Witam kupiłem Hondę z kwitnącymi nadkolami, i potrzebuję porady, chciałbym wymalować nadkola sam,lecz nie bardzo wiem jak się do tego zabrać sprzęt raczej posiadam (pistolet filtr szlifierkę polerską) interesuje mnie jakich preparatów używacie państwo,i jak postępować krok po kroku w czasie malowania z góry dziękuję i pozdrawiam bazulok
Załączyłem poprawione zdjęcie. Podobna sytuacja występuje na innych siłownikach. Nie mam możliwości zweryfikowania tego zdarzenia, a klient oczekuje naprawy.
jest to normalne >>>>to pozostałość po topnikach użytych w procesie łączenia czyli lutowania pozdrawiam eeban tego nie ruszaj jak uszkodzisz instalację to płacisz za naprawę :!:
U mojej babci była lodówka radziecka - Saratow. Pracowała niezawodnie 50 lat aż.... padł termostat. Założyłem nowy z Polara i dalej pracowała niezawodnie, aż dziadek wpadł na pomysł aby stare wymienić na "lepsze". No w zasadzie to w środku już pojawiały się miejsca z korozją, gdyż wnętrze też było całe metalowe. Ponieważ domowe sposoby naprawy korozji...
Zajrzyj z drugiej strony na łożyskowanie bierne. Jeżeli wyrobiło owal na zbiorniku to tylko kosz.
Również mogę się podzielić opinia na temat serwisu satela, sprawa świeża z tego roku, wysłałem płytę Integra64 bo miała objawy uszkodzenia flasha (gubienie ustawień zapisy w logu o 50% zajętości, pamięć RAM itp) podczas rozmowy z serwisantem dowiedziałem się że problem flasha tyczył się centrali z 2015 roku a moja była z 2009 roku (ale również na flashu...
Proponuję VW golfa II. Najmniejproblemowe będą beznyniaki, może z gazem. Pojemności od 1.6L Mniej nie ma co bo to nie będzie jazda tylko męczarnia. Poczytaj na forum VW golf. Dowiesz się na co zwracać uwagę. Na plus tanie części i łatwe naprawy, na minus korozja. Przy tej kwocie nie pchałbym się w diesla (będzie zajechany i naprawy drogie) zwłaszcza,...
Podkład epoksydowy stosuje się z utwardzaczem i można na niego stosować poliester[szpachle]. Podkład reaktywny[trawienny , kwasowy] jest nietrwały jako powłoka , dlatego stosuje się na niego podkład akrylowy jako warstwa izolująca , przygotowująca pod dalsze warstwy. Reaktywny stosuje się w przypadku niemożności idealnego oczyszczenia ogniska korozji...
Zwalaj głowice,słyszałeś piski z silnika?Błąd pierwszy to montaż głowicy już do naprawy (korozja zaworów).
sprzęt z takim zasilaniem RTC pojawił się stosunkowo niedawno i dopiero teraz zaczynają pojawiać się pierwsze uszkodzenia. Zdecydowanie jest inaczej. Superkondensatory spotykam regularnie od lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia, to jest już ponad trzydzieści lat, i nijak nie można użyć określenia "niedawno". Czy trafiliście na tego typu uszkodzenie...
Co do zalańców nie ma żadnej gwarancji na naprawę, korozja zawsze coś uszkadza. Co do D2200 męcz innych, bo mi gdzieś serwisówka zaginęła. Wanienka + Hot powinien wystarczyć
Witam, Ja bym to rozgraniczył, korozja elementów konstrukcyjnych wpływających na bezpieczeństwo oraz korozja innych elementów. Ta pierwsza, jeśli jest rozwinięta, dyskwalifikuje auto. Są zwolennicy napraw, ale to ich bezpieczeństwo i ich wybór. Korozja np. śrub czy osłon to nie problem, to można wymienić czy załatać. Ocena na podstawie zdjęć jest niejednoznaczna,...
a twój (przyznaj) to złom Nie przyznam ;) Jak już pisałem mechanicznie jest bez zarzutu więc złomem bym go nie nazwał. Dla osoby która szuka samochodu z dobrym stosunkiem moc/masa nawet uwzględniając koszty naprawy korozji jest konkurencyjny w stosunku do Civiców, Coltów itp., za które trzeba zapłacić kilka tys. więcej, niestety w dzisiejszych czasach...
