Tu masz instrukcję.
Wyłącznik silnikowy to koszt 100-200 zł. zależnie od producenta i sklepu. Szukaj taki, by prąd silnika, w tym przypadku 6,7A znajdował się w środku zakresu nastawy.
prędkość rozruchu, hamowania, parametry silnika, max. zakres regulacji, prędkość podstawowa, zabezpieczenia prądowe i termiczne - jeśli są. więcej danych - jaki falownik i jaki silnik ??
widac to ze schematu Na schemacie jest podwójna gwiazda. Co zresztą potwierdza rysunek silnika z podwójnym uzwojeniem.
04F7 Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany) 04F8 Mechanizm/silnik nastaw klapy głównej powietrza – V70 (awaria siln/zablokowany) 04FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany 04F9 (Frischluft unten -V2 dmuchawa świeżego powietrza V2)
Jeśli zastosujesz falownik i wykorzystasz 37KW to przy pełnym zakresie będziesz napędzał tą maszynę .{Podejrzewam że chodzi ci oto by maszyna napędzana była dwojakimi obrotami .To można zrobić poprzez odpowiednie ustawienia programu falownika.Ale nie można napędzić jednym falownikiem silnik przy dwóch różnych mocach .Bo falownik ma w programie tylko...
Masz wyłącznik silnikowy który pracuje "na granicy" swoich znamionowych parametrów. Każdy wyłącznik silnikowy prócz regulowanego wyzwalacza przeciążeniowego (termicznego), ma nieregulowany wyzwalacz zwarciowy. Zwykle ma on prąd równy maksymalnemu prądowi jaki możesz ustawić na wyzwalaczu termicznym, i charakterystykę C lub D. I ten człon powoduje problemy....
Moment oczywiście będzie mniejszy niż przy rozruchu bezpośrednim, ale jak dużo mniejszy to już zależy od dobranej nastawy.
C04 10 098 silnik musi mieć ponad 75°C sorry wielki błąd!!! ma być tak: 01 10 00 (kasowanie) potem 01 04 098 (wprowadzanie nastaw podstawowych) silnik zagrzany ponad 86°
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
Enkodery są niezbędne wtedy, gdy musisz posiadać wiedzę na temat tego, czy koła się obracają i w jakim kierunku. Wbrew pozorom to bardzo istotna informacja, ponieważ nie można ufać w fakt, iż włączyłem zasilania silników to znaczy, że koła się kręcą. Dlaczego nie można ufać? Ponieważ na pojazd mogą działać siły zewnętrzne, które: - zatrzymują koło,...
trzeba wejść w tryb nastaw podstawowych ( silnik ponad 80 st,zapalony,kanał 001) silnik wtedy sobie podniesie wolne obroty do wartości około 1450 obr\min,i lampa z opóźniaczem błysku ustawić zapłon zgodnie ze specyfikacją
Hmm jak patrzę na tą fotkę to tam nie widzę wyłącznika silnikowego z możliwościami nastaw wymaganego prądu silnika ,jedynie co widać to wyłącznik nadprądowy B16 , stycznik i czujnik zaniku fazy CZF310.
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
W zasadzie tyle czasu ten silnik nie będzie pracował jednorazowo. To nie ma nic do rzeczy , badamy metodę nastawy termika.
Nie ma sensu. Załóż nowe szczotki i powinien jeszcze troche pochodzić, a w miedzyczasie nastaw sie na nowy silnik lub odkurzacz.
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
Jak to jest nowy falownik to przeprowadź procedurę inicjacji do silnika potem wprowadź parametry nastaw pracy i musi działać
A ustawiony na VAG ,dawka ,kont wtrysku?? Chyba nie musze Ci tłumaczyć że te nastawy robi się na rozgrzanym silniku .
Witam Czym innym jest zabezpieczenie uzwojeń silnika od skutków przeciążeń, tu nastawa zabezpieczenia termicznego silnika dla normalnych warunków klimatycznych wynosi x1,1,dla warunków tropikalnych 1,05.Dla zabezpieczenia nadprądowego silnika elektr.i instalacji go zasilającej od skutków zwarć współczynnik k jest zależny od sposobu rozruchu i rodzaju...
