Swoją drogą to masz coś wywalone w kosmos że masz 12.2V i jeszcze spada. Akumulator wykończysz - chyba że jest już trupem, ale jak da się z niego odpalić bez wspomagania to jeszcze żyje. Myślę że na wolnych to coś koło 13V albo lekko więcej powinno być. Podłącz prostownik na nockę (raczej większej mocy), później odpal auto, podłącz znowu prostownik...
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Czyli nie pali z rozrusznika? Więc włączenie rozrusznika powoduje gdzieś spadek napięcia i dlatego brak iskry. Instalacja do przeglądu, szczególnie wszystkie połączenia.
To instalacja zapłonowa DC-CDI tak jak przypuszczałeś .W pinoutach patrz na Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): lecz nie gwarantuje, że to dokładnie to. Trzeba by sprawdzić po przewodach gdzie który prowadzi. Powiny być 12v po stacyjce, masa, impulsator i cewka wysokiego napięcia.
Stawiam na moduł a nie znam sposobu sprawdzenia go w warunkach "domowych" ze względu na specyficzną budowę :( (nie to co na czujniku Halla gdzie jest to banalnie proste :) ) . jak masz możliwość podmiany aparatu zapłonowego w celu sprawdzenia (np. od kolegi) to to najprostszy sposób. Ale na początek sprawdź dokładnie bezpieczniki oraz czy na cewce zapłonowej...
Może chodzi o spadek napięcia na części instalacji = słabsza iskra?
Dobrze że Ci się nic nie stało kolego bo cewka wysokiego napięcia w instalacji generuje naprawdę duży Voltaż do wygenerowania łądunku na iskrę... Ale wszystko dobrze co się dobrze kończy :D Cieszę się że znalazłęś usterkę i pozdrawiam serdecznie no i mogłem pomóc a to przecież najważniejsze :D Pozdro :D
Gaszenie, w tym motorze, odbywa się przez zwarcie wyjścia niskiego napięcia cewki do masy. Odkręć przewód idący od platynek do stacyjki przy silniku, sprawdź iskrę wtedy, jeśli będzie do sprawdzenia instalacja i stacyjka.
Ja bym koledzy tak tego tematu nie trywializował. To nie jest tylko podniesienie napięcia przy rozruchu, bo mamy tu do czynienia z układem RLC i teoretycznych zawiłości jest tu znacznie więcej, niż się wydaje. Coś mi się kołacze, że w takim połączeniu dochodzi do wydłużenia czasu trwania iskry, ale łeba za to nie dam sobie uciąć. Tematy w internecie...
Zapłon mam dc CDI moduł wymieniałem tylko nie wiem właśnie czy dobry kupiłem. I dlatego napisałem ten post (chodzi mi o regulator napięcia nie cewki pradowe) rozrusznik kreci ładnie wszystko git tylko nie ma iskry i napięcia na kablach do cewki wn i stator też jest git więc zostało jedynie moduł bo instalacja jest gitara więc został moduł
Przyjrzyj się przerywaczowi. On w pozycji rozwartej nie może zwierać do masy. Iskra pojawia się w momencie rozwarcia przerywacza. Na zwartym idzie na masę, stąd ginie ci wtedy napięcie.
możliwa gdzieś zwara czy coś i jak dasz mu na obroty to zwiększa się napięcie w instalacji i przelatuje gdzieś iskra i robi zware i świeci się wtedy cały czas a na małych obrotach jest mniejsze napięcie i dlatego mryga
witam mam problem z iskrą w quadzie 125 wymieniłem moduł cdi, cewkę wysokiego napięcia i iskrownik kupiłem nowa instalacje i nadal nie ma iskry jak temu zaradzić. A i dodam ze zmieniałem stacyjkę i uciąłem kable od niej i od tej pory nie ma iskry
Na zimnym silniku nie chce odpalić <kręci słabo jak by padł akumulator >ale po pchnięciu z małej góreczki na podwórku zapala po 2 metrach . Póżniej już zapala normalnie dopóki nie wystygnie ale jak się zrobi zimny trzeba czynność powtarzać . Wg mnie raczej dobra diagnoza - pada akumulator jak jest już stary, albo po prostu jest słabo naładowany...
