Jedna z ww. tylko taniej. ;) http://www.bookmaster.pl/ksiazka/71710.x...
6 i 7 fotka od dolu z linka, o ten chodzi?
Szukam wskazówek, jak zdjąć pokrętło szyberdachu w VW T4. Czy ktoś wie, czy jest mocowane na zatrzask, śrubę czy klips? Jakie narzędzia będą potrzebne?
Opłaca się dawać do ekspertyzy?Dogadaj się z mechanikiem-zapłacisz za części po cenie zakupu-on wymieni kilka zaworów.Bez szarpaczki na spokojnie.Koszt nie będzie duży.Za ekspertyzę będzie musiał ktoś zapłacić i w sumie znając życie przerośnie to koszt naprawy.
Proszę bardzo
Jedź do warsztatu na wycenę, co to za naprawa bez samochodu.
dzieki
Miałem podobny przypadek: Problemy z mocą, Kody błędów 17978 - 17849 -17957 -17552 -17660 - naprawa serwis uszkodzona wiązka przewodów - podłużnica
Mam to samo... Czy poradziłeś sobie kolego z tym problemem?
posprawdzałem wszystkie układy, przemierzyłem co byłem w stanie i nic nie wskórałem aktualnie podjechałem na szrot i kupiłem i pomogło, jednak jestem nie usatysfakcjonowany, że nie udało się uratować uszkodzonych zegarów. Dziękuję wszystkim, którzy włączyli się w naprawę.
Skrzynia do naprawy.
W takim razie musisz to komuś oddać do naprawy
Pompa hamulcowa do wymiany i nie polecam bawić się w regenerację i naprawę.
możesz go zamienić na inny jeśli pasuje na mocowania - każdy ładuje tak samo
Napraw alternator
Rozwaliłem. Bardzo to mocne było. Silnik odpalił. Cieknie mi ON z pompy z osi gazu. Jest też na to jakaś prosta metoda czy pompa do naprawy?
Jeśli dobrze zrozumiałem to rozrusznik zaczyna kręcić silnikiem ale przerywa?Jeśli słychać jeszcze przez chwilę rozrusznik gdy przestanie kręcić silnikiem,to do wymiany bendyx rozrusznika(czyli rozrusznik do naprawy).
Jak to zobaczyłem popłakałem się ze śmiechu. Vw T4 naprawa progu. http://obrazki.elektroda.pl/6247094900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7823342400_1... Nowy łącznik stabilizatora "moog" Przy dokręcaniu się zepsuł :D :D :D http://obrazki.elektroda.pl/4668931500_1... A tu urwany trzpień koła zębatego....
Na pewno nie jest to prawidłowa praca, bo przecież zębatka, która się wysuwa musi się kręcić.
Witam! mam t4 z szyberdachem, który jest niesprawny. Jest to prosty mechaniczny szyberdach otwierany i zamykany za pomocą pokrętła. Problem jest taki, że owe pokętło obraca sie swobodnie w jedna i druga strone ale nie unosi ani szyberdachu. Mam wrażenie ze coś sie tam urwało. Moje pytanie jakie czynności musze wykonać żeby dobrać sie do tego mechanizmu...
Kolego pompa do naprawy
Zrób 001, 003 i 011 statycznie i dynamicznie. Tylko zrób to dobrze. Może najpierw napraw Egr.
To diagnoza jest taka: precyzyjna lokalizacja miejsca wycieku; naprawa uszkodzenia; uzupełnienie płynu; odpowietrzanie układu hamulcowego; odpowietrzanie sprzęgła; Jak problem z biegami nie zniknie to wtedy Na innym forum pisza że wysprzeglik do wymiany
Mogą być dwa identyczne nr a różni producenci licznika. Zdjęcie do którego dałem linka jest z VW T4. Jeżeli Twój licznik to VDO to pamięć będzie pod tarczką prędkościomierza. Pod nickiem masz napisane - naprawa RTV więc raczej dostęp do programatora powinieneś mieć.
Posprawdzaj impulsy z czujnika prędkości, paliwo zacznie działać prawidłowo po naprawie pierwszej usterki.
a sygnały sa teraz takie same w VW tuareg, T4, i chyba golf IV reszta nie wiem passat chyba też
A ja myślę, że cała ta naprawa to o kant d.... była. Zapewne do wymiany były uszczelniacze trzonków i zostały one wymienione, nie wiem po co to całe spawanie głowicy!
Nie ma za co. Cieszę się, że ktoś z mojej przeprawy przez naprawę skorzystał.