Bardzo słusznie, że chcesz sprzęt oddać do fachowej naprawy. Jeśli tak się stanie fachowiec znajdzie przyczynę braku poprawnej pracy. Czasami zimne luty widać gołym okiem, czasami pod lupą a czasem są wynikiem korozji bywają tez te najgorszego typu niewidoczne. Skuteczność naprawy należy przetestować po jej zakończeniu.
Oryginalna płytka była częściowo zalana, korozja ją dopadła na tyle mocno, że nie nadaje sie do naprawy. Korozja uszkodziła przede wszystkim światła, które się nie zapalają, auto normalnie odpalało. Kupiłem drugi moduł (Ten Magneti Marelli) i po przełożeniu płyt światła zaczeły działać, ale był problem z odpaleniem auta, więc przelutowałem eprom i auto...
Nie kojarzę jaki masz zacisk, ale jeżeli oś ręcznego jest w osi z tłoczkiem hamulca, a wyciek powstał po tym jak najpierw oś była zablokowana- zatarta i uruchomiona to daj sobie spokój z naprawą. Korozja osi nawet po wymianie o-ring'u będzie powodowała wyciek. Zacisk w takim przypadku tanie wymienić. Jeżeli tylko cieknie, a sam nigdy tego nie rozbierałeś...
Podmień akumulator . Napięcie to nie moc. A jak dalej nie będzie kręcić ,to problem z instalacją (korozja albo słabe połączenia na grubych przewodach) albo rozrusznik do naprawy.
Otworzyłem kompa i spaliło się coś co ma wielkość średnicy złotówki. Pokaż. Szkoda że go wcześniej nie otworzyłeś, były ślady wskazujące na jakieś zwarcia, korozje na płycie ? Naprawy ? Co z tym immo ? Jest, nie ma, emulator ? Typowy zestaw startowy to komp, puszka immo z kolumny kierownicy, kluczyki z transponderami od tego immo. To jak dobre przełożysz,...
Temat poruszany wielokrotnie. Najpierw usuwasz cukier - np. woda z płynem do naczyń. Następnie np. izopropanol. Wszystkie elementy w obrębie zalania do sprawdzenia, dodatkowo do wylutowania i sprawdzenia laminat i ścieżki pod nimi.
Ewidentnie przekładnia do naprawy lub wymiany. Ślady korozji świadczą że wewnątrz była woda.
https://obrazki.elektroda.pl/5078047300_... w mojej opinii płytka wgląda fatalnie a jeśli to ma dalej działać to wymaga fachowej naprawy. Jeżeli przepala bezpiecznik 630mA to może być gdzieś zwarcie z korozji lub uszkodzony jest któryś układ na karcie radiowej lub płycie. Zaznaczyłem ci gdzie jeszcze widzę uszkodzenia. Ten przełącznik...
Jeśli na płytę główną dostała się ciecz - lepiej ją odpowiednio oczyścić jak najszybciej. Jeśli zostanie ciecz na płycie będzie powodować korozję i po czasie koszty naprawy mogą być bardzo wysokie. Klawiatura prawdopodobnie do wymiany - rozbieranie i czyszczeni nowoczesnych klawiatur raczej nie przynosi pozytywnych skutków. Brak możliwości włączenia...
Halo, Zacinanie się telefonu nie ma nic wspólnego z wersją oprogramowania (przynajmniej wprost). Wygląda mi to raczej na uszkodzenia mechaniczne połączeń (upadki, zalania i korozja połączeń) bądź wcześniejsze naprawy dają o sobie znać. Trzeba to rozebrać i sprawdzić, miejsce po miejscu. Blahfff dobrze Ci podpowiada, przydałoby się wymienić ekran lub...
kurcze nie mam nic takiego... a z domowych środków typu perfumy? i delikatnie czyscić szczoteczką? ktore miejsca jeszcze powinienem wyczyścić na płycie? To Ty widzisz płytę i powinieneś wiedzieć gdzie masz jeszcze ślady zalania ewentualnie korozji. Perfumy to nie najlepszy pomysł na naprawę tego telefonu.
im szybciej oddasz do naprawy tym lepiej. korozja i PLEŚŃ postępują szybko. wyjmij baterię jak najszybciej. pomysł z ładowaniem to najgorsze co mogłeś zrobić.
