Proponuje - Suchy smar z PTFE ( teflon ).
Dodam że akcja WD40 raczej problem nasiliła Wydaję mi się że to był duży błąd. Jeżeli nie ma mechanicznego uszkodzenia, to spróbuj teraz wymyć dokładnie ten zamek a następnie (za pewnie będziesz musiał zakupić) zasypać zamek pyłem grafitowym. Jak dla mnie to najlepszy sposób aby nie tylko Gerda dobrze pracowała. Ja pył grafitowy stosuję do wszystkich...
Przy okazji sprawdż stan zużycia krzywek (popychaczy) i nasmaruj mechanizmy.
Oddaj auto do sprawdzenia w ręce mechanika/warsztatu i powyższe info uzyskasz. Poza planowanym serwisem, należy sprawdzić stan rzeczywisty różnych podzespołów/elementów, a to trzeba widzieć/dotknąć ;D Ja dorzucam: -nasmarować zamki i ograniczniki drzwi/pokrywy silnika/bagażnika (rzadko wykonywane = niewiedza) -uszczelki drzwi -pasy bezpieczeństwa (powinno...
Spróbuj nasmarować zamek, jak nie był używany przez lata to teraz jest problem. Jak nie dasz rady to pozostaje wezwanie "włamywacza".
Może być również kawałek zwykłej świeczki, wystarczy przetrzeć linkę. Świeczką to możesz nasmarować zamek błyskawiczny. Tu chodzi o efekt odwrotny, jakim jest zwiększenie tarcia. A ten efekt zapewni właśnie kalafonia.
No to musisz nasmarować zamek najlepiej smarem w spraju. Pewnie się zaciął.
Ustawić, nasmarować zamki i zawiasy.
Ewentualnie nasmaruj zamek.
Jeśli kluczyk nie wchodzi do zamka, lub wchodzi ale się nie przekręca, trzeba strzykawką wtrysnąć ocet, parę razy co kilka godzin. Te zamki są robione z jakiegoś stopu aluminium i jak woda wypłuka smar, bardzo szybko śniedzieją i blokują się. Siłowe próby kończą się połamaniem elementów zamka. Po otwarciu dokładnie trzeba wypłukać wnętrze drzwi. Zamek...
drzwi odblokowane bez ściągania tapicerki. pomógł stary, trochę filmowy sposób. nasmarowałem zamek i zobaczymy czy będzie ok. jak na razie nie zacina się.
Otworz od wewnatrz, wyjmij i nasmaruj zamek. Pozdrawiam, Georges
oki dzieki sprawdze silownik i nasmaruje zamek z dzwignia
Stare auto,jeżeli montaż siłowników prawidłowy i zasilanie dobrze podpięte to nasmaruj zamki.
niestety chyba to drugie. proponuję zdjąć tapicerkę z drzwi i zamontować je raz jeszcze.przy okazji dobrze nasmarować zamek
Przed nasmarowaniem zamka, trzeba dokładnie go umyć w benzynie, dmuchnąć powietrzem, sprawdzić stan mechanizmów (przecież to wiekowe auto) i dopiero oliwić. Przed montażem w drzwi sprawdzić działanie zamka.
Nasmarować specjalnym smarem do zamków. Nie używać WD40 i podobnych bo całkiem wyzionie ducha po pewnym czasie. Wielkie dzięki, pomogło! Dodano po 33 Nasmarowałem zamek specjalnym smarem.
Pytałem o element wewnątrz silnika. Jest tam, czy go nie ma? Silniczek ma wewnątrz tylko gniazda na te blaszki (które idą od wtyczki) i są one zgrzane ze sprężystymi blaszkami ze szczotkami na końcu. Nic innego nie zauważyłem. Nie widziałem też śladów żadnej spalenizny, raptem czarny pyłek z iskrzenia szczotek ale to chyba normalne. Silniczka nie sprawdzałem...
