Czesto lamia sie przewody w wiazce nad skrzynia biegow , oczywiscie musisz zaczac od sprawdzenia wszystkich mas i zasilan. Czy kontolka/dioda od immo gasnie , swieci lub miga ?
Przejście fizyczne masz. Regulatora " nie widzi" ecu
odepnij napinacze, kostke od sterownika poduszek i sprawdz opornosc miedzy liniami obu napinaczy, W przypadku jak masz nagrzebane w sterowniku moze byc potrzebna jego wymiana, jesli bedziesz kupowac uzywany kup o takich samych numerach i upewnij sie ze nie byl naprawiany a przynajmniej nie przez rzeznika.
Co widzi ECU? Jaki widzi przebieg faktyczny, i czy masz czym to wyczytać? Jeśli ECU widzi realny przebieg a liczydła stoją to albo wiązka albo liczydła. Pierwsze co to sprawdź co widzi ECU.
panowie kabelek pomarańczowy w wiązce (nad lewą lampą) jest ugnity ,sprawdż napięcia na szynie can przy sterowniku (can też gnije )
Witam, od 4 tygodni zmagam się z wielkim problemem. Pacjent: Laguna Coupe 2.0T GT 2010 Postaram się prosto i zgrabnie to opisać by przejść do sedna. Cztery tygodnie tygodnie temu podczas spokojnej jazdy w nocy, nagle auto mi stanęło. Wysypały się wszystkie możliwe błędy. Musiałem auto sholować do garażu bo nawet nie chciało się odezwać podczas odpalenia....
Mam ten sam samochód i ten sam interfejs i taki sam problem. Tutaj na forum się nie dowiesz jak to zrobić bo mało kto się tu na tym zna dobrze. Więc lipa zrobiles z siebie Idiote!!! a lipa to jest z Twojego elm. Dodano po 1 to byo do Marcin1004
Wszystko śmiga po zakodowaniu drugiego ECU.
Tak ogólnie to czujnik ciśnienia jest po drugiej stronie listwy tu masz regulator. Jaki ciśnienie widzi ECU podczas kręcenia? Rozumię że te 10,5V to tak masz w drugim aucie, czy skąd to wziołeś?
P0500 -Czujnik prędkości własnej pojazdu VSS lub jego obwód >brak sygnału. Taki to opis błędu.
Dziś ponownie podłączyłem ISTA D do auta , test, czytanie info o aucie,drzewo sterowników i pięknie wszystko się otwarło, zamiast DME widziany jest DDE silnika, pięknie czyta błędy ( jest jeden jak wspomniałem) widzi w czasie rzeczywistym parametry od napięcia zasilania po parametry ciśnienia paliwa, powietrza itp itd - nie będę się rozpisywał. Więc...
Łączniki gumowe kolektora szczelne? Jaką temp rano widzi ecu?Powinien otoczenia.
Sprawdź jaką temperaturę widzi ECU. Najprawdopodobniej uszkodzony czujnik temperatury wody (ten od sterownika). Sonda lambda nie ma nic do odpalania...
Podpinasz komputer na zimnym silniku i w parametrach technicznych patrzysz jakie wartości widzi ECU. Temperatura silnika i powietrza.
najpierw wyczyść błędy, sprawdż jaką temperaturę widzi ECU (01/08 02) jeżeli będzie ponad 84°C to już tylko 01/04/098 jeżeli nie wejdą pozostaje sprawdzenie styku 0 w nastawniku
Nie on niczym nie steruje, ale poczekaj, bo coś mi się nie zgadza. Skoro masz diagnostykę z ABS, to linia diagnostyczna działa, bo ABS jest na tej samej co ECU. Coś jest nie tak. Czym diagnozujesz to auto? Vcds, launch, snap on solus :) każdy ze skanerów nie widzi ecu
koledzy moim zdaniem nie widzi ECU zgody ze skrzyni na rozruch czyli rozblokowanej na pozycję P lub nie wysprzęglonej do końca,a co w parametrach co widzi ecu kiedy nie odpala
Podepnij vag-a, zobacz jaką temperaturą widzi ecu, a jaką zegary, na tej podstawie można podjąć decyzję co do wymiany termostatu lub czujnika
Pod 15. Też grzebie już 3 dzień w Zafirze z 2003r i nie widzi ,,AC,, ani ECU, ani sterownik wentylatorów. Podzespoly dobre.
