Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
Witam. Wtryskiwacze, świece żarowe, pomiar kompresji. Znajdziesz niedziałający cylinder "luzując"(odkręcając) na odpalonym silniku przewody wysokiego ciśnienia idące do wtryskiwaczy jeden po drugim. Pozdrawiam
Wg. Dokumentacji DTC P02CE 00 Działanie wtryskiwacza cylindra 2 DTC P02CE 01 Działanie wtryskiwacza cylindra 2 DTC P02CE 02 Działanie wtryskiwacza cylindra 2 DTC P02CE 03 Działanie wtryskiwacza cylindra 2 Warunki generowania DTC •Silnik pracuje. •ECM prowadzi monitorowanie zakłóceń raz na każdy obrót wałka rozrządu. Warunki ustawień DTC...
Słuchaj miałem tak po szlifie w cz 175. Leciała ładnie, nagle słabła i koło stawało w miejscu.. Po zatrzymaniu z kopa paliła i tak w kółko. Wyjąłem tłok w miejscach zatarć przeszlifowałem ręcznie papierem ściernym, kolejne jazdy, rozbiórka, poprawka i po tym upalałem na maxa i już nic nie słabła :) Zwyczajnie w pewnym miejscu odlew puchł i wyobraz sobie...
sprawdzałem po kolei i na każdym jest różnica,wtedy to całkiem chodzi na 3 a teraz tylko pływają te obroty. wygląda na to jakby miał coś ze sterowaniem wolnymi obrotami lub już pompa nie daje rady
Wyreguluj zawory, sprawdź kompresje
wszystkie drogi prowadzą do ... komputera :| tranzystor mocy kompa serujący cewką może idzie w maliny jak się nagrzeje ? sprawdź przewody od kompa do cewki 1 cylindra . Możesz też zresetować kopm np. przez odłączenie akumulatora .
Jeśli dla twojego mechanika niepalenie na jeden z czterech garków to nic to zmień mechanika. Jaka kompresja na niedziałającym cylindrze? No i skąd wiesz że jeden nie pali?
Paliwo dostaje do tych cylindrów , jaki ciśnienia na cylindrach?
Wg mnie problem jest w zaworkach , ściąg głowicę z tego niedziałającego cylindra i sprawdź działanie zaworków.
Sprawdź kompresje na niedziałających cylindrach i porównaj z kompresja na działających.
Cześć. Prawdopodobnie, jeśli trzęsie to nie pracuje któryś cylinder zlokalizuj który zdejmując przewody w trakcie pracy silnika. zdjęcie przewodu z niedziałającego cylindra nie pogorszy już słabej pracy zaś na sprawnych powinno jeszcze bardziej rzucać motorem a nawet może gasnąć. Jeśli uda się namierzyć nie działający cylinder, podmień z innego cylindra...
Sprzedawca twierdzi że cylindry mza nie są wogóle oznaczone i prawie wszystkie mają takie ubytki i że to nie wpływa na działanie cylindra. Czyli czeski film.
Skoro na "działających" cylindrach dioda led miga na wtryskiwaczu, a na drugim nie miga, tzn że nie ma impulsu, czy jestem w błędzie?
na benzynie pracują wszystkie cylindry jeżeli chodzi o iskrę na tym niedziałającym cylindrze to iskra jest
Wnioskuję po tym że wszystkie mają iskre, sprawdzałem na wyjętych. Zamieniałem miejscami i tylko w miejscu niedziałającego cylindra świecą jest mokra za każdym razem. Jutro z samego rana ściągnę kolektor o 11 mam po uszczelki pojechać, jak to nic nie da to glowice ściągam i tam może być problem. Bo naprawdę nie mam pojęcia o co chodzi
Najbardziej trafiona ostatnia porada, nie koniecznie przewód od serwa ale na 90% lewe powietrze. Ja tam bym wymienił nie działający cylinder. :D
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
Wtyczkę od cewki patrzyłem wydaje się być ok. Sprawdziłeś to tylko wizualnie czy robiłeś jakieś pomiary ? jeżeli sterowanie jest ok, to trzeba by podmienić cewkę z tego nie działającego cylindra.
