Nie mam tego przy sobie, ale co Ci to da? To że są różne schematy ale ja nie będę się prosił to Ty masz problem nie ja.
Założyłeś zły sensor(niewłaściwy indeks) lub uszkodzony. Porównaj wszystkie symbole na starym i nowym. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Oczywiście, że nie zrobi kalibracji z zapisanym błędem.
Czyli miałem właściwy trop. Sam robiłeś czy panowie od regeneracji?
spróbuj tak: login 40168 nastawy podstawowe kanał 103 wykonaj
Skoro wymieniłeś już sondę to zrób tą adaptację, aczkolwiek jeśli ta usterka powróci odezwij się na PW.
Nie adaptacje, a nastawy podstawowe (basic settings).
Zakoduj sterownik 55 i wykonaj nastawy podstawowe
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
da się bez vaga jest opisane na tym forum działa sprawdzone
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Tylko, że sprawdza się w funkcji nastaw podstawowych przy obrotach oki 1500/min
0023174- do 2005r 0023174- od 2006r możesz sprawdzić jeden i drugi - kasowanie błędów, kodowanie, nastawy podstawowe czujników, czasami trzeba po adaptacji czujników powtórzyć kodowanie i zrobić to za jednym razem nie wychodząc ze sterownika , kasowanie błędów, test systemu nie jest wymagany jak sterownik nie wywala błędów
Zacznij od Gatewaya. Tam musisz zaznaczyć nowe sterowniki drzwi.Potem powinny wystarczyć nastawy podstawowe.
Nie pamiętam czy tam się robi jakieś adaptacje, a jak się robi to sprawdź 074. Po prostu przełączasz na nastawy podstawowe.
Rozumiem, że regulację wykonujesz w nastawach podstawowych, wtedy regulacja przez ecm jest zablokowana.
prędkość rozruchu, hamowania, parametry silnika, max. zakres regulacji, prędkość podstawowa, zabezpieczenia prądowe i termiczne - jeśli są. więcej danych - jaki falownik i jaki silnik ??
Trzeba zrobić nastawy podstawowe examinerem,ale podobnie działającym diabłem
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
Pompe ustawiasz jak na obrazku a koło zamachowe na znaki i masz ustawienie wstępne dokładnie mozesz wyregulować czujnikiem zegarowym albo sprawdzić przez nastawy podstawowe
Proszę Najpierw uzyskaj dostęp upoważniony a później logowanie wklej z pliku i zmień kodowanie Nastawy podstawowe, adaptacje i powinno działać
Najpierw usuń przyczynę, czyli problem z klapą lub jej silniczkiem, a potem nastawy podstawowe.
Bez działającego czujnika nie da się przeprowadzić nastaw podstawowych wspomagania.Po wymianie czujnika muśisz go zainicializować.
Witaj. Twój login 09555,kodowanie 04255. po kodowaniu nastawy podstawowe G85. Pozdrawiam. Najprościej robi się vcds-em. :D
Załóż moduł o tym samym numerze i wersji softu co wychodzi po vinie, potem zrób nastawy podstawowe i będzie śmigać.
Basic settings (nastawy podstawowe, miga kontrolka świec i obroty na 1400 to mi zloguj
Fasolki ustawione na środku, blokady pasują idealnie, rozrząd był robiony ostatnio i wszystko pasowało Nie ma znaczenia ze blokady pasuja i fasolki sa po srodku. To o czym piszesz jest do wstepnego uruchomienia. Reszte robisz vcds w funkcji nastaw podstawowych
Tryb automatyczny, a automatyczne strojenie to nie to samo. W oknie Commissioning możesz wybrać Pretuning (do wykrycia nastaw podstawowych) lub Fine tuning (do dostrojenia już wybranych nastaw) i całkiem sprytnie to doregulować.
Witam Dzisiaj chciałem zrobic te nastawy bo wczesniej nie miałem czasu ale coś mi sie nie udało. Postępowałem według waszych instrukcji. 01-silnik wykasowałem błąd 04-nastawy podstawowe wpisałem 098 kanał i tu pojawił mi się: "BLAD Group 098 Nie dostepny. :cry: No i znowu prosze was o pomoc.
