Jeśli po podaniu napięcia na złącze obd nic nie świeci to szukaj od pinu zasilania po pcb gdzie ginie ci zasilanie.
Sądzę, że dobrze jest zacząć od wgrania oficjalnego firmware AT ([url=https://docs.espressif.com/project... do ESP32. Za pomocą komend, które podałem wyżej, sprawdzić czy można się łączyć z OBD II. W ten sposób zweryfikuje się działanie samej płytki, a później można szukać problemów kodzie.
Gateway ma 3 CANy. Łączysz OBD z Gateway: - 6 z 19 - 14 z 9 Masa Gateway: 11, 12 Plus Gateway: 1, 14 Gateway - licznik: 8 - CAN L 18 - CAN H
Pytanie czy występuje tylko jeden kod usterki,podany kod oznacza problem z ciśnieniem paliwa.W skrajnym przypadku może uniemożliwić zapłon,przydało by się podłączyć diagnoskop i podejrzeć parametry.Przesyłam serwisówkę elektryki Daily 2,na stronie207 skrócone znaczenie kodów.Co do przyłącza interfejsu OBD nigdy nie łączyłem na piechotę ,linia K OBD...
Masz prawdopodobnie uszkodzone piny gniezdzie obd w samochodzie czyli podginane
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
MPPS nie łączy się przez OBD, nie próbowałem wyjmować komputera i wpinać się bezpośrednio i nie wiem, czy to zadziała.
sprzedawca odpowiada, że Yanosik Connect mu się podłączył, przy okazji zaznaczając, że producenci " nie zalecają podłączania modułów OBD do stacji multimedialnych, to często powoduje różne problemy." hmm nie wiem co myśleć.... Do mojego OBD łączę się wszystkim, tylko nie stacją ....
każdy Vagcom ma od razu OBD.
Spróbuj czarne zlacze pin 4 i 6, podaj tam plusa. Komunikacja z licznikiem jest przez moduł centralnej elektroniki. Z nim łączysz się przez gniazdo OBD za pomocą linii K a moduł ten z licznikiem łączy się po CAN.
Podaje jeszcze napięcia T16/1 - zasilanie 12V, po zapłonie jest T16/4 - brązowy - masa jest T16/5 - brązowy - masa jest T16/7 - zielono-czerowny - K-Line 4,91V stacyjka off; 1,26V stacyjka on; łączone z + obd T16/15 - zielono-niebieski - L-Line 2,78V stacyjka off, 1,31V stacyjka on; łączone z + obd T16/16 - zasilanie 12V, stałe z aku jest po miedzy...
Dzięki za pomoc Znam te strony i chyba będę rzezbil A nie lepiej łączyć się przez obd np Opcomem ?? ( w końcu to fabryczna) ..
Szczegóły w ostatnim poście.
Witam Jak można odczytać PIN licznika z A8 D2 z tych ostatnich wersji 2002r? Licznik się różni od tych pierwszych liftów jest inny wsad. Wsad można zgrać tylko programatorem, żadne Commandery i VEG Eppromy się z tym nie łączą po OBD
U mnie ScanMaster działa. Lexia w trakcie uruchamiania szuka interfejsu, jak nie odnajdzie nie uruchomi programu.
Nie ma takich informacji. Musiałbyś sobie dołożyć swój wskaźnik. Wartość można odczytać tez łącząc się po OBD2 jakim komputerem diagnostycznym. Najwygodniejszy będzie OBD eleven na komórkę po Bluetooth.
Jakbyś miał wątpliwości co do działania zegarów, najprostszym kablem OBD (na USB koniecznie) łączysz się do VAGcoma i robisz test w grupie 17 instruments i zaświeci ci wszystkie kontroli licznika.
Proszę schemat i opis http://obrazki.elektroda.pl/5120248100_1... Ps Gniazdo obd łączysz tak pin 4 to masa pin 16 + z akumulatora pin 7 linia k do diagnozy łączysz z 11 w pompie.
