Pół resory możesz mieć przestawione na łożach po jednej stronie.
Powinna podejść lecz być może będziesz musiał zrobić kalibracje czujników.
Możesz śmiało zakładać jest to po prostu nowszy numer części ten scanii oczywiście.
Lata na gazie?
Pomiary są rozbieżne między sobą, więc wydaje mi się, że nie do końca przeprowadziłeś je poprawnie. Nie zmienia to jednak faktu, że poprawny pomiar prawdopodobnie wpłynie na wartości poszczególnych cylindrów, ale różnica między cylindrami 1, 2, 4 a cylindrem 3 pozostanie dosyć duża. Cylindry 1 i 2 jakoś się trzymają, na pewno jest problem z cylindrem...
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
A jaki jest problem ? Faluje ? Nie trzyma wolnych ? Brak mocy ?
Podobny przypadek; dwa sąsiednie budynki zasilane równolegle z tego jeden nie zamieszkały w którym była nieszczelność (pobór wody) w budynku zamieszkanym przed reduktorem zabudowano manometr ciśnienia wstępnego poprzez nierówne ciśnienie zasilania wszystko hałasowało jak u ciebie najbardziej manometr wstępn.ciśnienia za reduktorem w miarę spoko Po upływie...
ja bym się chyba skłaniał ku uszczelce pod głowicą... bo cisnienie skacze. Jak by było stale za małe to może być zły luz zaworowy, ale się zmienia :/
Witam, Peugeot 3008 2 1.6 THP 2018 rok. Drżenia auta na zimnym silniku, 170 tys. przebiegu. U mnie przyczyną to chyba wstępnie nierówne ciśnienie na cylindrach, chyba na 1 lub 2 jest koło 8 bar, a powinno być chyba koło 11 bar. Czy ktoś naprawiał auto z takimi przypadłościami? AI: Czy robiłeś jeszcze jakieś inne testy diagnostyczne, np. komputerową...
Skoro widać przebicie, to rozdzielacz nie jest w idealnym stanie. Winę za nierówną pracę może ponosić również nierówne ciśnienie sprężania, zużycie krzywki w aparacie zapłonowym, zła regulacja gaźnika.
Witam u mnie problem ten nadal pozostał nie rozwiązany mimo że prawie rozebrałem cały silnik jeszcze raz i podmieniałem wałek rozrządu na stary przestawiałem rozrząd o jeden ząbek w prawo i lewo nic to nie zmieniło moja pompa wtryskowa pracowała na innym silniku idealnie więc pompę wykluczam myślę że przyczyną takiej pracy jest nierówne ciśnienie w...
Nierówne ciśnienie sprezania często powoduje nierówną prace silnika. PS: nie korekcja tylko kompresja jak już! A i jeszcze w jakich to jednostkach ciśnienia operujesz.
Ja miałem nierówne ciśnienie i przejechałem ze 40 tyś. i nic sie nie działo sprawdź ciśnienie albo coś z pompą jak mówisz
Witam. Problem polega na tym, że w poduszkach zawieszenia tylnego jest nierówne ciśnienie. Zawsze z prawej strony jest mniej, kielich poduszki mniej wystaje, i prawa strona zawsze bardziej siedzi. Gdy auto jest puste wtedy jest mniejsza róznica, niż jak załadowne, jednak zawsze jest ta różnica. Dodam że wszystkie poduszki są takie same. Porównywałem...
odloncz akukulator na jakis czs aby zresetowac komputer mialem taki problem po wymianie swiec mam 1.6 8 v 98r
W golfie MKI był silnik 1,6 GTI na K-Jetronicu, jeśli taki masz w samochodzie to sprawdź ciśnienie paliwa, ma być 6bar
Witam. Auto jak w temacie rocznik 89, problem następujący silnik na wolnych obrotach zachowuje się tak jakby co jakiś czas zgubił iskrę lub miał nierówne ciśnienie w cylindrach (pisząc wprost co jakiś czas silnik szarpnie) Ciśnienie na każdym cylindrze 12,5 sonda chodzi TPS dobry czujnik temp. dobry cały układ WN w porządku lewego powietrza nie ciągnie...
