Witam, DW8 nie ma wtryskiwaczza z czujnikiem, a przestawiacz kat wyprzedzenia jest "sterowany" przekaznikiem (zasilanie wylaczane po uruchomieniu silnika). Jesli silnik jest glosny, dobrze byloby sprawdzic wtryskiwacze i prawidlowo ustawic pompe. Pozdrawiam, Georges
Odczytac można np. KTS-em. A napięcie dla BMW to chyba 1,5V , ale na 100% to ci nie powiem. Napewno nie 0,7V.
dlatego ci piszę jak ustawic ,w vagu 32768 i regulacja nastawnikiem na 5,5 .Po tym zabiegu będziesz mógł sobie zmieniac vagiem o ok 2mg w każdą stronę.
Oluś, tam się nie kręci na wszystkie sposoby, pewnie jak by nie te eliptyczne otwory to obrócił byś go dookoła. Trzeba ustawić mądrze. Miernik na ścieżkę obciążeń częściowych i ustawic na pewną, wysublimowaną wartość. A jak nie masz miernika to robisz inaczej- właczysz zapłon, nastawnik się wysunie, cofasz potnecjometrem i w pewnym momencie wsunie,...
Czasami jest tak podczas jazdy. Wyczysciłem nastawnik pompy wtryskowej-było troszke opiłków, ale problem i tak nie zginął. Pojawił sie tylko błąd nastawnika-Górna wartość końcowa nastawnika. Kontrolka świec żarowych zaczęła pyłgać. Może ktoś wie jak ustawic nastawnik dokładniej?
To musisz cofnąć całkowicie nastawnik i ustawić szczelinomierzem na 0,5mm Jak wsadzisz szczelinomierz ma być zamknięty jak wyjmiesz otwarty
Jezeli serwis_gh ma racje z kodami bledow, to udaj sie do serwisu pomp wtryskowych. Sam niewiele zdzialasz (do porzadnego serwisu!). Trzeba dobrze ustawic nastawnik pompy wtryskowej.
witam mam taki sam problem z tym nastawnikiem, było tak: auto paliło ok 10l na trasie z silnikiem 1.8 to ciut za dużo,byłem u mechanika najlepszego w mieście (ponoć)po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd nastawnika ,mechanior twierdzi że wystarczy przeczyścić i komputerowo ustawić dawkę i bedzie dobrze ale po naprawie jest gorzej,pali ponad 15l...
Mialem to samo ,pompe do pompiarza tylko przy zakladaniu musisz miec VAG zeby ustawic kat wtrysku
Nic nie daje odpinanie akumulatora. Tech2 i zrobić reset mapy uczącej biegu jałowego, lub ręcznie ustawic nastawnik (przydaje się....suwmiarka) Poza tym błąd P0505 odczytywany popularnymi testerami niewiele wyjasnia, bo ten błąd ma teś swoją dodatkową definicję (liczba w nawiasie) i może oznaczać usterkę w obrębie pozycjonera, obwód otwarty, zwarty,...
A wie ktos jaka nalezy ustawic poprawna dawke paliwa na rozgrzanym silniku i na biegu jalowym ? Mialem ok 4,4-5,0. Udało mi sie ustawić Vagiem do ok 4-4,2 jednak wiecej brak regulacji. Wydaje mi się ze poprawna musi byc ok 3,4-3,6 mg/H ?
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wyglada na to że ruszałes nastawnik dawki jesli tak to musisz ustawic jego prawidłowe napiecie za pomocą vaga
TPS - Throttle Position Sensor (czujnik położenia przepustnicy /potencjometr przepustnicy/) ale nie wiem czy w tym wtrysku on występuje. Nastawnik powinien ustawić przepustnicę w pozycji zależnej od temperatury silnika i o ile ta się nie zmienia, nie ma powodu jej ruszać, zwłaszcza że silnika się nie uruchamia. Napięcie ładowania powinno być takie jak...
Musiałbys ustawic pompe podjechac do pompiarza żeby ci "doklepał' nastawnik na pomie i podniósł obroty
Dopóki woltomierz wskazywał jakieś napięcie, to działało, np. po włączeniu spawarki jest 333V przez sekundę, a od razu zeruje się i brak reakcji nastawnika.