Sprawdź dawkę paliwa skoro pompa była regenerowana i ustaw kąt według vcdsa po co bawić się jeszcze z czujnikiem zegarowym. Paliwo masz świeże, filtr nowy układ paliwowy czysty (sitko w zbiorniku) bo jakiś powód był że przestał palić. A co do tej regeneracji to teraz mało kto ma części do naprawy takich pomp.
Miło mi wszystkim, którzy pomogli mi w rozwiązaniu problemu podziękować . Już spieszę się z wyjaśnieniem problemu. Przyczyna była złożona. Winą był rozrusznik, który został zregenerowany, ale na elementach słabej jakości. I działał, ale tylko w temperaturze od -5. Jak wcześniej pisałem grzała się klema (+), natomiast minusowa była zimna. Dlaczego?,skoro...
Witam serdecznie. Wyciągnij wtyk z aparatu. Weź kawalek kabla. Włącz zapłon. Włóż kabel do środkowgo zacisku. Wyciągnij kabel środkowy ( ten centralny) z kopułki ,włóż do niego świecę zapłonową i umieść ją w uchu do wyciągania silnika. Kablem włożonym do środkowego pinu dotykaj do masy. Powinna być iskra. Jak jest to wszystko oprócz aparatu zapłonowego...
785 853 785
tak dokładnie jak mówisz już się sam zamieszałem n75 jest ponoć uszkodzony, Jak nie dadzą rady z naprawa to powiem co by sprawdzić ciśnienie doładowania podczas jazdy na 3 biegu. A na allegroszu zawory n75, są takie wyglądem przypominające n18 a takiego kwadraciaka jak ja mam to nie widać. Czy wygląd jest ważny czy to po prostu nowsza konstrukcja??
Próbowałem tej nie konwencjonalnej naprawy ale to nic nie dało.
Wnioskuje że piec przechodzi przez test skoro po kilku sekundach podaje impulsowe zasilanie na pompe i nic wiecej się nie dzieje Piec widzi sprawną dmuchawę- sterownik do wydłubania i naprawy.
Popuść przewód hamulcowy przed korektorem siły hamowania i sprawdż czy tam płyn dochodzi, jeśli tak to regulator do naprawy/wymiany. I hamulca przynajmniej na tym kole raczej nie było przed Twoimi działaniami.
No i szok, wszystko chodziło a tu klapa nowa śruba wału nowa zębatka wszystko skręcone, 3 dni jazdy i pęka śruba zaraz przy wyjściu z wału, piasta wylęciała silnik zastukał Aż się ciśnie " ja wiedziałem że tak będzie". Teraz albo wymiana silnika, albo naprawa głowicy - i nie szukaj winnych wśród sprzedawców części. Śruba została dokręcona nie zgodnie...
Cześć. Podepnę się pod temat bo mam podobny problem. Vw t4 1.9D 1997r. Prędkościomierz po przekręceniu stacyjki(bez odpalania) wydaje przez jakiś czas podobne dźwięki do bzyczenia, wskazówka zegarka lekko wibruje i przemieszcza się szybciej, wskazówka temperatury też wibruje, wskazówka paliwa opada i też wibruje, wskazówka prędkościomierza ustawia się...
Ja myślę, że problem tu jest inny. Problem jest taki, że totalny lamer bierze się za naprawę. Mam nadzieję, że mnie ktoś poprze.
Witam posiadam ogrzewanie postojowe firmy Ebersparcher D4WS zamontowane oryginalnie (tak mi się wydaje) VW T4 caravelle 2000r 2.5 tdi. Po wciśnięciu przycisku uruchamiającego urządzenie nie reagowało, słychać tylko pykniecie przekaźnika gdzieś w komorze silnika. W celu diagnozy usterki odwiedziłem 2 serwisy Ebera niestety w żadnym nie udało się serwisantom...
