Witam, jeśli chodzi o Faac 414 to polecał bym smarować silikonem w spreju dobrze to robi na uszczelki WD i tym podobne są robione na rozpuszczalniku co za tym idzie szybko wyparowują i mogą zacząć popiskiwać uszczelki, tak więc lepiej stosować sylikonu w spreju do smarowania tuby. 414 niema wyłączenia przeciążeniowego jedynie dobrze dobrana siła powinna...
Zestaw napędowy wymienia się w całości. Nie wymieniasz zębatki zdawczej bez wymiany łańcucha i zębatki na kole bo niema to sensu, całość zużywa się podobnie jeśli poszczególne elementy sa dobrych firm. Zestaw wymieniasz wtedy, gdy zęby na kołach łańcuchowych maja kształt zębów rekina, w łańcuchu są luźne tulejki, ogniwa maja luz, widać brak uszczelek...
Proszę oto linka z schematem i wszystkimi potrzebnymi opisami rozrusznika można na tym zrobić prace. http://diaaut.home.pl/r3401c3x.htm Dodano po 41 A to na początek .. Ogólne wiadomości o rozruchu. Ważnym elementem obwodów elektrycznych jest obwód rozruchu silnika spalinowego w skład tego obwodu wchodzą silnik elektryczny prądu stałego zwany rozrusznikiem,...
Posiadam Nagrzewnice olejową " MASTER B 35 CEl " Nagrzewnica gaśnie lub nie chce odpalić. Po wyczyszczeniu pompy łopatkowej odpali i jakiś czas niema problemu (2-3 godziny) Gdy problem występuje to łopatki zawsze są schowane i nie wysuwają się same co widać po zdemontowaniu obudowy. Po wyczyszczeniu pompy łopatki wysuwają się i wtedy niema problemu...
(...) ten na trójniku to 2", . (...) 4d lepiej (łatwiej) można wysterować sobie temperaturę cieczy wychodzącej. No cóż .... Maszyna wypasiona pewnie pod 30kW skoro taki kruciec. A bojlerek pewnie 120 z 7kW wymiennikiem - obym się mylił, że będą gonić bąbelki. Co do zaworu "4d". ... moja wersja ....to jak w tej reklamie margaryny gdzie zachęcają by...
Wreszcie się udało :D Tak jak napisali Kovalinski i endriuf faktycznie problem leżał w zatartej karetce i smarze na wałku. Na początku jak posmarowałem z miesiąc może chodziło a później faktycznie jak drobiny papieru i kurz zmieszały się ze smarem to zamiast smarować zaczęło się wszystko zacierać dlatego nie skojarzyłem tego faktu od razu :D Teraz na...
no zgadza się ja niemam zamiaru zrobić tego bez smarwania tyle to jeszcze wiem, że musi być smarowanie, chciałem zrobić podobnie jak prawdziwy kompresor i od dołu smarować zalewając dół olejem, narazie to są plany, nieiwem jak jest zrobiony typowy kompresor, chdzi mi o to, że jest to podobna technika, cylinder, tłok itd, według mnie o otwory niema cos...
Kolego Krzystofiew121 szczerze to masz fajnie jeśli wyjdzie ci z dotacją ja całą swoją bazę narzędziową kompletowałem z pieniędzy zarobionych na fuchach u kolegi elektryka. Zresztą wiedzę też od niego mam :D Dodano po 7 Ma to swoje zalety jak zarobiłeś i kupiłeś to bardzo o nie dbasz . Widziałem niejeden raz jak pracownik brał narzędzie do ręki i je...
kolego do takiej TOYOTY bez problemu zakłada się gaz lecz dobrej marki i niestety drogi ale nie wyskakują błędy i niema z nią żadnych problemów jeśli boisz się o zawory można założyć lubryfikator i masz dodatkowe smarowanie wtedy niema prawa nic się dziać podsumowując do sienny tylko i wyłącznie AGIS CAN/OBD ( bo inaczej będą błędy sądy ) + lubryfikator...
Jeżeli się nie mylę jest to taka mała pilareczka do gałęzi. Dokładnie Alpina Castor CX 35. Chyba jest uszkodzony odpowietrznik, niema w korku otworu na wylot tylko jest zasłonięty od środka klapką. W tym modelu jest ciśnieniowe smarowanie łańcucha, niema pompki, tylko ciśnienie wytwarzane przez silnik wypycha olej ze zbiornika. Z obu zbiorników wychodzą...
To działa na takiej zasadzie, że olej pompowany jest do górnej części silnika, ścieka potem po wale korbowym i smaruje panewkę? Jeżeli niema otworu, w miejscu panewki korbowodu, to tak. Są też silnik z kanałem smarującym.
