Na traku jest nastawnik ale on nie dodaje grubości piły i po ucięciu np # 32 jest dużo mniej. Skala jest podzielona na konkretną grubość + naddatek na rzas (ślad po przejściu piły).
Witam, jestem na etapie budowy traka taśmowego, chciałbym zbudować sterownik / nastawnik grubości cięcia, coś takiego jak selbit isp 07, podnoszenie odbywa się za pomocą silnika trzyfazowego 0,55 kW poprzez zwykłe styczniki prawo/lewo, napęd śrubowy. posiadam sterownik selbit isp 06, ale jego czasy świetności już minęły i wnet zapewne wyzionie on ducha....
Ten enkoder współpracuje z Nastawnikiem ISP-010 w traku .
Jestem poczatkujacym elektronikiem Tyle wiedzy wystarczy na zakup i podłączenie. http://www.selbit.pl/ - tu tanie polskie nastawniki do traków i nie tylko. Sam odczyt można zrealizować przez licznik impulsów zliczający w górę i w dół plus enkoder dobrany do skoku śruby. Np. skok 6mm, 60 impulsów/obrót daje 6/60=0.1mm rozdzielczości odczytu. Lub enkoder...
Automatyczny nastawnik grubości cięcia do traka taśmowego poziomego. Selbit ISP-010 Instrukcja Obsługi (PL) http://obrazki.elektroda.pl/8179980900_1...
Automatyczny nastawnik grubości cięcia do traka taśmowego poziomego. Selbit ISP-07NT Instrukcja Obsługi (PL). http://obrazki.elektroda.pl/8374416200_1...
Jestem w trakcie weryfikacji. Dam znać pierwsza diagnoza siłownik nastawnika.
FFR 1045 Stopień końcowy blokady drogi połączeniowej Priorytet: 5 Wskazanie podczas jazdy lub postoju; tylko wskazówka dot. błędu. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza (H111) świeci na żółto w trakcie jazdy i postoju. Przyczyna błędu: Na wyjściu blokady drogi połączeniowej (stopień końcowy) bloku zaworów elektromagnetycznych (Y307) zostało...
Automatyczny nastawnik/sterownik grubości cięcia do zamontowania w traku tarczowym 2-piłowym. Selbit ANTD-02 Instrukcja Obsługi (PL) http://obrazki.elektroda.pl/2606608600_1...
Dzień dobry, jestem w trakcie modyfikacji mojej Skody Octavii 1.9 TDI AGR i potrzebuję pomocy z modyfikacją mapy napięcia nastawnika N146 dla innych wtryskiwaczy i większego tłokorozdzielacza. Mianowicie wiem, że maksymalne napięcie, jakie przyjmuje nastawnik, to 4,5 volta, więc domyślam się, że same wartości wpisane w mapę powinienem zostawić takie,...
Nie ma nigdzie nastawnika VDO oprócz allegro, w ASO nastawnik na stałe z kolektorem za 2 tyś zł, w aukcji poniżej: https://allegro.pl/oferta/nastawnik-klap... Napisana jest informacja uzupełniająca: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)", o co chodzi ? O aktualizację sterownika silnika czy...
Automatyczny nastawnik grubości cięcia do traka taśmowego poziomego. Selbit ISP-09 Instrukcja Obsługi (PL) http://obrazki.elektroda.pl/6445429300_1...
Można odrysować nastawnik rysikiem i ustawić mniej więcej tak samo i dojechać na ustawienie dawki. Jeśli masz błąd z nastawnika to sprawdź czy ten pierścionek swobodnie się porusza w pompie. Jak ma przycięcia to koszt naprawy przekracza wartość używanej pompy.
nie chce zaczynac nowego teamtu wiec napisze tutaj. Mam podobny problem. Tzn. w trakcie jazdy obroty potrafia mi sie zablokowac albo potrafia falowac. I gdy zgasze auto i odpale na nowo to wszystko jest ok. Kiedys tez mialem problem z nastawnikiem ale wtedy gdy zgasilem auto to po odpaleniu byly wysokie obroty. A teraz mam tak tyko w trakcie jazdy....
Niech ktoś podjedzie i wyczyta błędy i parametry w trakcie rozruchu. Nastawnik powinien cichutko piszczeć jak się podnosi na zapłonie.
posiadam golfa II z 91r. 1.6 na gazniku. i od pewnego czasu szaleje na obrotach. Czasem mam w trakcie jazdy 3 tys. ale jak go zgasze i znowu odpale to wszystko jest ok ale nie zawsze. Pedał gazu pulsuje. Juz raz wymienialem nastawnik. I amm pytanie jak okaze sie ze to jest ten nastawnik to czy da sie go jakos naprawic czy trzeba od razu nowy kupowac??