Określ które dokładnie cylindry nie dostają zapłonu? Czy jak sprawdzsz iskrę na tych nie działających cylindrach to jest czy nie ma? A może po prostu masz kable zamienione ;)
Odpinałem kość z pierwszego wtrysku i nie było różnicy w pracy silnika nadal na 3 "gary" pracował, vag także wskazuje na niedziałający wtrysk nadal uważasz, że może działać?
Posiada on zwykły moduł 6 pin taki jak do silników 1 cylindrowych, ale działa na 2 cylindry Zapewne tak jak w bezrozdzielaczowym "malaczu" - cewka z uzwojeniem WN którego oba końce są wyprowadzone - każdy na inną świecę. Pokaż zdjęcie cewki zapłonowej.
Próbowałem pozamieniać kable wysokiego napięcia z działających cylindrów na ten niedziałajacy... i nic. Nie ma poprostu iskry! Pozdrawiam i proszę o dalsze wskazówki!
Bez czujnika wału nie odpalisz - brak informacji o pozycji wału - brak iskry. Z tego co pisałeś po kilku zliczeniach wypadających zapłonów ECU odłącza błędnie działające cylindry ze względów bezpieczeństwa i zaczyna telepać silnikiem - normalne. To że silnik na oko wydaje się pracować równo na biegu jałowym, wcale nie oznacza, że jest dobrze - pod obciążeniem...
Witam kolegę. Wykręć wtrysk z niedziałającego cylindra i podłącz go do przewodu wysokiego ciśnienia, zakręć silnikiem i przyglądaj się czy prawidłowo rozpyla paliwo, o ile wogóle coś daje, przy okazji sprawdź ciśnienie na tym garze.
A gdyby Ciebie ktoś zapytał. Auto nie pali na jeden cylinder ? Ile może kosztować naprawa ? To pytanie do kogoś kto będzie naprawiał i powie Ci uczciwie dopiero jak znajdzie przyczynę. SławeK
ciśnienie na obu cylindrach to 22. Więc co mu dolega?Zauważyłem też że zawór wydechowy tego niedziałającego cylindra chodzi z lekkim oporem. Jutro mam zamiar wieźć tą nieszczęsną głowicę do regeneracji. Wie ktoś może gdzie to tanio robią w Białymstoku?
Może mi ktoś powiedzieć czym jest ta rzecz przymocowana do zbiorniczka płyny chlodzacego, to po jego prawej stronie. Zauważyłem też że 3 wtryskiwaczy są zabrudzone w miejscu kontaktu z silnikiem (cos na kształt kurzu) natomiast wtryskiwacz od niedziałającego cylindra w tym miejscu jest czysty. Załączam zdjęcie
Konwerter prawdopodobnie. I nie musi być uślizgu czy szarpania. Dodano po 4 Przenosi wibracje. W jakimś samochodzie wywoływał to na przyklad źle działający system odłączania cylindrów. Też kiedyś myślałem że to bajki.
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI w audi a3 8p. Podczas normalnej jazdy nagle silnikiem zaczęło trząść aż zgasł. Po odpaleniu silnikiem trzęsie a przy próbie ruszenia coraz mocniej. Po podpięciu komputera zatwierdzono nie działanie 4 cylindra. Mechanik twierdzi że mógł pęknąć pompowtrysk i nawet wbić się w tłok. Czy to możliwe? Czy zacięty całkowicie...
musisz dać taki sam kondensator jak do przeróbki na dwa cylindry obrotomierz będzie działał dwa cylindry w czterosuwie to to samo co jeden w dwusuwie
Teoretycznie taka nieszczelność raczej nie powinna mieć aż tak dużego wpływu na pracę silnika, ale może pod wpływem temperatury lub sił działających na karter, po przykręceniu cylindra, powiększa się. Tak jak pisałem, szukałbym przyczyny jednak gdzie indziej
Kupiłem inne ECU (16163719) i podmieniłem. Efekt jest tego taki że nie działają dwa cylindry 2 i 3 (świece są mokre). Na benzynie i na gazie działa tak samo. Samochód chodzi jak "maluch". Podmieniłem z powrotem i działają wszystkie cztery cylindry jak trzeba tylko nie na benzynie. Zamieniałem te ECU kilku krotnie z takim samym rezultatem. Zmieniłem...
