Pisałem hallotron pracuje we wspomaganiu kierownicy firmy TWR Wg Ciebie TWR i TRW to to samo :) Zacząłbym od użycia w zasadzie dowolnego taniego uniwersalnego hallotronu pamiętając aby podłączyć go zgodnie z opisem z fotki (czarny i czerwony zasilanie, niebieski wyjście sygnału) Osobiście wymieniłbym też ten drugi na taki sam.
Niebieski wyjście sygnału ? czerwony do masy? Niema różnicy który będzie podłączony do masy. Między czerwonym, a niebieskim ma być rezystancja. Oplot- masa obudowy wtyczki.
W Pana kostce brakuje przewodu. Niebieski to wyjście do np. sterowania automatyczną anteną (stąd po podłączeniu z szarym było podświetlenie licznika - napięcie było z radia). Miedzy żółtym a czarnym powinien być przewód sterujący podświetleniem radia - zazwyczaj koloru pomarańczowego. I właśnie do tego przewodu podłączamy napięcie z obwodu świateł.
Czerwony - zasilanie fazy Czarny - wyjście fazy na odbiornik Niebieski - wspólny neutralny Mam nadzieję że masz jakąś podstawową wiedzę i umiejętności żeby robić takie rzeczy bo przy tym napięciu naprawdę trzeba uważać żeby nie zrobić sobie bądź komuś krzywdy.
Czy da rade zrobic cos zeby graly tylne glosniki+sub? Obejdzie sie bez adaptera czy jednak bede musial kupic? Wszystko zależy od Twoich umiejętności. Adapter kupujesz i podłączasz. Bez adaptera to musisz troszkę zakombinować. http://obrazki.elektroda.pl/8808169000_1... Jak widzisz tak są połączone kostki w Twoim aucie (prawie, bo nie...
Wg schematu: L - Przewód brązowy - faza N - Przewód niebieski - neutralny X1 - wyjście do lampy (użyj brązowego)- faza X2 - wyjście do lampy (użyj niebieskiego)- neutralny Żółtozielony - PE (ochronny) podłączasz pod zaciski o ile występują w wyłączniku i lampie.
Czyli to, że teraz zamontowałem wentylatory z żółtym kablem a nie z niebieskim może mieć znaczenie co do pracy wentylatora ? Tak, liczy się wersja wykonania wentylatora (tu oznaczona jako " R00 "). Poniżej fragment z noty katalogowej od producenta: https://obrazki.elektroda.pl/3740050000_... W czerwonej obwódce zaznaczyłem funkcje...
Panie! A podaj pan co to za auto. Poza tym rozpiske kostki ISO znajdziesz tu na elektrodzie, także na : www.studio24.prv.pl i w wielu innych miejscach. Ale żeby nie było, że zły wujek jestem, to masz: kostka ISO: czarny - masa żółty - stałe +12V czerwony - +12V załaczane po stacyjce niebieski - wyjście do sterowania el anteną z radia pomarańczowy -...
N to niebieskie. Żółte to ochrona. Przyjście i odejście to kolory. Sprawdź napięcie pomiędzy niebieskimi a brązowym w przewodzie trzyzylowym. Powinno być 230v stałe. To zasilanie ściemniaczy. Czterozylowy to żyrandol brązowy i czarny dwie sekcje po zwarciu ich z brązowym z przewodu trzyzylowego powinien zaświecić cały. Te dwa razem podłączasz pod wyjście...
potrzebujesz interfejs o symbolu cd rb-20 szczegóły masz w linku poniżej (kablomania/line in out) http://www.studio24.prv.pl/ pzdr :D
W takim razie, podłączasz zasilanie: czerwony = 5V, żółty 12V, czarny =masa, niebieski =masa. Wyjście masz poprze jack. To wszystko. Płyty CD możesz odtwarzać. Ale Ty pewnie chcesz mieć możliwość odtwarzania MP3 - a do tego potrzebujesz już dekodera... Jeżeli ci chodzi o to, to szukaj pod hasłem dekoder mp3 pozdrawiam
Przede wszystkim przełóż żółty (grubszy, ze złączką) przewód do pierwszego okienka w kostce radia (po drugiej stronie czerwonego). W kostce radia: żółty (ze złączką) = +12V stale ; czerwony (ze złączką) = +12V ze stacyjki ; czarny = -12V (masa). Przy takim zasileniu radio powinno się załączać. Te odłączone i zaizolowane przewody nie służą do zasilania...