Nie wiem czy w DAFie się da ale jeśli się da to proponowałbym wprowadzić ponownie nastawy podstawowe takie jak poziom minimalny, maksymalny oraz poziom jazdy. W przypadku Scanii ta procedura pomaga.
Kąt wtrysku w tym silniku sprawdz w nastawach podstawowych 04 w bloku 4 jak przestawi na póżny powinno być -1(najlepiej chodzi)
Jak kamery są fabrycznie nowe to prócz kodowania wymagają dodatkowo parametryzacji (wgrania pliku nastaw podstawowych)
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
P0252 - Wirnik / krzywka pompy wtryskowej A - sygnał poza zakresem 2-p0638 aktuator przepustnicy -sygnał poza zakresem (niewłasciwe nastawy podstawowe )
To nie jest skan z całego auta, to wycinek skanu. Jest brak komunikacji ABSu ze wspomaganiem to i we wspomaganiu powinno coś być. Basic settings [04] to nastawy podstawowe a bloki pomiarowe to measurment blocks [08].
Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej zawsze przy zanieczyszczonej sprzepustnicy wyskakuje ten błąd i auto nie równo chodzi na wolnych obrotach i skład spalin jest przekroczony. Musisz wyczyścić przepustnice następnie w 01silnik wejść w 04-nastawy podstawowe i wybrac blok 60, przepustnica złapie krańcowe pozycje i wszystko wróci do normy.
6 stopni na lampie jest ustawiony Gratuluję jeśli się udało - przecież sterownik cały czas "buja" kątem, dla celów regulacji prędkości biegu jałowego, robi się to w trybie nastaw podstawowych sterownika.
Witam, polecam podłączyć komputer (vcds,odis) sprawdzić błędy na pewno coś będzie. Ewentualnie wykonać nastawy podstawowe nastawnika turbiny. Często on wychodzi poza zakres co powoduje tryb awaryjny i brak mocy. Pozdrawiam!
zrób tak: 01-silnik 02-odczyt błędów 05-kasowanien błędów 04-nastawy podstawowe 000-kanał dostępu obserwuj pozycję drugą od lewej strony ma mieścić się w zakresie 54-57
sprawdz ze to readiness kode ,masz vaga po co kombinujesz. Dodano po 13 silnik min 80 stopni zapłon włączony . nastawy podstawowe 04 - 60 poczekaj jak adapt ok dalej. Zapal i na wolnych obrotach nastawy podstawowe kanał 70 odp.zbiornika .paliwa jak test on tvv ok dalej {musisz poczekać nie podosic obrotow chwilke to trwa musi przejsc z test off na test...
Nie ma błędów w radiu lub innym systemie o braku adaptacji lub nastawach podstawowych? Może być taka sytuacja że jest źle zaadaptowany i nie będzie usypiał urządzeń. Ale to raczej nie ma nic wspólnego z magistralą Can.
sterownik rozpoznajacy zajecie fotela ma jakies uszkodzenie lu przerwy w obwodzie sprawdz ciagłosc przewodow i przeprowadz mu nastawy podstawowe http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_G...
Czy kolega boi się użyć opcji szukaj? http://poszukaj.elektroda.pl/search.php?... W samym Google również wystarczy wpisać jak w tytule.
C04 10 098 silnik musi mieć ponad 75°C sorry wielki błąd!!! ma być tak: 01 10 00 (kasowanie) potem 01 04 098 (wprowadzanie nastaw podstawowych) silnik zagrzany ponad 86°
Jak zdejmiesz pasek i "trącisz" wałkiem rozrządu to sam się ustawi na mijance. Znak na osłonie mało kiedy się idealnie zgra ze znakiem na kole. KWZ żeby ustawić na lampę to trzeba najpierw podpiąć vag-com etc i wybrać grupę 000 w nastawach podstawowych.
Popieram.
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
vag-com :tdi timing
trzeba wejść w tryb nastaw podstawowych ( silnik ponad 80 st,zapalony,kanał 001) silnik wtedy sobie podniesie wolne obroty do wartości około 1450 obr\min,i lampa z opóźniaczem błysku ustawić zapłon zgodnie ze specyfikacją
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Czy po wymianie takiej maglownicy trzeba wykonać nastawy podstawowe ?
