Terkotać tam może otwierająca lub zamykająca się klapa kanału powietrznego chłodziarki, lub wentylator za parownikiem zamrażarki. Jaki jest czas tego terkotania? Mrugająca nastawa oznacza że nie osiągnięto zadanej temperatury. Pozdrawiam
04F7 Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany) 04F8 Mechanizm/silnik nastaw klapy głównej powietrza – V70 (awaria siln/zablokowany) 04FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany 04F9 (Frischluft unten -V2 dmuchawa świeżego powietrza V2)
Jeśli rurka od parownika zimna. To zostaje tylko klapa temperatury. Raczej uszkodzenie mechaniczne (zerwana). Czujnik z niej pokazuje dobrą wartość. Czy zmiana nastawy temperatury zmienia ją faktycznie np. nastawa na max temperaturę powoduje że grzeje. Jak zmienia się wtedy wartość w bloku 03 i 04. Płynnie o kilka/kilkanaście czy skok od razu do wartości...
Reset nastaw klapy,nie guzikiem w klapie bo to nic nie daje, tylko testerem.
Nie mam tego przy sobie, ale co Ci to da? To że są różne schematy ale ja nie będę się prosił to Ty masz problem nie ja.
Regulacja na oko nic dzisiaj nie daje potrzebny serwisant i analizator spalin manometr, samemu dyszy się nie wymienia! bo się zrobi tylko gorzej .Każdorazowa interwencja w nastawy klapy powietrza, ciśnienia oleju ,wysunięcia tarczy spiętrzania rozregulowuje palnik doprowadzając palnik do kopcenia, zdmuchiwania płomienia w najlepszym razie do większego...
Nastawy klapy robi się po otwarciu na wybraną wysokość i przetrzymaniu przycisku dłużej, sterownik powinien potwierdzić dźwiękiem ale nie mam pewności czy w tym modelu to potwierdzenie będzie.
Masz zacięty potencjometr w silniczku klapki regulującej nawiew Przyjrzyj ten temat:[url=http://forum.vw-passat.pl/thr...
Witam. Wczoraj robiłem nastawy podstawowe klimatronika w swojej A4 B5 1.9TDI AFN Avant 96r. Zauważyłem że klapa która odpowiada za temperaturę powietrza na "LO" jest zamknięta, ale wystarczy dać na 18°C wtedy słychać jak silniczek dość dużo "uchyla" klapę, między 27°C a "HI" w ogóle silniczek nie otwiera bardziej klapy :/ Przed nastawami klapa była...
Najpierw usuń przyczynę, czyli problem z klapą lub jej silniczkiem, a potem nastawy podstawowe.
Kolego zrozum mnie w końcu że dla wiejącego zimna w kabinie musi być spełnionych wiele czynników, jednym z nich są pawidłowe ciśnienia , masa i temperatura gazu r134, drugim są odpowiednie nastawy klap nagrzewnicy oraz siła nadmuchu wentylatora kabiny i chłodnicy . Więc napełnij ukłąd lub jedź do warsztatu gdzie naprawiają klimatyzację a nie tylko napełniają.
przez to ze dochodza do konca brane sa krancowe punkty sprobuj zrobic nastawy i "pomoc" reka klapie przy nastawach i sprawdz bledy
Nastawy podstawowe klap, bez diagnoskopu nie zrobisz.
Podłącz pod komputer powinno pokazać błąd, jeżeli nie zrób z komputera nastawy klap. Jeżeli to nie pomoże to trzeba rozbierać, a jest przy tym trochę zabawy. Jeżeli tego nie robiłeś radzę oddać do dobrego mechanika łatwo połamać plastiki. Ale najpierw podłącz pod komputer.
a co na forum golfa wymiękli z odpowiedzią ??? masz problemy na zasilaniu ze styku 30 akumulatora a przyczyn może byc wiele np. za duże spadki napiecia , słaby akumulator , brak prawidłowego połaczenia itd. drugi bład to silnik przedniej klapy dystrybucji powietrza jesli bawisz sie skanerem to zrób sobie test elementów pózniej nastawy podstawowe a jak...
https://obrazki.elektroda.pl/6878137900_... Witam, tak jak na zdjęciu nastawów podstawowych klimy jest dziesięć okienek z których pierwsze sześć ustawiają podstawy silniczków klap znajdujących się w aucie, a czego dotyczą te okienka 7-10, bo mają mieć cały czas trzy zera i nie zmieniać swoich wartości w czasie całego procesu nastawów....