Jest jakiś sposób, by to rozwiązać? Rozebrać zamek, wysuszyć i nasmarować drzwi przymarzają Przesmarować uszczelki olejem silikonowym Byłem nawet u mechanika, który rozebrał zamek, wyczyścił z kurzu, całego syfu, który się tam nagromadził Jesteś tego w 100% pewny ?
Zamek wyczyściłem i nasmarowałem i na razie działa.
Sprawdź czy poprawnie działą siłownik w drzwiach kierowcy, ew. nasmaruj zamek, bo może zbyt ciężko chodzi i siłownik raz go da radę przerzucić, a raz nie. To tak na początek.
Siłowniki się kończą albo zamki nasmarować.
Problem był w przycinającej się zapadce zamka. Została nasmarowana i chodzi elegancko. Od razu klapa zamyka się bez potrzeby trzaskania 😉. Trzeba pamiętać, żeby próbować otwierać awaryjnie, przy podpiętym do instalacji zamku.
(at)kamilnn Coś mi się wydaje, że ten "kolega" celowo wpakował Cię na minę. Napisałeś, że wcześniej naprawiał silniczek zamka. No to potrafił naprawić silniczek, a nie potrafił nasmarować zamków?
Witam. Jak kupiłem asterkę to miałem takie same objawy. Rozebrałem zamek w tylnych lewych drzwiach wyczyściłem, nasmarowałem i zamek chodzi. w pozostałych drzwiach drzwiach wystarczyło zdjąć tapicerkę i zamek spryskać WD-40. Zamki działają do dzisiaj.
dzisiaj ponownie wyczyściłem zamki i nasmarowałem smarem silikonowym, w zamkach dołożyłem sprężynki i zobacze po kilku dniach jak sie to zachowuje
Przerabiałem ten problem w mojej Astrze. Wg porad z internetu przełożyłem blaszki zapadek z uszkodzonego bębenka do nowego ( straszny syf, ale działa) i wykorzystałem ori kluczyk z immo i pilotem do centralnego zamka. Kluczyki z nowej wkładki leżą gdzieś... Trzeba tylko uważać na kolejność i maluteńkie sprężynki aby nie uciekły. Przed włożeniem wkładki...
Pomogło rozebranie, nasmarowanie.
Możliwe, że siłowniki za słabe są, albo za daleko zamontowałeś i nie sięgają do końca. Spróbuj nasmarować zamki. Jak pomoże chociaż na chwilę, to słabe siłowniki. Ale tego sie nie reguluje. Dodano po 45 Pisz małymi literami, bo mod wywali do kosza.
Należy dokładnie wyczyścić i nasmarować wkładkę zamka, jeśli było kręcone na siłę, wkładka do wymiany.
Kolego w polówkach, seatach jest problem z zamazaniem zamków i ich zanieczyszczeniem, typowa usterka (zamków wewnątrz drzwi nie z wkładką do kluczyka) zacznij od wyjęcia, oczyszczenia a potem nasmarowania zamka kierowcy powinno pomóc ale trzeba to zrobić ze wszystkimi zamkami skończą się problemy z zamarzaniem i niepoprawnym działaniem centralnego zamka....
Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu pojawił się u mnie problem z elektrozaczepem furtki. Elektrozaczep z funkcją pamięci . Na początku był problem z otwieraniem furtki tzn mimo że elektrozaczep zadziałał nie mogłem otworzyć furtki. Nieraz musiałem bardzo mocno szarpnąć by otworzyć. Pomyślałem że nasmaruje zamek i psiknąłem na niego trochę smarem wurth....
cris52 napisał nie ma mozliwosci przekrecenia kluczem albo nasmaruj wkładkę zamka albo masz wyrobiony kluczyk / lub wkładke/
Prawdopodobnie zamarzły mechanizmy zamków. Trzeba by rozebrać tapicerki drzwi, przemyć mechanizmy usuwając stary zużyty smar i nasmarować niewielką ilością jakiegoś syntetycznego smaru trące o siebie elementy.
