"...jak nazywa się ta żarówka?..." Można na ni.ą mówić np. "żarówka liniowa" Trochę to niedokładnie odzwierciedla, ale spotkałem się z takim nazewnictwem. Jako filtra można spróbować może koszulki termo-kurczliwej? Trochę pomaga, ale światła w sumie będzie mniej. Pozdrawiam.
Homologacja to jedno a przepis mówi wyraźnie " koloru białego lub żółtego".
Witam Obydwie diody świecą bardzo podobnie więc nie robi to większej różnicy, no ta 10mm maże trochę więcej światła daje ale nic poza tym. Różnica w zasadzie będzie tylko w wielkości samej żarówki. Ja wybrałbym diody 5mm bo samą żarówkę będzie bardziej dyskretna i będzie można ją łatwiej gdzieś ukryć tak żeby było widać tylko promień światła. Pozdrawiam
"Tam gdzie jest prąd" do brązowego A tam gdzie nie ma do niebieskiego.
brązowy - niebieski = zasilanie 230V czerwony - niebieski do żarówki
Dwie 3W i jedna 1,2W
Jeśli instalację wykonali profesjonaliści to niebieski z żarówki do szarego z "kostki", brązowy z żarówki do brązowego (lub czarnego). Najlepiej sprawdź czy aby na pewno szary w "kostce" jest przewodem N.
Podmień najpierw zapłonnik. :) I koniecznie napisz potem! :) Podstawowy problem, to z reguły niewłaściwa/zużyta żarówka. Następnie, najczęściej "wysiada" zapłonnik. No i trzeci ruch, kondensator.. I nie ma ...mocnych, musi zadziałać!
NIE!! Z gniazdka dwa przewody a nawet 3. Faza - brązowy i 2 niebieskie . Jeden niebieski do żarówki , drugi do czujnika. Przewód czerwony z prądem do drugiego końca żarówki
ja tez mam taki problem, kupilem niebieskie zarowki to swiecily na zielono, myslalem o pomalowaniu zarowek specjalnym spray-em ale niewiem gdzi go moge dostac i w jakiej cenie
Slot 1 brązowy (podlączony do żarówki) Slot 2 brązowe Slot 2 niebieskie Slot 1 niebieski (podlączony do żarówki) Napisz to w jakiś zrozumiały sposób, albo zrób wyraźne zdjęcie, na którym widać podłączenie wszystkich przewodów. I napisz, czego nie rozumiesz.
Szymon , tak się składa, że od zawsze - i nie krzycz na mnie.
czy uda się kupić niebieskie żarówki ? Podobne patenty stosowane były w starszych radiach samochodowych. Na przezroczystą żaróweczkę naciągnięty był "kondom" silikonowy o kolorze odpowiednim dla danego radia. Najprawdopodobniej te gumowe (?) kondomy można zdjęć i wykorzystać z nowymi żaróweczkami. NA Wolumenie z tego co wiem nadal rozstawiają się handlarze...
Skoro słyszysz, że przekaźnik się załącza więc żarówka powinna zaświecić. Ten czujnik podłącza się tak: brązowy - faza, niebieski - zero. Żarówkę wpinasz pomiędzy czerwony a niebieski. Faza i zero to oczywiście zasilanie z sieci 230V. Dodano po 1 Dokładnie tak jak pokazał to kolega Łukasz-O
Witam, Kupiłem niebieskiego koguta policyjnego. No oczywiście jest na 12v tylko, że wydawało mi się że za słabo świeci. W domu po bliższych oględzinach zobaczyłem że ma żarówke na 24v. Patologia... Włożyłem na 12v/10W tylko tyle, że bardziej świeci na biało niż niebiesko. Czy są żarówki niebieskie coś jak BAU15S? To chyba są te. Znalazłem w necie tylko...
Sprawdź tyrystor sterujący żarówką.
Fazę podajesz na wyłącznik (sprawdzisz próbnikiem),zero podajesz na żarówki (to niebieski przewód).Natomiast fazę wychodzącą z wyłącznika dajesz na czerwony żarówek.
