Powodem wymiany pompy było ze nie odpalała . Obrazu tylko za trzecim.razem To nie wina pompy. Jak by miała tak małą wydajność, że wymagałaby trochę czasu na nabicie ciśnienia, to nie miałbyś szans jechać takim samochodem. Masz usterkę gdzie indziej a wymiana pompy była tylko chybionym strzałem. Zakładaj starą pompę i zmień mechanika.
poszukaj kogoś z kts i kablem do vp44
nie musisz nic tankowac -wystarczy nawet 2 litry paliwa (jezeli tylko smok bedzie zanurzony) zacznijmy od najprostszego - kolega nie pomylił przypadkiem wezy i kierunkow pompy ??? jezeli nie to niech ktos przekreci ci zapłon a ty w tym czasie zobacz czy jest cisnienie na wtryskach (ściąg weza dochodzacego do wtrysków) Pominę błędy w pisowni, ale sama...
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Raczej nie wina pompy a jej złe podłączenie. W modelach przedliftowych z ESP i w modelach poliftowych komunikacja po CAN szła przez pompę - tzn, do wtyczki pompy dochodzą 2 pary przewodów CAN (2 skręcone że sobą przewody). Pompa robi jako łącznik dla tych przewodów. Najprawdopodobniej kolega je źle połączył lub może pogiął piny w pompie. Bez tego sterownik...
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
Pytanie odnośnie pompy: jak bardzo powinna być dokręcona sprężyna ? nie ma czegoś takiego! Sprężyna nie ma regulacji!
Dzień dobry, Case mxm190 Błędy : https://obrazki.elektroda.pl/5552342300_... Traktor nie odpala. Czy po wymianie pompy trzeba robić jej adaptacje ?
Kolego kukiz87 wlej z 5ml paliwa do przepustnicy i wtedy odpal. Jak zapali od razu to mamy odpowiedź. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Tak ja jak coś to dzwoń.
Do sprawdzenia albo od razu do wymiany jest kostka stacyjki. Zobacz czy jest zasilanie na pompie gdy przekręcisz na zapłon (zapalone kontrolki). Jak jest to daj mu kabelkiem plusa z akumulatora na rozrusznik (auto na luzie rzecz jasna) i zobacz czy zapali. Jak zapali to kostka do wymiany. Wszystko. Albo zaworek w pompie się wiesza (o ile można to tak...
Nie ma pompy elektrycznej ,paliwo jest zasysane przez pompę łopatkową znajdującą sie w pompie wtryskowej.
Ja mialem podobny przypadek z swirujacym czujnikiem polozenia walu. Raz palil raz nie , jak sie go przeczyscilo to byl 2 dni spokoj a potem znowu rozrywka, pomogla wymiana.
Czy muszę sprawdzać od nowa, skoro pompa, wtryski, filtr, założone są nowe. Może coś jest nie tak w instalacji elektrycznej.
Witam mam mały problem z Audi 100 2,5TDI z 1993 Roku. Mianowicie chodzi o to ze po urwaniu paska rozrządu od pompy auto nie odpali. Założyłem nowy pasek po uprzednim ustawieniu wszystkich znaków i nic . Elelktryka moim zdaniem jest w porządku. Pompa raczej działa normlanie bo po odkreceniu wtryskow paliwo normlanie wylatuje. Sekcje na pompie też są...
Witam problem z Zafirą 04 rok 2.0dti 101km problem polega z rzeczą takową zafira nie pali kręci normalnie zachowuje się tak jak by nie miała paliwa sprawdzałem wszystko co się da wszystkie przekaźniki związane z zapłonem itd . Dodam że 2 tygodnie temu wróciła od mechanika była wymieniana pompa wtryskowa i egr wszystko chodziło cacy nic nie przerywało...
Diagnozowac mozesz Wds lub Ids (oba moga zaprogramowac immobilizer), ale jak dioda gasnie to nie problem immo. A jak masz ustawione kółko pompy na otworach regulacyjnych? Auto przed wyjeciem pompy jeszcze odpalało czy juz nie? sprawdz zasilania na wtyczce pompy.
Witam Miałem podobną sytuacje z moim oplem i nadal ją mam .Po przejechaniu jakiś 15 km samochód zgasł i niechciał odpalic . Gdy zaprowadzilismy go do mechanika okazało się że trzeba wymienic sterownik pompy , po jego wymianie odebralismy samochód i po przejechaniu 50 km zostawilismy go na noc i już nie odpalił . Znowu zaprowadziłem go do mechanika i...