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
witaj mam audi avanta z 1.9tdi problem tkwi w pompie z nastawnikiem.. tak..:D przerabiałem ten temat i z doswiadczenia wiem ze dawkowanie paliwa wiąze sie z przesunieciem nastawnika czyli calej podstawy pod deklem o jakies 1.5mm do kabiny pasazera. na początek sprawdzilbym elektrozawor a potem zabieralbym sie do pompy... pokrywa(dekielek)nastawnika...
A wiec..... Dzisiaj ciąg dalszy. Po pierwsze ten silnik nie ma nastawnika (jak kolega wyzej pisze) 6 pinowego tylko 4 piny (to samo co Opel, Fiat). Po drugie co dzisiaj wydumalem: moze byc uszkodzony komp bo na kablu zielono-czerwonym w nastawniku przy otwartej przepustnicy powinno byc 12V, ktore wylazi (chyba) z sterownika, a go nie ma. Po trzecie:...
dzięki "walti" za odp już myślałem ze tego nikt nie czyta :) moja przygoda Z DDT zaczęła się nie dawno, kopiłem lale z 99r 1.9 dti i komp pokładowy nic nie wyświetlał po kliknięciu w manetkę (guzik na manetce) i "gadaczka" tez nic nie mówiła nawet napis "serv" nie świecił na liczniku. okazało się ze są odłączone przewody z tył licznika ( jedna kostka)...
Witam, Mam 2 problemy z autem (prawdopodobnie jedna przyczyna). Pierwszy problem jest taki, iż auto na biegu jałowym nie ma stałych obrotów (ok. 800 obr/min) jak zawsze, tylko obroty skaczą od 400 do 1600, dodatkowo w trakcie jazdy szarpie autem, czasami powodując gaśnięcie pojazdu przy ruszaniu. Drugi problem jest taki, że od momentu powstania tych...
Witam tak jak w temacie Auto gaśnie w trakcie jazdy i nie odpali bez plaka + pedał w podłodze co to może być czyżby nastawnik w pompie paliwa?? 1.9 TDI 1Z Golf MK 3 90 KM 1994 rok
Pompę oddałem do regeneracji w serwisie BOSCH. Czy jest możliwe, że nie wyczyścili tego nastawnika? Czy może w ogóle nie jest to robione w trakcie regeneracji pompy?
To co napisałeś ma sens i napewno tak jest. Ale nie zawsze, widziałem już przypadek że pomimo uszkodzonego stycznika nastawnik ustawił się w pozycji cofnięty i praktycznie nie pracował. Duży biały tryb wewnątrz mechanizmu mógł wykonac jeszcze jakieś 1/4 obrotu do maksymalnego "zamknięcia" przepustnicy. Właściciel twierdził że przez kilka dni silnik...
Witam Posiadam VW Golf IV 1.9 TDI 110KM 1999r. AHF Panowie od jakiś 6 miesięcy borykałem się zapalającą się sporadycznie kontrolką świec żarowych. Z tydzień temu auto mi zgasło i nie chciało odpalić (podczas odpalania auto wychodziło na wysokie obroty po czym odrazu gasło i rzucało dużą ilością spalin) W związku z powyższym zabrałem się za czyszczenie...
Jest po chip tuningu więc zacznij od sprawdzenia turbo, tzn podaj cisnienie doładowania najlepiej w trakcie jazdy na 5 biegu i gaz do dechy.
Regeneracja raczej nie obejmowała naprawy nastawnika pompy wtryskowej. Jednak jeśli coś z nim byłoby nie tak to myślę, że poinformowaliby mnie o tym. Robione to było w serwisie BOSCHa.
*Mialem ten sam problem!Wyczyściłem nastawnik, oczywiście rozbierając go całego (środek był zabrudzony-cewka,wylot czynnika), nalezy zachować ostrożność i czystość.Ponownie go zamontowałem, ustawiłem parametry na compie i samochód ma całkiem inną reakcję na pedał gazu i w trakcie przyśpieszania nie szarpie.Cel został osiągnięty.Acha posprawdzaj jeszcze...
W konkretnym modelu sterownika jest stosowany konkretny tranzystor i nie ma tu czego indywidualnie dobierać. Dla prawidłowej pracy elektromagnetycznego i sterowanie dawką paliwa jednak trzeba dobierać, w innym przypadku można uszkodzić sterownik lub źle sterującej dawki paliwa. Oczywiście, że tranzystor w sterowniku jest uszkadzany przez przytarty...
witam, a3 90km 0281010202 625, sprawdzcie i wygarnijcie bledy, w trakcie nauki Podrzuć jeszcze org. Dodano po 8 witam, a3 90km 0281010202 625, sprawdzcie i wygarnijcie bledy, w trakcie nauki Sporo koksu poniżej 1500obr. Ogólnie brak dopracowania. Pominięte pare map. Niektóre niepoprawnie zmodyfikowane. A mapa nastawinika, nie mam pojęcia czym się kierowałeś...
