To zrób porządek ze sterowaniem turbiną lub nastawnikiem klap co tam masz zepsute.
Dziękuję za podpowiedź. Podobno czujnik działa. Został nawet wymieniony na inny dla testu. Ostatnio jeszcze usłyszałem, że problem może być w samym zregenerowanym nastawnika turbiny. Prawdopodobnie może on nie współpracować już z moją turbina po takiej regeneracji. Czy może ktoś w tym temacie ma coś do dodania? Czy może pomóc tu adaptacja i zaprogramowanie...
Panowie, jeśli macie problem z brakiem mocy a po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy to najpierw SPRAWDŹCIE NASTAWNIK TURBINY, w silnikach om642 to typowa przypadłość elektronika pada, I samochód wariuje, można to samemu ogarnąć, bo nie jest to trudne i nie słuchajcie speców że Turbina do wymiany, posiadam 3 mercedes cls e klasa i vito w 3.0...
Kolego xsqr mam pytanie czy problem został rozwiązany jeśli tak co było jego przyczyną? Mam ten sam problem po nieszczelności wężyka paliwowego od filtra długiego i krótkiego oraz po ich wymianie auto raz ma moc raz nie ma nastawnik sprawdzony działa poprawnie, turbina też w dobrym stanie (trochę oleju puszcza, ale ma mały luz). Dodam że moje auto to...
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
ten nastawnik jest na turbinie proponuje odac samochód w dobre ręce i powini naprawic
Kolego EGR to nie nastawnik turbiny!!! To dwie różne rzeczy.
Powiem szczerze, że też się nad tym zastanawiałem. Nawet pojechałem do 2 mechaników żeby mi sprawdzili turbine, obydwaj potwierdzili, że turbina jest ok... Także sam już nie wiem. Ostatnio 1 elektryk stwierdził, że nastawnik się zawiesza. Wymieniłem nastawnik z jeżdzącego auta o małym przebiegu i dalej to samo. Na komputerze jest możliwość sprawdzenia...
Nastawnik u siebie dawałem do regeneracji, ale okazało się że to nie to, tak jak wyżej pisałem, problem powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin, przechodziła idealnie nad turbiną, a że ktoś już wcześniej w niej grzebał to temperatura od turbiny spowodowała że połączenia lutownicze nie stykały. Żadnych błędów po utracie mocy nie było, a mam xentry...
Witam od tygodnia walczę z moim merolem nie daje rady go naprawić więc muszę się zapytać was. Merol pewnego dnia stracił moc, byłem na diagnostyce wywalało błąd nastawnika turbiny, wyjąłem turbinę zawiozłem do chłopa od regeneracji okazało się że coś wpadło do środka nie uszkodziło łopatek tylko zmienną geometrię pocharatało, chłop zregenerował turbinę...
Nastawniki Hella-Garrett to jednorazowe gówno — zębatka wykonana z grafitu, wycierająca się jak szczotki w elektronarzędziach i niewymienna. Nie może być luzu kątowego na dźwigni wychodzącej z nastawnika, inaczej cały układ napędowy (silnik), czyli 1/2 nastawnika do wymiany. Druga sprawa, że nastawnik z turbiną musi być skalibrowany na specjalnym...
Nie puszcza. Te buczenie o którym wspominałem na początku tematu to nastawnik turbiny się załącza ( elektryczny)i wtedy kopci. Po kilkunastu sek nastawnik się cofa i kopcenie ustaje
Witam kolegów Mam taki problem Samochód mercedes benz 4.0 cdi z 2001r Błąd jaki mi się wyświetla to P2027 opis pozycjoner ciśnienia podawania strona prawa Usterka sygnałów nastawnika (komunikat z kluczowania uziemienia) Chłopaki po wystąpienia tego błędu wyłącza się prawa turbina zostaje w pozycji 11% jak odpalę i skasuje błąd nie pojawia się ponownie...
Witam wszystkich , mam problem z Mercedesem ML W164 2008r 3.2CDI , po dodaniu gazu wystarczy tak do 2000 obrotów i ściągnięciu nogi z gazu gdy obroty spadają słychać w okolicy intercoolera dziwne buczenie takie zasysanie powietrza( jak by odkurzacz). W samochodzie zostały zmienione oba kolektory ssące (był luz na klapkach w kolektorach) jest nowy silniczek...
Cześć. Mam problem z Mercedesem w211 320 CDI OM642 2005 rok, przebieg 400 tys. km
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Dolot jestem pewny, że jest szczelny sprawdzałem go kilkukrotnie niedawno wszystkie uszczelki zostały wymienione na nowe. Nastawnik turbiny był ewidentnie przestawiany ramie od niego ma ślady przespawania w inna pozycje. Jest możliwość regulacji nastawnika elektronicznie ? Czy zostaje tylko opcja mechaniczna czyli zmiana pozycji ramienia ?
Witam! Niewiem skąd wziąłeś opisy usterek, ale te co mam nie mają nic wspólnego z turbiną. 1225 Przetwornik ciśnienia 1227 Czujnik położenia suwaka (p-pa wtryskowa) 1228 Nastawnik dawki (p-pa wtryskowa) Sprawdź przewody często się przecierają i zwierają do masy. :idea: Mam nadzieję że to chodzi o diesla Na PW cała lista usterek
Posiadam od kilku dni w221 s320 4 matic. Kupiłem go z małymi usterkami. Błąd nastawnika turbina, egr. Tu temat zgłębiam i aktualnie czyszczę dolot z nagaru. Na skrzyni mam błąd który nie znika. D10B No can message was receiwed from kontrol unit Engine menagment Dodam że launchem odczytywałem parametry i widziałem obroty silnika i wiele innych różnych....
Wychodzi na to , że za szarpanie przy przyśpieszaniu odpowiada fiksujący czujnik ciśnienia spalin ( u góry z tyłu silnika) oraz nastawnik turbiny ( znajdujący sie z tyłu silnika obok turbo). Najlepiej wymienić oba bo zawsze jedno psuje drugie.
Wróciłem właśnie z serwisu Mercedesa w Toruniu i duu...a diagnoza komp wykazała złe parametry nastawnika turbiny ( nastawnik wymieniony dwa tygodnie temu -zła diagnoza), Nastawnik wymieniał serwis i jakiś czas chodził ok 2-mc później wymieniłem przepływomierz Jedno mija się z drugim .... ??? co to może być ??? Coś zepsute ... Wydruk z diagnostyki posiadasz...
Według mnie potrzeba więcej testów: -sprawność układu EGR - widać, że jest zamknięty na jałowych a powinien być otwarty - podciśnienia, zaworek oraz sam zawór mechanicznie czy nie stoi -sprawność nastawnika turbiny -szczelność układu dolotowego. Większość zrobisz z SD, ale do reszty i tak będziesz musiał mocno pobrudzić ręce.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Odczytaliśmy zawartość w sterownika, faktycznie soft był modyfikowany. Wrzuciliśmy oryginał, ale bez zmian. Doszedłem do tego, że prawdopodobnie był tutaj zmieniony silnik wraz z sterownikiem silnika. W tym aucie dwie turbiny są sterowane przez podciśnienie, a po nr vin wychodzi, że jedna powinna być sterowana przez nastawnik elektryczny. Więc podejrzewam,...
mercedes nastawnik turbina nastawnik turbina nastawnik mercedes
blokada drzwi pralka sprawdzić gorenje bosch sterownik zmywarka alarm fiata
sterowanie silosem czajnik philips
Kompatybilność pokrywy skrzyni korbowej Oleo-Mac GS 370/GS 451 z modelem 937 Troubleshooting ecoNET 300 Connection to Boiler