oczywiście :)
Rozumiem ,że jesteś pewien ,że nie zamieniłeś cewek np, zapłonowej z ta od świateł?Jeśli wszystko w tej kwestii jest pewne to pozostaje kondensator i cewka WN(na jakie napięcie). Jaką masz instalacje 12V czy 6V?
Sprawdź czy na kostce od statora na przewodach zółtym i białym w stanie odłączonym od instalacji elektrycznej pojazdu jest generowane napięcie (pozostały w kostce przewód musi być połączony z instalacją, inaczej iskry nie będzie). Jeśli będzie ok to zwróć uwagę na zwarcie w instalacji elektrycznej na przewodzie żółtym - żarówki, przełączniki, regulator...
Z jednej strony przewody do ładowania od akumulatora samochodowego z dioda prostownicza 10A a z drugiej przewody z krokodylkami do odpalania. Takie rozwiązanie nie doda żadnej funkcjonalności, tylko skomplikuje obsługę. Nie wiem jak są zbudowane fabryczne urządzania, ale podejrzewam że mają ograniczenie prądu ładowania, żeby przy podłączaniu do słabego...
Jest na drucie kilka kV w stosunku do potencjału ziemi. Wystarczy, że kot stąpa po podłożu i dotknie przewodu. Jest tak, że jak przewód z napięciem dotknie źdźbła trawy i już ładunek po niej spływa do ziemi.Jak zbliżysz ów śrubokręt do przewodu, a drugi koniec oprzesz o ziemię, powinna przeskoczyć iskra, taka na ok 0,5-0,7mm. Spoko, nie jest to groźne...
Układ zapłonowy jest tak zbudowany, że cewka zapłonowa pracuje pod napięciem ok. 7V a na przewodzie oporowym odkłada się pozostałe 5V. Tak działa w czasie normalnej pracy. W czasie rozruchu kabel diodowy ma za zadanie podać na moment pełne napięcie w sieci, omijając przewód oporowy - by napięcie na cewce i siła iskry wzrosły. Dlaczego cewka na 7V nie...
Ewidentnie przebicia na kablach i na kablu WN wysokiego napięcia , izolacja już nie spełnia swojej roli czyli instalacja do wymiany po kolei kub całość ( niestety)
Gdzieś pada połączenie. Czyli podczas pracy rozrusznika napięcie spada tak znacznie, że nie jest w stanie wytworzyć skutecznej iskry. Faktycznie na pierwszy rzut szukałbym słabych połączeń masowych. Ale może się przyczyniać do tego połączenie akumulatora z instalacją (klema).
Witam, mam problem ze skuterem 4t chiński router bassa dokładnie, był problem z zanikająca iskra , wymienione było już praktycznie wszystko włącznie z całą nowa instalacją elektryczną. Problem niestety nie zniknal teraz nie ma iskry wogole. Dziwna sprawa jest na module CDI , bo podczas kopania na pinach masowych pojawia się napięcie, a na pinie który...
O sile rażenia decyduje energia wyładowania paralizatora, napięcie wpływa tylko na grubość przerwy powietrznej (ubrań) przez jaką może przeskoczyć iskra, 25kV przebije 2cm, 50kV przebije 5cm, więcej nie potrzeba, jak piszą powyżej 50kV to bullshit marketingowy, bo paralizator nie ma takiej odległości elektrod aby wytworzyć takie napięcie i nie doszło...
