O pierścieniach: Kiedyś obiegowa opinia głosiła, że żeliwne pierścienie, przeznaczone do współpracy z żeliwną tuleją, są twardsze od żeliwnych pierścieni, stosowanych do cylindrów aluminiowych. Nie znam nikogo, kto by to sprawdzał np. jakimś twardościomierzem. Z własnego doświadczenia wiem, że po tulejowaniu silnika Quantum (seria 12----), w mojej ocenie...
Komputerek po regeneracji coś chyba około 600 zł.
Cylinder, tłok, wał, łożyska, to jest nieopłacalne, chyba że założysz jakieś tanie badziewne zamienniki. Zamiennika wału raczej nie znajdziesz. Moim zdaniem szkoda kasy i nerwów.
Nie wiem czy znajdziesz cylinder z tłokiem w rozsądnej cenie. Może w serwisie, ale cena będzie kosmiczna, jak to w Husqvarnie. Lepiej to sprzedać.
Możesz, różnica jest tylko z CAN lub bez, resztę i tak przelutujesz. pamiątki ten ster nie ma,wszystko w 29f200
. Silnik nie ma prawa zapalić na 3 wtryskach, a jednak pali na dotyk!? . Będzie chodził i na dwóch jak wtryski sprawne, kompresja itd.
Na cylindrze może i rzeczywiście jest miejsce ale na rurze już nie, więc otwór obok odpada. Cylinder jest żeliwny. Czy da się pospawać stal z żeliwem?
To już lepiej kupić nową pilarkę z serii profesjonalnej (500). Twoja pilarka to stary model i będziesz miał kłopoty z dostępnością części, a raczej jakością zamienników (czyli podróbek). W nowych pilarkach minusem jest gaźnik Autotune. słyszy się, że jakość wykonania Sthila czy Husqvarny zbliża się do Demona made in PRC Nie ma jak porównywać chińczyka...
Prawdopodobnie doszło do wypalenia zaworu, demontaż, montaż głowicy plus jej naprawa. Bardzo duże szanse. :)
Wymienia się cylinder razem z tłokiem. Naprawa dość kosztowna.
Jak ciśnienie dobrze zmierzone to pierwszy cylinder nie trzyma ciśnienia, i stąd nierówna praca i jak zeimp napisał w swej mądrości :D to może być sterowanie i nieszczelność samych zaworów ,a na marginesie ta naprawa i diagnoza to popelina, ta wiedze to podał Ci rzeżnik?
Czyli silnik z łańcuchem po prawej stronie? Ciężka sprawa z zakupem używanego. Nowy oryginalny czy zamiennik "big bore" też może być problemem. Patrząc na zdjęcia tego cylindra pojawia się wątpliwość czy fizycznie można wstawić tam tuleję. Ścianka między gładzią a płaszczem wodnym jest stosunkowo cienka, przy zastosowaniu cienkiej tulei żeliwnej mogą...
Zużyły się pierścienie to i cylinder. Naprawa bez sensu. Kolejny prawie nowy kosztuje około 400zł.
Miałem taki przypadek w Toyota Celica 90-94r silnik 2.0. Uszkodzenia były tylko w jednym cylindrze ale dla tłoka tak się dostało że aż pierścienie się klinowały. Naprawa - rozwiercanie cylindrów pod nowe tłoki i druga głowica bo miała już wcześniej też inne uszkodzenie.
aspawać, przehonować i próbować Co chcesz tam honować? Cylinder jest aluminiowy z powłoką nicasilową. W zasadzie naprawa tego cylindra na nicasilu (spawanie + replating) kosztowałoby tyle co nowy cylinder. Jedynie tulejowanie, tyle jest to opcja na jednorazowy użytek, ponieważ nie dokupi się do tego cylindra tłoka nadwymiarowego (do żeliwa a do nicasilu...
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem -gaźnik -tłok, cylinder i głowice
Czasem wymina nie ma sensu bo tlok lata w porysowanym cylindrze i co by nie robił bez rozwiertu czy tulejowania i wymiany tloków naprawa nie przyniesie efektu.
Pokaż zdjęcie tego uszkodzenia.
Dziękuję za odpowiedź, na razie dałem blok do tulejowania. Cena 150 zł u Pana Malickiego w Luboniu. Specjalista stwierdził, że tłok jest w dobrym stanie więc do wymiany tylko pierścienie i korbowód. Dam znać, jak się udała naprawa.