Przecież masz wyłącznik podwójny schodowy, a że instalacja spaprana - Czarny - zasilanie Niebieski - 1 żarówka Żółtozielony - 2 żarówka. to już inna sprawa. Brakuje ci mostka pomiędzy L1 i L2 na zasilaniu, czyli podłączasz czarny pod L1 na przykład, i robisz w/w mostek. Odejścia to albo "jedynki", albo "dwójki"
No i wyjaśniło się wspólny przewód ktoś poodcinał widać na zdjęciu. Podłącz tak jak narysowałem na zdjęciu, nic nie powinno się stać, ale przedtem dobrze posprawdzaj czy jeszcze coś nie jest naruszone żeby niebyło zwarcia. Te kolorowe kółka <czerwone , zielone , niebieskie > to żarówki, Ty ta dasz jakie zechcesz kolory.
Witam Sprubój do przweodów czujnika podpiąć zasilanie tak: do brązowego - fazę (230 V) do niebieskiego - zero do białego - jeden koniec żarówki drugi koniec żarówki podłącz do zera (zmostkuj z niebieskim na czujnik)
Witam 100W to bym nie dawał, są za silne - szkoda aukumulatora i wzroku tych z przeciwka. Lepiej dać słabsze, tylko te ze zwiększoną ilością światła - produkuje je np. Philips, dają białe światlo, mają lekko błękitną barwę. (nie niebieską).
przede wszystkim rozkręć jeszcze raz i sprawdź żarówki, przeważnie jak się przepalają to obie na raz, musisz zdjąć z nich taką gumkę niebieską i przełożyć na nowe żarówki 1,2W lub od razu kupić niebieskie 1,2W wtedy nie będziesz się bawił z tymi gumkami bo czasem są już od ciepła nie do odklejenia ze starej żarówki.
Ja wiem że powinien być niebieski,ale to akurat nie związane z pytaniem autora. Przypuszczam że jeden niebieski idzie z żarówki na suficie,drugi z żarówki na ścianie. Na ten drugi podanie napięcia ją włączyć.
Kolega zmierzy napiecie jakie jest na te zarowki podawane. Niebieska zarowka na 12V moze swiecic za slabo. Niebieskie swiatlo potrzebuje wiecej energii aby bylo jasno widoczne. Te gumki sa na pewno zsiagane, po prostu sie przykleily mocno ze starosci. Ciepla woda powinna dac rade. Czy na starych zarowkach nie bylo zadnych oznaczen?
Witam Przecież masz narysowane: wew. czarny i czerwony - AC230V zew. czarny i niebieski żarówka/żyrandol biały antena :D
Alkohol też jest w sprzedaży a jeździć pod wpływem nie można. Kolor niebieski w ustawie przewidziany jest dla uprzywilejowanych, światła do jazdy mają być białe. H7 mają jedno włókno H4 dwa, mają różne cokoły. Ty masz prawdopodobnie na lampach C/R lub HC/R czyli żarówki dwuwłóknowe. Kup sobie Philipsa H4 +30% .
Dokładnie tak gdyż ten przewód z lewej to wyjście na termostat a niebieski to N do żarówki.
Zawsze możesz wymienić zieloną folię na niebieską. Bo taka jest tam technika. Albo jak Mroova napisał kup niebieskie żarówki.
Brązowy minus; czerwony plus; niebieski plus podświetlenie - pewnie żarówka spalona to nie świeci ☺
Płaciłem po około 12zł za buteleczkę 15ml. Lakier jest transparentny i raczej nie ma głupich tendencji do palenia się/topienia. Pomalowałem nim żarówkę 8/32CP (czyli mniej więcej odpowiednik "naszej" 5/21W). Słabsze włókno świeci non-stop jako światło pozycyjne, mocniejsze mruga jako kierunkowskaz. Przez półtora roku żarówka nie zmieniła swojego wyglądu...