Witam. Od 2-3 lat posiadam problem z zamkiem od strony kierowcy. Problem nasila się z roku na rok i jest tym większy im niższa jest temperatura otoczenia. Zamek drzwi kierowcy nie rygluje od wewnątrz pozostałych drzwi, jak i przekręcanie kluczykiem od zewnątrz również ich nie zamyka. Zamykanie drzwi od strony pasażera odbywa się prawidłowo zarówno od...
Centralny z pilota działa i tak jest teraz.A co będzie jak nie zadziała w żądanej chwili .Mimo posiadania kompl. kluczyków będę wybijał sobie szyby? Możesz chyba otworzyć drzwi od strony pasażera i klamką wewnętrzną drzwi od kierowcy. Używałeś WD40 a to wypłukuje smar i kurz nagromadzony na zapadkach . Warto nasmarować teraz zamek np białym smarem...
Siłownik , blokuje tylko rygiel , wiec może być problem z samym zamkiem, rozebrać wyczyścić , nasmarować
Witam, jak rozumiem, masz wilgoć/wodę, która zamarzła w zamku? Kluczyk czy zamek elektroniczny? Doraźnie możesz użyć "odmrażacza/deicer" w płynie lub czystego alkoholu etylowego/propylowego. Będzie powoli mieszał się z wodą z wytopionego lodu i ją wyprze. Po takim zabiegu należy zamek nasmarować odpowiednim smarem na niskie temperatury. Na przyszłość...
Tylko ,że olej z kurzem po pewnym czasie uszkodzi wkładkę na amen . Przemyj po spryskaniu WD np. isopropanolem w sprayu -do kupienia w sklepach elektronicznych. Zapewne używałeś odmrażacza w zimie. Sam zamek nasmaruj wazeliną bezkwasową i będzie działać -sprawdzony patent.
Zrobione wyjąłem zamek z drzwi nasmarowałem go i wszystko okey Ale dzieki za informacje zamykam temat
W siłownikach zamków, wymontować zamki, dokładnie umyć i nasmarować wazeliną techniczną albo smarem maszynowym.
ja troszke o wd-40 nie jest srodkiem smarujacym musisz jeszcze go nasmarować gdyż stanie zamek wd spenetrowało zamek ale i smar który był faktycznie pomógł ruszyć zamek ale nie smaruje trzeba jeszcze go przesmarowac
a czy widac ze chce go wciagac a nie daje rady? jesli tak to zamek do wymoczenia w benzyce a potem dobre nasmarowanie.
Ty chcesz go wyczyścić z zewnątrz żeby się błyszczał, czy chcesz nasmarować mechanizm? Jaki to zamek?
No i nie kosi :( siłowniki sprawdzone zamki nasmarowane przelotki też sprawdzone. Coś jest chyba nie tak z tym modułem starującym... Panie witku??
Witam . Czesto taki przypadek występuje w niedomykaniu zamka w których jest siłownik "master" ciężko działający zamek nie pozwala siłownikowi na jego pełne zamknięcie lub otwarcie. Oczysc i zamek i nasmaruj go
Temat dotyczył zamka 3D1837016AC do Golfa V 2006r 3D. Szczególne podziękowania dla grala1 oraz wszystkim co wzięli udział w dyskusji, każdy coś wniósł do tematu ważne wskazówki i uwagi. Kolejny pod temat zakończony naprawy auta https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zepsuł ci się zamek -najlepiej go napraw. Sama naprawa...
Zamek zalepił się brudem. Trzeba zdemontować, wyczyścić, nasmarować i zamontować. Psikanie w niego płynami może pomóc ale często smar wewnątrz zalepia się brudem i zapadki się blokują uniemożliwiając otwarcie.
Pomogło nasmarowanie wnętrza drzwi smarem tzn. cięgna , zamki , siłowniki itp.
zastosowałem do niego elektrozaczep orno or-ez-4004 Jednak już po kilku otwarciach zerwały się gwinty mocujące do szyldu , gwint jest bardzo płytki i w aluminium, z tego co widzę wszystkie takie są z serii r3,r4,r5 czy są może jakieś porządniejsze ? zastanawiam się nad zamontowaniem r1, lub r2 one są zintegrowane z szyldem.. proszę was o jakieś rady......
