Do sprawdzennia hydrost oraz wyłącznik koło niego, ewentualnie wiązka elektryczna. Po tylu latach możliwe tez jest wypalenie styku na programatorze, wówczas wiele już nie wymyślisz.
Kolego winien temu może być sterownik znajdujący się w obudowie nagrzewnicy pod kabiną . Bardzo często na wtyczce wpiętej do niego wychodzi sniedż . Wystarczy wyczyscic lub ewentualnie wymienić konektory . Drugą przyczyną tego, że maga cały czas grzeje jest spalony elektrozawór ogrzewania znajduje sie on pod kabina obok skrzynki z nagrzewnicą idą tan...
Witam mam pytanie do kolegi KUBA czy problem udało się rozwiązać. Mam podobny problem w passacie b6 2006r silnik BLS i potrzebuję pomocy jak to naprawić.
Główne napięcia i masy na sterowniku ok?
Dziś dokonałem przeglądu zespołu wodnego. W module był wyschnięty elektrolit 2,2uF 50V. Sytuacja przedstawia się tak: po złożeniu wszystkiego w całość - zespół wodny uruchamia iskrownik na pewien czas, w tym samym czasie jest podawane napięcie 1,4V przez moduł na elektrozawór gazowy. Jednak piecyk nie odpala :( Czyli jak rozumiem iskrownik jest uruchamiany...
No to jak napisałem. Dodatkowo w zaworze jest czujnik położenia i to pewnie sterownik sapie o napięcie z czujnika. Ma być 5v ,masa i trzeci to "zwrot " do sterownika.Trzpień może i się wysuwa ale ważne jest to co widzi sterownik. Masz tester by to sprawdzić?
.Sprawdzając z VAGa elementy wykonawcze nie pojawia się napięcie na n109. Nie pojawi się. W czasie pracy silnika jak wysterujesz ten zawór poleceniem z VAG to silnik zgaśnie.
sprawdź, czy pojawia się napięcie na przekaźniku stopu po naciśnięciu pedału hamulca. W zaworze hamulcowym jest mikrowłącznik, który przestaje działać (bardzo rzadkie przypadki). Żeby szybko sprawdzić zawór, podłącz inny. Zdarza się też, że gniją przewody przy wtyczkach do zaworu hamulcowego. Pozdrawiam
Jeśli masz możliwość pociągnięcia przewodów to może warto do dalszego zasobnika dokupić czujnik temperatury (taki sam jak do pierwszego zbiornika). Następnie przy zaworze trójdrogowym dołożyć przekaźnik z cewką na 230V np. coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/6015460500_... Takie coś jest łatwiejsze w sterowaniu, nie ma stanów pośrednich...
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
COO 67 Komunikacja z jednostką sterującą ACC Komunikacja między koordynatorem a jednostką sterującą ACC została przerwana. Przyczyny usterki mogą być następujące: Obwód otwarty w zielonej szynie CAN. Zwarcie lub przerwany obwód w obwodzie zasilania jednostki sterującej ACC. Wystąpiła wewnętrzna usterka jednostki sterującej ACC. W przypadku występowania...
Jakieś zabezpieczenia?
W zaworze nie ma elektromagnesu - to jest grzałka która nagrzewając odkształca się i przesterowuje zawór. Sprawdz czy masz napięcie na zaworze. Przeczytaj post kol. plaset i zastosuj się do jego wskazówek
Takiego problemu nie miałem, ale jeśli zawór się nie porusza to sprawdź czy do zaworu dochodzi napięcie ze sterownika, a jesli tak, to czy silnik w zaworze pracuje, ewentualnie coś w nim słychać, że próbuje ruszyć. Może zwyczajnie napęd w nim padł.
Zawór 3d był czyszczony. Skoro po odłączeniu przewodów od zacisków zaworu 3d gorąca woda płynie do nagrzewnicy zbiornika to raczej nie jest problem z zaworem. Jak pisałem w tym przypadku podczas grzania CWU na zawór podawane jest napięcie a wtedy nie powinno go być i powinno być mniejsze.
A co może powodować rozłączenie przekaźnika w momencie kręcenia rozrusznikiem ? Dodano po 6 Panowie, ginie mi masa (przewód cienki niebieski z żółtym paskiem) na przekaźniku 109 w położeniu stacyjki rozruch. Dodano po 36 Oczywiście masa cewki przekaźnika.