Informacje o tym ma karta charakterystyki produktu. Ogólnodostępna w Internecie. Zawiera w składzie aceton w stężeniu ok. 4%. Może uszkodzić niektóre rodzaje tworzyw sztucznych, farb lub gumy. Można sprawdzić działanie na próbkach. No i to jest raczej kosmetyka, a nie ratunek dla przerdzewiałego złomu. Opłaca się to stosować tylko na początkowym etapie...
ja to bym proponował jeszcze płyte wykąpać bo jakos widze tam korozje przy końcowce, nie wiem moze sie myle
Okazało się , że niektóre elementy płyty głównej uległy korozji. Koszt naprawy to 450 zł.
Ten panel jest klejony. Każda próba jego naprawy ( odklejenia) powoduje jego całkowite zniszczenie. W środku pojawiła się korozja ,która "zjadła" ścieżki. :cry:
Nagrzewnica jest przepalona (Nigdy nic nie ciekło z tego grzejnika, kamienia nie ma ,dziur nie ma, brak korozji)
Kolego cena nie jest wcale atrakcyjna! Jak to kupisz to na dzień dobry wsadzisz sporo pieniążków w naprawę blacharki tego auta! Zobacz dobrze te zdjęcia ,tam masz nawet progi do wstawienia. A po tym nadkolu błotnika widać że to BMW już jest mocno zjedzone przez korozje! Lepiej kup coś trochę droższego ale w lepszym stanie! Pozdrawiam!
A czy ten ELECTROLUX respektuje gwarancję na korozję obudowy pralek? I czy w ogóle w tej marce są problemy z korozją? Bo może nie rdzewieje ? Z doświadczeń z Whirlpool to odradzam tę markę, pomimo że w karcie gwarancyjnej nie ma wyłączeń co do korozji, to jak pralna zacznie rdzewieć, ( jeszcze na gwarancji) to serwis odmawia naprawy gwarancyjnej. Podobnie...
Zacznij od sprawdzenia (miernikiem) działania przycisków. Element 455E to nie układ (scalony) tylko rezonator kwarcowy. Na płytce widzę też ślady korozji.
Programator też na razie jest do kupienia w North chociażby 213 zł. Ja bym się bardziej martwił o korozję bębna. Póki nie cieknie to naprawy są celowe. Na dzień dzisiejszy jest jeszcze sporo dostępnych części zamiennych do tej pralki, nawet hydrostaty oraz węże przyłączeniowe bębna jakby popękały ze starości.
Po pierwsze, sprawdź czy działa poprawnie samo gniazdo. Najlepiej - samą oryginalną zapalniczką, bo jest urządzeniem o sporym poborze prądu. Dobrze też sprawdzić napięcie na gniazdku, czy jest stabilne i pełne. Tu trzeba użyć woltomierza. Oceń też stan styków - zaświeć latarką do gniazda i sprawdź wzrokowo, czy nie ma po prostu korozji na stykach, czy...
Ja bym ten rezystor zabezpieczył jakimś lakierem do płytek PCB przed korozją.
Myślę, że powinieneś oddać ten telefon w ręce kogoś, kto ma o tym pojęcie. Ja sam mam pojęcie niewielkie ale na pewno nie podał bym 1.5V na PP1V1. Ciężko coś powiedzieć nie mając sprzętu przed oczami. Zacząć możesz od kanału Louis Rossmann na YT. Ma z 1000 filmów na których pokazuje naprawę urządzeń dotkniętych korozją.
Dzień dobry, Mam prośbę o informację czy po pół roku pęcherzyki korozji nie wyszły. Gdzie jest ten warsztat, w którym Pan zrobił tę naprawę. Mam dokładnie taki sam problem z korozją wlewu. Pozdrawiam, Maciej
Po roku leżenia- ten telefon nadaje się raczej w kosz niż do naprawy - okazuje się że jednak wpadł do wody - korozja zrobiła swoje.
Można to doczyścić i poprawić zjedzone ścieżki, ale postępująca korozja ścieżek może po jakimś czasie znów dać znać o sobie.