Co do obrotomierza to nie wiem, ale w samochodowych zazwyczaj możnabyło ustawić ilość cylindrów. Mógłbyś wziąć taki z malucha i powinno działać. Niby dwa cylindry, ale czterosuw i dwa razy mniej iskier. Czyli w sumie wychodzi na to samo. A przetwornica np. na LM2577, opis na Elenocie. Potrzebujesz do tego diodę schotkiego, cewkę i parę kondensatorów.
Jak wymieniłeś cewkę to dobrze jest wyczyścić świece z nie działającego wcześniej cylindra gdyż zarzucona świeca może źle działać- przebicia itp.
witam. Czemu moze nie dzialac jeden cylinder w Jawie350? - zaczyna dzialac dopiero przy wysokich obrotach, a przy niskich (np przy ruszaniu) znowu przestaje.. iskra i wyprzedzenie zaplonu jest ustawione tak samo jak w drugim cylindrze, rowniez sprezanie jest. Pomocy!
Zaworki próbowałem zamienić, ale się nie da. Prawy do lewego nie chce wejść, a lewy do prawego wchodzi czyli prawdopodobnie na tych gniazdach są jakieś delikatne różnice. Zaworki wyglądają dobrze, nie są wybite, nie mają znaków przepracowania, sprężyny też wyglądają OK i są identyczne. Chociaż jak go złożyłem i odpaliłem to zobaczyłem coś ważnego, co...
Ciśnienie na cylindrach równe, zawory były wyregulowane. Jedyne co jeszcze mogę sprawdzić to wydajność wtryskowa. A możliwe jest, że by to tak blokował że by przestawał działać na 1 cylinder?
Ja bym szedł w kierunku niedziałającego jednego cylindra, sprawdź kable przy cewkach, świece i kondensatory.
Witam. Brak pracy jednego cylindra. Znalazłem cylinder metodą wyciągania wtyczki. Świecy nie mogłem wykręcić, ale włożyłem inną w kapturek - nie było iskry po przyłożeniu do masy. Zamieniłem przewody - było tak samo. Wyjąłem cewkę, jest zespolona. Pomierzyłem miernikiem i od strony wtyczki opór nieskończony. Czyli ta cewka jest uszkodzona, ale ona składa...
Witam. Mam Opla Astrę 1.6 benzyna+lpg z 1991r. Silnik jest strasznie mułowaty i chodzi jak "traktor". Wymieniłem świece i przewody WN jednak brak poprawy. Metodą prób i błędów -tzn odłączając po kolei na zapalonym silniku przewody wysokiego napięcia doszedłem do wniosku że drugi cylinder nie odpala-brak reakcji silnika na odłączenie przewodu. Próbowałem...
Jak nie masz immo to wkładaj i zobaczysz co nie tak. Generalnie jeśli kupiłeś zegary z auto o tym samym silniku (rodzaj paliwa i ilość cylindrów ) to powinno działać czasem spalanie się nie zgadza ale niektóre licznika mają dostępna korektę podobnie z prędkością.
Witam, zdobyłem hydropopychacze używane, od kolegi niestety miał on tylko 4 szt. więc włożyłem je w miejsca niedziałających cylindrów. Po uruchomieniu silnika pracuje równiutko jak marzenie, ale tylko na biegu jałowym. Po dodaniu gazu tak na 3000 obr/min czuć kołysanie silnikiem , a po odpuszczeniu gazu pracuje na dwóch cylindrach przez kilka sekund...
W 700 wycierał się wałek i szklanka na 1 cylindrze. Objawy podobne.
Jeśli pracuje na 3 cylindrach to najpierw ustal który nie pracuje. Zamień wtryskiwacze, tam gdzie nie działa i z jakiegoś działającego cylindra. Jeśli nadal nie działa ten sam cylinder to znaczy że wtryskiwacz jest OK. Teraz powinieneś sprawdzić czy dochodzi sygnał z komputera, to jest trochę trudniejsze, najlepiej byłoby użyć oscyloskopu... może jakiś...