Dokladnie tak bez wyjmowania wybieraka.Ok,teraz będę wiedział, a możesz mi jeszcze powiedzieć czy programowanie nowego sterownika odbywa się poprzez łącze OBD ? Czy poprzez gniazdo w skrzyni ? Wtedy jest potrzebny przewód z przejściówką, której nie posiadam....
Zabawką typu ,,kostka OBD,, łączysz się z silnikiem to skąd masz mieć błędy SRS.
Nie mam żadnego testera , będę testować w innym aucie , bo nie mam pomysłów na to, jeżeli będzie działać i łączyć się z innym autem to będę wiedział , że mam gniazdo do wymiany Dodano po 11 kabelki są wszystkie podpięte dobrze
ja mam ten sam problem.Dwa OBDII sprawdzałem na trzech telefonach i w dwóch samochodach,PISTON się nie łączy z bluetootchem.Zainstalowałem aplikację OBD CAR DOCTOR i łączy się szybko i bez problemu.
W roczniku 2005 będziesz miał pompę wysokiego ciśnienia z wbudowaną pompą zasilającą. Elektryczna pompka paliwa była w pierwszych rocznikach silników HDI (z komputerem BOSCH). Zazwyczaj problemem są nieszczelności w przewodach paliwowych, filtrze paliwa itp. Jeśli OBD nie łączy się z ECU to możesz mieć problem z zasilaniem ECU (BSI, BSM). Sprawdź jeszcze...
Siemanko Mam taki dziwny problem w tamtym roku jeszcze łączyłem się z sterownikiem staga 4 przez obd a ostatnio chciałem się połączyć i nie wykrywa sterownika, mój kabel z innymi łączy się bez problemu a z moim nie. Patrzyłem na innych kablach brak komunikacji sprawdzałem miernikiem napięcie, masa jest auto normalnie chodzi. Rozmawiałem z znajomym,...
Wracając do tematu samochód teraz nie odpala i sie nie łączy przez obd, zdiagnozowałem, żę nie ma napiecia na złączu k-line reszta zasilania i can ok, natomiast nie ma iskry. Na cewce jest prąd przez jakiś czas po przekręceniu kluczyka, a przy odpalaniu go nie ma i na wyjściach cewek jest zwarcie. O co tu chodzi?
Pin 7 z OBD łączy się z 31 w złączu ECU. Pin 15 z OBD łączy z pin 12 w złączu ECU. Pin 3 z OBD łączy z pin 42 w złączu ECU. To sprawdziłem, masa i zasilanie w OBD też sprawdzone, co opisałem wyżej.
nie bezpośrednio w sensie na stole ... tylko też przez obd ale, nie łącz się poprzez wszystkie systemy tylko pojedyncze zakładki, np połączenia tylko z ptm lub tylko z ebs tak sprawdź.
Skontaktuj się ze mną, telefon na prywatnej wiadomości.
Ok. dzięki. To jak się łączy z OBD bo jest możliwy podgląd parametrów i odczyt błędów.
BSI programujesz łącząc się przez gniazdo OBD? TO bezpośrednio z nim trzeba się łączyć, specjalnym kablem.
teraz pytanie, gdzie szukać blokady czasowej, a drugie jak uzyskać PIN z padniętego licznika, który nie łączy się z OBD
Witam Seat Cordoba 2000 1.4 benzyna AKK - totalnie nie można się połączyć z niczym. W jednym dniu auto łączyło się i diagnozowało normalnie, na drugi dzień była ściągana poduszka kierowcy i wymieniony przełącznik zespolony - wycieraczki uszkodzone. Po złożeniu wszystkiego do kupy nie można połączyć się z niczym w samochodzie. Auto jeździ normalnie,...
Zobacz czy jest zasilanie na OBD, jeśli nie łączy się nawet z GW, to w jego okolicy powinieneś zacząć szukać.
Miałem z takim problem. Zrywał połączenie po uruchomieniu i nie chciał nawiązać. Łączyłem dobrym sprzętem do Hyundaia, nie ogólnym OBD. Pinologię ogarniesz z grubsza po kolorach.
mikrostyk stacyjki? mostek z pinu 1 na 16 coś powoduje w obd? daje się łączyć?
