Witam. Brązowy – wspólny Niebieski – cewka nr 1 Żółty – cewka nr 2 Biały – cewka nr 3 Czerwony – cewka nr 4 Przynajmniej u mnie tak jest. :D W razie jakichkolwiek problemów pisz. Pozdrawiam RFX.
Najłatwiej będzie ci dać plusa na elektrozawór ten nad reduktorem (niebieska cewka) na niebieski kabel (odizoluj kawałek kabla, włóż go w złączkę i wsuń ją na miejsce,a drugi koniec kabelka na + aku ) i tak jak ci napisał kwok przełącznik na środkową pozycję i w drogę . Tylko nie zapomnij o odłączeniu chytrówki .
Ten element zaznaczony na niebiesko to rozumiem zwykły przekaźnik samochodowy a ten na żółto to co to za element? Na żółto to cewka , na niebiesko to styki. Cewka+styki to przekaźnik . :D
Czołem, cześć. Te dwa, małe i niebieskie, to cewka 15NH 250MA w obudowie 0201 obie takie same. Sygnał 90_USB_AP_DATA_L i 90_USB_AP_DATA_P - prosto do procesora głównego.
Jezeli byłyby pady od cewki to wystarczyło zmostowac te pady i puścić takiego crossa jak pokazałem i zasięg wracał w 100%. Problem w tym ze w tej sztuce pady od cewki są wyrwane....
W obu sytuacjach kierunek prądu jest zgodny z kierunkiem napięcia. Nie jest. Wykres czerwony – gniazdko U wykonuje prace na cewce. Wykres niebieski - cewka wykonuje prace na gniazdku Właśnie, wykres czerwony, cewka pobiera energię, oznaczam dostatnio, niebieski -oddaje oznaczam minusem. Proste i czytelne.
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Założyłem już kilka przekaźników do tych pomp i działają bez żadnego problemu (cewka niebieski-masa, styki czerwone kable, brązowe spinasz ze sobą). Kostka 3 pinowa, to czujnik obrotów pompy, pozostawiasz nie podłączone
Z tego co widzę, przewody szary i niebieski to cewka zasilająca CDI (bezmasowa). Przewód żółty to uzwojenie alternatora do świateł i ładowania, początek uzwojenia musi być połączony z masą. Cewki zasilające CDI też nieciekawie wyglądają. Nie wiem czy opłaca się przewijać uzwojenie świateł, jak za jakiś czas stator padnie z objawem braku iskry.
Witam, W tamtym roku był problem z centralami FAAC 748D stosowanymi w FAAC 740. Przestawały działac " w słońcu". Winna była cewka ( niebieski element obok lewego dolnego rogu wyświetlacza ). Jeżeli masz napęd kupiony w tamtym roku to na 100% winna jest cewka i podlega to gwarancji. POZDRAWIAM
Tak.. Głowny element , który trzeba wyczyścić znajduje się pod prostokątną niebieską cewką.. Jak wyjmiesz elekrozawór , zdejmiesz z niego cewkę.. i trzeba jeszcze rozkręcić.. Najlepiej kluczem typu "żabka" , ale ostrożnie by nie zepsuć gwintu nakrętki mocującej cewkę.. Będzie szło ciężko , także uprzedzam.. Radzę też uważać bo będzie tam malutka sprężynka,...
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
Cześć, próbowałem ostatnio przerobić silnik z taniej wiertarki z napięcia 230V na 40V z akumulatora, stwierdziłem więc że musze zastąpić potencjometr, który reguluje obroty tej wiertarki mniejszą rezystancją lub pozbyć się jej w ogóle, aby prądy w uzwojeniach były na tyle duże by wytwarzać silne pole magnetyczne i kręcić wałem. Niestety po rozebraniu...
Witam - zgodnie z instrukcją ( na dekielku ) przewody zasilające powinny być podpięte pod zaciski U1 oraz U2 ( cewka pracy ) . Proszę niebieski przewód zasilający podpiąć na zacisk U1 .
