Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
Witam. Wtryskiwacze, świece żarowe, pomiar kompresji. Znajdziesz niedziałający cylinder "luzując"(odkręcając) na odpalonym silniku przewody wysokiego ciśnienia idące do wtryskiwaczy jeden po drugim. Pozdrawiam
Wg. Dokumentacji DTC P02CE 00 Działanie wtryskiwacza cylindra 2 DTC P02CE 01 Działanie wtryskiwacza cylindra 2 DTC P02CE 02 Działanie wtryskiwacza cylindra 2 DTC P02CE 03 Działanie wtryskiwacza cylindra 2 Warunki generowania DTC •Silnik pracuje. •ECM prowadzi monitorowanie zakłóceń raz na każdy obrót wałka rozrządu. Warunki ustawień DTC...
Witam, odgrzeję kotleta bo ktoś może jeszcze mieć takie problemy. Rozbierałem młotowiertarkę Ferm FDHD 1100K (powód: niedziałający udar). Układ udaru jest bardzo zbliżony do tego z postów powyżej (również "chińszczyzna") - okazało się, że część zaznaczona przez to_mash85 jako ruchoma częśc wrzeciona faktycznie ma możliwość poruszania się. Pod łożyskiem...
A gdyby Ciebie ktoś zapytał. Auto nie pali na jeden cylinder ? Ile może kosztować naprawa ? To pytanie do kogoś kto będzie naprawiał i powie Ci uczciwie dopiero jak znajdzie przyczynę. SławeK
Słuchaj miałem tak po szlifie w cz 175. Leciała ładnie, nagle słabła i koło stawało w miejscu.. Po zatrzymaniu z kopa paliła i tak w kółko. Wyjąłem tłok w miejscach zatarć przeszlifowałem ręcznie papierem ściernym, kolejne jazdy, rozbiórka, poprawka i po tym upalałem na maxa i już nic nie słabła :) Zwyczajnie w pewnym miejscu odlew puchł i wyobraz sobie...
Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
Wyreguluj zawory, sprawdź kompresje
wszystkie drogi prowadzą do ... komputera :| tranzystor mocy kompa serujący cewką może idzie w maliny jak się nagrzeje ? sprawdź przewody od kompa do cewki 1 cylindra . Możesz też zresetować kopm np. przez odłączenie akumulatora .
sprawdzałem po kolei i na każdym jest różnica,wtedy to całkiem chodzi na 3 a teraz tylko pływają te obroty. wygląda na to jakby miał coś ze sterowaniem wolnymi obrotami lub już pompa nie daje rady
Jeśli dla twojego mechanika niepalenie na jeden z czterech garków to nic to zmień mechanika. Jaka kompresja na niedziałającym cylindrze? No i skąd wiesz że jeden nie pali?
Paliwo dostaje do tych cylindrów , jaki ciśnienia na cylindrach?
odkręć tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder. Spróbuj na innej świecy, to że iskra jest, na wykręconej świecy, wcale nie oznacza że musi być po jej wkręceniu do cylindra.
Wg mnie problem jest w zaworkach , ściąg głowicę z tego niedziałającego cylindra i sprawdź działanie zaworków.
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
Sprawdź kompresje na niedziałających cylindrach i porównaj z kompresja na działających.
Cześć. Prawdopodobnie, jeśli trzęsie to nie pracuje któryś cylinder zlokalizuj który zdejmując przewody w trakcie pracy silnika. zdjęcie przewodu z niedziałającego cylindra nie pogorszy już słabej pracy zaś na sprawnych powinno jeszcze bardziej rzucać motorem a nawet może gasnąć. Jeśli uda się namierzyć nie działający cylinder, podmień z innego cylindra...
czy możliwe, że stan minimum płynu powodował mylne działanie czujnika temperatury i miganie Engine? Nie. Z wypadającymi zapłonami powinien być chyba słabszy, o brak mocy z któregoś cylindra, i jakieś szarpanie powinno być Wypadanie zapłonów, nie oznacza, że cylinder nie działa; on może działać ale nie za każdym razem. Nawet szarpanie nie musi być wyczuwalne,...
Sprzedawca twierdzi że cylindry mza nie są wogóle oznaczone i prawie wszystkie mają takie ubytki i że to nie wpływa na działanie cylindra. Czyli czeski film.