Prawdopodobny kabelek brązowy żarówki zaznaczyłem strzałką na niebiesko. W głębi (strzałka czerwona) widać izolacje zewnętrzną i jeśli ten zaznaczony "wychodzi" stamtąd to szukaj tam niebieskiego i on prawdopodobnie jest drugim kablem żarówki. Niestety są to tylko domysły. https://obrazki.elektroda.pl/4611362700_...
Jeśli ta puszka ma stałą fazę i jest ona na brązowym przewodzie to niebieski powinien być jeszcze z nim połączony, a w drugiej puszce niebieski ma trafić na L a brązowy na L1. Obstawiam że brązowy w drugiej puszce to "wyjście na żarówkę" a niebieski i żółtozielony to "korespondencja".
Tak, tu jest ring. Możesz podłączyć to wg uznania. No jeden wyłącznik do ringu (niebieski kolor i niekoniecznie przez przekaźnik) i drugi wg schematu jako żarówka. Możesz kupić wyłącznik "na dwa" pierwsza pozycja ledy, druga przekaźnik od żarówek. Jak chcesz możesz też połączyć przewód czerwony z niebieskim i będzie świecił i ring i żarówka
A czy jeden z tych białych nie jest przypadkiem połączony z czarnym? Czarny to masa, a niebieski to podświetlenie tego miernika i nie łącz ich razem, tylko niebieski dołącz do żarówek oświetlenia wskaźników. Napięcie powinno pokazywać po podłączeniu czerwonego do plusa po stacyjce. te białe to wyjscie do czujnika.
Tą żarówkę możesz wykorzystać np. w lampce biurkowej, co najwyżej w traktorze jako oświetlenie pracy (polowe). Nie posiada ona homologacji, więc nie może ona być stosowana na drogach publicznych, dlatego że nie nie jest kompatybilna z reflektorami i nie daje prawidłowej granicy światłocienia na światłach mijania (oślepianie kierowców). Przerabiałem...
Ja się nie dziwię że Ci wywala jak zwarcie zrobiłeś. Przewody od zasilania podłączyłeś pod jeden zacisk. Po pierwsze, to każda para dziurek to jeden zacisk. Po drugie: -Tam, gdzie masz na wyłączniku L to podłączasz tylko fazę. -"Zero" (N) podłączasz bezpośrednio do lampek (ta zielona kreska na zdjęciu) -Czerwoną "kreskę" od żarówek do jednej strzałki...
Niebieski od pary zasilającej daj do gwintu żarówki, dwa brązowe razem, drugi niebieski do żarówki.
To jest dokładany uniwersalny centralny zamek. Kolorystyka standardowa: - zielony, niebieski - silnik - czarny - masa - biały, brązowy - impulsy otwórz/zamknij (naprzemienne podanie masy). Na początek sprawdzasz, czy centralka żyje - kierunkowskazy migają (jeśli podłączone), słychać z wnętrza klepanie przekaźników? Jeśli tak, to po ich odgłosie odszukujesz...
kosmos99 - to raczej połączenie szeregowe Szeregowe bo nie ma grzałki. Grzałka jest podłączona w tym przykłądzie pomiędzy niebieski żarówki a niebieski zasilania.
Od siebie tylko dodam, że te "niebieskie" żarówki można o kant tyłka rozbić podczas śnieżycy albo ulewy co już zostało zauważone w tym wątku. Odwoziłem kiedyś kolegę na samolot do Warszawy jego samochodem i po drodze zaczęła się zamieć śnieżna. Dość stanowczo zareagowałem, zjechałem na pierwszą lepszą stację benzynową gdzie kupiłem normalne żarówki...
Ten Orno wymaga w podłączeniu przewodu N, którego tam nie ma... Ale jest światełko w tunelu- jeżeli lampa ma tylko jeden takt to możesz "cofnąć" N jednym z przewodów od lampy. Połącz wtedy np N niebieskim od lampy Zółtozielonym żarówka a na brązowym już jest faza. Wyłącznik orno dostanie swoje ciągłe zasilanie a a lampa L OUT Pozdr. J.
