jakolo jakie błędy ?? Na przykład: . Przekazanie do nas sprzętu do naprawy oznacza przyjęcie przez Klienta wszystkich naszych warunkуw , na podstawie ktуrych świadczymy usługi naprawy. . W przypadku, gdy po wstępnej diagnozie i po zaakceptowaniu kosztуw naprawy, Klient wycofa się z transakcji, będzie on obciążony kosztami dotychczasowego...
Za czasów ZURT'ów jak oddawało się sprzęt do naprawy to na pokwitowaniu przyjęciu sprzętu pisało wyraźnie, że sprzęt nieodebrany przez 3 miesiące podlega zlicytowaniu. Skoro państwowa firma tak czyniła to musiała mieć jakąś podstawę prawną.
... Kiedyś miałem praktyki w serwisie telefonów Nokii (daaaawno to było ;) ). Na papierku potwierdzającym przyjęcie do serwisu był zapis, że sprzęt nieodebrany po bodajże 3 miesiącach zostaje przekazany do utylizacji. A co to ma wspólnego z problemem autora. Przecież ten sprzęt był u klientki przez pół roku od zlecenia i wpłacenia zaliczki. Klientka...
Jedynie chyba w serwisie RTV - przeważnie gdy zachodzi konieczność wymiany lasera albo kłopotów z mechaniką można zdobyć całość taniej lub w podobnej cenie jak sama główka z laserem. Poza tym w większych serwisach trafia się sprzęt nieodebrany przez klienta - z takiego sprzętu skazanego na złom można (i tak się robi) wymontować podzespoły jakie są sprawne...
O kurcze troche skłamałem (i dlatego pisze drugi post a nie zmieniam pierwszy) sprawa wygląda tak: w związku z wejściem do unii troszke się zmieniły przepisy.. sprzęt masz trzymać bezterminowo cytuję odpowiedź z grupy dyskusyjnej a właściwie dwie bez retuszy 1. Naprawa wykonana. Samochód postał 2 lata. Roszczenie za naprawę się przedawniło, a właściciel...
Tu: https://forumprawne.org/prawo-cywilne/72... masz dyskusję w podobnym temacie.
dzięki wszystkim za odpowiedź. A tak na marginesie to i tak jestem w punkcie wyjścia. Kłopot z tym tylko.... Pozdrawiam
Niestety klient odebrał sprzęt bez naprawy,temat do zamknięcia
Ów kolega co likwidował zakład, o czym pisałem kilka postów wyżej powiedział mi, że często miał sytuację, że klienci nie odbierali miesiącami i latami naprawionego sprzętu. On do nich wydzwaniał, zarzekali się że jutro odbiorą i nigdy to nie następowało. W zakładzie rosła mu sterta tych gratów i nie mógł ich zlikwidować, bo to mienie klienta (choć...
Niestety niecierpliwy klient odebrał sprzęt z naprawy. Temat zamykam.
Otrzymałem zamówiony kabel, ale Klient wcześniej odebrał sprzęt z naprawy. Tym samym zamykam temat.
Nie wyobrażam sobie aby po naprawie odebrać sprzęt bez włączenia. Ja wydając zawsze włączałem aby po zawiezieniu i braku działania nie było, że oddałem niesprawny sprzęt. Po wymianie matrycy oddać/odebrać sprzęt bez włączenia to już kosmos.
Niestety klient zniecierpliwiony "długim oczekiwaniem" jak to nazwał po 7 dniach odebrał sprzet bez naprawy.
Jestem laikiem z Warszawy Laików, u nas dostatek, nie koniecznie w W_wie. ;) Zrób to, co: Z tego co się orientuję w stolicy są jeszcze jakieś serwisy audio? Poszukaj, dostarcz im sprzęt - powiedzą co się zepsuło, ile będzie kosztować naprawa i kiedy możesz odebrać sprzęt sprawny. Pozdrawiam.
Dziękuję za podpowiedzi, ale klient odebrał sprzęt bez naprawy, więc nie mogę sprawdzić Waszych sugestii.
Koszty diagnostyczne w postaci używanego zasilacza z opcją uszkodzonej płyty głównej po wyładowaniu atmosferycznym, skłoniły klienta do kupna nowego sprzętu i odebraniem bez naprawy.
Sprzęt odebrany bez naprawy. Temat zamykam.
