Powodzenia Kolego, mam nadzieję że tym razem się uda.
Część zamieszczona na zdjęciu to jest element który mocuje pasek krokowy ( napędowy ) do karetki. Jeśli masz trochę wprawy i umiejetności technicznych to musisz zdemontować karetkę i wówczas będziesz mógł założyć owe zabezpieczenie ( mocowanie ) tak aby pasek przesuwajac poruszał także karetką. Zwróć uwagę że pasek w miejscu mocowania posiada coś w...
Mam taki pasek w zepsutym CX3650 - powinien być tej samej długości, bo te urządzenia mają prawie identyczne mechaniki, sam jakiś czas temu przekładałem z tego urządzenia do DX4850 kółko napinające ten pasek i uchwyt od niego.
Podstaw silnik napędu karetki.
Osobiście uważam że to nie głowica. Najlepiej wydrukować kilkanaście lini testu. Można wtedy łatwiej przeanalizować powtarzalność błedu. Następnie zamienić głowicę i test powtórzyć. Usterka spowodowana może być luzami na trybikach w napędzie karetki głowicy, luzami karetki lub zanieczyszczeniem mechanizmów napędu karetki. Na przykład dostanie się w...
Jeśli karetka trochę wyjechała to podejrzewam, że masz uszkodzony pasek zębaty napędu karetki. Przy wyłączonej drukarce ręcznie przesuń karetkę i obejrzyj pasek. Jakby co to będę miał taki pasek. O resztę pisz na PW.
jest to kod złego sygnału kontroli napędu karetki, jeżeli dzieje się tak podczas druku : uszkodzony enkoder uszkodzony silnik uszkodzona elektronika bez oględzin trudno powiedzieć
trzeba wymienić back up roller (taką małą rolęczkę )która dociska silnik space motora(silnik napędy karetki) do space rack (takiej czarnej listwy, jak długa zębatka)
Witam! Ten sam problem pojawił się po naprawieniu jednej z usterek. Jeszcze przed chwilą wałek główny papieru obracał się z niezmierną prędkością po czym drukarka waliła błędem " E ". Okazało się, zę enkoder pionowy (na głównym wałku) się odkleił. Po demontażu wszystkiego co konieczne by sie tam dostać i podkleić, złożyłem całość do kupy i zaczęło drukować....
czy płyty z naklejkami mogą mieć znaczący wpływ na mechanikę? Raczej nie, zawsze możesz sprawdzić czy na płycie bez naklejek taki problem występuje. Chyba masz jakąś płytę nagraną i fabrycznie "tłoczoną" b to sprawdzić? Opis dość lakoniczny, więc nie da się jednoznacznie powiedzieć co jest przyczyną - przeważnie źródłem "pyknięć" jest pęknięta zębatka...
Ściągasz sprężynki z wałka prowadzącego jedną zawleczke i karetka po wyciągnięciu wałka wypada. Albo lepiej zanieś to komuś co Ci to Zrobi. BO wystarczy dobrze pooglądać i dochodzisz do tego sam jak to zrobić.
Nie napisałeś czy drukarka drukuje !! Ogólnie jest tak.Po włączeniu drukarka musi sobie trochę pomielić,wtedy karetka jeździ sobie w prawo i w lewo.Karetka wie gdzie się zatrzymać dzięki przezroczystemu paskowi z kreskami (enkoder) biegnącym za karetką. Przeskoki paska zębatego o którym piszesz sugerują że karetka "nie wie" kiedy się zatrzymać albo...
Nagraj najlepiej jak to wygląda. Zdarzała się pęknięta zębatka na wale, ale częściej ze stacją są problemy.
caął seria 800 i 900 ma takie same
Czy Pasek jest na 100% dobrze założony? Bo to jest istotne. Czy cokolwiek smarowałeś?
W pierwszej kolejonści sprawdź pasek napedzajacy karetkę - czy aby są wszystkie ząbki na pasku. Z prawej strony na szynie po której jeździ karetka jest mechanizm który odpowiada za prawidłowy naciąg paska. Spodziewam sie że śruba nie jest dokręcona i przy większym obciążeniu ( w skrajnym prawym połozeniu karetki ) następuję luzowanie się paska ( ugina...
