1. Niedrożne przewody olejowe do i od chłodnicy 2. Nieprawidłowo podpięte 3. Uszkodzona pompa cyrkulacyjna 4. Zapowietrzona chłodnica 5. Niedrożna chłodnica
To pewnie niedrożna chłodnica lub z zewnątrz oblepiona.
Układ zapowietrzony , niedrożna chłodnica , pompa obiegu niewydolna.
Niedrożna chłodnica lub słaba wydajność pompy wody.
Nie znam się na tym, przyczyn może być wiele, niedrożna chłodnica, zapowietrzony układ, termostat nie otwiera się do końca, ale najczęściej wydmuchuje uszczelkę pod głowicą. Najlepiej jedź do dobrego warsztatu niech zdiagnozują.
Może być niedrożna chłodnica.
Zabrudzona lub niedrożna chłodnica lub uszczelka pod głowicą.
zagadka rozwiązana.przegrzewanie, niedrożna chłodnica. dzięki za rady
Może też być zakamieniona, niedrożna chłodnica- słaby obieg. I nie przyjemny wypadek- uszczelka pod głowicą.
Sprawdź poziom płynu i czy nie jest zapowietrzona chłodnica (jak dobrze pamiętam czujnik-włącznik jest u góry na chłodnicy ),jak będzie za niski poziom to też nie załączy wentyla bo czujnik nie będzie dobrze ogrzany,może też być niedrożna chłodnica. Jak tam będzie w porządku to trzeba by zerknąć na uszczelkę główki.
Tak, brak płynu w układzie chłodzenia lub niewystarczająca ilość, brak pracy wentylatora, brak pełnego obiegu, niedrożna chłodnica, wycieki na zewnątrz wybierz coś
Wirnik pompy jest na 100% dobry, tak jak pisałem w poście. Pompę wody wyjmowałem i sprawdzałem, nie jest uszkodzona ani ukręcona. Dodano po 1 A jest jakiś sposób, żeby zobaczyć, czy chłodnica jest niedrożna?
Skoro czujnik w chłodnicy nowy i sprawny, po zmostkowaniu kostki wchodzącej do czujnika, wentylator działa, to problem w obiegu wody. Pompa, termostat wody(odwrotnie wsadzony). niedrożna chłodnica. I ta trzecia przyczyna wydaje się najpewniejsza. Coś tam pewnie przez chłodnicę cieknie, ale to nie znaczy, że jest drożna ;)
To wychodzi, że za bardzo się grzeje podczas jazdy, tylko czemu? Co może być przyczyną? Może niedrożna chłodnica? Termostat trzeba odrzucić bo nowy, korek i czujnik temperatury też, bo ze 2 lata mają. Pompę też bym odrzucił, bo woda krąży w małym obiegu ciągłym strumieniem widać w zbiorniczku jak leci. Chłodnica może nie drożna i za wolno albo za mało...
Mam wywierconą 1,5mm dziurę gdzieś w okolicach termostatu bo mam niedrożną chłodnicę. Tak wiatraki się włączają, wskaźnik paliwa działa prawidłowo. Dodam że tak miałem tylko wczoraj, a dzisiaj cały czas 90 stopni. Może wtedy się termostat szybciej otworzył
Sprawdzanie zacząłbym od tego czy chłodnica równomiernie się nagrzewa. Zaobserwował kolega czy oba węże od chłodnicy są jednakowo gorące ? Wykluczyłoby to niedrożną chłodnicę. Następnie jak już wyżej pisano termostat i pompa wody. Dalej będzie można pisać jak już coś będzie wiadomo na temat stanu chłodnicy, pompy i termostatu. Aha i ten wentylator też...
A jak zatrzymasz się całkiem, na dłuższy czas powiedzmy 5-10 minut. Czy temperatura wzrośnie jeszcze wyżej czy na tym poziomie sie utrzymuje? Możesz mieć kilka problemów: - pompa wody - czujnik temperatury - za gęsty płyn chłodniczy - przytkany układ chłodzenia czyt. zakamieniony - niedrożna chłodnica Nie napisałeś jaki masz wentylator? Elektryczny?...