Co wy wypisujecie ldw502 ma pompowtryski, po drugie podstawa to ich ustawienie i ustawienie nastawnika dawki. Oraz sprawna pompa zasilajaca.
mam pytanie, przyznam sie ze jak kupilem samochod to u jednego mechanika ustawialmem dawke paliwa (vag- programowo) a 2 mechanior podczas wymiany sprezyn w pompie wtryskowej czyscil i ustawial dawke paliwa dekielkiem od nastawnika. i teraz moje pytanie teoretycznie dawka paliwa powinna wynosic 4mg/r ale jesli bylo ustawiane programowo i recznie (na...
Sprawdź i zapamiętaj dawkę na wolnych obrotach. Potem rozbieraj nastawnik. Usuń opiłki. Spróbuj ustawić go potem w możliwie tej samej pozycji. Precyzyjnie do dawki wrócisz przesuwając całą górną część. Nie pomyl się za dużo, żeby silnik się nie rozbiegał. Zlikwiduj nieszczelność albo inne źródło opiłków metalowych.
Nie mam czym tego zdiagnozować, clipa nie posiadam, mam tester delphi oraz mogę jechać na kts'a bądź g-scana. Ale obojętnie jak nastawnik ustawię zawsze jest to samo.
Witaj. Masz problem z nastawnikiem, ewentualnie źle ustawiony nastawnik dawki na pompie, czyli pompa do reklamacji, jeśli przed uszczelnieniem tego błędu nie było.
No cały czas było w porządku, teraz tak się dzieje od migania tych kontrolek. Zaczęła się jazda, dla mnie to dziwne jest. Ja go sprowadziłem z Holandii i miał 250 tys. przejechane i cały czas wszystko było wymieniane i dbane, wszystko było ok, no dziwne. Dodano po 6 3 lata temu miał czyszczony nastawnik, bo on chodził bardzo dziwnie na biegu jałowym,...
nastawnik ustawiony jest w skrajnym lewym położeniu, daleko za minimalnym oznaczonym prądem, a mimo to wyłącznik pracuje jak gdyby nigdy nic ? Czyli ustawiony jest na minimum? A jaka jest najmniejsza oznaczona wartość prądu ?
W tych modelach zatykał się wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowywania na nadkolu lub padał sam ten czujnik. Sprawdź ten wężyk potem odłącz i przejedź sie bez czy jest różnica czy to samo,jak bedzie słabszy to masz dobre jesli nie bedzie różnicy to tam tkwi usterka. Jest jeszcze ustawienie nastawnika w pompie jeśli bedzie nieprawidłowe...
Witajcie Silnik RF1G montowany w BA i BJ pompa Zexel Mam problem ze swoim dieslem. Mianowicie po nocy auto odpala od strzała ale pracuje bardzo nie rowno najpierw puszczajac chmurę bialego dymu (zapłon za późny) a po chwili wystepuje spalanie stukowe ( zapłon za wczesny). Całość ustaje po ok 1min. Objawy nie wystepuja gdy slinki jest ciepły. Dodatkowo...
i jeszcze to
Kolego Sztomel to jakie sa Twoje sugestie zeby to naprawic? Czy w takim razie nie bawic sie w czyszczenie i jak to ustawic? nie mam w poblizu nawet zadnego dobrego warsztatu gdzie moglbym oddac z czystym sumieniem auto I tu jest pies pogrzebany ponieważ moja sugestia jest taka aby podejrzeć wartość dawki paliwa, korekcje dawek na poszczególnych wtryskiwaczach...
Szukasz kogoś kto ci ustawi tanio nastawnik. Jeżeli ci ustawi i samochód dalej będzie źle odpalał to będziesz reklamował usługę?
Wszystko jest na youtube. :> Slabo szukales. Dopisz sobie czyszczenie nastawnika oraz afn ustawienie dawki. To wyjasni twoje pytania. Tej specjalnej nasadki nie musisz kupowac. Wystarczy nabic zwykla 7.
3500 obr/min to z nastawnika się bierze . ale muszę ustawić i nastawnik i potencjometr ,bo baran a nie mechanik który ponoć się zna przestawił go w skrajne położenie
Okazało się, że objawy, które opisałem wcześniej po „niby” czyszczeniu nastawnika były przyczyną nie ustawienia vagiem po montażu nastawnika. Elektryk ustawił nastawnik według parametrów, które nie wiem skąd wziął. Z tego, co wiem powinien, zczytac nastawnik vagiem przed rozebraniem i po montaży ustawić te same parametry. Efekt jest taki...