Kolego odłącz przewód z modulatora na zaworze gazowym ( niebieska cewka). Jeśli zawór gazowy jest dobrze wyregulowany to na palniku powinieneś mieć moc minimalną ( minimalny płomień nie powinien gasnąć), jeśli płomień zgaśnie i będzie następował cykliczny zapłon to wyregulować trzeba zawór gazowy.
Niebieski - Cewka Czerwony - Plus+ Czarny - Masa więcej info na temat problemu na stronie www.elektroda.pl Szukajka nie boli.
Transformator jest w Twoim wzmacniaczy wykonany na rdzeniu zamkniętym (toroidzie) - nie ma więc szczeliny jak w "typowych"transformatorach,m a za pisk może odpowiadać samo uzwojenie - można spróbować zamalować lakierem do paznokci. Ta cewka (niebieskie oznaczenie) to z kolei dławik zasilania - jego też można pomalować. Zanim to zrobisz możesz sprawdzić,...
Witam - to są dwie cewki powietrzne sprzężone ze sobą . Proszę napisać czy radyjko w ogóle cokolwiek odbiera czy tylko szumy ? Dodano po 33 https://obrazki.elektroda.pl/1523345300_... Dodano po 1 Czerwone wektory to jedna cewka - niebieskie druga .
Kiedyś miałem taką usterkę i przyczyną był zwarty kondensator SMD na wyjściu niewielkiego zasilacza obsługującego złącze bluebus. Prześledź te zasilanie i nie daj się zwieźć np. tranzystorom do masy przez rezystory w tej linii - one obsługują komunikację. Sprubuj poszukać obok tych dwóch niebieskich cewek - ewentualnie od razu przedzwoń kondensatory...
Ten niebieski element to jest cewka włączona szeregowo z buzerem (odtwarza dzwonki i dźwięk w trybie głośnomówiącym), do normalnych rozmów jest drugi głośniczek w słuchawce. Bez większych obaw można zastąpić ten element kawałkiem zwykłego drucika. A co do resetów - to będzie raczej soft, ewentualnie może być jeszcze uszkodzona taśma.
Jak cewka stycznika jest na 400V to przewodu zerowego (niebieski) nie podłączasz.
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
A ile chcesz wydać? Jak masz materiały to 0 zł, jak chcesz kupić to może i parę tysięcy - w zależności co to ma robić. Opisz co chcesz tym robić, do czego ma służyć, to ktoś może odpowie konkretniej, bo w tej chwili rozmawiamy o czymś "co ma być czerwone albo niebieskie"....
nie orientuję się w tych starszych Immergasach, ale może padła cewka modulacyjna zaworu gazowego(przy zaworze jest niebieska cewka-jeśli to sit lub czarna jeśli honeywell, ale mogę się mylić, bo tego nie widzę), gdy kocioł jest uruchomiony odepnij jeden kabelek od cewki-tam są dwa i zobacz czy będzie reakcja
Z jakiego powodu elektryk usiłuje odcinać zasilanie diod, a nie zasilaczy? Kabel do prądu 80A będzie tak gruby jak kable łączące akumulator z instalacją samochodową. Cewkę stycznika trzeba podłączyć w miejsce żarówki - do kabla zerowego (niebieski) i do włącznika (czarny). Cewka na 230V. Styki stycznika między zasilacze a diody. https://obrazki.elektroda.pl/7483780900_...
tylko w ciemności widzę niebieskie Cewka przebita...
Witam . Na dyszę idzie (+).Cewkę jaką posiadasz ,olejową czy suchą?.Jeżeli masz tradycyjny układ zapłonowy z aparatem to wyjście z cewki łączymy z aparatem ,a na aparacie kondensator 0,22µF.Cewka sucha pracowała przez t.z.w rezystor drutowy (taki przewód niebieski,gdyż ta cewka wymaga niższego napięcia zasilania,jedynie jak startowało się rozrusznikiem...
możesz jeszcze spróbować sprawdzić tak wyciąg świece niech ktoś kręci i sprawdź jaka jest iskra jeżeli jest mocna niebieska to jest cewka sprawna, zobacz czy czasem w którymś momencie nie przerywa byłeś na sprawdzeniu zapłonu.może czujnik halla wariuje.najlepiej by było podmienić cały aparat od kogoś i wtedy by się okazało co dokładnie jest z twoim...