Serio nie spotkałeś się z niedrożną chłodnicą nigdy? Dziwne, jak dorwę taką następnym razem to specjalnie przetnę, zobaczysz co handlarze i ludzie którzy noszą się z zamiarem sprzedania potrafią lać do układu. Kolego, napisałem, przy prawidłowo eksploatowanym układzie, a w takich nie ma potrzeby stosowania różnych "doktorów". O tym już nie chciałem...
zabita chłodnica (niedrożna)
Panie kolego bez urazy - autko już letnie i pewnie ta sama chłodnica. Może miało kilku właścicieli i kto wie czy stosowali właściwy płyn do chłodnic, czy wodę z kranu. Twierdzisz, że termostat sprawny, więc stawiam na niedrożną chłodnicę. Znam przypadek rocznej chłodnicy zakupionej z giełdy, prawie jak nówka a jednak była niedrożna i poszła na złom....
z opisanych przez Ciebie objawów; za taki stan rzeczy najprawdopodobniej odpowiadać będą dwa elementy... a dokładniej mówiąc uszkodzenie jednej z Nich... - termostat ( o nim już wspominałeś ) - pompa wodna a może być również niedrożna sama chłodnica jak i Jej przewody... żadnej z tych usterek Nie należy lekceważyć , bo jeśli kilka razy (a wystarczy...
Wentylator na S-ce? Już przy 60 km/h pęd powietrza jest większy niż jest w stanie wentylator wytworzyć. Jak się grzeje na trasie to największe prawdopodobieństwo że chłodnica jest niedrożna.
Wentylator tez łatwo sprawdzić, z boku jest włącznik termiczny, odepnij od niego kabelki i zewrzyj, wentylator musi sie włączyć. Włacznik sprawdza się jak termostat, do wody, potrzebujesz do tego miernika elektrycznego, ustawiasz miernik na sprawdzanie przewodności(tak się to chyba nazywa), po styknięciu końcówek bedzie piszczał. Nastepnie przykładasz...
może masz coś niedrożne. sprawdż przewody chłodnicę może kanały.
To zapchaj mi te 6 mm czymś co krąży w układzie chłodzenia. Mając na uwadze to, że piszemy o przelewie i to, że najzwyczajniej piszesz bzdury - dziękuję za dyskusję. Wiesz jaką funkcję pełni ten przewód w Polonezie? Niedrożna chłodnica, to jedyne co w tym wątku mądrego napisano. Wiesz dlaczego? Nie wiesz więc ci powiem, to coś co zapchało 6 mm to by...
Bo tam jak się postarasz i pomęczysz to da się go założyć źle Da się założyć źle, bez specjalnych zabiegów. Pompa mieląc w drugą stronę nie ma "siły" pchać cieczy przez chłodnicę. Druga opcja, to niedrożna, zawalona kamieniem chłodnica - co też jest często w starociach spotykane.
Twoje auto czy nowo kupione? Dodawał ktos proszku do "lepienia chłodnic" ? w 1 swoim poście napisałeś, że "nie wywala wody" w kolejnych pisałeś, że "wywala prawie całą" to jak wkońcu jest? możesz mieć też zapchaną chłodnicę lub jakiś przewód dolotowy skoro upg miałes przepaloną może ktoś coś kombinował.. przy przepaleniu upg i jeżdzeniu tworzy się taka...
W międzyczasie przeczytałem na forum że jeśli wyciągnie się ten 4 przewodowy czujnik to wentylator powinien się włączyć - u mnie się nie włącza. Oraz druga rzecz - że po włączeniu silnika wentylator powinien się włączyć na pierwszym biegu od razu. czy to jest prawda? Oba twierdzenia są fałszywe. Po wypięciu czujnika wentylator załącza sie dopiero w...
Jeśli nie masz termostatu lub jest zatkany, jeśli chłodnica niedrożna to się będzie grzał. Jeśli pompa nie cieknie to nie powinna być uszkodzona ale jeśli nic nie pomorze to trzeba by do niej zaglądnąć, w silniku tez nie powinno się nic zatkać. Jak zrobisz zabieg z wyciągnięciem termostatu i na jego miejscu założeniem węża to powinieneś widzieć przez...
Tak, ale dlatego ja wymontowałem, bo silnik sie grzał i na tej głowicy szczególne, uprzedzając chłodnice juz czyściłem
Jak pisze skorpion termostat w zimie może spowodować zamarznięcie chłodnicy. Dlatego zaleca się założenie termostatu i zalanie płynem chłodzącym. Sprawdzenie czy ma się do czynienia z trefną chłodnicą (spotkałem 3 takie sztuki) jest bardzo proste, jeżeli w momencie gotowania się wody dół chłodnicy jest gorący(także dolny wąż), chłodnica słabo oddaje...