Prędkościomierz jest 100% mechaniczny. VSS jest w nim zamontowany, także jak linka nie napędza licznika to i ECU nie widzi prędkości.
Bsm steruje alternatorem. W parametrach swojego profesjonalnego testera masz podgląd zapewne napięcia jakie widzi ECU, bsi możesz sprawdzić podczas jazdy.
W momencie kiedy nie pali ecu widzi obroty na wale i wałku ?
Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Nie wiem jaka temperaturę widzi ECU bo nie mam jak sprawdzić,żaden błąd też nie wyskakuje,myślałem że to przewody ale chyba to nie one skoro przestaje szarpać po jakimś czasie
Kolego podepnij komputer i sprawdź jaką temp widzi ECU. Nie pamiętam w którym bloku to jest. Najlepiej sprawdzać na zimnym silniku rano przed odpaleniem. Może ecu widzi plusowa temp dlatego nie zalacza świec.
Jak jest aktywny to obroty ECU widzi?
Podepnij komputer i podejrzyj jaką ECU widzi temperaturę.
Wstaw zdjęcie twojej skrzynki pod maską ,bo wydaje mi się że tam powinien być.Z tego co spotkałem ECU nie sprawdza pojedyńczo świec.Nawet przy jednej sprawnej zachowuje sie jak by nigdy nic,problem zaczyna się jak ecu widzi brak jakiegokolwiek obciążenia wtedy tryb awaryjny auta z DPF.
To już pisałeś, a co z ECU, czy ono widzi potwierdzenie transpondera od centralki immo?
Czyli jak zrozumiałem wpływ ma realna temperatura, a nie jaką widzi ECU?
A jaką ECU widzi temperaturę paliwa?
Witam. Czujnik znajdziesz za silnikiem przy kole zamachowym. https://obrazki.elektroda.pl/3363221300_... Skoro mowisz ze zapala na chwile to tak jak by go immo blokowal. Bledy wskazuja tez na brak komunikacji ECU z ABS. Obstawiam ze licznik tez nie widzi ECU wiec nie wysyla kodu odblokowujacego immo. Do sprawdzenia linie can.
Jakie odczyty widzi ecu chodzi o odczyt ciśnienia.
Odpala bez problemu? Na biegu jałowym pracuje stabilnie? Jakieś błędy widzi ECU?
Na porządnej diagnostyce to wyjdzie... wystarczy popatrzyć na Live Data, jak ECU widzi kąt otwarcia przepustnicy i jak reaguje na jego zmiany, jeśli źle to albo TPS (potencjometr przepustnicy) albo wiązka między TPS a ECU.
Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury widzi ECU na zimnym silniku a jakie na rozgrzanym ?
kabelki komunikacji z obd trafiają bezpośrednio do ecu spr wszystko ok. Czy możliwe,że bsi nie widzi ecu z powodu immo? Lub czy ugniło same ecu? Dziwnym faktem jest to, że po przekręceniu zapłonu startuje pompa paliwa wszystkie napięcia wg autodaty są ok
Powinno być tak: Pin 3 (linia K) z immo idzie do pinu 7 GNIAZDA OBD2 - czyli do diagnostyki Pin 2 (linia W) z immo do ECU na pin 43 Pin 43 ECU nie jest nigdzie więcej podpięty - tylko do immo. Komunikacja ECU -> daignostyka idzie przez immo wedle schematu: [ ECU 43 ] ---- [ 2 IMMO 3 ] ----- < 7 OBD2 Możliwe, że masz rozbieżność z tego powodu,...
Czujnik ciśnienia klimatyzacji. Jaką wartość widzi ECU?