Swiece wymieniałem kiedy? Nigdy bo dobrze chodził ;) To wymień. I sprawdź po ciemku czy nie masz ulotów na WN. Przebieg o niczym nie świadczy- w matizie bardzo prawdopodobna też uszczelka głowicy (przebicie pomiędzy cylindrami) i/lub pierścienie. Jak nie pomoże naprawa zapłonu to sprawdź kompresję.
Zastanów się czy naprawa wymaga odkręcenia cylindra pompki. Ludzie rozkręcają te podnośniki na części pierwsze, a potem gubią wewnątrz umieszczone kulki lub kolejność złożenia części. Poprzestań na wymianie oringów tłoczka i cylindrów dźwignika. Rozmiary oringów należy sprawdzić względem oryginału i wymiarów zabudowy gdyż oringi sprzedawane w zestawach...
przy minimalnym przesunięciu kątowym na tej średnicy, czas rozrządu już nieco się przesunie I co, nie wiesz jak temu zaradzić? Ręce opadają.... Robisz nowy rowek, ciasny. Potem wkręcasz czujnik zegarowy zamiast świecy - ustawiasz tłok w GMP. Nanosisz cechę na kółko. Oczywiście pod warunkiem że oryginalna cecha pokazywała GMP pierwszego cylindra.
Chodzi Ci o cylindry? Naprawa nie idzie w dobrym kierunku. Jeśli założono starą uszczelkę pod głowicę, całkiem możliwe, że stracił kompresję na kolejnym cylindrze.
Po co cokolwiek mierzyć, skoro na oko już widać że ten cylinder do naprawy się kwalifikuje.
Witam serdecznie. Przerabiałem ten temat. Wiele zależy od tego jak mocno oberwały zawory oraz jak mocno oberwały cylindry oraz tłoki. W moim przypadku dwa wewnętrzne tłoki miały mocne wgniecenia od zaworów oraz delikatnie zarysowaną powierzchnię cylindra - naprawa nieopłacalna.
Ale co padło? Może cylinder dobry? Trzeba rozebrać.
CYLINDER UNIT 948,75zł
Witam. Macie kogoś godnego polecenia? Sterownik w mondeo MK4 2.0 benzyna. Czasem nie chodzi na dwa cylindry.
Poszukuję firmy, która potrafiłaby naprawić fonograf (na woskowe cylindry). Prawdopodobnie pęknięta sprężyna. Wymaga oczyszczenia i oceny, czy niczego nie brakuje. https://obrazki.elektroda.pl/8128055300_... https://obrazki.elektroda.pl/7298671400_... AI: Jaka jest marka i model tego fonografu? Edison Standard Phonograph...
moim zdaniem naprawa powinna obrać zupełnie inny trop. Z tego co słychać to chyba nie pracuje na jeden cylinder. Pasowało by sprawdzić na który. A dalej drogą eliminacji.
Musisz wymienić ten plastik w cenie masz uszczelniacze wału, osłony łożysk i uszczelkę, więc nie jest aż tak tragicznie. http://dobrekosiarki.com.pl/oslona-lozys... Połączenie gaźnika z cylindrem też wypadałoby sprawdzić.
Daj znać czy naprawa ecu pomogła
Wycinek ze specyfikacji tego kleju: "Odporność na temperaturę do +149°C" Głowica cylindra kosy spalinowe powinna pracować z maksymalną temperaturą około 120-130°C, powyżej zaczyna się zacierać.
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Mam skuter wodny, kupiłem z przekręconymi gwintami na świecach, użyłem te tulejki i działa bez problemu. Jak kolega pisze powyżej dużo smaru, robisz obrót gwintownikiem, wykręcasz, czyścisz szmatką, nakładasz znowu smar i znowu obrót i po kilku takich cyklach masz nagwintowane bez opiłków w cylindrze.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Zluzowanie gniazdo zaworowe, tylko i wyłącznie, bolączka tego silnika, zaczyna się już przy 80k kilometrów przebiegu. Prawidłowa naprawa: weryfikacja mostków olejowych wałków rozrządu do kół zmiennych faz, jeśli nie podarte to remont głowicy +- 3-4k (16 gniazd, 16 prowadnikiem zaworowych, 16 zaworów) planowanie głowicy, jeśli stopki mają wyraźne ślady...
