z tym "naprężeniem" to naciągana historia, przecież przy odpalaniu i tak się wciska sprzęgło więc wszystko się "odpręża" jeśli o mnie chodzi to miałem Fiestę nawet dwie, ale mk3 z Kentem 1.1 CVT i 1.3 manual (ale to niema najmniejszego znaczenia w tej sprawie...)
Rozwiązanie z 4 drożnym w domu jest lepsze bo woda w zasobniku będzie miała wyższą temperaturę , jeżeli stara pompa dawała radę i to na 2 biegu to niema co przesadzać z wielkością nowej. Podana przez Ciebie pompa jest raczej do instalacji z termostatami, znajdz taką z ręcznym wyborem prędkości. Ogólnie to to jest kwestija konkretnego przypadku, nierównomierne...
piotrek0207 napisał: pkorol napisał: Hamowanie i napędzanie odbywa za pomocą paska alternatora Czytałem o tym już, że chcesz użyć paska. Chodzi mi o to , że w tym całym łańcuchu w którym przepływa energia z kół do twojego silnika BLDC czy alternatora masz po drodze taką ciężką maszynerię jak silnik spalinowy, jego bezwładność, sprężanie. Zanim ta energia...
jest tam dysza elektromagnetyczna podobna zasada jak w 126 P sprawdzic zasilanie 12 V jesli go niema to nie przejmowac sie wyjac z niej kancowke obciac iglice , a nastepnie wziasc dobra sprezarke i dac dobrego cisnienia po dyszach biegu jalowego wszystkie znajduja sie w gornej plycie gaznika jesli jeszcze nic nie da to je delikatnie wykrecic i drutem...
silnik krokowy to taki silnik w którym odpowiednie uzwojenia w odpowiednim czasie dostają napięcie dzięki temu komputer wie w jakim położeniu znajduje sie ten silnik. taki silnik stosowany jest do dysków twardych, cd-rom-ów a w autach ma za zadanie podawanie odpowiedniej ilości powietrza na biegu jałowym. Ale poco jest wogule montowany przecież na gazniku...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Napięcie biegu jałowego. Spawarka włączona pomiar napięcia na zaciski + / - pomiar robisz woltomierzem w zależności czy spawarka ma prostownik wtedy pomiar DC a jak niema prostownika to pomiar AC Pomiar rezystancji transformatora. Pomiar robisz miernikiem izolacji. Podpinasz jeden zacisk do uzwojenia zaś drugi do rdzenia ( obudowy spawarki bo są razem...
niema tam małych zaworów zwrotnych na wężach podciśnienia ? czy masz tam klapę gaszącą która podczas pracy sama przez przypadek się nie przymyka przez uszkodzoną membranę ?
Witam mam problem z 3.0d zimny jedzie ma kopa zagrzeje się i slabnie nie ze go muli tylko turbo się nie odzywa , logi robiłem to zadane ma 2.4 a bije 1.9 , momentami przeważnie około 2200 rpm 2.4 zadane 2.4 bije i wtedy jedzie elegancko ale to jest tyko chwilowe ekonomię tez w momencie kiedy jest moc się zamyka na 4 biegu jak niema mocy to jest max...
Zamówiłeś zwykłe świece. Wtyczka cewki raczej niema nic doi awarii. Sama cewka może mieć bo wizualnie będzie wyglądać ok a będzie przebita i zamiast iskra iść na świece będzie szła bokiem na fajce.
Sytuacja wygląda następująco... Rozebrałem, wyczyściłem już tak dokładnie wszystko. Kielich był faktycznie pokryty delikatnie spieczonym syfem. Ale po za tym kocioł raczej czysty. Żadnych przepaleń nie zauważyłem na wymienniku. Doszedłem do wniosku, że możliwe, że robiło „cofki” z wlotu powietrza i zasysało ten dym wentylatorem i dlatego...
Zmienilem pierwszy wtrysk Pb z drugim a problem pojawil się na czwartym.Wspolne co było ruszane to wlasnie listwa paliwowa. Zakładając ze do czwartego dostal się jakis paproch Zanim ten wtrysk jakos sprawdze mam kilka pytan: 1.Dlaczego czasem auto jezdzi kilkanaście dni bez problemu? 2.Co się stalo ze jak ruszyłem wtrysk pierwszy (zmiana 1 z 2)to się...