Moje Audi a4 b5 1.9 TDI 115KM 2001 na zimny silniku odpala normalnie, a już po przejechaniu 1-60km i ponownej próbie odpalenia nie ma reakcji. Wymagane jest odczekanie jak silnik ostygnie (min 2h) i znowu ta sama historia za 1 razem odpala bez problemu za 2,3 już nie. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Pierwszy raz zgasł jak wjeżdżałam pod górkę...
Ruszałeś wszystko poza układem paliwowym, a wygląda to na jego usterkę. Jakie ciśnienie paliwa?
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Sprawdź ciśnienie na szynie , wtryski na przelewy .
Zapnij się może oscyloskopem na zawór i zobacz czy tam też się rusza, ewentualnie wysteruj zawór z zewnątrz "na stałe" i zobacz co wtedy. Gdybam sobie teoretycznie, bo nie robiłem takich badań, ale zdaje się normalne procedury wyczerpałeś, więc patrząc na to fizycznie, żeby ciśnienie falowało, albo są nierówne obroty pompy wysokiego, albo są dobre a...
Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa.
Końcówki raczej odpadają -całe wtryski wchodzą w gre .Nie zawsze powodem nierównej pracy jest wtrysk -może ciśnienie niech mechanik zmierzy zanim podejmie taka decyzję
witam ponownie. problem z obrotami nadal aktualny, ale jest trochę lepiej. Otóż... wtryskiwacze zostały zregenerowane poprawnie, zostały wygenerowane nowe kody oraz dopisane do komputer w samochodzie. Poprawiła się dynamika samochodu, zatem zabieg udany, ale... Po przejechaniu 20km powraca problem nierównych obrotów na biegu jałowym. Pompa wysokiego...
żeby sprawdzić dobrze tą gumową rurę za przepływomierzem musisz ją wyjąć razem z odmą (taki cieńszy wąż idący do dołu) bo zwykle odma parcieje i pęka czujnik może być dobry ale nie musi (miałem problem z zamiennikiem tej firmy i wsadziłem oryginał Boscha ze szrotu) sprawdź sondę i wolne obroty muszą być na właściwym poziomie czyli 1000rpm może bruździć...
Jeśli opona ma rzeczywiście -1mm, 3-4 miesiące użytkowana i jest tego samego typu, to jest to bez znaczenia. Większe różnice w trakcji , czy hamowaniu mamy przy nierównym ciśnieniu w oponach. Miałem odwrotną sytuację, kupiłem komplet 4 szt na wiosnę i jedna została uszkodzona we wrześniu. Dokupiłem jedną identyczną i wszystko było ok.
Jak ci zacisk trzymał to mogło ci "zjeść" też trochę oponę. Zamień koła prawo/lewo o ile opony nie są kierunkowe. Jak są to tył/przód. Zresztą do testu to w sumie obojętne. Jak dalej będzie ciągnąć to jedź na zbieżność. Jak zbieżność OK, to rolki i test oporów toczenia/hamowania. Ciśnienie w kołach liczę że sprawdzałeś! Nie wymienia się sprężyn pojedynczo...
Jak mi się uszkodził, to na początku nie było żadnego błędu, akurat byłem w trasie i po jakimś dystansie pojawił się błąd regulacji ciśnienia.
Jak duże ciśnienie to trzeba założyć regulator ciśnienia to wszystko będzie ok.
Witajcie, czegoś nie rozumiem. Kolega kupił używany blok silnika. Zamontował w całości w swoim samochodzie. I po pierwszej wymianie oleju były opiłki metalu w filtrze?! Tosz ten silnik jest zajechany tak samo jak poprzedni! Pierwsze co to czy w misce olejowej rzuciły ci się w oczy jakieś opiłki na dnie jak tą uszczelkę zmieniałeś? Nie wiem jak w tym...
ja bym jednak stawiał na wtryski kolego
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
Cześć rozwiązałeś problem bo mam tak samo i nie chce wymieniać wszystkiego i szukać co to może być. Dodam tylko że ciśnienie na wszystkich cylindrach mam 12.3.