Poszukuję nr katalogowego paska napędu karetki. Pozdrawiam.
Witam Mam problem z tą drukarką, mianowicie w momencie parkowania karetki jak i przy otwarciu pokrywy zaczyna skakać po zębatce pasek napędu karetki tak jakby silnik próbował dalej ciągnąć karetkę w prawą stronę. Pasek pozycjonowania karetki jest wyczyszczony. Jednak po kilku zgrzytach drukuje normalnie. Proszę o jakieś wskazówki.
Potrzebuję nr katalogowy paska napedu karetki do HP Office Jet 6110 lub informacji do jakich jeszcze drukarek pasuje
W takim razie raz jeszcze przejrzał bym napęd karetki.
Napęd karetki: oś silniczka - duże koło na osi karkasu - małe koło na osi karkasu(niewidoczne z przodu umieszczone na tej samej osi tuż za dużym - z niego wychodzi najdłuższy pasek - kawałek widać na 3. zdjęciu) - koło wałka napędowego przekładni zmiennej - kółeczko wałka zdawczego przekładni zmiennej - koło karetki.
Tylko jak to podłączyć na stole czy raczej robiłeś to przy samochodzie. Piszą ludzie że winny czasem też może być silniczek od napędu karetki czy jak to się tam fachowo nazywa.
Zdejmij obudowę i przyglądnij się paskowi napędu karetki . Możliwe że jego czas dobiegł końca i zwyczajnie jest wytarty/ rozciągnięty dlatego karetka w ogóle nie rusza z miejsca .
pilnie kupię paski napędu karetki do 650 AO \ A1 płytę główną do 750 c gdzie mogę szukać poza euro-parts i tech serwis
No to pozostaje kwestia mechaniczna, pasek napędu, karetka lub encoder.
Witam wszystkich. Potrzebuję serwisówkę z instrukcją wymiany paska napędy karetki. Niby jest film jak to wykonać i już miałem przyjemność to robić ale mimo wszystko chciałbym mieć przy sobie serwisówkę do tego urządzenia. Dziękuję
Nie rozumiem - Czyta prawidłowo, a tylko licznik "skacze"? Jeśli nie - jeśli zacina się i przeskakuje i muzyka i licznik - Do sprawdzenia napęd wózka z laserem (karetki). Przede wszystkim zębatki i sam silnik.
zastanawiam się jak działa napęd ramienia głowic Dokładnie tak samo realizowany jest napęd karetki lasera w niektórych odtwarzaczach CD. Silnik liniowy po prostu.
Uszkodzony silnik napędu karetki, bardzo często się to zdarza.
Pewnie nie podpiąłeś silnika napędu karetki.
Sprawdź napęd karetki z laserem. Po mojemu jest gdzieś zacięcie - możliwe uszkodzenie zębatki na przykład.
problem z napędem karetki jak pisał kolega - wezwij serwis
Sama głowica to nie wszystko. Ona jest ściśle powiązana z np napędem karetki (enkoder na walku silnika) itd. Komunikacja z formaterem jest obustronna. Ale chyba bierzesz to pod uwagę...
sprawdź pasek napędu karetki i prowadnice po których karetka się przesuwa.
W tych drukarkach często wymieniałem silnik napędu karetki, albo padła elektronika.
Jak wygląda stacja serwisowa? Może konieczna konserwacja. W tym modelu padał silnik napędu karetki.
Do sprawdzenia : Kondensatory na płytce BD Board (PCB bezpośrednio pod mechaniką lasera), sanki (ślizgacze sanek), oraz trybiki w napędzie karetki.
Zdarzało mi się wymieniać silnik napędu karetki w tym modelu. Czy jak puścisz klika wydruków po rząd z panela drukarki, to wszystko ok?
Przyjrzyj się dobrze transoptorowi który siedzi w karetce (niekontakty, zabrudzenie) i jeśli wykluczyłeś powody czysto "mechaniczne" to pozostaje Ci kombinowanie z podmianą elektroniki - karetka i płyta PCA... aha czy mocno się grzeje silnik od napędu karetki?
Proponuję sprawdzić zębatki i ich mocowanie w module czyszczenia tuszy.Czasami potrafi coś tam pęknąć.Osobiście miałem przypadek że pękł mi trzpień zębatki napędu karetki.