Ok ale żeby była jasność kolorów. Od sufitu mam , 1xbrązowy 1xczarny 1xniebieski i ziemia. Od żyrandola nie mam czarnych tylko od każdej żarówki niebieski i brązowy , łącznie 3x niebieski i 3x brazowy.
Trochę bardziej ci rozjaśnię to podłączenie. Niebieski kabelek i czarny kabelek dajesz na 230V (niebieski - 0, czarny - faza). Teraz odbiornik, czyli np. żarówkę podłączasz jednym końcem do niebieskiego (0) a drugim do czerwonego (faza po zadziałaniu czujki). Załóż sobie jakąś kostkę elektryczną, aby w miarę porządnie to zrobić.
Wydaży się tylko tyle, że będziesz miał fazę podaną na gwinty żarówek zamiast na ich stopki. Na gwint żarówki podaje się niższy potencjał ze względu na bezpieczeństwo użytkownika.
Pomieszaj trochę przewodami na przełączniku, aż się uda prawidłowe działanie, albo znajdź przewód fazowy(świeci wskaźnik neonowy) (być może czarny)i podłącz go w miejsce zazwyczaj oznaczone (L) , lub strzałka do środka wyłącznika. Pozostałe po jednym na każdą wolną śrubkę.
Tak żyrandol ma dwa obwody. czarny+brązowy - brązowy niebieski - niebieski żóltozielony - obudowa żyrandola.
Przetwornica sprawdzona na żarówce? Może w odchylaniu niebieska pastylka zwiera?
Co może być wart komplet zabarwionych na niebiesko żarówek za trzydzieści parę zyli?
(at)turfy934 Tak głównie, o nią chodzi, bo dwie pozostałe łatwiej rozpoznać Jedną w zasadzie rozpoznałeś- świeci neonówka, czyli to faza, a druga poprzez podłączenie tej brązowej i niebieskiej do zwykłej żarówki(poprzez oprawkę) -powinna świecić.
Ciemniej świeci niebieska żarówka oznaczona na obudowie jako 2.Potencjometry na kolorofonie są na max a niebieska nadal świeci słabo więc dla tego pytam
W moim transformatorze pierwotne to będzie kabel biały i niebieski. Żarówka wówczas w ogóle nie świeci. W obu przypadkach podłączenia do 230V (biały i czarny oraz biały i niebieski) transformator nie buczał. Nie słychać go.
Faktycznie żarówka do wymiany rozkręciłem to , ale teraz pytanie czy można ten filtr wyjąć i wstawić niebieską żarówkę? tak żeby zegarek na niebiesko się świecił ?
Wszelkie 'niebieskie' żarówki to szmelc. Kup maksymalnie białe np. osram albo boscha high output, z tym, że one dość szybko się przepalają jeśli zależy TObie na ilości światła.
Kolego Adamcyn. Twoja odpowiedź z zupełności mnie satysfakcjonuje. Zrozumnialem i dziękuję. Czyli już wiesz jak sobie poradzić :) Dla ilustracji - charakterystyka żarówek głównego szeregu o mocy 25W i 100W. http://www.elektro.info.pl/images/photos... Krzywa czerwona - 100W Krzywa niebieska -25W
Pomysł fajny wykonanie też. z moich uwag to tylko tyle abyś przygasił trochę niebieską żarówkę albo odchylił ją trochę na zewnątrz
w niebieskim żarówka się nie zaświeciła czy jest to normalne Oczywiście że normalne. Twoje metody diagnozy są nic nie warte.
Witam ! Cytat: "Rezystancje: Biały-Czarny 26 Ohm Biały-Niebieski 25 Ohm Biały-Różowy 35 Ohm Czarny-Niebieski 50 Ohm Czarny-Różowy 60 Ohm Różowy-Niebieski 10 Ohm " To jest schemat Twojego silnika: http://obrazki.elektroda.pl/7590448400_1... Kol. Arelektroda napisał abyś użył żarówki jako zabezpieczenia przed spaleniem silnika ( na czas...