Sprawdzenie zapłonu Temperatura powyżej 80 st. Wszystkie odbiorniki wyłączone Wentylator wył. Brak błędów 01 - 04 nastawy podstawowe kanał 001 na 4 pozycji wszystkie cyfry "0" lampą stoboskopową sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu powinno być 6 +/- 1 st.
W vagu wybierasz silnik póżniej 04 nastawy podstawowe i 000 druga pozycja od lewej -tam ustaw na 55-60.Ale warość w polu 9-tym musi być wyższa od 120.(temperatura paliwa-jest to wartość wyliczana przez sterownik.Rzeczywista temp.paliwa wynosi wtedy ok 40stopni) Koło pompy z obrotami-wartość idzie w góre.
Wybrać sterownik ABS, zalogować się do sterownika kodem 40168, wykonać pełny ruch kierownicą lewo-prawo od oporu do oporu (kontrolka Ci nie świeci, więc nie musisz tego robić), ustawić kierownicę na środku, wejść w nastawy podstawowe, kanału 60 i gotowe. Nie wiem jak to wygląda w Autelu, to jest "surowa" procedura, Autel może mieć jakąś opcję jej "wyklikania"...
Zawór w pompie można zdemontować i zweryfikować.Dojście od przodu silnika koło koła pasowego wału z lewej strony.Druga rzecz zimny czy ciepły nie może mieć muła.Sprawdz wartość w nastawach podstawowych na rozgrzanym silniku drugą od lewej.(ma być 50-55) Test elementów wykonawczych-zawór n108 musi być słyszalny.
To że muszę sie zalogować to też już wiem tylko skąd wziąść ten login?
wie ktoś w jaki sposób można zalogować się do sterownika i zrobić nastawy z góry dzięki
Zaden kod. Łaczysz sie z modułem zwolniony reczny, stacyjka właczona, swiatła wygaszone. Nastepnie adaptacja kanał 00 test>ok Teraz nastawy podstawowe [04] grupa 001> go Czekasz chwile, lustra ustawiaja sie w pozycji do regulacji ręcznej, wychodzisz, ustawiasz tak jak ma być srubami regulacyjnymi. Przechodzisz do grupy 002 > done> go back
Mam problem z wprowadzeniem nastaw podstawowych EGR-u w silniku 1.8l APG. Auto wcześniej przyjechało na następujące usterki: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.): mieszanka za uboga P1128 - 35-00 - - 17852 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (EGR) (G212): niezrozumiały sygnał P1444 - 35-10 - - - Sporadyczny 16787 - Zawór recyrkulacji...
Problem udało mi się rozwiązać , być może zrobiłem coś nie potrzebnie ale zrobiłem to tak : Sterownik ABS - nastawy podstawowe - zerowanie czujników ESP Sterownik przekładni kierowniczej - nastawy podstawowe -czujnik skrętu koła Teraz : " Kierownica w prawo na max, w lewo i na środek." i dosłownie 1 metr przejechałem na wprost. Skasowałem wszystkie...
to nie problem potencjometru tylko tego że sterownik "gubi" położenia krańcowe, czasami wystarczy kilkakrotne otawrcie i zamknięcie klapy (od max - do max plus) a najlepiej VAG i nastawy podstawowe
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
Skoro nie ma reakcji a sterujesz nim przez nastawy podstawowe to zobacz czy w ogóle dochodzi do niego podciśnienie - najlepiej zapiąć wakuometr. Można też podpiąć strzykawkę prosto do EGRa i zobaczyć czy po wyciągnięciu z niej tłoka zmieni się odczyt. 5mg/suw wskazywało by raczej na otwarty EGR - czym bardziej otwarty EGR tym ta wartość mniejsza. Jeżeli...
a co na forum golfa wymiękli z odpowiedzią ??? masz problemy na zasilaniu ze styku 30 akumulatora a przyczyn może byc wiele np. za duże spadki napiecia , słaby akumulator , brak prawidłowego połaczenia itd. drugi bład to silnik przedniej klapy dystrybucji powietrza jesli bawisz sie skanerem to zrób sobie test elementów pózniej nastawy podstawowe a jak...