Termistor umieszczony w stojanie silnika+wejście falownika lub osobny modół, ale jak nie masz w silniku termistora, to zastosuj cwany falownik, który będzie obliczał obciążenie termiczne silnika (np. Danfoss VLT), tylko nie deklaruj w nastawach obcego chłodzenia. pzdr
Wzór na moc: P=√3*U*I*cosφ*η. Kup ten z zakresem 70-90 A - nominalny prąd pobierany przez silnik, mieści się w zakresie nastawy.
Witam Masz szanse, że tego nie zrobisz, sterownik nie obsługuje - z tego co mi się wydaje, to tam pewnie nie ma immo ..... podaj kod silnika pozdrawiam
Silnik pobiera ok. 8 A czyli zastosuj PKZMO na ok 10 A, powinno być dobrze. Masz termik i wyłącznik w jednym. Presostat posiada termik o wartości 30A, wiec do zabezpieczenia danego silnika ma za duży zakres , oraz nastawy ciśnień i odpręznik głowic. Silnik może pobierać troszke większy prąd, bo jest przystosowany do pracy z falownikiem. W Twoim przypadku...
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
trudno mi się odnieść do tego wykresu bo nie są one z obrotów jałowych, no i jest to też zupełnie inny silnik. Co do tego rozrządu był wymieniany wcześniej i był ustawiony perfekcyjnie że tak to powiem. Tylko ostatnio zaszła konieczność wymiany piasty wału oraz uszczelniacza, więc rozrząd został rozpięty tylko i wyłącznie na wale korbowym, uprzednio...
Funkcje wejść cyfrowych są opisane w rozdziale 7-2 str 7-27 (519) parametry E01 - E05 ale tu bym nie szukał problemów z wyrzucaniem błędów. Złe ustawienie tych parametrów to np brak jazdy w którymś z kierunków. Dodano po 18 Wiem jedynie że falownik steruje jazda, poprzez cztery silniki. Wypinanie i ich zamiana nic nie daje. nie wypinaj Kolego silników...
Witam, DW8 nie ma wtryskiwaczza z czujnikiem, a przestawiacz kat wyprzedzenia jest "sterowany" przekaznikiem (zasilanie wylaczane po uruchomieniu silnika). Jesli silnik jest glosny, dobrze byloby sprawdzic wtryskiwacze i prawidlowo ustawic pompe. Pozdrawiam, Georges
Ja posiadam taki skaner do Skody, można kasować błędy, inspekcje, programować kluczyk, podejrzeć nastawy silnika itp. Wszystkiego nie sprawdzałem, bo nie miałem takiej potrzeby, ale na własny użytek jest wystarczający.
Możesz przeprowadzić analizę ryzyka i wyciągnąć z tego jakieś wnioski, możesz dostosować się do instrukcji i ja bym tak zrobił. O ile dobrze widziałem w necie, jest to prasa mimośrodowa z kołem zamachowym i tutaj niewiele da się elektrycznie zrobić. Podobne prasy które widziałem nawet nie da się elektrycznie wysprzęglić jak już raz załapią. A jeszcze...
Inaczej, więc pisałem o przekaźniku czasowym. Otwierasz na krotko stop, silnik się zatrzymuje w/g nastawy rampy hamowania, stop musisz zewrzeć na nowo i wtedy impulsem rev ma ruszyć do tyłu.
Kąt wtrysku w tym silniku sprawdz w nastawach podstawowych 04 w bloku 4 jak przestawi na póżny powinno być -1(najlepiej chodzi)
Ja w golfie 4 w silniku 1.4 ape wymieniałem EGR ale na nowy pierburg z intercarsu /w tamtym czasie koszt około 350zł. Nawet nie zrobiłem adaptacji tylko wykasowałem nastawy silnika oraz wszelkie błedy, i odpaliłem na 15min. Zawór aż miło cykał od początku montażu w teście. Także jak wyżej obstawiam wadę taniego zamiennika..