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
Rusz ręcznie nastawnik i spróbuj ustawić do wartości zadanej. Zablokuj to jakoś i zobacz czy błąd zniknie.
To co napisałeś ma sens i napewno tak jest. Ale nie zawsze, widziałem już przypadek że pomimo uszkodzonego stycznika nastawnik ustawił się w pozycji cofnięty i praktycznie nie pracował. Duży biały tryb wewnątrz mechanizmu mógł wykonac jeszcze jakieś 1/4 obrotu do maksymalnego "zamknięcia" przepustnicy. Właściciel twierdził że przez kilka dni silnik...
Witam Wszystkich. Kolego Geri czy mógłbyś dać namiary gdzie znajdę procedurę jak prawidłowo ustawić ten nastawnik, lub wrzucić ją tutaj? Pozdrawiam
Z tego, co pamiętam, ciśnienie doładowania w OM 642 w aucie Sprinter W906 wynosiło około 2 bar. Powodów zbyt niskiego ciśnienia może być kilka, najczęściej nieszczelność w układzie dolotowym oraz złe ustawienie nastawnika w turbinie. Przy nieprofesjonalnej regeneracji ta druga opcja jest jak najbardziej prawdopodobna.
witam poszukuję prostego schematu przedstawiającego to co na obrazku. ustawiam przełącznikiem obrotowym np na 4 kropkę i chce aby silnik z zamocowanym takim samym nastawnikiem ustawił się w tej pozycji co ustawiłem na nastawniku. układ ma być zasilany napięciem 12V i po odłączeniu zasilania i po ponownym pojawieniu się zasilania ostatnia pozycja ma...
Sam się ustawiał po zdjęciu zasilania. Zresztą regulacja luzu pomiędzy trzpieniem nastawnika a dźwignią przepustnicy to była fikcja, ekwilibrystyką było ruszyć ten wkręt na dźwigni, zaś zabawy zasilaczem i takie ustawienie nadążnika nastawnika aby ustawić odpowiedni luz to była sztuka dla sztuki. Generalnie podstawą w tym modelu (system A2.2) jak i...
Czy może ktoś się spotkał lub miał podobne uszkodzenie częstościomierza w ZPFM-3. Pokazuje 1/5 częstotliwości oraz 1/5 częstotliwości ustawionej na nastawniku. Podłączając do gniazda ,,A’’ np. generator o częstotliwości 10Mz wyświetla 2MHz. Gdy ustawię na nastawniku częstotliwość 145MHz włączę synchronizację i ustawię częstotliwość na przystawce...
CHyba to są dwa inne przypadki bo jeden chodzi o ustawienie nastawnika pompy (np po uszczelnieniu) a kolega matthew pisze o korekcji w ustawieniu w sterowniku.
Polecam warsztat w Sobótce ul. Zaułek Świdnicki. Uszczelnić pompę to nic takiego, tylko nastawnik dobrze ustawić trzeba przy skręcaniu. Oni podłączą do kompa i ustawią tak jak powinno być. Fachowo zrobią za przystępną cenę.
Juz pali tylko pasowalo by ja podlaczyc pod car softa;d odpowietrzylem wszystkie wtryski;d i ustawic komputerowo dawke spalania ;d Dodano po 4 No proste ze trafilem, mialem inny problem, pompa nie podawala paliwa na wtryski ale wymienilem ten zaworek i wszystko pali na dotyk tylko mam problem jak to wszystko do konca dostroic zeby mi nie palila jak...
Problem rozwiązany. Źle ustawiony nastawnika oraz nie odpowietrzona pompa paliwa.
Można odrysować nastawnik rysikiem i ustawić mniej więcej tak samo i dojechać na ustawienie dawki. Jeśli masz błąd z nastawnika to sprawdź czy ten pierścionek swobodnie się porusza w pompie. Jak ma przycięcia to koszt naprawy przekracza wartość używanej pompy.
Jak miga kontrolka, to będą błędy, odczytaj. Źle ustawiony nastawnik może być.
Ustawienie nastawnika bez kompa to prawie nierealne.
Tym bardziej, że silnik strasznie dymi na szaro przy próbie odpalenia z nastawnikiem ustawionym na 100% więc pewnie nie do końca jest z nim wszystko ok. Co do samego sterowania nastawnikiem to rozgryzłem sobie już schemat wtyczki podłączeniowej. Mamy dwa przewody od cewki nastawnika, dwa od czujnika temperatury i 3 pozostałe to prawdopodobnie cewka...