Klient odebrał sprzęt, bez końcowej diagnozy i skończonej naprawy.
to był monitor dopiero co po gwarancji sprawa na dzień dzisiejszy na razie nie aktualna klient odebrał sprzęt z naprawy dzięki za pomoc
Klient sprzęt odebrał bez naprawy, temat zamykam.
Powiedz im, że odbierzesz sprzęt w takim stanie, jak oddałeś.
no chyba nic z tego nie bedzie bo klient nie chciał czekał i odebrał sprzęt bez naprawy tak że chyba następnym razem to sprawdzę ale dzięki za por4ady narazie temat zamykam
Gibon dzięki. Też uważam że procesor.Gościu odebrał sprzęt z naprawy w stanie bez grafiki i TXT.Zamykam temat Powodzenia!
Dzięki, klient odebrał sprzęt, zbyt droga naprawa.
Mieszkam w mieścinie , gdzie jest tylko jeden serwis z którego usług już nie skorzystam ,po tym jak oddałem kiedyś tv i wrócił do mnie z dwoma pięknymi rysami na matrycy A może nie pamiętasz i te rysy już były? Niektórzy klienci mają taką tendencję, że pewne rzeczy zauważają dopiero po odebraniu sprzętu z naprawy. ;)
Lampka "power" świeci, ale sunnie wydaje z siebie dźwięków. A co do pytania: Serwis. Sądząc po Twoim poście za dużej praktyki nie masz w elektronice, więc to będzie najlepsze wyjście. Serwis powinien przed naprawą się z Tobą skontaktować i podać zakres naprawy wraz z ceną usługi. Jak zaakceptujesz - naprawią, jak nie - możesz odebrać i próbować szukania...
Niestety ceny zaporowe, sprzęt odebrany, rezygnacja z naprawy.
Z tego co klienci mówili, to w czasie odtwarzania dvd zaczęło się zacinać i po wyłączeniu i włączeniu już nie ruszyło. Niestety, klienci już się niecierpliwili, a ja nie chciałem przedłużać, więc odebrali sprzęt z naprawy. Temat zamykam.
Jeszcze w pażdzierniku dokonano oględzin sprzetu. Stan techniczny nie pozostawia złudzeń, koszt naprawy zostałby na tyle podniesiony przez czynność okreslaną "doprowadzenie do zgodności ze schematem", że sprzętu nie opłaca się naprawiać o czym klient został telefonicznie poinformowany. Sprzęt do dziś nie został odebrany w zwiazku z czym informuję, że...
Najprawdopodobniej uszkodzony był procesor, klient odebrał sprzęt bez naprawy. Ładowanie przebiegało poprawnie, tzn. akumulatorki po naładowaniu przez pewien czas działały, można było tel. normalnie używać, a rozładowanie baterii było sygnalizowane pikaniem w słuchawce, a dioda raz mrugała, raz nie....
Zamykam temat, bez rozwiązania. sprzęt odebrany bez naprawy, cóż promocje w sklepach robią swoje. Kto nie naprawia szybko, nie naprawia w ogóle. Takie czasy.
Też nie potrafię zrozumieć, ale najprawdopodobniej wina tkwi w procku PW181. Sprzęt odebrany bez naprawy (ze względu na koszty). Temat zamykam.
Czasem serwis ma "na stanie" nieodebrane sprzęty, które po okresie przewidzianym w umowie naprawy przechodzą na rzecz serwisu. W takich (przeważnie starych) sprzętach można trafić na układy których akurat potrzeba do zrealizowania naprawy. Jak będziesz mieć fart i trafisz - masz naprawiony sprzęt na oryginalnych podzespołach. Niektórzy (ale to już raczej...
Witam jakiś czas temu uszkodziłem gniazdo usb. Dzisiaj odebrałem sprzęt po naprawie. Wymieniono całe gniazdo usb.Sprzet podłączyłem do ładowarki sieciowej. Jednak urządznie samoistnie się włączyło jednak baterii nie ładuje. W końcu podłączyłem tableta do laptopa za pomocą kabla usb(ten sam kabel, który jest przy ładowarce sieciowej) i tu ładuje. jaka...
Nie zdążyłem zrobić zdjęcia. Klient odebrał bez naprawy. Sprzęt świeżo po gwarancji. Klient ma zamiar walczyć w sklepie o rękojmię. Temat zamykam. Pozdrawiam.
Klient odebrał sprzęt- za duży koszt naprawy.