Cewka ma cztery nóżki - styki. Dwa mają przejście 0.5 Ohma, a pozostałe dwie bez przejścia. Obok cewka z niebieskim ma przejścia dwa na dwa.
kolego naprawdę jeszcze coś spaprasz, ale opiszę Tobie przewody ( do czego podłączyć) : -czarny -masa (akumulator) lub inny punkt masy -czerwony - +12 V po zapłonie (stacyjka, cewka WN) -brązowy- impulsy ( cewka WN) -niebieski - elektrozawór gazu , reduktor,wielozawór , przekaźnik - biały - wskaźnik gazu -żółty - w instalacji wtryskowej nie podłączasz...
Cewke mozesz sprawdzić w kazdej chwili, u mnie po restartcie pojawiala sie napiecie wiec jak zdejmowałem jeden przewód i dotykłaem to słychac było cykanie. Ale nie ta cewka jest najwazniejsza - tam przychodzi taki czrny przewód do głownych zaworów, taki dokecony śrubką - to jest zasilanie głownych zaworów - ta niebieska cewka jest tylko do modulacji...
Najprostszy? Przekaźnik na 5 V plus układ całkujący RC. Prościej się już chyba nie da. Pytanie do autorów tego rozwiązania - skąd wiecie, od jakiego napięcia cewka przekaźnika się załączy? Jak na przekaźniku jest napisane cewka 5V, to przy 4.99 się nie załączy? A może przy 2.5V ? To rozwiązanie jest bez sensu, bo napięcie na cewce narasta płynnie i...
Kontroler podłączam do cewki na styczniku (brązowy i niebieski) W/g schematu tak powinien być podłączony zasilacz. + Brązowy, - niebieski. Cewki styczników między niebieski a biały lub czarny. Zasilacz na napięcie pracy cewek, o mocy sterownik + moc cewek + trochę zapasu. Jako gasiki możesz dać dwie diody 1N4001 anodami do niebieskiego, a katodami...
dodam tu trochę info na temat wspomnianej w poście 33 anteny do fal średnich i długich. Dłuższa cewka : 1,9 Ohm-a i 0,25mH wyprowadzenie :czerwony + niebieski, krótsza cewka podwójna : 14,4 Ohm-a i 2,48mH wyprowadzenie czerwony + żółty.
Nie przy stacyjce, tylko w komorze silnika, trzeba zastąpić kabel oporowy (niebieski) zasilający cewkę zwykłym, miedzianym
jaqp miałem kiedys podobny problem wiec proponuje ci od wymiany cewek bo ja zaczołem od n150 (wzmacniacza odpowiedzialnego za polifonie) niestety okazało sie, ze to dwie (niebieskie) cewki przy wyjściu do buzera. pozdro :_ :idea:
Czerwony i czarny to styk, a niebieski i brązowy to cewka. Wypnij niebieski lub brązowy a stycznik już się nie załączy.
jak w modulach hondy: zielony- masa niebiesko/zolty - impulsator czarno/zolty - cewka wn to na 100proc na 90: czarno/bialy - plus ze start stop switch zolto/czerwony- jesli to ac cdi to moze byc cewka zasilajaca cdi
Niebieski kabel podpięty pod cewkę rozrusznika
Można łatwo sprawdzić czy cewka jest dobra, wystarczy tylko posiadać miernik i ustawić na pomiar oporu oraz podpiąć odpowiednio czerwony kabelek do + a czarny lub niebieski do -. Jeżeli miernik pokazuje opór 0,5-0,6Ω to oznacza że cewka jest dobra. Na cewce masz dwa piny. Większy pin to "+'' Mniejszy pin to "-"
Wzmacniacz jest załączany + ze styku aut ant radia (niebieski), trzeba w ten kabel wstawić przekaźnik ze stykami nc, cewkę przekaźnika podpiąć do "cyngla" CB radia
ta niebieska cewka to nie zaworek od tz. ssania, to elektrozawór załączający parownik do pracy(w wersji pneumatyk jest to zawór tz. ssania ).Starsze modele BRC elektronik mają tą wadę ,zacinają się ponieważ pierwszy stopień redukcji podaje zbyt wysokie ciśnienie a słaby zaworek nie może się otworzyć(obecnie zaworek ma inny kształt i mocniejszą cewkę...
