C125 ma głównie wpływ na szerokość "dzwonu" trzymania stacji. Chyba, że sam w sobie łapie losową upływność to i heterodyna sobie skacze po kilka MHz na boki. Póki co bym się nim nie zajmował, zostawił na sam koniec jak już wszystkie inne podejrzane elementy zostaną pomacane i wykluczone jako niestabilne. W dzisiejszych czasach gdzie w paśmie UKF napchane...
Zamienniki nie występują, tylko oryginalna część, jeśli problem jest tylko z wyłączaniem myjki po puszczeniu pistoletu, a ciśnienie jest i wycieków nie ma, to niesprawność raczej nie dotyczy samej głowicy, często upala się wyłącznik elektryczny i to on jest przyczyną. Głowica kosztuje ok 200zł nr kat 9.001-104.0 karcher
jednak serwis Cię nie minie... A w którym serwisie zrobią to fachowo z przyrządami? Myślę że w mało którym. Możliwe, że nie w każdym. Ale przynajmniej będą wiedzieć co robić. No i jest rękojmia dokonania naprawy.
A może by tak zmienić system z NTSC na PAL lub AUTO, zanim przekopie się wszystko... co na drzewo nie ucieka?
Witam. Miałem przypadek uszkodzony trymer C14.
https://www.elektro-global.pl/ działaj. P.S. Korzystałem więc polecam.
Popieram kolegę. Jedynie naprawa głowicy, po uprzednim jej sprawdzeniu na szczelność. Wyjdzie drożej, ale i bezpieczniej.
To co jest jasne w twojej głowie (który widzisz własnymi oczami problem na stole), nie zawsze jest jasne dla czytającego w jednozdaniowym przekazie i stąd konieczność doprecyzowania, bo samo "w całym zakresie przestrajania słyszę 2 stacje jednocześnie" można różnie interpretować. Mogą to być po prostu dwie stacje, które w szumie UKF można złapać jako...
Czeka,czekaj! Ksiks! Bo mnie pszyszło do głowy, że to może być kablowy (do kablówki) dekoder a nie satelitarny i wtedy to już jest zupełnie inna para kaloszy! Swampshark! Jeśli chcesz pomocy to opisz możliwie jak najdokładniej cały ten dekoder! Tak płytę czołową jak i tylną ze wszystkimi napisami i rodzajem gniazd (wtyczek). W pierwszej kolejności czy...
Witam. W wyniku przegrzania w głowicy wypadło jedno gniazdo wydechowe. Poza tym nic się nie pobiło. W jaki sposób zrealizować naprawę i czy jest ona opłacalna? Wymienia się tylko uszkodzone gniazdo czy wszystkie wydechowe, czy wszystkie w ogóle? Czy do nowych gniazd zakłada się nowe zawory? Jaki jest koszt takiej operacji? Problem jest taki, że gniazda...
Witaj. Witajcie! 1 mój post: Podaj na wejście pośredniej sygnał 10,7 Mhz zmodulowany częstotliwościowo, z generatora sygnałowego. Jak będzie OK, to 2 krok naprawa głowicy.
Witam, Moim pytaniem jest, czy w domowych warunkach istnieje jakiś sposób, żeby wymienić tą uszkodzoną część? Nie bardzo. Ciężko będzie znaleźć głowicę, w której dysze i elektronika jest OK a plastikowy koszyk z metalowymi sitkami uszkodzony. Ale nawet jak znajdziesz taką głowicę to oddzielenie zielonej płytki od koszyka może się nie udać - są przyklejone.
Cześć, zabieram się za naprawę zapasowej głowicy, po wstępnym sprawdzeniu luzu zaworów w prowadnicach stwierdziłem ze ssące zostawię a wymienię tylko prowadnice wydechowe. Chciał bym dopytać czy jak już ładnie wyczyszczę zawory żeby można było docierać w gnieździe to czy docierać je już po wymianie prowadnic czy jeszcze na starych?