Problem zdiagnozowany, czyli tak jak paru kolegów obstawiało uszczelkę i okazała się uszczelka wydmuchana na 2cylindrze więc naprawa nie kosztowna. Cylindry są w idealnym stanie zero progów nawet bardzo wyraźnie widać proces honowania gładzi cylindra, więc zmieniamy samą uszczelkę dałem głowice do sprawdzenia i ewentualnej naprawy zawodów i prowadnic...
Witam, Rozebrałem silnik kosiarki j.w. i moim oczom ukazała się uszkodzona plastikowa zębatka oraz widzę wyczuwalne rysy na cylindrze. Wał jednak jest cały i korbowody też. Co mogło się stać. Raczej naprawa nieopłacalna? Za wszelkie info. z góry dzięki
Błąd pojawił się przed wymianą wtrysku.
Witam Podmieniłeś wszystko co elektroniczne ...a problem jest w tym co mechaniczne. Valvetronic w Twoim silniku ma wiele części mechanicznych, które odmówiły posłuszeństwa. Przeczytaj moje poprzednie posty ze zrozumieniem. Naprawa tego ustrojstwa jest ekonomicznie nieopłacalna. Pozdrawiam
Wygląda to na dziurę w tłoku lub zatarty tłok i uszkodzone pierścienie to i cylinder będzie zjechany . rzeczywiście naprawa będzie droga ale można najpierw zdjąć głowicę i ocenić sytuację.
Sprawdzałem ciśnienie przed naprawa głowicy na 3 cylindrach 0 a na 2 cylindrze 7 bar :-( Dodano po 3 To jak sądzicie ruszać pierścienie wymienić czy zostawić stare i tego preparatu wlać co polecacie
Tłok jest bardzo zniszczony, cylinder pewnie też. Na allegro możesz kupić kiepski zamiennik cylindra z tłokiem za 300 zł. W serwisie, naprawa jest nieopłacalna. Ustaw tłok tak aby było widać pierścienie i zrób zdjęcie.
Problem rozwiązany. Sterownik okazal się uszkodzony. Naprawa sterownika zalatwila sprawe. Koszt naprawy 800zl.
co do ustawienia blaszki to trzeba by przeprowadzić obserwacje tzn jak wyglada izolator swiey ale po przejechaniu takiej dłuższej trasy silnik musi sie dobrze nagrzać i wtedy jeśli izolator jest czarny oznacza to zbyt bogata mieszanke i iglice opuszczamy o 1 rowek jesli izolator jest taki blady to postepujemy odwrotnie, ogólnie chodzi o ty by kolor...
Te rysy z prawej strony to zatarcie tłoka i cylindra, tędy dostaje się olej do komory spalania, i jednocześnie są tam przedmuchy do skrzyni korbowej, i wyrzuca olej odmą. Naprawa nieopłacalna.
A to co zrobić żeby nie ciekło Dodano po 1 uszczelki na cylindrze wymienić?
Jeżeli palec suchy to znaczy , że paliwo nie dochodzi do cylindra , może świadczyć o zatkaniu np gaźnika Więc gaźniczek na stół i poczyścić całość. Może być tak że dysza przytkana i niestety ale paliwa nie dostaje. Oraz sprawdzić szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem.
Dlatego zapytałem o stronę. Na podanej też jest niedostępny. Najniższa cena za jaką znalazłem to 1300 +.Raczej nie jest to też część oryginalna i niekoniecznie powlekana. Możesz jeszcze "powęszyć" czy da się zrobić z tego inny model. Z tego co widzę to wał pasuje też do niektórych 235 albo Jonsered. Możliwe że to jedynie rozwiert Twojego 232. Gdybyś...
A co pokazuje kanał 18 i 23?
Jeżeli silnik bierze olej w takim stopniu to oznacza że " odchodzi do krainy wiecznego koszenia " i naprawa jest nieopłacalna. Cylinder w tych silnikach wyciera się zawsze w owal. Założenie nowych pierścieni do tak wytartego cylindra tylko pogorszy sprawę i poniesiesz tylko niepotrzebne koszty. Jest jeszcze możliwość że olej przedostaje się do cylindra...
Szczelne, właśnie w ubiegłym roku też sprawdzałem pod tym kątem. Jedynie zastanawiam się czy z drugiej strony silnika nie powinno być jakiejś osłony. Ślad został a nie ma nic. Ma być blacha lub blaszki na cylindrach, zobacz zdjęcia w necie, jak nie ma to = słabsze chłodzenie. Jeszcze sprawdź np. luz zaworowy itp. na ostatnim cylindrze. Napraw szybko...
