Oczywiście, że nie zrobi kalibracji z zapisanym błędem.
prędkość rozruchu, hamowania, parametry silnika, max. zakres regulacji, prędkość podstawowa, zabezpieczenia prądowe i termiczne - jeśli są. więcej danych - jaki falownik i jaki silnik ??
Skoro wymieniłeś już sondę to zrób tą adaptację, aczkolwiek jeśli ta usterka powróci odezwij się na PW.
spróbuj tak: login 40168 nastawy podstawowe kanał 103 wykonaj
0023174- do 2005r 0023174- od 2006r możesz sprawdzić jeden i drugi - kasowanie błędów, kodowanie, nastawy podstawowe czujników, czasami trzeba po adaptacji czujników powtórzyć kodowanie i zrobić to za jednym razem nie wychodząc ze sterownika , kasowanie błędów, test systemu nie jest wymagany jak sterownik nie wywala błędów
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Zakoduj sterownik 55 i wykonaj nastawy podstawowe
Kamery używane, jedna już mi działa, problem z przewodem od wideo. Druga z prawej nie działa, ale też podejrzewam, że problem leży w przewodzie od wideo sygnału.
Mimo wszystko nastawy podstawowe trzeba zrobić. Kanał 043
Nie adaptacje, a nastawy podstawowe (basic settings).
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
Pompe ustawiasz jak na obrazku a koło zamachowe na znaki i masz ustawienie wstępne dokładnie mozesz wyregulować czujnikiem zegarowym albo sprawdzić przez nastawy podstawowe
Załóż moduł o tym samym numerze i wersji softu co wychodzi po vinie, potem zrób nastawy podstawowe i będzie śmigać.
Witaj. Twój login 09555,kodowanie 04255. po kodowaniu nastawy podstawowe G85. Pozdrawiam. Najprościej robi się vcds-em. :D
Trzeba zrobić nastawy podstawowe examinerem,ale podobnie działającym diabłem
Czy kolega boi się użyć opcji szukaj? http://poszukaj.elektroda.pl/search.php?... W samym Google również wystarczy wpisać jak w tytule.
No to nie byli mechanicy tylko pseudomechanicy Kąt wtrysku vagiem silnik nastawy podstawowe w polu 9tym wartość powyżej 120(temperatura paliwa)w drugim polu wartość ok50 kąt wtrysku.Lub silnik nastawy podstawowe i na dole tdi timing .Na wykresie wszystko pięknie widać.Druga sprawa z wchodzeniem na obroty proszę sprawdzić czujniki pedału stop(stop oczywiście...
To nie jest skan z całego auta, to wycinek skanu. Jest brak komunikacji ABSu ze wspomaganiem to i we wspomaganiu powinno coś być. Basic settings [04] to nastawy podstawowe a bloki pomiarowe to measurment blocks [08].
Nie wiem czy w DAFie się da ale jeśli się da to proponowałbym wprowadzić ponownie nastawy podstawowe takie jak poziom minimalny, maksymalny oraz poziom jazdy. W przypadku Scanii ta procedura pomaga.
P0252 - Wirnik / krzywka pompy wtryskowej A - sygnał poza zakresem 2-p0638 aktuator przepustnicy -sygnał poza zakresem (niewłasciwe nastawy podstawowe )
Witam, polecam podłączyć komputer (vcds,odis) sprawdzić błędy na pewno coś będzie. Ewentualnie wykonać nastawy podstawowe nastawnika turbiny. Często on wychodzi poza zakres co powoduje tryb awaryjny i brak mocy. Pozdrawiam!
sprawdz ze to readiness kode ,masz vaga po co kombinujesz. Dodano po 13 silnik min 80 stopni zapłon włączony . nastawy podstawowe 04 - 60 poczekaj jak adapt ok dalej. Zapal i na wolnych obrotach nastawy podstawowe kanał 70 odp.zbiornika .paliwa jak test on tvv ok dalej {musisz poczekać nie podosic obrotow chwilke to trwa musi przejsc z test off na test...
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
sterownik rozpoznajacy zajecie fotela ma jakies uszkodzenie lu przerwy w obwodzie sprawdz ciagłosc przewodow i przeprowadz mu nastawy podstawowe http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_G...