A1 A2 to cewka tu dajesz L1 N1. A do kotła przewód niebieski-brązowy na kostkę np styki przekaźnika 12-8. Nie ma znaczenia kolejność.
Kabel niebieski ( za skrzyką,od bezpicznika,lub przekaźnika pompy ) przeciąć i w obwód wbudować przekażnik 541 (styki 30 i 87a-normalnie zwarte).Cewkę zasilać z elektrozaworu na parowniku (kable przeważnie niebieski i czarny) Idea jest taka że jak zawór dostanie napięcie (jazda na gazie) przekaźnik rozłączy obwód pompy.
Impulasator do wymiany o ile nie pomyliłeś przewodów (niebieski z białym paskiem to impulsator).
W chińskich quadach/skuterach/motocyklach 125 układ zapłonowy nie ma związku z układem ładowania. U Ciebie stacyjka służy wyłącznie do gaszenia silnika, tj. do zwierania pinu gaszenia z masą. Możesz jej wcale nie podłączać. Istotne jest natomiast połączenie odpowiednich cewek koła masowego do modułu CDI i modułu CDI do cewki zapłonowej. Z cewek magneta...
Witam A czym steruje ten czujnik? Jeśli przekaźnikiem to trzeba sprawdzić prąd cewki czy nie jest za duży dla czujnika, jeśli nie to brązowy do plusa a niebieski na cewkę przekaźnika.
Znalazłem jeszcze zwarcia na trzech elementach, wylutowałem je ale też są ok, wlutowałem z powrotem (zaznaczyłem na niebiesko). Cewka w okolicy złącza jest ok (przejście pomiędzy nóżkami 1-4 oraz 2-3). Narazie wszystkie pozostałe kondensatory ceramiczne są ok. Załączam zdjęcie drugiej strony płyty (tam też szukałem narazie bez efektów) http://obrazki.elektroda.net/68_12638280...
Kolego czy nie lepiej zlecić to komuś kto ma pojęcie. Wracając do rysunku. Wyjście z modułuFF podłączyłeś do styków pomocniczych, a powinieneś do złącza od góry stycznika A1. Do złącza A2 musiszppodłączyć przewód niebieski N. Pamiętaj jednak, że stycznik powinien mieć cewkę na napięcie 230VAC.
Jednym słowem, bo nie widać ostro gdzie co idzie... wiec to co idzie od kondensatora musi być połączone z platynami i cewka WN a zwarcie tego do masy to gaszenie. U ciebie widzę że niebieski to właśnie cewka WN, która jest podłączona już z platynkami, natomiast kondensator czyli czarny ma być połączony z tym niebieskim na platynkach (sprawdź czy tak...
no właśnie druga strona - golas. Kolega wyżej pisał, że warystor na niej zabezpiecza układ przed "skopceniem" dlatego zapytałem. Załączam dwa zdjęcia. Wymieniłem narazie wszystkie kondensatorki. Nie mam koncepcji naprawy... z płytki wylutowałem S1 (tą niebieską "chyba" cewkę - jedna jest jeszcze na płytce) Proszę o pomoc.