Qwa 5 minut i autko zdjagnozowane zgrubnie. Pompujesz ręczną i czujesz czy twardnieje, popuszczasz przewody do wtrysków i patrzysz czy leci ON, podczas kręcenia silnikiem. Ew, stwierdzasz napięcie na zaworze gaszenia. Jak nic nie daje grzejesz przez 10minut opalarką pompe wtryskową z każdej strony i to wszystko.
Pewnie mu parametry analogowego front-endu ze starości odjechały i widzi tam hmm, no właśnie, co widzi: - za wysokie napięcie przy włączony zaworze ? - za niskie przy wyłączonym ? Bo obwód masą kluczowany jak rozumiem...
Witam. Nie znam tego modelu kotła, ale. 2. presostat załącza i po paru sekundach miga czerwona dioda brak iskry nie puszcza gazu. A po ilu sekundach? Czy jest to około 10s, albo nieco ponad 10s od chwili załączenia zię presostatu? Na iskrownik dochodzi napięcie ok 80V DC oczywiście nie jest to pomiar miarodajny bo to by trzeba było mierzyć oscylatorem...
Zawór ma trzy położenia i dla mnie jest istotne abym mógł zamienić sygnał dochodzący do silnika na napięcie sterujące np. 0-10V Co ma prezentować sygnał 0-10V? Kierunek obrotów i prędkość pracy silnika? np tak - silnik stoi = 5V, Napięcie < 5V - obroty w lewo, napięcie większe > 5V obroty w prawo. Im większa różnica od 5V tym większe obroty czyli...
Podajesz napięcie na dolny elektrozawór? Cewkę masz sprawną? Tłoczek w zaworze chodzi dobrze? Na widełkach od zółw/zając jest blokada, żeby nie przełączyć na biegu. Możliwe, że tu jest przyczyna, ale za mało opisałeś.
Włącz klimatyzator na chłodzenie niech popracuje z pięć minut. Następnie musisz wziąć klucz imbusowy oraz klucz nastawny i dostać się do zaworów w urządzeniu zewnętrznym. Musisz zakręcić w pierwszej kolejności zawór na cienkiej rurze i odczekać z 4 minuty aż cały gaz wróci do agregatu następnie zakręcasz zawór na róże grubej i zdejmujesz z urządzenia...
Witam, mam problem z klimatyzacją, czynnik napełniony, sprężarka odpala, czujnik ciśnienia czynnika sprawdzony działa, klimatyzacja nie odpala wentylatora oraz nie dochodzi napięcie na zawór sprężarki, niskie napięcie na bezpieczniku F14 rzędu 0,54V po odpięciu bezpiecznika nie startuje sprzęgło sprężarki, ktoś może miał podobny problem albo jakieś...
Witam. Chciałbym zapytać o kilka spraw. Samochód Audi A4 rok 2002. Klimatronic. Sprężarka ze sprzęgłem stałym. 1. Czy na przewodzie idącym do zaworu sterującego mogę zmierzyć napięcie ? 2. Domyślam się że sygnał tam jest modulowany (różny wydatek sprężarki) czy mam rację ? 3. Czy mogę sprawdzić poprawność napięcia ? Albo podać 12V ?
tak jak pisałem w mailach do pana proszę sprawdzić opis jaki jest na zaworze gazu chodzi o napięcie zasilania jeżeli będzie 24V AC czy 24V DC i wtedy można dobrać odpowiedni transformator zapewne 24 v zmiennego i mocy pewnie tak 60W to powinno pomóc w dobraniu trafa i podłączyć na próbę oddzielnie do sieci a później trzeba sprawdzić na których odczepach...
Jeżeli to są tylko te dwie usterki w aucie i nie ma innych to masz tu do czynienia z dwoma niezależnymi obwodami, aczkolwiek obydwa są kontrolowane przez VIC ( mam na myśli ostrzeżenie o braku ładowania na desce). Ostrzeżenia na desce są efektem stosownej komendy wysłanej przez VIC za pośrednictwem CAN network (czyli zegary, CAN i VIC raczej odpadają)....
Cześć! Sprawdź pompę spustową, jak układ pompy będzie miał przerwę to pralka wody nie pobierze. następnie sprawdź silnik i szczotki, blokada drzwi oczywiście się zamyka? jak nie pomorze to zostaje do sprawdzenia grzałka i NTC, a w ostateczności programator do wymiany lub naprawy.