2002r. 1,9TDI klima manualna
Witam ! Po raz wtóry przypominam że najważniejszym parametrem przy podstawowym doborze falownika do silnika jest prąd ! W przypadku zmiany silnika na mniejszy, należy zmienić nastawy zabezpieczające. W dobrych falownikach prąd silnika możemy zmieniać z rozdzielczością 0,1A. Prąd zabezpieczenia silnika podajemy zgodnie z prądem silnika znajdującym się...
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
Wszystko się zgadza , tylko po planowaniu głowicy wszystkie nastawy silnika musisz dobrać na nowo a to przy rozbudowanej elektronice może stanowić problem i pamiętaj zeby nie przkroczyć P=1,4-1,45 mPa bo dalej zaczynają się problemy.Napisz więcej co to za silnik to coś więcej pomyślimy.
rdY oznacza gotowość przemiennika, teraz trzeba zrobić zworę między +24 a LI1, silnik powinien ruszyć jeżeli nastawy przemiennika są fabryczne.
Fotka jest nieczytelna, ale wartość amperażu jest wyznaczana taką ukośną cienką kreską. Zaś co do wymiany termika, to nie widzę najmniejszego sensu, ponieważ wyłącznik termiczny nie powinien wyłączać przy nastawie 9,7A.
Wklep do sterowania nastawy silnika w/g tabliczki znamionowej i powinna ruszyć oczywiście jeżeli porusza się rolka bez większych oporów i zmniejsz parametr 140 i 145 na 6 w celu dalszych testów. a 141 po co ruszałeś?
Sprawdź czy oba silniczki pracują, możliwe że oberwane złącze przy silniku.
Czas ma byc regulowany ? Jaka dokładność nastaw? Jaki silnik w siłowniku ?
A wiesz, że do nastaw silnik musi mieć temp. pracy ponad 80 stopni? Druga sprawa-błędy wykasowane. Trzecie-felicja też jest na simosie i jakoś tam się da nastawy zrobić. Czwarte-to co ty robisz ( patrząc na opis) to porażka.
Jakość gazu LPG też głośno o tym mówili nie zachwyca. Na Bence działa ok? To szukamy przyczy w instalacji LPG czasami rozlegulowywuje się sterownik jeśli jest. Przyczyną parametry gazu sterownik, elementy sterowania filtry i zabezpieczenia. Do do benzyny jeśli pompka nie trzyma to coś nieszczelne albo pompka do wymiany. Niestety jak jest tak jak na...
A rozgrzałeś od tego czasu auto do pełnej temperatury? Niektóre modele po wyjęciu aku gubią nastawy silnika krokowego i innych parametrów. rozgrzej go aż się wentylator włączy i powinno się poprawić.
Po chwili zastanowienia, tak na mój chłopski rozum, to te nastawy same się przestawiły, czy ktoś tam grzebał, czy wcześniej tak było i działało?
Pracowałem na siemensie i schneiderze - nie było problemów. Brałbym o rozmiar większy niż silnik z opcją nastaw - pompa to rozruch pod obciążeniem- nie masz jak w sprężarce odprężnika.
Uparty ten falownik nastawy działają ale silnik ani drgnie
Witam, Sprawdź ustawienia falownika oraz czy dobrze wprowadzone są nastawy parametrów silnika. Co napędza silnik? Pozdrawiam,
Test CO2 trzeba zrobić jeśli wykluczono już problemy np z silnikiem nastawy temperatury v68? Chyba tak.
Zmierzona impedancja pętli zwarcia (0,35Ω) jest duża i wskazuje że zarówno przy rozruchu jak podczas pracy będą duże spadki napięcia na torze zasilającym silnik. Można szacować że spadek przy rozruchu będzie grubo przekraczał 20% a przy pracy z obciążeniem znamionowym zdecydowanie ponad 10%. Natomiast na jedno może warto zwrócić uwagę. Wyłączniki...