Zapchana chłodnica, zapowietrzony układ, niedrożne węże do obiegu płynu chłodzącego. W ostateczności pompa.
To wygląda na problem z obiegiem płynu. Na postoju silnik generuje niewiele energii cieplnej i nie ma pędu powietrz który by odbierał ciepło z chłodnicy więc wydaje sięże wszystko jest ok. Podczas jazdy autostradowej generowane jest sporo ciepła, a pęd powietrza odbiera całe ciepło z chłodnicy. Zimny dolny wąż oznacza brak obiegu przez chłodnicę. Albo...
No ok to czujnik do sprawdzenia tak czy siak będzie widzę. Co do chłodnicy to też biorę pod uwagę tą opcję. Kręcąc się teraz po mieście i po powrocie do domu zauważyłem że chłodnica (kanaliki) jest trochę ciepła z jednej strony. Z drugiej jest kompletnie zimna. Tak samo te dwa główne kanały co idą w pionie, to ten od strony kierowcy jest gorący, a od...
Witam! Mniej więcej od pół roku mam powracającym problem z układem chłodzenia w swoim kropku. W czasie jazdy nie ma absolutnie żadnych problemów, ale wystarczy, że samochód jest na chodzie na parkingu przez kilka minut. Nagle włącza się wentylator na krótki czas, potem zaraz wyłącza. Jeśli zostawię samochód na chodzie dalej, wentylator włącza się cyklicznie....
Może masz niedrożny układ chłodzenia mam na myśli chłodnicę,czy auto jezdziło kiedyś na wodzie?
Gaz montowany przez fachowców? W tym aucie nie każdy potrafi dobrze założyć i ustawić. Za mocno poskręcany gaz (pseudo-oszczędności) też jest przyczyną przegrzewania auta. Nie wiadomo co tam masz wstawione, te jednostki (210KM) potrzebują wydajny parownik. I swoje niestety musi spalić. Ale i tak stawiam na chłodnicę - niedrożna. Ma być zauważalna różnica...
Czyli sterownik wiatraka uszkodzony faktycznie był - bywa. Z Twojego opisu wygląda, że układ może być zapowietrzony. Skoro napisałeś, że wąż dolny koło czujnika temperatury jest 'średni', to czujnik taką 'średnią' temperaturę widzi i nie załącza wiatraka. Zacznij od porządnego odpowietrzenia układu. Pomiar temperatury cieczy na dole - tam gdzie odłączałeś...
To podjedz do kogoś kto się na tym zna. Obiaw typowy dla pęknietej głowicy, dmuchnietej uszczeli czy niedrożnej chłodnicy.
chodzi o sprawdzenie drożności czyli o sprawdzenie czy płyn przepływa przez całą powierzchnię chłodnicy. Jeżeli cała jej powierzchnia jest ciepła to ok ale jak np.góra jest ciepła a dół zimny lub letni to chłodnica jest niedrożna. kolega miał właśnie dół na wysokości 8-10 cm zimny i utrzymywała mu się temperatura dość wysoko. Po wymianie chłodnicy i...
To przyczyną tego może być ubytek czynnika chłodniczego lub częściowo niedrożny filtr. Wskazuje na to ta mała powierzchnia lodu (10 x 10 cm) i częściowo ciepły skraplacz (ta tylna chłodnica). Przy normalnej pracy wytwarza się tylko cieniutka warstewka lodu na całej powierzchni płytki chłodzącej. Topnieje po wyłączeniu sprężarki. Parujący czynnik chłodniczy...
Ok. Z tym filtrem zobaczę. Uszczelka pod głowicą była wymieniana i głowica splanowana więc nie wiem czy mógłby to być przedmuch na uszczelce.. Pod kompa nie podłączałem.. Nie mam możliwości. A może robić tak przez zawaloną chłodnicę?? Albo niedrożną część układu? Termostat otwiera, węże gorące, nawiew grzeje fest, chłodnica teżgorąca ale dopiero jak...
Zobacz ile masz płynu w chłodnicy. Jak mało dolej płynu do chłodnicy pod korek (na zimnym silniku) i uruchom silnik. Jak się zagrzeje na tyle że termostat włączy duży obieg (przez chłodnicę) to będziesz widział czy jest przepływ płynu przez otwarty korek. Jak nie będzie przepływu, to termostat się nie otwiera lub pompa nie pompuje. Jakby płyn wywalało...