A jak tyś to napięcie sprawdził?
są "niby" specjalne do gazu..... producent określa model świec jakie najlepiej współpracują z danym typem silnika i najlepiej jest się tego trzymać. ale tak szczerze mówiąc ja zawsze u siebie używałem polskie świece "iskra" i silnik pracował duzo lepiej niż na innych swiecach. całkowicie odradzam świece NGK
Bo przy kręceniu rozrusznikiem spada napięcie w instalacji Mówię ci, że to moduł, iskra będzie, wtryskiwacz pędzie podawał paliwo (za mało) a on i tak nie zapali
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Właśnie o to chodzi , jak się sprawdza halla i moduł z cewką ? Jakie parametry powinny być gdy są sprawne . Jeśli nie masz interfejsu i możliwości podpięcia- Z aparatu wychodzą trzy przewody - (+),(-), i sygnał do modółu (-) . Wymontowany aparat z silnika ale podłączony do instalacji , zapłon, miernik (V) pomiędzy styki aparatu (+) i sygnał- pokręć...
tak chodzi mi o końcówki przy cewce. czym mierzyłeś napięcie że wskazało 220V nie wiem czy wiesz że cewka w magnecie daje napięcie zmienny może mierzyłeś multimetrem i ustawiłeś na napięcie stałe? napisz jaka instalacja 6 czy 12V
Witam! Słuchaj czy,jak wymieniłeś cewkę WN.? to czy też,wymieniłeś przewód WN.? Bo tak powinieneś zrobić razem z czapeczką. Czapeczki,sa teraz z opornikiem przeciwzakłóceniowym więc ja osobiście! kupiłbym bez,jak były kiedyś. Moim zdaniem co do iskry,to ma być,błękitna,niebieska.Widocznie masz jakieś przebicie,miedzy cewką WN,a świecą. Swieca do simsonka...
Zwarcie w instalacji, ewentualnie rozładowany akumulator. Jakie napięcie na akumulatorze?
Witam Zauważyłem, że pod czas podłączania halogenu 600W do instalacji DC, niema iskry. Łuk elektryczny powstaje przy odłączaniu odbiornika od "wysokiego" napięcia DC. PozdrwaiaM.
Po co ma iść do cewki przez rezystory ? Ideą tego połączenia jest jak najmniejszy spadek napięcia na cewce podczas kręcenia rozrusznikiem, po to aby uzyskać silną iskrę. Jak silnik już zapali, alternator zacznie ładować i napięcie w instalacji wzrośnie do 14V to rezystor szeregowy w obwodzie uzwojenia pierwotnego cewki ma jak najbardziej sens.
Przy uruchomieniu całej instalacji najpierw musi być podłączony przewód dodatni łączący falownik z akumulatorami, a później dołączamy przewód ujemny (i wtedy pojawia się iskra). Z technicznego punktu nie ma znaczenia który biegun zostanie podłączony pierwszy, na drugim zawsze powstanie iskra. Wyjątkiem są tu akumulatory w samochodach (nie EV), gdzie...
Wszystko sprawdzone Włącznie z rozrządem? I dalej nie ma iskry, nie rozumiem. Instalacje sprawdziłeś przeswietlajac żarówka 50W od ECU po komponenty czy tylko sprawdzałeś czy przy komponentach jest napięcie?
Na sam pierw warto by sprawdzić czy wgl rozrusznik działa. Do rozrusznika, bezpośrednio, powinien iść min 1 gruuuby kabel. To będzie + (zwłaszcza jeśli jest to kabel czerwony). Drugi kabel, zwykle czarny to -, jednak jego może nie być, gdyż masę może sobie ciągnąć bezpośrednio z obudowy. Podłącz rozrusznik bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy zakręci...
(at)tomleszno a jak się chałupa spali z powodu iskry z komina zupełnie nie związanej z instalacją elektryczną to firma ubezpieczeniowa wykrywszy nielegalną instalację elektryczną(napięcie powyzej 60V) będzie próbowac uniknąć wypłaty odszkodowania. Już nie mówię co by się działo gdyby przyczyną była ta instalacja. A myślę że mało kto z uprawnieniami...