Jaki to silnik? jeżeli w bloku to są jeszcze umieszczone tuleje działające jak cylinder. w innych przypadkach cylinder jest na zewnątrz. 3 przypadkiem są rotory w silnikach vankla ale to już inna bajka. O jaki silnik konkretnie chodzi.
To pewnie to samo co tu w tym przypadku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Bardzo mądre zdanie znalazłem: "Uderzenie iglicy zaworu w gniazdo wywołuje charakterystyczne załamanie krzywej przebiegu poradu." BIP to jest moment rozpoczęcia wtrysku (beggining of injection period) czyli to właśnie załamanie. Sprawdza się go na komputerach diagnostycznych (skaner VAG). Wyniki powinny oscylować pomiędzy wartościami +|- 30 czyli 60...
No bo jakby iskry nie było więc cośik wątpliwe wydaje się poprawne działanie wysterowania tego cylindra.
Brak impulsu ze sterownika do cewki zaplonowejw210 6 cylindrów cztery pracują normalnie
Jeśli znów będziesz miał błąd cewki to prawdopodobnie padł Ci sterownik wtrysku :( objawy - błąd cewki, ale iskra jest, za to wtryski nie działają na cylindrach "obsługiwanych" przez uszkodzoną w/g komputera cewkę.
Witam mam problem z mazdą 6 2.3 benzyna/gaz a problem tkwi w tym, że nie pali mi na jeden cylinder a mianowicie chodzi na wszystkie cylindry po chwili wyłącza się jeden i rzuca silnikiem po odłączeniu jednej świecy cylinder się włącza na jakiś czas ale po chwili dzieje się to samo. Jak ktoś miał taki problem proszę o pomoc ! kable i świece są nowe cewka...
Zamień na początek miejscami wtryskiwacze z cylindrów działających na niedziałające. Jeżeli problem wróci po zamianie wtryskiwaczy to sterownik silnika do wymiany. Opis wszystkich trzech błędów jest taki sam, dlatego wszystko wskazuje na usterkę elektryczną.
Ja wciskam na prasie, ale to tylko w przypadku jak mam wyjęty silnik. W Twoim przypadku powinieneś użyć przyrządu na wzór ściągacza do wyjmowania tulei, tylko działającego w drugą stronę.
odkręć tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder. Spróbuj na innej świecy, to że iskra jest, na wykręconej świecy, wcale nie oznacza że musi być po jej wkręceniu do cylindra.
podmieniony drugi to samo
kolego to jest autko z 93r też tak uważam że coś jest odłączone od serwa ale nie wiem gdzie się podłącza przewód podciśnienia, chyba go nie ma. kompresji nie sprawdziłem nie dysponuje takim przyrządem, świece mają kolor odpowiedni jak w książce napraw, są suche. świece sprawdziłem następująco wykręciłem z nie działającego cylindra 4 i wkręciłem do cylindra...
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
przewody WN sprawne, po podłączeniu diody do pin nr 2 i 3 po zakęceniu rozrusznikiem dioda miga, czyli dostaje impuls, natomiast pin 1 i 2 dioda nie reaguje, świeci ciągłym światłem. rozbieram auto i bede po kolei wyciągał wiązke mam nadzieje że to tylko zwarcie gdzieś się robi, bo komputer to już troche gorzej. Znacie kogoś kto jest w stanie zajrzeć...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Witam. Skoro uniwersalny na 3 cylindry, o po podpięciu teoretycznie powinien działać. Jednak nie wiem, czy to pomoże, czy nie- kolega miał Corsę C 1.0 3 cylindry z niedziałającym obrotomierzem. twierdził, że podpiął obrotomierz z corsy, ale innego silnika (więc domysłem musiał być to silnik 4 tłokowy) i mówił, że obrotomierz działał, ale pokazywał głupoty....
Byłem się przejechać jakieś 2 km to z powrotem będzie 4 km i miałem robić postoje??? Założyłem wczoraj nowe pierścionki i przytarłem cylinder i tłok papierem wodnym jak odpaliłem bardzo ładnie działał
Witam, Planuję wymienić pierścienie na tłoku w kompresorze, gdyż już mało bije powietrza. Zawory są sprawne więc zostają tylko pierścienie. Czy możecie sprawdzić poprawność moich czynności i ewentualnie napisać na co zwrócić uwagę? 1. Odkręcić głowicę 2. Ściągnąć cylinder 3. Zmierzyć średnice (kupić pierścienie na wymiar) 4. założyć pierścienie (nie...