W tej drukarce bardzo często pada silnik od napędu karetki z tuszami, zawsze zaczynam od jego podmiany a póżniej karetka , taśma, encoder i dopiero płyta główna.
wpisz w " szukaj " : 3420 Zacznij od konserwacji : - demontaż obudowy i stacji serwisowej - czyszczenie stacji serwisowej oraz elementów pozycjonujących - sprawdzenie taśmy napędu karetki
Jeśli pasek napędu karetki jest ok to podmień kartridże na sprawne. Dopiero wtedy będziesz mógł cokolwiek stwierdzić. Zobacz czy styki w karetce i kartridżach są czyste.
Najprawdopodobniej przesunięte jest kółko zębate w zespole napędu karetki. Skoryguj ustawienie i odrobiną kropelki zabezpiecz przed ponownym przesunięciem
Jedyny pasek jaki dojrzałem to ten od napędu karetki. Znajoma odkupiła od kogoś tam tę drukarkę za śmieszne pieniądze niby sprawną z tylko tuszami do wymiany. Przywiozła mi i stała tak długi czas. Teraz kupiłem tusze i... resztę historii już znasz.
Jest to wina wytartych ząbków na zębatce silnika napędu karetki. da sie to w pewnym stopniu podregulować w menu. Odezwij sie na PW
O ile dobrze pamiętam to papier pod głoiwcą jest prowadzony przez dwie pary rolek te wyjściowe napinają papier , musisz sparwdzić czy napęd na te rolki jest prawidłowo przekazywany jakiś pasek , poślizg sprzęgło coś takiego ale bez rozkręcenia maszyny się nie obejdzie. Tylko nie demontuj karetki i paska napędu karetki. Pozdr....
Witam wszystkich zainteresowanych . Problem został rozwiązany. Przyczyną były zużyte szczotki silnika napędu karetki (jednak!!!) . Po wymianie silnika ustapiło ewidentnie . Tak więc zamykam temat . pozdrawiam , Andrzej .
Zbyt duże opory w ruchu karetki spowodowane: 1.Nieorginalną, ciężkoprzesuwającą się kasetą barwiącą, 2.Brudem na wałku ślizgowym, 3.Brudem w przekładni napędu kasety barwiącej. jedno z powyższych lub wszystko na raz. I jeszcze odpowiedni naciąg paska zębatego napędu karetki też ma znaczenie.
Witam ponownie Otóż problem rozwiązał się, po wielogodzinnych walkach z tym ploterem, skapitulowałem. Postanowiłem że oddam klientowi ploter nie naprawiony, ale oczywiście wyciągnąłem swój pasek napędu karetki i założyłem stary. Ku mojemu zaskoczeniu ploter zadziałał na byle jak założonym, starym, poszarpanym pasku. Cholernie poirytowany założyłem ponownie...
Diody zapalają się zawsze na samym początku, następnie jest sprawdzany silnik napędu karetki, silnik transportu papieru a na końcu moduł czyszczący. Sprawdź ręcznie czy jak przesuwasz karetką to przesuwa się też pasek zębaty napędzający karetkę
...po otwarciu pokrywy karetka powinna wyjechać. Jeśli tego nie robi sprawdź czy nie pękł uchwyt mocujący karetkę do taśmy przenoszącej napęd z silnika. w hp serii np 34xx to częste uszkodzenie. Zgadzam się, jest to częste uszkodzenie w tych printerach - ale nawet jeśli jest urwane mocowanie napędu karetki to drukarka powinna się włączyć.
Sprzęt jw., na początku CD wogóle nie działało, po wyregulowaniu PR-ka, chodzi, ale czasem, szczególnie przy przesuwaniu karetki, przeskakuje i przerywa. Czy konieczna jest wymiana lasera (KSS 213B)? Czy powodem może byc napęd karetki? Pzdr.
Hej Zapomnij o jakichkolwiek schematach :) . Z tego co pamiętam ścisk (jego siła) jest regulowany z pozycji ustawień serwisowych. Choć nie koniecznie to musi być wina ustawień, problem może leżeć w samej mechanice karetki lub jakiejś niesprawności napędu ścisku.