Klient odebrał już sprzęt bez naprawy a nie podstawiałem sztucznego obciążenia przy zwykłym obciążeniu są duże spadki napięć czyli zwarcie musi być gdzieś na płyucie z procesorem.
Naprawa nieopłacalna klient odebrał sprzet.Dziękuje za pomoc
Podałem się, klient odebrał sprzęt. Mi chyba bardziej zależało na naprawie niż jemu :)
Klient odebrał sprzęt, rezygnując z naprawy. Jak stwierdził: " więcej z tym zachodu niż to warte ". Dziękuję kolegom za pomoc. Proszę używać przycisku "zamknij temat" (symbol kłódki)
Niestety osoba ta zrezygnowała z naprawy i odebrała sprzęt,więc nie znam przyczyny uszkodzenia.Proszę zamknąć temat.
Witam, mam do naprawy dwie płytki PCB które są ze sobą połączone i działają w połowie dobrze, nie umiem znaleźć błędu. Do naprawy tych urządzeń potrzebna jest lutownica, multimetr i podstawy z elektroniki. Wykonanie pracy sądzę, że ok 2-3 dni (dla niektórych pewnie krócej). Osobie chętnej do wykonania tej pracy dostarczę urządzenie. Więcej wiadomości...
Właśnie klient odpisał mi, że nie decyduje się na naprawę (do wymiany w hulajnodze są też akumulatory, które podbijają koszt naprawy) a zatem temat zamykam. Dodano po 2 Klient odebrał sprzęt - nie zdecydował się na naprawę.
Czy sprzęt był sprawny po odebraniu go z naprawy?
Podczas niezbyt intensywnego używania ( ok. 10 minut) słychać trzask i ... leci bezpiecznik wewnętrzny. Niby jest gwarancja "door to door" ale dziś odebrałem sprzęt po naprawie bezpiecznika i po wyciśnięciu ok 1 kg jabłek jest znów to samo. Nie cisnę prawie wcale, bo nie ma takiej potrzebyW obudowie widzę 4 wkręty, bez żadnych plomb, plastelin, stickerów...
Witam, Podłączam się pod temat. Te same objawy. Reklamowałem towar na podstawie gwarancji jednak rzecz jasna problemu nie widzą. Odebrałem sprzęt z naprawy miałem jeden dzień i to samo. Nagrałem film, w którym pokazałem działanie sprzętu i oddałem towar w ramach rękojmi. Czekam na odpowiedź. Następny będzie rzecznik praw konsumenta, ale nie wiem ile...
Rzeczywiście. W porównaniu z japońskim SM można wywnioskować, że to błąd lasera. Klient po zapoznaniu się z kosztami naprawy odebrał sprzęt. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Koszty trzeba płacić, a magazynowanie też kosztuje. Na takie zachowanie dobrze robi wpłata wstępna. Ja 10 lat temu brałem 50 zł. Od razu zmniejszyła się ilość złomu, który chciano mi wtrynić. Oczywiście ewidentnego złomu nie przyjmowałem. Kiedyś na kwitach zwrotnych była informacja o dodatkowej, progresywnej opłacie (za każdy tydzień) za nieodebrany...
Witajcie, mam zagwózdkę ... chcę klientowi doprowadzić do porządku urządzenie HP M477fdw. Odebrał sprzęt po naprawie z jakiegoś serwisu, który oddał mu urządzenie fdw ... które teraz przedstawia się jako fdn. Oczywiście teraz i WiFi można zapomnieć. Zdesperowany klient chce mieć urządzenie z wbudowanym WiFi, jak miał. Chciałbym wymienić formater na...
Proste i logiczne jak nie da kaski to nie dostanie tela , ja też tak robię skoro klient nie chce zapłacić za usługę to nie dostanie sprzętu i juz a na zleconku napisz sobie że klient jeśli nie zapłaci za usługę np w ciągu miesiąca od usunięcia usterki , to sprzęt przechodzi na własność serwisu , uwierz Mi to naprawdę skutkuje , ja kiedyś miałem sklep...
nieodebrany sprzęt sprzęt naprawy dysków podstawowy sprzęt naprawy
falownik eurodrive termiczny denon telewizor zatrzymuje
bateria parkside interfejs diagbox
VCP kodowanie opisy – VAG CAN PRO, VESA MCCS, DDC/CI, long coding, OCF, ZDC, Leuchte Przełącznik WŁ/WYŁ miga – nie można wyłączyć | Zmywarka, pralka, smart switch, LED, Aquastop