Witam - to jest silnik szczotkowy szeregowy , proszę dokładnie sprawdzić połączenia silnika czyli ; cewka stojana szczotki oraz druga cewka stojana - można multimetrem sprawdzić ciągłość połączenia . Prawdopodobnie dwa przewodu niebieskie należy połączyć razem ( możliwe że tam był włącznik ).
witam pewnie już masz to podłączone ale dam tobie i innym opis kabli czerwony-cewka czarny-gaszenie zielony-masa żółty-cewka w n niebieski-impulsator
ten element nad dolutowaniem to chyba cewka(?), niebieskie dwa paski ze srebrnym paskiem pomiędzy i jedna czarna kropeczka. Plus zasilania idzie do niej - przez nia dochodzi do anteny.
W zależności od wersji, rocznika cewka świateł i cewka ładowania mogą mieć moc 35/55W lub 55/35W. Jedna uzwojenie jest nawinięte na dwóch rdzeniach, a drugie uzwojenie na trzech rdzeniach. Cewka ładowania jest "bezmasowa" - przewody szary i niebieski, jeden z nich trzeba połączyć z masą. W oryginalnym rozwiązaniu Piaggio przewód niebieski jest podłączony...
Dławik/cewka.
teraz działa kreci ale chwile pochodzi i wyskakuje bezpiecznik w silniku i jedna cewka niebieska jest goraca a druga czarna zimna
Komputer widzi tylko cewkę przekaźnika i nie ma pojęcia w jakim położeniu jest styk roboczy przekaźnika pompy anie jakie jest napięcie na pompie. Gdzie wyszło to niskie napięcie i jakie ono jest. Tam jest sterownik hybrydowy więc wszystko jest możliwe. Ostatnio naprawiałem taki od 1.8 z tym samym błędem tyle że nie sterował tym przekaźnikiem. Jeżeli...
cewka indukcyjna zapobiegająca nagłym zmianom natężenia prądu elektrycznego Słyszał kolega o dławikach osiowych? To nie musi wyglądac jak zwykła cewka.. A może wygladać jak rezystor
Witam, prosiłbym o pomoc i diagnozę w zlokalizowaniu przyczyny. Pacjent chiński, skuter superbike powerband r50. W sieci brak jakichkolwiek schematów elektryki. A więc, skuter posiada cewkę iskrownika bez impulsatora, 4 cewki. Na wyjściu czarno-czerwony kabel podaje 50V do modułu cdi (moduł cdi to IBC CCI QF-A127045). Z modułu wychodzą 4 kable: czarno-czerwony,...
Kolega k.k. mial rację . Płyty które mam są 100Hz natomiast feralna cewka jest 50 Hz. Poznaje się to po tym ze w 100Hz sa po 2 przewody czerwone i 2 niebieskie. Natomiast cewka 50 Hz ma po 1 przewodzie czerwonym i 1 niebieskim Podziekowania dla http://www.kineskopy.com.pl którzy upewnili mnie w temacie i udostępnili cewkę 100Hz:D Dziękuje Wszystkim...
Witam No, chyba że jest to przekaźnik prądowy. . Lub przezwojona cewka przekaźnika na prądową(kilka lub kilkanaście zwojów grubym drutem). Masz rację przewód w niebieskiej izolacji jako cewka prądowa.
Rozebrałem te drzwi i wiązka jest cała. Posprawdzałem czy jest przejście na przewodach i jest. Przewody, które wpina się w elektrozawór węża całe - w sumie pod drzwiami idzie jeden (szary na cewkę zwalniającą klapkę pojemnika na tabletki). Z tego samej wsuwki idzie niebieski na cewkę na pompie wody. Z drugiej wsuwki idzie niebieski na elektronikę -...
Nie pamiętam. Porównaj oporność nowego ze starym czujnikiem. Najlepiej podgrzewać czujnik i obserwować czy nie ma przerwy lub zwarcia. Sprawdź zespół gazowy- zdejmij wtyczkę z cewki modulacyjnej ( niebieska lub biała cewka na zespole gazowym) obserwuj czy płomień będzie mniejszy.
Odgrzeje kotleta, a co mi tam. Przynajmniej znam podpowiedz na to pytanie i innym się na przyszłość przyda. A więc, za problemy podczas rozruchy jakie koledzy opisali wyżej w parownikach BRC jest odpowiedzialny zawór, który w nich jest zabudowany (ta niebieska cewka na parowniku) po pewnym przebiegu gumowa uszczelka w nim tak twardnieje ,że niema szans...
