w każdym bądź razie to ustrojstwo reaguje na podanie napięcia.
Witam! Mam ogromny problem z peugeotem 406 coupe 2.0 16v. Mianowicie wariuje mi elektryka silnika tj po przyłożeniu miernika do akumulatora wskazuje on różne wartości: od 14,4 do 1,5v po czym auto gaśnie. Skoki są różne... Alternator jak i wiązki są sprawne. Aku wymieniony na nowy marki centra futura. Trzech elektryków, którzy uznawani są za jednych...
Cześć! Mam problem w moim roboczym samochodziku, a mianowicie w Fiat seicento 1.1 mpi, samochód po zderzeniu w sarnę zaczął wariować, a mianowicie wygląda to tak - samochód przy większej prędkości (jazda na 4-5 biegu) na gazie dławi się i nie ma siły przyśpieszać, zaś gdy przytrzymamy sprzęgło samochód gaśnie - przy benzynie także samochód przerywa...
Witam ,auto jak w temacie. Kolega wymieniał silnik i po tej operacji auto straciło iskre, diagnoza autocomem nie pokazuje nic sensownego. Zasilanie na pinie 2 cewki jest,brak impulsow sterujących na pinie 1 i 3 . Przejscie przewodów od czujnika położenia wału i wałka rozrządu do sterownika jest. Rezystancja obu czujników jest prawidłowa. Sprawdzałem...
Ja bym zamiast bawić się ze zmiennym napięciem jako żródło danych wykorzystał czujnik wału. Prosty układ: prostownik ładuje kondensator do pewnego napięcia, które otwiera tranzystor= info o ciśnieniu, brak impulsów - brak ciśnienia
masz problemy z wysokim napięciem lub czujnikiem na wale korbowym
Ten sterownik jest jeszcze spokojnie do naprawy. O ile poprzednik nic więcej nie zepsuł. Tam idą po trzy przewody do czujnika wału i wałka. Klasyczna budowa. Po wpięciu sterownika zmierz napięcie pomiędzy pierwszym i trzecim pinem we wtyczce czujnika obrotów.
Witam. Mam pytanie dotyczące napięcia w wtyczce do czujnika położenia wału korbowego? Wtyczka jest 3 pinowa. Jakie powinno być napięcie na pinach ? bo u mnie jest 2.4v na pierwszym i drugim pinie, trzeci pin to masa. Na czujniku wałku rozrządu napięcie jest na pinie pierwszym 12v, na drugim 5v, a na trzecim jest masa. Ktoś spotkał się z takim problemem...
A i jak odlaczyc syrenę alarmu na czas czyszczenia wtyków sterownika.?kluczyka nie mam a pod napięciem lepiej w elektryce nie grzebać.
Napięcie do czujnika położenia wału dochodzi. Wrzuciłem stary czujnik jest to samo. Obroty podczas kręcenia na PLAKU podnoszą się do ok. 500 obr/min. Do pompy wysokiego ciśnienia z filtra paliwo dochodzi, zaś z pompy na rampę ciśnienia brak. Ktoś coś??
Potrzebuję informacji na temat tego czujnika. Ma mieć na drugim pinie 12V stały czy sygnał sinusoidalny? Założyliśmy zamiennik i samochód ciężko zapala, błąd pozostał - sygnał obrotów silnika. Czy w przypadku tego czujnika sytuacja jest analogiczna jak z czujnikiem wałka - tylko oryginalny działa?
Sprawdź czy czujnik położenia wału generuje napięcie.
Sprawdż napięcie zasilania modułó ,czujnik położenia wału i połączenia elektryczne pomiędzy czujnikiem ,modułem i cewką .Jeśli wszystko sprawne to padł modół-typowe.
sprawdź napięcie na czujniku położenia wału ma być w granicach 4,7-5V maksymalnie, gdy bedzie wyższe auto nie odpali. Nie pamietam czy w twoim 207 z tego roku był czujnik kopiowania turba na gruszce od turbiny, sprawdź jezeli jest to go odepnij zobacz czy skrzynka bezpiecznikow nie jest wilgotna, czy wtyczki od bsi, sterownika nie są zielone. Pozdrawiam
napięcia mierzone na rozpiętych wtyczkach - dlatego mocno zastanawia napięcie 8.15V na czujniku wału korbowego i na logikę biorąc to tylko fragment tego przewodu zasilającego obydwa czujniki idący od wspólnego punktu do złączki czujnika wału jest podejrzany. Schemat w załączeniu i fragment przeze mnie podejrzewanej wiązki na czerwono. Muszę przy okazji...
