Jeśli wtyczka ok to impulsator do wymiany. Nie baw się w jakieś jego naprawy
Wyczyściłeś syfy i cieknie z nagrzewnicy. Nagrzewnica do wymiany lub naprawy.
Ciekawe jakie parametry zobaczysz ?I czy znajdziesz sterownik silnika?Pompa do sprawdzenia i ewentualnie raczej naprawy.
Sprawdzić ciągłość przewodów do wtryskiwacza (jeden to plus po kluczyku jak dla pozostałych wtryskiwaczy, drugi to impuls masy generowany przez sterownik silnika) jeżeli kabelki ok to sterownik do wymiany lub naprawy.
Powrót z listwy drożny? Zawór regulacji ciśnienia podmieniałeś? Nie wiem czym to diagnozujesz, jak clip to zobacz na kontekst pojawienia się defektu. Pokaż, co tam masz wyświetlone. Jak co to ci wyślę notę techniczną, wiesz- defekt i procedura naprawy.
Kupiłem scenika 2000r potrzebuję instrukcji nparawy w wersi elektronicznej.
Sterownik centralnego zamka do naprawy/wymiany.
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
A powiedz kolego co dalej z tym zrobiłeś? Bo mam podobną sytuację. Też to znalazłem w turbinie. Turbinę miałeś do naprawy?
automix dziękuję za profesjonalną i fachową naprawę skrzyni. Polecam tego fachowca wszystkim. Warto pojechać nawet ponad 200 kilometrów w jedną stronę aby dokonał naprawy.
Jeśli ktoś ma pojecie to da się to zrobić na stole. Opisz metodę bez naprawy sterownika.
Turbina do naprawy.
gdy nie pali to też nie kręci ? jeśli tak to rozrusznik do naprawy
Witam szukam instrukcji do Renault Ares 620 RZ może być od innego aresa 6---. Szukam instrukcji obsługi i instrukcji napraw
Więc jak nie masz miernika żeby sprawdzić fizycznie to łapka do wymiany naprawy.
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Kontrolka zaświeci jak bedzie 10V. Alternator raczej do naprawy
Jest taka opcja lub jest uszkodzone i do naprawy.
Sprzęgło, docisk - oryginał Renault ! Wymiany dokonał warsztat, który ma 25 lat doświadczenia i właściciel jest mechanikiem i nie siedzi za biurkiem tylko sam z pomocnikami wszystkie naprawy robi. Samych Traficów/Vivaro zrobili kilkaset. No to zareklamuj naprawę.
Czytnik karty uległ mechanicznemu uszkodzeniu. Jest do naprawy lub wymiany.
W czytniku są mikroprzełączniki sprawdzające, czy karta jest włożona - uszkadzają się, wyrabiają. Dzięki za informacje, to pewnie zostaje mi oddanie czytnika z kartą do naprawy?
poszło na pw
Tak, zgadza się, ale w tym warsztacie naprawiam od kilkunastu lat (stały, zaufany klient), warsztat dobry, w miarę solidny i części stosują w miarę dobre i starają się "odpowiadać" za nie i za wykonaną naprawę"...
Gdybyś nadal tego poszukiwał to tu jest podany cikawy link http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Wróć z powrotem na diagnostykę i naprawę....
Sterownik do naprawy, gdybyś kogoś szukał do naprawy to pisz.
Nie ma sensu interesować się tą problematyką bo nawet autor nie umie dokładnie opisać co gdzie i j jak? Jak ma problem z opisem problematyki to tym bardziej z naprawą.
Jakie masz warunki do tej naprawy?
Jeszcze od czerwca męczysz bułę z tym rozrządem????
Do dziś nic z tym nie robiłem – auto ma już 170 tys. mil (czyli ok. 240 tys. km). Dopiero teraz zaczyna naprawdę brakować mocy – trzeba przeciągać na sprzęgle, żeby w ogóle ruszyło z miejsca. Proszę o pomoc – od czego zacząć? Jak wspominałem, mieszkam w UK. Byłem u mechanika, ale powiedział, że nie ma sensu się tym zajmować, bo auto jest warte mniej...
rezystor dmuchawy do naprawy
witam mam ten sam problem możesz napisać co było do naprawy
Wciągnij alternator i oddaj do naprawy.
Koszt takiej naprawy?
Sprawdzam clip-em , ale nie działa mi opcja podpowiedzi co do naprawy.
Przecież tego silnika M9R M786 jest pełno w sprzedaży - jest sens naprawy ?
Podjedź do diagnosty i tam ci powie jakie są granice naprawy liczników.
Wygląda na to, że trzeba oddać do naprawy
Masz uszkodzenie mechaniczne skrzynki. Skrzynka do wymontowania z pojazdu i naprawy.