To o niczym nie świadczy. Pomoże czy nie to najtańszy sposób zrobienia testu. Zawsze możesz oddać do serwisu i tam wezmą za wymianę baterii pomiary klejenie plecków itp. ale będziesz miał gwarancję na naprawę. Pod warunkiem że brak jest zalania czy uszkodzeń mechanicznych a jak korozja zjadła płytę to może się nie opłacać naprawa. Nowy 338zł.
Witam, aby go naprawić musisz uzyć części blacharskich więc ocynku juz na nim nie bedzie, po takim uderzeniu stracił sztywność i naprawa tego nie wróci , uderzenie w dach powoduje dość dużą deformacje(robi się namiot z samochodu), ten egzemplarz w tej budzie? raczej nie ,poszukaj innego malucha z budą do ewentualnej naprawy ale z tytułu korozji ,powodzenia.
Jak chcesz mieć frajdę z naprawy - to ci za stówkę wyśle moduł, połączysz sobie dwie przelotki (korozja) i naprawisz zmywarkę na innym sterowniku. Na schemat nie licz - nie jest dostępny.
Najśmieszniejsze było to, że telefon nie miał kontaktu z wodą. Każdy klient tak twierdzi. Przypomnij sobie dobrze. Może kiedyś prowadziłeś przez ten telefon jakąś rozmowę. Wydychane powietrze zwiera ciepłą parę wodną. Skrapla się ona na elementach telefonu powodując korozję.
Auta mają się giąć i absorbować energię zderzenia. Co z tego że auto będzie całe jak w środku trupy. Dlatego nie mają pługów. A rama jest gorszą w wypadku od nadwozia samonośnego. Na tym filmie widać jak stara robota utraciła integralności przestrzeni pasażerskiej. Jak dodać do tego wiek i korozję która jeszcze obniżyła sztywność. I naprawy blacharskie....
Czy podjąłbyś się takiej naprawy? Jeśli nie to znasz kogoś kto by to zrobił? Jaki mógłby być orientacyjny koszt?
Takie usterki powstaja w wyniku zalania dolnej czesci panela lcd.Widoczen po rozkreceniu monitora.A skad zalanie? Najczestsza przyczyna jest spryskiwanie plynem czyszczacym ekranu monitora, a zanim zaczniemy czyszczenie plynik sobie wlatuje za dolna ramke i powoduje korozje.
Element ma kompletnie skorodowane nóżki, 2 po prostu odpadły. Scalaka-nieboszczyka nie szukaj. Daj zdjęcie PCB. Jeśli tam na płytce było miejsce na jakąkolwiek korozję, to ja bym raczej nie rozważał naprawy.
Witam. Nie wiem od czego zacząć Od wymiany elementów objętych zalaniem na nowe lub sprawne z płyty dawcy oraz usunięcia korozji i ewentualnej naprawy ścieżek lub przelotek. Zamieść wyraźne zdjęcie okolic zalania - wówczas będzie można konkretnie pomóc. Pozdrawiam
A może po prostu zaspawać? Jeśli otwór jest niewielki, to byle jaki spawacz zrobi to pomiędzy dwoma kęsami drugiego śniadania... Jeżeli dziurka zrobiła się z powodu korozji, to cała operacja naprawy może nie być warta zachodu. Obok jednej zasklepionej dziury może wkrótce pojawić się kolejna.
Od poczytania tego co już napisano na tym forum o tej płycie Phrase: LA-9535P Search forums Search found 43 matches (0,08 s) p.s Przed chwilą właściciel przyznał się, że laptop był zalany i trafił do naprawy. Obok złącza baterii lekkie ślady korozji jakby od lekkiego zalania Ktoś doraźnie naprawił, ale jak widać nie wymył płyty głównej i jakaś tam korozja...
Polecam sprawdzić szczelność układu. Moja lodówka LG wyzionęła ducha (czyt. czynnik chłodniczy) po 3 latach użytkowania. Szkoda kasy na naprawę, bo by trzeba pruć piankę z tyłu i wymieniać rurki, bo prawdopodobnie korozja zeżarła. Takie sprzęty teraz robią.
https://obrazki.elektroda.pl/6173043200_... A taśma? Te czarniawe ścieżki to nie po korozji - nie ma ich?