A po co jak 941ZP mają w strukturze?
Uszkodzony sterownik silnika,naprawa bardzo łatwa,i niestety częsta w modelu 1,6. X16SZR Sterownika silnika nie wymienisz sam na inny,samochód nie odpali.
Mam pytanie czy jest on naprawialny. Nie pracuje 1 cylinder. Moduł nie wysterowuje 1 cylindra, chociaż dostaje sygnał z ECU. Ma ktoś patent na to.
mam pytanie czy sterowniki boscha w mercedesie W202 da sie naprawiac, padło sterowanie na 2 cylindry. sterownik pod zbiorniczkiem dwie kosci i podcisnienie.
Prezentuję najnowszy nabytek, dwu cylindrowy Bischoff 930 https://obrazki.elektroda.pl/9803663200_... z 1941 roku. Silnik już bardziej zaawansowany, posiada krany do nagrzewania cylindrów i olejarki dzięki którym można smarować silnik podczas jego pracy. Waga 5kg wysokość 30cm
Powiedzmy, że będzie właśnie problem właśnie z tlokiem/cylindrem. Ile mniej więcej może kosztować naprawa?
Takie wpisy jak box.mena to czysta herezja i powinno się za to odbierać dożywotnio prawo wykonywania zawodu mechanika :D , kol. kopaczak takie naprawy jak opisałeś (nie widziałem tylko dedykuje z opisu) zalatuje macgaywerem :D on też spawał monetą z aku korbowód :D , silnik trzeba rozebrać sprawdzić (pomierzyć) złożenie tłok cylinder i naprawa to szlif...
Wskazanie na korekcję 3 wtrysku raczej nie jest optymistyczne, chyba źle wykonana naprawa.
Jest dokładnie tak jak napisał Kol. spektra . Jest nieszczelność wewnątrz pompy pomiędzy sekcjami pierwszego i drugiego obwodu . Płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków a pedał pod nogą wolniutko opada. Naprawa tylko przez wymianę pompy . Kiedyś można było kupić zestawy naprawcze ale nie zawsze to dobrze wychodziło . Jak jest zużyty cylinder...
Cylindry w tych silnikach wycierają się zawsze owalnie, dlatego nowe pierścienie czasem pogarszają sprawę. Nie stosuje się szlifowania cylindrów w tych silnikach, ze względu na to że nie mają żeliwnej tule, są wykonane w całości z aluminium. Oczywiście że można tuleję wstawić, ale koszt tego, plus pierścienie jest całkowicie nieopłacalny
Mam problem z motocyklem rfz 125. Przed zimą stracił kompresję i po zimie gdy wziąłem się za naprawę cylinder był uszkodzony więc wymieniłem go razem z tłokiem jednak zawory przepuszczały więc wymieniłem głowice a motocykl nadal nie odpala dodatkowo gdy otwiera się zawór wydechowy dźwignia rozrusznika nożnego bardzo ciężko chodzi. Paliwo i iskra jest....
Jak się zakończyła ta cała naprawa?
Naprawa nie ma sensu. Jak zaczniesz grzać i prostować to i tak się wyboczy dokładnie w tym samym miejscu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... takie coś?
Znajomy mówił, że można szlifować pilnikiem diamentowym popychacze zaworów. No przecież pisałem że można skrócić trzonki zaworów lub tak jak napisałeś popychacze. Ale taka "operacja" to raczej się nie obejdzie bez demontażu głowicy, zaworów, ponownym dotarciu, doszlifowaniu gniazd zaworowych. Gniazda zaworowe mogą już być wybite, wypalone i dlatego...
interesuje mnie gdzie można kupić części zamienne do silnika S-15 oraz małego S Andoria chłodzonego powietrzem, oraz może ktoś mi poleci warsztat w którym naprawiają te silniki w okolicy Koła wlkp. Czy silniki te do naprawy muszą być szlifowane czy też wykorzystujemy komplety naprawcze do naprawy cylindra,
Dzisiaj dzwonił pompiarz i powiedział że wtryskiwacz 1 i 4 cylindra nie przeszedł próby na stole boscha. Naprawa 550zł za sztukę.