Witaj, czy ja napisałem, że mam 3 pompy? Kolego za sprzęgłem pompa ,, jedna", która pcha czynnik - wodę do 3 rozdzielczy o czym pisałem.... Tylko widzisz ja amator... nigdzie nie dawałem kolan 90 st., tylko wszedzie 2x45 lub łuki. Pytano sie mnie czasami w sklepie po co tak kombinuje, a po to, żeby opory liniowe były mniejsze odpowiadałem. Patrzyli...
Tak dokładnie dodaję gazu manetkę puszczam i gaśnie Dodano po 6 Sorki za niedomówienia dokładnie tak kręci rozrusznikiem tak jak by chciał zapalić ale nie chce po dodaniu lekko gazu odpala puszczam manetkę gazu i gaśnie niema wolnych obrotów tak jakby silnik krokowy się nie przestawiał Sprawdziłem filtr jest nowy Sprawdzone gumy na gardziel przepustnicy...
z szybkością przepływu niema problemu, pompa jest ustawiona na pierwszym biegu , temperatura zasilana jeśli jest w okolicach 50C to temperatura powrotu 20C , jeśli zasilanie jest w okolicach 80C to powrót 20-25C bufor odbiera wszystko co dostaje, problem jest niestety z ilością wody ,,, mało jej ,, przez to myślałem czy nie dać za plecy nowych grzejników...
Po wyłączeniu sprężarki na HP jest około 10bar, na LP rośnie do około 5bar. Obecnie brak widocznych nieszczelnoś w dostępnych miejscach sprawdzone pianą, a po odessaniu utrzymuje się podciśnienie 2 godziny bez zmian. Około 2 tygodnie działa niby szczelne, ale nie wszystkie gumowe węże wymienione i obawiam się że jeszcze gdzieś pierdzielnie. Wymienione...
http://obrazki.elektroda.pl/9577248200_1... Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie...
cięgno turbiny i jego pozycja wygląda porządku przed regeneracją sprężarki silnik zaczął się rozbiegać na oparach oleju i został zduszony na 5 biegu . teraz pracuje normalnie na wszystkich cylindrach , pali na mrozie prawidłowo lecz nie włączą się turbo , cos tam dmucha ale słabo , musze jeszcze sprawdzić egr czy jest domknięty bardziej mnie interesuje...
Bardzo brakuje pomiarów z wyjścia regulatora a to jest ważne ( wejście zawsze pokaże ze jest dobrze ) Kolega zrobił Ci najbardziej wiarygodny pomiar na wejściu prąd stały nie ma mowy o dużych błędach a na wyjściu pomiar kalorymetrem a ty dalej swoje... To może napisz co się dzieje z tą mocą skoro na wejściu jest a na wyjściu już niema tylko nie pisz...
Sprawdź ciśnienie manometrem. Sprawdź olej czy niema w nim paliwa.
wiem ale gdy wyregulowalem pochodzi jakies 2 min. normalnie choc i tak niema mocy gdzy ruszam i pozniej slychac jakby dostawal za duzo paliwa no i z tym mam problem koles wyregulowane jest ale co z tego jak i tak zadnej zmiany jedyne co to niegasnie po regulacji choc czasem tak jak ktos ma pomysły pisac Dodano po 2 ja przeczytralem to no i co z tego...
Armadon: wypraszam sobie, takie auta nie kupują debile, tylko handlarze, z tą różnicą, że oni je kupują po 600-700zł a potem chcą 2-3tyś nie robiąc przy tym w zasadzie nic spokojnie za 2-3tyś można kupić auto dobre i nadające się do długiej jazdy, ale oczywiście że nie od handlarza, i nie będzie to pierwsze czy drugie oglądane auto a dziesiąte-dwudzieste,...
Wymontowałem i oczysciłem dzisiaj silnik zmiany biegów oraz czujnik położenia i nic nowego tak jak było tak jest. Co prawda wymieniłem olej w skrzyni i po ty ch zabiegach lepiej zmienia biegi szybciej i nie szarpie przy redukowaniu. Zastanawia mnie problem o który pisałem w pkt.3 po przejechaniu około 300 m na 1 biegu samochód staję i w okienku gdzie...
Witam Mam problem z silnikiem BAC 2.5 tdi w Touaregu. Najczęściej usterka pojawia się gdy silnik jest rozgarzny. Trzęsie się na biegu jałowym, jak by pracował na 4 cylindry a obroty delikatnie falują (po dodaniu gazu na chwile przestaje) Tego efektu niema w toczącym się samochodzie do momentu zatrzymania się (jadąc powiecmy 20 Km/h na luzie obroty są...