Jest to błąd przewozu karetki. W designjet 1055 miałem komunikat check printhead path type (2) Przyczyną był pasek napędu karetki. W kilku miejscach brakowało ząbków. Guma ze starości wykruszyła się. A prowadnice czym smarowałeś? Proponuję wytrzeć smar bo może tworzyć dodatkowy opór dla karetki.
a karetka chodzi lużno czy można ją przesuwać ręką bez problemów. Jezeli nie to w karetce może być uszkodzony napęd tej karetki.
Mam zerwany pasek napędu karetek w takiej drukarce i nie mogę znaleźć numeru katalogowego, nie wiem czy HP przewidziało coś takiego do wymiany? Czy od innego modelu pasowałby taki pasek? Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i czy na pasku to koniec problemów? Damian :)
Może by tak do rolki z kas fiskalnych dorobić napęd w stylu magnetofonu szpulowego. Jako głowica zastosować głowicę skanera, ustawić ją na środku szklanej płyty i pozbawić napędu (paska napędowego). Oryginalny napęd karetki skanera przystosować do napędu "magnetofonu". Tylko pytanie, czy jest jakaś aplikacja, która przyjmie taki długi obrazek :) , Pozdrawiam....
Konstruuję prototyp pewnego urządzenia, potrzebuję zrealizować mechanizm zwijania i rozwijania; Wszystko fajnie tylko może jakieś dane, chociażby graniczne? Na jaką długość ma to działać? Z jaką siłą? Mniej więcej chociaż, na razie to jest futurystyka. Ja kiedyś wykorzystałem sprężynę napędu karetki z maszyny do pisania Optima jako samozamykacz do...
Odpowiedź na problem jest prosta, należy zdjąc obudowę z plotera i po lewej stronie w okolicy dzie parkuje karetka delikatnie napiąć pasek przenoszący napęd karetki, służy do tego prostyelemeny w kształcie ostrza który należy podnieśc lekko w górę. W ten sposób druk jodełkowy ustąpi. Proste
Witam, zdejmowałeś obudowę i patrzyłeś jak pracują mechanizmy bez niej? W starszej generacji drukarek na tusze rozdzielone, błąd 5100 pojawia się też, gdy karetka nie mogła docisnąć przełącznika napędu (położenie maksymalnie w prawo nad stacją serwisową). Przełącznik napędu to taka "skrzynia biegów". Jeśli jest wciskany przez karetkę, to napędza sam...
Okazuje się że niem mam nic co by było zbieżne z podaną długością. A czy jest możliwość dorobić pasek skracając dłuższy nap. klejąc. W drukarkach do napędu karetki wielokrotnie stosowałem dłuższe paski i robiłem skracanie ( węzeł przy pomocy elastycznej opaski ). Najistotniejszym problemem było tylko to że węzeł musiał znajdować się przy samej karetce...
Dzięki już lece coś wykombinować. Martwi mnie tylko jeszcze jedna rzecz, a mianowicie zgrzyt na silniku z napędu karetki. 3 razy mi sie coś takiego stało i niewiem czy rozkręcać to i sprawdzać czy zostawić to aż do momentu totalnego zepsucia?? (oczywiście po zgrzycie zaczynają migać równocześnie 2 diody) :?:
Witam, Kupię pasek napędu karetki do HP Officejet 150. Chyba taki sam jest w HP 100. Pozdrawiam.
jeśli mnie pamięć nie myli to masz problem z ruchem karetki orginału. Należałoby sprawdzic napęd czy wszystkie kólka są na miejscu a w szczególności stycznik czytający kierunek przesuwu a to jako praca domowa:0 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41...
Witam, posiadam drukarkę HP Officejet 7000, pojawił się problem z elementem przy pasku napędu karetki. Ma wytłoczony symbol S11).. Gdzie mogę dostać taki element? Pod jaką nazwą w ogóle go szukać? W załączniku dodaję zdjęcie uszkodzonego elementu http://obrazki.elektroda.pl/6223611900_1...
