Jeśli ktoś jeździł i mu odliczało km z błędem od adblue to nie odpalisz, trzeba zrobić reset systemu adblue.
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
Zacznij od sprawdzenia zasilania sterownika lpg . Są dwa plusy jeden bezpośrednio z akumulatora z bezpiecznikiem , często śniedzieje lub się urywa . Drugi to plus po kluczyku .No i masa przy akumulatorze .
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
A do czego ten dodatkowy akumulator podpinał? Jak do rozrusznika to może przewód zgnił i ledwo się trzyma, tylko cyka a nie odpala.
A jak silnik się rozgrzeje to ładnie odpala?
Błędów istothych brak, kręci nie odpala
Skoro nie ma klimy to moim zdaniem nic nie ryzykujesz.
Żadnych resetów na razie nie rób, zrób diagnostykę będzie wiadomo z jakiego powodu nie odpala.
Pada BSM? Najprosciej sprawdzić czego brakuje gdy nie odpala.
tu1
No to stawiam, że to immo zablokowało odpalanie.
Witam. Niedawno kupiłem Peugeota 2.0 16V +LPG z 1996roku. Wszystko chodziło pięknie do dzisiaj gdy cholerny pechowiec mój brat podłączał radio, gdy wkładał je do pół kieszeni poszła iskra i coś pyknęło. Radio przestało działać. Chciałem odpalić silnik, ale nie pali ani na benz ani na gazie. Rozrusznik kręci. Sprawdzałem bezpieczniki pod maską, ale nie...
Poza uzupełnieniem danych pojazdu, spróbuj określić, czy to puknięcie nie dochodzi przypadkiem z rozrusznika.
Nic nie zasugeruję bez jakiejkolwiek diagnozy. Może być wszystko, dosłownie. A brachola będzie jeszcze bardziej szkoda jak będzie dalej się z tym bujał po kolejnych "specjalistach", straci czas i resztę pieniędzy. Na złomie może z 7 stówej jeszcze odzyska, w innym wypadku będzie tylko tracił zamiast jeździć
"Za górami za lasami" potrafią zapytać inne sterowniki czy ich coś nie boli?
W starej obudowie został transponder immobilisera. Wygląda jak mały plastikowy klin. Jeśli jeszcze nie wyrzuciłaś, to przełóż go do nowej obudowy. W przeciwnym wypadku czeka Cię kupno nowego, plus programowanie u kogoś, kto zajmuje się francuskimi autami. Niektóre firmy dorabiające klucze do samochodów mają takie rzeczy.
Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
Ręce opadają. Revelprog jest owszem fajny, ale do pamięci szeregowych. W 308 miałeś zimne luty wystarczyło je poprawić.
No właśnie, byłem u elektryka i z tą komunikacją jest problem. Powiedział mi, że tak naprawdę może mi powiedzieć dopiero coś, gdy samochód znów nie będzie odpalał.
Bez pytania nie ma odpowiedzi.
Wredny Siemiens, filtr paliwa tylko orginał lub Purflux, powinno pomoc
Czy ktoś może jeszcze coś doradzić ? Auto nadal nie odpala.
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
Wtyczka jest od czujnika cisnienia paliwa , bez tego nie odpali.
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Zacząć od tego by silnik bez paska i nawet bez wariatora wkrecal się w obroty praktycznie równo z manetką. Potem to już proste. Złożyć jak należy i musi jeździć
napisz dokładniej sprawdzałes czy jest iskra lub czy paliwo dochodzi do silnika czy masz jakis alarm lub immo
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Jak wyciągnę pestkę to w ogóle nie odpala.
Co sprawdziłeś ?Otwierałeś chociaż maskę?
Cewkę taką jak na zdjęciu. Po oczyszczeniu klem zaczął normalnie kręcić ale nie odpala.
Naładowany nie odpala.
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
sprawdz szczelinomierzem czy zawory nie sa podparte w jezdzie nie czuc zadnych tylko odpalanie jest ciezkie (przerabialem to juz na paru peugotach)
Brak kodu klucza nie pododuje kodu błedu . Wejdz w parametry i zobacz .
Tankuje na Orlenie. No jeszcze można zobaczyć tego EGR-a tylko to dojście do niego to jest porażka.
Jest wkret i rygiel, ktory mozna uwolnic w okolicy pierwszej pozycji kluczyka (zaplon). Kierownicy nie trzeba zdejmowac. Solo, W Polsce, byc moze, wszystko mozna. Jesli sprezynka pekla, to stacyjka ma za soba pare lat pracy i zamek jest rownie zuzyty. Lepiej go wymienic aby nie ryzykowac zalokowania kluczyka z powodu peknietej zapadki. Fakt, ze nowa...
Nie ma ciśnienia to nie odpali. Sprawdź zawór jego wysterowanie. Zawsze można z zewnątrz dać PWM.
Jeżeli teraz nie wiesz co jest to i imo nie pokonasz.
Podciśnienia bym się nie czepiał Bo na plaku chodzi.