Wyjście subwoofera w radiu łączysz (przy pomocy rozgałęźnika chinch) z gniazdami chinch wiązki subwoofera. Możesz też podłączyć się bezpośrednio do wyjść głośnikowych radia, kable zielony i fioletowy podłączasz do wyjść głośnikowych tylnych, z paskiem minus, bez paska plus. Żółty wiadomo plus akumulatora, czarny masa, niebieski ,remonte,, z wiązki radia
Kolego najlepiej będzie jak zlecisz to komuś kto się zna i ma stosowne uprawnienia. Przekaźnik A1. brazowy A2. niebieski 1 Com brazowy 3 wyjście do pieca. Pozdrawiam daro
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Przy końcówkach klasy D bez oscyloskopu i podejrzenia przebiegów diagnostyka jest nieco kłopotliwa. To wzmacniacz "cyfrowy" (PWM), czy wskazuję to na uszkodzenie kontrolera i jeden z tranzystorów jest cały czas otwarty? Czy może to tak ma być? Jaki sterownik ma symbol? To istotne. Może tak być, nawet ze sprawnym kontrolerem i tranzystorem. Ale nie jest...
Nie otwiera się? Rozpakowałeś? W tryb - tak jak w wielu podobnych. Wyłączasz na st-by, następnie sieciowym. Gdy dioda zgaśnie, na pilocie trzymasz niebieski i włączasz sieciowym. Gdyby nie wyszła plansza trybu - puść niebieski i naduś ponownie. W trybie przechodzisz do Geometry (przyciskami głosu) i regulacjami poniżej (zmiana pozycji w pionie niebieskim...
Dokładnie tak gdyż ten przewód z lewej to wyjście na termostat a niebieski to N do żarówki.
(at)ElektrodaBot Przepraszam!!! Ostatnie pytanie przed zamknięciem tematu... Czy można znaleźć jakieś informacje o protokole do sterowania "rezystorem" lub o "inżynierii wstecznej"? Numer części Valeo to 509355. Złącza można zobaczyć na tym zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/9493661400_... Mniejsze złącze po prawej stronie to wejście...
Polecam stronę: www.studio24.prv.pl A podtrzymanie, to nie jest to samo, co sterowanie. Zresztą jak widać ze zdjęcia masz wszystko opisane: czerwony - plus po stacyjce, żółty - stały plus (podtrzymanie właśnie), niebieski - REMOTE, czyli sterowanie elektryczną anteną lub wzmacniaczem. Proszę. Dziękuję...
Załozyłem ze potrzeba drugiego zasilającego choć jak teraz na to patrzę to rzeczywiście wystarczy jedno zasilanie i 2 wyjścia. Nie jest jedno zasilanie L+N i jedno wyjście L' Zastanawia mnie teraz tylko inna rzecz, skoro niebieski przewód jest 0/minusem , to czy po podłączeniu sonofa , nie bę∂zie tam płynął przypadkiem jakis prąd (mimo ze teraz...
Tylko że te dwa porty to wejścia (mikrofon i liniowe). 3 porty: 1x wyjście S/PDIF - zielony 1x wejście liniowe (line-in) - niebieski 1x wejście na mikrofon - różowy a jak było w SB 5 wyjść to: 3x wyjście S/PDIF - zielony, czarny, pomarańczowy 1x wejście liniowe (line-in) - niebieski 1x wejście na mikrofon - różowy Można by spróbować ewentualnie jakiś...
2344497600_1431250244|CwqI0iASa4 Czujnik podłączasz według załączonego z nim opisu (najczęściej: brązowy + zasilania, niebieski - zasilania, czarny wyjście na przekaźnik). Żarówkę podłączasz przez styki rozwierne przekaźnika. Przekaźnik miniaturowy ze stykami przełącznymi/rozwiernymi i cewką 12VDC. Dioda zabezpieczająca jest opcjonalna, jeśli nie wiesz...
Witam Kolego po pierwsze schemat połączenia czujnika: 1- brązowy, +24VDC 3- niebieski - 0VDC 2-, biały wyjście czujnika +24VDC Biały przewód ma potencjał dodatni więc musisz połączyć go z A1 cewki przekaźnika natomiast A2 łączysz z - 0VDC. Pamietaj jednak, że prąd masz ograniczony dlatego staraj się zasilić jakiś mikroprzekaznik napewno nie cewkę stycznia....
Podstawić dla sprawdzenia zwykły separator antenowy (ok 16 - 20zł) - ma pasować wejście - do złącza anteny i wyjście do gniazda antenowego radia. Na przewód niebieski podać 12V ze sterowania automatycznej anteny z radia (też niebieski lub niebieski z białym paskiem).
Ogólnie separator antenowy ma zapewnić oddzielenie wzmacniacza antenowego od radia które nie jest pod niego przystosowane. To czy jest dedykowany do jakiegoś samochodu to zazwyczaj kwestia samych końcówek. Sam separator też musi mieć swoje zasilanie dla tego też potrzebny jest ten dodatkowy przewód. Co do miejsca skąd zasilić separator to już jest kwestia...