Pomimo wcisniecia sprzegla, tarcza sprzegla dalej sie obraca z dociskiem i kolem zamachowym. Dopiero wrzucenie biegu tak naprawde zatrzymuje skrzynie. Najlepiej odczuc to mozna wrzucajac wsteczny bieg. wyjaśnij dlaczego po wciśnięciu sprzegla nadal tarcza sie obraca razem z kołem jeśli sprzeglo dobrze działające powinno w 100 procentach rozsprzeglac....
Witam wszystkich. Mam problem z actros rok 2011 mp3 pełny automat. Skrzynia biegów coraz gorzej się zachowuje. Zaczęło się 2 miesiące temu gdy podczas jazdy jadąc z lekkiej górki po wyrzuceniu na luz nie mógł wrzucić spowrotem biegu. Mruga litera N i podrzuca obroty silnika momentami do odcięcia. Na chwilę obecną sytuacja na tyle się pogorszyła że gdy...
każde załączenie biegu zużywa nieco tarczki, potem gdy są już załączone to niema to dla nich różnicy czy się zwalnia czy przyśpiesza taka jest natura hydrokinetycznego automatu, jednym to się podoba innym nie, ja tam lubię poślizg konwertera, jazda jest wtedy bardziej płynna, a w szczególności manewrowanie parkingowe to czysta przyjemność
Koledzy przy jeździe na niskim biegu automat wyrzuca na manula puźniej na luz i niema żadnych biegów wyświetla się napis na czerwono brak sprzęgła po czym wyłanczając zapłon sie resetuje i mogę jechać aż do nastepnego razu czy mógłby kotoś mi poddpowiedzieć ????
chyba nigdy nie rozbieraliście silniczka wycieraczek,wolny bieg realizowany jest przez trzecią szczotke [niema żadnego dodatkowego uzwojenia na stojanie są same magnesy a silnik ma 3 szczotki - 1 wolny bieg , 2 szybki, 3 masa] Sprawdż czy dochodźi napięcie do silniczka przy pozycji wyłącznika 1 bieg , silniczek musi być rozłączony. Jak niema napięcia...
jak jest to tania i prosta spawarka to na 85 proc steruje nią sg 3525 i niema ona antistic napięcie przy pracy jest odpowiednie do mig , tylko pozostaje problem biegu jałowego trzeba by w niej pogrzebać i obniżyć napięcie biegu jałowego weż i gdzieś znajdź schemat katalogowy przetwornicy na sg 3525 i tam jest opisane co zaco odpowiada raczej wystarczy...
Jak nic nie daje to dlaczego jak redukuje i w momencie wpięcia niższego biegu dodam gazu to bieg wchodzi jak w maslo a nie coś jakby blokuje bądź wchodzi ciężko? R mają synchronizację? Zależy od auta? Jeśli trzeba odczekac parę sekund przed wrzuceniem r na sprzęgle bo inaczej zgrzytnie to jest czy niema synchronizacji? I dlaczego nie zalecane jest wbijania...
jednakże on niema wpływu na gaśnięcie Ma, jak widzi prędkość to w czasie jazdy podnosi obroty biegu jałowego, a że to na prymitywnym sterowniku bez pomiaru masy powietrza to jego pęd wpychany do filtra trochę zubaża mieszankę. Choć jak wszystko sprawne to raczej nie zdarza się żeby aż zgasł.
sondę sprawdzisz oscyloskopem jak niema tej funkcji w testerze diagnostycznym
Witam problem z manikiem duże spalanie i brak mocy na wysokich biegach Niema żadnych błędów w komputerze jakieś pomysły
Problem Ford Coguar 2.5 V6 sprzeglo a mianowicie z poczatku nieszlo wloczyc biegu przy uruchomionym silniku ,a nastepnie niema biegu pedal sprzegla jest mieki i wciska sie bez oporu ,wiec prosze o porade w tej sprawie niespotkkalem sie z takim przypadkiem i niewiem czy to sprzeglo czy moze cos inego
Sprawdzałem scenica kolegi i jego sinik nie terkoce podczas przyspieszania. Ja niewiem czego szukać. Między 1500 a 2500 nawet 3000 tys obr. silnik terkoce.Na biegu luzem tego niema . Co jeszcze można sprawdzić?
witam mam mercedesa 190 2.0l benzyna skrzynia automat problem ze skrzynia niema 4 biegu przelacze tryb gorski np "3"to niema trojki przelacze na "2" to tylko na jedynce jedzie poprostu ostatni bieg gubi a pozatym reszta ok dziala czy ktos moze mi cos doradzic ?
mostek zrobiłem i wycieraczki wracają na swoje miejsce ale nadal niema szybkiego biegu ani czasowego
Czy to jest problem ze sprzęgłem? Jeśli byłby problem ze sprzęgłem to najbardziej zgrzytało by przy wrzucaniu pierwszego biegu. No chyba, że chcesz ruszać z drugiego biegu, w tym wypadku niema nic dziwnego. Podczas postoju, i pracy silnika a zarazem próba wbicia wyższego biegu (powyżej jedynki) będzie skutkowało zgrzytami. A zresztą przy tego rodzaju...