No stoi mi na warsztacie ;) Pompa zrobiona po zabawach z benzyną, nawet głowica wymieniona po zabawach z paskiem ;) a nastawnik działa raczej dobrze. Przesadzasz z kosztami 60 zł za sterownik to nie taki majątek. Druciarstwo też całe pomimo dziwnego usytuowania wiązki. Więc inaczej. Sterownik jaką widzi dawkę paliwa w trakcie pracy?
Raczej nie powinno, było wymieniane z 5000km temu. ale przecież łatwo odczuć czy sprzęgło ślizga czy nie (to jak poślizg kół na lodowatej nawierzchni) a jak tego nie wyczuwasz to patrz (jadąc zwłaszcza pod górkę) czy wzrastają pulsacyjnie w górę obroty przy stałej prędkości, jeśli zamiast tego wyczuwasz szarpanie w trakcie przyspieszania to na 95 %...
Nie da się wymienić części która w tym silniku nie występuje Możesz się uczepić czujnika temperatury - czasem robi takie cyrki Dziękuję za radę. Sprawdziłem wczoraj czujnik z kolegą ale był sprawny. W trakcie testów udało nam się znaleźć przyczynę. Problem znikł po zamianie na drugi nastawnika przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. Temat zakończony.
Witam. Przyjechał na lince T4 jak z tematu. Kręci jak szalony i nie pali. Co sprawdzone : Przy kręceniu z wydechu wali bialym dymem, jakby timing się nie zgadzał Obroty wału widzi ok Dawka przy kręceniu w grupie 1 rośnie Zasilanie ecu jest Nastawnik działa w zakresie 0.74-4.64V Zasilanie N109 jest Na samostarcie chodzi Rezystancja wtrysku sterującego...
Witam mam taki problem jechałem sobie w piątek do domu 5iątka około 90km/h a tu wyskoczyła mi kontrolka wtrysku auto przestało "ciągnąć" wyluzowałem w trakcie jazdy podgazowałem 2 razy i znowu wróciła mu moc a kontrolka zgasła mam 3 podejrzanych ale każda z tych części nie jest zaliczana do tanich 1. Nastawnik na pompie wtryskowej (elektroniczny) 2....
rano ciężko pali, kopci na niebiesko. w trakcie jazdy czujnik czech sie zapala i gasnie na kilka sekund kiedy zdejmę nogę z gazu i jak sie pali czech samochód jest bardzo mułowaty. Dodano po 4 kiedy wezmę go na maksymalne obroty to osiąga max 4500 i po kilku sekundach spada na 3500 Dodano po 2 obrotomierz nie ale licznik prędkości jazdy skacze
Po remoncie nastawnika przez dwa tyg nie gasł, ale to przypadek, było mało jeżdżone i tyle. Koniec końców prawie mam odkryta usterkę. Winowajcą są zegary lub wtyczka z kablami do nich biegnąca. Kolega potraktował specjalnym preparatem i jest poprawa, ponoć ktoś dłubał nieumiejętnie przy zegarach i coś jest uszkodzone lub wilgoć albo zimne luty może.....
Proszę emerycie ( :) ). Dodano po 3 Każdy silnik (jak nie ma wakupompy, oczywiście) zgłupieje jak będziesz pompował hamulcem na wolnych obrotach No, może nie każdy,ale te które mają regulację biegu jałowego na powolnym nastawniku przepustnicy na pewno. W trakcie pompowania serwem zmienia się podciśnienie w kolektorze ssącym, a co za tym idzie ilość...
Wiem i nie wiem, za regulację odpowiadają: - czujnik położenia wału - wyczyszczony i sprawny (bez niego by nie odpalił) - zaworek N108 w pompie - podmieniony ze starej gdzie padł nastawnik - i to samo - wtrysk sterujący ?? nie generuje błędu - jestem w trakcie poszukiwań dawcy na podmianę, tak na wszelki wypadek. Ale coś mi się wydaje, że to nie pomoże...