Sprawdzenie zapłonu Temperatura powyżej 80 st. Wszystkie odbiorniki wyłączone Wentylator wył. Brak błędów 01 - 04 nastawy podstawowe kanał 001 na 4 pozycji wszystkie cyfry "0" lampą stoboskopową sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu powinno być 6 +/- 1 st.
Mam problem z wprowadzeniem nastaw podstawowych EGR-u w silniku 1.8l APG. Auto wcześniej przyjechało na następujące usterki: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.): mieszanka za uboga P1128 - 35-00 - - 17852 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (EGR) (G212): niezrozumiały sygnał P1444 - 35-10 - - - Sporadyczny 16787 - Zawór recyrkulacji...
Najpierw powinno być tak: kanał 01 silnik kanał 02 odczyt kodów kanał 05 kasowanie kodów kanał 04 nastawy podstawowe wybierasz blok nr 98 i zaczyna się procedura kalibracji która trwa ok.10sekund,potem kanał 06 koniec transmisji i po ok 15 sekundach wyłączasz zapłon temperatura silnika powyżej 80°C. A co pytania czy masz czym to zrobić chodziło mi o...
W vagu wybierasz silnik póżniej 04 nastawy podstawowe i 000 druga pozycja od lewej -tam ustaw na 55-60.Ale warość w polu 9-tym musi być wyższa od 120.(temperatura paliwa-jest to wartość wyliczana przez sterownik.Rzeczywista temp.paliwa wynosi wtedy ok 40stopni) Koło pompy z obrotami-wartość idzie w góre.
Zaden kod. Łaczysz sie z modułem zwolniony reczny, stacyjka właczona, swiatła wygaszone. Nastepnie adaptacja kanał 00 test>ok Teraz nastawy podstawowe [04] grupa 001> go Czekasz chwile, lustra ustawiaja sie w pozycji do regulacji ręcznej, wychodzisz, ustawiasz tak jak ma być srubami regulacyjnymi. Przechodzisz do grupy 002 > done> go back
Skoro nie ma reakcji a sterujesz nim przez nastawy podstawowe to zobacz czy w ogóle dochodzi do niego podciśnienie - najlepiej zapiąć wakuometr. Można też podpiąć strzykawkę prosto do EGRa i zobaczyć czy po wyciągnięciu z niej tłoka zmieni się odczyt. 5mg/suw wskazywało by raczej na otwarty EGR - czym bardziej otwarty EGR tym ta wartość mniejsza. Jeżeli...
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
a co na forum golfa wymiękli z odpowiedzią ??? masz problemy na zasilaniu ze styku 30 akumulatora a przyczyn może byc wiele np. za duże spadki napiecia , słaby akumulator , brak prawidłowego połaczenia itd. drugi bład to silnik przedniej klapy dystrybucji powietrza jesli bawisz sie skanerem to zrób sobie test elementów pózniej nastawy podstawowe a jak...
Kodowanie climatronic: jeśli masz sterownik z 2 wyświetlaczami to: 03143 jeśli sterownik z 1 wyświetlaczem to: 00043 lub 01043. Po kodowaniu musisz przeprowadzić nastawy podstawowe climatronica (Basic settings), aby przyuczył się do położeń krańcowych silniczków regulacji klapek nadmuchu. Kodowanie dla ITT Mark 20 IE: ABS: 03304 dla systemu ABS/EDL:...
Ważne jest odpowiednie kodowanie i usunięcie fizyczne błędów. Adaptacja: "Podłączasz VAG Uruchamiasz silnik. Włączasz klimę na tryb AUTO: Wchodzisz w adres Klimatycacji [08] ewentualnie inny adres dotyczący klimatyzacji. Następnie [07] Kodowanie >>> Wpisujesz wartość i potwierdzasz. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujesz...
Już Ci podałem procedurę "Bloki wartości mierzonych,grupa 4 ,przełącz na nastawy i skorzystaj z tdi timing."A Ty podajesz wartości w trybie wartości mierzonych.W tym programie nie skorzystasz z tdi timing bo tej funkcji nie ma,program z ross-..... jest pod tym względem bardziej rozbudowany.W tym 4.9 to chyba(chyba bo go nie posiadam)zamiast bloków wartości...
trzeba przeprowadzić nastawy podstawowe tak jak opisał to kolega wyżej.......... pozdro rox..........