Potencjometr, jaki jest zamontowany, to SP1.2 4,7 kΩ 2 W, sprawny i weryfikowany w pierwszej kolejności. Płytki ZP-2-101 również podmieniane (sprawdzane na 3 szt. z podobnym rezultatem powyżej nastawy na 5, silnik ma maksymalne obroty). Jakieś inne sugestie do weryfikacji?
Jest to ciekawe pytanie? Ale ja nie znam na nie odp. Odpowiedz na to pyt. na pewno zbliza do postawienia nastepnego pytania ale juz bardziej precyzyjnego. To jak z ta sondą przy odpalaniu? Dodano po 4 Każdy chyba chciałby mieć taką wiedzę o silnikach, a przynajmniej w swoim aucie, zeby moc na pdst. przyczyn i objawów postawić djagnozę- trafną, ale co...
W którym kanale robiłeś nastawy podstawowe?Warto zrobic tak:adaptacja,wpisać nr kanału 00,tester się zapyta czy wymazać wartości wyuczone,potwierdzić ok i następnie zrobić nastawy podstawowe.Kombinuj w kanałach 01,60,98.Jeszcze jedno-do nastaw silnik musi mieć 80 st.c i bezwarunkowo wykasowane usterki z pamięci.Po nastawach wyłącz zapłon na minutę.
stycznik przekaźnik Nie ma czegoś takiego, albo stycznik albo przekaźnik, różnią się znacząco budową. LC1 D09 (4 kW, 9 A) z cewką 24 V~ Nada się do wymienionych silników. czy wyłącznik silnikowy VCX GV-2 4,0-6,3 A spełni swoją rolę? Do silnika nr 1 nie nadaje się. Rozumiem, że każdy silnik będzie miał swój wyłącznik silnikowy, bo nie wyobrażam sobie,...
WYciągnąłem ten drugi moduł i chyba nie jest dobrze bo z obu stron jest mocno okopcony. Okopcone sa rezystory, kondensatory i kilka innych elementów, których nawet nie znam. Czy ktoś ma opis elementów, które tu występują - może uda sie je wymienić. Tak ma być. Jest to pył ze szczotek węglowych silnika, który osadził się na poszczególnych podzespołach...
Nastaw ~8,5A
(at)bruk Bez problemu możesz tak zrobić. ciśnienia na reduktorach musisz mieć takie same. To raz, druga sprawa to że wartości włączenia i wyłączenia (prestostat) muszą mieś takie same wartości nastawy. A najlepiej założyć stycznik i niech silniki startują jednocześnie. Wiesz dlaczego?
Przestawiasz jedynie nastawy kiedy silnik jest zimny i nie czyta parametrów spalin tylko pracuje w trybie domyślnych nastaw sterownika. Gdy się nagrzeje dopasowuje obroty do odczytu czujnika spalin. Musiałbyś chyba zmienić mieszankę inaczej mówiąc mapę silnika ewentualnie pokręcić pompą ale to nie takie proste.
Pewnie miał na myśli wyjście analogowe do sterowania falownikiem silnika AC. Jeśli nastawy prędkości silników będą stałe w czasie to można sterować cyfrowymi biegami np. na 3 bitach masz 8 nastaw prędkości, 1 bit na sygnał RUN, 1 bit na kierunek. Oczywiście kwestia doboru falownika.
Witam! Co do katalizatora, to zuzyte czasami brzydko pachną tzn przy ostej jeździe czuć smród nawet w środku samochodu. Ja osobiście mam wycięty-jezeli masz dobre nastawy silnika to środowisko mniej ucierpi jakgo wytniesz, niż będziesz jeździł na np. zatkanym "kacie", no i lepiej będzie sie wkręcał :) Pozdro dla wszystkich.