Witam trafiła mi się nokia 6303 z cichymi dzwonkami,buzzer podmieniany,telefon nie był zalany,klient twierdzi że mógł mu upaść ale za bardzo nie pamieta weekendu.Czy winą za ten stan rzeczy mogą być takie dwie niebieskie cewki? Pozdrawiam
a więc tak czerwony - zasilanie żółto niebieski - impuls źółto czarny - cewka wn czarny - gaszenie niebieski - dioda zielony - masa do czego sluży ta dioda #1 edit dobra już wiem do czego służy dioda . ale gdzie w stacyjce jest immobilizer . i jeszcze jedno tzn. jeżeli bym chciał podłączyć moduł do innego skutera potrzebuje stacyjke z kluczykiem od...
Tak to nigdy nie odpali. Na cewce masz podane dwie masy. Ma być plus z akumulatora po stacyjce i masa podawana z platynek. Od strony platynek masz ok ale zamiast plusa to masz podaną masę na cewkę - niebieski przewód z cewki podłącz do plusa a nie do minusa akumulatora.
Witam, orientujecie się jakie są oznaczenia na cewkach i ten niebieski kondensator, który był nie tak? U mnie też się nagrzewa i jedna cewka wypadła z powodu gorąca.
Witam. Mam problem po wymianie uszczelki w pompie. Pompa przestała odwirowywać tylko buczy. Faktycznie trudno jest w palcach przekręcić wirnik ale rozumiałem, że silnik elektryczny sobie poradzi. Uszczelkę założyłem poprawnie. Cewka ma dwa wyprowadzenia do których podłączam jeden kabel czarny a drugi niebieski, przez cewkę przechodzi metalowy rdzeń...
Doszedł moduł, pełna nadziei od razu pobiegłam, żeby to zamontować. I tu rozczarowanie. Chyba nie moduł był winny, bo iskry jak nie było tak nie ma :( Podłączyłam lampkę do białego przewodu - zaświeciła jasno. Na niebieskim się nie świeci. Może to być cewka prądnicy? W jaki sposób można ja zajechać?
Cześć. Czarne nie wyglądają na elektrolityczne(choć mogę się mylić), niebieski tak. Faktycznie narysowałeś się, myślałem o rozrysowaniu w formie schematu. Nie widać ścieżek pod czarnym plackiem ? To też cewka, L4 powiedzmy.
Zielony - masa (widać, przykręconą do korpusu blaszkę) niebieski z białym paskiem - cewka wyzwalająca czarny z czerwoną kreską - cewka zasilająca moduł biały , żółty - fazy? Swoją drogą, to jeśli wiesz, od czego to zestaw, to czemu nie kupisz dedykowanego regulatora do zestawu? Pewnie mają w firmie, w której kupowałeś resztę.
Cholera, podałem kolory od strony CDI a miałem na myśli te od magneta :-(. Wtyczka od strony magneta; https://obrazki.elektroda.pl/2895815300_... Biało-zielony<->biało-czerwony, pickup coil, cewka wyzwalająca opór 445-545 omów. https://obrazki.elektroda.pl/4799986300_... Czerwony<->biało-niebieski,...
Zdjęcia, albo zmontuj czujkę i pomiędzy niebieski i czerwony podłącz cewkę przekaźnika na 230V AC.