Może być to przez grzejacą sie cewke, wtedy jej rezystancja jak jest ciepła rośnie, a jak kręcisz rozrusznikiem masz spadek napięcia w instalacji, które jest za niskiem żeby iskra mogła powstać. Tak że wina albo cewki albo modułu,
Witam , chcę uruchomić jawe ts 350 ,brak w niej regulatora napięcia , posiadam regulator napięcia z chińskiego skutera (zipp quantum) 4 wyjścia , czy da się go połączyć ,aby w motocyklu była iskra ? akumulator jest instalacja fabryczna
Witam, Poszukuję schematu instalacji elektrycznej wózka widłowego GPW 2010e. Silnik perkins 3 cylindry + LPG. Widlak z roku 1995. PS. mam problem z iskrą. Podłączyłem już 3 cewki i za każdym razem iskry nie ma lub jest baardzo słaba. Napięcie na cewce jest. Wcześniej odpalał bez problemu, coś padło i nie mogę znaleźć przyczyny. Wózek nie odpala :cry:
Nie paliwo, na wysokich spawa mu przerywacz i tu jest problem kondensator napięcie w instalacji cewka
Widziałeś to na liczniku, czy na papierku podsuniętym do podpisania? Wyświetlacz licznika w momencie braku zasilania raczej jest ciemny (te, które znam, Iskry nie znam). Ja też Iskry zbytnio nie znam. Ale nie instaluje się liczników w instalacji, w której nie można podać napięcia na licznik, zwłaszcza jeśli odczyt wskazań jest od tego uzależniony.
Przy paleniu "ma pych" jest znacznie większe napięcie w instalacji, a tym samym większa iskra - bo rozrusznik prądu wówczas nie "ciągnie". Stąd lepsze palenie. Ale gdy to nie jest zacinające się ssanie - przyczyn innych może być bez liku. Uszkodzony moduł elektroniki lub czujnik na kole pasowym, niedobre połączenia elektryczne itd.
Witam Ja też kiedyś miałem problem z wyłącznikami schodowymi. Układ "schodowy" można zrealizować na kilka sposobów Jak się połączy niepoprawnie, ale poprawnie układowo wszystko będzie działać tylko co jakiś czas wywala bezpieczniki. Pisząc niepoprawnie myślę o takim połączeniu w którym do każdego wyłącznika doprowadzona jest "faza"i "zero", a żarówki...
Witam Mam problem a mianowicie: Opel astra gsi 2.0 8v. Po zdemontowaniu instalacji gazowej brak iskry i napięcia na pompie paliwa. Miał ktoś może podobny przypadek? Instalacja była sekwencyjna Zenit. Podpięta była pod wtryski i cewkę nic więcej. Kolektor został wymieniony wtryski podłączone tak jak oryginalnie i pojawił się ten właśnie problem. Może...
Jest jeden zespół cewek który zasila moduł zapłonowy (bezpośrednio) i reszte instalacji (przez regulator napięcia). Nie moge dać zwykłego regulatora ponieważ on ogranicza napięcie w calej instalacji i motocykl traci iskrę. Potrzebuje zaslić tylko wentylator chłodnicy a oryginalny regler kosztuje 950zł dlatego próbuje coś wykombinować. http://obrazki.elektroda.pl/1109494800_1...
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Sprawdzić instalacje czy dochodzi napięcie na cewkę Przekaźniki bezpieczniki etc
a jak kopniesz jest iskra na platynkach powinna być delikatna a co do cewki od fiata to możesz spróbować choć lepsza by była na niższe napięcie np od wsk 175 z instalacją 6v
jak immo nie przesle do ecu zadnej informacji to ecu nie załapie żadnego bledu. A immo może sie tak popsuc ze nie bedzie wysylac kodu do ecu, a dioda bedzie gasła bo kod klucza odczyta prawidlowy. Aby to sprawdzic wykrec aparat (cały na tych 2 śrubach na klucz 12) podłączony do cewki i świec , ale świece na zewnątrz i kręć nim bardzo wolno, iskra bedzie...