Miernikiem czy probówką? Dodano po 1 Co ciekawe, gdy przykładam probówkę do wyjścia z płytki na żarówki, na na chwileczkę lekko zaświecają się niebieskie żarówki, ale zaraz gasną. Po wyłączeniu i włączeniu prądu to samo, ale nie za każdym razem
Tu kolego masz cały stroboskop, a mi chodzi o przerywacz i podłączone dwie zwykłe niebieskie żarówki. Gdzie można dostać taki przerywacz?
Kolega nie powinien dziwić się, że niechciana technologia jest traktowana po macoszemu. Żarówki są zbyt tanie, żeby je robić dobrze to raz, dwa że mogą być używane w ograniczonym zakresie. Żarnik żarówki otoczony argonem ma niższą temperaturę niż żarnik otoczony halogenkami. Stąd różnice w świeceniu żarówek. Trwałość żarnika zależy od tego w ilu punktach...
Odłącz na próbę brązowy i ten od przeciwmgielnych i sprawdź jak to się zachowuje. Ta instrukcja to bardziej przeszkadza niż pomaga. Jak to nie pomoże, to ze stopem można podłączyć się pod trzeci stop, tam jest czysty sygnał. Wtedy brązowy z niebieskim do żarówki robiącej za przeciwmgielne. Potem oglądnę dokładnie tę instrukcję na kompie, bo na telefonie...
(at)kokapetyl W gniazdku podłączyłem w ten sposób: czarny przewód pod L, niebieski pod L2
No to 1,2 Ah - ile będzie działał na 6W? Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/7267244700_... wydaje mi się, że po lewej panel słoneczny, po środku akumulator, a po prawej (zaznaczone na niebiesko) żarówkę, czy inne urządzenie.
Bo są niebieskie żarówki od postoju , ale te cię nie interesują . Ty masz zobaczyć czy masz H4 55/60 czy mocniejsze np 90/100 ?
Nie dawaj do żółtych szkieł niebieskich żarówek bo osłąbia to barw żółtą. Pozatym 200W każdy alternator uciągnie i to na biegu jałowym.
Zobacz ten temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Kolory przewodów wskazują na kolor LED, R - red, czerwony, G - green, zielony, B - blue, niebieski.
Ani zoltozielony ani niebieski nie mogą byc jako korespondencyjne, a to slaby byl elektryk.
Masz żółty- Yellow, zamiast niebieskiego -Blue ,do niego jedna żarówka. Do białego druga czerwony zasilanie, razem z pierwszym czarnym. Drugi czarny to wspólny zasilający obu żarówek. Ta dwa czarne pewnie mają wspólny punkt połączenia.
Z tego co wiem to nawet nie trzeba malowac. Kiedys widzialem na gieldzie takie małe, różnokolorowe, gumowe koszulki na żarówki zmieniajace ich kolor:)
witam mam pytanie chciałem wsadzić żarówki xenonowe do opla astry kombi ale widziałem w sprzedaży przetwornice do xenonów co one dają do czego są? nie chce wsadzić poprostu niebieskich żarówek tylko prawdziwe mocne xenony
Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Jest to Fiat Seicento.
Przedmówca dobrze radzi,za jazdę na ksenonach w nieposiadających homologacji lampach "poleci" dowód.U mnie poprzedni właściciel założył jakieś chińskie niebieskie żarówki i nie szło na nich jechać po zmroku.W ich miejsce poszły Tungsramy +50% i porównywalnie lepiej oświetlają drogę.
myśle że diodki mogą być, byle by były dość mocne, kiedyś widziałem taką lampę w której świeciła zwykła żarówka tylko że o niebieskim zabarwieniu szkła
Czerwone, zielone i żółte ledy a niebieska to żaróweczka pod niebieskim oczkiem.