Witam. Proszę o pomoc w naprawie tempomatu. W Vw Caravelle T4 z 96 roku z silnikiem 2,8 VR6 przestał działać tempomat. Próbowałem go znaleźć w sterowniku silnika w bloku 006 , ale ani w tym, ani w pozostałych blokach wartości nie ma parametrów tempomatu. Kodowanie sterownika to 00001. Szukałem też w innych sterownikach, bezskutecznie. W jaki sposób...
rozpiske mam z auto daty do audi ale z t4 mam z autotecha ale tam jest troch inaczej opisane a naprawa płyta peknieta kilka podzespołów zerwanych ale podeslij mi rozpiske
Jeśli był regenerowany to im zwróć , i niech w ramach gwarancji go naprawią . To oni popełnili błąd przy naprawie . Chyba że masz usterkę w instalacji . :|
Witam Mam taki mały problemik z moim zakupinym pare dni temu vw t4 (wiem ze to forum golfa ale mam nadzieje ze może mi ktoś pomoze). mam zamontowany następujący licznik widoczny na foto. działa w nim prędkościomierz, elektroniczny zegar,wskaznik paliwa, natomiast nie działa obrotomierz i wskażnik temperatury, a na prawym wyświetlaczu widnieje po załączeniu...
pod maską jest moduł przekazników od wentylatorów / ten czarny z bezpiecznikami pod szybką / miałem przypadek podobny -zimny lut wewnątrz tego modułu - po naprawie trzeba go potraktować silikonem -szczelny-
Jeżeli o czymś zapomniałem to proszę o korektę. Zapomniałeś, że istnieją warsztaty które rozwiązują takie problemy.
A wiesz konkretnie na który cylinder przestaje palić ?? Dowie się jak zrobi pomiary. Po takich naprawach tam mogło się wiele wydarzyć.
Toż to poczciwy 2,5 z audi i vw t4.Niestety lubi tak nabałaganić i staje się to coraz częściej. Próbował kolega założyć i dokręcić to co się urwało?I wtedy spróbować pokręcić wałem. Proponuję kupić sam dół(blok z wałem) powymieniać po weryfikacji wszystko co trzeba(panewki pierścienie,uszczelniacze zaworowe )złozyć do kupy i jeżdzić kolejne set tyśięcy...
Jesli chodzi o mechaniora:) To to jest mój dobry znajomy i robił mi juz dużo rzeczy i nigdy nie zawodził, także bardzo wątpie, że by mnie oszukał:) Z tego co wiem... to już próbował mi to jakoś uszczelnić, no ale niestety na dużo sie to nie zdało bo jednak potrzebne są części wymienne a nie domowa robota:) No ale to na moje życzenie zrobił:) Ale bardzo...
Ups :!:to chyba do warsztatu dam i tyle,bo niemam zabardzo miejsca na takie naprawy! dzieki sliczne!za podpowiedzi:D
Normalne zaciągnięcie to 3 ząbek. 5 to na szlag, 6 boję się że coś się urwie. Na rolkach wyraźnie słabszy niż ręczny i do naprawy przed przeglądem. Nie wiem gdzie szukać.
Bez szans na samodzielną naprawę - pomijając kwestię braku paliwa czy zagubienia transpondera immobilizera.
Koleg moj kuzyn posiad T4 2.5 101KM , ma zrobione nim 390tyś.- jest z niego zadowolony , praktycznie wszystko smiba( wiadomo normalne naprawy amortyzatory, paski,klocki, tarcze, oleje itp.). Pozdrawiam
Naprawa kabelka taśmą izolacyjną kosztuje mniej niż odpalenie auta... Nie bardzo rozumiem to porównanie. Wiem że usterka leży po stronie tych kabli To je napraw i będziesz do przodu te 50-150 zł. A nie lubią też jak klient za dużo wie... Ja lubię jak klient dużo wie. Nie lubię jak klient mi mówi co mam robić.
napraw alternator i wszystko wróci do normy.
Przed naprawą nie było stukania? jak nie szukaj tam gdzie było ruszane .
Problemem dymienia była turbosprężarka. Puszczała olej po stronie gorącej. Luzu nie miała, oleju ubywało bardzo mało (150ml/1000km). Po naprawie turbosprężarki brak dymienia, silnik pracuje poprawnie, wszystko jest ok.
Możliwe ,że jest za ,,twarda'' tarcza i tak się będzie dzialo.
przyczyna niedzialajacych lusterek byb przepalony wlacznik na skutek zwarcia przepalila sie scierzka w przelaczniku
włacznik sprzegła tez wymieniony i d..pa dalej jest 1 zamiast 0 włącznik niebieski zmienia drugie 0 na 1 natomiast włącznik czarny od stopu jest ciągle 1 a światła stopu są ok. jest coś kompletnie porąbane. posprawdzałem wstępnie okablowanie i jest ok. tyko podczas jazdy słychać ze któryś z przekażników pyka. wiadomo że przez internet nie naprawie,...