Teoretycznie taka nieszczelność raczej nie powinna mieć aż tak dużego wpływu na pracę silnika, ale może pod wpływem temperatury lub sił działających na karter, po przykręceniu cylindra, powiększa się. Tak jak pisałem, szukałbym przyczyny jednak gdzie indziej
Ja wciskam na prasie, ale to tylko w przypadku jak mam wyjęty silnik. W Twoim przypadku powinieneś użyć przyrządu na wzór ściągacza do wyjmowania tulei, tylko działającego w drugą stronę.
Posiada on zwykły moduł 6 pin taki jak do silników 1 cylindrowych, ale działa na 2 cylindry Zapewne tak jak w bezrozdzielaczowym "malaczu" - cewka z uzwojeniem WN którego oba końce są wyprowadzone - każdy na inną świecę. Pokaż zdjęcie cewki zapłonowej.
Jak nie masz immo to wkładaj i zobaczysz co nie tak. Generalnie jeśli kupiłeś zegary z auto o tym samym silniku (rodzaj paliwa i ilość cylindrów ) to powinno działać czasem spalanie się nie zgadza ale niektóre licznika mają dostępna korektę podobnie z prędkością.
jak wymienisz pierścienie i przehonujesz cylinder honowniczką na wiertarkę to jeszcze będzie działać, ale 100ccm to strasznie słabiutka - ze 3-4 konie to tylko do równego trawnika, w haszczory nie wjedziesz bo zgaśnie od razu
Jakość gładzi tego bloku co zakupiłeś pozostawia wiele do życzenia. Być może to jakaś podróbka. Powierzchnia nie powinna mieć taki wad. Oczywiście założysz i będzie działać. Jednak jak możesz, to reklamuj. Pozdrawiam!
Dobry dzień Powietrze wchodzi przez rozdzielacz do silownika pneumatyczny wyłącznik krańcowy B1 włączony - (tłok cylindra B1) wyłącznik krańcowy B2 wyłączony jeśli naciśniesz przycisk pneumatyczny S1 powietrze przełączy rozdzielacz i przesune tłok cylindra (do B2)- zadziała wyłącznik krańcowy B2 - przełączy rozdzielacz i tłok cylindra wróci (do B1)...
na benzynie pracują wszystkie cylindry jeżeli chodzi o iskrę na tym niedziałającym cylindrze to iskra jest
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
Wnioskuję po tym że wszystkie mają iskre, sprawdzałem na wyjętych. Zamieniałem miejscami i tylko w miejscu niedziałającego cylindra świecą jest mokra za każdym razem. Jutro z samego rana ściągnę kolektor o 11 mam po uszczelki pojechać, jak to nic nie da to glowice ściągam i tam może być problem. Bo naprawdę nie mam pojęcia o co chodzi
6-7,5 bar ale w tych silnikach jest odprężnik automatyczny i trzeba albo szybko kręcić (by się deaktywował automatycznie) albo deaktywować go ręcznie np przez zwiększenie luzu zaworowego na zaworze dolotowym. Bez tego pomiar może być zaniżony przez działanie odprężnika. Ja ogólnie teraz wolę robić pomiar szczelności cylindra. Polega to na ustawieniu...
Skoro na "działających" cylindrach dioda led miga na wtryskiwaczu, a na drugim nie miga, tzn że nie ma impulsu, czy jestem w błędzie?
Konwerter prawdopodobnie. I nie musi być uślizgu czy szarpania. Dodano po 4 Przenosi wibracje. W jakimś samochodzie wywoływał to na przyklad źle działający system odłączania cylindrów. Też kiedyś myślałem że to bajki.
Określ które dokładnie cylindry nie dostają zapłonu? Czy jak sprawdzsz iskrę na tych nie działających cylindrach to jest czy nie ma? A może po prostu masz kable zamienione ;)
Wtyczkę od cewki patrzyłem wydaje się być ok. Sprawdziłeś to tylko wizualnie czy robiłeś jakieś pomiary ? jeżeli sterowanie jest ok, to trzeba by podmienić cewkę z tego nie działającego cylindra.
Z zamienników Jubana/Hitachi chodzą ładnie. Na łożyskach. Ale poprawnie zrobiony R11 z dobrym akumulatorem i przewodami, klemami oczywiście działa. Jak działał 40lat temu w zimy to i teraz musi.
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
Najbardziej trafiona ostatnia porada, nie koniecznie przewód od serwa ale na 90% lewe powietrze. Ja tam bym wymienił nie działający cylinder. :D
Jeżeli zalany to nic nie pomoże, jedynie wysuszenie świec i pozostawienie otwartych cylindrów do odparowania benzyny.
