Wrzucam instrukcje ze schematem radia , tam jest ładnie oznaczone , a zaciski w Ditecu masz opisane na kostce . Niestety do radia musisz przewody albo dolutować albo zrobić przejściówkę z jakichś starych pinów.
Zamykam temat, choć problem nie został rozwiązany
Opór na wózkach.
Wiem tyle co i ty, ale po grzebaniu w necie: Napęd Roger to chyba seria BM30 (silnik bezszczotkowy - pierwszy raz taki widzę w napędzie bramy, no może wypasy od Touseka takowe mają...) - jeśli ma takie flaczki: https://www.pfccontrols.com/files/BM30.p... to bez wgłębiania się w dalsze szukanie (właściciel powinien mieć instrukcję) - P.P. to krok po kroku,...
Witam. Nie mogę sobie poradzić z awarią napędu. Brama się zamyka normalnie. po czym naciśnięcie przycisku otwierania wyzwala przelączenie przekaźnika ale nic się więcej nie dzieje. Czasem 2 razy czasem 3 i brama rusza ale bardzo wolno. Jak na filmie https://youtu.be/uniD7gcv95Q Czasem się zatrzyma przed końcem i wariuje. Czasem otworzy się do końca....
Forumowicze-elektrycy pomożecie? Mam kilkunastoletni napęd do bramy przesuwnej firmy Ditec, model Cross 7 (centrala 73R). https://obrazki.elektroda.pl/3498627200_... Im zimniej, tym robi się większy problem z zamykaniem, a szczególnie otwieraniem bramy. Efekt jest taki, jakby silnik nie miał siły pokonać siły oporu, więc brama lekko...
Po poszukiwaniach rowiązanie: Trzeba dokupić do napędu Somfy sterownik Ditec a do napędów Ditec'a sterownik Somfy - w ten sposób będzie można używać pilotów obu producentów do wszystkich jednostek. Pozdrawiam
Oczywiście że mam podpięte i jak nacisnę przycisk na pilocie to raz miga jedna dioda, a jak nacisnę drugi to migają dwie, ale silnik nie pracuje. Odkupiłem ten napęd z dwoma pilotami i dwoma fotokomórkami jako sprawny i nie potrafię go uruchomić, a wszystko miało być takie proste.
"biegunowość" a tak naprawdę podłączenie L i N (czyli kabla fazowego i neutralnego - w AC nie ma biegunów) ma znaczenie. Dla silnika niewielkie, ale w przypadku odwrotnej "biegunowości" i lampy koguta 230V - na lampie będzie cały czas faza - czyli jeśli lampa będzie w środku wilgotna a ty zabierzesz się za wymianę żarówki.... - co szkodzi zamiast tego...
Mam problem z napędem bramy ditec 7pe. Podczas ostatniej burzy nastąpiło wyładowanie gdzies w pobliżu bramy i od tamtego momentu napęd przestał działać. Po podłączeniu go do sieci od razu zapala się lampa ostrzegawcza oraz oświetlenie wewnętrzne napędu (od razu po podłączeniu słychać cyknięcie przekaźnika). Silnik nie pracuje. Napęd nie reaguje na pilota...
Witam Mam problem z zaprogramowaniem nowego pilota Napęd bramy to Marantec comfort 220.2 Do niego mam podłączony Marantec Digital 868,3mhz i GE-RCV1 433 mhz Do radioodbiornika uniwersalnego miałem podłączony pilot ditec gol4 który przestał działać Zakupiłem więc następcę ZEN4 I za czorta nie mogę go podłączyć Czy zmieniło sie coś w kodowaniu tych pilotów...
Należy zakupić odbiornik radiowy firmy Ditec i podłączyć do napędu Supramatic, zaciski 5 (+24V) 20 (0V) i 21 (impuls, krótkie zwarcie z 0) lub odbiornik firmy Hormann i podłączyć o napędu Ditec. Ewentualnie dwa dowolne odbiorniki radiowe + potrzebna ilość pilotów i podpiąć pod obydwa urządzenia.
Napęd ma 9 lat.