co nie którzy myśleli,że sygnał idzie z alternatora,nie wiedzieli jaki licznik jest Pisałem, że szukanie tego typu usterki dla silnika TDI w alternatorze to żenada, a opornik to technologia prawie kosmiczna, niestety wprowadzany powszechnie przez "fachowców" dla oszczędności w trakcie napraw powypadkowych.
ale jak sie HDi popsuje to niekończące sie problemy Mówimy o pierwszej wersji HDi 2.0, a ona należy do najtańszych common rail'ów pod względem naprawy i najbardziej niezawodnych. Awaryjne są wersję aktualne, czyli 1.6HDi i 2.2HDi - to wersje awaryjne... Do pytającego: Jeżeli mowa o wożeniu lodówek, to rzeczywiście MAXi Ducato, albo T4 z wysokim dachem,...
Prawidłowe ciśnienie oleju wynosi min 2bary przy 2000obr To nie jest prawidłowe a minimalne. Napraw wiązkę alternatora. Bez sygnału dla obrotomierza tak się będzie działo.
Witam ponownie widzę że , temat stoi w martwym punkcie . Dziś przyjedzie do mnie mechanik i ma zdiagnozować problem. Jak naprawie auto to opisze cale rozwiązanie może się przyda komuś na przyszłość.
kręci idealnie ale po jakiś 3 minutach idzie dym z niego Dodano po 41 nagrzewa się jak odczekam 10 minut aż ostygnie dalej kreci idealnie ale auto nie zapala No to napraw zasilanie/zapłon a nie niszcz rozrusznik.
Fotek nie mam, ale mam opis. Kolega po fachu, "stodolarz" dorabiający do renty naprawami dzwoni, czy nie mam cewki do starego VW pożyczyć, bo przytargali mu starocia, nie ma iskry nie pali. Dałem - dzwoni, to nie to. No to jak sprawdziłeś zasilanie cewki i halla, to szukaj halla do aparatu zapłonowego. Ni holery. Sprawdził zasilanie na pewno jest, to...
A możesz kolego napisać jak sobie poradziłeś z naprawą dogrzewacza, mam taki sam problem wydaje się być wszystko sprawne ale nie startuje kompletna cisza.
Naprawę świateł cofania zostrawiam sobie na sam koniec, tak więc nie wiem czy na wykręconym czujniku będzie ok. Bardziej mi na razie zależy na naprawieniu prędkościomierza.
Witam,miałem dzwona,po naprawie wstawiłem nową poduszkę ale nie mogę wykasowaś błędów;588 i 595.dlaczego.Mógłbym prosić o porade jak rozwiązać ten problem?
20 lat to poprawnie chodziło,a Ty teraz chcesz się brać za zmiany w sofcie ze względu na kopcenie? weź napraw to co trzeba ,nie szukaj dziury w całym i nie fantazjuj proszę.
Pozazdrościć wygody! Zakup nie jest zły, raz wyłożysz i będziesz miał bardzo wygodne i tanie w naprawie auto pomijając automat i silnik ale idzie to przeskoczyć i szerokiej drogi
skoro doszedł do takiego stanu to teraz musisz dać komu co przestawi na dowolną niższą wartość by liczył od nowa, ( nie był rozkręcany i OK ) ten licznik da się zrobić przez złącze diagnostyczne i będzie dalej kręcił
Witam. Podczas napraw zadziałem gdzieś karteczkę z opisem. Mógł by ktoś to zweryfikować czy dobrze pamiętam ? 2109270300_1414906026|J1VdvNHYgy
Zegary maja jakiś zimny lut w rejonie wtyku wielpinowego i jak zimno i długoTeczka postoi to wyłaczaja część wskazan. Ale walniecie płaską dłonią w deskę nad zegarami dokonuje cudownej naprawy. Natamiasr po wymianie czujnika na zamiennik chyba Febi za ok 50 zł problemu wskazan nie ma już od 25kkm
Witam Dorzucę życzliwe swój "grosik" doświadczenia Generalnie im auto jest prostsze i ma mniej bajerów tym mniej się psuje, mniej spala paliwa, bardziej stabilne i niemęczące. Z pośród samochodów po 2002/2003 r tzw.marka chyba już nie ma znaczenia. Na Francuskie nie mogę od dłuższego czasu już patrzeć. Dały mi popalić nieźle ;) Dla Amerykańskich wyrobów...