Witajcie, mam problem z seatem ibizą. Silnik 1,4 16V BBZ. Samochód miał uszkodzoną jedną cewkę (brak iskry). Wymieniłem cewkę iskra jest teraz na wszystkich ale dalej nie pali na 2 cylindry. Powiedzmy że nie pali na 1 i 2 cylinder, iskra jest normalnie ale nie chodzi. Przełoże cewki z 1 i 2 na 3 i 4 i w tym momencie przestają działać cylindry 3 i 4....
Wtryski włożone i.... Nie działają 2 cylindry-1 i 5. Przy popuszczaniu przewodów zasilających wtryski wyraźnie słabsze ciśnienie na tych dwóch pompach. Za słabe pompy do wtrysku? Wywalić czy wyczaruje coś na SD, na co zwrócić uwagę na SD? Zapowietrzony? Pół godziny chodził i popuszczalismy przewody...
jak wymienisz pierścienie i przehonujesz cylinder honowniczką na wiertarkę to jeszcze będzie działać, ale 100ccm to strasznie słabiutka - ze 3-4 konie to tylko do równego trawnika, w haszczory nie wjedziesz bo zgaśnie od razu
Sprawdź ciśnienie w cylindrze oraz działanie ssania.
Tak robiło się, i co z tego, bo nic nie było trzeba było kombinować. Tyle tylko że próg na cylindrze oznacza jedno mocno już zużyty cylinder na którym było brak już śladów honowania. Tymczasem po założeniu nowych pierścieni te pierścienie na cylinder działały jak nóż Tokarski zbierając sporą ilość i to dość szybko materiału. Efekt był taki że na początku...
Cześć. Mam obrotomierz przerobiony i będzie działał na 2 cylindry. Problem bo nie wiem jak po podpiąć pod cewkę zapłonowa. Po prostu do kabli niskiego napięcia podłączyć?
Mam dwie cewki. Jedna na 100% działała na 4 cylindrach. Po nagrzaniu silnika szwankowała na jednym cylindrze. Została wymieniona na nową, która chodziła bez zarzutu. Po akcji z płynem chłodniczym, silnik zaczął chodzić na dwóch cylindrach. Po włożeniu poprzedniej cewki, bez zmian - dalej 2 cylindry. Więc jednak ecu?
Tam cewka podaje iskrę na cylinder 1, 4 oraz 2, 3 w tym samym czasie więc nie ma opcji by brakło sterowania cewki i przestaje działać jeden cylinder, jak już to dwa. Wykasuj błędy i odczytaj je znowu jak pojawi się CHECK. Jeżeli wypadanie zapłonu będzie dotyczyło cylindrów parami (1,4 lub 2,3) to uszkodzona cewka lub brak jej sterowania. Sterowana jest...
Tak jakby nie działał na jeden cylinder. Cewka, przewody, świece wydają się być dobre,..... O jakich przewodach piszesz, że są dobre?
Silnik jest niekompletny, nie będzie dobrze działał.
Tym razem Ja może koledze podpowiem :) Wykonałem dziesiątki silników. Jeżeli chcesz aby działał na niskich temperaturach, zamiast tłoka i cylindra zastosuj membranę. Osobiście używałem wodnych sylikonowych membran z pieców TERMET PG13 Wykorbienie w tym przypadku roboczy=1/2 skoku pływaka. Jeżeli Cię to interesuje, mogę podpowiedzieć jak wykonać szklany...
Stabilizator przepuszcza niższe napięcia od nominalnych - więc do ochrony (przed wzrostem napięcia) ten stabilizator spełni swoje zadanie. Tak jak Przedmówcy wspomnieli - jest potrzebne dobre filtrowanie - powinno się stosować kondensatory elektrolityczne o pojemnościach rzędu 100 - 470 uF - Ty zastosowałeś o znacznie mniejszej pojemności - stąd niedziałanie...