KOD USTERKI 62 ZAWÓR PALIWOWY Usterka:Prędkość obrotowa silnika nie spada wystarczająco szybko po jego wyłączeniu. Przyczyna:Częstotliwość sygnałów prędkości obrotowej doprowadzanych do pinów 21 i 22 nie maleje wystarczająco szybko po zaniku napięcia na pinie 47. Komentarz:Prędkość obrotowa powinna zmniejszyć się co najmniej o 150 obr/min w ciągu 4...
cały zawór to koszt kilku tyś zl, jedna cewka ok 700, jeśli dobrze rozumiem działa tryb 4ws i krab,postaram się wyjaśnić jak najprościej, blok z elektrozaworami działa w następujący sposób: lewy elektrozawór( 2 cewki) na bloku ( lewa strona siedząc na fotelu operatora) jest od załączanie krab i aws prawy elektrozawór na bloku( 2 cewki), przednia cewka...
"Diagnoza błędów 4x4 w Calibrze Układ 4x4 Opla stosowany w Calibrze posiada własny system samodiagnozy błędów, które można zczytać na dwa sposoby - za pomoca techa oraz za pomocą kontrolki 4x4 znajdującej się na desce rozdzielczej. W razie wystąpienia błędu zapala się kolor pomarańczowy i świeci światłem ciągłym lub pulsującym. Świecenie światłem ciągłym...
Witam. Takie objawy, to brak połączenia elektrycznego po między płytą kotła i cewką modulacyjną na zaworze gazowym, usterka cewki modulacyjnej zaworu gazowego, lub usterka płyty głównej kotła. Sprawdzić dokładnie to połączenie, i złącza czy nie są zaśniedziałe. Objaw, że usterka się pojawia i zanika, może pasować do pojawiania się czasowej przerwy w...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
bardzo proszę APS 727 1720000, Tytuł Niewiarygodna wartość Usterka Ciśnienie powietrza nigdy nie osiąga żądanego poziomu. APS nigdy nie jest w stanie przeprowadzić regeneracji. Przyczyna Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu ładowania. Przyczyny mogą być następujące: •Sposób eksploatacji był związany z możliwością wystąpienia...
Przepływka podmieniona na inną oryginalną, bez efektu. Odłączenie EGR nic nie daje. Po odłączeniu przepływki pojawia się napięcie na zaworze i samochód na biegu jałowym pracuje dobrze.
Jest jeszcze jeden objaw: napięcie na elektrozaworze jest tylko wtedy, kiedy kluczyk jest na maksa w prawo (zapłon). Po puszczeniu kluczyka napięcia na elektrozaworze nie ma. Padła by stacyjka czy po drodze jest może jakiś przekaźnik? Jak to sprawdzić? Ma ktoś schemat?
Nadal szukamy rozwiązania problemu. Z SD wynika, że napięcie na zaworze regulacyjnym dawkowania (Y94 znajduje on się na pompie paliwa) powinno wynosić 11-14 V podczas włączonego zapłonu po zmierzeniu wynosi 4 V. Po podłączeniu pinu 1 do plusa w aucie napięcie wynosi 9 V, a pinu 2 do masy napięcie wynosi 12 V. Kostka jest 2 pinowa, pin 1 jest sygnałowy....
Może jeszcze wymagać ustawienia czasu otwierania/zamykania w sterowniku. W zaworze są krańcówki napięcie może być na stałe.
Spadek napęcia przewodzenia na tranzystorze HEXFET typu IRF 1310 firmy International Rectifier (RDS on)= 0,03Ω, IDmax= 42 A, VDmax= 100 V) zawiera się w przedziale 0,06–0,3V, podczas gdy napięcie przewodzenia na diodzie średniej mocy typu D22-10-08 zawiera się w przedziale 0,8–0,9 V. Korzyść wynikająca z zastąpienia diody mocy przez...
Na tym zaworze S13 jest pełne napięcie 20,5 V Dzisiaj wieczorem spróbuję go odpalić poprzez zwarcie TS1 VC1, dam znać, jak coś się uda😀
Cześć! Mam problem z Corsą D 1.7 Z17DTR, sterownik cały czas zgłasza błąd P0001-06 czyli za niskie napięcie na zaworze SCV, zawór wymieniony, wiązka sprawdzona wszystko okej, czyżby sterownik w samochodzie powiedział dość ? Auto odpala jeździ ma moc wszystko okej, tylko jest ten błąd, na zaworze prądu brak i otwarty cały czas na 100% (tak zgłasza opcom)....