ŚWIĘTE SŁOWA!! OK, opowiem całą prawdę. :( W VW T4 Multivan są 2 akumulatory po min. 80Ah każdy, u mnie ten od silnika był BOSCH samoobsługowy a tylny (pod siedzeniem kierowcy dla potrzeb części pasażerskiej) jakiś niemarkowy tradycyjnej konstrukcji. Po przekręceniu stacyjki specjalny przekaźnik zwiera plusy obu akumulatorów, na czas ładowania podczas...
Witam Jakie powinno być napięcie na wyjściu W alternatora (bosch), bo jestem w trakcie naprawy obrotomierza i coś mi nie gra gdyż na wyjściu W mam 0,45 V - czy tyle powinno być ?
podczas wymiany pompy postanowiłem wymienić uszczelki na silniku z racji dobrego dostępu i zużycia oczywiście Które uszczelki wymieniałeś? oglądam linkę a tam mój mechanik zamontowal ja na trytytke Do wymiany (mechanik). a tu skręca się na mąż obroty Tu albo słownik w telefonie się wtrącił do dyskusji albo nadużyłeś napojów wyskokowych... wyjmuje kluczyk...
Kupiłem tą pompkę z zaworkiem zwrotnym. Nabiłem paliwa w pompę paliwową - silnik odpalił po kilku sekundowym kręceniu rozrusznikiem. Na razie wydaje się, że wszystko jest w porządku.Silnik ładnie pracuje na wszystkie 5 garów. Za jakiś czas jak zrobię parę kilometrów to dam znać czy coś się dzieje z autem. Ps. Koszt naprawy na razie 29,90 zł za pompkę...
Trans-serwis Ty też jesteś mądry. Dzięki za uznanie. Jak tak wszystko wiesz to napisz jaka jest przyczyna. Jaka jest przyczyna to ja wiem i wie o tym większość mechaników zajmujących się vw. Wystarczy takiego znaleźc i oddać mu samochód do naprawy. Ty niestety wolisz maltretować samochód i męczyć oko na forum.
Padł komputer,mam drugi na części,kto podejmie się naprawy?Prosze o kontakt.Ew.kupię taki. Dziękuję
Mocniejsze bo to juz zupełnie inna technologia. Pompowtryski. Same pompki trzeba raz na 300 tyś km regenerować bo taka ich wada że mają napęd mechaniczny ale same silniki są równie trwałe jak stare TDI VP. Różnica cenowa spora... Blaszak to nie problem. Po pierwsze kupisz go sporo taniej niż multivana czy mixt`a. Wstawiasz do firmy która za 1500-3000...
Nie chcę się mądrzyć a jedynie przedstawić swoje doświadczenia i coś, co kiedyś wyczytałem. A gdyby spojrzeć na ten problem z innej strony? Czytałem kiedyś artykuł w gazecie motoryzacyjnej o nowoczesnych silnikach TDI itp. Autor artykułu pisał, że w takich silnikach „występuję problem niedoboru ciepła”, a producenci myślą nawet nad elektrycznym...
Witam.Przy takiej zabawie trzeba wymienić czujnik prędkości ( 3 piny ) Wypiąć wiązkę tachografu i przepiąc piny przy liczniku.
To o czym piszesz to cyrkulacja powietrza. Jest realizowana za pomocą podciśnienia. Tym włącznikiem uruchania się elektrozawór który to za pomocą siłownika otwiera lub zamyka klapę. Należy kolejno posprawdzać te elementy.
dzięki za schemat napewno dam odpowiedz co było i jak było narazie
Dzień dobry, Mam sterownik ABS T4 2,5 TDI o numerze 0273004211. Wiem, że był sprawny, ale podczas próby naprawy został trochę uszkodzony. Potrzebowałbym schematu połączeń płytki z pinami, chodzi o te cieniutkie druciki w górnej części zdjęcia. Najlepiej, gdyby ktoś podzielił się zdjęciem, jak to powinno być połączone. https://obrazki.elektroda.pl/1631714900_...
Witam, pozwolę sobie jeden raz odświeżyć temat - walczę z tym dalej. pzdr ran
Napisz jaki masz dokładnie motor i kod silnika
Ponieważ mamy specjalistę, mam VW Transporter T4 to możemy załadować motocykl na pakę i przyjedziemy do kolegi. Poczekam tylko na ładunek który będzie pasował do zadającego pytanie. Jednak jak kolega coś spier.. to płaci za naprawę a patrząc na wpisy nie będzie długo kieszonkowego.
potrzebuje schemat elektryczny do automatycznej skrzyni biegów t4 1993r. typ.skrzyni CFZ nu.kompa098927731AA . mój problem to auto stoi na warsztacie 2-gi miesiąc potrzebny mi schemat kabli wiąski od kompa do skrzyni auto jest po naprawie skrzyni i jeżdzi na 3 i 4 jak przełorzą kable z 3 na 1 i z 4 na 2 to skrzynia pracuje tylko na 2 biegi wtedy jest...