Witam Doszedłeś do tego co było winą braku komunikacji ? Mam ten sam problem, niczym się nie łączy, wiązkę do obd sprawdziłem jest ok
Ja łącze vcds-m . Dorobiłem sobie przejściówkę . Możesz sobie załatwić jakieś gniazdo obd od vw i podłączyć zasilanie i diagnoza lini k pod sterownik lub okrągłe wejście.
Witam man tgl 180 2005 mam problem z połączeniem się texą z OBD z autocomem łączy się bez problemu co może być nie tak ? Ogólnie ta texa łączyła mi się z manem TGA na okrągłą wtyczkę nie było problemu zauważyłem że z większości manami nie chce się połączyć poprzez OBD https://obrazki.elektroda.pl/4396484000_...
Radio masz oryginalne ?, jeżeli nie to go odłącz.
Brak komunikacji OBD BMW e91 2008r , interfejs ma zasilanie lecz komunikacji zero, żaden moduł się nie łączy, piny w gnieździe sprawdzone
Witam, nie mogę połączyć się kabelkiem kkl do sprawnego licznika po obd. Nie widzi go vagcom, vcds, k+can(po lini k).. Powinien się łączyć po obd? Spróbować w innym aucie? Czy jak dam 12v i mase, to po lini k połącze się z licznikiem. Ma ktoś pinout licznika? Chodzi mi o zgranie eeprom z licznika, k+can ma na liście motometer, w dobrym kierunku gnam??
Bardziej pytanie jaką ma głowice, ja u siebie próbowałem na kilku programach, WOW, Delphi, Autocom 2016 i 2020 żaden w Aveo 2009 i 2010 nie łączył się z niczym oprócz ogólnego OBD silnika. Ale mój, i przypuszczać że i Twój, interfejs jest z dalekiego wschodu.
kolega ma sharana 2003 z piecem D5WZ i łączy się wagiem VAG 2.5 przez OBD
Audi a3 8l 2000 r. Lift 1.9 tdi Od pewnego czasu nie mogę się połączyć z autem przez kostkę obd. Wcześniej normalnie się łączyło. Nie mam oryginalnego radia. Czytałem, że trzeba zaizolować 3 pin w kostce od radia, ale to u mnie raczej nie ma wpływu, bo radio jest tak od początku i wcześniej wszystko działało. Prąd jest na kostce.
No tak, nie napisałem MKII czyli FL 3V6 exlusiv szukałem w lexii w klimatyzacji a nie wiem dlaczego z silnikiem się nie łączy jedynie OBD moge ale tam parametrów nie ma
Przeczytaj również notę katalogową 7805. Również lutowałem płytkę na maxie. Ale do instalacji gazowej i również nie chciał łączyć się. Pomogły kondensatory filtrujące.
Witam, miałby ktoś schemat pinów do komputera IAW48P2.72 citroen c3? AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Citroëna C3? 2004 AI: Czy możesz podać więcej szczegółów na temat problemu, który próbujesz rozwiązać za pomocą schematu pinów? brak iskry, samochód gasł podczas jazdy, nie łączy sie przez obd.
Możesz dolutować gniazdo obd przy ecm pod maską. Czasem przyczyna braku komunikacji to licznik, radio lub dodatkowy alarm.
Peugeot 208 2016r po wypadku brak zapłonu po przekręceniu kluczyka, łączy sie z OBD, brak błędów. Jakaś teoria? Może ma gdzieś czujnik uderzeniowy? Z góry dziękuje za pomoc
Właśnie się dowiedziałem że łączyć się da tylko przez obd i programem serwisowym clip. Nie ma możliwości kalibracji, tylko podgląd parametrów i odczyt błędów.
Ehh to pozostaje tylko podpiąć komputer rozumiem 🥴 a da się to zrobić przez kostkę obd która łączy się z telefonem przez bluetooth?
