PIN 1 - motor + PIN 8 - motor - PIN 6 - DIR PIN 5 - IMP PIN 3 - VCC PIN 2 - GND Mam nadzieję, że pomogłem.
Tyl jest stały, spięty na sztywno. Przód dołączany przy przyspieszaniu na początkowych biegach i przy uślizgu. Moim zdaniem to raczej coś ze spezeglem, bo nawet z odpietym przednim wałem albo nastawnikiem reduktora auto jeździ. Tak jest w e83, bo miałem z taką do czynienia z napędem x drive. W nowszych to nie wiem. Ale ten reduktor z F10 wygląda identycznie,...
Bmw E53 3.0i 2005r w automacie. Witam mam problem z moim samochodem. zapaliła się kontrolka 4x4. Temat już opisywany wcześniej, ale u mnie wraz z palącą się kontrolką w czasie jazdy gdy skrzynia przechodzi na inny bieg wyraźne szarpnięcia, czego nie miałem wcześniej..Oczywiście pierwsze kroki sprawdzenie felernej zębatki w nastawniku reduktora . Zębatka...
Wyjmij jeszcze raz nastawnik i poruszaj wałkiem w reduktorze, kręci się luźno, czy dość sztywno? Zmieniales olej w reduktorze? Opony masz takie same? Napompowane wg zaleceń?
To około 300kg? Będziesz potrzebował sporych roziarów siłownik (oczywiście zależy jaki dla kogo jest spory). A powiedzmy reduktor i na pokrętle napęd elektryczny (jakiś cwany nastawnik elektryczny z RS485) i ewentualnie czujnik ciśnienia?
Na wyjściu rozdzielacza ale pomiędzy rozdzielaczem a reduktorem ciśnienia ten większy. Mierzyłeś pomiar natężenia na nastawniku ciśnienia? bo domyślam się że na analizatorze spalin lambda była w normie? Na drugie ci nie odpowie bo nie znam dokładnie silnik JN , a próbowałeś wybłyskać błędy?
No bez podłączonego MAP sensora to cała kalibracja do kitu. W sumie to dziwne że to wogóle jakoś działa.. Nic mi nie wiadomo o trybie awaryjnym w OMVL. Tak, lewe powietrze jak najbardziej mogło powodować telepanie. Na D automat bardziej obciąża silnik więc to lewe powietrze (w stosunku do powietrza idącego przez nastawnik biegu jałowego) stanowi mniejszy...
Witam. Zapytanie kieruję do autora tego tematu; czy udało się rozwiązać problem? Odgrzebuję temat ponieważ mam podobny problem. Jakiś czas temu w mojej BMW X3 E83 2.0 d 150 km. 2006 rok prod. skrzynia manualna zaświeciły się słynne kontrolki od napędu x drive; 4x4, hamulec, ABS. Przy ostrzejszych skrętach strasznie wtedy szarpało tak jakby z tyłu auta....
Witam. Auto to BMW 530D E61 2007 z napędem XDRIVE. Na desce choinka z kontrolek 4x4, ABS, kontrola trakcji oraz ciśnienie opon. W sterowniku DSC - błąd 5F3A - Skrzynka rozdzielcza, zakłócenie. W sterowniku VTG - błąd 5463 - usterka układu mechanicznego - sygnał nieprawidłowy. Wymontowany i rozebrany nastawnik - zębatka i trzpień wydaje się być w dobrym...
Mam gotowe fabryczne takie sterowniki wraz silnikami i reduktorami planetarnymi na wyjściu silnika ,reduktory można odpiąc ,zasilanie sterownika 24V wejścia : ON /OF ,DIR, REG-potencjometr 47K do regulacji obrotów ,oraz nastawnik do regulacji momentu..
Sprawdz czy ci po resecie dobrze chodzi na samej benzynie jak nie to obstawiam kolejna nieszczelnosc dolotu bądz wygieta klapke przepustnicy. Jesli będzie dobrze chodzic na benzynie to obstawiam peknieta membrane reduktora i do weza podcisnienia dostaje sie gaz co zalewa kolektor i stad wystrzały
Ten prymitywny sterownik resetuje się po odłączeniu aku(30) i to wszystko jeśli chodzi o reset. Przekaźnik możesz sobie założyć do odcięcia 30 z ecu nie ma problemu. Sterownii gazu w tym ecu? :lol: :lol: :lol: Zanim rozprujesz wiązki bez sensu to sprawdź pierwsze co stycznik ,potem silnik i hall. A TPS trzeba ustawić nie możesz sobie przykręcić tak...