Witam mój problem polega na tym, że mój samochód z rana odpala tylko na plaka. zostały wymienione świece i od tamtego momentu kontrolka od świec zapala sie i nie gaśnie lub gaśnie i zapala się w trakcie jazdy. spec od mercedesowych common rail'ów powiedział, że to nierówne ciśnienie na listwie common. nie mniej jednak auto jak juz odpalali to potem...
Pompa CR na blokadę ustawiona?
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Problem rozwiązany. Okazało się pierdoła.
P3838, ciśnienie paliwa w module wlotowym — dane nierówne, przerywane lub nieprawidłowe, niezmienne w trakcie pracy na styku (A72) modułu ECU (D374) Ten błąd jest związany z modułem.
Witam,mam problem z moją Asterką F, 1,6 rok 1994.Auto kupiłem jakieś 5 lat temu i nie posiadało instalacji LPG,ale już wtedy były wyczuwalne szarpania przy równej ładnej jeździe(lecz tak się nie dało jeździć bo albo przyśpieszałem albo hamowałem silnikiem inaczej szarpała)już wtedy dałem auto do mechanika i wymienił mase rzeczy tzn.przewody WN na oryginalne...
Sprawdź rozrząd i ciśnienie w cylindrach.
Problem rozwiązany, a raczej zdiagnozowany. Słabe ciśnienie na 3 cylindrze.
Witaj Jeżeli chodzi Ci o zgłoszenie Twojego problemu do służb to tylko jako skarga do WIOŚ-u gdyż ten agregat emituj hałas do środowiska a ta instytucja zajmuje się pomiarami hałasu przenikającego do środowiska. Dziękuję, wybiorę się tam, bo ten agregat działa 24 godziny na dobę i jak siedzę metr od okna), to słyszę ciągłe buczenie we wszystkich pokojach...
A sprawdzane było ciśnienie oleju?
A co panowie sądzicie o tych ciśnieniach?
Po zdemontowaniu czujnika wałka będzie on "brał" sygnały z czujnika wału. Sprawdź ciśnienie bo ono może być powodem nierównej pracy silnika. Jeżeli masz możliwość to podmień cewkę zapłonową. Czy silnik pracuje normalnie oprócz tych nierównych obrotów na biegu jałowym? Napięcie na sondzie jest dziwne. Wygląda jakbyś miał ubogą mieszankę lub sonda oszukuje...
Witam. Mam forda transita z objawem nierównej pracy silnika na wolnych obrotach , sprawdziłem testerem parametry ciśnienia paliwa, gdy silnik chodzi nierówno, ciśnienie skacze ok 15 do 27 Mpa, nieraz zgaśnie, jak silnik pracuje równo ciśnienie wynosi ok 22-23 Mpa, pokazuje tez błąd P2265 czujnik wykrywania wody w paliwie, filtr paliwa był zmieniany....
a czy występują jakieś błędy w komputerze?? sprawdzałeś ciśnienie na 4 cylindrze??? co masz w układzie chłodniczym wodę czy płyn???
A jak ciśnienie paliwa i czas wtrysku?
A czujnik położenia pedału gazu dobrze pracuje? To może mieć związek z wolno schodzącymi obrotami. A co do nierównej pracy na wolnych można by sprawdzić ciśnienie w cylindrach czy niema dużej różnicy miedzy nimi, pomiar na ciepłym i zimnym silniku.
Ale to sterownik obniża i zwieksza zadane ciśnienie dobrze cię zrozumiałem..?
pompka ciśnienia paliwa
Kosiarka już letnia i chyba swoje odpracowała. Niebieski dym nic dobrego nie wróży - bierze olej. Sprawdź ten klin, ale również filtr powietrza, odmę oraz ciśnienie w cylindrze (przy otwartej przepustnicy) i gaźnik do rzetelnego przeglądu. Czy przypadkiem kosiarka nie była przechylona na bok lub przednie koła, to wówczas byłaby szansa, że usterka (...