No to bierz się za diagnostykę, żeby nie wróżyć na forum.
Nie tędy droga, proponuję sprawdzić kąt wtrysku pompy i najprawdopodobniej pogonić pompę do przodu czyli pod obroty o jakiś milimetr. Wszystko wskazuje na zbyt późny kąt wtrysku.
Jeśli pompa chodzi, to sprawdzić czy leci paliwo do silnika,filtr wymieniany był,paliwo też?
Witam. Mam problem z VW T4 97 r. 1.9 TD. Mechanik rzekomo wymieniał pompę wtryskową na regenerowaną. Trzeba palić na plaka. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, zaworek zwrotny. Przeczyściłem powietrzem przewody od paliwa. Na świecach jest prąd. Po tym zabiegu auto odpaliło od "strzała". Po godzinie także nie było problemu, lecz minęły 4 godziny i problem...
dzięki,tak myślałem że będę musiał to zamienić i już rozpocząłem proces włamania do tego urządzenia..Włamując się do pompy którą zdemontowałem poznałem słabe punkty tej pancernej osłony i to pomoże mi włamać się bez demontażu pompy.Na starej pompie był to bardzo żmudny proces odkręcania, różnymi narzędziami jak malutki przecinaczek i punktak zrywalnych...
Dodam jeszcze na biegu neutralnym lub na parkingu można mu wcisnąć ile się da i nic się nie dzieje. Nie gaśnie macie jakieś pomysły bak czysty bo czyściłem co zauważyłem jeśli auto zgaśnie,włącza się stacyjek i pompa nie pompuje nie słychać jej trzeba chwile odczekać i działa. Co to może być co sprawdzić?
Żarówka zamiast miernika i szukać słabego styku. Do sprawdzenia przekaźnik pompy instalacji gazowej. A jakie powinno byc napięcie docelowe? Raczysz sobie żarty stroić. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Napięcie akumulatora ma być.
Od kiedy masz auto, jak się do tej pory sprawowało? Od kiedy dokładnie masz problemy z odpalaniem? Czy od nastania mrozów? Czy masz LPG, jeśli tak to jakie? Czy, po odpaleniu, jak się dusił dodanie gazu pomagało? Czy na ciepłym silniku też tak było czy tylko na zimnym? Czy za każdym razem tak sie dzieje? ... pomóż sobie pomóc. Czy sterownik monowtrysku...
Adaptacia Nr vin w pompie i ruszy. Pin i kanał 50 jak sie nie myle.
Brak ciśnienia na starcie, diagnostyka to podstawa.
Da się skopiować zawartość odpowiednią
Witam mam Golfa 2 1,6 TD i wymieniałem pompę paliwową i nie chce mi zapalić a pompa jest dobra, bo sprawdzałem ją u mechanika i rozrząd też jest dobrze ustawiony. Może ktoś wie jaka jest przyczyna? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Proponuję mu jeszcze siknąć oliwki na tłoki jak przy próbie olejowej.Czasem sinik który jest już wychechłany nie spręża jak mu oliwa ścieknie cała do miski.Jak palisz codziennie to jeszcze daje radę,ale postoi i d.paTylko nie mierz potem ciśnienia,bo jak ta oliwa odpali to grozi rozerwaniem manometru. Kiedyś do widlaka podawałem na bezczela hipol strzykawką...
Dlaczego wymieniłeś pompę? Robiłeś diagnostykę? Sprawdziłeś cokolwiek, czy tylko to że nie odpala?
Poczekaj pomału! Jeszcze raz możesz i tak troszkę obszerniej co mam zrobić bo nie wiem czy mój mechanik zrozumie? Prośba
Witam mam problem ze sprinterem po wymianie pompy wtryskowej auto nie chce zapalić. Wszystko ustawione według schematu. Jaka będzie przyczyną pomożecie
Wtryski ustawiałem na 135 bar na nowych i na starych końcówkach Stare może kiedyś miały 135 bar ale po X latach pewnie sporo im ubyło. Jak się nigdzie układ nie zapowietrza to szedł bym w stronę sprawdzenia pompy wtryskowej.
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Temat do zamknięcia Powodem awarii była zgniata wiązka pod aku .
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
Od dokładnego sprawdzenia krok po kroku instalacji pompy jeszcze raz i ustawienia rozrządu...