Proponuje na początek odczytanie podstawowych parametrów przetwornicy i podanie ich na forum. Podaj wartości z: 1-03 1-10 1-22 1-23 1-24 1-25 Jeżeli podstawowe nastawy silnika są prawidłowe to wykonać procedurę z parametru 1-29 ( pełne autodopasowanie parametrów silnika) przy zdemontowanym filtrze jeśli jest zamontowany.
W vagu wybierasz silnik póżniej 04 nastawy podstawowe i 000 druga pozycja od lewej -tam ustaw na 55-60.Ale warość w polu 9-tym musi być wyższa od 120.(temperatura paliwa-jest to wartość wyliczana przez sterownik.Rzeczywista temp.paliwa wynosi wtedy ok 40stopni) Koło pompy z obrotami-wartość idzie w góre.
Jest możliwość że mechanik coś złe ustawił. Ale będąc na komputerze mogli zobaczyć tobie kont wtrysku. Który jest w grupie 0 w nastawach podstawowych silnika.
Witam, Czy koledzy mają może gdzieś zalecane wartości nastaw dla silnika ADX? Dziękuję.
Jak ugryźć temat: sterowanie PID nielinowym modelem silnika DC z optymalizacją nastaw? Proszę o pomoc.
Ma i nie ma. Szukasz pretekstu do zakupu nowego? Czas więc ku temu, 5 lat to bardzo dużo jak na akumulator. Wystarczy że w trakcie rozruchu napięcie zbyt spadło i sterownik silnika mógł pogubić nastawy. Zamykam.
Stąd twierdzę, że trzeba nastawiać In Kolego proszę nie siej herezji, bo źle piszesz. OK rozumiem że silniki się palą ale to nie Twój problem I Co gorsza nie problem nastawy zab termicznego. To że projektant źle dobrał silnik do obciążenia , to jest problem. Zabezpieczenie termiczne odwzorowuje w sobie temperaturę silnika tak jakby i tak to ma działać....
PIN 1 - motor + PIN 8 - motor - PIN 6 - DIR PIN 5 - IMP PIN 3 - VCC PIN 2 - GND Mam nadzieję, że pomogłem.
Witam. Zlecę wykonanie prostego sterownika dwóch wentylatorów prądu stałego (24V). Sterownik ma służyć do regulacji wentylacji mechanicznej w domu jednorodzinnym. Interesuje mnie regulacja oddzielnie dwóch silników (nawiew, wywiew), oraz wyświetlanie w formie "%" nastaw. Silniki posiadają sygnał tachometryczny. Coś podobnego do tego sterownika, tylko...
Swoje działania powinieneś rozpocząć od wymiany świecy, potem sprawdzenie/ustawienie luzów zaworowych. Być może tu jest, a raczej była, przyczyna. Mokra świeca, po iluś walkach z odpaleniem, prawie na pewno ma przebicia. Teraz dobrze przedmuchaj silnik bez świecy, żeby usunąć skutki zalania i próbuj na nowej świecy. Grzebiąc z gaźniku wprowadziłeś wiele...
Jest enkoder ale wszystko się ustawia i sterowanie później idzie z procesora... Więc raczej nie problem z nastawami...
Metodą prób i błędów nie ma szans - nawet, jak zacznie działać, to nie wiadomo, jakie są nastawy zabezpieczenia silnika i czy nie ma jakiejś bomby z opóźnionym zapłonem w konfiguracji.
W tym modelu nastawnik turbiny ma swój oddzielny sterownik, który komunikuje się z ECU silnika (EDC Bosch) po linii CAN do której podłączony jest również sterownik nastawnika przepustnicy i zaworu silnikowego oraz sterownik EGR. Sprawdź czy nie masz błędu komunikacji po CAN, bo wówczas sprawny mechanicznie i nawet elektrycznie nastawnik i sterownik...