Są 2 możliwości: Albo żona podlewała kwiatki i "niechcący się polało" Albo sprzęt został zalany np. w sklepie i doszło dopiero teraz do przerwania ścieżek i korozji. Co do naprawy - na początek trzeba by umyć w alkoholu izopropanolu i obejrzeć jak wyglądają ścieżki i piny układów. Jeśli doszło do poważnej korozji, zastanowić się nad wymianą - pozostaje...
Witam, może ktoś podpowie ile mogło by kosztować zespawanie tego elementu. Pewnie od wibracji rurka się wyrwala. Jest to stal nierdzewna pewnie niskiej jakości bo ma nalot korozji. Grubość ok 2mm
Na początku popełniłeś błąd, że go od razu nie zamoczyłeś np. w Cleanser. Słona woda powoduje dużą korozję i z naprawą może być problem. Można zobaczyć telefon w środku jak wygląda, wykąpać, podlać topnikiem i wygrzać. Ale z odratowaniem może być problem.
Tak właśnie dlatego podałem nr części abyś mógł wymienić. Generalnie problem to korozja przewodów w w.w. Niestety wszystko jest zalane plastikiem uniemożliwia to naprawę.
A usunie ją jakiś preparat nie uszkadzający laminatu? Jedno i drugie to chyba jakiś epoksyd? Standardowa procedura naprawy takiego uszkodzenia wygląda jak opisałem. To nie jest jakiś ewenement, takie naprawy są dość powszechne, a metoda sprawdzona i szeroko stosowana. Laminaty są różne, soldermaski również.
jaki może być sposób naprawy takiej usterki. Czy w ogóle się da (pospawać ewentualne pęknięcie) 1. Zlokalizować miejsce wycieku (prawdopodobnie korozja).. 2. Pospawać się da, jeżeli jest dostęp . Problem w tym, że korozja może być rozległa i wówczas pozostaje jedynie wymiana. Ocenić musi to spawacz - na miejscu!
jak nie ma korozji to wanienka może tylko zaszkodzic.
Tu prawdopodobnie uszkodzony jest zespół przesłona migawka ,raczej bym postawił na migawkę której listki się jakoś zablokowały i pozostawiając szparkę.To jest być może do naprawy,jeżeli przyczyną nie jest korozja elektromagnesu poruszającego migawkę.W takim przypadku należy ja wymienić.Samemu to raczej nie zrobisz, chyba że już jesteś doświadczony w...
tak jest nawet gdyby zaczął działać to i tak daj go do serwisu. oni go dobrze wypłuczą i oczyszczą z wody. Woda jest strasznym "wrogiem" elektroniki :) po jakimś czasie złapie korozja i zacznie "zjadać" twój telefon od środka i prędzej czy później padnie :( a koszt naprawy zależy od tego czy coś czasami nie siadło w telefonie jeśli wystarczy sama kąpiel...
Poza oczywistym pracownik płaci za naprawy - ale to zadziała tylko przy 1 pracowniku. Chyba przetestowałeś już dużą cześć rynku, bez rozwiązania technicznego. ;-)
standardowa operacja przy zalaniu. Wanna ,grzanie,ewentualna wymiana wyświetlacza, wymiana uszkodzonych glasów. Krótko mówiąc walka z korozją :D
Wadliwe są dwa elementy (do sprawdzenia). 1. Pompa myjąca. Wyrabiają się tulejki wirnika i ociera o odbudowę (spada jej wydajność potem silnik się uszkadza). Niestety brak możliwości naprawy i zostaje wymiana na używkę bądź nową. 2. Zawór trójdrożny tu pada uszczelnienie i zalewa silnik zaworu (spalenie silnika silna korozja) lub też wyrabia oś i nie...
Dodatkowo nie wiadomo czy telefon w ogóle wstanie po naprawie i czy jest ona opłacalna. Czekałeś 3 miesiące, tylko nie wiem na co...Korozja robi swoje więc...
Nie ma takiej możliwości. Jeśli korozja jest na tyle zaawansowana że nie ma możliwości naprawy połączeń i wymiany skorodowanych elementów, to zostaje tylko wymiana matrycy.