To jest napęd firmy DITEC, z silnikiem na 230v. Jak otworzysz centrale to pod obudową powinieneś mieć naklejkę z nazwą i opisem wyjść centrali. Pod klapką od rozsprzęglania jest śruba do zdjęcia obudowy.
d.dobry Posiadam napęd do bramy przesuwnej typu Cross3 (Ditec). Kontrola ruchu oparta jest o enkoder. Brak fotokomórek i wyłączników krańcowych. Oczyszczona z wszelkich pajęczyn i powiedzmy ,że pracuje dobrze (ma 10 lat i krzywo zużyte koło zębate - wyrównałem poziom). W temperaturze poniżej 10C brama dojeżdżając o,5 m przed końcowym słupkiem zwalnia...
witam.sory ale każdy proponuje to co ma w ofercie czyli ktoś handluje nice będzie to chwalił itd came ditec itp.przeszłem przez te wszystkie i nadal je montuje.co stwierdzam niezależnie od producenta nie ma w 100procentach niezawodnego napędu.od roku u paru klientów montowałem zestawy firmy Tau i przezyły zime bezbłednie.poprawdzie same siłowniki kiedy...
Najprawdopodobniej masz do napędu Ditec podłączony gdzieś dodatkowy odbiornik zgodny z Nice Era/Flor, od znalezienia go zacznij dopisywanie pilotów zgodnie z instrukcją do niego.
DITEC 73RG (CROSS 7E) - nie reaguje silnik pomimo wstępnej konfiguracji. Napęd działał i przestał. Sterownik opisany na naklejce 73RG 0510107763p12, a z drugiej strony na PCB 2723-2 LS. Po wciśnięciu przycisku na pilocie słychać przekaźnik od lampy, ale na mosfecie IRL540 nie ma oznak napięcia DC lub PWM, przekaźniki od zmiany kierunku obrotów mają...
Witam Czy może ktoś zrobić zdjęcia i udzielić informacji o 3 elementach płytki sterującej napędu bramy przesuwnej Ditec E1 1. Uszkodzona jest cewka L8, nie widać kolorów, wiec jeśli ktoś ma schemat lub dobre zdjęcie to poprosze. 2. Brakuje dwóch elementów na płytce, ktoś je wydłubał , jeśli na zdjęciu będzie można coś wydedukować to będę wdzięczny 3....
Niestety nie ma tam niezależnego wyjścia na oświetlenie sterowanego oddzielnym kanałem (tylko czasówka wyzwalana z napędem). Musiałbyś dokupić dodatkowy odbiornik.
Ale varia ma już moc silnika 600W. Większość napędów o uciągu 400kg ma silniki o mocy 200-250W. Jakiej mocy silnik "siedzi" w Twoim napędzie?
Mam w garażu bramę z napędem Ditec, z pilotem GOL4 (na zdjęciu ten po lewej :). Chciałbym zaprogramować piloty które mam żeby współpracowały z tą bramą. 1. Pilot środkowy - kupiony na Allegro jako samokopiujący się - niestety podany przez sprzedającego schemat programowania zupełnie nie działa :( 2. Pilot po prawej - od bramy z osiedla z którego się...
Witam ! Mam tak sądzę chyba dość nietypowy problem, przynajmniej ja się jeszcze nie spotkałem z taką przypadłością. Przyjechałem na obiekt i okazuje się że napęd pracuje w zwolnionym tempie tak jakby był w trybie samonauki. Otworzyłem napęd nic nie wskazywało na wyświetlaczu aby był w w/w trybie, ale dla świętego spokoju uruchomiłem napęd w trybie samo...
Ja polecam coś z enkoderami wtedy mamy pewność ze bramy nie rozjadą się Robiłem kiedyś coś podobnego na DITEC-u
A po co Ci pilot? Nie masz połączenia centrala - napęd?
Rysunek jest z głowy wiec w instrukcji go nie będzie.. Taki układ mi wpadł kiedyś na myśl na okoliczność wstawienia starych fotek do jeszcze starszego napędu (typu nie pamiętam, chyba Ditec) - tam fototestu nie dalo się wyłączyc a fotki tak wolno banglały że napęd testu fotek nie przechodził i trzeba było kombinować. Dodam, że ten myk w prosty sposób...
