Witaj kolego, boss113 napisałeś ..Poszukuję osobę która naprawi moją płytę lub ewentualnie powie czy ta się nadaję czy trzeba inną wymienić ? kol zonkil ma we wpisie naprawa autocom delphi wow, dwa posty wyżej, skontaktuj się na pw sądzę że pomoże a tak a pro po czytaj inne posty.
Niema problemu z naprawom. Jeżeli ktoś sobie nie radzi z naprawom moge się podjąć naprawy.
Ja najszybciej sprawdzę w przyszły weekend, o ile nie wypadnie jakaś złożona naprawa, a może komuś uda się wcześniej to potwierdzić... ?
Jest opcja. Z drugiej strony wiesz jak jest z Autocom,Texa itd. Wyświetlają co chcą. Równie dobrze można wziąć losować kody błędów i wartości.
Raz dobrze uderzony taki chinogównobox i koniec komunikacji. Urządzenie do naprawy.
1. Rozkręcam turbinę, elementy daje do piaskowania. Nic nie piaskuj spray do czyszczenia egr lub chamulcow wystarczy. Składam wszystko do kupy i montuje na silniku, odczytuje parametry. Jeżeli nie mieszczą się w normach to reguluje na tych śrubach przy gruszce. Regulowac zazwyczaj trzeba jak turbo ma kierownice w tym powinno smigac odrazu bez regulacji....
robisz test globalny albo wybierasz manualnie ECU, na samym dole masz menu "naprawa" ladujesz tam "czesci zamienne" i tam gdzies szukasz wymiany tegoz elementu. reszte Cie program poprowadzi.
Okazało się, że CDIF2 nie mógł się połączyć, a na tamtą chwile VCDS'a miałem w naprawie. AUTOCOM połączył się z ABS - brak błędów. Przyczyną awarii był UWAGA WYCIĄGNIĘTY ŁAŃCUCH!! rozrządu. Przy 26tys km... A nie wkręcanie sie na obroty na "luzie": Sterownik ABS widzi że auto stoi i aby uniknąć uszkodzenia silnika nie pozwala kręcić obrotów do końca....
zanieś to do jakiegokolwiek serwisu RTV, szansa naprawy wzrośnie znacznie.
Nabyłem uszkodzony interfejs cdp+. Interfejs miał uszkodzony układ ft232 oraz wyrwaną ścieżkę i czwartą nogę układu u202. Po wymianie ft232 oraz troszkę większego zamiennika podwójnej bramki logicznej układ nawiązuje połączenie z komputerem. Udało się wgrać za pomocą flash loader demo soft w wersji 1430. Programy diagnostyczne wykrywają interfejs poprawnie,...
VCI do naprawy...
Artykuł skierowany do osób poszukujących interfejsu diagnostycznego do "odczytu błędów" czy przeprowadzenia bardziej zaawansowanej diagnostyki w pojazdach (osobowych, ciężarowych etc.) poprzez standard OBD (OBDII). Oprócz opisu "historii" interfejsu DS150e przedstawię godną uwagi w pełni legalną oryginalną alternatywę w tej samej cenie. Na wstępie co...
OK. Czyli będę musiał zaprogramować nowego attiny45 i wlutować w miejsce starego. Tylko skąd wziąć działający wsad ? Chętnie kupiłbym zaprogramowany procesor do wlutowania lub nawet wysłał bym urządzenie do naprawy. Pomoże ktoś ?
Stanąłem na tym samym.
Szukaj przy użyciu wyszukiwarki forum, bądź gogli - są ludzie zajmujący się naprawami tego sprzętu. Oczywiście zawsze pozostaje support dystrybutora - prowadzą serwis.
aha to może na złą kość patrze, po pracy zobacze jak to tam wygląda i przemierzę napięcia. Aha i jeszcze pytanko takie kolego Robocop podjąłbyś się naprawy tego interfejsu czy raczej nie?
to chyba nie zostaje mi nic innego jak dać głowice do naprawy, orientuje się ktoś gdzie naprawiają takie ustrojstwa ?
Też zamówiłem u tego gościa. Niby powinien być THAILAND a są JAPAN ale nie powinno to robić różnicy. Ja te głowice naprawiam za max 100zł z różnymi usterkami od programowania do wymiany FT232. Nie wiem kto się decyduje na naprawę za 240zł jak klon chiński idzie kupić za 180zł.