Zaglądałem, niby nie pozalewane, minimalne ślady korozji na śrubach montażowych. Dam generator do naprawy i wtedy będę działał. Dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam
Kotły Viessmanna są jednymi z nabardziej popularnych, ale i dość awaryjne. Stąd pomysł na jedno miejsce gdzie będą wszystkie instrukcje krok po kroku. Zakładam, że nie dotykamy się naprawy obiegu gazowego (no może poza wymianą elektrod) UWAGA: Wszystkie naprawy przeprowadzamy w towarzystwie wykwalifikowanego personelu, na jego lub własną odpowiedzialność....
Coś chyba wskazuje na długotrwałą korozję. Chyba trzeba będzie nową płytę jednak zamawiać. https://obrazki.elektroda.pl/9103525300_... https://obrazki.elektroda.pl/3561930200_...
Zgadzam się, że korozja spowodowała uszkodzenia. Oczywiście Chodzi o naprawę doraźną, ale jak najbardziej optymalną i skuteczną. Słupki z 1960 roku, niech dożyją kolejne 10 lat i będzie ok. Póżniej się postawi może dom z drukarki 3D,,,
Odnośnie, że 650 to nie 1650 zł, zgoda. Tylko, że dziś 650, a za tydzień coś innego i założmy 350, robi się tysiąc. Tak jak Ci już napisałem wcześniej, równie dobrze może się okazać, ze ta po naprawie będzie działać bez problemu kolejne długie lata, a nowa akurat będzie trefna i pójdzie po 5 latach na złom. Z mojego doświadczenia wynika, że sprzęty...
Brzmi to zagadkowo. Może sprawdzić napięcie zasilania w gniazdku - jedyna wspólna rzecz łącząca różny sprzęt? Rozumiem, że brak wilgoci a raczej korozji? Czy serwis podał rodzaj uszkodzenia? "zużył się" niczego nie wyjaśnia. W kolegi wątku z 3 stycznia dot. naprawy przywołałem mój opis konstrukcji - dość prosty.
Stale nierdzewne stosowane w zmywarkach nie są odporne na działanie chlorków. Są to tańsze gatunki. Przyczyn korozji tych stali jest wiele, artykuły są dostępne w sieci. To jest element z cienkiej blachy, nie nadaje się to do naprawy tylko do wymiany. Spróbować reklamacje załatwić przez sklep - rękojmia. Kontakt stali nierdzewnej z stalą czarną też...
Ryz to sie nadaje do jedzenia i nie naprawy telefonow po zalaniu. Cale urzadzenie nalezy rozebrac, wyczyscic i ocenic szkody. Wszystko zalezy od rozmiarow korozji. Telefon niezbyt wdzieczny w naprawie ze wzgledu na fakt, ze wszystkie ekrany ochronne sa lutowane i malo co poza nimi na plycie jest. widoczne.
Naprawdę ? Będziesz łączył Al z Cu ? Świat się kończy Kolego czytaj uważniej - była mowa o pobieleniu lutowiem własnie po to żeby nie było styku Cu Al. Inna sprawa to czy taki sposób faktycznie w pełni zapobiega powstawaniu korozji elektrochemicznej
Czas na zalanie sie lzami zawsze znajdziesz w przyszlosci. Na rozladowanie tej stytuacji polecam Ci artykul o adresie http://www.profitmania.pl/forum/Thread-g... Osobiscie nie sprawdzalem ale jestem za nowosciami Ja proponuje jeszcze do tego sos słodko- kwaśny z z kawałkami pędów bambusa - na pewno...
Jak dobrze kojarzę to na tylnej ścianie powinna być naklejka z typem i nr seryjnym. Rozbierz i zobacz do środka, nie licz na dokładny schemat 1:1 (chińczyk występuje pod różnymi nazwami i w różnych wariacjach). Naprawiałem w podobnych zasilacze pomocnicze, spuchnięte elektrolity w torze głównym i raz wymieniałem "płytę mocy" (taka korozja że nie było...