Mam pilarkę STIHL MS250 w, której niema smarowania. Czy to jest trudne do zrobienia i na co powinienem zwracać uwagę? Z góry dziękuje.
Bieżnia ma 120 km przebiegu ale stała długo w garażu . Dodano po 1 Włączam bieżnie ona nie rusza wogole to jak ona wie że niema smarowania .w jaki sposób ja nasmarować
mam problem z piłą spalinowa ,a mianowicie chodzi o to ,ze nie chce podawać oleju na łańcuch ,po prostu niema smarowania łańcucha,przeczyszczałem juz wszystkie otworu wprowadzające olej i nic gdzie jeszcze może być przyczyna???? pozdrawiam
ogólnie to maszyna kupiona z niemiec , nie pracowała na jeden cylinder własnie ten 2 , pokrzywione zawory były , przytarty tłok , silnik napewno był już kiedyś robiony , brakowało paru osłon od chłodzenia wiec stwierdziłem ze to było przyczyną awari , zrobiłem ten cylinder , przepracowała cały sezon , ciśnienia nie mierzyłem bo nawet przy nagrzanym...
Taka sama jak w kontrolkach ladowania czy cisnienia aleju. Jak silnik nie pracuje to ani nie chodzi alternator, ani nie ma smarowania, ani nie ma obiegu plynu chlodzacego bo pompa nie pracuje. Dlatego na zaplonie bez odpalania silnika te kontrolki sie swieca. Sa w autach tez inne kontrolki, ktore moga sie zapalac po wlaczeniu zaplonu, ale po chwili...
Pompa wspomagania powinna być cały czas zalana olejem jeśli olej spadnie do miski to wiadomo że będzie miała problem go zassać .Lepiej chyba zastosować pompę smarowania z jakiegoś silnika wtedy niema problemy z regulacją ciśnienia .Morze taką i napęd z silnia .
Sprawdź zawór ciśnienia max oleju czy się nie zacina , sprawdź szczelność układu smarowania czy niema pęknięć i uszkodzeń, jeśli jest ok to podejrzewam pompę
8500PLN za 42m3/h :D Za te pieniądze kupił bym używaną sprężarkę śrubową o praktycznie dowolnej wydajności 80-200m3/h i dłużej by mi posłużyła niż ta zabawka. Tam nawet niema smarowania pod ciśnieniem, co w 2010 klasyfikuje tą sprężarkę jako zabawkę dla bogatych amatorów typu obalacze mitów z Discovery... Do wulkanizacji za 1000-2000PLN można kupić...
Przegapiłem tekst z problemem ze smarowaniem. Niestety ale do czasu jak nie naprawisz problemu ze smarowaniem to wymiana łańcucha niema sensu nowy załatwisz bardzo szybko. Takie polewanie olejem po wierzchu "działa" przy cięciu mokrego drewna małej średnicy np. gałęzi do średnicy 10 cm smarując po każdym cięciu. W zużytej zębatce zęby są prawie przecięte...
Witam forumowiczow mam kłopot z Partnerem351 polegający na braku smarowania prowadnicy zakupiłem nową pompke (stara pompka miała uszkodzony wałeczek zębaty stopioną obudowę wokół wałka) wszystko złożyłem a smarowania i tak niema olej marki piralol i wszystko przedmuchane czy coś robie nie tak? proszę o wskazówki
Dzienki za rady. Teraz ostatnio nie mam czasu, żeby zrobić z kuchenką, ale może sie znajdzie chwila. Wymienie najprawdopodobniej łożyska, bo raczej niema sensu ich smarować. A co do gazu, to po zmontowaniu wezwę sobie jakiegoś speca z miernikiem. Dzienki Pozdrawiam :)
Załączam instrukcje do Twojego kotła - proponuje troszkę poczytać. gdzie jest ten cały układ przełaczania sie wody z grzania z CO na CWU Tu nie ma mechanicznego przełączania CO-CWU, w tym Kotle zastosowany jest wymiennik biwalentny - wężownica w wężownicy. do czego sluzy tak zwany bajpass Do tego aby nie zatrzeć pompy (a raczej jej łożysk ciernych smarowanych...
Smok olejowy drożny? niema nieszczelności na łączeniach?
Sprawdź czy niema ostrych załamań pancerz. A odnośnie smarowania linki to delikatnie, bo linka może nadmiar smaru wciągnąć ci do zegara. Najlepiej linkę przemyć a później lekko natrzeć olejem. Jak ten pancerz niema elastyczności i jest bardzo sztywny to go wymień.