Chciałem połączyć pasek pod karetką i zakleić na stałe. Ale nie wiem o co chodzi z tym drugim wózkiem co jeździ równolegle z karetką. Jak to ustawić. Jakiś manual do tego macie??
problem polega na tym że karetka żle pozycjonuje przesuwa się po wałku nie płynnie lecz skokowo dobija do skrajnego lewego położenia i sygnalizuje błąd mrugając na przemian ledami drugim i trzecim.podejrzewam uszkodzenie silnika napędu karetki bądz uszkodzenie czujnika pozycjonera czy słusznie??? Zmienilem temat Wpis dokonany w dniu: 2006-02-07 o godzinie:...
Witam, miałem taki sam problem migała dioda "pause i open cover". Okazało się że pod silnikiem krokowym napędu karetki jest czujnik położenia karetki, który przesuwa zębatka. Zębatka musi znaleźć się w odpowiedniej pozycji jeżeli tego nie zrobi czujnik pokazuje błąd. Ja rozwiązałem to w prosty sposób spryskałem wszystkie zębatki WD-40 i po kilku restartach...
Dla szukających rozwiązania problemu błędu E-01 to nie żadne zacięcie papieru lecz błąd kalibracji karetki. Cała filozofia opiera się na przeczyszczeniu paska kalibracyjnego enkodera karetki oraz dodatkowo obrotowego wałka głównego napędu.
sprawdz z diagnostyki czy działa naped karetki , sprawdź paski napędu - czy coś nie haczy pozdr
To w takim układzie należy upewnić się co do sprawności poszczególnych modułów - płyta główna,moduł pobierania papieru a zwłaszcza silnik napędu, zespół karetki z silnikiem włącznie.Ja to robię na zasadzie podmiany poszczególnym podzespołów. Stawiał bym na karetkę lub jej napęd.
Witam ponownie Niestety podmiana głowic nic nie zmienia.Objaw jest taki,że kiedy karetka dojedzie do lewego krańca, rolki wykonują krótki ruch a silnik od napędu karetki nie rozłącza się ani nie zmienia kierunku,natomiast jeżeli pokrywa jest otwarta po włączeniu drukarki karetka dojżdża do lewego krańca a potem wraca do prawego,więc bez wyłączenia zasilania...
Przesuń karetkę max w prawo/po wykonaniu czynności które opisał kolega powyżej/ i wtedy ja wyjmiesz, ale uważaj na napęd pod karetką, jak sie rozsypią kółka, to zycze powodzenia :-)
Albo pasek zębaty przeskoczył o 1 lub 2 ząbki,albo nastąpiło "ścięcie" na osi silnika napędowego. Wczoraj przestawiłem o kilkadziesiąt ząbków pasek. Wszystko j.w. Ale stwierdziłem że silnik ma duży luz na panewkach i on się blokuje a potem elektronika głupieje. Czy ktoś ma pojęcie gdzie kupić sprawny silnik napędu karetki (nierozbieralny) do tej drukarki.
Przypomniało mi się co to jet w tych maszynach EE . Ten symbol się wyświetla jeśli mechanizm napędy karetki nie jest w pozycji "home". Samą karetkę można ustawić w tej pozycji po zwolnieniu spustu pod pokrywą oryginału ale sam mechanizm nie został usyawiony . jak odkręcisz tylnią pokrywę to zobaczysz łańcuch z bolcem który zaczepia za zaczep karetki....
Według mnie jest to właśnie część zaczepu łączącego pasek napędowy z karetką - tyle, że nie ta mała, która często pęka, tylko ta druga, większa. O ile pamiętam, jest ona przykręcona śrubką do karetki. W sprawnej drukarce mniejsza część znajduje się wewnątrz (po tej wklęsłej stronie) tej większej, a pasek napędowy jest zaklinowany między nimi. Dodano...
Temat zapewne nie raz wałkowany. Mój odtwarzacz Pioneer PD 4300 leżąc normalnie poziomo przeskakuje o kilkadziesiąt sekund, kilka sekund gra i przeskok o kilkadziesiąt sekund i tak aż do końca płyty. Zauważyłem, że jak postawię go pionowo działa idealnie. Moja prośba o sugestie, porady usunięcia problemu. Przesmarować? Problem z silnikiem napędu karetki,...