Oprócz cyferek ważna jeszcze jest literka na końcu.Myślę że są różne Twój sterownik był do naprawy,nawet nie trzeba bylo go wyjmować.Taki już ich urok(BŁĄD WEWNĘTRZNY STEROWNIKA) Można wyłączyć włączyć poduszki napinacze,oprócz konfiguracji kierowcy ale i tak nie będzie ok,lampka będzie przez ok 15 sekund migać zanim zgaśnie.Pzdr
powiedzmy że pieniądze nie są tak bardzo istotne. Chciałbym mieć naprawde dobrze dobrane głośniki w odpowiednich miejscach. Co masz na myśli zestaw odseparowany?
Wielkie dzieki za wsadzik ale juz sobie sam poradzilem z tym, zresetowalem pamiec kilka razy przez program , i przez noc sam sie ustabilizowal zegar, wczesniej odlaczalem aku ale to nic nie dawalo. Na szczescie juz dziala . POZDRAWIAM i zamykam temat.
Pompa jest zaznaczona na łaczeniu na śrubie i na wyjsciu przewodów wtryskowych... NIc tam nie wolno mi ruszyć. Naprawde zostaje mi obejście immo... Dam rade podać + na zaworek i załatwi to sprawe?
Napięcie stałe mierzone miernikiem 12,6 v przy kręceniu 11,5 v. Po podaniu prądu bespośrenio z akumulatora kontrolki nie przygasają tylko przy starcie ze stacyjki. Sprawdze jeszcze masy ale wszstko inne działa bez problemów. Czytałem na forum VW , że może to być rozrusznik ale naprawde kręci szybko ok 250 obrotów.
buehehehe... rozbrajacie mnie tym: "kupuj carpowera a nie jakiegos buszmena" 828 ATX jest ZDECYDOWANIE o klase wyżej od carpowera z seri HPB. Mam ten wzmacniacz, przy oporze stałym wynoszącym 3,5ohm - bo tyle przecietnie mają glosniki 4ohm. osiągnał na akumulatorze i prostowniku [ok 14,5V] aż 36V... ze spadkiem napiecia do okolo 36V... to jest 370W......
Do Elektrita: wydaje mi sie ze dla fachowca to zaden problem czy W1, W2 czy W3. A tak przyokazji nie złą marką się firmujesz. Krzysztof ja proponuje Ci wejdź na strone OBD2 i na forum jest takie cóś jak zlece naprawe, na tym forum jest duzo fachowców i z Twoich stron.
ok spoko to czyli lepiej pozostać w najgorszym wypadku małym remoncie czyli wymiana pompy wspomagania , paru węży, naprawie bagnetu od poziomu oleju świece żarowe uszczelka miski i parę pierdoł w sumie masz rację bo już kalkuluje tylko co zrobić żeby nie był taki muł choć nie mogę narzekać jednostka bezawayjna lecz do czasu.
Posłuchaj, zajmuje się regenerowaniem i naprawą rozruszników od kilku lat i powiem Ci że te rozruszniki niby regenerowane do 200zł na allegro to odrazu pieniążki wyrzucone w błoto (no może nie wszystkie ale 90% napewno). Więc polecam Ci abyś kupił rozrusznik za te 400zl po regeneracji niż ten za 200 na allegro no chyba że za poł roku chcesz kupic następny.
Witam ja dziś byłem w servisie vw w poznaniu stwierdzili ze za brak tempomatu odpowiada sterowanie pompki po prostu siadło przez zle wyregulowany włącznik stopu za naprawę serwis zażyczył sobie 2500 zł wymiana pompki i sterownika ja mam zamiar wymienic tylko pompke i powinien smigac bo sterowniki kupilem 2 i byla ta sama reakcja raz był raz nie za diagnize...
naprawa windows hasło naprawa książek naprawa książek naprawa naprawa wężownicy
silnik stycznik gwiazda trójkąt bosch wfb1604 programator symbol piekarnik elektryczny
dioda sr506 generator infradźwięków
Jak rozpuścić papier w rurce szklanej? Metody i porady Rezystancja czujnika wody Nissan X-Trail T30 2.2 DI