[quote="Yoshi"]Witam, Wentylator po przepracowaniu okreslonego czasu wg noty katalogowej należy wymienić,quote] Standardowa gatka gościa z serwisu. Tylko, że ja mam wentylator z 486 80x80 i dotej pory mi chodzi - parę raazy był smarowany niema na reguły to załezy na jakich obrotach chodzi itp.
"iviarc" poczytaj dobrze pierwszy post niema tam nic o smarowaniu :D tylko o masowaniu, a z tego co wiem to martwych pixeli nie da sie usunąć tylko sie do nich przyzwyczaić lub je reklamować jak jest taka możliwość
... jeżeli przed wymiana koła działało , a zamiennik który założyłeś jest identyczny , to olej powinien by podawany. Weź suwmiarkę i pomierz ślimak na kołach czy aby nowy nie jest o innym skoku. System napędu i smarowania prosty i stosowany przez wiele firm. Cudów niema... , chociaż się zdarzają. Sławek
Miałem okazję czyścic wtryskiwacze DELPHI po zastosowaniu kuracji 2T. Udał się uratować tylko 2 sztuki. Stosowanie oleju 2T ma na celu smarowanie, a nie jej naprawiać lub czyścić i należy cały czas stosować olej 2T do końca żywota auta. W każdym razie takie układy delphi potrzebują smarowanie i niema co tam czyścić, bo jak już przykładowo dostał opiłki...
Jeżeli w korku niema żadnego śladu po odpowietrzniku, to może ten otworek nad tym do smarowania to odpowietrzenie? Nie znam tego modelu pilarki, ponieważ elektryczne, naprawiam sporadycznie.
Kolego zdemontuj uszkodzone koło podaj ilość zębów i wymiary. Jak pisałem same koło plastikowe to koszt niecałe 30 zł na allegro razem z wysyłką natomiast cały zestaw wraz ze sprzęgłem to ok 50 zł razem z wysyłką. Naprawa absolutnie niema sensu, dłużej to będziesz kleił niż to będzie działać. Czy prowadnica łańcucha jest dobrze smarowana/kanału olejowe...
w przypadku awarii elektroniki kosiarką raczej nie da się kosić " na piechotę" przekładnia ślimakowa stawia dość duży opór, a napęd niema sprzęgła. Co do pracy na pochyłościach to silników tego typu nie wolno podczas pracy przechylać więcej niż 10-15 stopni (smarowanie rozbryzgowe).
mam passata b5, zaświeciła sie w nim kontrolka oleju, ale nie świeci się na czerwono tylko na żółto tak jakby wskazywała niski poziom oleju. Zmieniłem sondę w misie olejowej i nic nie pomogło. Po podpięciu do komputera nie wykazuje żadnych błędów. Nie wiem o co chodzi, nie wiem czy ma smarowanie czy niema, bo jeżeli by nie miał to kontrolka paliła by...
Coś jest źle złożone lub membrana jest dziurawa, ewentualnie inna nieszczelność. Olej niema prawa dostać się do przewodu podciśnienia..
Korbowodów urwało tuleje popękały wał uszkodziło ciśnienie niskie było a sprawdzane ciśnienie po naprawie urządzeniem pomiarowym I niema w ogóle czy jest niskie?
Moim zdaniem w najgorszym przypadku silnik już dawno jest zatarty, kwestia rozszerzenia się materiału po nagrzania się podczas pracy, a druga sprawa - to smarowanie głowicy. Chodzi o tą odlewną część przy nożu - ja też się smaruje, może po prostu silnik niema siły uciągnąć bębna / noża bo głowica jest sucha? Tym bardziej że, ta kosa dużą mocą nie dysponuje.
w moim przypadku podczas demontarzu licznika w celu wymiany żarówek podświetlenia przy zakładaniu zostawiłem zbyt durzo pancerza za licznikiem początkowo nic sie niedziało po jakimś czasie zegar prędkościomieża zaczął drgać, a puźniej zaczeły wydobywać sie z deski dziwne odgłosy i piski w moim przypadku nie pomogło smarowanie bo ocierająca linka o pancerz...
Łańcuch ze zdjęć to tylko jeden z czterech które pracowały na tej robocie ale jeden jest świeżo po ostrzeniu więc nic nie wniesie, jeden poległ choć chyba mam go jeszcze w złomie, no i jeden w serwisie bo akurat pracował wtedy. Ograniczniki sprawdzam tak co cztery, pięć ostrzeń zębów. Ale czy to już nie szukanie na siłę usprawiedliwienia. Obserwuję...
Też sie przyłączam do stwierdzenia że niema co się bawić w tego typu naprawy. Jak pomoże to na krótką mete a potem są pretensje od strony klijeta że "przecież zapłaciłem za naprawe".