Witam, mam podobny problem w corsie 1.3 CDTI 2008 rok90km. Ze sterownikiem się łączę rozrusznik kręci błędy to P1625 napięcie głównego przekaźnika niskie i P2146 Niskie napięcie na zaworze sterującym dawką. W parametrach napięcie sterownik widzi raz prawidłowe a raz 2.2V, napięcie na zaworze na pompie 0.5V. Ponadto pali bezpiecznik F20 czy sterownik...
Witam, problemem jest brak zasilania na zaworze odprowadzania do kolektora par paliwa w Toyota avensis t25 1.8, zapala się check engine, szukałem wszędzie i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi z kąd bierze się tam zasilanie, którego brakuje? Zawór podłączony tzn. na krótko, otwiera się i zamyka. Kostka ok, a zasilania nie ma. Po uruchomieniu silnika pojawia...
Dzień dobry, U mnie ta sama sytuacja (F.61). Zmierzyłem napięcie na zaworze gazowym - 13,4V, czyli symptom pasował. Pomimo braku dużego doświadczenia w lutowaniu postanowiłem spróbować, gdyż cena za wymianę płyty mnie zmroziła (niedawno wymieniałem pompę). Kupiłem kondensatory za 5zł i przelutowałem. Piec wstał, napięcie na zaworze 14,95V i wydaje się,...
Czy na zimnym silniku jak odpalisz też tak się dzieje? czy jest normalnie? u mnie w C4 dziś zdiagnozowałem problem bo miałem bardzo podobne objawy. Po rozgrzaniu silnika obroty falują, dławi się przy ruszaniu i przy zmianie biegów od niskich obrotów. Jak przekraczał ok 1200 obr idzie normalnie do odcięcia. U mnie winny jest zawór odpowietrzający zbiornik...
Na początku chciałbym podziękować za waszą pracę nad tym tematem. Dzięki temu wątkowi wróciłem do tematu komunikacji ze sterownikiem mojego kotła. Odczyt danych udało mi się zrealizować kilka lat temu. Wysyłanie odpuściłem z dwóch powodów: 1. Nieznany algorytm CRC, 2. Brak dostępu do regulatora, żeby podejrzeć ramki. Korzystając z wyników waszej pracy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Jeden z przekaźników prawdopodobnie jest odpowiedzialny za załączanie zaworu paliwa (na zdjęciu, pierwszy od lewej z wpiętym przekaźnikiem). Do przekaźnika, od strony sterownika przychodzi kabel koloru czarni-fioletowego, przewód czarny (zasilanie przekaźnika po włączeniu zapłonu), czarno-zielony, który idzie na pompę paliwa oraz przewód brązowy- szary....
Czyli jest iskra, pilot zapalony tylko palnik główny nie odpala albo odpala i gaśnie. Na wstępie UWAGA, mamy do czynienia ze sterowaniem za pomocą napięcia 230V. Należy zachować ostrożność. Zawór gazowy ma dwie cewki V1 i V2. Pierwsza otwiera gaz na pilota i to działa. Druga otwiera gaz na palnik główny po podaniu napięcia z pinu 6 automatu sterującego....
http://obrazki.elektroda.pl/6509266200_1... Witam, jak pewnie każdy z was mam pralkę w domu. Moja to dość niski model elektroluxa. Nie są również nikomu obce opowieści o tym jak mieszkanie zostaje zalane, po tym jak pęknie wężyk doprowadzający wodę do pralki. Ja profilaktycznie kupiłem jakiś wężyk inny, osobno, który to ma przed tym...
Rezystancja na jednym zaworze to 23,4 Ω. Na drugim 23,2 Ω. Napięcie na hydrostacie jest 2,95 V przy pracy i takie samo wtedy, kiedy nie chce skończyć cyklu. Przy pobieraniu wody do płukania otwiera oba zawory.
napicie zaworze iglica zaworze sprężyna zaworze
alternator renault rozdzielczość telewizora kineskopowego wyświetlacz atmega schemat
stanley fatmax bateria radio nasluchowe
Volvo FL: Komunikat "Zatrzymaj pojazd pedał przyspieszenia" Podłączenie kabli z kondensatora w odkurzaczu Zelmer Meteor