Wyjąć cały zamek, wymyć, nasmarować, miernikiem sprawdzić czy do siłownika dochodzi napięcie. Stwierdzisz wtedy czy uszkodzony jest siłownik, czy też nie dochodzi do niego sterowanie.
wymyj dobrze zamki i nasmaruj na nowo albo czekaj do wiosny bedzie cieplo i beda sie otwierac
na początek sprawdź zamki (ewentualnie wyczyść i nasmaruj) rygle muszą pracować bez większych oporów, sprawdź połączenia (wtyczki).
Już sobie poradziłem, wystarczyło nasmarować wszystkie siłowniki.
Sąsiad miał podobny przypadek w xsarze (nie picasso) ale chyba zasada podobna. Co zrobił: 1. Rozmontował i nasmarował mechanizm zamka wraz z popychaczami i siłownikiem 2. Poprawił przewody i przede wszystkim wtyczkę wchodzącą w drzwi. I się naprawiło. Jak sam twierdzi bez sensu że robił wszystko razem i nie zna tak naprawdę przyczyny awarii. Sam mówi...
ja bym przesmarowalem zamek. mialem podobny problem w drzwiach kierowcy, porzadne nasmarowanie pomoglo
Wyczyść zamki i dokładnie nasmaruj
Jest jakiś patent na to? Jest- wymontować zamki, dokładnie umyć na błysk i nasmarować smarem maszynowym albo wazeliną techniczną.
[quote="Luchs"],bo mi zamarzaja drzwi i nie wiem czy to uszczelka czy zamek centralnego Nasmaruj uszczelki dzwi wazelina kosmetyczna wtedy nie przymarzna do dzwi i wykluczysz jedno z pytan
na stronie Internetowego Klubu Seata jest opisane krok po kroku jak rozberac i nasmarowac zamki aby nie zamarzaly...
Proponuję wyciągnąć zamek umyć i dobrze nasmarować.
Prawdopodobnie jest to usterka mechaniczna w samym zamku wymaga wymycia i nasmarowania mechanizmów a w niektórych przypadkach wymiany na nowy .
A jakiego rodzaju to jest zamek? Moim zdaniem jedyna na prawdę skuteczna i sensowna metoda to rozebrać go, porządnie wyczyścić, ewentualnie naprawić co się zużyło, nasmarować i złożyć do kupy.
Wykręć zamki drzwiowe (te które się ryglują w słupkach), rozbierz, wyczyść i nasmaruj. Podstawowa przyczyna wariowania centralnego zamka. Gdy siłowniki napotykają nadmierny opór, zaczynają tak właśnie wariować. Przynajmniej w przypadku Sierry i Mondeo tak jest.
Błahahahahahhahahahahaha. :lol: No ja się nie dziwie że problem rozwiązany. W końcu wiosna przyszła. Ale kolega napisał w jaki sposób się to skończyło, to się chwali :D Dla potomnych. Problemem jest nie tyle wilgoć, która zamarza na mechaniżmie zamka. Ile pył (brud) który przylepiał się przez lata do substancji, którą zostały nasmarowane owe mechanizmy....
Te zamki lubią łapać wodę - powinna tam być od góry osłona, ale nie zawsze jest. Tak więc albo zatarł się element uruchamiający switcha, albo sam switch dostał wody i skończył życie. Na początek możesz wymontować zamek, porządnie go wypłukać i nasmarować. Bardzo często to pomaga. Jeżeli uszkodzenie nie ustąpi, to niestety wymiana - zamek jest nierozbieralny....
jak masz chęć to go sobie rozbierz, przynajmniej zobaczysz co jest w środku. Ja rozebrałem nasmarowałem i jest git!