Schemat elektryczny http://obrazki.elektroda.net/31_12519961...
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Przy przestaniu działania wentylatora chciałem sprawdzić bezpieczniki. W komorze silnika odkręciłem klemę i przy sprawdzeniu bezpieczników wszystkie były okej. Po założeniu z powrotem klemy silnik nie odpala.
Bezpieczniki wszystkie sprawdzone .sprawne Na diagbox pokazuje błąd przepustnicy W zakładce bsi pokazuje zawsze ViN teraz nie pokazuje nic nie widzi również żadnych zakodowanych kluczyków .auto nie nie reaguje ani na pilot centralnego ani na guzik na desce . Do tego nie odpala
do pepe150 odnośnie pktu 3 - kręci i nie odpala
Właśnie ssanie ręczne jest zrobione. Działa bez zarzutów i tak nie odpala...
Kolega również miał podobny problem z peugeot tez nie palił na 2 cylindry i nie była to cewka tylko sterownik . Po wymianie sterownika problem ustąpił. A ciotecznej siostry szwagra wujek miał własnie uszkodzoną cewkę z takimi objawami. Zastanów się co piszesz - przeczytaj jeszcze raz pierwszy post w tym wątku, a potem wytłumacz użytkownikowi jak przy...
Oboje nie macie pojęcia o aucie. Do elektryka polecam.
Samochód nie odpala,brak iskry na cewce,cewka nowa,bezpieczniki sprawdzone,stało się to po wyczyszczeniu tylnych lamp detergentem i założenie przed osuszeniem całkowitym,podpiąłem wtyczki i włączyłem zapłon,lampy działają, auto nie odpala
Może też sprawdzić ciśnienie na ''rail-u'' jak nie odpala.
To napisałem, co może być. Używaj przecinków, bo ciężko się to czyta.
Ugnita wiązka. Wyjmij ją z peszla i poszarp każdy przewód.
Nie przenosi styk przekażnika w bsm idzie podmiana bez adaptacji
Przyjmijmy, ze pompa jest na swoim miejscu, oryginalnie. Czy uszkodzona pompa powodowalaby objawy takie jak mam? Czyli ze po dluzszym postoju nie odpala
Bez napięcia nie ruszy. Można podać na krótko by ją sprawdzić.
Przydały by się jeszcze dodatkowe informacje ,czy słychać pompę jak nie chce zapalić i czy świeci kontrolka wtrysku.
Zbyt dużo trzeba by na stole podłączać bo jeszcze musiałby być com ,gdy byś miał PP 2000 to tylko ustalenie pinu po wysyłce sterownika ,reszta zdalnie by poszła.Albo chociaż coś co by kluczyk dopisać na aucie,bo bsi by zrobił ,ale klucz tylko na aucie.
Peugeot 307 2001 rok nie odpala
Te błędy nie mają nic wspólnego z odpalaniem. Czego mu brakuje iskry czy paliwa?
Nie pytam czy było ok, tylko czy sprawdziłeś akumulator, stan naładowania
To że świece były wymieniane rok temu nie znaczy że są dobre trzeba je sprawdzić to podstawa
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
Co do wydechu to wykręć tylko sondę, spaliny tam ujdą. W te mrozy ogólnie był problem z zamarzniętymi katalizatorami, zwłaszcza w pojazdach które większość tras robią na krótkich odcinkach i katalizator nie rozgrzał się na tyle aby skroplona woda odparowała.
Witam Posiadam Peugota jak w temacie. Na wyświetlaczu licznika kreski zamiast przebiegu. Silnik kręci nie odpala. Proszę o pomoc
Typowe objawy zgniłej wiązki, miałem podobnie i po odnalezieniu spróchniałych kabelków autko powróciło do życia. Do kabelków w wiązce dostaniesz się bez problemów i musisz tylko sprawdzić gdzie izolacja kruszy się w palcach. Fotka z moich poszukiwań: https://obrazki.elektroda.pl/4573373100_...
Trzeba zacząć od hydropopychaczy. Przy napompowanych kompresji nie będzie.
Kodowania się tu nie robi.
pokazało się wszędzie równo rozumiem ? i nie specjalnie dużo.
Na 99% coś nie tak z rozrządem. Pewnie przestawił się o kilka zebów.
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Wypożycz gdzieś ciepłe miejsce na jedną noc
Po pierwsze, zmien mechanika, ktory "podejrzewa", ale nie jest w stanie sprawdzic. Po drugie, po co ci porady, skoro oddajesz auto do mechanika i nie naprawiesz go sam? Po trzecie, jaki to system wtrysku? Po czwarte, skad odczyt bledow? Kod jest dziwny. Po piate, czy sprawdziles chociaz zasilania sterownika i ciaglosc linii komunikacji? Nie ma prostej...
Kup sobie wiekszy akumulator jak chcesz grać. To ja mam nowego tylko trzeba go odpalać.
rnb_bolii(at) Pisze w pierwszym zdaniu posta że nie odpala.