Witam. Suzuki Swift 1.0 2000r węgierski sf310. Mam dwa uniwersalne skanery obdII ale żaden się nie łączy ze Swiftem. Skanery sprawne bo inne auta widzą i obsługują. Obydwa pokazują błąd komunikacji. Zacząłem drążyć temat i schematy. Auto ma zarówno gniazdo OBD w standardzie komunikacji ISo 9141 jak i drugą wtyczkę pod dedykowane urządzenie Suzuki. Najlepsze...
Da radę śmiało cdif multiplekser kabel że złączem obd cedifa stare gniazdo obd z auta wtyczka do sterownika ma być połączone + - do tego zasilanie zewnętrzne k-line can+ i can- ja tak zrobiłem i cdif łączy się bez problemu bez kabla za 350zl
Linia diagnostyczna K, znajduje się na pinie 39 złącza pompy ABS, kolor przewodu szaro-biały. Ten przewód łączy się w wiązce licznika i dalej idzie do złącza OBD do pinu o numerze 7. Jest to opis dla samochodu bez CAN.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :) Walczę od jakiegoś czasu z tematem ds150e, sprzęt działał świetnie przez ponad 5 lat, aż do momentu podpięcia go pod BMW E46 2002 rok (wersja poliftingowa). Wszystko zadziałało za pierwszym razem, ale był to początek problemów. Zdaje sobie sprawę, że to "standardowy" problem, natomiast po przeczytaniu całego...
Nie przechodzi k tag podaje że nie obsługiwany plik. A po obd nie łączy się wcale , ani kess ani davie.
Zdjęcie było robione jak podpięty był V-Link, atak naprawdę teraz jest dokładnie ten który wstawiłeś jako foto. Myk jest taki że wszystko byłoby ok gdyby w radiu można było właczyć bluetootha, Jak pisałem wcześniej Program Torque krzyczy cały czas żeby włączyć bluetooth, nie wiem o co chodzi bo przecież radio go widzi czyli znalazł ale nie chce sparować....
Biały to komunikacja K line , żółty i żółto czarny to komunikacja po Canie. Trzeba wyłączyć komunikację w sterowniku gazowym i możesz normalnie łączyć się ze swoim samochodem .
Siemanko też właśnie jestem na tym etapie, aby wgrać mapę 60KW do mojego roadstera 45KW. Potrzebuję tylko potwierdzenia, czy aby na pewno muszę zlutować piny na stałe, tak jak na zdjęciu https://wiki.obdtuning.de/images/d/d1/MC... w ECU, aby odczytać/zapisać mapę w moim roadsterze. Też używam TunerPro i do ECU łączę się przez...
https://obrazki.elektroda.pl/1804305200_... tam masz wszystko opisane która wtyczka kolor jak widać i ile ma pinów co by łatwo było rozpoznać jeśli ta wchodzi do bsi i ma 16 pinów to z pinu nr 2 wychodzić powinien plus na obd 2 bez pośredno już łączeń żadnych po drodze nie ma na tym schemacie wyżej jest to samo tylko wydaje mi się...
Może masz problem gdzieś indziej bo z tego co pamiętam to wszystkie 019xx powinny dać się po OBD, testerem łączysz się bez problemu? Dodano po 42 Bezpiecznik licznika wyciągał?
Czym mogę połączyć się z roverem 45 2000r interfejsy OBD nie łączą się. KTS spokojnie ale nie wiem na jakim protokole. Na forum rovera wszyscy odsyłaja na Testbook T4 ale w mojej okolicy nikt nie ma. Mam Elm327 i nie umie protokołu znaleźć, znajomy ma jakiś interfejs z allegro podpinał nim lanosa 97r ale roverka coś nie chce widzieć. Jaki był standard...
Jak w temacie. Carprog nie łączył się po OBD(connection error) rozebrałem wtyk od strony carproga - zielony kabelek lata lużno - brak widocznego miejsca skąd mógł sie odlutować, czarny trzyma się na włosku białi i czerwony OK. Mógł by ktoś podpowiedzieć co z tym zielonym? Pod który pin muszę go podlutować żeby ruszyło? PS pamięci po klipsie czyta i...