Wszystko fajnie tylko moja jest z 1989r wiec nieco inna ale i tak duzo mozna podpatrzec szkoda ze niema opisow po polsku. Dodano po 4 Wie ktos jak sie smaruje przednio os wachliwa? Nigdzie tam nie widze kalamitki a jak podnioslem przod na plugu to strasznie ciężko przechylic os wdol czy w gore.
Wmonitorach Belinea często pada procek,objawia się to tym,że niema reakcji klawiatury.Mój sposób jest następujący: smaruję pastą silikonową, przykładam 20 groszówkę i nagrzewam lutownicą. W momencie kiedy nastąpy trzask trzeba przestać nagrzewać. Teoria uszkodzenia procesora wydaje mi się,że jest taka: odkleja się struktura od podłoża i nagrzewanie...
dokładnie, też na taką okoliczność wybrał bym starego diesla, najlepiej jakiegoś uaza z silnikiem od Beczki który pojedzie na wszystkim (bo pompa wtryskowa jest smarowana olejem silnikowym a nie paliwem) i wytrzyma milion km, a pewnie więcej, bo milion to już większość zapewne ma za sobą (bo mocy to on praktycznie niema, a zbudowany jest z tak solidnych...
Witam Ja zamki w moim autku zakonserwowalem srodkiem do smarowania broni BRUNOX mozna to dostac w kazdym sklepie myśliwskim. Przed zima nasmarowalem zamki i wkladki i zeby niewiem jaki mroz niema zadnego problemu. Pozdrawiam
Witaj. Ze zdjęcia wynika, że prawdopodobnie jest ona studzona powietrzem (niema radiatorów), może ma jakieś otwory na ciecz chłodzącą, może zaślepki w bloku i głowicy. Co do oleju to przy smarowaniu rozbryzgowym spodziewałeś się, że będzie obficie spływał zalewając wzierniki? Takiego rozbryzgu nigdy nie widziałem, trudno byłoby sprawdzić stan oleju...
W takich sprzętach strasznie lubią sie zasiarczyć klemy przy akumulatorach. Ja aby tego uniknąć zawsze smaruje klemę smarem w pełni to zabezpiecza. :D powinno sie tylko wazeliną techniczną- ale jak sie niema to i tak lepiej jak niczym... pozdrawiam :wink:
czyszczenie walka nic wam nie pomoze ale jak chcecie to czyscie ale niema to najmniejszego sensu naprawialem juz ze 4 hp i czyszczenie czy smarowanie walka nic nie daje wiem to z doswiadczenia ale jakl sie blokuje to powodem morze byc blokowanie sie poprzez brak info o polozeniu glowicy lub zwalona tulejka na glowicy
Twoj obraz pokazuje te smieszne oringi,mnie duma nierozpycha tylko ty niemasz pojecia,a na koncu wyszukujesz w wsieci i pokazujesz obrazek ktory zaprzecza twoim wypowiedziom. Zapewne autorowi tematu chodzilo o jeden z 3 systemow zasilania czyli ten z dolnego lewego rogu bo takie byly najczesciej. Tyle odemnie bo teraz pojechales po bandzie juz na maxa...
Górny przewód to odprowadzenie oleju. Nie wiem dlaczego. W innych bąkach np; zetor tego niema . A poważnie. To dlaczego zachciało ci się wywalić wirowy filtr. Przecież to najlepszy jaki wymyślono. No owszem jak wsadzisz np: do C360 nowy filtr z wymiennym wkładem. To od razu podskoczy ci ciśnienie oleju na wolnych obrotach. I CUDO. Jaki dobry silnik....
czemu sadzisz ze to pierścienie wyciskają olej a nie wadliwa uszczelka pod głowicą jaki kolor mają spaliny? Dodano po 6 czemu sadzisz ze to pierścienie wyciskają olej a nie wadliwa uszczelka pod głowicą jaki kolor mają spaliny? a pierścieni olejowy (smarujący) ten ze sprężynką w środku niema znaczenia jak dasz najważniejsze to zgarniający o którym pisał...
Kopułki są trudne w klejeniu z racji tego że niema za co przytrzymać, dobrym sposobem jest ściągnięcie końcówki od odkurzacza ustawienie mniejszej mocy, przykladasz kopułke żeby się trzymała, smarujesz przykładasz równo i wyłączasz odkurzacz.Jeżeli są małe kopułki musisz "czymś" zmneijszyć wylot odkurzacza. pozdr
niema jedynki niema przyspieszenia niema ekran
sprawdzić programator zmywarki kontrolka engine joystick schemat
tester diagnostyczny vestel 17mb170 firmware
Jak sprawdzić, czy telefon jest szpiegowany? Jak odwrócić działanie wskaźnika poziomu paliwa: metody i rozwiązania