Możesz próbować zmierzyć pojemność przetwornika, o ile miernik jaki posiadasz, ma tę funkcję. Pozwoli to się zorientować, czy przetwornik ma szansę być sprawny. Pomiar oporności natomiast nic nie da- przetwornik jako element piezoceramiczny wykaże nieskończoną oporność.
Foty nie są aż tak super jakości. Ale z tego co widze są uszkodzone rdzenie. To można naprawić i dobrze przestroić. Foty z góry lepiej pokażą problem. Ale daj to komuś kto to ogarnie. Ta głowica bardzo ładnie się przestraja i dosyć prosto przy minimalnej wiedzy. Więc nie wiem jak ktoś to partacko robił...
Na czym polegała ta naprawa głowicy skoro nikt nie sprawdził stanu prowadnic? Głowica do demontażu, wyjąć zawory i sprawdzić luzy na prowadnicach. Jak masz luzy na prowdanicach to uszczelniacze możesz co dziennie wymieniać i nic to nie da. Proponuje wymienić pierścienie po zrobieniu głowicy. Czasem po uszczelnieniu góry okazuje się zę silnik który nie...
W zasadzie to raczej na pewno masz pecha. Jest to standard w tych radiach tzn jest uszkodzona głowica. Jest ona nie naprawialna i wymieniana jako moduł. Niestety jest to droga naprawa. Głowica jest do dostania bez problemów w serwisach Clariona ale cena jest mało zachęcająca. Bliższy kontakt na pw.
Po planowaniu głowicy uszczelka powinna być grubsza - powtórka
Przyjrzyj się dokładnie mechanizmowi, spróbuj pokręcić zębatkami,(o ile się da), chociaż troszeczkę, i zobacz co jest odpowiedzialne za podnoszenie głowicy. Spróbuj nawet wyciągnąć jedną z zębatek żeby móc tym pokręcić. Tak na odległość, jak się tego nie widzi to trudno cokolwiek.
Witam. Na jednym z postów znaladłem wskazówkę, że to jest uszkodzenie głowicy drukującej a ściślej podzespołu dysz PGBK. Tak - to usterka głowicy. Jedyna skuteczna naprawa poprzez wymianę głowicy (czy opłacalna - nie sądzę). Albo czy można 'oszukać' drukarkę, że czarny tusz się skończył i żeby mieszała kolory do uzyskania czarnego? Mało prawdopodobne...
Problemem może być uszkodzenie wzmacniacza antenowego (jeśli taki jest w samochodzie) lub przerwa w jego zasilaniu. Najłatwiej to sprawdzić wyjmując radio i podłączając kawałek przewodu w miejsce anteny i późniejszym znalezienu jajiejkolwiek stacji. Jeśli wzmacniacza nie ma lub nie jest uszkodzony, pozostaje naprawa głowicy FM radia.
Tak więc problem rozwiązany. Mianowicie wina leżała ewidentnie w głowicy dvb-t i samym kwarcu. Poprawienie połączeń lutowanych na kwarcu małą lutownicą kolbową nie pomogło. Dopiero solidne wygrzanie kwarcu lutownicą transformatorową przyniosło efekt i kwarc ruszył. Niestety nie mam na stanie 16 MHz na wymianę więc tymczasowo zostaje stary. Sprzęt w...
Zacząłbym od sprawdzenia głowicy...
1.6 a 1,4 to te same głowice więc raczej nic nie powinno się stać. Na Twoim miejscu zakładałbym nowy pasek i obrócił wałem dwa obroty jeżeli wszystko ok to odpadaj :) te silniki nie były kolizyjne. Pozdrawiam
Ja widziałem tłoka oberwanego na pierścieniu- ładnie chodził, na gładzi nie było rys ale jak odpadł od reszty tłoka to zrobił swoje. Kolega może się obrazić ale jak głowica dostała tłokiem to się sprawdza i dół.
jeśli głowica jest popsuta to naprawa jest nie opłacalna.
A wiadomo co było przyczyną? Może głowica pali płytę i naprawa bez sensu bez wymiany głowicy.