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Takie rzeczy ustawia się w narzędziach użytkownikach - jak dobrze pamiętam w zakładce System i taca wyściowa. Jeżeli masz podłączoną do tej maszyny drukarkę , to możesz też zrobić to przez sterownik. W drgiej zakładce papier możesz kliknąć na tacę wyściową sortera i wtedy ci się ona podświetli na niebieski kolor.
Kolego czy nie lepiej zlecić to komuś kto ma pojęcie. Wracając do rysunku. Wyjście z modułuFF podłączyłeś do styków pomocniczych, a powinieneś do złącza od góry stycznika A1. Do złącza A2 musiszppodłączyć przewód niebieski N. Pamiętaj jednak, że stycznik powinien mieć cewkę na napięcie 230VAC.
Jedną kolumnę - jej 4 żyły podpinasz pod jedno wyjście wzmacniacza, tzn dwa plusy i dwa minusy kolumny do jednego plusa i minusa wzmacniacza i analogicznie z drugiej strony. Dokładnie tak jak zrobiłeś to na rysunku. Możesz jeszcze sprawdzić, które to plus a które minus na kolumnach podłączając baterię - jak się głośnik wychyli to jest plus. Dodano po...
Centralny tak jak napisał wyżej kolega, a druga płytka do rozszyfrowania bez problemu np: jest to taki typowy alarmik, możesz sprawdzać po płytce, zasilanie znajdziesz bez problemu, tranzystor wyglądający jak BD139 steruje raczej syreną max 1A obciążenia (czyli dość mało , lepiej wysterować tym przekaźnik) niebieski przekaźnik to wyjście na migacze,...
Napisz czy kontrolka świeci po włączeniu zapłonu? Niebieski lub niebiesko biały jest na 100% od kontrolki ładowania.Ten wolny to jest chyba wyjście +po wzbudzeniu ,może być u ciebie wolny ale mogę się mylić.
Na tym zdjęciu już jest, dolny prawy róg. To przetwornica napięcia uśpienia +5Vsb dlatego ma mniejszy trafo i może być zrobiona na 8. nóżkowym układzie scalonym, którego oznaczeń nie mogę przeczytać. FAN6961 odpowiada zupełnie za coś innego. Elementy obwodu, którym steruje znajdują się w górnym prawym rogu: dwa zielone dławiki, pod nimi na radiatorze...
Czyli : brązowy tak jak podłączyłeś niebieski i zielony pod wyjście i raczej potrzebna będzie dodatkowa żyła neutralna 'N' żeby to działało Dodano po 2 http://www.fif.com.pl/pub/File/download/... tak jak na rysunku w dokumentacj na żyle 'c' Ty masz drugi obwód zrobiony...
http://obrazki.elektroda.pl/7912977600_1... Witam! Chciałem zaprezentować moją wersję zasilacza laboratoryjnego z regulowanym napięciem od 0-30V i regulacja pobieranego prądu 0-2A który zawsze przyda sie przy majsterkowaniu, uruchamianiu ukladów, bądz zasilaniu nietypowych urządzeń. Zawsze chciałem zbudować podobny układ ale dopiero...
R to wyjście diod wzbudzenia (idzie na regulator i lampkę ładowania) Odpowiednikiem jego jest złącze D+ w nowym alternatorze M to wyjście jednej ze szczotek.Idzie ro regulatora. Jeżeli masz alternator z regulatorem wewnątrz to: -demontujesz oryginalny regulator ( umocowany na ramie pomocniczej) -szukasz kabla kontrolki,bodaj niebieski (albo zółty? :?...
Jest to stary alarm który zwie się Boxer 300. Dwa żółte to blokada zapłonu, czarny z białym paskiem to wyjście masy po uzbrojeniu alarmu, niebieski to drzwi i klapy wyzwalane masą, brązowy to wejście czujników dodatkowych, dwa szare muszą zostać zmostkowane (ich rozwarcie wywołuje alarm) Reszty nie pamiętam. Może jutro coś dopowiem po sprawdzeniu dokumentacji.
Brązowy wtyczki podłącz pod 230 statecznika. Czerwonym połącz wyjście statecznika(opisane jako D ZRM-a) z zciskiem D układu zapłonowego. Brązowy oprawki podłącz pod LA układu zapłonowego, a niebieski oprawki pod N razem z niebieskim wtyczki. Kondensator- jeden przewód razem z brązowym wtyczki, drugi pod N układu zapłonowego. Eskę możesz pominąć-chyba,...
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Gniazdo RJ-45 jest także w salonie gdzie obecnie mam podpięty modem do gniazda RTV(D). Także opcja z połączeniem skrętek w skrzynce mogłaby wypalić. Tylko najpierw muszę odnaleźć jakieś schematy od dewelopera żeby rozkminić który kabel jest od czego. To wygląda dla mnie tak: 1. skrajny lewy, niebieski peszel to wejście do mieszkania kabli UPC, AIZ,...