Pomiar rezystancji nic Ci nie pomoże. Tam jest czujnik Halla i musi być zasilany. Do sprawdzeniu przy sprawnym zasilaniu najlepszy oscyloskop ale pewnie jak naprawisz zasilanie i czujnik będzie sprawny wszystko wstanie. pozdr. http://obrazki.elektroda.pl/7906296500_1... http://obrazki.elektroda.pl/2727878500_1... Sugerowałem...
Cześć. Mam dość ciężki przypadek z motocyklem KTM SXF 250 2011 r. i prawdopodobnie jest to problem z elektryką. Motocykl z wtryskiem odpalany na kopniaka (bez rozrusznika), jest w nim kondensator, regulator napięcia, stojan z czujnikiem położenia wału, moduł, cewka, wtrysk, czujnik TPS throttle position sensor i pompa paliwa w baku. Opis sytuacji: Motocykl...
To w tak razie zobacz czy na wtyczce do cewki jest napięcie i masa.
Woltomierz na akumulatorze i amperomierz na przewodzie. Odłącz czujnik położenia wału i kręć. Będziesz widział jak spada napięcie i ile ciągnie rozrusznik.
jednak padł czujnik pretorski obrotu wału pędnego napięcie na tym czujniku wynosi 2,5 v Dodano po 3 mam pytanie czy można spolszczyć menu w scani p380 z 2007r
Witam mam problem z Peugot 106 1999 rok nie odpala ,pompa paliwa ok,bezpieczniki ok czujnik położenia wału ok ,brak napięcia na wejściu do aparatu zapłonowego czy może ktoś mial podobny problem dziękuję bardzo za pomoc.Pozdr Tomek
To jest dział gotowców po pierwsze. Taki doświadczony użytkownik i takie błędy? Wiesz jak się używa 2 piniowych czujników zasilanie przez opornik i napięcia pomiar.
Podpinając przewód pod czujnik wałka, auto przełącza się na gaz i żaden błąd się nie zapala, lecz wystarczy przekręcić silnik do ok 3,5 tyś obr i rozłącza gaz. To samo dzieje się gdy łącze się z sterowaniem cewki zapłonowej. Dodam, że gdy odpuszczę gaz i silnik pracuje na wolnych obrotach z powrotem przełącza się na gaz. :?: A odwołując się do pierwszej...
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie. Odpinałem wszystkie poza czujnikiem położenia wału, co dziwne, sterownik rejestrował ich błędy :?:
Mam Voyagera 94 2,5 td i nie ładuje jest za małe napięcie i nie działa obrotomierz. Czy to może być czujnik położenia wału? Czy regulator napięcia? Proszę o pomoc a może ktoś ma schematy do elektryki Voyagera 2,5 td 94r.
Witam, czy ktoś jest mi w stanie podpowiedziec gdzie znajduje się regulator napięcia lub czujnik polozenia wału w chrysler grand voyager 1994 rok 2,5 td? Mam problem z ładnowaniem i dowiedziałem się zebym posprawdzał te elementy tylko nie wiem zabardzo gdzie ich szukac, Dziekuję za pomoc i pozdrawiam
Czy robiłeś jakieś pomiary? Na wskazanej stronie jest sporo informacji ma temat prawidłowych parametrów. Np. napięcie szczytowe czujnika położenia wału - 3V. Nie wiadomo tylko na ile te informacje są adekwatne do twojego motocykla. Czy podłączałeś jakieś krańcówki wpływające na układ zapłonowy? Np. tą od stopki bocznej. Może trzeba coś zewrzeć aby była...
Połączenia kablowe są OK. Napięcie paska na oko OK ale na oko to wiadomo. (dla potomnych- pasek 461971410191; 4 PJE 1238) Czy jest jakiś czujnik napięcia paska, który by powodował, że wał silnika nie próbuje się nawet zakręcić? Bo jak jest czujnik to wymienię pasek. Jeśli czujnika nie ma to pozostaje specjalista co sprawdzi punkty 2 i 3 o ile to sie...
błąd czujnika wału zamiennik czujnika wału odcięcie czujnika wału
naprawa kosiarki dioda selenowa przeciekać passat
subaru outback laptop gamingowy gigabyte
Canon iRC 250i - Zacięcie papieru, kod 0205 XLoader na Arduino - gdzie znaleźć i jak używać?