Witam, Części oryginalne można kupić tu : http://www.einhell.pl/czesci-zamienne Co do naprawy to odkręć cylindry i sprawdź czy dają się zdjąć będziesz wiedział co blokuje . Zagłuszony korek odpowietrzający tak może dać taki efekt zassania oleju.
jaki masz typ silnika ? kontrolowaniem ilosci dawki zajmuje sie wtrysk sterujacy ( na drugim cylindrze, ten wyzszy) i raczej tam bym szukal przyczyny poza tym sprawdz korekte dawki paliwa na poszczegolnych cylindrach
Niestety nie udalo mi sie jej uruchomic a naprawa jest nie opłacalna za duzo kosztuje , nie mam miernika by zmierzyc ciśnienie w cylindrze... Dodano po 2 Niestety nie udalo mi sie jej uruchomic a naprawa jest nie opłacalna za duzo kosztuje , nie mam miernika by zmierzyc ciśnienie w cylindrze...
Tak trzeba do tego zdjąć głowicę pompy , bez wyjmowania pompy pewnie dałoby się wydostać tłoczek , ale poskładać to potem już nie , więc i tak musisz wyjąć pompę . Dodano po 4 Poza tym wymiana tłoczka bez naprawy cylindra w którym pracuje jest bez sensu .
Rozbierałem ale Bosch'a z takim objawem i okazało się, że urwało się ucho od cylindra (może w Makicie jest takie samo rozwiązanie) https://obrazki.elektroda.pl/6236032600_...
Naprawa głowicy rozwiązała problem.
Adaptacji nie było,chwilowo auto jest niedostępne-uszczelka pod głowicą. Zapowietrzał się układ chłodzenia,w jednym z cylindrów świeca miała kolor jakby spalał się płyn chłodniczy... Same problemy :-((( We wtorek samochód powinien być już "na chodzie" -zobaczę ,czy coś się zmieni, chociaż boję się,że raczej nie... Swoja drogą czy 450 PLN to nie trochę...
1234 postanowiłem zmienić silnik nie tylko ze względu tego, że dużo wyniosła by mnie naprawa ( wymiana tłoka,cylindra,głowicy, i coś ze skrzynią jest... wsteczny jak wbijam to koła się blokują albo słychać okrutny zgrzyt) ale też dla tego, że chciałbym mieć biegówkę. Wsteczny nie jest mi potrzebny, bo nie będę wjeżdżał w jakieś bagna... Tylko polne...
YOUU mierzyłem na zimnym silniku,po oleju ciśnienie 1-2atm podniosło się. Jakim to olejem zalany ten traktor? Czy naprawa została wykonana prawidłowo?
Cylinder, nie do uratowania. Model kosy na rynek USA, będziesz miał problem ze zdobyciem cylindra. Zamienników brak. Serwis, ale ceny mają powalające, lub jakiś używany.
Zrób zdjęcia cylindra w środku oraz tłoka, wtedy zobaczymy. Naprawa nie będzie zbyt opłacalna.
Przerabiałem nie dawno taki sam przypadek niestety ale okazało się że zużyte były prowadnice i zawory czyli naprawa głowicy.
A gdyby Ciebie ktoś zapytał. Auto nie pali na jeden cylinder ? Ile może kosztować naprawa ? To pytanie do kogoś kto będzie naprawiał i powie Ci uczciwie dopiero jak znajdzie przyczynę. SławeK
Kolego, prawdopodobnie ( jeżeli masz tam olej) padły ci manszety -uszczelniacze- na tłoku podnośnika. To bardzo czesta awaria. W tym przypadku musisz odkrecic pokrywę a tam juz dostaniesz sie do cylindra no i do tłoka. Naprawa dość prosta i niekosztowna.
Za 4-5 setek wyrwiesz ze szrotu - naprawa jest nieopłacalna
Dobrze i niedobrze. Kiedyś robiłem Niemcom remont maszyny . Tłok był zamontowany w korpusie na stałe a elementem ruchomym był cylinder. Nikt nie chciał się u nich podjąć naprawy tego cylindra. Ja jechałem akurat do domu ,więc zaproponowałem że zabiorę ze sobą i przywiozę naprawiony bo mam możliwości żeby go samemu naprawić. Warunkiem było że cylinder...
Na pewno nie da rady doprowadzić go do stanu używalności? Na pewno to rano wzejdzie Słońce . Grzechy zaniedbania zawsze są kosztowne . Co do doprowadzenia do używalności to oczywiście można , tyle że koszty będą dość duże jeśli mówimy o rzetelnej naprawie , nowe tłoki pierścienie , szlif cylindrów wału , panewki , naprawa głowicy . Policz sam , mało...