Kodowanie climatronic: jeśli masz sterownik z 2 wyświetlaczami to: 03143 jeśli sterownik z 1 wyświetlaczem to: 00043 lub 01043. Po kodowaniu musisz przeprowadzić nastawy podstawowe climatronica (Basic settings), aby przyuczył się do położeń krańcowych silniczków regulacji klapek nadmuchu. Kodowanie dla ITT Mark 20 IE: ABS: 03304 dla systemu ABS/EDL:...
beegos86 można spróbować jeszcze "zresetować" pompę abs . W adaptacjach pompy wprowadzić nastawy podstawowe grupa 00 . Tylko do tego może być potrzebny "seciuryty code". Następnie potrzebna będzie kalibracja wszystkich czujników od esp. Pzdr
Proponuję podgląd w bloki pomiarowe podczas jazdy. Może będzie coś widać. Przydała by się również jazda autem porównawczym. Ew. nastawy podstawowe.
Nastawy podstawowe do zrobienia.
witam,panowie kolega chciał się dowiedzieć o dawkę paliwa i kąt wtrysku. piszecie o nastawach podstawowych i temp.paliwa wejdz w bloki danych czyli 08 i tak: w kanale 001 poz.2 dawka wtrysku w kanale 004 poz.2 kąt wtrysku wymagany poz.3 kąt wtrysku aktualny w kanale 005 poz.2 dawka rozruchowa poz.3 kąt wtrysku aktualny to co piszecie to tak przy korekcji...
Już Ci podałem procedurę "Bloki wartości mierzonych,grupa 4 ,przełącz na nastawy i skorzystaj z tdi timing."A Ty podajesz wartości w trybie wartości mierzonych.W tym programie nie skorzystasz z tdi timing bo tej funkcji nie ma,program z ross-..... jest pod tym względem bardziej rozbudowany.W tym 4.9 to chyba(chyba bo go nie posiadam)zamiast bloków wartości...
Dlaczego hamulec został awaryjnie zwolniony? Sprawdzałeś bezpieczniki? Po zamontowaniu nowego modułu wymaga się przeprowadzenia nastaw podstawowych. Większość testerów diagnostycznych umożliwia przeprowadzenie procedury,
Witam, Citroen Berlingo IV, 4 rok 2021, po wymianie cylinderka tył - ręczny elektryczny. Czy wie ktoś, jak zrobić nastawy lub jak się ustawia? Auto, które zrobiłem, tak jak do wymiany klocków, cylinderki się otwarły, później zrobiłem kasowanie licznika silniczków ręcznego, a dalej mi się burzy o nastawy podstawowe.
Witam . Pewnie wypadła adaptacja czujnika skrętu ,i będzie trzeba powtórzyć "nastawy podstawowe" pozdro rox1
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
https://obrazki.elektroda.pl/6878137900_... Witam, tak jak na zdjęciu nastawów podstawowych klimy jest dziesięć okienek z których pierwsze sześć ustawiają podstawy silniczków klap znajdujących się w aucie, a czego dotyczą te okienka 7-10, bo mają mieć cały czas trzy zera i nie zmieniać swoich wartości w czasie całego procesu nastawów....
Wiem, że jak jest nagrzane, to ciężej go schłodzić, ale to trzeba 15km zrobić, żeby chłodne poleciało. W tamtym roku zimne powietrze leciało po 2 min od odpalenia. Nastawy podstawowe robiłem, wszystkie silniczki pracowały od 0 do 225 kroków, błędów brak.
Sprzęgło wymienione, skrzynia naprawiona i olejem zalana 3l . po złożeniu i wyregulowaniu linki i w połowie adaptacjii wywala mi w w kanale 014 pole 2 RTFM. treść kodu : 00268 skrzynia biegów 25-00 Błąd w nastawach podstawowych . O co kaman?????
Przepustnica jest czysta, jak nie to wyjmij i wyczyść , wykasuj adaptacje, zrób nastawy podstawowe przypustnicy no i ta nieszczelność musi być naprawiona
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Czy przed zadaniem pytania na elektrodzie nie zdrowiej jest zajrzeć na stronę producenta? Tam jak wół napisali "LE Config Program umożliwia testowy odczyt wartości naliczonej energii oraz dokonanie nastaw podstawowych parametrów licznika zużycia energii elektrycznej."
Ważne jest odpowiednie kodowanie i usunięcie fizyczne błędów. Adaptacja: "Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz klimę na tryb AUTO: Wchodzisz w adres Klimatycacji [08] ewentualnie inny adres dotyczący klimatyzacji. Następnie [07] Kodowanie >>> Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz...