Jak działało, to podłączaj jak było. Kolejność , tak jak piszesz, 1,3,4,2 licząc od rozrządu. Jak tłok pierwszego cylindra będzie w GMP to palec powinien mniej więcej pokrywać się ze stykiem do przewodu zapłonowego do pierwszego cylindra w kopułce. Uważaj, bo są dwa takie ustawienia, bo tłok 4 cylindra też będzie w górze, tylko na pierwszym będzie koniec...
Witam. Brak pracy jednego cylindra. Znalazłem cylinder metodą wyciągania wtyczki. Świecy nie mogłem wykręcić, ale włożyłem inną w kapturek - nie było iskry po przyłożeniu do masy. Zamieniłem przewody - było tak samo. Wyjąłem cewkę, jest zespolona. Pomierzyłem miernikiem i od strony wtyczki opór nieskończony. Czyli ta cewka jest uszkodzona, ale ona składa...
Trudno jednoznacznie to potwierdzić :?: ,ale sugeruje póki co jeszcze sprawdzić cisnienie na cylindrach :idea: ,wygląda jednak na zle działający termostat :idea: :idea: ,a jaki jest poziom płynu rano na zimnym i czy ogrzewanie działa w aucie :?: :idea:
Może to kogoś zainteresuje. Dotyczy wprawdzie konkretnego silnika, ale przeczytać warto. "Największe zużycie cylindra występuje zazwyczaj w płaszczyźnie prostopadłej do osi wału korbowego na wysokości pierścieni tłokowych przy ustawieniu tłoka w ZZ, a także nad otworem wydechowym. W górnej części cylindra występują bowiem największe naciski pierścieni...
Dokładnie cylinder zrobiony papierem ściernym, tłok ma zatarcia, brak luzu na zamku. To działać nie będzie. Tak ma wyglądać cylinder. https://obrazki.elektroda.pl/9206632200_... Luz tłoka w cylindrze w 2T jest do 0,1. A standartowo o połowę mniejszy. Tak więc to działać nie będzie. Zamawiaj części. Albo lepiej zezlomuj. Bo rower z silnikiem...
Uszkodzone oporniki pierwszego biegu ,zielone cylindry przy lewej podłużnicy obok skrzyni biegów.
Próbowałem pozamieniać kable wysokiego napięcia z działających cylindrów na ten niedziałajacy... i nic. Nie ma poprostu iskry! Pozdrawiam i proszę o dalsze wskazówki!
Witam kolegę. Wykręć wtrysk z niedziałającego cylindra i podłącz go do przewodu wysokiego ciśnienia, zakręć silnikiem i przyglądaj się czy prawidłowo rozpyla paliwo, o ile wogóle coś daje, przy okazji sprawdź ciśnienie na tym garze.
Samochód ma (lub miał) instalację gazową ?, jeśli tak, to sprawdź czy impulsy do sterowania lpg nie są brane właśnie z nie działającej cewki
Ciśnienie na cylindrach równe, zawory były wyregulowane. Jedyne co jeszcze mogę sprawdzić to wydajność wtryskowa. A możliwe jest, że by to tak blokował że by przestawał działać na 1 cylinder?
Bez czujnika wału nie odpalisz - brak informacji o pozycji wału - brak iskry. Z tego co pisałeś po kilku zliczeniach wypadających zapłonów ECU odłącza błędnie działające cylindry ze względów bezpieczeństwa i zaczyna telepać silnikiem - normalne. To że silnik na oko wydaje się pracować równo na biegu jałowym, wcale nie oznacza, że jest dobrze - pod obciążeniem...
Co do obrotomierza to nie wiem, ale w samochodowych zazwyczaj możnabyło ustawić ilość cylindrów. Mógłbyś wziąć taki z malucha i powinno działać. Niby dwa cylindry, ale czterosuw i dwa razy mniej iskier. Czyli w sumie wychodzi na to samo. A przetwornica np. na LM2577, opis na Elenocie. Potrzebujesz do tego diodę schotkiego, cewkę i parę kondensatorów.
niedziałający spryskiwacz niedziałający parktronic niedziałający prędkościomierz
suzuki grand vitara napęd piezoelektryczny czujnik ciśnienia ekspres krups konserwacja
electrolux ergospace silnik electrolux ergospace silnik
Komunikat "Wyskakuje połącz" - diagnostyka i rozwiązania Silnik Mercedes OM352A kombajn – przygasanie na wysokich obrotach, filtr paliwa, pompka, turbo