Mam pytanie bo chciałbym kupić bezstykowy zapłon CDI ale nie mam w motorze instalacji i chce żeby była tylko iskra. Czy wystarczy magneto, iskrownik i przewód wysokiego napięcia żeby była ta iskra, trzeba regulator napięcia itp podłączac?
Witam, mam pytanie, czy licznik prądu Iskra AM550 liczy energię przy uwzględnieniu bieżącego napięcia w sieci, czy też liczy tylko przepływający prąd, uwzględniając stałe napięcie 230V? Intryguje mnie to z tego powodu, że w pochmurne dni, kiedy nie pracuje moja fotovoltaika, napięcie mam znacznie niższe od 230V (np. 215V), a kiedy jest słonecznie, to...
I ładunek rozładował się do rury gazowej. Jeśli sytuacja się powieli to wtedy bym szukał problemu, ale to na pewno elektrostatyczność. Elektrostatykę czuje się - jako przeskok iskry - nie "mrowienie".
Jak tak czytam te posty to normalnie przeraża mnie to...wywal ten roczny akumulator na śmietnik i daj prawidłowy,maluch stał jakiś czas nieużywany i mogła się rdza powierzchniowa na cylindrach zrobić i to go blokuje,proponuje spróbowac z w pełni sprawnym akumulatorem,a jak nie to włozyc ten stary(bo jakieś tam napięcie ma) i spróbować tego malca na...
Motocykl oryginalnie posiada tylko instalacje do iskry. Oryginalne regulatory zabiorą dość sporo napięcia a mi właśnie na tym zależy by było ono jak największe na niskich i nie paliło diód w tylnej lampie.
To ten duży?Wszystkie sprawdzałem. Dodano po 3 Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego ale auto posiada tez instalacje gazową
Napięcie musi mieć wartość instalacji po drugie tam jest ceweczka w aparacie nie czujnik ,sprawdzić przejście.P
witam ponownie cewka wymieniona auto śmiga ;))) teraz poszukuje kogos potrafiacego dostroic instalacje gazowa.... pozdrawiam
Szukam schematów modułów zapłonowych albo całych instalacji różnych skuterów interesuje mnie również jakie napięcia powinny być na impulsie z silnika i wyjściu na cewkę i inne info dotyczące zapłonu.Mam problem z 2 skuterami które nie mają iskry.
jaki może być powód takiego spadku napięcia? Zwarcie, słaba masa itp. gdzie szukać przyczyny W instalacji, od akumulatora do cewki.
Nie wiem czy jest błąd gazowników, instalacja działała bez problemu kilka lat.
Podejrzewam kiepkie "zero" i asymetrię. Musisz szarpnąć kasą, zatrudnić rozgarniętego elektryka, żeby pomierzył IPZ. Rozgarniętego,żeby umiał wyciągnąć wnioski z pomiarów -zinterpretować pomiary. Ktoś powinien pomierzyć napięcie w sieci .I to w różnych porach. Żadnych danych, i pytanie co to powoduje. Iskra to nic nadzwyczajnego. Oczekujesz od forum...
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Myślę że pierwsze co bym sprawdził to bezpieczniki i zasilanie sterownika silnika, oraz instalacji gazowej. Ażeby wyeliminować uszkodzenie w obwodzie wysokiego napięcia(iskra) można wtrysnąć strzykawkę benzyny i zakręcić rozrusznikiem oczywiście z ostrożnością aby czegoś nie spalić . Jeśli zapali na chwilę należy rzeczywiście naprawić zasilanie paliwem.