Witam --pasek rozrządu nie powinien się zsunąć !--zdemontować pasek i sprawdzić jego stan --sprawdzić wszystkie rzeczy z którymi styka się pasek --sprawdzić współosiowość kół i rolek--zalecam wymienić kompletny rozrząd i odpowiednio ustawić--ostrożnie pokręcić ręcznie kluczem wałem korbowym(wykręcić wszystkie świece lub wszystkie wtryski)---jeżeli wał...
sprawdź kolego wtryskiwacze i ciśnienie na cylindrach. Adam7009, jak by się zapowietrzał to by nie kopcił :).
Panowie, dziś miałem trochę czasu i zdemontowalem wtryskiwacze i pokrywę zaworów... moim oczom ukazał się taki widok:/ https://obrazki.elektroda.pl/2513672300_... https://obrazki.elektroda.pl/9334637100_... Rozumiem, ze to jest przyczyna nierównej pracy? :) walki są tez przytarte na lożach... trochę dziwne, ze silnik...
Wykonam pomiar ciśnienia jak tylko przyjdzie przyrząd. Jeśli będzie wszędzie równe ciśnienie, sprawdzę ustawienie rozrządu. Jeśli będzie nierówne kupię drugi silnik.
Uszczelka wymieniona, ktoś mówił że mam sprawdzić EGR ale co mam z nim zrobić? Wykręciłem i tam nawet nie ma jak tego wyczyścić ani nic. Ogólnie silnik to x16sz. W jaki sposób sprawdzić ciśnienie paliwa?
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
Zmierzyć ciśnienie sprężania,sprawdzić świece,sprawdzić czy nie ciągnie lewego powietrza,wyczyścić przepustnicę.
Ciekawą kwestię poruszyłeś, skoro serwisant nie potrafi naprawić sprzętu lub nie wie co jest uszkodzone to w jaki sposób może poprawnie ocenić tzw. opłacalność naprawy? Gość w klasyczny sposób prowadził rozmowę po której można mieć naprawdę podniesione ciśnienie. Osoba po drugiej stronie nie jest decyzyjna zawsze jest ktoś nad nią i to ta osoba podejmuje...
Witam, na wstępie powiem, że przejrzałem dziesiątki postów z tematami o hydroforach na elektrodzie ale też na innych forach i nie znalazłem odpowiedzi na swój problem. Posiadam na działce pompę wraz ze zbiornikiem hydroforowym 25l, który stanowi główne źródło instalacji wodnej w domku. Woda pompowana jest ze studni głębinowej. Obecny zestaw idealnie...
Ciśnienie wtrysku do kontroli, regulator paliwa (membrana).
Moim zdaniem to defekt pompy - po zaciśnięciu przewodu podnosisz zbyt małe ciśnienie w układzie.
z tym waleniem w rure przez miesznke sie zgodze,ale co z przerywaniem,czy by byla zle ustawiona mieszanka czy nierówne cisnienie to i tak nie powinno przerywac
jak nie rozrząd to ciśnienie mu pomierz, może zawory wypalone
Poczekam i zobaczymy jakie bedą typowania może jakieś zakłady... Do tematu: Jakie były warunki pomiaru? Temp. paliwa, ciśnienie paliwa, czas pomiaru i pare innych zmiennych....
zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia. Dodano po 3 ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
Zwróć uwagę czy nie masz efektu nierównej pracy podczas pracy kilku siłowników na raz, być może ciśnienie wtedy spada i siłowniki pracują nierówno. Próbowałeś podnieś ciśnienie w instalacji ? Przed wymianą siłowników przyjrzał bym się wyspie zaworów czy rozdzielaczy co tam masz. Mieliśmy podobny problem, maszyna wiekowa, problem pojawił się z czasem,...
Jak to zobaczyć czy kupić nowy ?