Jak w temacie. Przy otwieraniu auta rygiel odskoczył "nie całkiem". Trochę mi było "śpieszno" więc zatrzasnąłem drzwi kierowcy "Na Chama"........i to był chyba mój błąd. Teraz drzwi są nie do otworzenia. Nasmarowałem WD40 zamek i odczekałem 24h. Klameczka zewnętrzna i wewnętrzna chodzą leciutko, za leciutko rzekłbym, bo nie ma momentu "chwytania" cięgła...
Witajcie W moim POLO III FL 1.9 SDI 2000r. nie działają przednie szyby elektryczne i centralny zamek z pilota i przycisków w drzwiach kierowcy. Jeśli chodzi o szyby to w przypadku szyby po stronie kierowcy nie reaguje ona wcale. Przy próbie otwarcia szyby pasażera słychać "pyknięcie". Takie jakby była próba otwarcia szyby. Co do centralnego zamka to...
Witam, Mam taki problem, że w belkach dachowych wkładki są "zastane". Kluczyk w ogóle nie wchodzi. Psikam od tygodnia kilka razy dziennie smarem silikonowym cx80. ale nic się nie zmienia. Klucz dalej nie chce wejść. Przyszedł mi do głowy pomysł, żeby popsikać odrdzewiaczem ( mam odrdzewiacz do zapieczonych śrub wurth), a gdy zamek ruszy nasmarować go...
VW Passat b5 kombi 1.6 LPG 1998 , mam problem z tylnią wycieraczką klapy w kombi, działa skokowo, zacina się, co nasmarować? Jest tam też mechanizm zamka automatycznego.Czy jest gdzieś miejsce gdzie mogę wlać np. wd40 lub innego smaru?
Moim zdaniem, problem jest czysto mechaniczny, zamki należało by dokładnie umyć z resztek smarów i mazideł, którymi zostały poczęstowane, a później nasmarować właściwym smarem do tego celu. Zamek musi "chodzić" lekko. W przeciwnym razie siłowniki albo szybko się zniszczą albo w ogóle nie zadziałają.
wyciagnij zamki drzwi i je nobrze nasmaruj oraz zobacz czy silowniki i prety laczace je z zamkiem sa ulozone prostoliniowo. jak to niepomoze to pozostaje zalozenie silowników 5kg.
Nie ma sensu kupować nowego bo ten jest dobry, wymaga tylko nasmarowania i sprawdzenia ucha, bo sie troche zacina :/
To musisz rozebrać zamek, żeby go wyczyścić i nasmarować, przy okazji spojrzysz na elektronikę. Proponuję się tym zająć, żeby nie zaciął się na zamkniętych drzwiach, wtedy nie można otworzyć drzwi ani klamką od środka ani od zewnątrz.
Nie mogę w pełni otworzyć zamka, żeby schować te metalowe pręty do końca, pokrętło zaczyna stawiać opór i nie chce naskoczyć, bo w przedziale 10% - 100% chodzi normalnie.. Pewnie tego zamka nie da się rozebrać, żeby przeczyścić i nasmarować? Wygląda podobnie jak ten: https://obrazki.elektroda.pl/5095669000_...
Kolega nie wspomniał dlaczego. Otóż przyczyną może być zamarznięcie zamka drzwi Standardowa wada tych samochodów. Raz na 20 lat należy wyczyścić i nasmarować olejem mechanizm wewnętrznego zamka i samego rygla.
Sytuacja jest deczko patowa :D Napsikałem i nasmarowałem ze wszystkich możliwych stron. Zamek daje się zamknąć ręcznie, co prawda najlepiej w 2 osoby ale da się :P Na początku jest wrażenie oporu, ale idzie to przełamać, w każdym bądź razie ciężko zauważyć jakieś mechaniczne uszkodzenie. Jest rozwiązanie zagadki :) ! Zaznaczone zielonymi strzałkami...