Nie sądzę, potrzebna duża zręczność, anielska cierpliwość i duże doświadczenia, głowicę używaną mozna kupić za 80 zł, a koszt regeneracji, to 60 zł, nie wiem czy jest sens się bawić. Rozbierane głowice sa już bardziej awaryjne.
ale chodzi o to czy faktycznie jest coś takiego możliwe by w silniku 16 zaworowym zaistniało az takie szczęście... Nie, nawet jak połamało dźwigienki to zaistniała kolizja wiec to jest niemożliwością że przy zerwanym pasku nie było kolizji.. Chyba że coś nie mówisz a pasek się nie zerwał a tylko przestawił..
Witam Jak olej nigdzie nie wycieka to opelek go spala i wymiana uszczelniaczy zaworowych za wiele nie pomoże tylko kompleksowa naprawa pierścienie+głowica
Witam, jak w temacie szukam elektronika najlepiej z okolic Gliwic (ale nie jest to konieczne). Tuner normalnie botuje ale ma problem z głowicą , nie wykrywa jej. Pozdrawiam
jaki jest koszt głowicy ?
Po długim postoju lepiej zacząć od odmoczenia głowicy - inaczej można zapiec tusz w dyszach na dobre. Bez sprawnej głowicy naprawa raczej bez sensu...
Zadałeś sobie choć minimum trudu poczytania o budowie i zasadzie działania głowicy artamentowej ? Jeśli naprawisz głowicę to będziesz pierwszym człowiekiem, który to zrobił. I nie myl naprawy z udrażnianiem ...
Witam. Naprawa nieopłacalna . Wymienić głowicę koszt 20zł.
One tak nie miały tylko czasem koszt naprawy tego że odpala w chmurze dymu i nie od razu idą w tysiące złotych (naprawa gniazd w głowicy ,nowa pompa tandem itp) przy całym aucie wartym teraz kilka tysięcy zł.
Wina nie leży po stronie kaset.
nie ma zamiennika do tej głowicy sat, tylko głowice sat w dekoderach 1530 i 1630 są kompatybilne, więc pozostaje naprawa lub wymiana głowicy, głowica 1430 z demontażu koszt. 50pln, nowych nie ma.
Takie cykanie oznacza zazwyczaj uszkodzenie talerzy lub głowicy. Naprawa praktycznie niemożliwa.
Definicja remontu jasne, o dziesięcioleci niezmienna. Naprawa głowicy to nie remont.
Jeśli był już kilkanaście razy dobijany, to niestety, ale jego żywot dobiegł końca :(
to chyba masz jednak padniętą głowicę
Akurat tego modelu nie znam ale jeśli chodzi o rozbieranie to wszystkie canony są na zatrzaskach a gdzie te zatrzaski są to na obudowie są takie malutkie strzałki (w kształcie trójkątów zazwyczja:)). A klapka mechnicznie włącza/wyłacza mikrostki i jest on zazwyczaj nie widoczny jeśli sie nie zdemontuje obudowy. Propozycja z wlutowaniem diod/oporników...
Może być ,,zimny lut" połączenia cewki. Aby unieruchomić rdzeń kapnij na niego kroplę parafiny.
Trochę w traktorach tego było, różne Perkinsy W samochodach to Citroen CX 2,5, Daihatsu Rocky 2,5, Fiat 2,5 stosowany w 131 i 132, Ford Transit 2,4, Land Rover 2,25, Mercedesy 2,0, 2,2, i 2,4. Opel Blitz 2,1 i 2,3, Reno Trafik i Master 2,5. Podałem ci auta z końca lat 70 początek, 80 więc tam elektronik nie będzie. Co nieco w dieslach zaczęło się pojawiać...
Nie ma szans na naprawę. Tylko wymiana głowicy.
Jutro (dzisiaj :) )jest giełda to mi znajomy pożyczy głowiczkę i się okaże. A połączeniom procek głowica oczywiście przyglądałem się. Podobnie połączeniom w samej głowicy a konkratnie 5,6 noga Sda i TSA. W przyszłym tygodniu odwiedzę gościa kolejny raz ( daleko nie mam :D ) to dam znać. Myślę ze pora na koniec "nocnej zmiany" :wink:. Ciepło pozdrawiam.