Trzeba sprawdzić co utrudnia przepływ wody na piętro. Tam zwykle się zapowietrza i woda ma dodatkowe ~3 m do pokonania, może mieć też znaczenie ciśnienie wody w obiegu.. Nie widać z opisu czy można niezależnie ustawiać przepływy parteru i piętra.
pytanie: czy pompa pracuje gdy nie chce zapalić? jeżeli podczas jazdy jest normalnie to i ciśnienie paliwa będzie dobre
Przelewy od 4 do 5 ml na minutę na każdym wtryskiwaczu. Zauważyłem, że na postoju problem najłatwiej jest wywołać krótkim przegazowaniem. Po zejściu silnika z obrotów następuje chwila nierównej pracy. Podglądając w tym czasie parametry bieżące można zauważyć wahania ciśnienia w listwie. Ciśnienie raz rośnie, raz spada, potem stabilizuje się i silnik...
Sprawdź ciśnienie sprężania + podciśnienie w kolektorze ssącym być może masz wypalony zawór. Silnik 2.0?
A ciśnienie gazu w sieci było prawidłowe?- popytaj sąsiadów.
za małe ciśnienie paliwa,albo co bardziej prawdopodobniejsze-zapieczone lub niedrożne wtryskiwacze.
Najlepiej zmierz ciśnienie sprężania, tam jest wg AD 1:20,7
Czyli może być ATN, AUS, AZD, BCB przy czym nie wiem jakie znaczenie miał by mieć kod silnika. Spadanie obrotów po włączeniu klimy to normalny objaw, jeśli wariują i tylko przy klimie to wypadał by zapiąć manometry, może ciśnienie "skacze"? pozdr
Mi zawsze z czujnika wałka wyskakiwał błąd na KTSie. Ale z przepływomierzem bywało różnie szczególnie gdy były przedmuchy oleju i był tylko zabrudzony. Dodano po 1 Każdy wie, że to 2.0 16V to porażka ale zazwyczaj ładnie się diagnozował. Gdyby ciśnienie na cylindrach byłoby nierówne to na gazie tym bardziej byłaby bania.
Skoro po wymianie przekażnika gorzej odpala to według mnie będzie wina z układem paliwa. Trzeba by sprawdzić ciśnienie na silniku.
Sprawdź ciśnienie paliwa, czy któryś wtryskiwacz nie cieknie i czy z regulatora ciśnienia paliwa nie leci benzyna rurką podciśnienia.
Gdyż czujnik abs'u widzi, że koło nie obraca się, a pozostałe tak i upuszcza ciśnienie płynu w układzie.
Sprawdź ciśnienie paliwa , myślę że pompa paliwa padła
Jak opuszczę na poduszkach możliwie najniżej to jest prosto, nawet sam przód. To jest samochód 6x2 z podnoszoną ośką, i mam jeszcze jedno pytanie, czy w jakiś sposób da się regulować ciśnienie w poduszkach w podnoszonej osi?
Wzorcowa korekta przy prawidłowo zakodowanych i sprawnych wtryskiwaczach powinna być 0, dla ciśnienia na listwie i dawki wtrysku masz w parametrach wielkości oczekiwane i zmierzone. Zrób próbę przelewową i zmierz ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach.
Czujnik wymieniłem, błędu nie ma. Samochód w dalszym ciągu nie równo pracuje na wolnych i gaśnie przy wysprzęgleniu np podczas dojazdu do skrzyżowania. Sprawdzę jeszcze kompresję i ciśnienie oleju ale nie wiem za bardzo gdzie się wpiąć z zegarem bo nie mogę zlokalizować czujnika oleju.
Typowy objaw spalonej(nych) świec żarowych. Jak sprawdzałeś świece? Mam nadzieje że nie próbówka bez ich wykręcania. A tak na marginesie, może któryś z wtryskiwaczy Ci ,,niedomaga,, ? Jaki przebieg ma silnik? Jeśli całkiem nie mały, to może warto by było zmierzyć mu ciśnienie sprężania? Pozdrawiam.
Koledzy z tym bezpieczeństwem to chyba przesadzają. Armatki na ziemniaki działające na tej samej zasadzie buduje się z rur pvc i nic złego się nie dzieje, a warunki pracy są bardziej ekstremalne: mocno nierówne dawki gazu i powietrza oraz dużo wyższe ciśnienie pracy spowodowane umieszczeniem w lufie pocisku. W tej konstrukcji nie ma absolutnie żadnej...