:-) nieżle ....może byc niewarto ...skoro wibruje slnik to juz śa jakies zwarcia....sa pewnie tez slady korozji...jezeli nawet naprawią proponuje szybką sprzedaż.pozdrawiam
Tak, często za powyższy objaw odpowiedzialna jest korozja w złączach (wtyczkach) zielonej i czerwonej pod poduszką kierownicy a będące złączami pomiędzy SWS (steering wcheel switches) a spiralnym tasiemkowym łącznikiem elektrycznym pod kołem kierownicy. Jeżeli nie ma korozji we wtyczkach zielonej i czerwonej to wówczas siedzi clockspring czyli ta tasiemka...
Rdza potraktowana jakimiś środkami "zatrzymującymi korozję" itp za chwilę wyjdzie ale wtedy może być za późno na naprawę elementu.
Zamienił stryjek siekierkę na kijek? Jaką masz pewność, że w zamienniku szrotowym (niby nieużywanym) nie będziesz miał ognisk korozji? Dziwne podejście do naprawy. Lepiej zalep dziurę w starym zbiorniku (sposoby dostępne w Elektrodowej szukajce), chyba, że chcesz inwestować kasę na nowy zbiornik. Dostępny od ręki.
Spawając migomatem w osłonie gazu uzyskujesz czysta spoinę. Z drutu samoosłonowego uzyskasz spoinę jak z elektrody otulonej, pokrytą "żużlem". Nie trzeba chyba tłumaczyć jak trudne jest doczyszczenie takiej spoiny, żeby nie pozostały pod podkładem wymalowania ochronnego zanieczyszczenia sprzyjające rozwojowi korozji. Ale jako substytut naprawy może...
Jeśli serwis odmówił naprawy gwarancyjnej to na pewno masz zdjęcia korozji na płycie głównej. Wrzuć linka to może będzie coś widać czy to na jakimś układzie czy np. przy złączu systemowym. Jak dla mnie to objawy typowe dla uszkodzonej taśmy, jednak przy zalańcach nigdy nic pewnego niejest, mycie płyty w wanience ultradźwiękowej też byłoby wskazane.
Trochę może po czasie, ale dopiszę dla innych, bo widzę że problem popularny, a ja już trochę tego naprawiłem. Winną tego stanu rzeczy jest przetwornica. Końcówki mocy w tym modelu pracują w klasie H i są zasilane dwoma napięciami +/-24V i +/-50V. Brakuje +/-50V i dlatego wzmacniacz gra bardzo cicho i charczy. Nie będę tu opisywał jak naprawić przetwornicę,...
Witam, bateria telefonu rozładowywała się w 2 godziny, nawet gdy był wyłączony, telefon oddałem do serwisu lecz odesłali mi go i powiedzieli że telefon został zalany o czym świadczą sady korozji na płycie głównej. Ja telefonu nie zalałem, jednak możliwe że dostała się para wodna... Oddałem do naprawy bez gwarancji, facet wyczyścił płytę główną z korozji...
Nic nie manipuluj przy obwodach airbag.Przy minimum wiedzy powinieneś wiedzieć że każdorazowe zaświecenie kontrolki wymaga kasowania usterek.A czy trzeba coś wymienic to się okaże po osuszeniu(czy nie wyst ąpiła korozja na złączach). Lepiej zleć naprawę w fachowcowi.
Dziś: PAP - Francja/ Luksemburg zaniepokojony korozją reaktorów francuskich elektorowi atomowych Luksemburg jest zaniepokojony sytuacją i korozją reaktorów w przygranicznej francuskiej elektorowi atomowej Cattenom w Mozeli we Francji. Rozmawiano na ten na nieformalnym spotkaniu ministrów ds. środowiska w Amiens organizowanego w ramach francuskiej prezydencji....
Kultura pracy to zalety Electrolux/ AEG niestety prócz trwałej obudowy występuje wysoka awaryjność zespołów piorących których nie można naprawić bo są zgrzewane. Z kolei Whirlpool/ Indesit są w pełni naprawialne lecz bolączką jest wszechobecna korozja urządzeń nawet gdy użytkownik w miarę dba o sprzęt. Prócz tego na rynku pozostają azjatyckie sprzęty...
Jeśli chodzi o samo wykrywanie wody to wystarczy ścieżka z przerwą ok 2 mm. Woda zazwyczaj nie przewodzi tak dobrze żeby wysterować przekaźnik, trzeba wzmacniać, może być nawet pojedynczy tranzystor, przy okazji może zrobić negację, do tego rezystor do polaryzacji i ustalenia czułości i dioda zabezpieczająca cewkę przekaźnika. Trzy elementy, tranzystor...