Wkład (termostat) powinien być, ale jego brak powodowałby niedogrzanie, a nie przegrzewanie silnika. Zapewne obrotny handlarz usunął go, bo za szybko się płyn gotował... przyczyna tkwi w niedrożnej chłodnicy lub niesprawnej pompie wody.
a test co2 zrobiony tylko na obrotach jałowych? jak podnieść obroty powyżej 3,5 tys. obrotów na otwartym zbiorniczku (oczywiście nie na gorącym silniku) to co się dzieje? Jak chłodnica na 100% ok to może gdzieś jest niedrożny/zagnieciony wąż, przytkany kanał w bloku/głowicy? Nie były jakieś specyfiki "naprawcze" dolewane do układu chłodzenia? Zamontowany...
Proszę dalej mnie nakierowac. Zrobiłem ten podgrzewacz, dałem uszczelniacz hydrauliczny na gwinty świec żarowych i juz jest troche lepiej,woda tam nie cieknie, przejechałem 2 razy więcej kilometrów i juz myślałem że nie wywali mi wody,a jednak wywaliło. Górny wąż od chlodnicy jest teraz mniej napięty niz był wcześniej. Ale woda w zbiorniczku po odpaleniu...
Sprawdź stan płynu chłodzącego, może jest mało albo układ jest zapowietrzony. Sprawdź czy chłodnica jest równomiernie nagrzana, bo byc może jest gdzieś niedrożna.
Jeżeli jest to związane z przegrzewaniem się silnika to przyczyny mogą być trzy -niedrożne przewody odpowietrzające (silnik lub chłodnicę, cienkie wążyki biegnące z najwyższych miejsc tych podzespołów do zbiorniczka wyrównawczego. -uszkodzony termostat. -uszkodzony termozałącznik wentylatora w chłodnicy. Jeżeli na zimnym silniku przy otwartym zbiorniczku...
A nie powiedziałem że czujnik dobry, tym sposobem sprawdziłeś czy wentylator i ogólnie kabelki są dobre, żeby sprawdzić czujnik trzeba by było go wykręcić i włożyć do prawie gotującej wody powinien być słyszalny głośny klik. Temperatura zapięcia tego czujnika wynosi ok. 95°C. Z twoich informacji wnoszę że masz problemy z za wysoką temperaturą i nie...
Czyli EGR niedrożny/nie otwiera się. Więc tak.. EGR był czysty ! Lekki nagar. Chłodnica EGR bardziej zanieczyszczona... Po oczyszczeniu wszystko do kupy, montaż. Niestety znów rzuca silnikiem na wolnych, okrutny smród z wydechu.. hehe .. nie mam już do niego siły:P No to co.. odpiąłem znów przepustnice i wszystko wraca do normy - poza tym, że wypluwa...
na 100% niedrożne przewody w którym powinien znajdować sie płyn chłodniczy.
Za mala wydajność pompy wody, była wymieniana? Niedrożne przewody? Jak gotuje płyn to nie ma cyrkulacji płynu w obiegu. Nagrzewnica drożna, grzeje? Chłodnica i przewody od chłodnicy nagrzewają się?
Kolego sprawa jest prosta jak obręcz. Jak masz zimne przewody do nagrzewnicy to nie ma przez nią obiegu. Przyczyna - zapowietrzona, lub gdzieś niedrożny (zatkany) przewód w jej obwodzie. A jak wygląda chłodnica (gorąca) i przewody do niej (są miękkie czy twarde) jak silnik jest gorący?
Wiele już wymieniłeś, a nadal problem nie ustąpił. Jak dla mnie na początek wywal całkowicie termostat. Jeśli problem nadal będzie występował to niestety zostaje do wymiany to co jeszcze nie wymienione - chłodnica. Pomimo, iż nie cieknie, może mieć niedrożne kanały i w rezultacie nie oddaje tyle ciepła co powinna. Masz moze LPG? Edit: Jak silnik zaczyna...