Proszę o pomoc kolegów w zidentyfikowaniu kondensatora ze zdjęcia. Pochodzi on z silniczka nastawy klapy temperatury w samochodzie osobowym. Proszę o podanie parametrów, które pomogą mi taki kondensator zakupić. Z góry dziękuję :) http://obrazki.elektroda.pl/9805396200_1...
Witam wszystkich, AUDI A4 B8 2012, 105 KW (Jednostrefowa klimatyzacja) czy ktoś z Was wymieniał nagrzewnicę w tym modelu - jeżeli tak to jakiej firmy ?? W mojej a4 podczas pierwszych przymrozków pojawił się problem z ogrzewaniem. Ogrzewanie nie działa równomiernie we wszystkich kratkach. W środkowej części nawiewu prawa kratka chłodzi, a z lewej leci...
to nie problem potencjometru tylko tego że sterownik "gubi" położenia krańcowe, czasami wystarczy kilkakrotne otawrcie i zamknięcie klapy (od max - do max plus) a najlepiej VAG i nastawy podstawowe
Sprawdziłem usterke, podłuższej jeździe nie działa prawa strona pomimo nastawy na maksymalne gorąco, leci zimne powietrze zarówno w automacie jaki ręcznej nastawie. Lewa strona działa prawidłowo. Gdzie są klapy sterujące nawiewem ciepło/zimno, czy klapy sterujące są tam gdzie wentylator, czyli pomiędzy przednimi fotelami. Czy też klapy są w kokpicie....
Podpinałem pod kompa i nie wykazało żadnych błędów A zrobić nastawy silniczków klap i sprawdzić wartości podawane przez czujniki to już się nie dało Mogę zerknąć w przyszłym tygodniu, bo na razie mam młyn
Pisze ,że gumiak sprawdzony. Nie ruszałeś "śrubki" nastawy przepustnicy - nie klapy spiętrzającej? Jak regulowałeś położenie klapy spiętrzającej , imbusem?
Jak auto stoi na słońcu i jest mocno nagrzane to normalne że zejdzie mu dłużej schłodzić niż by stał w cieniu. Tak nawet w nowym aucie będzie. To że lewa strona lepiej chłodzi jak prawa to raczej wina silnika klap powietrz , który nie domyka / otwiera klapy. Możesz podłączyć pod kompa i wykonać nastawy podstawowe, Może pomóc ale nie musi , wtedy wymiana...
Mogło się tak stać,bo jeżeli sterownik jest w stanie nastaw podstawowych wahluje wszystkimi klapami naraz.
Wypróbuj kodowania 00040, najlepiej jakby nie było żadnych błędów w sterowniku. Po wprowadzeniu kodowania sprawdź czy nie ma błędów, jak wpominałem dobrze jak by ich nie było. Po kodowaniu trzeba zrobić nastawy podstawowe, żeby wszystko ze sobą grało. Jeżeli jakiś silniczej klap będzie wyrzucał błędy, to nastawy się nie udadzą. Dlatego wszystkie takiego...
Ważne jest odpowiednie kodowanie i usunięcie fizyczne błędów. Adaptacja: "Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz klimę na tryb AUTO: Wchodzisz w adres Klimatycacji [08] ewentualnie inny adres dotyczący klimatyzacji. Następnie [07] Kodowanie >>> Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz...
Diagnoza-nastawy podstawowe-odczyt błedów.
Jakie błędy wyrzucało? Prawdopodobnie bedzie tam problem z kilkoma silniczkami klap, a czasem lubiało się coś urwać np. zębatka lub wodzik klapy. W testach wykonawczych sprawdzić, czy klapy pracują w miarę równo i w pełnym zakresie na potencjometrach. Trzeba by nasłuchiwać czy poszczególna klapa się rusza, to wykluczy jej zerwanie. A jak nie pracuje...