Witam prosze o rade mam mercedesa 1.7 cdi a klasa 2001 rok 3 miesiące temu autko zaczęło mieć problemy przy odpalaniu na ciepłym silniku. Silnik mieli a nie może zaskoczyć po kilku próbach odpala. Na komputerze pokazało błąd czujnik położenia wału. czujnik został wymieniony 3 miesiące temu na nowy a błąd skasowany. I nagle po tym czasie problem wrócił...
no to pompa trafiona
Sterownik na pompie zamontuj ten co był
a z pompy już nie. Regeneracja pompy sprawę rozwiązała co było powodem?
dzięki na info, rzeczywiście pompa wtryskowa.
to jest 20 , świeczka sie pali normalnie ,ale nie załącza dalej ..........
Dokładnie. Napraw pompę mechanicznie i wymień elektronikę.
Mechanik wymienil mi pompę wtryskową ale samochód nie odpala.Podobno pompa czegoś nie przekazuje.Najgorsze jest to że nie umią tego zrobić.Czy tu nie chodzi o immobilaizer może trzeba go odlączyć i bedzie wszystko gralo.Tylko że oni tutaj nie umią zrobić.Proszę o radę.
Mam pytanie, czy jak kręcicie rozrusznikiem i auto nie pali, to podnosi się wskazówka obrotomierza ??
Witam mam problem po wymianie pompy wspomagania oraz wymyciu karoserni pod maska samochód odpalił na chwile po czym zgasł i koniec samochód nie odpala układ paliwowy szczelny. Po odkreceniu przewodów z tryskow pompa podaje paliwo tylko na drugi cylinder Czy mógł pujsc sterownik pompy ? Pomocy! co robić? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Albo brak iskry, albo rozrząd się rozleciał.
Ktoś miał taki przypadek i go rozwiązał a mianowicie - po wymianie wtrysków CR i pompy wysokiego ciśnienia Transporter nie odpala, wtryskiwacze się nie otwierają. Wtryskiwacze i pompa założone nowe i oryginalne. Ktoś coś pomoże?
Pompa, tutaj szukaj. Połączenie pompy ze sterownikiem silnika.
Renault Master 2, 2006r 2,5 dci nie odpala po wymianie pompy paliwa, wtryski sprawdzone, listwa również, paliwo przechodzi. Przy wymuszonym odpaleniu plakiem gaśnie. Jesteście w stanie podpowiedzieć mi w czym może być problem? Dzięki wielkie
Zewrzyj te kabelki.
widze że jasio wymieniał czujnik wału,czy mogłby mi ktos powiedziec gdzie jest ten czujnik?może to głupie ale proszę o wyrozumiałość świerzy jestem
Coś zepsułeś.
Witam. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem bo juz tracę rozum. Problem zaczął się od wymiany silnika (auto jak w temacie). Przedtem wszystko było w najlepszym porządku. Mechanicy przy wymianie silnika uszkodzili jak się później okazało gniazdo pompy wtryskowej i jej piny. W samochodzie jest pompa z dwoma wtyczkami czyli sterownik pompy i silnika...
w czasie kręcenia odkręć przewód z jednego wtrysku i zobacz czy pompa podaje paliwo, jeśli nie to albo ukręcony wałek albo zawór z immo, nie wiem czy Twoja posiada- chyba tak ale piszesz że ma 1 kabel?...to dziwne mówisz o zaworze na dolocie paliwa do pompy?
[b](at)patryk-84a[/b nie zauważyłem żadnych nieszczelności, filtr paliwa nowy, nic nigdzie nie cieknie. Ponadto ten samochód ma elektryczną pompę wstępną więc teoretycznie nie powinien się zapowietrzać. Cały czas sądzę że jest to wina czujnika położenia wału tylko czemu one tak padają. to mnie zastanawia. Dzisiaj znów włożę nowy czujnik i pewnie autko...
A pompa dobrze ustawiona? Dodano po 1 Odkrec przewody na wtryskach i sprawdz czy paliwo tryska przy odpalaniu. Jesli tak to obstawiam złe ustawienie pompy
W zasilaniach i linii komunikacji.
Czyli dokonałeś pewnych modyfikacji więc dodatkowe poprawki są pewnie nieuniknione. Tylko jak pisałem wyżej, problem występował przed moimi przeróbkami. W sobotę popatrze do pompy paliwa i zobacze czy tam nie dałem d*** :D
Coś mi tutaj nie pasuje z tym cdi ale ok. Co do tematu. Czy układ paliwowy szczelny, nie zapowietrza się? Jeśli nie to pompa i wtryski do sprawdzenia. Mówisz, że błędów nie pokazuje, a sprawdzałeś w wartościach pracę np. wtryskiwaczy?