To zostaje oscyloskop i sprawdzenie co widzi ECU z jednego i drugiego czujnika.
Opisz dokładniej . Nie widzi ecu czy co się dzieję ??? odblokowuję kierownicę ??? jak zachowuje się dioda ??? rozrusznik kręci ??
Mppm nie widzi ecu a w delphim mozna to sprawdzic?
Wymontowanie będzie generować błąd, musiał byś to wyprogramować z ecu. Od jakiegoś czasu się nad tym zastanawiałem tzn po co przerabiać ECU po wycięciu dpf. W zasadzie jeśli tylko wyciąć to trzeba bo ecu nie widzi różnicy ciśnienia spalin na filtrze, ale gdyby troszkę przydławić przelot spalin pomiędzy czujnikami, tak żeby ecu widziało zapełnienie...
Witam podłącz komp diag. i zobacz w wartościach rzeczywistych temp. jaką widzi ECU to wiele wyjaśni
Pomierz multimetrem silniczek krokowy .Jak masz cztery piny to między dwoma zewnętrzmi jak i dwoma wewnętrzmymi powinno być około 53 omów. Nie masz chyba założonego silniczka od przepustnicy silnika 1100? Bo jest inny trzpień - w 900setce jest szpiczasty a w 1100 jest półokrągły Jaką temperaturę silnika pokazuje program diagnostyczny? Ustawienie trzpienia...
pompę zalacza ECU jak widzi obroty silnika (z HALLA)
Minus 40, to sterownik ich nie widzi, sprawdż okablowanie do ecu.
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Ciężko powiedzieć co jest zepsute, z jednej strony ze zdjęć wynika, że Ecu nie widzi sondy przed katalizatorem, jednak na dalszych blokach widać, że ta sonda "pracuje", 2 sonda jest sprawna, więc możesz ją wykluczyć.
Bramka logiczna CAN GATEWAY nie widzi ECU. Być może brak jakiegoś zasilania na sterowniku. Zaraz poszukam Ci schematu.
Z podpięciem jest problem bo program nie widzi ECU. Może być uwalony sterownik. Jest może jakiś zamiennik tego sterownika bo nigdzie nie mogę znaleść używki do kupienia. Może coś ze STAG-a ?
Czy aby napewno ecu widzi prędkość pojazdu?
Emulator wkłada się z innego powodu i przy sprawnej sondzie. Mogę się mylić a nie mam teraz schematów pod ręką ale powinna tu siedzieć zwykła sonda a grzałka powinna być sterowa przez ECU. Z opisu błędu wynikało by że ECU nie widzi grzałki lub widzi zbyt duża rezystancję. Należało by sprawdzić rezystancję grzałki i ciągłość przewodów gdzie powinien...
Brak sterownika ABS i nie odpala? Może w nim znajduje sie opornik 120Ω i ECU silnika widzi uszkodzony CAN i to jest powodem ze nie odpala. Prawidłowo CAN ma 60 Ω dwa oporniki po 120.
Na Twoim miejscu podał bym mu plus po stacyjce a masę z ECU wziął bezpośrednio z przewodu przy ECU. Reszta ze skrzynki bezpiecznikowej. Jeżeli wtedy będzie tykał to możesz jeszcze sprawdzić ze stałym plusem a jak dalej tyka to raczej ECU jeżeli przewód i wtyczka od ECU pewne. Możesz rozebrać ECU i zobaczyć czy tm czegoś nie widać na tym pinie. Tam masz...
A jak "widzi" ecu jego pracę?
Jakieś błędy widzi ECU? Sonda b1s1 rozumiem ze widzi ze jest bogato?
Temperatury które widzi ecu są wiarygodne?
W Vectra c bez tej sprawnej opornicy i tak działa. Dodano po 2 Choć może błąd dotyczy przekaźnika... Masz podgląd jakie ciśnienie klimatyzacji widzi ECU?
Gdyby był problem z paliwem to by z plaka palił. Jakieś błędy w chwili występowania problemu. Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia? ECU widzi obroty?