Witam Sprawdź przekaźnik ( ten dołożony przez gazowników ) który rozwiera wtryskiwacz w trakcie pracy na LPG. Wygląda to na zawieszenie sie kotwicy, albo zaśniedziały lub ugnity któryś przewód, częsty przypadek po kilku latach użytkowania instalacji gazowej. Gazownicy pewnie dołożyli ze 2 albo 3 przekaźniki wiec nie będzie z tym dużo roboty. Do przekaźników...
Do startera (automatu rozrusznika) podłączony jest: - na pierwszej szpilce, jeden gruby czerwony kabel w czarnym peszlu prosto z aku - na drugiej szpilce znajduję się wspomniana wiązka czyli kolorowe 3x1,5+1 cienki czarny wyprowadzająca napięcie do instalacji (jak się domyślam) - czerwony sygnałowy ze stacyjki z konektorkiem żeńskim.
Problem wygląda na pokręconą instalację. Być może (taki ślepy strzał) podłączyłeś odwrotnie przewody do przekaźnika rozrusznika. Wtedy właśnie może dojść do sytuacji gdzie dopiero przy naciśnięciu guzika rozrusznika, pojawia się napięcie na instalacji, bo wejście jest pomylone z wyjściem. Ewentualnie po prostu masz źle poskładaną instalację. Więc najpierw...
Jak chcesz się bawić w odwijanie, to odwiń 20-30 zwojów. 6 to stanowczo za mało. Zmiany napięcia w funkcji RPM i obciążenia to normalka. Znalazłem w serwisówce takie informacje: Pomiary wykonywać z podłączonymi bezindukcyjnymi rezystorami pomiarowymi: 4.34 om dla cewki 42W (światła) i 6.5 om (zapięty po prostowniku!) dla cewki 21 W (stop/ładowanie)....
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
...że dokładnie takie samo napięcie z wyładowania pojawi się na PE instalacji elektrycznej. I o to właśnie chodzi. Połączenie uziemienia toru PE instalacji elektrycznej z instalacją odgromową ma na celu wymuszenie ekwipotencjalizacji budynku, więc chwilowy wzrost napięcia względem gruntu podczas uderzenia pioruna nie ma tu znaczenia. Chodzi o to, by...
Jednak nie ma iskry i pompka nie podaje paliwa 10V napięcie na nią. Potrzebuje schemat instalacji .
Witam. Poszukuję takiego modułu/urządzenia lub wykonawcy jak w tytule , co mi wiadomo są to urządzenia tranzystorowe czy tyrystorowe podnoszące napięcie instalacji samochodu/motocykla od 6V - 12V do 20V-24V oczywiście instalacji zapłonowej .
Cewka zapłonowa! Tylko przed zamówieniem nowej upewnij siẹ że to napewno jest wina cewki zapłonowej a nie świec zapłonowych przewodu wysokiego napięcia,fajki albo ze strony instalacji elektrycznej. Możesz na przykład zamienić je miejscami i zobaczyć czy problem przejdzie na drugi cylinder. Poniżej dodaję schemat. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Witam. Posiadam motocykl yamaha xt 600 , model lc4 z 1984r. Potrzebuje uproszczony schemat instalacji elektrycznej :podpięcie przewodów do lamp-przód i tył oraz wyłącznik motocykla. Mam moduł, regulator napięcia oraz cewkę (od iskry). Chciałbym to podłączyć najlepiej bez akumulatora. Z góry dziękuje za odpowiedz.
Witam. Może w tym wypadku chodzi oto, że potrzebne jest pełne napięcie na instalacji w trakcie rozruchu. Sprawdź napięcie w trakcie rozruchu. Dokonaj próby rozruchu przy wsparciu z drugiego akumulatora (kable rozruchowe). Pozdrawiam.
ale na logikę to co za różnica czy z popychu czy normalnie? jakby nie było iskry to z popychu też by nie odpalił... chyba? Totalnie brak ci logiki. Powiedzmy że silnik przy takiej temperaturze potrzebuje minimum 200obr/min wału korbowego, a rozrusznik daje tylko 190 to nie ma szansy na rozruch. Jak jeszcze dodasz do tego spadek napięcia w instalacji...