Odziedziczyłam Lampę sufitowa, która ma tylko dwa białe kable Z sufitu wychodzą typowe (brązowy, niebieski i żółto-zielony) kable jak połączyć te białe z kablami z sufitu? Białe kable połącz: jeden (ten dochodzący do czołowego styku żarówek) z brązowym a drugi (ten dochodzący do gwintu żarówek) z niebieskim. Zielono-żółty z metalową obudową lampy (jeżeli...
Problem rozwiązany. Podłączyłem kolory w ten sposób za pomocą szybkozłączek : Zielony do Czarnego Czarny do Czerwonego Szary do Niebieskiego
No nie ma, znaczy są... te niebieskie chińskie żarówki, świecą co prawda na jasno biało, ale jest to bardzo słabe światło... czyli warte te 10 zł :) Tak jak kolega wyżej napisał, jak chcesz białą biel to tylko LED czy Xenon.
Z barwą 4000K to jest loteria. Niektóre żarówki z takim oznaczeniem świecą przyjemnym białym światłem, a niektóre jakimś trupio niebiesko-zielonym.
(at)filipwlodarczyk1703 czy ten fachowiec wystawił ci jakiś rachunek ? Jest to jakaś mała rozdzielnia elektryczna, powinny zostać wykonane pomiary i wystawiony protokół z tych pomiarów, to też obowiązek jaki użytkownik powinien wykonać raz na pięć lat. Poprawnie to teraz nie powinieneś tego elektryka dopuścić do tej roboty, wezwać innego elektryka pomiarowca,...
Philips BV jeszcze ujdzie, ale w Osramie jak dla mnie zbyt mocny niebieski filtr zabiera sporo światła.
Jeszcze Zielono-Żółty(PE) i Niebieski(N) a fazę (czerwony) podepnij pod L.
Z tego co napisałeś można by wnioskować że masz awarię na przewodach lub zostały one źle położone przez poprzedniego elektryka . Dość ważną informacją powinna być też lokalizacja tego budynku w którym to robisz - dlaczego ? Otóż nie wiemy w jakim kraju podłączasz tą lampę - informacja o tyle ważna , że przykładowo w Belgii stosuje się prąd międzyfazowy...
Tak jak są trupy to niebiescy wyciągają żarówki z lamp i biorą do expertyzy. Dziwne ale prawdziwe.
Znalazłem taki 1kV ,471k, też niebieski z innej płyty TV Może być, tylko na próbę podczas uruchamiania zasilacza zamiast bezpiecznika sieciowego Podłącz zwykłą żarówkę 60-100W.
Żarówka jest w środku lampy, więc musisz otworzyć klapkę do wymiany. Czarna wtyczka podaje zasilanie, ale co z tego, skoro żarówka jest uszkodzona. Niebieska to zapewne zasilanie przetwornicy xenon. Według internetu twoja uszkodzona żarówka to W5W.
Witam! Posiadam niebieską żarówkę samochodową taką jak do świateł 55W świetnie świeci na zasilaczu komputerowym chciałbym zrobić tylko żeby migała szybkim tempem coś typu stroboskop jak to zrobić najtańszym kosztem co będzie potrzebne i jak zlutować bądź z czego można taki układ wymontować?
Zostaw te bezpieczniki, zewrzyj przewody na czujniku i zobacz czy światła się zapalą. Piszę z pamięci-przewód czarny zasilanie, czarny z niebieskim paskiem żarówki zuruck.
Witam. Barwiona na niebiesko żarówka z supermarketu, a palnik ksenonowy homologowany do zastosowań samochodowych to dwie różne sprawy. Palnik daje światło białe o zimnym odcieniu. A co do światła niebieskiego to takie zjawisko (poświata) daje się zaobserwować, ale przy ultrafiolecie, a nie przy czystym niebieskim świetle. Pozdrawiam.
Nie pisz postu pod postem. Nie zakładaj żadnych "niebieskich" żarówek, tylko dobre białe. http://www.autoporadnik.pl/porady/test-z... Nie wiem, czy taki link przejdzie - ew. wpisz w google "test żarówek auto świat" - w tej gazecie było dobre porównanie różnych lampek.