Może się udać,lecz awaryjność będzie dość duża... Raczej kierowałbym się w poszukiwanie centrali z falownikiem (używane np do szybkobieżnych kurtyn rolowanych nassau, crowford, hormann, dynaco -dynalogic, nomafa,ditec itp itd ...)
nie rozumiem opisanego problemu po co masz instalować odbiornik pilotów w budynku o którym piszesz, w większości napędów jest wystarczająco dużo miejsca aby zainstalować tam odbiornik pilota o którym piszesz na ogół jest też tam 24 i czasami 12 v do zasilania możliwe że nie napisałeś wszystkiego i twój system alarmowy posiada zintegrowany odbiornik...
Ten model tak ma, mapa wtrysku jest taka. Silnik musi pracować na wysokich obrotach. Poszukaj moich wpisów sprzed 10 lat, w moim przypadku winny był zużyty pasek napędowy przez który łapał spadek w obrotach przy 30 km/h.
Dzieki, bylem u klientki i znalazlem juz blad. ktos podlaczyl brame bez krancowek na zebatce i naped dostawal szalu , zamowilem juz je i bedzie Ok
Panowie potrzebuję małej pomocy po podłączeniu napędu bramy przesuwnej sprawdziłem na krótko czy działa, zadziałało zaprogramowałem 2 piloty i jak zacząłem podłączać czujki to pali mi się błąd i nie działa . Podłączyłem tx 0 do 0 1 do 1 drugą czujkę rx 0 do 0 1 do 1 3 wyjcie zmostkowałem z 4 i podłączyłem pod 8 i zrobiłem mostek pomiędzy 1 i 6 i mostek...
Zbyt słaby sygnał masy nadal sprawia mi problem. Podmieniłem tłumik napięć oznaczony nr 12 oraz obok niego kondensator, podmieniłem mosfety oznaczone 4 i 5 (zamówione o tych samych parametrach). Nie dało rezultatu masa znikoma na probówce lampka ledwie żarzy. Po podaniu masy bezpośrednio na wtryskiwacz ten się otwiera za każdym razem. Jedynie kiedy...
Ditech to naprawdę ciekawy wynalazek. Pompa paliwa elektryczna. Ale wtryskiwacz wtryskuje paliwo do komory wstępnej, do której podawane jest powietrze ze sprężarki tłoczkowej napędzanej od mimośrodowej przeciwwagi wału. Tu z tego co pamiętam tu ma być te 5bar. Dalej elektozawór grzybkowy wpuszczający bardzo bogatą mieszankę do cylindra, w którym jest...
Witam, Brama garażowa sterowana napędem DITEC 70R. Brama otwierała się bez problemu (z pilota i z przycisku) ale nie chce się zamykać. Słychać że silnik próbuje, ale brama nie jedzie. Podejrzenie padło na procesor. Po wymianie płytki na inna (na 100% sprawną) objaw po kilku cyklach prawidłowej pracy taki sam. Teraz podejrzany jest enkoder. Na tą chwilę...
Co prawda po czasie reaguję, ale zdaję sobie sprawę, że nie jesteś zadowolony z posiadanego fabrycznego rozwiązania, ale moim zdaniem ( przejechałem dwoma Trabantami ok. 160 tyś. km) ten system jest najpewniejszy dla silnika, oczywiście jeśli stosujmy właściwy olej i wymieszamy go. Po dłuższym postoju zawsze mieszałem "szabelką" paliwo w zbiorniku...
Siemka, mam apke sr na silniku piaggio (były ditech) i w piątek wiozę ją do mechanika na remont silnika, bo prawdopodobnie padł cylek, łożyska huczą itd.. Teraz mam pytanie, wał raczej wymienić? Ma nalatane ten skuter około 26k, jakie łożyska tam powinni włożyć i jaki wał pod cylinder 70? Do teraz miałem airsal sport 70 i latało to na prawdę zajefajnie,...
ditec napęd ditec pilot brama ditec
prądy termiczne stary egzamin zawodowy elektronik transmisja bezprzewodowy
naprawa udaru makita kabel brake radio
TPA3116DA – uszkodzenie kondensatorów 470µF po podaniu sygnału, przyczyny i dobór Low-ESR Kondensator X2 0,47 µF 275V/305V do odkurzacza Samsung SC4130 – jaki wybrać zamiennik?