Masz awarię termostatu i dlatego nie załączysz klimy. Prawdopodobnie nie otwiera się całkowicie i dlatego temp. rośnie pomimo pracy went. na full. Podgląd parametrów VCDS wszystko wyjaśni. Dwa jeżeli podczas pracy wentylatorów chłodnica jest zimna to oznacza to tylko dwie rzeczy - - niedrożny termostat - nie wydajna pompa wody
Witam, po pierwsze tem, rosnie bo nie ma właściwego chlodzenia, czyli za niski stan płynu, lubi odparować woda, a glikol lub podobne obniżające tem krzępnięcia nie więc sprawdż stan, uzupełnij wodą najlepiej demineralizowaną, sprawdż ew, wycieki po zagrzaniu odczekaj chwilę i oglądaj ewent ślady wycieków, możliwe że wyciek jest z pompy(75%) przypadków...
Po 20 min lewy wąż od chłodnicy gorący po stopniowym wzroście temperatury, chłodnica zimna cała, wąż po prawej od chłodnicy ciągle zimny Termostat? https://obrazki.elektroda.pl/1872901700_... Podobnie będzie przy niesprawnej pompie wodnej: czy z cienkiego przewodu tryska płyn do wnętrza zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia podczas...
Tylko wtedy gdy kanały są niedrożne (zatkane). Zmniejsza to zdolność chłodnicy do oddawania ciepła poprzez zmniejszenia powierzchni jaka oddaje ciepło. Oczywiście istotne jest aby chłodnica nie była zabrudzona (zatkana) na swoich żeberkach (na zewnatrz) co utrudnia przepływ powietrza mając również wpływ na zdolność odprowadzania ciepła. W ten sposób...
Jeżeli pompa, termostat są sprawne, to sprawdź czy chłodnica jest gorąca - cała. Jeżeli nie to może być ona zatkana (niedrożne kanały, osadzajacy sie kamień w przewodach itp) i z tąd moga wynikać twoje problemy z przegrzewającym sie silnikiem.
Możesz zrobić jeszcze jedną rzecz. Skoro układ jest szczelny poskładaj wszystko do kupy i sprawdź jak zachowuje się pod ciśnieniem na samym powietrzu. Stary korek przerób na szczelny z wyjściem na szybkozłącze takie jak do układów pneumatycznych kompresora. Podać mu 1-1,5 bar, podpiąć manometr i sprawdzić czy i jak szybko spada. Jeśli ciśnienie będzie...
Witam, na początku wrzęśnia kupiłem Volkswagena golfa 3 1.9 Tdi 90km silnik chodzi bez zarzutu lecz od początku borykałem się z problemem przegrzewania się samochodu. Mianowicie przy przyspieszeniu(prędkości powyżej 100km/h) temperatura wzrasta do 100 stopni, spada gdy ujmiemy gazu i włączymy ogrzewanie dzieje się to również podczas jazdy pod górę bądź...
Nic mnie nie podkusiło. Jak napisałem na wstępie, jest to rozważanie czysto teoretyczne. Wiem jednak, że ludzie przez lali wodę i samochodom to nie szkodziło. Jedyne co to zapychało chłodnicę- efekt wody nieprzegotowanej. Zapychało do tego stopnia, że część jej sekcji była zupełnie niedrożna. A pytanie stąd, że jak zacząłem szukać w internecie to wyskoczyły...
Jak dołożyłęś łopatke to momentalnie rozleci się pompa wody od wibracji. Orginalna chłodnica w lecie przy 30'C i pełnej kur..... jest w stanie schłodzić ten silnik bez problemu. Jak nie chłodzi to być może niedrożna lub zakamieniona, czyli do wymiany , zanim skończysz silnik. I nie lej wody bo nową tak samo skończysz.
Problem rozwiązałem poprzez podanie sprężonego powietrza na rurkę powrotną. Spowodowało to wepchnięcie cieczy pod ciśnieniem do bloku silnika. Nagrzewnica kabiny oraz chłodnica odpowietrzyły się już normalnie. Nie mam pojęcia czym spowodowany był problem, nie znalazłem żadnego niedrożnego węża. Przedmuchiwałem węże i powietrze normalnie leciało. Po...
Przegrzewanie to dla mnie gotowanie się wody w chłodzeniu. Raczej nie powinno tak być. Termostat też był wymieniany. Znalazłem w starym jakiś śmieć, który go blokował. Zatem wymieniłem na wszelki wypadek ten termostat. Wskazówka dość szybko wykracza poza połowę skali, potem bez problemu uniesie się w okolice czerwonej kreski na skali. W trakcie postoju...