Trzeba ponownie wyzerować sterownik silnika nie da się ominąć łacząc przewody . Ponieważ w tym modelu były różne sterowniki silnika postępowanie jest różne i nie zawsze proste i tanie .
Tu nie pomyslow trzeba, a rzetelnej diagnostyki. Jak chcesz zeby palil skoro nie moze rozpoznac klucza (blad nr 1) i w dodatku nie moze przekazac kodu do ECU lub modulu na pompie (nie wiadomo, jaki silnik) (blad nr 2).
ostatnio zdarza się to coraz częściej, wczoraj to nie odpalił wcale aż akumulator padł. Zauważyłem, że jak było zimno to nie było problemu, a teraz jak się robi cieplej to coraz częściej nie odpala.
Wg schematu idzie bezpośrednio do śruby + rozrusznika http://obrazki.elektroda.pl/9320398700_1...
Tak z ciekawości jaki to tester zakupił ci szef ? bo 14 tysiecy to już można niezły kupić. Wiekszość parametrów można odczytać i słabszymi może podaj co tam ci komp wskazuje. a z tym samochodem już łączyłem sie przez Braibee, lunchem, kts 650 i zawsze któryś parametr coś tam podpowiadał od czego zacząć bo szukając w ciemno to strata czasu. Co do wtrysków...
Auto jeździło normalnie. Zapaliła się kontrolka air bag, wieczorem auto zaparkowane rano już nie odpala.
Zdjęcia Ci zbędne, jak nie potrafisz czytać schematu nie zlokalizujesz jednego zestyku szpilkowego w złączu, gdzie takich zestyków jest sporo, zresztą i tak nic z nim nie zrobisz. Jedyne co możesz, to wszystkie złącza (gniada i wtyczki) konkretnie przemyć (zgodnie z instrukcją stosowania) Kontaktem S i U, wydmuchać kompresorem i poskładać. Przy okazji...
Bsm nie trzeba kodować. Poza tym czegoś się go uczepił skoro to sterownik silnika nie gada. Zasilania i masy na ECM sprawdź
A na plaka odpala ?
Mam pytanie, czy udało się rozwiązać problem z odpalaniem? Jak tak to co było przyczyną, bo u mnie są podobne objawy, tylko że u mnie słychać pompę paliwa, a i tak nie odpala.
Mam to samo tylko rozlaczylem radio i podłączyłem inne które grało a teraz samochód nie pali a kreci
Jest przy pompie niedaleko prewodu doprowadzającego paliwo. Dochodzi do niego jeden kabel z zasilaniem. Są tam też inne czujniki ale do nich dochodzi więcej niz jeden przewód. Niestety nie mam fotki.
Wszystko wskazuje na to, że immo się wysypało.
(Regulator ciśnienia paliwa) po jego odłączeniu auto nie odpala
Samego BSI nie możesz tak po prostu wymienić bo auto nie będzie odpalać.
Czy poprawnie zdiagnozuje interfejsem ELM ? nie sprawdzę ładowania ponieważ auto nie odpala.
To zapraszam:) A odpowiedź na twój problem jest tutaj: wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU )
Czy usterka została zdiagnozowana i naprawiona? Proszę o info gdyż mam ten sam problem.
Silnik Peugeot 306 1,6 benzyna Witam , mam problem ze swoim autem , usterka silnika. Po uruchomieniu zimnego silnika , po pewnym czasie kontrolka pomarańczowa silnika , gaśnie. Podczas jazdy , gdy przyśpieszam i zmieniam biegi , silnikiem szarpie i mruga w tym czasie ta cholerna pomarańczowa lampka. Mało tego , ale nie zawsze , ale po unieruchomieniu...
Błąd , rzeczywiście wskazuje na obwód pomiarowy drugiej sondy , ale to nie ma nic wspólnego z brakiem odpalania silnika. Sugestie Kol Fuelinyourblood sprawdzić w pierwszej kolejności.
szukaj stera otych samych numerach - z tym nic nie zdziałasz. masz schem
pewnie ,że się przyucza i po kultura pracy silnika duzo lepsza i odpalanie .
Pękł mi pasek na rozrządzie To jest fizycznie niemożliwe, żeby w dieslu po zerwaniu paska nic się nie stało
Odpowie tak jak myślę że,podmiana sterowania elektrycznego przepustnicy rozwiąże problem bo wymieniać tak jak piszesz swap starszego sterowania to może nie problem , lecz pozostaje kwestia podłączenia podłączenia - więcej przewodów w wersji jaką masz założoną . sprawdź jeszcze sterowanie przy p gazu . Być może po zgaszeniu auta i ponownym uruchamianiu...
Peugeot 3008 1.6hdi 2010r problem jest taki, że samochód nie odpala, rozrusznik jest dobry, nie dochodzi prąd do rozrusznika, do elektromagnesu.
peugeot odpala gasnie peugeot awaryjny odpala kopci odpala peugeot
odinstalować spyhunter laguna przekazniki kondensator pobór prądu
Pilot TV omija jeden kanał - jak naprawić? Jak rozpoznać dysze do gazu ziemnego?