Witam Zamierzam kupić tester diagnostyczny , głownie do pomocy przy naprawie aut ciężarowych oraz autobusów . Moje pytanie jest następujące który tester wybrać : Autocom 2013.3 czy tester DS150e delphi , jaka jest różnica miedzy nimi ? Podobno oprogramowanie dział w dwie strony czyli autocom robi na delphi i na odwrót ? Które z tych urządzeń polecacie...
Nie mogę otworzyć plików jpg na digital kaos.(brak uprawnień) jeśli możesz to podeślij te fotki pcb bo jeśli mam tą która ta widnieje to bez sensu będzie próba naprawy z postu drugiego. O ile się nie mylę.
MB W245 200Turbo r 2006 Mam problem z naprawą wg. scanu AutoCom wyskakują takie błędy błąd 0003 czujnik wałka rozrządu: brak rozpoznania I cylindra 00DE70 , 000410 nie znane kody usterki błąd 4574 moduł hydrauliczny ESP , luźny styk przewodu zasilania STALY ale który i gdzie? 4580 moduł hydrauliczny ESP luzny styp przewodu zasilania Stały ale który...
Osobiście działam interfejsem Texa ale widziałem że Autocom czy Delphi również to robi i prawidłowo. Jeden mankament wiele wersji tego jest nawet spotkałem Delphi na PCB Autocom-a. Większość nie łączy się wieloma systemami .... Chybił trafił lub VCI do naprawy.
DAF 2010r 510, automat, vin 0E872103 Witam, od dłuższego czasu borykam się z błędami w moim DAFie, ostatnio naprawiane były kable do lewego przedniego czujnika EBS i 2 kable idące do impulsatora, po tych naprawach większość błędów nie wyskakuję, podczas amatorskiej diagnostyki Autocomem, wyrywkowo powracają: W systemie EBS: 4178 - Brak informacji CFG...
Jak kupiłem samochód tak już było z kontrolkami, pierwszej zimy po zakupie samochodu, vito przestało reagować na kluczyk czyli otworzyłem zwykłym kluczykiem i nie chciał odpalić , podgrzewanie stacyjki nic nie dało. Naprawa miała być tania i szybka a wyszło 2 tygodnie i 850zł(zakup drugiej stacyjki ezs przez elektryka -pewnej i drogiej ,że bedzie działać...
Kontynuacja. Rezystancja na czujniku sprawdzona od strony siedzeń na 2000kOhm - wartość 130 niezależnie czy z korkiem czy bez. Drugi czujnik wzięty ze szrota to samo. Ale teraz jest inna kwestia - podmieniłem korki (od 1.6 HDI) i... zniknął tamten błąd i pojawił się inny - P1435 (system dozowania dodatku, wartość uzyskana przez sieć CAN jest nieprawidłowa)....
Najgorsze ze w autocomie cdp+ na modelu astra j nie mam do wyboru BCM. przy wyborze na modelu insingnia jest opcja ale brak połączenia więc chyba nie tędy droga I tu sie zatrzymuje naprawa i konczy era autocomów,OPCOM org minimum i smigasz przy takich wozkach,wiem bo mam i bardzo dobrze działa z tymi modelami.Podglad niemal do wszystkiego.
Kolego Piotrze - nie piszę o przestawianiu, a o wylasowaniu błędów. Czyli wykasowaniu bez doagnostyki i najwazniejszego naprawy. A co do kolegi ktory naprawil Mana przez komputer - to glowica filtr dpf holowanie - to nie autocom jal wiesz winny tylko moj kolega. P.s diagnozowal man catsem ale pewnie wszedzie nie zaglądał 😄
Witam mam problem z Polówka 2010 rok 1,2 TSI jak wiadomo awaryjny silnik przed naprawa chciał bym coś zaczęrpńąć informacji . Podpinając tester wyskakuje błąd P307A00 ( sygnał przepływu powietrza ,niski ) nie jestem pewien czy nazwa błędu jest poprawna ponieważ diagnozowałem autocomem , nie znalazłem żadnych informacji na temat tego błędu , proszę o...
Ad.1 Informuje o błędzie na desce usterka oczyszczania spalin. Nie pamiętam kodu błędu w diagnozie. Pod autocom błąd- silnik pompy zablokowany, nie można wytworzyć ciśnienia Ad.2 Moduł przestaje pracować. Ad.3 Ciśnienie zawsze max 2.8 po naprawie, wiem że powinien ok 3, ale moduł ma ponad 800tys. przebiegu Ad.4 Ciśnienie robi w czasie ok 1.5 minuty,...