Usterka była spowodowana uszkodzeniem instalacji - przetarte przewody pod silnikiem. Zostaly polutowane i auto odpala bez problemów.
Napięcie na pompie zachowuje się normalnie.Sprawdź CPW(czujnik położenia wału)Znajduje się on na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem,od strony kabiny.Wtyka od czujnika znajduje się za akumulatorem,jest koloru czarnego i ma dwa piny.Zmierz go.Powinien mieć od 680Ω do 920Ω.Sprawdź czy jest iskra jak nie chce zapalić i instalacje elektryczną...
Zacznij od znalezienia i zamieszczenia schematu instalacji. A przynajmniej schematu układu zapłonowego. Można cię będzie nakierować po kolorach kabli.
Dzień dobry, mam pewien problem założyłem nową instalacje iskrownik cewkę moduł zapłonowy i regulator napięcia akumulator 12V chciałem ją odpalić i sprawdzić iskrę, niestety 0 rezultatu wszystko podłączone wg schematu nie wiem czy coś pominąłem czy nie?? https://obrazki.elektroda.pl/7584319700_... nie wiem czy tu powinno się ustawiać...
Przewody na module są podłączone zgodnie z oznakowaniem, ale po odłączeniu przewodów z modułu, a po podłączeniu akumulatora pojawia się napięcie nawet gdy wyłączę stacyjkę.
Najwięcej substancji rozpuszcza się w wodzie:D, ale ta tutaj nie pomoże. Jeśli jak twierdzisz silnik stracił nieco mocy również na gazie- pomierz ciśnienie sprężania. Ponieważ mieszanka gazowo-powietrzna ma wyższe wymagania co do stanu instalacji zapłonowej (do wywołania iskry potrzebne jest wyższe napięcie), a silnik na gazie pracuje poprawnie, instalację...
Być może ten konkretny moduł w rzeczywistości nie powinien dostawać 12v,tylko mniejsze z dodatkowego uzwojenia prądnicy.Nie pal kolejnego modułu,ale spróbuj mu obniżyć napięcie do poziomu w którym iskra będzie jeszcze niebieska. Szkoda że nie możemy dopasować konkretnego schematu.Nie wiadomo też czy ktoś już wcześniej tam czegoś nie robił.
Witam mam problem z powyższym quadem. Poszedł dosyć długi spinol. Od tego czasu nie odpala - brak iskry. Sprawdzona instalacja elektryczna. Cewka zapłonowa nowa - nadal nie daje iskry. Napięcie od modułu do cewki dochodzi - tyle że nie wiem jakie ono powinno być. Czy chwilowe 12 czy cały czas czy jak ? :) - A jest tak jak by na chwile w momencie wciśnięcia...
Problem może tkwić w tym, iż płyta nie jest uziemiona leżac bez obudowy, moze sie na niej pojawiac ("masie") kolo 110V i moim zdaniem stad te iskry i uszkodzenia, a bez ingerencji płyta działa i żyje. Sprawdzcie sobie np. miedzy grzejnikiem a obudowa i bedzie jasne wtedy czy macie poprawnie wykonana instalacje prądowa w budynku.
https://obrazki.elektroda.pl/8495279600_... Updated sytuacyjny: Po podłączeniu akumulatora nic się nie dzieje, a do tego kluczyk jest złamany, więc odpalam go śrubokrętem, popychając ten „klucz”. Sprawdziłem miernikiem – czerwony przewód jest OK, napięcie jest, ale czarny, który odpowiada za włączenie, zero reakcji. Czy ktoś miał coś...
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Jeśli podłączy się prawidłowo piny nie widzę przeszkód, tym bardziej, że regulator napięcia jest tutaj osobno, a nie scalony z modułem.