Zrobiłem dziś rano kolejny test po nocy. Odpiąłem pierwszą sondę, temperatura cieczy 18 stopni. Odpaliłem silnik i pozwoliłem się rozgrzewać na biegu jałowym. Silnik cały czas w open loop, korekta krótkoterminowa paliwa na sztywno zadana 0,78%. Rozgrzałem silnik do 80 stopni, motor pracował cały czas równo, nie było szarpań czy nierównej pracy silnika....
Wtryski 4 sztuki do sprawdzenia. Wcześniej sprawdź masy.
cięzko wywnioskowac cos sensownego z tego co napisałeś. Trudno się to czyta. Sprawdziłbym przewony WN jeśli strzela na gazie. Gdy są dobre, za niska dawka gazu. NA benzynie sprawdzić należy ciśnienie paliwa, przepływomierz. Mówisz że ma nierówne obroty na biegu jałowym, może brać gdzieś dodatkowe powietrze, sprawdź szczelność układu zasysajacego.
To miejsce tej regulacji to jest ten ........... o którego pytałem. zmniejszyłem o jeden obrót to zaczęła gasnąć, zmniejszyłem o pół obrotu to zaczęła dymić mocno więc zostawiłem jak była. Po zmniejszeniu ciśnienia zauważyłem, że nie ma to wpływu na "pufanie" czyli takie nierówne pracowanie. Czyli to nie to. przestało tylko pierdolnikiem dmuchać powietrze....
to że chodził jak bez kompresji może świadczyć o zbyt wysokim ciśnieniu oleju - sprawdź to. pompy w VR6 mają często problem z zaworkiem. Objawy co do nierównej pracy itp, może być jakieś fałszywe powietrze w dolocie. sprawdź szczelność węży gumowych, i podciśnień. Sprawdź również ciśnienie paliwa. Oczywiście w sensie pomiaru manometrem.
Sprawdż ciśnienie spręrzania i poszukaj podobnych tematów na forum . Napewno coś znajdziesz
W mojej mądrej książce piszą że ciśnienie sprężania w tego typu silników (F3R- 72X ) wynosi: 11,5 - 13,5 bar
Jak ciśnienie dobrze zmierzone to pierwszy cylinder nie trzyma ciśnienia, i stąd nierówna praca i jak zeimp napisał w swej mądrości :D to może być sterowanie i nieszczelność samych zaworów ,a na marginesie ta naprawa i diagnoza to popelina, ta wiedze to podał Ci rzeżnik?
Faktycznie nie okazało się to przyczyną problemów dzięki za pomoc. Tak dla innych co by mieli podobny problem. Diagnostyka wykazała błąd 4 cylindra, mechanik zamieniał kable by zobaczyć czy błąd przeskoczy na 3 cylinder bo podejrzewał kable jednak cały czas był na 4 cylindrze, przegląd samochodu wykazał z tego co zrozumiałem ,że ciśnienie w cylindrach...
Co to znaczy, że po regeneracji daje 150 atmosfer? Jeśli po przykręceniu manometru bezpośrednio do pompy manometr wskazuje taki wynik to pompa jest na złom, ewemtualnie do naprawy. Chyba, że masz coś innego na myśli. Uznaje się, że sekcja w pompie jest sprawna jeśli osiągnie się ciśnienie co najmniej 350-400 atmosfer, a nie 150at. Ponadto ciśnienie...
Raczej bym szukał w emulatorze bo PB działa poprawnie. Któryś przekaźnik nie rozłącza lub coś w tym stylu.... Zawsze możesz na LPG wyjąć listwę (o ile wtryski mają zawleczki do szyny, otwory po nich zaślepić wężykiem i śrubą i zobaczyć który ci leje. Druga opcja jest taka by przy pracy na LPG zdejmować wtyczki w wtrysków PB i sprawdzać przy którym auto...
nierówne spalanie nierówne drukowanie nierówne obciążenie
instrukcja obsługi royal iskrownik ustawić oświetlenie przez bluetooth
Bezpiecznik do sterownika solarnego Geco G-422 PO7 Silnik kosiarki Gardeline działa, ale nóż się nie obraca