Grochu27350 bardzo ciekawa wypowiedź. Czy mógłbyś wyjaśnić w jaki sposób można zweryfikować czy procesor jest ok ? Dodam iż mam taki silnik i problem jest taki że walki wytarte ale generalnie same nastawy tego vti nie chcą przejść jakby problem był również z silnikiem bądź jego sterowaniem. Pozdrawiam
Całe szczęście zwarcia do obudowy ani zwojowego żadnego nie było. Dopiero jak po włączeniu olejaka z którego zasilane są gniazda siłowe w garażu silnik zamiast uruchomić sie buczał to się za to zabrałem . Widocznie podczas pracy od wibracji zaczynał nie łączyć a nastawa termika też była na max podkręcona bo przy niższych nastawach dobranych do parametrów...
Oj kolega wymyśla spiskową teorię dziejów. WSK 125 chodziła bez problemów na etylinie 94 żółtej bez zmiany nastaw. Co więcej silnik był mocniejszy, cichszy i mniej palił.
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
To pytanie to żart jakiś?!? Zabierasz się za silnik nie znając podstawowych nastaw? I nie dziwi cię to, że dźwigienki latają tak, że niemal wypadają? Nic dziwnego, że słyszysz zawory, bo tutaj albo olbrzymia regulacja, albo wymiana totalnie zużytego rozrządu. Luzik, jest luźno ale bez tragedii. Błażej, to lata niewiele mniej nawet poprawnie ustawione...
1,1KW a nie KV, a termik nastaw na 8A.Jeśli będzie rozłączać przy rozruchu to troszkę zwiększ.
Z instrukcji: Nastawienia fabryczne Altivar 11 jest skonfigurowany fabrycznie dla wi´kszoÊci standardowych warunków pracy: Wejæcia logiczne: - LI1, LI2 (dwa kierunki pracy): dwuprzewodowa kontrola zmiany kierunku, LI1=do przodu, LI2=wstecz. - LI3, LI4: 4 pr«dkoæci zadane (pr«dkoæ 1 = pr«dkoæ zadana lub LSP,...
Oczywiscie nie zaszkodzi usunac pyl z silnika,ale ewidentnie masz problem z grzaniem.I tu sie nastaw na ta usterke.
ale do sprawdzenia kąta musisz go przyblokować w nastawach w grupie 000 dopiero można sprawdzać czy jest dobrze ustawiony Dodano po 20 jeszcze sprawdziłem szybko ale myśle że podejdzie opis od afn albo agr niestety mam wszystko w wersji drukowanej jeżeli chcesz koniecznie się dowiedzieć co w danym kanale to zadzwoń telefon jest w profilu ale myślę że...
Witam! Zapewne nie tak jak narysowałeś. 1.Przewód uziemiajacy zawsze bezpośrednio do obudowy silnika, nigdy przez bezpiecznik ani żaden styk z wyłącznika. 2.Co do wył.nadprądowego to co narysowałeś to jest najprawdopodobniej wył 3-faz. ze stykami roboczymi L1,L2,L3 i T1,T2,T3 i stykami pomocniczymi 13-14 i 21-22 , ty narysowałeś przewód roboczy przez...
Cześć, Nie ma co rozrysować 😜 to silnik schrage-richtera Zasilanie od góry podłączone na wirnik plus mostek do hamowania DC. Od dołu połączone rezystory i stycznik mostkujący do stojana. Podobnie jak w silniku pierścieniowym, ale to nie ten silnik. Możliwe że rezystory są potrzebne w trakcie hamowania DC. Dla mnie ewidentnie wygląda na uszkodzone, wypalone...
Opiłki w nastawniku.
Czyli 0,75kW w tym przypadku by starczyło. A zapas... no właśnie są te minimalne wartości nastaw dla silników, szkoda że w dokumentacji nie pisze jakie są dla danej mocy. Posiadany B&R 0,75kW nie pozwala tak nisko zejść z parametrami dla silnika 0,09kW. Pozostaję jednak faktycznie z 6 falownikami 0,4kW. Osprzęt zjada oszczędności. Dzięki za pomoc Pozdrawiam.
Jako sterownik można użyć: https://adarex.com.pl/Sterownik_temperat... Dwie niezależne nastawy; np. powyżej górnej - rozścieła markizy, poniżej dolnej - zwija. Przy silniku lub na torze markizy muszą być wyłączniki krańcowe, które odcinają zasilanie silnika w skrajnych położeniach.