Wentylator się uruchamia ponieważ sterownik silnika nie ma pełnego zasilania i lub nie widzi czujnik temperatury. Najpierw dorwij się do ECU i poszukaj zasilania.
impulsy obrotomierza wchodza na 6 pin Dodano po 3 impulsy obrotomierza wchodza na 6 pin o ile to jest ten typ zegarow
Jakie ciśnienie atmosferyczne widzi ECU?
Na początek diagnostyka. Ale nie odczytanie i skasowanie błędów jakimś kasownikiem. Odpal auto, rozgrzej silnik i jak zgaśnie to zobacz czy ECU widzi sygnał z czujnika.
No jeżeli faktycznie czujnik obrotów wałka pompy wysiadł to masz problem. Niech odczytają czy ECU widzi obroty wału i obroty wałka pompy. Módl się abyś nie miał usterki określanej jako "usterka układu krytycznego nr1"
A ECU jaką widzi temperaturę?
Nistety.. po wgraniu softu i wlutowaniu pamięci, ECU wydaje się być martwe. Silnik ani mysli pracować, a sprzet diagnostyczny nie widzi ECU. Po wylutowaniu pamięci i powrocie do oryginalnego wsadu, ECU jest widoczne, a silnik parę razy uruchomił się na kilka sekund. Więc wnioskuję że wsad bez.immo nie zadziałał......
Sprawdzałeś blok pomiarowy w module ABS nr 125 i 126 . Tam jest status komunikacji CAN miedzy modułami czy ABS widzi ECU oraz króre moduły widzi (1) oraz które chce a nie widzi ich (0)
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
Wymontować i _porządnie_ wyczyścić z obu stron... jaki ECU widzi kąt otwarcia przepustnicy?
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km . Tak znalazłem. Tak jak podejrzewałem zimny lut na rezystorze w ECU. Zakładam, że nie masz IDS'a więc musisz na początek podjechać do kogoś z kompem i niech sprawdzi jaką temperaturę widzi ECU z czujnika w przepływomierzu ( nie pomiar IAT z czujnika...
Witam, mam problem z odczytam sterownika me 7.6.2 na stole. Wszystko robię jak na załączonym obrazku jednak ani Carprog ani Galletto v54 nie widzi ecu. Przez obd w samochodzie oba programatory go wykrywają. Jak inaczej moge spróbować go odczytać? https://obrazki.elektroda.pl/4559760300_...
A ile widzi ecu na opornikach?
100% termostat do d.... Prawidłowy ori termostat ma uszczelkę na tym talerzyku/przesłonie co otwiera obieg na chłodnicę - jest całkowicie szczelny Więc gdyby puszczał to wąż zasilania chłodnicy był by podczas jazdy letny. Niech autor poda wskazania z programu diagnostycznego - co widzi ECU w tym momencie.
Trzeba podpiąć CLIP i zobaczyć co jest w parametrach , jakie napięcie widzi ECU, jakie ciśnienie na listwie,czy widzi obroty,
No to wyobraź sobie teraz że wewnątrz izolacji masz przerwane druciki ale przez większość czasu się stykają, na chwilę obwód się przerwie i już masz błąd w ECU. To jest czujnik indukcyjny, więc ECU "widzi" cały czas ciągłość obwodu.
Witam mój problem to podczas wgrywania softu do vectry c1.9 cdti na tech2 wyskakuje komunikat . Programowanie nie udane ! Narzędzie EDCG_4_0 Linia 0A Operacja B0 Kod błędu 85 po ponownym podłączeniu tech2 nie widzi ecu i nie może odczytać numeru VIN oraz numeru softu widzi natomiast jaki to sterownik czy da się uratować ECU. Auto nie odpala mruga cały...
No to jakie jest ciśnienie na listwie podczas pierwszego kręcenia i jakie obroty widzi ECU?
Jak się wypala codziennie jest zapchany popiołem który nigdy sie nie wypala bo jest juz spalony :) Ecu widzi zpchanie ale nie wie że to popiół a nie sadza i tak w kółko. Szkoda silnika i turbiny.