Serwis autoryzowany (SE) - musi rozkręcić telefon. Musi dokonać dokumentacji (zdjęcia), wypisać raport, wbić stosowną pieczątke do karty gwarancyjnej itd. Więc to nie jest robione 'na oko' po wskaźnikach zalania. BTW. Zalecenie SE - pozytywny wskaźnik zalania nie może być jedynym powodem odrzucenia naprawy gwarancyjnej. Znaczy to że najważniejszym powodem...
Czy bęben ma spory luz względem zbiornika? W tej serii Bosch bardzo często pękał krzyżak bębna z powodu korozji, ale wtedy bęben opadał i tarł o fartuch. W tym przypadku wygląda to jakby bęben uciekł do przodu przy wirowaniu i przetarł zbiornik. Pomijając już sam fakt usterki pralka jak najbardziej nadaje się do naprawy, ale niestety tylko poprzez wymianę...
Witam Masz jakieś pojęcie jeżeli się zabierasz za naprawę sprzętów to sądziłem, że tak ale chyba nie jednak te elementy co zaznaczyłeś to są kondensatory mają swoją pojemność zostaw je w spokoju. Chodziło mi o to, że możesz porównać masz więcej takich samych co do wartości rezystorów. Nie kombinuj zrób tak jak pisałem. Jeżeli nie masz korozji przy innych...
Witam jestem doświadczonym elektronikiem, serwisuję sprzęty medyczne, mam problem, dziewczyna zalała mi Laptopa i oddala mi go po miesiącu w ręce. Nastąpiła widoczna korozja małego obszaru pomiędzy stykami dwóch płyt. Czy wymiana uszkodzonych elementów elektronicznych załatwi sprawę? Czy uszkodzenia mogły pojawić się w miejscach innych niż widocznie...
Nie ma za co, po takiej połowicznej "naprawie" długo nie podziała, poczekamy na korozję...
mam k750i od pół roku,telefon szanowany.ostatnio przy próbie wejścia w kamere telefon odrazu się zawiesza na jakieś 30 sekund,zarówno poprzez wejscie z menu,jak i poprzez przesunięcie przesłony. W serwisie odmówiono mi naprawy gwarancyjnej gdyż znaleziono "ślady korozji przy elemencie V2411. Nie wiem skąd ona sie tam wzieła gdyż telefon niezostał zalany,ani...
Jeżeli autor tematu da radę zdemontować zbiornik i wysłać do naprawy to naprawi pralkę za 400 zł a tą cenę nie kupi nic nowego. To nie Whirlpool górnowsad gdzie lecą dziury w pokrywie pralki po kilku latach. Korozja oczywiście jest, ale jeżeli nie ma perforacji to dlaczego nie uratować sprzętu?Ewentualnie można ją dobić i prać dopóki się nie rozpadnie...
Przede wszystkim należy rozebrać laptopa i sprawdzić co zostało zalane - korozja może cały czas postępować. Jeśli zalana została płyta koszty naprawy w przypadku pozostawienia laptopa w tym stanie (bez oczyszczenia) mogą być wysokie, a kolejne usterki objawiać się po czasie.
Omegę mógł byś kupić w niezłym stanie za te pieniądze. Oczywiście mogą być problemy z korozją jak w każdym aucie bez ocynku ale tragedii nie ma jeśli się kupi utrzymany egzemplarz. W tej cenie możesz też kupić peugeota 406, nawet po lifcie. Najlepsza jednostka to 3,0 V6, ale 2.0 też w miarę dobrze radzi sobie z tą budą. Zaletą niewątpliwie jest ocynk...
Trzeba by rozebrać i zajrzeć do środka , może już ścieżki korozja zjadła. Finansowo bez sensu.
zapobieganie korozji inhibitor korozji zabezpieczenie korozji
buczeć pralka prać hasło nazwa użytkownika orange podwykonawca
Zacinające się szyny: przyczyny i rozwiązania w AGD i przemyśle Czujnik koła lewej osi silnikowej - usterki i diagnostyka