Współczynnik 1,1 stosuje się przy doborze nastawy zabezpieczającej silnik od przeciążeń. Wyzwalacz zwarciowy jest z reguły ustawiony fabrycznie, a nastawa jest w granicach od 12 do 14 razy prąd In.
Masz zacięty potencjometr w silniczku klapki regulującej nawiew Przyjrzyj ten temat:[url=http://forum.vw-passat.pl/thr...
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Udało się rozwiązać problem? Temat rozwiązany przy kasowaniu błędów z silnika wyrzuciło nastawy z abs pewnie dlatego ze kasowałem czymś uniwersalnym , pomogły nastawy w ASO , Gutman nie dał rady choć opcje nastawów miał .
Dziś potestowałem trochę dalej ten sprzęt. Uruchomiła się na chwilę, prąd zaczał stopniowo narastać i w okolicach 11A wyłączył się sterownik. Manewrowałem ze zworką, która zmienia nastawy z silnika 6 poloweo a czteropolowy (tak wyczytałem w manualu żeby to zrobić jeśli prąd jest zbyt duży) Niestety na takiej nastawie nei wystartowała. Przywróciłem do...
Trzeba najpierw przyjrzeć się parametrom bieżącym i skontrolować stan poszczególnych układów od zmiennej geometrii rozrządu , sterowania wzniosu krzywek , ciśnienia paliwa , stanu świec zapłonowych , po najważniejsze chyba w tym silniku katalizator i sondy . bo przepływomierza powietrza w tym silniku niema . Nastawy podstawowe (kasowanie parametrów...
A jednak ma znaczenie, przed przełącznikiem czy za. Montując według tego rysunku dla tego silnika zakres tego termika to nastawy od 6A do 8A.
Witaj Kolego z doborem bez znajomości maszyny jest mały problem. Ja jednak proponuję Ci inne rozwiązanie. W szafie elektrycznej do której ten silnik był podłączony znajdź stycznik. Pod stycznikiem będziesz miał termik, a jeżeli nie to przed nim powinien być bezpiecznik. Przewody stycznika, nastawy termika i typ bezpiecznika pozwoli Ci w przybliżeniu...
Problemy zaczeły sie po śmierci dedykowanego przekształtnika tyrystorowego fmy. Reliance, w miejsce którego zainstalowalem nowy, rodem z Apatora. To może trzeba od drugiej strony podejść: czym się różni wejśćie APATORA od Reliance i czym się różnią nastawy? Może Reliance miał np 10 A dla sygnału 5V a apator ma tylko 8 A dla 5V? O ile nastawy i datasheet...
Napisz jak połączony jest silnik (gwiazda czy trójkąt), typ silnika, rodzaj aplikacji (co napędzasz silnikiem). Jestem w stanie zrozumieć że przy nieprawidłowych nastawach można uszkodzić silnik ale że falownik ?
W przypadku sterowania prędkością obrotową wystarczający może być regulator PI. Dobór nastaw można zrobić metodą eksperymentalną rozpoczynając od częsci P stopniowo zwiększając wartość wzmocnienia proporcjonalnego. Staramy się uzyskać jak największą prędkość odpowiedzi układu przy stosunkowo dużym tłumieniu stanu przejściowego. Innymi słowy, jeśli pojawiają...
A jaki masz silnik? Wchodzisz w nastawy podstawowe i w zależności od kodu silnika wybierasz kanał (1/60/99 chyba) i czekasz na komunikat, że adaptacja się udała.
nastaw termostat climatronic nastaw dobór nastaw
parametr maszynowy indesit instrukcja pralka pendrive zniknął
somfy napęd bramy pralka mastercook instrukcja obsługi
Dobór różnicówki do kabla 5x10 YKYżo Bagażnik dachowy do Suzuki Swift GL 1.0 2002 - jaki wybrać?