Co do oporności podawałem w poście powyżej, co do napięcia zrobiłem pomiar bezpośrednio przy cewce , natomiast pomiędzy górnym niebieskim a cienkim białym było niskie napięcie coś ponad 5V, Włącznik testowałem przez pewien czas, cewka się nie nagrzewa więc skręciłem w całość i już
Czerwono-czarny cewka zasilajaca. zolto-czarny cewka wn. niebiesko-bialy impulsato . czarno-bialy gaszenie. i zielony masa cewka zaplonowa napewno sprawna bo inny motorower chodzi na niej jak nalezy http://c.wrzuta.pl/wi2573/1056439b002a06...
obrotomierz jest podłączony do kondensatora przeciwzakłóceniowego znajdującego się na kolektorze ssącym do przewodu zielonego ,pozostały podwójny biało-niebieski do cewki zapł i tranzystora sterującego cewką zapłonową.
dziękuję za szybką odpowiedź już znalazłem jasny niebieski -masa ciemny niebieski -impulsator zielony -masa czarno zolty-cewka zaplonowa czarno bialy -gaszenie czarno czerwony cewka WN
Szukaj schematu i dopasujesz. Czerwony pewnie zasilanie modułu, niebieski z żółtym to cewka wyzwalająca.
Z tego co widzę, czujnik ciśnienia czynnika (zakładam, że o ten Ci chodzi) 4-pinowy występował do 2003. Od 2003r był 3-pinowy. Pierwszy jest podłączony tak: 1 - czerwono-zielony - cewka przekaźnika 2 biegu wentylatora 2 - brązowy - masa 3 - czerwono-niebieski - 12V (kluczyk na 1) 4 - brązowo-niebieski - sterownik klimy. Drugi leci tak: 1 - brązowy -...
Witam. Wyłącznik ma następujące połączenia; zacisk (1)cewka przekaźnika zacisk (2)cewka przekaźnika zacisk (5-6) para styków zwiernych zacisk (7-8) para styków zwiernych Zasilanie silnika to przewody ; -niebieski -brązowy -przewód czarny ,jest połączony (prawdopodobnie ) termikiem do przewodu czarnego. Podłączenie sof-startu; przewód niebieski -niebieski...
Niebieski - Cewka Czerwony - Plus+ Czarny - Masa
Wg mnie klasycznie połączyłeś N (na cewce stycznika ) i uziemienie na silniku. Dlatego wyłącznik różnico-prądowy jest wyzwalany. Drugi błąd użycie przewody 4 żyłowego przy obecności różnicówki i obecności odbiorników 3 fazowych (silnik) i jednofazowych (cewka stycznika). Generalnie nie zachowujesz podziału na N (niebieski jako 0 robocze do np cewki...
Sprawdż połączenia, popraw luty, zobacz w ustroju sprężynki (to cewka/wskazówka). Z jakim silnikiem poprzednio współpracował wskażnik obrotów (2 gary/4 gary)?.
gniazdo wyglądało na okey ale jeden ze zwoi (cewka) wyglądał na przegrzany (niebieski kolor), może to przyczyna?
A1,A2 -na styczniku ,to zaciski cewki stycznika.Te dwa niebieskie podłącz do wyłącznika cisnieniowego. Sterowanie przebiega tak; Faza L1 przychodzi na zacisk L1 zasilania stycznika, przechodzi na wyłącznik -z wyłącznika dochodzi do termika -z termika przechodzi na A1(zacisk cewki stycznika) -z zacisku L3 (do którego jest podlączona faza L3 zasilania)przechodzi...
Cześć, Rezystancja cewki zapłonowej/zasilającej (czerwony przewód w barwach oryginalnych) powinna wynosić od 480om do 600 w zależności od temperatury, oprócz tego taka cewka generuje około 50v w zależności od siły kopnięcia. Rezystancja impulsatora (niebieski przewód) waha się w granicach od 27 do 30om dla org impulsatora (barwy białej\kremowej)
Gdzie jest plus i minus? :D Dioda przewodzi od czarnej strony do tego białego paska.(łopatologicznie tłumacząc) Od anody do katody. Ale w twoim przypadku, tak jak to wyżej zostało wspomniane, diodę należy podłączyć zaporowo do zasilania. Rozładowuje ona cewkę w trakcie odłączenia jej od źródła zasilania. (at)edit Dla zobrazowania podsyłam oscylogram....
odnośnie tego układu o który pytałem z drugiej strony płyty to: https://obrazki.elektroda.pl/2835932500_... Grzeje się także. 28PQ10 157.1A 1824A1 ------------- Dokonałem weryfikacji bez podanego napięcia Mosfetów oraz Cewki, https://obrazki.elektroda.pl/8267772400_... Na czerwono zaznaczyłem krzyżakami Mosfety uszkodzone,...