Nie mam tego przy sobie, ale co Ci to da? To że są różne schematy ale ja nie będę się prosił to Ty masz problem nie ja.
W Cdif3 wchodzisz w Nastawy Podstawowe, i tam pierwsze na liście jest "Nastawy podstawowe w grupie 0". I w niektórych silnikach w zakładce "Adaptacje" jest opcja sprawdzenia dynamicznego kąta.
Założyłeś zły sensor(niewłaściwy indeks) lub uszkodzony. Porównaj wszystkie symbole na starym i nowym. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Czyli miałem właściwy trop. Sam robiłeś czy panowie od regeneracji?
oto procedura zaczerpnięta z innego forum Warunki wymagane: - zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnym wypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona. - pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark). - pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N. - maska silnika zamknięta - załączony hamulec...
Czy po wymianie takiej maglownicy trzeba wykonać nastawy podstawowe ?
to nie problem potencjometru tylko tego że sterownik "gubi" położenia krańcowe, czasami wystarczy kilkakrotne otawrcie i zamknięcie klapy (od max - do max plus) a najlepiej VAG i nastawy podstawowe
Witam, Aby zaadaptować tym Dominatorem VW, po wejściu w opcje 8 — klimatyzacja, wybieramy 5 — nastawy podstawowe i grupę 001, tak jak kolega hobbista napisał. Silniki się adaptują, jeden po drugim.
Żeby zrobić nastawy podstawowe (basic settings) najpierw musi zniknąć błąd "Steering End Stops Not Learned" ale mówisz, że już zniknął. Jeżeli jest teraz we wspomaganiu tylko błąd: "Steering angle sensor missing basic setting" to spróbuj tak: 1. Ustaw kierownice na wprost 2. Wejdź w 44 (wspomaganie) 3. Login 4. basic settings -> Steering angle sensor...
Dzieki za informację. Jednak, jeżeli ktoś ma w domu podstawowe informację np. jak ustawić PIP lub inne nastawy to proszę o informację. Przecież w podanym linku masz pełna instrukcję obsługi po polsku.
beegos86 można spróbować jeszcze "zresetować" pompę abs . W adaptacjach pompy wprowadzić nastawy podstawowe grupa 00 . Tylko do tego może być potrzebny "seciuryty code". Następnie potrzebna będzie kalibracja wszystkich czujników od esp. Pzdr
Problem udało mi się rozwiązać , być może zrobiłem coś nie potrzebnie ale zrobiłem to tak : Sterownik ABS - nastawy podstawowe - zerowanie czujników ESP Sterownik przekładni kierowniczej - nastawy podstawowe -czujnik skrętu koła Teraz : " Kierownica w prawo na max, w lewo i na środek." i dosłownie 1 metr przejechałem na wprost. Skasowałem wszystkie...
Witam i od razu przepraszam za wprowadzenie w błąd. Rzeczywiście Auraton 2025 posiada te przełączniki w przeciwieństwie do Auratona 2025RTH .Są to nastawy pracy urządzenia nie mające dużego wpływu na podstawowe działanie regulatora http://obrazki.elektroda.pl/8612935900_1... http://obrazki.elektroda.pl/5680619600_1...
https://obrazki.elektroda.pl/6878137900_... Witam, tak jak na zdjęciu nastawów podstawowych klimy jest dziesięć okienek z których pierwsze sześć ustawiają podstawy silniczków klap znajdujących się w aucie, a czego dotyczą te okienka 7-10, bo mają mieć cały czas trzy zera i nie zmieniać swoich wartości w czasie całego procesu nastawów....
nastawy podstawowe klimatronika nastawy podstawowe klimy nastawy podstawowe adaptacja
aktualizacja definicja spieniać mleko magnifica arkusze odpowiedzi
sprawdź układ wydechowy renault sprawdź układ wydechowy renault
Nissan Murano Z52 - Niedziałające przyciski bagażnika Telewizor Sharp 40FH7EA gaśnie po logo - co robić?