Ciężki temat kiedyś też z czymś takim się spotkałem , nie będę wymieniał marki natomiast pojazd został zezłomowany ponieważ każda naprawa zawodziła ... Planowanie głowicy było robione , wymieniana uszczelka itd i mimo napraw nic nie dało .
Ha, dobre pytanie ? Jak pewnie juz się zorientowałeś jestem kobietą ;) Zaraz jade do mechanika to sie przynajmniej wiem o co zapytać. Stanełam na światłach i samochód już nie odpalił. Mechanik podjechał z laweta zabrał i powiadomił mnie ( uznając, że i tak się nie znam ), że "siadł" rozrząd i to bedzie kosztowało. Więc postaram sie dowiedziec, co jak...
czesto leci rowniez pamiec.Za SDA 3202 wstaw TSA 5511 (tanszy) powodzenia w naprawie
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
Witam. Coś niedobrego się stało z moim mało używanym radyjkiem w aucie, mianowicie radioodtwarzacz z CD Sony, model cdx-3900R nie znajduje stacji... :( Słyszałem że może to być wina głowicy tunera FM wbudowanego w radio. Czy można to jeszcze jakoś naprawić i ile może kosztować orientacyjnie naprawa ? W sieci nie mogę odnaleźć owej głowicy TUX-020 :-/...
Naprawa głowic TV też wysyłkowo z gwarancją na całą głowicę. Serwis solidny - sprawdzony. Namiary na PW.
Złącze głowic/złącze HSA - 20pin Złącze silnika to złącze silnika - 3pin Pytanie zadane przez ciebie jest niewłaściwe, ponieważ zależy od procedury, którą chcesz zastosować. W twoim wypadku separujesz tylko złącze głowicy.
tą mniejszą możesz się nie przejmować - mocowała pasek do karetki, a ta większa siedzi w karetce nad elektrolitami
Głowica naprawiona. Zamykam.
Jak nic nie cieknie to pękła sprężynka zaworu zwrotnego między głowicą a pompą. Naprawa bardzo łatwa przy dostępności nowej części.
Przerabiałem nie dawno taki sam przypadek niestety ale okazało się że zużyte były prowadnice i zawory czyli naprawa głowicy.
Ale mamy Ciebie pocieszyć, czy co? Jeśli oleju nie bierze, to powypalane zawory -tak czy inaczej zdjęcie i naprawa głowicy wychodzi taniej, niż montaż 2 słupka niewiadomego pochodzenia.
Głowica w górę, sprawdzenie, naprawa i planowanie. Oczywiście komplet uszczelek + nowe śruby głowicy. Warto też przy jednej robocie sprawdzić pierścienie na tłokach.
Objawy wskazują na uszkodzony kontroler głowicy - preamp . Naprawa nieopłacalna . Pozdrawiam .
na niebiesko. Brak kompresji albo za późny kąt wtrysku.
Naprawa głowicy rozwiązała problem.
Zestaw tulejek z gwintownikiem bez rozwiercania gwintowac na smar
Kiedy leci zimno, górna rura od chłodnicy gorąca, dolna zimna, chłodnica zimna... Termostat? Swoją drogą opis bardzo chaotyczny.
Planowanie głowicy w Krakowie, to koszt 50zł. Robocizna nawet na serwisie jest tańsza.
niestety nie umiem się dostać do wadliwej głowicy Musisz usunąć kafelki, inaczej się nie da, no chyba że "ginekolog" jesteś ;-)
Siłownik wymieniony, wiec zostaje jeszcze naprawa głowicy bo na 99% masz braki w popychaczach i połamane sprężyny. I to nie jest tak, że poprzedni właściciel coś ustawił, bo w momencie uszkodzenia silownika, sprężyna ciągnie wałek valvetronik w stronę maksymalnego otwarcia zaworów. Trochę później wrzucę foto, naświetli ci to temat. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
mam drugą taką samą i jak na razie pracuje prawidłowo. To jaki problem zamienić głowice drukujące i zdiagnozować usterkę, że jest w głowicy? Czy mi się wydaje? Niektóre igły wyglądają jakby zablokowane.