.... i komunikat, że mało Adblue.... .. Po podłączeniu taniego sprzętu, jakiś autocom czy coś, wyświetla błąd: ?zbyt niski poziom adblue? Po podłączeniu auta do Star Diagnose, wyświetla błąd: ?pozostały do dyspozycji przebieg jest ograniczony z powodu usterki w systemie adblue?. P.S. Wszedłem tryb serwisowy (przelicznik) i tam poziom adblue wyświetla,...
O ile kolor ma jakiekolwiek znaczenie, to ostatnio kupowałem ten z niebieska płytą (wersja z Bluetooth) i zawiesił się podczas wgrywania firmware. Po naprawie działa bez problemów. Nie znam detali, ale osoba która naprawiała moje urządzenie twierdziła, że wszystkie chińskie mają ten sam błąd fabryczny - za 50zł błąd został usunięty. Ten z zieloną płytę...
Witam. Potrzebuje rady co zrobić z błędami i jak je naprawić? Kody były odczytane na włączonym zapłonie programem Autocom 2020.23. Kod P01304 - Oryginalne radio zostało zdemontowane, a w jego miejsce wstawione radio z Androidem. Czy mogę zakodować radio z Androidem albo wykodować tamto stare radio aby nie pojawiał się więcej ten błąd? Kod P01044 - Błędnie...
Dalej stoję na tym samym, czyli nie wiem co to za tranzystor.Doszedłem jednak do tego że wina jest po stronie panela bo upaliłem nim identyczne radio, niestety poszło na gwarancji do naprawy i nie mogłem go otworzyć.Wie ktoś co to za tranzystor albo jak ma ktoś schemat to proszę o przesłanie: szieborak(at)autocom.pl Z góry dzięki. Sławek .
Witam ! Posiadam peugeota 807 2,0hdi 2006rjestem mechanikiem i raczej nie mialem klopotow z naprawa,zona kupila w 2011 peugeota,1,5 roku jezdzil bez najmiejszej awarii,w kwietniu wyladowal sie akumulator,spuchly cele rowniez.od tamtej pory nie pali,kilku elektrykow rozlozylo rece,mieszkamy w Norwegii i serwis sprawdzil auto i tez powiedzial to co juz...
Witam Auto po małym wypadku stało w garażu ok 1,5roku po naprawie i dolaniu 14litrów Adblue komputer tego nie zarejestrował i w dalszym ciągu odlicza km pokazując komunikat dodaj adblue. Było 800 teraz jest 600 ponieważ 200 przejechałem. Do dyspozycji mam interfejs OBS2 oraz program DDT4all i Autocom, czy jest możliwość zresetowania tego odliczania?...
Podejdź do tej roboty lepszym sprzętem niż autocom, jeśli MMi przestaje reagować, wiesza się itp. najczęściej uszkodzona jest sieć światłowodowa.To jest sieć typu most więc pewnie wiesz, że jak byle który moduł nie będzie chodził to wyświetlacz nie zadziała. Cały światłowód od schowka idzie po prawej stronie do bagażnika do modułów audio Czasami wystarczy...
Witam Koledzy. Mam spory problem z Oplem Corsa C jak w temacie. W aucie brakuje mocy. Przepływka podmieniana na pewną i zero poprawy. NA odpiętej przepływce auto ma moc tylko na wysokich obrotach ale kopci jak ściekłe na czarno. Dodam tylko że nie da rady połaczyć sie ze sterownikiem silnika. Kilka programów (KTS, AutoCom, Opcom, CDIF) i nic. Z każdym...
Witam, jestem nowy na forum więc wszystkich pozdrawiam. Mam oto problem z moją almerą 1.5dci 2005r. Po wizycie u mechanika i wymianie panewek pojawił się dziwny problem z kontrolką ciśnienia oleju pomimo prawidłowego ciśnienia oleju w silniku zmierzonego manometrem. Po włączeniu zapłonu kontrolka świeci się tak jak powinna ale po uruchomieniu silnika...
bylem u diagnostyka. Naprawde istnieje taki zawod? Program jaki posiadał to autocom Bez Lexii ani rusz. Problem jest w tym ze nie każdy potrafi wyczytać z parametrów jaka może być przyczyna awarii. Problem jest prawdopodobnie w tym, ze chcesz, aby ci powiedzieli, co wymienic. Sprawa nie jest tak prosta. Bledy i parametry nadaja tylko kierunek, droge...