Nie rozumiem skąd Twój arogancki, ironiczny ton... Bardzo dobrze wiesz, więc nie zadawaj głupich pytań. Dwa razy edytowałeś post #21, brzmiał on nieco inaczej pierwotnie. Chcesz powiedzieć, że nastawnik dawki macha tym pierściem co każdy wtrysk i nadąża z różnicowaniem dawki dla wszystkich cylindrów Jak inaczej wytłumaczyć screen z programu diagnostycznego...
Witam. Mam problem z golfem 3 z 94 r. 90km/h z chipem na 110km/h. W trakcie jazdy czuć dosyć mocne drgania,szarpanie całym autem, najmocniej na 4 i 5 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu, dodam również że gdy golfa odpalam z rana, puszcza niebieski dym{nie pali oleju} Zacząłem od naprawy nastawnika w pompie wtryskowej w renomowanej firmie Bosch. nie...
Objawy wskazują na bogatą mieszankę.Aby nie tracić czasu polecam sprawdzić: 1-czujnik temp. płynu chłodzącego 2-sonde lambda 3-zapłon 4-TPS(miernikiem)niepolecam rozkręcania i czyszczenia ponieważ ponowna kalibracja jest bardzo trudna. 5-styki włącznika biegu jałowego w nastawniku przepustnicy. Dodano po 10 ] Jesli chcesz się sam przekonac to spróbuj...
Witam! Ewidentna wina nastawnika biegu jałowego niektórzy mówią na to silnik krokowy często się psuje spróbuj nacisnąć na czpień silniczka oczywiście palcem tam na jego końcu znajduje się włącznik w kształcie kułeczka metalowego przy przekręconej stacyjce w sęsie włączony powinien się wysónąc oczywiście on powinien zawsze się stykać ze śrubką cięgna...
Witam. Mam passata B5 TDI z silnikiem AHH 90PS. Od jakiegoś czasu przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto przerywa (nie zawsze). Na początku przerwał raz a potem wszystko było ok. W tej chwili zdarza mu się przerwać i "zawiesić", tzn.: obroty ustalają sie na 1100rpm i brak reakcji na pedał gazu. W trakcie jazdy gaszę auto, odpalam ponownie i jest...
Witam serdecznie , piszę ponieważ potrzebuję oceny i analizy przedstawionej poniżej przeze mnie sytuacji. Ponieważ nie posiadam jeszcze dużego doświadczenia w tej branży będę wdzięczny za wszelkie informację bardziej doświadczonych użytkowników tego forum. Otóż stoję przed zadaniem rozszerzenia układu pomiarowego różnicy ciśnień występujących w pewnym...
SPN 3850 ODCHYLENIE POZYCJI PRZY ZAMKNIĘTYM AGR Wskazanie błędu: Centralna lampka usterek świeci stale na czerwono w trakcie jazdy i postoju (priorytet 2) Błąd OBD P1068, MIL wł. Strategia monitorowania: Kontrola położenia klapy AGR pod kątem ważnej adaptacji punktu zerowego Opis błędu: FMI 1: Adaptacja punktu zerowego nieważna Wskazówka: Instrukcja...
Gdzie odłączyć katę przed rurę, tak i tyle? Ma on wpływ na moc i na odpalanie? Rzecz w tym, że jak się rozgrzeje, trochę da mu się buta, idzie zmienić bieg, gdzie odpuści się gaz i wtedy dostaje muła, jakby turbo nie wstawało, nie mam pojęcia. Ma on klapy wirowe, znaczy silniczek jest podłączony, bo test on przeszedł, nie przyciął się nic. Testy SD...
Latem tego roku mieliśmy zwarcie w wnętrzowej rozdzielnicy SN w jednym z bloków elektrociepłowni. Rozdzielnica SN uziemiona, przygotowana do prac remontowych a zabezpieczenia odstawione. W takcie przełączeń do innego polecenia operator nastawni 110kV pomylił pola i podał napięcie na transformatory blokowy i odczepowy zasilające uziemioną rozdzielnicę....
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
Błędy które widzial komputer to czujnik położenia wału zmieniony błędy wykasowane, potem przekaźnik główny wymieniony, dodatkowo zaniku pradu w jakieś dwa dni zima ale to pewnie przez ako. Obrity silnika w trakcie awarii to czasem 1500 a czasem nawet nie 1000, bo ruszam i gaśnie po chwili, albo jadę i gaśnie. Niedawno była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem...
regulacja traka sterownik traka napęd traka
zabezpieczenie wejść analizatora telewizor kineskopowy obrazu zalana klawiatura laptopa samsung
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Kondensatory do zwrotnicy Tonsil Altus 110 – jakie wartości i typy MKP/NPE wybrać? Zamiennik triaka Z7MY243 – Z0107M, BT131-600, MAC97A8, BCR1AM-12, parametry, obudowy