Nie moge się poloczyc z komputerem . Uzywam OBD2 z bluetoth, łączy sie z obd ale brak polączenia z autem. Nie jestem tez pewny co do sondy lambda , polo ma za wysokie obroty okolo 1100 rpm
No to poszukaj po prostu rezystorów które są przy liniach CAN czyli 14 i 6 OBD.
moduł obd 2 to wg niego łączy się z ELM ale nie łączy się z ECU. Taki sprzęt ma prawo się nie łączyć, poszukaj kogoś z VCDSem.
A gdzieś ty wyczytał że ma być reakcja na pedał gazu? Typowo to stara manetka i przyciski w niej raz łączą raz nie.
Co ci po kablu jak nie ma wtyczki do interfejsu przy sterowniku? Rozumiesz co napisałem? Instalacje fabryczne łączą się przez gniazdo OBD. Trzeba mieć specjalny skaner albo interfejs. Zwykły interfejs LPG nic to nie da. Nie po to fabryka założyła instalację LPG żeby potem byle "Heniek" zabierał im pieniądze za naprawy i serwisy. Teraz rozumiesz dlaczego...
4,5 zawsze są dłuższe, tak aby wtyczka OBD (interfejs, jakikolwiek) najpierw łączył się z masą podczas wkładania wtyku
Nagle przestało działać gniazdko OBD. Na pinach 4 i 5 jest masa. Pin 16 jest stałym zasilaniem, napięcie jak na aku. Pin 7 K, na zapłonie jest 11,5V, po wyłączeniu zapłonu jest 5,5V i po chwili spada do 2,5V. Golf 4 TDI ALH. VCDS się nie łączy. MPPS to samo. Pokazuje tylko napięcie w programie. ELM też się nie łączy.
Tez się zastanawiam ale przy montażu instalacji uwalilem sobie komunikację w sterowniku gazowym pod pin 7 bo tam on się łączy z 16 czyli wiemy z czym😉. Podobno aby likwidować nie potrzebne zakłócenia. 😉
Kiedyś się bawiłem i połączyłem się z Astrą G programem OBT-Tool (interfejs od Vaga,diagnoza na 7 pinie).Ale nic ciekawego tam nie było-połowa funkcji programu nieaktywna.Uwaga-łącząc się programem OBD-tool z Passatem '99 uwaliłem sterownik airbagu.
Tu nasz link do francuskiego forum poświęconego DB https://www.psa-diag.fr/ Tutaj linki do wersji na wirtualkach (zakładka virtual machines strony): https://psa-diag.fr/diagbox/Diagbox-vm.p... Ja używam wersji 9.186. Jedna uwaga. Wirtualka jest stworzona pod francuskim windowsem i sam diagbox jest normalnie po francusku. Na pulpicie znajdziesz ikonkę...
Skoro komputer gazowy jest połączony z ecu przez obd to nie ma szans na podłącznie dwóch interfejsów jednoczesnie. Zasiegnij instrukcji sterwonika lpg albo spróbuj sie połączyć od razu jak przekręcisz kluczyk.
http://www.ddt2000.cba.pl/auta.php
Nie, to nie wina gniazda OBD a raczej wina Delphi że się nie łączy z silnikiem. Tutaj komunikacja z silnikiem jest poprzez linię K a z resztą modułów za pomocą Can przez moduł centralnej elektryki tzw Bordnetz. Can używa 2 przewodów, tutaj jest jakieś zwarcie jednego z przewodów np. do masy lub któryś moduł sieje w komunikacji. CAN komfort to będą sterowniki...
Tak już wiem że UHC nie ma z tym nic wspólnego ponieważ nawet jak jest odłączony i dam prąd do obd to wszystko jest ok można łączyć się z innymi modułami. Interesuje mnie tylko gdzie idzie ten kabel nr 16 bo po wiązce doszedłem że wchodzi do anteny immo na stacyjce i dalej przechodzi w inny kolor (pomarańczowy z czarnym paskiem) ale gdzie on idzie to...