Dotyczy błędu ecc3819, Man TGX D26, AdBlue działał do końca normalnie, czujnik pokazuje poziom AdBlue, jakieś napięcie jest na pomarańczowej wtyczce. W desperacji myślałem, że zyskam trochę czasu na naprawę, podłączyłem modulator AdBlue do kabli 191 i 192 w puszcze pod maską przy nogach kierowcy. Niestety, nie wyrzuca tylko błędu o oczyszczaniu spalin,...
Cześć, dostałem do naprawy oryginalnego Autocoma w wersji W-LAN, już zrobiony , wszystko działa po USB, ale jak go połączyć z komputerem przez ten W-LAN ?? W środku zabudowany układ jak na foto, czyli cB-owspa311gx-04, według opisu obsługuje : Supports both 802.11b and 802.11g, ale jest tam jeszcze taki opis: Compatible with connectBlue Bluetooth modules,...
witam CDP -AUTOCOM ... jesli myslisz o tym co jest na allegro to informuje cie ze to PODROBKI!!nie ma aktualizacji ani supportu A i nie daj boze dzwonic na pomoc do dystrybutora albo producenta , policja odrazu puka do drzwi. Orginal kosztuje tez kolo 5000EUR, a to co masz za 3000zl to tez tak dziala jak kosztuje Kolega ktory to mial na chwile mowi...
No rzeczywiście miałem coś z numerem seryjnym urządzenia. No i jak odczytałem to wyszły tylko jakieś dziwne znaczki. Podaje instrukcje naprawy numeru seryjnego. Można też zmienić na numer seryjny do dostawczych aut ;-P zainstalować realterm 1. Podłączyć interfejs do pojazdu i do komputera przez USB. 2. Uruchom RealTerm 3. Przejdź do zakładki Port i...
Witam Posiadam Premium DXI z 2008 roku automat przebieg 660tyś Problem polega na tym że samochód dużo pali i jest dosyć słabe. Filtry zmieniłem 2 razy nic nie pomogło, wymiana pompy paliwa + czyszczenie całego układu paliwowego - dało niewielki efekt ale pomogło, zmieniałem instalacje pompo wtrysków- zero zmian, regulacja zaworów- minimalnie pomogło...
Potrzebna możliwość wejścia w tryby serwisowe. Monitor po naprawie trzeba wykonać funkcję Autocolor.
Monitor to: SCALEOVIEW C19-10 Model - l9ZA S26361-K1058-V170 Po włączeniu monitora obraz jest cały różowy. Przy próbie ustawienia koloru zielonego nie ma widocznej reakcji - zmienia się coś trochę ale bardzo niewiele. Chciałbym dodać, że OSD kolory wyświetla prawidłowo - nie jest zaróżowione i kolory są dobre. Na forum znalazłem opis trochę podobnej...
Witam Proszę o podpowiedz dotyczy naprawy pojazdu Opel Movano 2,3 - 165 KM - rok 2016 występujące błędy: błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V - niskie napięcie - błąd stały nie da się skasować błąd - P1525 - kontrola przyspieszenia - błąd stały nie da się skasować ( na temat tego już przeczytałem cytuje :,, Błąd tempomatu z automatu wskakuje...
Nie zapisałem tych wartości, ale są przekroczone 3 krotni, na benzynie jest gorzej. "Coś ma być" 0.3- jest 1,1 HCOO2 (chyba) - 115 Soda lambda 1- 1,1 to na analizatorze,w autocom pokazuje próbki losowo 200- 800mV co sek. współczynnik obciążenia 1,15 na wolnych. Przepustnica na jałowych obr. Podaje sygnał 420mV- próbowałem ją mechanicznie przestawić...
W aucie dziecko wrzuciło monety do radia. Uszkodzone radio i wyświetlacz na górze kokpitu zostały uszkodzone, po wymianie tych podzespołów i bezpiecznika w skrzynce w komorze silnika (jeden z 3 bezpieczników 'Audio') wszystko gra. Nie działa jeszcze prędkościomierz i obrotomierz. Ale mam wrażenie że to jakiś wcześniejszy problem, mimo sugestii właścicielki...
autocom naprawa autocom komunikacja aktywacja autocom
kupić układ scalony basic komendy teflonowa taśma
thomson 40fc3201 sterownik grzałek
Audi A4 B8 2.0 TDI CGLC – status 0010 w VCDS, interpretacja i typowe usterki Ford Mondeo MK3 TDCi – przerywanie silnika 2500-3500 rpm, biało-szary dym, wtryski Delphi