Witam wszystkich , mam podobny problem nastawnik mi świruje i ustawić się nie może, odczuwalne od 2000 obrotów. Brak błędów czujniki powymieniane , Turbo nowe wtryski .ten sam obiaw miałem w zeszłym roku o tej porze przy niskich temperaturach. Czy ktoś miał taki obiaw ? Bądź podobny Pozdrawiam
Problem jest taki: wywołując kody błędów w moim autku cały czas pokazuje ten kod 1-2-3-2 wydaje mi się że chodzi tutaj o nastawnik przepustnicy. Kupiłem nowy (zamiennik) zresetowałem , zrobiłem adaptacje a kod błędu pozostał. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić. Oczywiście punkt oporu przepustnicy o nastawnik ustawiłem. Ponownie wywołałem kody,...
Kiedyś stosowało sie dipswitche i nastawniki szesnastkowe, zaleta łatwo ustawić nie potrzeba dodatkowych narzędzi, łatwo zobaczyć co jest ustawione, WiFi w każdym czujniku będzie nastręczać problemów, NFC ma więcej sensu, może być nawet zaprogramowane bez zasilania czujnika, jeśli mamy odpowiedni układ scalony. Czy to bardziej ma być dostarczony jakiś...
W tym aucie nie ma silniczka krokowego - jest nastawnik przepustnicy. Zwarcie do masy bo pewnie emulacja sondy na LPG jest ustawiona na masę. Skoro masz błąd dotyczący V60 a wymiana nastawnika przepustnicy nie pomogła to może warto przejrzeć instalację pomiędzy nastawnikiem a ECU i pomiędzy przepustnicą a ECU.
no właśnie a jak ustawisz nastawnik na wysoką dawke to jest lepiej?
Ja bym na twoim miejscu sprawdził mechanikę, nastawnik zmiennych faz i ustawienie rozrządu. Miałem takie coś w audi że przez zepsuty nastawnik i wyciagniety łańcuch wyrzucalo błąd wypadania zaplonow.
jak ustawiać ten nastawnik jak ustawić ręcznie odpowiedni kąt wtrysku Co chcesz ustawić? To są dwie różne sprawy. Tak aby auto nie szarpało miało moc i zapalało bez problemu ale też ustawić poprawnie jakoś ten nastawnik na pompie
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
A ustawiłeś ten nastawnik czy na pałę przykręciłeś?Układ paliwowy drożny?Rozrząd jak tam?
Ile jest ustawiona dawka nastawnikiem jak jest nagrzany?
Ja bym się uparł na tą dawkę Nie wiem dlaczego stały się takie anomalie ale pompa z dnia nadzień nie zaczyna ciec. Nastawnika nie ustawisz bez kompa niby ktoś coś tam robił ale odradzam. W nastawniku jest jeszcze "potencjometr" który daje informację zwrotną do EKU o położeniu nastawnika ale jak góry nie zdejmował to nic nie zmienił. Jest jeszcze czujnik...
Jak na pompie H z nastawnikiem HDK to trzeba ustawić tak jak w temacie. (powyżej)
Po regeneracji turbiny auto słabo jedzie. Turbina bardzo wolno wstaje. Jak bez testera ustawić prawidłowo nastawnik turbiny?.Auto Touareg 3.0 TDI CAS 08r. Czy wartości procentowe Open/Closed sa poprawne? Gdzieś wyczytałem , ze powinny być w zakresie 16%-84% .Czy to może powodować takie objawy? Próbuję ustalić co jest przyczyna bo człowiek od regeneracji...
Wracamy do tematu po miesiącu nieaktywności na elektrodzie. Z nowości: Wymieniłem nastawnik pompy (wypłukany rozpuszczalnikiem nitro i przeczyszczony pędzelkiem). - Nastawnik pochodził z takiego samego silnika, też z omegi, ale nie B tylko B-FL (2000r.) wygląda tak samo, oporności czujników i cewki pokrywają się z opornościami elementów oryginalnego...
Na ścieżce obciążeń częsciowych ustawia sie około 0,8V-0,9V, ale ja mam inną metodę-patrzę jak zachowuje się trzepień nastawnika biegu przepustnicy.