Nie wiem co jest ale mój digatacho ostatnio nie chce "rozmawiać" z dodge'ami i chryslerami przez OBD Chrysler-Diagnose (CCD). Łączy się i łączy i żadnego efektu. Kiedyś to od razu pokazywał co trzeba a teraz albo pustka na ekranie albo ...moment... i nic. Jakaś rada? Padł kabel CCD-OBD (w środku jest jak pamiętam MAX232) czy może chińszczyzna już tak...
W Opelku masz silnik dtl, nie cdti i nie ma w nim protokołu eobd, stąd brak diagnozy. Opcoma sobie do niego spraw, będziesz się łączył ze wszystkim w aucie, poza tym możesz sobie w nim błędy wymigać
Sprawdzałeś zasilania na pompie żarówką? Mam tylko dokumentację z DAFa, nie wiem czy jest tak samo: PIN1 i 2 zasilanie stałe PIN 9 po kluczyku PIN 3 i 4 masa CANów bym się chyba nie czepiał bo skoro się nie łączy przez OBD (pin14) ani nie widzi poziomów pojazd (pin 7 i 8) to chyba nie ma zasilania. Jeszcze może być że coś zwiera, np. sondy NOX albo...
Nie myliłem się honda posiada 3 pinowe złącze diagnostyczne. Praktycznie każdy interfejs z ogólnym testem obd się z nią łączy.
W BRC 56 P&D jeden plus po kluczu idzie wraz z innymi przewodami do odcięcia wtrysków. Drugi jest oddzielnie puszczony z przewodami do OBD. Tyle, że nie zawsze w OBD jest plus po kluczu. Zacząłem więc łączyć przy wtyczce oba plusy i wcinać w plus przy wtrysku tylko. Wszystko ładnie działa. Jednak nie daje mi spokoju czy aby na pewno wszystko jest ok...
No na tym drugim zdjęciu widać, że upalone, aż stopione. Ale szczerze mówiąc nie sprawdzałem miernikiem :(. Sprawdze po Świętach. A możliwe jest, że taka dioda odpowiada za komunikację z silnikiem? Może gdzieś przejścia sygnału nie ma... Ale z tego co znalazłem to z ECU się łączy złącze OBD bezpośrednio, więc sam nie wiem...
Nie łączy się z autem
Sprawdziłem jak to u mnie biega, a więc tak: - przy włączonym interfejsie do gniazda USB, odpalam program i otrzymuję taką samą planszę jak na załączonym zdjęciu (dwa pierwsze okienka litery podświetlone na zielono. Następnie naciskam przycisk "Go Online with Vehicle" i - przy nie włączonym interfejsie do gniazda OBD zapala się na zielono Vehicle Data...
Witam, poszukuję schematu elektryki silnika do benzynowej frontery B 2.2 16v. Drugi problem jest taki, że CDIF 3 nie chce się łączyć z żadnym systemem. Czy jest jakiś inny sposób na odczyt błędów silnika? Metoda gaz-hamulec nie działa, także zmostkowanie styków w OBD nie działa.
Witam w obd łączysz się z sterownikami oprócz adblue sprawdz jak schemat w texa pokazuje przede wszystkim czy są zasilanie jeśli masz texa 40.00 ja bym proponował man cats to zrobić
Witam może ktoś posiada schemat do złącza diagnostycznego z ECU silnika, zależy mi przede wszystkim na diagnostyce silnika. Samochód jeździ normalnie, tylko nie ma możliwości diagnostyki. Nie łączy się również z żadnym innym modułem, zasilanie na obd jest. Pozdrawiam
Jest do uratowania, bo uszkodzone są zapewne tylko 2 klucze tranzystorowe, a tam wszystkie elementy są dyskretne (oddzielne). Problem w tym, że taka naprawa byłaby zwyczajnie nieopłacalna, chyba że ktoś zrobiły by Ci to "charytatywnie". P.S. Ze skasowanego przez Ciebie postu wynika, że próbowałeś się łączyć ELM327 - nic z tego, ten sterownik nie obsługuje...