FSI niestety mają problem z nagarem na zaworach a szczególnie na trzonkach co znacznie utrudnia przepływ w momencie ssuwu ssania na domkniętej przepustnicy (jałowe) nagar ten powoduje że za mało powietrza dostaje się do cylindra i niema detonacji mieszanki -> dalej w FSI jest bardzo ważne żeby "układ odmowy" był szczelny wszystkie nieszczelności będą...
silniczek był wymieniany i niema różnicy
Brakuje prawdopodobnie napiecia na kostce od silniczka napiecia po włączeniu kluczyka zrobiłem coś takiego wyciągnołem ten przekażnik co steruje wycieraczkami i teraz jest tak 1 biegu niema drugi bieg jest ale tak samo wyłącza się dopiero tam gdzie ja zechce(czyli po przełączeni dzwigni od wycieraczek nadół) czy da sięsprawdzić jakoś ten przekażnik...
Żaden bieg nie wchodzi po wciśnięcu sprzęgła. Zgrzytu też niema podczas próby wrzucenia biegu jest opór i nic nie można zrobić Dodano po 3 wcześniej był czasem problem z wrzuceniem biegu tak jak by sprzęgło za słabo wciśnięte ale to dość rzadko się działo
Rozebrałem skrzynie bo nie było wstecznego zmieniłem tryb na nowy w skrzyni bo miał całkowicie starte zeby złozyłem i niema ani jednego biegu olej atf2 kurcze nie powiem ci teraz jaka to firma tego oleju,ewentualnie jutro.Może byc cos z wybierakiem zle załozona linka jakas regulacja moze potrzebna ?.
Właśnie nic nie czuć przyśpiesza tak jak powinno oraz na małej prędkość na wysokim biegu też niema uślizgów ani szarpań. Pomyślałem też że może to być skrzynia biegów krótka też by taka opcja była prawdopodobna.
kupiłem, próbowałem podłączyć, niby chodziło wolniej, ale buczał silnik. a jak odpiąłem to, to teraz nie ma 1 biegu wcale ! działa na drugim i trzecim... co się mogło stać ? dobra udało mi sie naprawić cos nie stykało... pomierzyłem napięcie między kablami na każdym biegu 1/2/3, napięcie jest na każdym biegu, niema konkretnego odczepu dla 1 biegu jakby......
kaseta skrzyni podmieniona od znajomego tez z TGA ta sama nawet nr się zgadzają z moją... i tutaj pojawia się problem niema nic dokładnie nawet biegu N czy innej kasy czasami nie trzeba programować pod skrzynie i auto?? jeśli tak to jak to zrobić ??
Witaj. Został już założony nowy filtr paliwa wymienione węże paliwowe i przelewy jest także założony zaworek zwrotny. I jak odpali już w wężach przezroczystych niema bąbelków na biegu jałowym ale przy dodaniu gazu pojawiają się. Kod błędu musiał bym jeszcze raz sprawdzić. Przewody założyłem nowe od baku do filtra i od filtra do pompy i są też nowe przelewy...
Nie. Niestety niema
Wiec tak.po zamianie kabli tak jak doradzil kolega silnik pracuje jeszcze wolniej niz wczesniej.wychodzi na to ze niebieski jest od drugiego(szybszego) biegu...ale niestety dalej jest tak jak bylo...czyli silnik na drugim biegu tez niema sily....chyba musze wymienic silniczek...
niema biegu renault niema jedynki niema przyspieszenia
volvo silnika rezystancja czujnik passat renault czujnik temperatury wewnętrznej
nielegalny pobór energii przepływowy podgrzewacz elektryczny
Schemat instalacji elektrycznej Renault Kangoo 1.2 D7F D4F H5Ft – lokalizacja bezpieczników, kolory przewodów Vloss [%] w kondensatorach – co oznacza ten parametr, jak interpretować wyniki pomiaru?