Widok sztangi jest bardzo dobry w tym silniku. Spróbuję ustawić nastawnik za pomocą tej "adaptacji" w grupie 033 podczas gdy złapie to odcięcie mocy - ciekaw jestem bardzo co się będzie działo. Mam nadzieje, że jutro uda mi się to zrobić i dam znać co się stało.
Trzeba sprawdzić stycznik w nastawniku i prawidłowo ustawić tps.Nie tylko przykręcić.Sterownik musi widzieć zamknięty stycznik i sygnał z tps.A wszystko po to by sterować np programem biegu jałowego.Słyszałeś kiedyś takie coś?
Jeśli chodzi o czyszczenie to w ultradźwiękach i sprężonym powietrzem z frakcją lżejszą od ropy. Rdzeń względem cewki jest symetrycznie do ustawienia użyłem szczelinomierzy aby szczelina była równa. Maże zwiększyć wartość na 0,78v. Następne to 0,78V czym doprecyzować ustawienie V na nastawniku np. 0,75V?
Miał źle ustawiony nastawnik 5,5mg. Auto muliło i źle zapalało. Teraz przeciągnięte w drugą stronę, więc różnica jest odczuwalna. Nie drążyłem tematu, ale były takie pompy, w których można było przesunąć nastawnik o prawie milimetr. W większości jednak trzeba było dobrze celować, po wymianie uszczelki albo czyszczeniu z opiłków.
cudaniewidy w bmw 318tds też tak mi się stało rozłożyłem pompę złożyłem jeszcze raz poprawnie i autko reagowało na gaz potem zostało tylko ustawienie nastawnika i wszystko ok
Pali dużo gdy jest żle ustawiony nastawnik i na dokładkę wyciągnięty łańcuch. Większość warsztatów nie potrafi tego silnika zdjagnozować i tak rodzą się legendy.
błędów nie będzie ale niech ten mechanik sprawdzi parametry jakie są dawki, kąt wtrysku powinien się pokazać jako błąd ale czy nastawnik pompy jest dobrze ustawiony?
Sprawdzili mi w ASO nastawnik, jest czysty, bez uszkodzeń. Została oczyszczona przepustnica i czujnik podciśnienia. Testy examinerem nie wykazują żadnych błędów. Poza obrotami, wszystkie czujniki pokazują poprawne zakresy. Udało się w ASO ustawic stabilne obroty 800 obr/min. Krótka jazda próbna w okolicy ASO wypadła dobrze i przyjemnie. Na tym skończyła...
Czy poprawnie jest ustawiona dawka na nastawniku pompy?
Witam. Miałem robiony chip tuning w moim Audi A3 8l 1.9TDI ASV i wyszło 124KM tylko ponieważ miałem źle ustawiony nastawnik pompy (przynajmniej tak mówił tuner). Czy ktoś by mógł mi sprawdzić wsad i w razie czego poprawić go żeby Audi miało trochę więcej mocy? W Audi jedynie co robiłem to brak katalizatora brak EGRu i kolektor ssący od ARL. Z góry dziękuje...
Seat cordoba 1.9tdi 90km z 1998r. Silnik 1z Jakiś czas temu wymieniałem nastawnik HDK111 na "regenerowany" bo miałem niemiłosierne falowanie obrotów oraz wszystkie inne objawy związane z brudnym nastawnikiem. Po odpięciu wtyczki impulsatora silnik nie szarpał i było OK dlatego zdecydowałem się na wymianę nastawnika. Nowego nastawnika ustawiłem,że napięcie...
Przecież świece nie są załączane gdy silnik pracuje. I tu się mylisz.Poczytaj o ustawieniu kąta wtrysku i czyszczeniu nastawnika-chodzi o ustawienie dawki.I o zależności pomiędzy tymi dwoma rzeczami.
Do przestawienie regulatora kąta wtrysku wymagane jest ciśnienie wewnętrze pompy. Tak samo wtrysk sterujący musi być sprawny bo to on jest sygnałem odniesienia (zwrotnym) że kąt jest przestawiany wg tego co żąda ECU. Jak masz VCDS to możesz wykonać test nastawnika. To że rozrząd ustawiony na blokady ok ,ale czasem z racji wieku pompy i wtryskiwaczy...
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
Jak wspomniałem wyżej za szarpanie przy przyśpieszaniu w 320 CDI 3.0 V6 odpowiada nastawnik turbiny oraz czujnik ciśnienia spalin.To jest pewne. Polecam wymienić obie rzeczy jednocześnie by mieć spokój. JEDNAK JEST BARDZO WAŻNA SPRAWA!!! o której nie wspomniałem wcześniej. Mianowicie jeżeli kupujemy nowy lub używany nastawnik to konieczne jest ustawienie...