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem Honda XL500. Czy jest ktoś na forum, kto by pomógł mi ustalić, jak powinna wyglądać elektryka: cewka, moduł, regulator i akumulator, jak to wszystko można odpowiednio podłączyć i czy można czymś zastąpić starą instalację? Proszę o pomoc, bo jestem zielony z tego tematu, z góry dziękuję. AI: Z którego roku jest...
Mitsubishi Sigma z instalacją gazową OMVL XXI-N. Nie odpla na benzynie i na gazie. Sprawdzone zostało prawie wszystko, pompa paliwowa, iskra. Jest jeden mankament, podczas rozruchu znika napięcie na wtryskiwacze. Nie wiem co może być tego przyczyną?
Sprawdź kostki łączeniowe w instalacji. U mnie było to powodem straty iskry podczas jazdy czasem pomagało poruszanie wiązką ale ostatecznie poprawiłem kostki kostki. Najlepiej wymienić na szczelne samochodowe. ;) Sprawdź same przewody od złącza do lutu w statorze. Można tez wyeliminować złącze tanim kosztem po prostu lutując przewody na głucho.
W skuterach jedynym odbiornikiem bez bezpiecznika jest tylko przekaźnik rozrusznika Oraz regulator napięcia, może nie jest odbiornikiem ale fakt że jest wpięty w instalację bez zabezpieczenia i kiedy jest spalony (zwarty) może powodować iskrzenie
Połączyłem instalację według schematu. Nie wiem z jakiego powodu nie ma iskry. Cewka, kondensator i przerywacz nowe.
Spojrzeć na schematy elektryczne w instrukcji obsługi oryginalnie instalacja 6 V [url=http://www.kolyaska.pl/planeta.pdf]... 51 strona instrukcji [url=http://www.kolyaska.pl/planeta_2.pd... też 51 strona 1. przydało by się podłączyć akumulator albo coś co go zastąpi do czasu uruchomienia (źródło napięcia 6V). 2. podłączyć multimetr na pomiar...
Objawy takie jak by licha iskra świece bym sprawdził, podejrzewał bym też Egr-a, ale najpierw wysokie napięcie sprawdź.
Cewkę należało by sprawdzić albo chociaż załatwić sobie podobną i podmienić i sprawdzić czy daje iskrę na świece. Jeśli chodzi o napięcie jakie powinno wchodzić do cewki to wydaje mi się że jest tak ale dokładnie nie pamiętam jeżeli jest instalacja 6V to do cewki wchodzi 6v a na wyjściu na świecy jest 7500v Natomiast jeżeli jest instalacja 12 to to...
Napięcie w instalacji za bardzo spada. Gdzieś się korozja wkradła w styki na przykład.
Witam mam problem z moim quadem 110 kupiłem go wczoraj z uszkodzoną iskrą wymieniłem cewkę moduł regulator napięcia w iskrowniku mam 2 cewki i czujnik wału powiedzcie co jeszcze wymienić by była iskra i proszę o jakiś schemat instalacji i opis do niego pozdrawiam i proszę o szybką odp
Co robić? Zapytam tak - masz w mieszkaniu gniazdka i oświetlenie 230VAC? Użytkujesz taką instalację i się tym jakoś przejmujesz? Masz komputer, albo choćby telefon komórkowy trzymany tuż przy głowie? Dlaczego to nie spędza ci snu z powiek, tylko akurat linia wysokiego napięcia? PS. Pracowałem 30 lat w otoczeniu dużo wyższych napięć i przy mniejszych...
wysokie napięcie iskra iskra jakie napięcie większe napięcie instalacji
podłączenie wtyczki kolory schemat hondy accord kamera unifi
lodówka whirlpool zelmer odkurzacz aquawelt
BleBox GateBox czy Zamel Supla SBW-02: Który wybrać? Programowanie płyty głównej Vestel 17MB170