Muti 1987 i jak tam maszyna? Zrobiłeś już te kilkaset km i wszystko ok? Potwierdź czy naprawa głowicy definitywnie rozwiązała problem? Pozdrawiam.
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
Jak nawet nowe uszczelnienia zakładane na rozjechane gniazdo to kiwająca pompka szybko je zjada. Jedyne rozwiązanie to głowica w góre i naprawa gniazd.
Pozostaje jeszcze opcja że warsztat dokonujący naprawy coś skopał (pękła głowica przy dokręcaniu, źle złożyli rozrząd i doszło do kolizji lub uruchomili silnik bez uprzedniego zalania go płynem [odpowietrzenia] i doszło do przegrzania lub na pierwszej jeździe testowej po remoncie ktoś dał mu tak ognia że popękały pierścienie olejowe). Różne cuda potrafią...
Prawdopodobnie doszło do wypalenia zaworu, demontaż, montaż głowicy plus jej naprawa. Bardzo duże szanse. :)
Posprawdzaj wszystkie wtyczki, a głównie poszukaj czujnik położenia wału korbowego, czy jest zamontowany i podłączony ;) Po prostu najprawdopodobniej nie zapiąłeś jakiejś wtyczki.
Immo fabryczne do zaprogramowania (bez sprzętu tego nie zrobisz).Pozdro.
Pasek musi wchodzić na wcisk, nawet mogą być na początku problemy z jego założeniem. Poproś sąsiada niech trzyma silnik na wysokich obrotach a ty sprawdź pod maską czy nic od strony paska się nie dzieje.
Witam mialem ten sam problem w myjce innej firmy klejenie klejami nie pomoglo a spawanie alu. nie jest tanie wiec lepiej chyba kupic nowa ale tym razem polecam firmy karcher dodam ze pekniecie to nie mroz tylko te pompy tak pekaja jakas wada fabryczna.pozdrawiam
albo niesynchronizacja jak pisze Paweł, albo wtryski DELPHI źle przechowane w czasie remontu głowicy i poblokowane mechanicznie.
Czasami dzieje się tak, że z głowicą uszkadza się płyta i po podmianie uszkadza się sprawny element. W twoim przypadku konieczna wymiana głowicy i płyty. Naprawa nieopłacalna.
Nalać na poduszkę pod głowicą i zostawić na 12h
Niestety, mimo pomiarów okazało się , że wypalony zawór. więc naprawa głowicy.
Czy możliwe, że grzebien od wałków faz rozrządu jest przestawiony i dlatego? Może ,a może i co innego. Zajrzeć w parametry i sprawdzić. Silnik wałka sprawny?
Nie wyciągaj pompki samej. Wyciąga się cały kosz, obracając go o 15 stopni w lewo. W benzyniakach tak samo wyciąga się kosz pompy. W ASO mają do tego narzędzie, ja niestety musiałem się trudzić ręką. PS: zaktualizuj podpis, teraz dają 5 pkt. :D
uszkodzeniu uległa prawdopodobnie płyta elektroniki, jeśli jesteś pewien że masz sprawną głowicę w drukarce to może opłacić Ci się naprawa drukarki
Ostatnio miałem dokładnie taki przypadek, też na początku postawiono na zawory, jednak okazało się, że przyczyna była inna, elektroniczna i wymiana naprawa głowicy nic nie dała, teraz auto śmiga. Zwłaszcza, że masz objaw na wolnych obrotach.
Głowica do roboty naprawa tego silnika wyjdzie mniej niz silnik za 1200 wymiana 1000 i dalej nie wiesz co masz .