Trudno jednoznacznie to potwierdzić :?: ,ale sugeruje póki co jeszcze sprawdzić cisnienie na cylindrach :idea: ,wygląda jednak na zle działający termostat :idea: :idea: ,a jaki jest poziom płynu rano na zimnym i czy ogrzewanie działa w aucie :?: :idea:
ecc803 podrzucaj jakieś postępy co tam działasz :) czemu idziesz w kierunku akurat tego cylindra?
Może i nie produkują ale sprzedają ;-), widziałem już dużo tego, na giełdach, targach itp. w całej Polsce ;-) Oprócz "ceramicznych" noży, poprzez zegarki "Szwajcarskie" Geneva i "oryginalne" perfumy, po piły Husqvarna (prawie pomarańczowa była ;-) ) po właśnie, agregaty z prawie silnikami Honda OHV ;-) W Kielcach na giełdzie, jeden szczęśliwy nabywca,...
Witam. Posiadam Opla Zafirę 2.0 DTI 2003 rocznik. Kiedy odpalam auto, jak jeszcze zimny jest silnik, to strasznie dymi na biało, a silnik nierówno pracuje. Wygląda to tak jakby nie działał jeden z cylindrów. Ale kiedy silnik chwilę popracuje i się nagrzeje, to zachowuje się normalnie. Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam.
iskry na świecach -są -akumulator - działający - ciśnienie w cylindrach - jest Jak to sprawdził, bez kręcenia? Sprawa dotyczy jednak paliwa najprędzej. Chociaż autor podał, że wtrysk jest.. to równie podobnie może być ta iskra.
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Zaprowadziłem auto do typowo elektronika samochodowego. Gdy jechałem nim kolo 30 km na dwóch cylindrach licznik działał normalnie a po wcześniejszej naprawie kiedy chodził na czterech cylindrach wszystko wariowało. Czyli możliwe jakieś zwarcie ?
Witam problem tyczy się Peugeot 407 Sw 2.2 benzyna + Lpg. 2004r. 158 koni. Początkowo raz na tydzień dwa zdarzało się, że samochód przy odpalaniu lub w czasie jazdy pracował na trzech cylindrach, tylko na benzynie. Po przełączeniu na LPG wszystko wracało do normy. Po pewnym czasie na ciepłym silniku już za każdym razem przy odpalaniu nie łapał na wszystkie...
Mam ostatnio objawy takie, że jadąc na benzynie (mam też inst. gazową)samochód jakby tracił moc na wyższych obrotach - tzn strasznie mułowato chodzi silnik, jakby nie działały wszystkie cylindry. Wcześniej objaw ten nie występował. Podobnie jest przy rozruchu na benzynie silnik trochę przygasa i trzeba go podgazować, jak się przełączy na gaz wszystko...
Witam, szukam przyczyny dlaczego nie pali mi jeden cylinder w VW Polo. Ciśnienie sprężania jest, iskra tak samo, wtrysk też podaje paliwo, diagnostyka komputera nie wykazała żadnych błędów. Najdziwniejsze że powyżej 2000 obrotów wszystkie cylindry działają. Macie pomysły co jeszcze można sprawdzić ? Samochód to VW Polo 1.4 96r. 6N
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
Jakość gładzi tego bloku co zakupiłeś pozostawia wiele do życzenia. Być może to jakaś podróbka. Powierzchnia nie powinna mieć taki wad. Oczywiście założysz i będzie działać. Jednak jak możesz, to reklamuj. Pozdrawiam!
Witam. Mam Forda Probe 2,0,16v wielopunkt. Nagle przestał mi działać na drugim cylindrze. Co może być przyczyna? Kable mam nowe, świece nowe, iskra jest. Czy to może być wtrysk paliwa? Czekam Wasze opinie. Z góry dziękuję.
Podpiąłem wczoraj i lipa - to samo, czyli jakieś 300 obr (kondensator podpiąłem do tego srebrnego koło niebieskiego kondensatora, tylko nie mógł się zmieścić przy tym srebrnym, więc przylutowałem go z drugiej srony, od strony ścieżek, myślę, że to chyba nic nie zmienia? ). Co wkońcu muszę zrobić żeby to prawidłowo działało pod 2 cylindry ??