Jakie było ładowanie (ile V) podczas prób miernikiem i czy mierzyłeś na klemach akumulatora. Czy zamontowałeś poprawnie regulator i czy jest "zasilanie" alternatora po kluczyku tj. czy dochodzi napięcie 12 V do alternatora (cienki kabelek). Auto ma już latka, a więc może alternator wymaga przeglądu/naprawy.
Jak coś to vaccum a nie wspomagania, najpierw trzeba coś posprawdzać a nie od razu wymieniać bo może to być równie dobrze uszkodzone serwo. A czy to czasem nie jedno i to samo? W samochodach z silnikami wysokoprężnymi do wytworzenia podciśnienia dla celów wspomagania potrzebna jest pompa. A i po polsku lepiej brzmi. Natomiast co do meritum, gdyby było...
Oddaj do naprawy
Wykonano test pompy ABS-prawidłowe diałanie Test cisnienia na kazde koło -prawidłowo Test prędkości kół-prawidlowo. Warsztaty zajmujące sie naprawą Renault ,nie mają pomysłu na ogarnięcie tematu
Witam mam dokładnie ten sam problem mógłby pan opisać dokładniej naprawę tego?
Nic nie diagnozuj...oddaj do naprawy
Jeżeli to nie jest pilny temat (dużo innych zleceń) to mogę podjąć się naprawy.
Witam, szukam pomocy z skrzynią biegów automatyczną, samochód Renault Talisman 16 r., 1.6 TCe, skrzynia DW5, czyli 7DCT300, auto po kolizji. Niestety po uruchomieniu okazało się, że jest tylko pierwszy bieg i z niego auto rusza idealnie. Gdy włączam wsteczny, pojawia się komunikat "ustaw w pozycji P", jest błąd "obwód silnika pompy sprzęgła 2". Zamieniałem...
Podejrzewam, że auto już dojechało do Polski na naprawę.
Oddałeś już auto do naprawy?
Licznik do naprawy.
Tak można spróbować naprawy.
Wchodzą dwa biegi na raz to nie ruszy.Skrzynia do naprawy.
Zmierzyć ładowanie gdy wyświetla komunikat. Jeśli prawidłowe to dać licznik do naprawy .
Rozrusznik do naprawy.
Póki co nie udało się rozwiązać problemu. Nikt nie chce się podjąć naprawy tego samochodu :/
Jak zaczynałem przygodę z warsztatami miałem szefa który totalnie nie miał pojęcia o naprawach pojazdów, ale za to miał takie gadane że sprzedał by Ci piasek na pustyni i jeszcze byś mu za to podziękował, np wymiana bezpiecznika w Sharanie - koszt 750zł po znajomości. Ale nie przejmuj się w innych branżach jest podobnie, myślę że to nasza mentalność...
Do naprawy zapadeczka
To w takim razie lepiej jest kupić nowe uch lub z rynku wtórnego czy oddać do naprawy?
Ja tam wpycham te blaszki od Sony zdaje się.
Przerabiałem temat, możesz kupić po regeneracji skrzynie na wymianę, lub sam naprawić, łożyska do wymiany, ale ostrzegam, trzeba mieć trochę specjalistycznego sprzętu do naprawy takiej skrzyni
(at)kwok Nie. To tak, jak by producent mebli badał maksymalną tolerancję wymiarów drzwi i zawiasów, by na koniec do tego badać maksymalną tolerancję współpracy obydwu tych części. Efektem końcowym miałoby być zapewnienie, że drzwi szafy będą proste i będą jednocześnie prawidłowo się otwierać i zamykać. Producentowi demontaż wałka mógł być potrzebny...
Witam. Czy mógłbym prosić o instrukcję naprawy Renault Megane Scenic 1997r. 2.0 benzyna. Szczególnie chodzi mi o schemat elektryki oraz elektroniki.
Podłączając radio do zasilacza dostaję informację o 1v i 3.3A obciążeniu. Czyli radio dławi zasilacz. Zacząć od usunięcia zwarcia - w obwodach wejściowych zasilania - np. dioda zabezpieczająca, kondensator na wejściu 12V, końcówka mocy (jednak ją byłoby "czuć") itp. Powinien wystarczyć omomierz. A dalej to zagadka - 10V na module zamiast 3V3 przy 1V...
Nie zajmuję się naprawą Renault, mam obecnie 4 auta w firmie marki Renault które niestety często się psują stąd konieczność CLIPA.
Dokładnie, zrób to co kolega wyżej pisze. A potem możesz wyciągać sterownik i wysłać do naprawy :-) Jak coś to pisz PW.
fazi997 - Clip pokazał wypadanie zapłonów - aczkolwiek raz pokazał na 1 i 4 cylindrze a na drugi dzień na cylindrze 3, także średnio mi to pomaga. ociz - właśnie tutaj nie mam inst. gazowej. Jak konkretniej sprawdzić czy to wina zaworów ? ( i jaki koszt naprawy ;) ) ?