Może być tak że coś się zerwało, chyba że było sprawdzane. Silniczek może sobie pracować lużno w pełnym zakresie, a klapa może stać sobie w miejscu. W teście wykonawczym klimatyzacji można sobie uruchamiać po kolei klapy, trzeba dobrze nasłuchiwać czy faktycznie chodzą tzn. otwierają i domykają. Jest to naprawdę dobrze słychać, do tego sprawdzić można...
Upieram się nad płytką. Być może jest zamontowana ale nic do niej nie jest podłączone. Płytka tak jak pisałem o ile jest to podłączona jest po prawej stronie na X12, a od niej kabelkami do X40. Odepnij tą płytkę z X12 i X40 Odpięcie regulatora nic nie da- pobłądziłem. Jeżeli to nie jest sprawka płytki 2 z 7 ( miałem podobne awarie 2 razy i powodem była...
Witam, posiadam Golfa IV 1,9 TDI (74KW). W aucie był wymieniony zestaw liczników. Na teście wykazane zostały następujące usterki 3B1 907 044 C Climatronic; 02171 037 Silnik ustawiający klapę temperatury – V68, oraz 02174 037 Silnik nastaw. klapy wzrostu ciśń. V71. Wszystko związane z klimatyzacją działa poprawnie, poza tym że ok. przy temperaturze...
Klapa cieplo zimno sie przestawia. Nastawy podstawowie w grupie 000 tez zeszly ladnie do zera.
Na głowicy rozdzielacza , patrząc od przodu auta , po lewej stronie masz potencjometr/czujnik położenia klapy/, wychodzą trzy przewody. Bez zapalania silnika i przy wyłączonej stacyjce , sprawdz omomierzem / nastawa na 20kOhm/, ruszając klapą spiętrzającą, czy płynnie zmienia się oporność. Póżniej , po zapaleniu silnika , odepnij dwu pinową kostkę ,...
to w takim razie z innej beczki, diadnoza klimatronika i wykonanie nastaw początkowych (zgubił się silnik od klapy mieszającej)i nie otwiera całego światła wymiennika lub uszkodzony czujnik obiegu wtórnego
Zacięta klapa, uszkodzony silniczek klapy jeżeli to klimatronic lub brak nastaw podstawowych chociaż wtedy by trochę mogło dmuchać.
Jeżeli w trybie automatycznym dmucha na max-a to oznacza ze sterownik próbuje jak najszybciej dogrzać wnętrze. Czyli różnica pomiędzy temperaturą zadaną a mierzoną jest duża. Jeśli zmieniasz nastawę temperatury i obroty wentylatora się nie zmniejszają to prawdopodobnie uszkodzony jest czujnik temperatury wnętrza samochodu lub sterownik odczytuje bardzo...
Silnik klapy to jest przepustnica 1 wyczyscic ja oraz wprowadzidz nastawy . a jak nie pomoze niestety wymiana .
wspomaganie: musisz sprawdzić czujnik g250 prawdopodobnie ma zwarcie .jest to układ trw czyli często psujący się czujnik koszt czujnika w serwisie ok 200-250 zł. klima: v68-to silnik nastawczy klapy regulacji temperatury. 1-wykonaj nastawy podstawowe vag:08-04-bloki 001-010... nie pomoże ? 2.wymień nastawnik. koszt w skodzie ok 400pln
Jak w temacie nie mogę wykonać kalibracji klapy rozmrażacza. Uszkodzony był mechanizm klapy wymieniłem na sprawny, ustawione zębatki jak powinno być. Wykonuje nastawę klap za pomocą VCDS ( mam ori z adako) niby test przechodzi prawidłowo. po ponownej diagnozie mam błąd 0010 silnik nastawczy klapy rozmrażacza B1090 54 Brak kalibracji. Miał ktoś podobny...
4F8.Doszedłem że to jest silnik nastawy głównej powietrza V70 25b 00 Siłownik klapy rozprowadzania powietrza - Climatronic komora stop / odmrażanie 510 czujnik temperatury powietrza środek gdzie mogę to zlokalizować w golfie 4?