Jest to możliwe, a szczególnie w układzie chłodzenia bmw. Górny wąż jest twardy i gorący a dolny jest miękki i zimny. Przyczyną tego najczęściej jest uszkodzony termostat - nie otwiera dużego obiegu. Tak jak napisałem nie znam układu chłodzenia BMW. Zakładając, że jest tak jak piszesz, że termostat nie otwiera dużego obiegu i jest zamontowany na powrocie...
Witam. mam problem z chłodzeniem w fiacie Punto 1,2 95r. Auto po włączeniu chodzi normalnie, jednak wiatrak się nie włącza i temperatura sobie rośnie do maximum. Sprawdzając ręcznie temperaturę zauważyłem że rurki i chłodnica robi sie ciepła dopiero wtedy gdy wskaźnik pokazuje max. Wentylator i kable do niego sprawdzone. Wentylator włacza sie dopiero...
Jeśli przy jeżdzie z pełnym z pełnym obciążeniem temperatura wzrośnie Ci również -to nie czekaj tylko jedż do płukania /część rurek chłodnicy w dolnej części może byc niedrożna i właśnie zamyka obieg termosyfonowy po wyłączeniu/.Przy pełnej drożności jest on wystarczający do takiego schładzania byś nie widział jeszcze nic na wskaźniku. Auto ma swoje...
Trzeba odkręcić tył lodówki (czarna chłodnica), namierzyc rurkę (rynienkę ) ściekową na wodę do pojemnika, najlepiej wyjąć ją całą i umyć w gorącej wodzie. Sprawdzić przez nalanie wody do rynienki w chłodziarce. Zamrażarka może mieć uszkodzone uszczelki (stad dużo lodu) lub jest często otwierana. Rozmrozić, umyć, sprawdzic stan uszczelek i ich doleganie...
Właśnie o to chodzi, że na postoju to on sie nie chce zagrzać więcej niż 90 stopni, nie wiem ile bym mu gazował. Dzieje się to dopiero przy obciążeniu np. jadąc pod gorę. Z tego co mówił mi mechanik do chłodzenia chłodnicy jest wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym, czyli napędzany paskiem od silnika, a drugi wentylator elektryczny jest od klimy i nie...
Usuń te pierdoły, jak nagrzewnica nie będzie grzała, to zaciśnij wąż gumowy z małego obiegu silnika, oraz ten gruby (przed pompą wody) pomiędzy silnikiem i chłodnicą(wykluczasz termostat, jak uszkodzony). Po zaciśnięciu tych przewodów nie ma bata, płyn musi pójść z silnika tylko przez nagrzewnicę. Jak nie będzie grzała to jest zamulona lub przewody...
witam problem jak w temacie byłby może typowy gdyby nie mylące objawy. mianowice: na otwartym zbiorniczku po dopowietrzeniu wszystko jest ok. temp. stoi na połowie skali włącza się wiatrak, jednak po zamknięciu korka i kilku kilometrowej jeżdzie w trakcie chwilowego postoju (światła korek itp) po ok 5min temp zaczyna iść w górę a wiatrak załącza się...
Chłodnica dziś sie odkamienia , pojezdziłem zeby rozgrzać silnik , oczywiście to samo silnik nabiera temperatury, wskaznik wskazuje 50% ciepła ,program diagnostyczny 99stopni, czyli jeżeli na wskazniku podnosi sie ponad połowe to tak jak pisałem post wyżej silnik się zaczyna przegrzewac pewnie ponad 100stopni i wchodzi jakby w tryb awaryjny , nie raaguje...
Parę pytań: 1. Czy chłodnica jest drożna, nie dla cieczy chłodzącej, ale dla powietrza chłodzącego. 2. Czy przewody po wystygnięciu silnika miękną do takiego samego stopnia jak po odpowietrzeniu układu: - jeżeli tak, a poziom cieczy w zbiorniku wyrównaczym wrócił do poprzedniego poziomu i nie było wyrzucenia płynu z układu, to wg mnie układ jest tylko...