Od strony sterownika był sprawdzany, jest ok. Cewka sprawdzana, ok. Elektronik powiedział, że jest to ze strony mechanicznej, ponieważ ECU nie widzi przyspieszenia i rozłącza cylinder. Moja rada zmień fachowca, bo ten jak nie umie to wymyśla niestworzone rzeczy. Sprawdzał cewkę, po co, wystarczy zamienić miejscami. Czy wymieniał/zamieniał świecę zapłonową...
Sprawdź jakie jest napięcie w trakcie rozruchu, jakie masz ciśnienie paliwa przy odpalaniu. Masz możliwość podpięcia jakiegoś testera? Co widzi ECU: temperatura, położenie wału
A jakaś diagnostyka była ? Testy elementów wykonawczych i odczyt tego co widzi ECU ? Do naprawy tego, bardzo starego, ukladu bardziej potrzebne jest zrozumienie jego dzialania, niz diagnostyka komputerowa. Co widzi ECU, to widac na wskaznikach (ten sam czujnik).
Żadnych błędów nie zapisało. Jaka temp. widzi ECU na zimnym silniku.
Na przepływkę za parę stówek mieli a na miernik za 50 już nie? Czy ktoś pokusił się o zmierzenie napięć, ciągłości przewodów, sprawdzenie jaki parametr widzi ECU?
A zmierzyłeś manualnie faktycznie ciśnienie czy opierasz się na czujniku jaki widzi ecu>jaltest
Jak masz vaga to podepnij i zobacz jaką temperaturę widzi ecu ,jak nie masz vaga to wypnij wtyczkę z czujnika temperatury i zobacz czy jest napięcie na świecach.
Skoro ma 350 bar to jest ok. Jakie obroty rozrusznika widzi ECU? Sprawdź ciśnienie sprężania.
Nie można nazywać czegoś debilizmem tylko dlatego że się tego nie rozumie, tutaj chodzi o dawkę wyliczaną. Te silniki a raczej ich ECU mają dość "płynne" pojęcie o realnej ilości paliwa. Aby to zrozumieć musisz wyobrazić sobie silnik który utrzymuje zadane wolne obroty nic nie wiedząc o żadnej dawce (bo tak zresztą jest, zakłada się że sprawny konsumuje...
Możliwe że jak nie widzi wałka ecu to czyta z mapy a nie z czujników.
Ja bym podpiął potencjometr zamiast czujnika i patrzył co widzi ECU.
Jaką ECU widzi temperaturę silnika przy rozruchu ?
Temperatura silnika jaką widzi ECU gdy jest problem plus temperatura na dolocie.
Musisz zadoptować przepustnicę. Co do lampki to pewnie wina EGR - wyczyść, jeżeli nie pomoże to do wymiany. Ale co to za naprawa jak nie wiadomo co widzi ECU silnika.
Na zimnym sprawdzić jakie temperatury widzi ecu
Wnioski byś wyciągnał czy widzi rzeczywistą czy oszukaną. A jak za bardzo w górę lub w dół to o prawidłowej pracy układu wtryskowego zapomnij. Podstaw na noc auto do fachowca niech ci sprawdzi . Jak ecu źle widzi może być czujnik lub kiepska masa na nim. Jak jest ok ciśnienie paliwa do kontroli.
Robocop: w instalacji I generacji mam ustawione obroty jałowe na 700 obr/min na zimnym silniku - mam wyregulowane zawory więc auto się nie trzęsie. Więc - da się! Może da się w II generacji, na jakiej podstawie twierdzisz że się nie da? Ja odpowiem tak - w II generacji też się da, bo zasadniczo to ona poza sprzężeniem z sondy niewiele się różni od...
Nie wydaje się tylko co widzi ecu.
hitachi widzi widzi kasety humax widzi
sznurek urwany schemat lodówka samsung zetor instalacja
telewizor philips firmware schemat instalacji avensis
Parowanie myszy Canada 210: instrukcje i porady Brak dźwięku w radiu Sony XR-CA600X: diagnostyka i rozwiązania