Witam. Mam Scanie 340 2001r. robili mi w niej pompo wtryski. Wymieniłem już trzecią pompę paliwa i dalej mam problem z odpalaniem. Wczoraj normalnie odpaliła, przejechałem około kilometra i zgasła. Podniosłem kabinę. pod pompowałem ręcznie, po 6 próbach odczekałem 20 min i spróbowałem jeszcze raz. odpaliła. Co o tym myślicie? Pompka nieszczelna?
Jesteś pewien, że pompa jest w porządku? Ja osobiście ufam tylko oryginalnym częściom. Gdzie kupowałeś pompę? Problem jednak może tkwić w zupełnie innej części. Na twoim miejscu odwiedziłabym mimo wszystko mechanika, bo pompa to nie przelewki, a wymiana drobnych elementów jest często dość kłopotliwa.
A co już sam zrobiłeś? I co możesz? Bo z opisu to raczej nic. Świece , czas grzania, paliwo czy nie schodzi. Działaj.
Może zaworek zwrotny w pompce jest uszkodzony, albo go po prostu jest brak.
W pompie paliwa nie ma żadnego czujnika, wydarłeś pewnie pompę wysokiego ciśnienia i teraz masz problem. Trzeba ustawić wałek pompy w odpowiednim położeniu względem wału korbowego i gitara :D .
Problem rozwiązany wymienione są dwa zawory na pompie i auto odpala ☺ dzięki za pomoc ☺ Pozdrawiam
Albo kodowanie , albo przekładka sterownika ze starej pompy.
Sygnał wałka jest brany z kola pompy Widzisz, zapomniałem :(
Witam jeden dobry zaworek zwrotny firmy Pierburg na przewodzie zasilającym przed samym filtrem paliwa. I tak jak kolega mówi od samego baku do pompy wtryskowej paliwo ma przepływać bez pęcherzyków powietrza- a jeżeli są to autko nigdy na dotyk nie będzie palić. Pozdrawiam
Witam wszystkich i prosze o porade. vectra 1.6 z silnikiem x16xel. Na poczatku Vectra przerywala na 5 biegu pomiedzy 2 a 3 tysiace pojechalem do mechanika a ten stwierdzil ze jest to na bank pompa po sprawdzeniu cisnienia paliwa. Po wymianie pompy auto nie dosc ze nadal przerywa to pojawily sie problemy z odpalaniem nie mam juz pomyslow co to moze byc....
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Jeżeli przed naprawą miał ok ,to wszystko wskazuje że pompa nie tak zrobiona
Przytarta pompa tandemowa.
witam problemem ktorym wczesniej opisywalem okazal sie czujnik temperatury i sprawa jest zalatwiona:), lecz od niedawna mam problem nastepujacy a mianowicie przy odpalaniu musze trzymac wcisniety gaz i wtedy zalapuje i odpala, ale obroty sa bardzo niskie chodzi jakby diesel i trzesie sie troche a ia czasami nie pali na wszystkie gary bo slychac to ale...
Jeżeli na starej pompie było dobrze, a na nowej gorzej pali to problem musi być w zasilaniu. :arrow: Pojechałeś z reklamacją do mechanika a on zakłada zaworek zwrotny na układ paliwowy z zapłonem iskrowym. :D dobre Zapewne jest nieszczelność koło pompy paliwa w zbiorniku, lecz nie rozumiem czemu tego mechanik nie zobaczył. :arrow: Lub zamontował pompę...
Ta wypowiedź jest trochę zawiła. Czy może przestała odpalać po wymianie końcówek??? Ja stawiam na PLD
Zapłon ustawiony?
witaj, niektóre instalacje tak miały ze pompka dopiero podczas kręcenia się załączała. Załączenie na moment pompy paliwa odbywało się niekiedy po otwarciu pojazdu przez zamek centralny. Tanim kosztem można rozwiązać problem zakłądając zaworek zwrotny na przewodach paliwowych, ale nie przy samym silniku tylko pod autem zaraz za pompą. Pozdrawiam, Adam
Witam Nissan Almera Tino 2.2 rocznik 2000 silnik YD22 jak w temacie, pompa wtryskowa VP44, była zatarta pompa wody, więc wymieniłem. Nie ma pewności, czy kierowca nie przegrzał silnika. Po zauważeniu że temperatura rośnie, nie do czerwonego pola, auto od razu zostało zaholowane, odpalone tylko aby wjechać na podjazd. Po zalaniu płynem strzelił dwa razy...