Jaki silnik i jak zasilany masz w tym wehikule, opcje do wyboru: # 704 cm³ gaźnik FOS lub Weber # 704 cm³ gaźnik Aisan # 903 cm³ gaźnik Weber # 899 cm³ SPI # 1108 cm³ SPI Dla własnego bezpieczeństwa naprawiłbym pedał przyspieszenia... zapewne linka gazu do wymiany. Jeśli masz register (chyba, że masz zarówno register jak i krokowy...
Dzięki za odpowiedź. Pierwszy elektryk stwierdził reduktor. Zdjęliśmy, rozebraliśmy i wszystko ok. Faktycznie musi być coś w instalacji bo opornica była zardzewiała, styki zgnite więc wydarłem kątówką do żywego i na nowo podłączyłem lecz nic to nie dało. W ogóle listwy w skrzynkach maja pordzewiałe piny, przewody poparciałe itp. Trochę poeksperymentowałem...
Również jestem zdania ze jest to uzwojenie komutacyjne. Jest umieszczone zawsze pod katem 90 stopni do uzwojenia wzbudzenia. Jeżeli uzwojenie wzbudzające ma tylko jedną cewkę to znaczy że jest to silnik bocznikowy a nie szeregowo-bocznikowy. Nie jestem pewny, ale taki sam lub podobny silnik widziałem kiedyś jako element napędowy dźwigu samochodowego...
Dokładnie co się działo: Po około miesiącu po kupnie go nie było smarowania, remont wyniósłby ~1500zł. Po wymianie silnika z 1.8(Golf 2) na 1.8(Golf3) zauważyłem że nie działa nastawnik przepustnicy(obroty na zimnym silniku totalnie nie trzymały i na benzynie i na gazie chyba że dłuższą chwile pochodził i sie zagrzał to wtedy trzymał obroty na gazie...
Stabilizator to jest taki chujec co daje składową stałą do przebiegu sterującego nastawnikiem wolnych obrotów. Napięcie to można sobie regulować peerką.Kiedyś zrysowałem schemat tego i pewno jeszcze wisi na forum lpg na www.obd2.pl M103 da się zagazować instalką IIgen. tylko trzeba załozyć mikser Landi Renzo , a nie polski badziew.Moj 300E przejechał...
do moderatora słusznie zwracasz uwagę, że krokowego w clio z tym silnikiem nie ma. jest za to silnik prądu stałego z przekładnią zębatą umieszczony na przepustnicy i regulujący uchylaniem przepustnicy poprzez jej dźwignię. pamiętać jednak należy o tym, że silniczek krokowy jest zamontowany dodatkowo w instalacji LPG na wężu. a wszystkie niejasności...
Witam zainteresowanych Posiadam auto jak w temacie, 2006 rok produkcji, manualna 6 biegów skrzynia, przejechane 375.000 km. Opiszę szybko problem. Posiadam to auto od kilku lat, kupiłem jak miało jakieś 250.000 km. Był robiony silnik bo brało dużo oleju, wały napędowe, turbina, zawieszenie i wiele innych tematów. Ze dwa lata temu zaczął się problem...
Czarne świece,gaśnięcie i obroty do 4000 tyś. czyli: 1.złe świece(źle dobrana wartość cieplna) 2."zgłupiał komputer"(a mało kto chce i potrafi profesjonalnie-komputerowo zdiagnozować mondeo ze względu na "dość niestandartowy system PWM i ogólnie brak precyzyjnych informacji na ten temat",jak to mówią "czarna magia")czasem wystarczy tylko zdjąć klemę...
Witam. Mam bardzo dziwny problem. Posiadam Astre G rok 98 silnik 1,7 TD (x17DTL) silnik oplowski. Problem wyglada nastepująco. Podczas jazdy w silniku nagle zaczelo cos porzadnie stukac. Dzwiek przypominal ten ktory wydaje silnik diesla przy np zacietym wtrysku. Rónoczesnie z rozpoczeciem stukania auto stracilo moc, zbytnio nie chcialo sie rozpedzac...
syczenie reduktora czyszczenie reduktora projekt reduktora
sonda piekarnika amica satelita astra hotbird ustawić projekty skrzyń
płyta główna klimatyzator płyta główna klimatyzator
Wentylator w piekarniku Amica nie działa - przyczyny i diagnostyka Schemat instalacji elektrycznej spryskiwacza Renault Laguna II