Stukanie jest rytmiczne Przyczyna może leżeć w samym CD i jego napędzie karetki z laserem (Slide). Ta karetka nie przesuwa się cały czas jednostajnie, a skokami po kilka mm (ogniskowanie załatwia śledzenie ścieżki). Soczewka podczas odtwarzania nie ma prawa stukać - gdyby tak się działo, to płyta nie byłaby odtwarzana. nie występuje na wszystkich płytach...
Podmieniłem laser na KHM-313AAM (taki przyszedł, choć zamówiłem AAA). Wszystko co mnie interesuje działa, czyli: - Audio CD (tłoczone) - Audio CD-R (nagrywane) - SACD (tłoczone) - DVD (tłoczone) Sam napęd karetki jest ciut inny wymiarami, to znaczy silnik napędzający talerzyk jest w ciut innym miejscu niż w oryginalnym laserze. Niestety zaimplikowało...
witam. Odłącz kabelek usb, podnies pokrywe, przesun reką karetkę na środek, wciśnij i trzymaj czujnik otwarcia klapy po lewej stronie pod klapą i sprawdz między czasie czy porusza sie pasek od karetki. Jesli na 100% jestes przekonany ze pasek ten napewno dobrze trzyma sie karetki i nie jest zerwany jak w wiekszosci przypadkow.. to takie sa mozliwosci:...
Jak ma szukać lead-in bez płyty w napędzie? Prawidłowa praca to w momencie zamknięcia klapki karetka dojeżdża do silnika, laser sprawdza obecność płyty i wtedy odbywa się próba odczytu, w przypadku braku płyty jest cisza. Tu ewidentnie widać że napęd próbuje na siłę dociągnąć karetkę do silnika bo nie widzi że ta już się tam znajduje.
Witam.Możesz powiedzieć czy przy przełączeniu dźwigni papieru "na perforację"- występuje ten sam błąd i czy po wystąpieniu błędu, z panela da się operować przesuwem papieru (park, load) ?czy też panel całkowicie się blokuje? Oraz czy zawsze karetka staje w tym samym miejscu i czy swobodnie się przesuwa w wyłączonej drukarce-w tych drukarkach zacięcia...
TYdzień temu naprawiałem dokładnie to samo. Problem był w silniku napędu karetki, pękło mocowanie górnej tulejki-łożyska ślizgowego ośki silnika; jak sie zdejmie ten czarny zespół napędu taśmy to widać z góry tukejke. Ustawiłem dobrze silnik w osi, założyłem tulejke i te resztki odłamane plastyku i zalałem Distalem, chodzi dobrze a pracuje po 8 godz...
Problemy z tym ustrojstwem spędzają mi sen z powiek. Zaczęło się od paska napędu karetki, potem problemy z tuszami, głowicami. Aktualnie podczas wydruku np. testu następuje blokada w okolicach prawej strony, po wyjściu z zespołu parkowania, już nad papierem. Nie dzieje się to w tym samym miejscu ale obszar blokady nie jest duży, (kilka centymetrów)....
Witam, jak w temacie poszukuje paska napędu karetki do w/w drukarki, może być używany.
Najprawdopodobniej uszkodzone koło zębate przy napędzie stacji serwisowej. Wystarczy zdjąć prawy bok drukarki.
Google mnie tu rzuciło, zatem pytam autora wątku, jak skończyła się sprawa. Jeśli chodzi o pasek "zębaty" do napędu karetki to u mnie w mieście tylko ze szrotów. I bardzo dziwne byłoby, gdyby on skrzypiał. Mam przed sobą dwa egzemplarze i350, w jednym jest dziwne zachowanie dolnego wałka gumowego w podajniku papieru. Gdy ma się kręcić- stoi. Przeskoczyło...
Witam. Błąd który opisujesz to jest blokada karetki Może być kilka przyczyn - zatarta karetka na prowadnicy - uszkodzony pasek napędu - uszkodzony silnik karetki - mało spotykany problem - zanieczyszczony encoder - uszkodzona elektronika karetki - obce ciało które blokuje karetkę Pozdrawiam
Już spieszę ze szczegółami: sprawdziłem tasiemki, próbowałem czyścić soczewkę (izopropanol+watka na zapałce). Nie rozbierałem (na razie :-)), gdyż jest to CD wewnętrzny i nie da rady zaglądać do środka w czasie jego działania. Karetka jest na ślimaku. Przesunąłem ją kręcąc ślimakiem (pincetą), po zamknięciu szuflady i jej wysunięciu okazało się, że...