Zasilanie i masa są podwójne. dali małą kostkę, to zdublowali kable. Tak więc czerwone razem i do plusa, najlepiej z akumulatora, koniecznie przez bezpiecznik. Czarne też razem i do masy. Niebieski to załączanie. Najlepiej podpiąć do wyjścia sterowania anteną elektryczną z radia. w firmowych radiach też niebieski. sygnał przez chinche lub z głośników....
Przecież masz na obudowie modułu rozrysowane przekaźniki: pomarańczowy do masy, zamiast do +12, a niebieski do nieb-białego w samochodzie, ustawisz na module czas na 10 sek i musi domknąć szyby Acha, wyjście zamknij alarmu na brązowy/biały modułu
Proponuję porobić eksperymenty. Masz szczęście, że od ponad tygodnia nie napisałem linii kodu i aż mnie korciło to sprawdzić :]. Korzystając z jednej z przykładowych implementacji filtru dopasowanego zrobiłem małą symulację. Na poniższym zrzucie masz dwa fragmenty, który posłużyły za wejście filtru dopasowanego: http://obrazki.elektroda.pl/3369056200_1...
Jakim napięciem jest zasilany czujnik i jakie są kolory przewodów? Najczęściej są to: brązowy, niebieski i czarny. Jeśli tak, to podłącz zasilanie do brązowego (+) i niebieskiego (-), czarny to przewód wyjściowy. Aby sprawdzić polaryzację musisz wziąć sprawny czujnik i woltomierz, najlepiej wychyłowy. Woltomierz przyłóż do wyjścia czujnika i dodatniego...
Na schemacie połączeń elektrycznych niestety są tylko połączenia dwóch podwujnych przewodów z którymi akurat nie ma problemu. pozostają jeszcze cztery pojedyńcze przewody do podłączenia. Proszę o pomoc. Te dwa podwójne brązowe i szare to podłączenie termostatu, pozostaje jeszcze wyłącznik główny, zasilanie z filtra p-z to różowy na styk P5, i fioletowy...
Elementy kupisz w każdym elektronicznym. Wtyczke moelex w komputerowym - będzie np. w przedłużaczu/rozdzielaczu moelex itp. Proponuje podłączyć jak na schemacie poniżej. Kolory oznaczają podłączenie żółty - zasilanie z moelexa (5 lub 12V w zależności od napiecia pracy przekaźnika) czerwony - wzmacniacz zielony - wyjście z karty muzycznej niebieski -...
Czyli mam rozumieć że ten niebieski kabel ma iść nie bezpośrednio do radia tylko do wiązki z samochodu? Przy tym modelu nie widzę aby było wyjście zasilania do anteny. Radio chińskie 7010B zapewne ma lichy moduł radiowy i więcej jak już z niego nie wyciągniesz. Często bywa tak że zakłócenia w radio lub słaby odbiór spowodowane są zakłóceniami z alternatora...
Połączenia video - audio w EURO/SCART są krosowane poprzez kabel połączeniowy. Tuner jako urządzenie wyjściowe od razu wewnętrznie to krosowanie uwzględnia (jest wpinany bezpośrednio) do odbiornika TV bez pośredniczącego kabla połączeniowego. Po prostu niebieski kabelek jest "wirtualną" 19-tką Video Out połączoną do pinu 20 Video In. A masy ( pin 17)...
czarmy - MASA czerwony- +12v zółty 2 x - kierunki szary - klapa szary -dodatkowy czujnik fioletowy- masa zalanczania do czujnika dodatkowego niebieski - drzwi brązowy- otwieranie centralnego zamka brązowo/zółty -zamykanie centralnego zamka zielony- wyjście na syrene pomaranczowy- +12 po stacyjce 2 czarne grubsze przewody - blokada podłonczyć np. do...
Podejrzewam, że ten układ podany na początku nie działa, tylko pali tranzystory. Konieczne są oporniki szeregowo z kolektorami 2N3906, chyba że oporność źródła prądu ma chronić tranzystory przed uszkodzeniem. Poza tym MN1381 ma wydajność prądową ułamka mA, i wyjście otwarty dren, więc nie włączy tranzystorów. A jak będą włączone, i prąd 2N3906 będzie...
soundbar wyjście wyjście wyjście wyjście audio optyczny wyjście głośnikowy wyjście liniowy
schemat gniazdo matrycy odkurzacz dyson problemy zasilacz szyna dioda
Subaru Legacy: Szalejące zegary i błąd ECU Hyundai i20 2010 – silnik wchodzi na wysokie obroty po odpaleniu, pełny gaz, czujnik APP, ETB