Fioletowy mostek z czarnym, zasilanie 230V niebieski brązowy. Zasilanie podłącz na próbę np. przez żarówkę 100W, albo regulator napięcia.
Witam!!! Link do strony z sterownikiem http://jabel.com.pl/?e97bfe51501892c6ae2... Instrukcja http://jabel.com.pl/files/instrukcje/J-0... dawids20 to że te niebieskie żarówki tak mocno na początku świeciły to dlatego że piosenka zaczynała się od tonów średnich.
Witam proszę e o pomoc w podłączeniu kinkietu z wykorzystaniem czujnika ruchu, jestem zielony w temacie co prawda jest to już podłączone ale musze wymienic kinkiet na nowy gdy podmieniłem kable strzeliły żarówki i tyle czujka założona wychodzą z niej 3 przewody brązowy , żółty , niebieski, brązowy łączy sie z czarnym który wychodzi ze sciany żółty jest...
Pozostają tylko dwa przewody/ żyły, która jest którą to z technicznego punktu nie ma znaczenia (która jest fazą, a która neutralną) Właśnie, że ma znaczenie i to bardzo duże. Przewód L czyli fazowy musi być podpięty przez łącznik i druga sprawa podpięty do środkowego styku w oprawce żarówki. Przewód N niebieski musi mieć ciągłość połączenia od rozdzielni...
niebieskie kable podłącz z niebieskim kablem,czarny kabel to podłącz do jednej żarówki a czerwony do dwóch żarówek,a żółto zielony podłącz do obudowy,tylko sprawdz gdzie faza a gdzie neutralny.
dzięki za podpowiedz jak sprawdzę to dam znać :) pisałeś że są 3 kostki to którą wypiąć ? a czy mogło się to stać po założeniu innych żarówek ponieważ założyłem jakieś diodowe niebieskie żarówki i po 3 tygodniach tak się stało dzięki i pozdrawiam Dodano po 25 kolego ja tam nie widzę żadnej czarnej skrzynki z kostkami czy muszę rozkręcać jakieś plastiki...
dziękuje kolego Swoją drogą nie mam pewności - u nas nocne niebieskie żarówki wyginęły w latach 70-tych, a sądząc po naklejce produkt masz z lat 90-tych lub nowszy. Inna hipoteza - żarówka do odpowiednika naszych sygnałów oznaczajacych odstawiony wagon pocztowy lub bagażowy z obsługą lub do tarczy manewrowej...
Żarówka to dość specyficzne obciążenie. Jeśli przyjąć, że użyłeś włókna świateł mijania (nie pamiętam wyprowadzeń) zakładam, że 55W to ustalony prąd osiąga wartość nieco ponad 4,5A. Niestety, rezystancja zimnego włókna jest blisko 11 krotnie mniejsza od ustalonej. Z tego wniosek, że obciążyłeś akumulator prądem blisko 50A. Trochę dużo jak na taki akumulator....
Zrobiłem test. Wyjąłem te dwie wtyczki zieloną i niebieską. Podłączyłem żarówkę H4 i na obu gniazdach żarówka paliła się. Również na tym przykręconym kablu z boku. Tak więc, to nie wina klemy. Co dalej robić? Chyba trzeba podłączyć komputer.
I jak to stwierdzic ktore to sa za oomoca miernika? Do tego typu pomiarów nie używaj miernika tylko zwykłą żarówkę 12V Wszystko na jednym niebiesko czarnym przewodzie (pin.6) w białym 24-pinowym złączu modułu z trzema wtyczkami pod kolumną kierownicy. Rozcięcie / podłączenie - zamyka / otwiera.
żarówki niebieskie niebieskie spaliny sharp niebieskie
amplituner potencjometr różnice attiny atmega kabel monitor 120hz
samsung rsh5zlbg udostępnianie internetu przez telefon
Telewizor LG nie włącza się za pierwszym razem pilotem BleBox GateBox czy Zamel Supla SBW-02: Który wybrać?