Witam. Mam drukarke igłową STAR lc 15-PL. Czy ktoś może ma sprawdzone sposoby regeneracji tasmy drukującej w drukarkach igłowych ? Czy tą drukarke można jakoś udoskonalić np. wgrywając nowy eprom albo coś w tym stylu. Kamil Co masz na myśli pisząc udoskonalić ? Jeśli chodzi o szybkość druku to niestety niewiele się da zrobić ponieważ szybkość tą ogranicza...
Podejrzewam silnik przesuwu głowicy A ja raczej bym sprawdził stan lasera i zębatek (o ile tam są w napędzie posuwu karetki). W wielu starszych odtwarzaczach pękała zębatka na osi silniczka, przez co blokowała do pewnego momentu obrót silnika a więc i posuw karetki lasera. Do sprawdzenia także jak realizowane jest zawieszenie mechaniki lasera - na...
Witam. Jeżeli karetka była wyjmowana, to może być rozregulowany układ prowadnicy karetki (niewłaściwa wysokość karetki nad papierem). Po obu stronach prowadnicy znajdują się zaczepy, które muszą być ustawione we właściwym położeniu. Mogłeś również odwrotnie włożyć prowadnicę w dźwignię regulacji grubości papieru (wajcha z prawej strony prowadnicy)....
Jedyne co mi przychodzi do głowy to regulacja szczeliny między głowicą a wałkiem (na ustawieniu dzwigienki na "najcieńszy papier" powinna mieć ok 0,6 mm). A co do mechanizmu to nie daj się zwieść.. potrafi mocno grzechotać.. zresztą rozbierz karetkę i obejrzyj zębatkę nowa w powiększeniu grzbiet zębu powinna mieć taki \_/ jeśli ma taki \/ (czyli na...
Element uzbrojony w sprężynki ze zdjęcia po prawej stronie montujesz tak jak na pierwszym zdjęciu. Z tym że ta wystająca wypustka którą zaznaczyłem na zdjęciu musi być ustawiona do góry. O nią zaczepia karetka i przesuwa ją załączając napęd. http://obrazki.elektroda.net/4_127378931...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj tu. Dodano po 5 Czasami kod który pokazuje drukarka jest nie prawdziwy. W moim z jednych przypadków pomogła wymiana silnika napędu karetki. Oczywiście wyczyść również dobrze tachometr. Epson się nie przyznaje do tego ale życie tych drukarek kończy się przy 500k str. Dodano po 8 Mam tylko do...
Mam taką maszynę w biurze i też potrafiła być tak kapryśna jak ją pierwszy raz odpaliłem. Objawy ktore opisujesz w pierwszym poście są czysto mechaniczne. Zacznij od wyczysczenia prowadnic karetki. W trakcie przesuwu karetki dochodzi do blokowania się łożysk ślizgowych i do opóźnień w przesuwie. W czasie kalibracji, procesor zlicza impulsy z czujnika...
Witaj. Długo masz ta drukarkę? może trzeba zrobić konserwacje, czyli przeczyścić rolki i nasmarować napędy i prowadnice karetki. Pozdrawiam.
A sprawdziłeś czy karetka lasera nie blokuje się podczas przesuwu? Sprawdziłeś silnik sled?
Karetka jeździ, bo można wybierać kawałki z płyty, nawet dość odległe od początku. Jedyne rozsądne wytłumaczenie, to uszkodzony (wyeksploatowany) laser. Kup SFP 101N 16 pin (o ile dobrze policzyłem), wymień. Proponuję od razu z całą mechaniką - koszt niewiele większy, a pewność, że są nowe silniki. http://www.impelshop.com/index.php Tu jest taki napęd...
enkoder karetki błąd karetki czyszczenie karetki
zacięcie stacji serwisowej zworka pinem cordoba pompa paliwa
uniden ubc125xlt 4558d wzmacniacz
Ustawienie przerwy magneto w pilarkach Stihl, Husqvarna, Echo – optymalna szczelina i procedura Falownik fotowoltaiczny: czy uziemienie jednego bieguna daje fazę i zero? On-grid, off-grid, normy