Zatarty mechanizm,do wyjęcia i naprawy.
oddać sensor do naprawy
Nic nie pytać, tylko oddać do naprawy...
Jakie efekty naprawy ?
Ociz zweryfikuj swoją wiedzę w temacie. Pracowałem w ASO Audi/VW od 92 do 98 roku jako elektromechanik. Tak wyglądały napinacze Golfa III i Polo z lat 90tych https://obrazki.elektroda.pl/9284088400_... Niejeden blacharz Ci potwierdzi moje słowa bo pewnie każdy się na nie naciął podczas naprawy
O tym ,że znajdziesz schematy zapomnij. Możesz dać je do naprawy .
Po pierwsze pokusić się o diagnostykę, wszystko będzie jasne. Pewnie czytnik do naprawy. Jak będziesz dotykał, jest szansa, że już nie odpalisz auta bez wymiany lub naprawy.
Alternator do naprawy.
Skoro tak to pompa do naprawy
Czyli konkretnie wymieniasz na tzw. pałę wszystko albo podłączasz tester diagnostyczny i po wskazaniach realizujesz naprawę.
Kontrolka ta świadczy o tym że należy udać się do warsztatu. Najprawdopodobniej któraś wtyczka od AIR pod siedzeniem się poluzowała i złapał błąd - na diagnostykę, naprawę i wykasowanie błędu.
Czemu nie zostawiles na naprawę.
Oddaj alternator do naprawy.
Uszkodzony okazał się rozrząd naprawy dokonał elektromechanik
Może napisz co robiliście z tym silnikiem i jaki był powód naprawy.
nie masz pilota tylko karte.sam nic nie wskurasz , oddaj do naprawy.
ja karty sklejam kropelką ,a tego twardego gluta to delikatnie szlifiereczką precyzyjną(żadna chemia tego mi nie chciała zmiękczyć)
To podmień jeszcze wtryski, pompę i zbiornik paliwa. Jak się zachowuje ciśnienie w szynie podczas obciążenia ??? Bez dobrej diagnostyki podnosisz koszty naprawy
Czy to normalne, by co tydzień coś nowego padało w samochodzie???? Tak to normalne, czasami w czasie trwania i naprawy jedej usterki wystąpi inna zupełnie nie związana a po wyjezdzie z warsztatu jeszcze inne niezwiązana z naprawą poprzednich.
Licznik do naprawy to dość częsta usterka w przypadku tych aut .
Będziesz wymieniał w ciemno czy oddasz do naprawy...
W weekend sprawdzę i przelutuje zobaczymy jaki efekt nam to przyniesie Wrzucę fotki z naprawy
no zobaczymy :) jutro jadę odebrać głowicę z przeglądu i naprawy :)
Prawdopodobnie rozrusznik do naprawy.
Masz immo na transponderze i dioda nie ma nic do tego. Notoryczną usterką w zimie w tych renault jest zmiana konfiguracji modułu UCH z typu 1 na typ 2 (lub odwrotnie). Sam sobie z tym nie poradzisz choć to proste, zaciąg do naprawy.
POMOCY!!!! Oddaj szybko do naprawy!!!!
tutaj kolega pisał że ma https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... inaczej tutaj widzę tylko https://www.olx.pl/d/oferta/instrukcja-n... lub https://www.olx.pl/d/oferta/instrukcja-n...
Przecież tam się nie wgrywa płyt, tylko Navi odczytuje płytę w czasie rzeczywistym. Wgrywałeś pewnie software, żeby podnieść wersję oprogramowania, jednak nie doczytałeś instrukcji, i spartoliłeś. Teraz czytnik nadaję się tylko do naprawy.
są zestawy naprawcze do tych liczników, całkiem niedrogie. w 95% zawarte w nim elementy wystarcza do naprawy takiego licznika
Bo najpierw trzeba naprawić. Nie da się usunąć błędu bez naprawy.
Znalazłem napięcia dochodzą sterownik wyjęty i jutro oddaje do naprawy
No to oddajesz samochód do naprawy...
Problem jest w UCH. Sam sobie z tym nie dasz razy, odstaw samochód do naprawy.
zawory ssące ladnie wchodzą a wydechowe siedzą sztywno i jeden jest delikatni doslownie milimetr niżej jest na to jakiś patent Jest-głowica do naprawy.
renault scenic naprawy naprawy renault megane instrukcja naprawy renault
orange błąd konfiguracji manta ekran filtr cząstek stałych
taraban dmp502 przestrojenie taraban dmp502 przestrojenie
Wpływ wyższych harmonicznych na liczniki trójfazowe Kod błędu P1517 w Suzuki - immobilizer, ETC, IMRC