Witam.O oryginalnym tłoku i cylindrze zapomnij,szukaj cylindra kpl. marek Meteor lub AIP.Ten drugi będzie wystarczający,i niezbyt drogi.Jeżeli korbowód nie ma zbyt dużego luzu na boki,to wał jest dobry.Na pewno kup uszczelniacze i ewentualnie łożyska 6202 C3 firmy Koyo,FAG lub SKF.Są i inne firmy,ale nie znam jakości ich wyrobów.Tłok należy zawsze kierować...
Nie ma szans na sensowną finansowo i czasowo naprawę gładzi cylindra.
Tak się kończą nieudolne naprawy, poprzedni cylinder też nie zatarł się bez przyczyny (brak oleju w paliwie lub uboga mieszanka paliwowo powietrzna) i tylko tyle jej dolega. A co do miejsca zatarcia to prawie zawsze jest w jednym miejscu okolicach wydechu. Co ma naprawa do braku oleju w paliwie??? Skąd wiesz,że nieudolna naprawa???
Nowy tłok założony, wszystko złożone w całość i efektu poprawy nie ma. Na ssaniu prychnie, przełączam na pół ssanie prycha, czasem poleci dymek, ale nic się nie dzieje. Zalewa świece, świeca sprawna bo przekładałem z ms 250 i odwrotnie. Iskra mocna pomarańczowa. Chyba trzeba zmienić i cylinder, ale wtedy naprawa jest nieopłacalna. Może ma ktoś jeszcze...
Witam. W najprostszej opcji do wymiany jest cylinder i tłok z pierścieniami. Głowica pozostaje ta sama. Warto jednak sprawdzić, czy trzymają zawory. Byłem u siebie 2 zakładach zajmujących się głowicami i stwierdzili, że naprawa jest nieopłacalna i lepiej kupić nową z zaworami (brak kompresji i wymiana po przejechaniu 10tys km). Warto też jak napisał...
To chyba już bez znaczenia czy tłok tez jest uszkodzony. Naprawa tego silnika jest już nieopłacalna.
Mam dokładnie taki sam problem. Golf IV 1.4 2003 r. szarpie na zimnym silniku na niskich obrotach. Po przytrzymaniu go na wyższych obrotach problem znika, pojawia się znowu jak samochód postoi dłuższy czas i ostygnie. Mam też te same błędy w komputerze - brak zapłonu i sporadyczne wypadanie zapłonu. Jak się zakończyła twoja naprawa? Czy wymieniałeś...
wyglada to na zwarcie jednej ze spiral albo jest zwarcie w elektronice. sprawdz- polacz obie spiralki w szereg i podlacz do napiecia ok 3v wtedy powinny byc na obu rowne napiecia . ewentuaqlnie pomierz ich rezystancje powinny miec pare om z tego co pamietam . jesli spiralka jest zwarta lub w inny sposob uszkodzona to raczej naprawa tego analizatora...
w C-330 nie ma większego problemu z wyciągnięciem tulei cylindrowych (zazwyczaj nie ma problemu bo spotkałem się raz z przypadkiem gdzie tuleja była tak zakamieniona i zapieczona w bloku że popękała i połupała się na kawałki przy wyciąganiu ale to miałem tylko jeden taki przypadek). Zrobić sobie prosty przyrząd : od dołu krążek z grubej blachy z otworem...
Przepustnice podciśnieniowe okazały się uszkodzone, zapewne ciągnęły gdzieś lewe powietrze.
Najlepiej było by wymienić cylinder (bo nie ma pewności że jest dobry) tłok (bo jest uszkodzony) no i nowe pierścienie. Inaczej nie ma pewności że wszystko będzie działać. Choć to trudne, unikaj chińszczyzny bo to niby tanie ale kilku krotna naprawa nie jest ani tania ani przyjemna.
Jak taka naprawa była, to zostają zawory do wyregulowania. Może górą ucieka.
Po pierwsze, czy to może powodować że bardzo ciężko pali (tylko jeden przelew)? Jak najbardziej - ciśnienie ucieka więc ciężko pali, ponadto jazda z takim wtryskiem grozi uszkodzeniem cylindra.
bilans cylindrów wymiana cylindrów perkins cylindrów
presostat wentylatora nawiewu ferguson ariva t650i blokada komórka
octavia wałek rozrządu unitra dyskryminator
Wyciek płynu chłodniczego w silniku 3.0 TDI - przyczyny i diagnostyka Peugeot Geopolis 125cc - problem z obrotami silnika