Witam Mam problem z ustawieniem zderzaka kierownicy turbosprężarki. Pomimo skrócenia cięgna podczas autotestu nastawnik wysuwa się i uderza o zderzak kierownicy co powoduje włączenie trybu serwisowego. Jest to na pewno problemu ustawienia zderzaka, bo zdjęcie cięgna nastawnika powoduje, że auto nie generuje błędu podczas autotestu i nastawnik właściwie...
Mono wtrysk Boscha jak się nie mylę. Oficjalnie się TPS-u nie rusza, wymienia się tylko z całą przepustnicą. Nieoficjalnie ma być 0.2V-0.25V na drugim pinie, nastawnik całkowicie cofnięty.
Czyli najlepiej jechać na korektę bo bez tego będzie kopcić? A mocne może być dymienie czy delikatne? To wtedy jaką dawkę najlepiej ustawić na nastawniku? A jak bym komuś wysłał wsad to by ktoś go poprawił żeby dobrze ta pompa chodziła?
Czytałem, tylko, że wizyta w ASO u mnie pewnie skończy się wymianą całego turbo, czyli ponad 2 tysiące. A czytałem na forach, że wymieniają same nastawniki, tylko nie ma nigdzie w jaki sposób je ustawili...
1.Próbowałem podłączyć ongrid- nie wystartował 2.W opcjach ustawień ma -praca niezależna 50Hz-ustawienie nastawników np.E0 też nie pracuje 3.Brak komunikacji Dlatego wydaje mi się ,że najlepiej by go było zresetować do ustawień fabrycznych(o ile nie jest uszkodzony i jak bym wiedział jak to zrobić)
"Ja sam mam vcds ale korzystam z niego jako informatora a nie do Wieś tuningu. Vcds pokazał mi tylko że kąt wtrysku wskazuje zero ." A ja do Ciebie piszę: "Zdjęcie nastawnika zmienia poziom dawki startowej. Ustawić to idzie łatwo, ale za pomocą VAG-COM lub VCDS-a. Musisz to ustawić na 3,5-4. Mniejsza wartość to więcej paliwa, większa - mniej (tak, tak...
jeśli odpala ładnie to raczej kąt wtrysku jest w miarę ok, możesz poluźnić pompę i ją obracać delikatnie na pracującym silniku żeby ustawić jak najlepszą pracę ale podejrzewam, że nastawnik pompy też był odkręcany i też nie jest ustawiony, a z tym jest dużo zabawy żeby utrafić (bez komputera, ja nie mam żadnego komputera więc nie wiem jak to się z jego...
Dziękuje za odpowiedź. Czy przy tej wstępnej regulacji mam wykręcić czujnik temp. powietrza z kolektora i podłączyć go do wiązki czy nie ma to znaczenia? Ponoć już po zamontowaniu kolektora można dokonać precyzyjnej regulacji w Dis-ie bez ruszania nastawnika, lecz nie wiem czy jest tak w rzeczywistości. Mam jeszcze pytanie jak ustawić wstępnie nastawnik...
Witam, poszukaj w necie tematu "ustawienie nastawnika pompy" nie napisałeś co dokładnie dokręciłeś, tak czy siak, koszt oryginalnych uszczelek bosch to 30pln, na wymianę i regulacje dawki proponuje udać sie do warsztatu mającego pojęcie o TDI, ustawią dawkę przy pomocy VAG-a. co do samej kontrolki dziwna sprawa wiec VAG wyjaśni co się dzieje... pozdr
Jeśli więc coś uleganie zmianie (ciśnienie paliwa, ciśnienie otwarcia wtrysku, przepływ wtryskiwacza) to cała ta idea "bierze w łeb" i ustawia się "na słuch"... No jeszcze może ulec awarii czujnik w nastawnik i pokazywać źle napiecie. idea tej regulacji jest taka, że staramy się ustawić nastawnik w takiej pozycji, aby dawka widziana przez VCDS zgadzała...
wiem, że stary temat...szukałem bo u mnie też drgało i trafiłem tu przy okazji szukania rozwiązania....jestem po wymianie poduszek wszystkich i dalej trzęsło więc....olałem temat, a sprawa wyjaśniła się sama- pokazał się błąd - świecąca kontrolka świec żarowych AHU silnik 1,9 TDI passat b5 - okazało się że jakiś syf przyblokował nastawnik pompy, a ta...