Witam, poszukuje interfejsu diagnostycznego na obd który wykorzystuje do łączenia się z komputerem tylko i wyłącznie USB a nie jak w przypadku interfejsu VAQ KKL który podłącza się do komputera przez usb ale trzeba go emulować programem do portu com.
Łącze się złączem obd po kierownicą, nie wiem czy jest inny sterownik silnika i trzeba się gdzie indziej podłączyć. Chłopie ty na pewno masz "warsztat samochodowy"?
nie jestem pewny z którego bo w w220 są 2 can'y Przez gniazdo obd nie jesteś podpięty bezpośrednio do żadnego, tylko do bramy(gateway) która je łączy i "tłumaczy" bo pracują z różną prędkością.
Nie połączy....na szczeście... .... szkoda :( Czy jest konieczny jakiś specjalistyczny tester/interface/soft? Nie ukrywam, że z nowszymi "meśkami", które były wyposażone w typowe złącze OBDII bezproblemowo się łączyłem (korzystając z "OBD Gauge" w wersji na PDA). Nie zajmuję się zawodowo akurat tym więc temat jest raczej dla mnie dosyć obcy ale .......
To prosty myk, we wtyku RJ są zrobione np. 3 pary kabli (6 kabli połączone w pary po dwa), w gnieździe diagn. tak samo są rozcięte 3 kable (np zasilanie, masa i k-line) i podłączone do 6 przewodów w gnieździe RJ, wkładając wtyk łączymy rozcięte kable z gniazda OBD parami z wtyku RJ. Nie zamieniamy biegunów/nie palimy sprzętu a diagnozy i tak nie ma...
A czym się próbuje łączyć?
Witam ! Proszę o pomoc w odczycie usterek w/g kodów / VOLVO FH 420 z 2008 roku / - MID 128 PSID 42 FMI 14 OBD / łącze danych SAE J 1939 -MID 128 PSID 229 FMI 9 OBD -MID 216 PSID 37 FMI 4 -MID 216PSID 78 FMI 12 dodam że jest problem z AD BLUE - nie dozuje , oraz nie świeci przednia prawa soczewka / bezpieczniki OK ,żarnik soczewki OK /
Witam, czy możecie podpowiedzieć w jaki sposób skomunikować się ze sterownikiem ABS w Jaguarze XJ V8 4.0, r.prod. 2000. Kontrolka ABS zapala się dosyć często. Próba łączenia Auto-comem niestety nie daje rady. Z silnikiem nie ma problemu łączy się przez OBD, natomiast ABS milczy. Czy jest jakieś oddzielne złącze dla ABS lub da się uzyskać kody migowe?
VW bora Jaka bora, z którego roku. jaki silnik (w domyśle golf 4 z bagażnikiem) Nie działa obd nie można się połączyć z ECU A z czym innym łączysz się ? Gniazdo ok Co to znaczy ok, zasilanie jest, masa jest, czy ok bo nie połamane ? To może ja zadam pytanie - nie mogę napompować koła, wentylek dobry.
Jak coś było - nie rozumiem, nie łączył po CAN po KWP2000 działał ze sterownikiem AIRBAG.
Odpowiedzcie najpierw jaki program i adapter żeby móc prawie wszystkie lub wszystko zrobić za pomocą obd. Mam adapter 'power adapter CDP+ nr 100251' na starym lapku z win xp i programem delphi 2015. Ale on nie chce się łączyć z innymi modułami jak silnik i skrzynia. Chciałbym mieć dostęp do innych systemów by sobie nimi sterować. Nie mam innego, nie...
szybkość łączyć łączyć łączyć warystor łączyć przedłużacz
volvo silnika telefon panasonic stacjonarny wymienić żarówkę piekarniku
sterowania nawiewem thomson 26hu5253
Zwarcie w Peugeot Boxer 2.8: dymienie i zapach spalenizny DF1730SL5A Laboratory Power Supply Faults: Common Issues, Repair Tips, and Component Brands