Zapytam się mechanika czy może podregulować zamek. Przed chwilą zaś znalazłam, że ASO stosuje taśmę w tego typu usterkach (chmm... byłam wczoraj w ASO i wcale tego nie zrobili tylko powiedzieli że to normalne trzeszczenie tapicerki....). W nocy dzisiaj nie mogłam spać i wtedy wyczytałam o tym zamku, ale mniejsza z tym. W każdym razie, obwija się się...
Jak się okazało zamek jest teoretycznie nierozbieralny - klejony. Szarą część można jednak oderwać. W środku znajdują się dwa przełączniki do których można się bez problemu dostać. Ślizgi przełączników były zaśniedziałe. Po oczyszczeniu, nasmarowaniu i ponownym sklejeniu obudowy zamek działa jak należy. Zamieszczam zdjęcia zamka .Temat zamykam. Dziękuję...
Co mogło się stać Zepsuło się ! Nie sprawdziłeś i nie napisałeś nawet czy centralny zamek jest fabryczny czy oryginalny. Rozbierz tapicerkę drzwi, sprawdź jak mechanicznie pracuje siłownik. Nasmaruj, pozbądź się wszystkich oporów w pracy zamka i siłownika - ewentualnie wymień siłownik lub zamek.
Jakiś porządny preparat penetrujący w zamek od kalpy i dać mu trochę czasu na zadziałanie, może uda się otworzyć. Podstawowy błąd przy używaniu centralnego z pilota to zapominanie że bębenki zamków też raz kiedyś wypadało by rozruszać i nasmarować. To że akumulator jest nowy nie oznacza że nie mógł paść więc można by też spróbować podpiąć się z zasilaniem...
mam rozwalony ten zamek centralny w bagażniku nasmarowałem go ale to nie to. ten tryb się wytarł albo ślimacznica bo przeskakuje jak by nie mógł załapać. wiesz i dla tego tak szumi "szrryy" :D
to nie jest wskaźnik spalania tylko poziom oleju w misce olejowej i skoro idzie na max przy włączaniu kluczyka, to znaczy, że masz pełny stan oleju i to dobrze ja podsufitki podczepiam szpileczkami wsadzanymi prawie poziomo :) co do zamka to pewnie mechanizm jest cały zasyfiony albo i zardzewiały - pewnie pomoże obfite napsikanie WD40 w mechanizm zamka...
Witam! Mam problem gdyż zacinał mi się zamek w bagażniku i chciałem go trochę nasmarować takim preparatem i zablokowałem ręcznie tą zapadkę od tylnej klapy bagażnika i teraz nie mogę zamknąć klapy, bo mi odbija a z centralnego nie da rady bo nie zamykał mi centralny klapy. Jak to odblokować ręcznie ? Mowa o Opel Astra F.
Jak od środka nie działa, to chyba powinieneś sprawdzić zamki, przeczyścić, nasmarować, zobaczyć co tam "piszczy w środku drzwi" że ręcznie nie zablokujesz zamka. Mogło przyrdzewieć i nie blokuje... a tego bez zdjęcia boczków drzwi chyba nie zrobisz. Przy mrozie mogą też zamarzać zamki, przy czym nie piszę o bardziej popularnej wkładce i kluczyku, tylko...
Przyczyną mogą być zbyt duże opory mechaniczne, polecałbym nasmarowanie połączeń mechanicznych łącznie z siłownikami
Dzień Dobry Proszę o Pomoc. Z dnia na dzień przestał mi reagować zamek w tylnej klapie po zamknięciu klapy światło bagażnika gaśnie lecz pali się kontrolka na desce rozdzielczej że jest on otwarty. Słychać że silniczek chodzi tylko tak jakby nie chce złapać. Co może być przyczyną?: -wymiana zamka? -coś z elektryką? Czy wystarczy go nasmarować WD 40...
Przeczyść z brudu i nasmaruj dobrze.
witam, do tej pory otwieranie klapy działa bez zarzutu z pilota i z mikrostyku rozwiązanie problemu polegało na polutowaniu i zaizolowaniu kabli wychodzących z klapy bagażnika a następnie rozebraniu siłownika zamka i jego gruntownym przeczyszczeniu i nasmarowaniu, więc temat zamykam.