Naprawa głowicy pomogła . Zamykam temat i dziękuje za odpowiedź
Dysk jest tak wykrywalny bo nie odczytuje SA dodatkowo dysk stuka głowica. Takie zachowanie swiadczy o uszkodzeniu głowicy, O ile odzysk był by mozliwy to naprawa dysku juz nie jest mozliwa.
Uszczelniacze pompowtrysków do wymiany w najlepszym wypadku, a ten gorszy to naprawa głowicy lub wymiana na sprawną (chodzi o wyrobione gniazda od pompek). Jak pompę słyszysz jak się włącza po zapłonie to raczej jest dobra zresztą komputerem możesz ją wysterować i sprawdzić jej wydajność ile Ci napompuje w pojemnik w określonym czasie. Kontroluj czy...
Masz jakieś doświadczenie w mechanice jeśli nie to lepiej oddaj do naprawy. Głowica do ściągnięcia i sprawdzenie. Blok jeśli pękł to można go zszyć, pokleić, pospawać i na końcu wymienić na nowy.
Mój szwagier mechanik po opisaniu mu sytuacji sugeruje wypalony zawory Fajnie by było jak by naprawa głowicy rozwiązała sprawę.
Jeśli się okaże że dostał się płyn do oleju i było słabe smarowanie przez to to mogę za to obwinic mechanika? Bo stał w zakładzie mechanicznym stwierdzili że głowa do wymiany no i powiedziałem że mają zrobić tak żeby było dobrze kupiłem zregenerowana głowę za 1400zl oryginalny rozrząd [znajomy dobry rabacik zrobił i kosztowało mnie to 600zl] więc finalnie...
Naprawa głowicy 200-600, uszczelki jakieś 200-300zł, rozrząd liczmy 1100 z napędem osprzętu, płyn chłodniczy 50zł, no to troszkę będzie... Ceny średnie, może wyjść mniej lub więcej... Mówię z autopsji.
Witam Tu jest omówiona naprawa na Filmie i krok po kroku co poklei ustawiać (miedzy innymi naprawa głowicy) Radmora 510 TE - [url=https://www.youtube.com/watch?v=ZEX... 5102TE 5102 TE - naprawa, serwis
Po czym można rozpoznać czy zawór jest wypalony, czy po prostu nie wyregulowany ? sprawdzając, czy jest wyregulowany. Naprawa głowicy - 1200, wymiana silnika - 1,5 - 2 tys, oczywiście plus koszt silnika.
Właśnie nie sprawiał kłopotów stało to się od tak, czyściłem wszystkie styki bo były po odkręceniu zaśniedziałe, ale nie stety nic to nie dało, a czy jest możliwa naprawa głowicy ?
U nas stoi SAAB 95 , woda była wszędzie nawet nawiewami leciała , narazie czekamy na silnik bo naprawa głowicy jest nieopłacalna w tym aucie. Moduł komfortu strzelił jak chcieli szybę otworzyć . Jak będzie silnik to się będzie trzeba martwić resztą.
Naprawa myjek ciśnieniowych w serwisach regionalnych to temat tabu. Ostatnio do naprawy zawiozłem myjek K.3.8, stwierdzono uszkodzenie głowicy. W sklepach internetowych cena jej wynosi ok. 75 zł. W serwisie sieradzkim F.H.U "Pilmet" skasowali mnie na 200 zł, udzielili też informacji, że to nagminna awaria myjek ciśnieniowych Kärcher. Drugą informację...
Nie wiem bo to tylko przypuszczenia (choć bardzo prawdopodobne) - nie mam na tyle doświadczenia by zdiagnozować to na 100% jedynie przez forum. A sama cena od serwisu zależy. Sprawdź w Twojej okolicy, wejdź na stronę, sprawdź cennik - powinny być pozycje Wymiana głowic, Naprawa strefy serwisowej.
naprawa głowicy drukującej naprawa głowicy ceramicznej canon naprawa głowicy
rozmiar tablicy schemat zasilacz tracer skrętka internet
Naprawa urwanego przewodu w lutownicy ZDZ Problemy z pilotem scyzorykiem w Mercedesie W210 290 TD