Jeżeli nie ma obiegu wygląda na uwalona pompę Niedrożne kanały Uwalony czujnik na chłodnicy niesprawny termostat Termostat był wymieniony na nowy? Ja miałem 3 nowe każdy z pudełka uwalony dopiero 4ty się okazał sprawny pomimo sprawdzania w garnku wydawał się być w porzadku
Witam, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu jak w temacie. Problem jest taki, że ciśnienie oscyluje w granicach: jałowe po mocnym rozgrzaniu 1,1-1,2 bar 1500 obr 3,3 bar i skacze raz 3,1 raz 3,5 bar. 2000 obr 4,3 bar 1000 obr 1,8 bar Jednak wystarczy 20 min. postoju i następuje znaczna poprawa tzn przy 1200 robi sie 3,5 bar. Komunikat o niskim ciśnieniu...
Witam, zauważyłem spadek wydajności ogrzewania. Przy temperaturach -10°C powietrze przechodzące przez centralę ogrzewa się do +10°C co zdecydowanie nie pozwala dogrzać hali. W centrali nawiewnej są trzy chłodnice patrząc od czerpni chłodnica odzysku z centrali wywiewnej, chłodnica grzania, chłodnica wody lodowej. Temperatura na zasilaniu 85°C na powrocie...
Czyli czujnik w chłodnicy zimny i nie załącza wentylatorów. chłodnica w tym czasie jest zbyt chłodna żeby załączyć wentylatory Normalne, może podróbke pompy założyliście i na wolnych nie pompuje włąściwie. Gdyby nie pompowała wogóle /niedrożne kanały już dawno byś auto zajechał z przegrzania. Dodano po 5 A z której strony pasek idzie po kole pasowym...
Od 2 dni grzeje, nie wiem już co mam myśleć na ten temat...? Może układ się wreszcie odpowietrzył. kolega miał problem z odpowietrzeniem "paska" po zmianie płynu. Powodem był - niedrożny wężyk między górą chłodnicy a zbiornikiem wyrównawczym (takie "odbicie" z grubego węża). Po udrożniemiu wszystko OK. Pozdrawiam.
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Ubytek płynu następuje z winy niedrożnego tzw "odpowietrznika" pompy wody. Odświeżę nieco temat. Mam takie same objawy tzn ubywa płynu chłodzącego. Mam Multivan T5 2,5 TDI 96KW AXD. I mam takie pytania. W miejscu gdzie jest odpowietrzenie pompy jest wkręcona zaślepka, czy tak powinno być? Wygląda na oryginalną. Czy ten silnik ma chłodnice spalin ERG?...
Najprędzej masz układ niedrożny
Odpowiadając na Twoje pytanie to dufuzorami nazywamy wszystkie kratki nadmuchu z plastikowymi rurami którymi jest wtłaczane ( ciepłe lub zimne ) powietrze do środka samochodu , a piec to cała plastikowa pucha pod deską z nagrzewnicą i chłodniczką do klimy oraz wszystkimi klapkami i mechanizmem otwierania tych klapek , bądź z silniczkami krokowymi w...
W zbiorniczku wyrównawczym płyn ma się ciągle przelewać w czasie pracy silnika, tym cienkim wężykiem co jest z boku, działa to również jako odpowietrzenie układu. Jeśli płyn się nie przelewa, to stoi pompa płynu, lub masz niedrożny włąśnie ten cienki wężyk przelewowy. Są zbiorniki wyrównawcze gdzie nic się nie przelewa, tylko dostarczają płynu lub...
W takim razie niedrożny obieg cieczy w bloku silnika.
Elastyczny przewód ( bliższy od otwarcia komory silnika biegnący z pompy średnica koło 40 mm gumowy ) do chłodnicy wyraźnie ciepły drugi z pompy zimny . Niedrożna nagrzewnica . Czy jest sposób na tej podstawie wykonać naprawę . ile to może kosztować . Czy trzeba kupować nowe części ? Czy muszę korzystać z serwisu niemieckich aut [Telefonowałem do Volkswagen...
Powodem może być niedrożna nagrzewnica. Ja pamiętam w poldku odpiąłem dwa węże wchodzące do nagrzewnicy (ogrzewanie otwarte na full) zalałem cilit kamień i rdza (tego chyba nikt nie zaleca) odczekałem ok godzinki wypłukałem poprzez podłączenie wody po ciśnieniem, poskręcałem i wszystko hulało potem jak należy. Najprościej sprawdzić poprzez rozpięcie...
witam, około 2 lata temu była sytuacja, że pasek klinowy się urwał i jechano ok. 7km a temp. chwilowo była na pewno 110°C (podczas jazdy spadła do 90)-temperatura szybko rosłą ponieważ pompa wodna wtedy nie pracowała. od jakiegoś czasu zaczął się włączać wentylator w aucie ponieważ temperatura dochodzi do 100°C-zwłaszcza w korku czy na postoju i nawet...