Problemem była pompa oraz wtryskiwacze poszło do regeneracji cały układ umyty drugi zbiornik i auto odpala
Witam Odkopuje temat poniewaz mam taki sam problem z porannym zaplaniem a odpowiedzi nigdzie nie umiem znalesc. Czy ktos juz wie co jest odpowiedzialne za tą usterke? Pozdrawiam
Uszkodzony sterownik pompy. Po wymianie na nowy( używka). Problem nie występuje. Koszt sterownika z robocizną 2000 zł.
Po wymianie pompy olejowej nie odpala - wtryski się nie otwierają. Pytanie jest proste, co mogło pójść nie tak przy tej wymianie, że ma wpływ na cały silnik? Czujnik położenia wału, jakieś specyficzne wymagania w montażu pompy które zostały pominięte?
Wymieniając zawór z zachowaniem czystości i ostrożności nie powinieneś uwalić pompy ale odpalając samochód na samostarcie bez odpowietrzenia pompy w z dużym prawdopodobieństwem tak (usterka mechaniczna-przytarcie).
Poniżej opis układu paliwowego. Jeśli masz urządzenie diagnostyczne to jest szansa że sobie z tym poradzisz bo podstawa to obserwacja parametrów na podstawie odczytanych błędów. Aby problem wykryć trzeba było by sprawdzić czy silnik nie zapala bo jest problem z pojawianiem się pęcherzyków powietrza przez nieszczelność w systemie zasilanie czy z defektem...
przełóż imo z drugiej pompy albo wyjmij z tej pod plastikiem jest zwykły elektro zawór daj tylko +
Witam.Mam mały problem z samochodem. Mianowicie nie chce odpalić w ogóle po małym remoncie. zrobiłem rozrząd wymieniłem pompę paliwa. Sprawdzałem zasilanie paliwa i pompa podaje wykręciłem świece i też jest mokra. potem sprawdziłem iskrę i też się pokazuje na świecy . czujnik położenia wału też sprawdziłem i też dobry. . Po długim kręceniu tak jakby...
Panowie bardzo dziekuję za podpowiedzi. Problemem okazała się pompka podająca paliwo ta na pompie wtryskowej ! Czyli 1 pompiarz źle wykonał swoją pracę a mój mechanik przed oddaniem pompy do innego pompiarza wymienił mi pierścienie ( 600zł ) i koszt u drugiego pompiarza 300zł ( cały mój koszt naprawy pompki paliwa wyniósł 4,300zł) boli - bardzo trudno...
Jak odpowietrzysz i dalej tylko na plaka bedzie palił to duże prawdobodobieństwo że padł sterownik pompy VP-nie zawsze są błędy przy padniętym sterowniku.
z tego co sie orjetuje to w zbiorniku sa dwie pompy jutro bede rozdzieral wiec dam znac
Są preparaty w sprayu do czyszczenia wtryskiwaczy.
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
Mam dokładnie tem sam problem z CATem M313D. Podczas pracy zgasła i nie odpala. nie ma paliwa na listwie. Czy może mi podpowiedzieć co się u ciebie okazało?
dużo zeczy trzeba by sprawdzić. zacznij od czujnika polożenia wału on odpala resztę.opór 500-800omów
Czy auto przestało odpalać po wymianie akumulatora czy akumulator był wymieniany bo wcześniej nie odpalało? Może dopadła go awaria przekaźnika pompy paliwa w BSM typowa w autach grupy PSA?
Prosty sposób na sprawdzenie . Jeżeli po zagrzaniu silnik nie odpala należy polać pompę wtryskową zimną wodą.Jeżeli schłodzona pompa i silnik odpala to mamy usterkę (zużyte elementy pompy).
szarpie wymianie pompy kopci wymianie pompy wtryskowej pralka buczy wymianie pompy
yamaha filtr paliwo amazon assistant zaczernienie wydruku
reset ekspresu delonghi reset ekspresu delonghi
TPA3116D2 – czy można zamienić kondensatory 470µF na foliowe 470nF? Wzmacniacz, filtracja, awarie Citroën Xsara Picasso 2.0 HDi – napięcie zasilania potencjometru gazu, wartości i tolerancje