Rozbierz tapicerkę, wyjmij zamek i przemyj go, wysusz, nasmaruj. Zazwyczaj w tych samochodach problemem są mechaniczne opory starego, brudnego, zmarzniętego zamka. Siłownik nie potrafi "uciągnąć" cięgna blokady. Sprawdź ręką, czy "czerwone pokrętło" blokady drzwi przy klameczce wewnątrz drzwi łatwo się "obraca" we wszystkich drzwiach. Powodem może też...
a jednak nie do końca, rozebrałem jeden zamek , brak śladów uszkodzeń, wszystkie sprężynki całe, nasmarowałem porządnie ale nie przyniosło to efektu, problem nadal występuje. Sterownik nie ma błędów, skończyły mi się pomysły :/
Sprawa wygłąda tak. 1.Nasmaruj cały mechanizm zamka i zabezpiecz siłownik przed działaniem wody i niepowinieneś mieć żadnych kłopotów zimą(jeśli tego nie zrobisz to nawet najlepszy siłownik może nie dać sobie rady jeśli zamarznie ci mechanizm zamka). 2.Kup śmiało CZ z TITANA są tanie i jak narazie nie miałem z nimi żadnego problemu.(cena 65-75zł komplet...
Właśnie zaczął mi się zamek Gerdy zacinać bo ktoś go naoliwił. Znajomy użył smaru do nasmarowania szyny zębatej w bramie przesuwnej. Nie muszę chyba kończyć :)
Odwołując się do pierwszego postu i zdjęcia załączonego: W przednich drzwiach mam siłowniki przykręcone do plastikowej obudowy zamka,w lini prostej do cięgna, natomiast w drzwiach tylnych kolega popełnił kilka małych błędów, po pierwsze dobrze jest nasmarować smarem linkę i zamek by wszystko leciutko chodziło, po drugie siłownik założyć niżej, (w tym...
Nieużywana wkładka w zamku przestała działać. Weź preparat do smarowania zamków i spróbuj nasmarować wkładkę psikając do środka. Możliwe że jest też zabrudzona kurzem. Psikaj do środka i próbuj rozruszać ją kluczykiem. Masz taki zapasowy bierny kluczyk możesz się nim posłużyć. Nasmaruj i po kilku dniach puści.
Witam. Kupiłem jakiś czas temu astrę F. Chciałem do niej założyć centralny zamek. Musiałem nasmarować podnośniki szyb, ponieważ strasznie piszczały i po zdjęciu każdego boczka zobaczyłem, że są siłowniki do rygli i do każdego idą dwa kable. Zielony i niebieski. Wcześniej była założona centralka python sp3000 jednak tamta nie daje oznak życia. Została...
Witam. Kupiłem Golfa V kombi w lipcu 2015, po kilku miesiącach zamek przedni lewy przestał otwierać drzwi od kierowcy z pilota, resztę otwierał i zamykał wszystkie bez problemu. Kupiłem zamiennik, który po kilku miesiącach przestał zamykać też tylko te od kierowcy, otwiera bezbłędnie. Kierunki migają przy otwarciu , a przy zamknięciu nie i dzięki temu...
zamarzające zamki to mankament seatów należy powyjmować zaślepki w drzwiach i porządnie nasmarować np.olejem w spraju i problem zniknie(operacje powtórzyć co jakiś czas).
Witam a więc dałem trochę w dół zamek, a w środku trochę nasmarowałem i już wydawało się że wszystko pięknie chodzi, lecz dziś rano nadusiłem pilot lecz usłyszałem tylko " pi pi" a drzwi się nie otwarły dopiero za drugim razem się otworzyły.
nasmarować bieżnię nasmarować głowica nasmarować wirnik
schemat zasilacz tracer rozmiar załącznika kierownica emulator
Peugeot 307: Kierunkowskazy nie działają po włączeniu świateł Pominięcie falownika w pompie Grundfos Magna UPE