Witam, zrobiłem to teraz troszkę inaczej, podłączyłem remote z radia (przewód niebiesko-biały) pod cewkę przekaźnika i przekaźnik załącza napięcie na wejście remote wzmacniacza... Niestety problem nadal występuje więc za duży pobór prądu przez wzmacniacz chyba odpada... Ale sprawdzę i to... Jakie jeszcze mogą być przyczyny?
Odpowiedni dystans trzeba dobrać dla pewnego sklinowania cewki ( na zdjęciu niebieska folia w szczelinie)
Nad tym małym pokrętełkiem powinno być zabezpieczenie wyciągające zaworek wygląda to mniej więcej tak jak na rysunku. Niebieska strzałka to cewka ma cykać jak przełączasz na gaz.(Jeśli nie ma takiej cewki to nie powinno cykać :)hehe ) Czerwona strzałka pokazuje malutki segerek nad zaworkiem sprawdź czy jest. Wielozawór może być inny zasada sprawdzania...
Witam Podczepię się pod temat, bo mam poniekąd podobny problem. Iphone 4s A1387 kupiony w salonie Orange, używany od samego początku przez żonę, bez żadnych problemów i serwisów po drodze, aż do wystąpienia problemów, a problemem jest: -Czasami wyskakuje "brak sieci" lub "szukam", jak jest sieć to można rozmawiać, dodzwonić się i działa ok, ale po kilku...
Posiadam taki silnik krokowy. https://obrazki.elektroda.pl/5400043700_... Wychodzi z niego 8 przewodów. https://obrazki.elektroda.pl/1469595000_... Ustaliłem jak są wyprowadzone przewody od cewek silnika. I są one następujące: pomarańczowy i żółty - pierwsza cewka; niebieski brązowy druga cewka i wyprowadzenia pozostałych...
Najlepiej zobaczysz jak one wyglądają, kiedy otworzysz telefon :) Filtr to zazwyczaj mały szklany/krzemowy kwadracik (często nazywany glass). Jak sama nazwa wskazuje służy do filtrowania sygnału z zakłóceń. Pad to pole lutownicze, cewka to małe 2-nóżkowe coś, często czarne, szare albo niebieskie, są też wersje okrągłe z widocznymi zwojami. Zależy od...
To co przykręciłeś do silnika to nie żadna cewka rozruchowa tylko filtr przeciwzakłóceniowy do pralki. Ten silnik potrzebuje kondensator rozruchowy. Na tabliczce znamionowej powinny być podane jego parametry. A gdzie podpiąć? To zależy z jakiej pralki ten silnik. Być może między niebieski a czerwony, ale to tylko domysły.
Carort ma rację . Akumulator nie jest potrzebny do pracy silnika WSK ani na niskich ani na wysokich obrotach.Czarny przewód z cewek służy do gaszenia (zwierać do masy) a czerwony to światła .Niebieski z małej cewki to ładowanie akumulatora
Witam Od jakiegoś czasu gnębi mnie temat elektrozaworu ale takiego który ma otworzyć w i zamknąć w czasie max 50ms więc opracowałem sobie co widać na zdjęciu. chciałbym to zrobić w wersji pcv ponieważ będę robił air guna i do niego ma być ten zawór. wersja ma być otwierana elektromagnesem ale sterowana impulsem (tak jak w coil gunie) po to bym zmniejszyć...
niebieska kreska niebieska lampka niebieska matryca
plazma panasonic naprawa mieszacz bf966 pralka wymiana spalić silnik
integra tylko zegar uniden ubc125xlt
Samsung UE43MU6102 - specyfikacja, funkcje, problemy Kolejność kabli wysokiego napięcia w silniku VW Golf 2 i 3