Witam. Mam pewien problem z działaniem klimatyzacji w Seat Exeo. Sprężarka typu pracującego cały czas. Dodam od razu, że nie jestem specjalistą w dziedzinie klimatyzacji. Klimatyzacja działała OK, chłodziła itd pewnego dnia w bardzo ciepły dzień ponad 30'C jakby zaczęła chłodzić tylko do pewnej temperatury bodajże do 20'C i dalej nie potrafiła schłodzić...
jezeli climatronik miga to sa w sterowniku bledy sprobuj zrobic nastawy podstawowe 08 10 00(lub01)
Witam Mój problem polega na tym że z nawiewu po ustawieniu temperatury 18stopni leci ciepłe lub gorące powietrze. Przy ustawieniu na LO leci zimne i klimatyzacja działa poprawnie, ale po przestawieniu na 18stopni jest juz ciepłe za ciepłe, przy ustawieniu na HI leci ukrop. Klapy na podszybiu działają poprawnie przy LO zamykają się całkowicie po przestwieniu...
dzięki tak myślałem,że tak się skończy, bo wężyki do i z nagrzewnicy są tak samo gorące, ale miałem nadzieję, że to wystarczy tylko nastawić klapę powietrza ciepło-zimno, jak ktoś wie jak to zrobić krok po kroku i jakie nastawy to bym chętnie jeszcze to spróbował. Chociaż raczej to zatkana nagrzewnica.
Ok rozumiem, a o co chodzi z tymi nastawami podstawowymi i adaptacją skoro np silniczek działa lewo prawo? Chodzi o zgranie elektroniki i mechaniki. Sterownik musisz nauczyć gdzie ma klapa położenie początkowe i końcowe, w przeciwnym wypadku albo nie będzie dobrze domykało klapy albo zerwie zębatkę (maszyna nie czuje).
W tym momencie muszą działać wszystkie, gdyż po wymianie zrobiłem nastawy podstawowe i w sterowniku nie ma błędów od żadnego.
Witam. Popieram to co pisze kolega m1b. Nastawy ekspozycji masz na tylnej klapie kopiarki. Przepisz je odpowiednio do kopiarki powiększone o 20 jednostek i powinno być ok. Nie zapomnij o kodzie 29 ( expo dla zoom) Napisz ile masz w 62 bo nieraz wychodzi bigos i chistorie z zapychaniem odstojnika toneru.
Witam Mam oproblem z klimą w samochodzie jak z tematu, klima zaczęła mi słabo chłodzić,tzn po stronie kierowcy leci ,w miarę chłodne powietrze,a po stronie pasażera prawie ,takie jak temperatura otoczenia . Klima jest jedno obwodowa,,wiec pierwsze co mi się nasunęło to za masła ilość czynnika chłodzącego, Byłem u gościa ,podpiął zegary i stwierdził...
Nic nie mogę znaleźć na temat wgrywania firmware do Hex V2 oraz wsadu. Wiem już że u sąsiadów to robią .ru ale ciężko mi z ich językiem. Dodano po 11 Chodzi wam o to ? https://allegro.pl/oferta/obd-11-pro-kas... a da się nim zrobić nastawy silniczka krokowego klapy nawiewu...
No najlepiej to zdiagnozować VCDS'em, lub jakimś innym kompatybilnym diagnoskopem. Tam będą podane błędy i numery wadliwych modułów silniczków klap. Silnikczek i potencjometr są zamknięte w jednej obudowie. Znając numer po takiej diagnozie, będzie wiadomo czego i gdzie szukać dużo szybciej. Dodatkowo jest podgląd ich pracy i paramertów, co jeszcze bardziej...
nastawa falownika buderus nastawa vaillant nastawa
budowa samochodziku komputer modus filtr polaryzacyjny
Pomiar pętli zwarcia – różnica 3 Ω przed i za RCD w rozdzielni z PV i bankiem energii TomTom GO 520 World – czas pracy baterii w trybie uśpienia, realna wytrzymałość, firmware