Witam. Opel Vivaro 2,0 cdti 2006r, nie wkręca się powyżej 3k obr/min. Po sprawdzeniu błędów silnika wyskakują: 00067 - Chłodzenie silnika - nieprawidlowe funkcjonowanie obwodu czujnika temperatury Obecny 00069 - Obwód temperatury zasysanego powietrza, wadliwe działanie Obecny 00071 - Usterka w obwodzie czujnika MAP (ciśnienia absolutnego w kolektorze) Obecny 00075...
Witam, odgrzeję kotleta bo ktoś może jeszcze mieć takie problemy. Rozbierałem młotowiertarkę Ferm FDHD 1100K (powód: niedziałający udar). Układ udaru jest bardzo zbliżony do tego z postów powyżej (również "chińszczyzna") - okazało się, że część zaznaczona przez to_mash85 jako ruchoma częśc wrzeciona faktycznie ma możliwość poruszania się. Pod łożyskiem...
Cześć, Mój samochód to Seat Ibiza 1.4 TDI 2005 rok, Instalacja BOSCH / EDC / 17 U 01, Typ silnika AMF 55 kW. Po około 15-20 min jazdy samochodem zaczyna trząść silnikiem podczas przyspieszania i przestaje działać jeden cylinder co powoduje trzepanie całego silnika. Bez wyłączania go i po podłączeniu do komputera ukazują się następujące błędy: ZAKŁADKA...
...i mają też felerne sterowniki (ale chyba po 2004 czy 5 zastąpione nowymi). Przy usterce sterownika lub cewki zawsze nie działają 2 cylindry (sterownik zapamiętuje usterkę cewki i odcina wtrysk na cylindrach "obsługiwanych" przez tę cewkę - iskra jest). Problemem może być też czujnik położenia wału i uszczelka pod głowicą, warto pojechać na diagnostykę...
Dzień dobry mam problem z moją mazda na trasie straciła moc i gdy zjechałem na pobocze nie mogła odpalić starsznie rzucało silnikiem na boki po kilku dniach spróbowałem ja odpalić odpaliła od pierwszego strzału lecz przestał działać na pierwszy cylinder i czuć bardzo zapach paliwa do tego od razu jest biała chmura dymy co to może być
Dobry dzień Powietrze wchodzi przez rozdzielacz do silownika pneumatyczny wyłącznik krańcowy B1 włączony - (tłok cylindra B1) wyłącznik krańcowy B2 wyłączony jeśli naciśniesz przycisk pneumatyczny S1 powietrze przełączy rozdzielacz i przesune tłok cylindra (do B2)- zadziała wyłącznik krańcowy B2 - przełączy rozdzielacz i tłok cylindra wróci (do B1)...
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
Kapcie pochodzą z roku 1998. Są to chyba oryginalne gumy na jakich wychodziło CC. Jeździć powoli, więcej jak 140 i tak się nie jeździ więc spokojnie :D Zegary pochodzą z Cinquecento Sporting, przerobione pod 2 cylindry działają bardzo dobrze :) Zadziwię Cię też tym, że mam w pełni elektryczne szyby przednie :)
Co do speców co twierdzą, że od razu na złom to powiem, że na dużo gorszych częściach piły chodziły. Ludzie składali stare idioto-odporne stihle na ukruszonym tłoku bo kupić nowy był problem i to działało. Jeśli cylinder nie jest zmasakrowany to będzie żyć. Tłok, cylinder też pewnie, pierścień, łożyska, uszczelniacze, luz na korbowodzie, i będziesz...
http://img189.imageshack.us/img189/4739/... To jest schemat elektronicznego obrotomierza od poloneza lumel. Jka go przerobić, żeby działał pod 1 cylinder, a nie pod 4? Potrzebuje tego obrotomierza do simsona. Jak zły dział to przenieście.
niedziałający spryskiwacz niedziałający parktronic niedziałający prędkościomierz
dioda ograniczenie prądowy hektar zahler dioda voltage
ekspres philips zapowietrzony zapchany odpływ skroplin
Montaż śrubunku mosiężnego z zaworem zwrotnym przy bojlerze C.W.U. Program biorytmów dla Arduino GIGA i Display Shield