Według mnie (może się mylę) ale mając vcds żadne czujniki zegarowe itp. nie jest potrzebne , kąta wtrysku nie ruszali bo i jak to mieli zrobić to ustawia się przy montażu pompy i koryguje według vcds i tym vcds trzeba sprawdzić dawkę paliwa jaką ustawili po wymianie nastawnika grupa pomiarowa 001
Na zimnym silniku to co ty chcesz otrzymać.
Może też być uszkodzony nastawnik dawki paliwa lub jest ustawiona zbyt duża dawka- konieczna diagnostyka.
Witam.Nie pisalem neta nie mialem.Pompe przestawialem tak jak na forum pisali poluzowac srubki i ustawic z wagiem w pozycji 49-53 udalo mi sie ustawic 55.Auto palilo.Teraz po podlaczeniu drugi raz wagiem pokazal sie blad Nastawnik Objetosci N 146 kod 1268.I co teraz? czytalem troche na forum wstepnie pisza ze to pompa wtryskowa uszkodzenie mechaniczne.Ok...
Albo ma głębokie rysy na nastawniku. Ktoś tam zaglądał? Albo tylko źle ustawiona.
Drugim razem jak czyściłem to było zawalone. Dodam, że autko trochę kopci na czarno ale korekta wtrysków jest niemal idealna więc wtryski chyba odpadają jako powód...przepływka też mieści się w normie, nie mam akurat logów by pokazać. Ktoś kiedyś widać remontował nastawnik i ustawił dawkę dość wysoko tak przy mocno gorącym silniku sięga nawet 2.8mg....
paliwo pompa powinna podawać niezależnie od działania świec żarowych, tyle że bez zagrzania świec żarowych może nie zapalić - szczególnie jeśli są komory wirowe, bo jak to wtrysk bezpośredni to i bez świec żarowych zwykle zapali (chyba że zajechany strasznie) migająca kontrolka świec żarowych to może oznaczać źle ustawiony nastawnik pompy wtryskowej...
mógłby mi ktoś wytłumaczyć czy sie da (myslę że tak) jak sie ustawia kąt wtrysku w tej pompie?? rozumiem ze tłoczek w pompie ma możliwość regulacji kąta ale w małym zakresie. jak ją ustawić żeby nastawnik mogł sobie ten kąt "doregulować"
Jak mam ustawić nastawnika jeśli on w momencie włączenia zapłonu przesuwa się w pozycję środkową a następnie po chwili wraca w położenie początkowe czyli takie jakie miał przy wyłączonym zapłonie - skrajne. Z tego by wynikało, że ustawianie nastawnika polegało by na przesunieciu w ok. pozycję środkową przytrzymanie jego ośki a nastepnie puknięcie kilka...
sprawdzaliśmy i pracuje ładnie bez zacięć ktoś podpowiedział aby wyjąć turbo które ma elektroniczny nastawnik i że trzeba ustawić jedno do drugiego sam niewiem bo objaw pojawia sie przy normalnej jeździe można jechać cały dzień a gdy np jedziesz 100kmh na piątym biegu i decha to go przymuli i wyskakuje ten błąd i jakby odcina turbo tryb awaryjny wyłączysz...
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
Jeżeli chodzi o ustawienie dawki na nastawniku to w stopniu zadowalającym ogarnoł to cdif,w 318 i 325 tds.Może szału nie ma ale dawke i napięcie widzi.
Ten silnik posiada wtryskiwacz od c 330 i rozrząd na kołach zębatych. Sprawdziłeś pozycję nastawnika przy pompie? Ta dzwignia ktora nalezy przesunac by go zgasic. Tłok i tuleja z tego co kojarze powinny pasowac od Stara, jesli masz wieniec zebaty na kole zamachowym to rozrusznik 3 kW tez zdaje sie starowski w kazdym razie automat bendixa pasuje. Kolego...
ustawic termostat ustawic master ustawic kolumna
instalacją firefox laser bufor błędu kalibracja toyota
proste konstrukcje lampowe audio instrukcja serwisowa serwisówka
Schemat monitora EIZO EV2416W 24" - dostępność i alternatywy Liczba żłobków w silniku 2800 obr./min: szczegóły i przykłady