zacznij od tego: - odpowietrzyć układ chłodzący - sprawdzić termostat (jak nie puszcza to lewa górna rura zimna) - visco - pompa wody - niedrożny układ chłodzący - uszczelka pod głowicą Niektórzy chcą zaczynać od tyłu, zacznij od przodu.
miałem spawaną głowice ( regeneracja ),planowanie i nadal mam za duże ciśnienie w zbiorniczku od chłodnicy .czy to może być chłodniczką bo tak podejrzewam ,a jeżeli nie tym to może ktoś miał podobną sytuacje Może też być niesprawny zawór w korku zbiornika wyrównawczego. Spróbuj wymienić bądź podmienić korek zbiornika wyrównawczego i zaobserwować, czy...
Mam taki sam silnik 1.8 ABS 1-punktowy wtrysk i gaz. Dedykowane świeczki NGK, wyrzuciłem do śmietnika, znajomy polecił mi ZWYKŁE trójbiegunowe ISKRY PRS (spalanie spadło o 25%). AD 2 i 3) Wysokie spalanie moze zależeć od stanu chłodnicy. Jesli jest niedrożna lub "przypycha się " , wskaźnik temp. wskazuje za niska temperaturę (faktem jest, ze w tych...
Chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jedną przyczynę tego oblodzenia. Jeśli czujnik temperatury i grzałka są sprawne to przyczyną może być ubytek czynnika chłodniczego lub niedrożny filtr odwadniacz i w efekcie obniżone zasilanie parownika. Wyjaśnię, skąd takie przypuszczenia. Jeśli do parownika (chłodnicy) nie dochodzi odpowiednia ilość ciekłego czynnika...
Zatkany kanał olejowy?Niedrożna odma?Najprościej wymienić popychacze.Klient zapłaci.A potem pretensje do sprzedawcy,że sprzedał.Mechanior zadowolny,zarobiony.A stuka nadal...
Wymieniony na samym początku , jeszcze myśle o nagrzewnicy , że może niedrożna ?
Najprawdopodobniej jest ubytek czynnika chlodniczego lub niedrożny układ chłodniczy (przyblokowany filtr. Jeśli to pierwsze to wcześniej czy póńiej przestanie działać także zamrażalnik Pozdrawiam
Niedrożna nagrzewnica , ściąg węże ,przedmuchaj sprężarka nagrzewnicę zobaczysz czy jest obieg.
Trzeba wymontować ją z tunelu między kierowca a pasażerem, bardzo często jest tak, że przez brak regularnej wymiany płynu chłodniczego nagrzewnica zachodzi kamieniem i staje się niedrożna częściowo aż w końcu całkowicie. Wymontuj i sprawdź jej drożności i albo wymiana na nową albo potraktować ją odkamieniaczem (proponuje wymienic).
Przy wyższych nastawach sprężarka się nie wyłącza, na tylnej ściance tworzy się lód Bo nie osiąga odpowiedniej temperatury, a to wskazuje na problem z obiegiem chłodniczym (niedrożny lub nieszczelny).
Wezwać serwisanta tudzież montera... wziął pieniądze - łaski nie robi, ma działać. Kody błędów często są tożsame w różnych urządzeniach i to co na szybko znalazłem może wskazywać na któryś z nich: Trwa funkcja ochrony przed zamarzaniem /ochrony przed przegrzaniem • Sprawdzić i wyczyścić filtry jednostek wewnętrznych • Zwarcie układu prowadzenia...
Sprawdź dłonią ciepłotę nagrzewnicy i jej króćców ( na wejściu i wyjściu), jeśli będą zaledwie letnie, to szukaj usterki np. termostatu lub awarii pompki wodnej (urwany wirnik), zbyt małej ilości płynu chłodniczego lub zapowietrzenia układu. Sprawdź w jakim stanie masz filtr kabinowy, może jest "zabity" i wówczas nie będziesz miał efektu grzania, nawet...
niedrożna głowica glowica niedrożna niedrożna głowica epson
czujnik zaniku impulsów service brother stanowisko lutowania
router bluetooth router bluetooth
Unitra MDS 432 - Główny silnik nie działa, przewijanie działa Bezpiecznik świateł stopu w MAN TGL - lokalizacja