Widzę że zawzięty jesteś . Twoja magiczna funkcja jest w grupie 10 w nastawach podstawowych.
W blokach pomiarowych sterownik klapy "widzi" naciśnięcie przycisku przy podniesionej pokrywie ? Powinna być możliwość nastaw podstawowych testerem.
Przy tym błędzie jest możliwość że tylko stracił nastawy podstawowe. Zobacz, co widać w parametrach, ewentualnie od razu zrób nastawy podstawowe.
Potrzebowałbym nastawy podstawowe szyby przod kierowcy Eos 2008r. Mam oryginal autocom i v30 elite czy tym sprzetem to ogarne ? Po wymianie podnosnika szyby.
ABS/ESP: kodowanie 10000 0412:60 Sterownik niezakodowanyTAK Lamp OFF 0606:2E Czujnik przyspieszenia kątowego -G202-NIEDefekt Lamp OFF sporadyczny 030A:65 Czujnik kąta skrętu kierownicy -G85-TAKBrak lub zle nastawy podstawowe/adaptacja Lamp OFF 058F:65 Czujnik przyspieszenia poprzecznego -G200-TAKBrak lub zle nastawy podstawowe/adaptacja Lamp OFF 04FF:65...
Tak Vas ma taką funkcję i jej też próbowałem, to jest to samo co nastawy podstawowe, tylko że w nastawach podstawowych jest jeszcze kalibracja czujnika kąta położenia. No właśnie u mnie 3 razy nie dociska, tylko raz jak zamykam zaciski. Błąd jaki pokazuje to : brak nastaw podstawowych - teraz nie ma tego auta u mnie.
mam ustawione w nastawach podstawowych czas letni Auto Odznacz to wpierw...
4 grupa nastawów podstawowych obadaj. A wtryskiwacz sterujący jest dobry? Jak on się uszkodzi to silnik ma problem z określeniem konta wtrysku.
Potrzebuje kod dostępu ( Security acces) do modułu 36 ,pamięć fotela kierowcy. Audi A6 C6 2009. Nie mogę zrobić nastaw podstawowych po wymianie fotela.
Patrzyłem troche w ten temat, chodzi o adaptacje i wpisywanie z metrówki odległości?? Czy tylko zerowanie i kalibracja w nastawach podstawowych?? Ogólnie to prawy przedni czujnik zmieniany, a lewy pokazuje dużo za nisko..
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Drogie aktualizacje. BMW i Mercedes robi dosyć dobrze, reszta średnio. Jak chcesz odczytać tylko błędy i parametry to nie warto, jak chcesz robić jakieś adaptacje, kodowania czy nastawy podstawowe to nie wystarczy i będziesz potrzebował coś do uzupełnienia na przykład launch by robić Azję i VAG.
Na czym mają polegać nastawy podstawowe? Możesz je opisać.
Tak zrobiłem, usunięte błędy i nastawy podstawowe i później adaptacja zdobiona
Witam.Jak się wykonuje nastawy podstawowe czujnika skrętu?Wymieniłem ich dziesiątki i nigdy nie było problemu...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Robiłes reset układu przyciskiem? lub reset w nastawach podstawowych?
Ponoć te modele tak mają, przy rozładowanym aku nastawy podstawowe itd. Lewe drzwi poszły, a prawe się zawiesiły. Ponoć sterownik airbag, trzeba zrobić test elementów wykonawczych. Nie wiem, zobaczę. Myślałem, że ktoś już miał taką samą sytuację. Dodano po 3 Na stronie Ross-Tech jest procedura, ale u mnie nie poszło, błąd zdarzenia tak jak w przypadku...
Nie działa. ECON wyłącza klimę. Nastaw podstawowych się nie zrobi beż naprawy silniczków. Dobrze jakby ktoś potwierdził że błąd od nastaw blokuje start kompresora.
nastawy podstawowe klimatronika nastawy podstawowe klimy nastawy podstawowe adaptacja
miksowanie ścieżek impulsowy faluje ekspres saeco reset
Lokalizacja czujnika MAP w Daewoo Nubira 1.8 2007 Aktualizacja firmware rejestratora GISE - krok po kroku