Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Jeśli po resecie kompa chodzi prawidłowo na benzynie a błąd pojawia się po przełączeniu na gaz to wracaj tam ,gdzie montowali gaz i niech ustawią emulator jak należy albo go założą jak go nie ma. A jak gaz dawno zakładany i gwarancji niet to wizyta w dobrym serwisie gazu. Przy takich objawach sonda jest na 99% sprawna.
Poprzednicy byli blisko na sto 100% diody w alternatorze.
Nieszczelna odma
Albo ścięło klin na kole zębatym wału korbowego , albo przeskoczył pasek rozrządu. Pozdrawiam.
mozesz podmienic z N18 ...
Autko naprawione ! Chodzi idealnie :)nie dawało mi to spokoju :) zdemontowalem walki, łańcuch i z ciekawości rozegrałem wariator żeby zobaczyć jak to w środku wyglada :) okazało się ze jest tam coś w rodzaju podkładki z nacięciem i sprężynka :) u mnie podkładka była wytarta praktycznie na równo i klinowala się w otworze w którym powinna luźno pracować...
Witam Panowie, mam ten sam problem w Silniku 2.0 Tdi CR 140km, można wiedzieć jak tutaj się sprawa rozwiązała ?
Siemka, a powiedz czy przy tej nie równej pracy miałeś również niebieski tym z rury ?
Tak, w autku zamontowano instalacje gazowa jakies 2 miesiace temu. Zamowilem nowe cewki oryginał firmy Bremi 137zl/szt po rabacie. Jutro napisze o efektach.
A nie mylisz czasem chodzenia na 3 gary z nierówną pracą przy zmasakrowanej dwumasie? Bo czasem tak telepie od dwumasy, że można myśleć, że to brak zapłonów. Ale to widać w korektach podczas nierównej pracy jako losowe zmiany korekt w dużym zakresie.
Volkswagen Passat B6 2.0 TSI, silnik pracuje nierówno na biegu jałowym, co może być przyczyną? Dodam, że gdy jadę już normalnie, jedzie.
Co to za okazja, jak silnik kuleje? W dodatku zarówno samochód, jak i silnik to wyjątkowy niewypał.
Uszczelniacz wału od strony skrzyni powoduje wyżej wymienione problemy z wypadaniem zapłonu. Pozdrawiam.
Odnośnie kostki miałem przypadek, że w momencie cofania kluczyka z rozrusznika na włączony zapłon odcinała zasilanie. Potrafiło nieźle zamieszania narobić. Zawór odcinający paliwo też może się przywieszać. Natomiast nierówna praca silnika może być spowodowana przestawionym rozrządem. Warto sprawdzić czy kąt wtrysku jest we właściwych widełkach (tylko...
Mógłbyś te logi przynajmniej prze konwertować w programie CSVConv (masz go w pakiecie VCDS) i wrzucić w arkuszu exel bo aż oczy bolą .
Czyli obstawiasz na sterownik pompy?
Po zregenerowaniu i montazu niby uszkodzonego wtryskiwacza problem nadal jest.na zimnym nie równa praca nsj na 3 cylindry.na ciepłym pronlemu nie ma Dodano po 7 Czy przyczyną moze być uszkodzone świece żarowe?🤔
Błędów brak, ciśnienie prawidłowe na wszystkich cylindrach.
a co jeżeli pomiar wyjdzie nie równo na 1 i 2 gnieździe?? Oznacza to, że pompki są w porządku?? Może tylko wymiana oringów/uszczelek na pompowtryskiwaczach??
Z tego co wiem, a dużo czytałem i słyszałem - to mogą być stuki od elementów stukających w tym układzie. Pomogłem, to kliknij pomógł, bardzo proszę.
Wtryskiwacz do wymiany
https://rapidshare.com/share/0780072F79C... W tym pliku są zrobione logi. Nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Najpierw blok 13, 23, 18 na postoju potem podczas jazdy. Następnie blok 3, 10, 11 na postoju a potem w czasie jazdy. Dodatkowo żadnych błędów komputer nie widzi. W czasie przyśpieszania na 1 i 2 biegu między 2 a 3 tys obr. nie...
sprawdziłem mase plusa wymieniłem wszystkie świece dwie cewki dwa przekaźniki nr 30 i ten drugi co jest zaraz koło niego nie pamiętam już nr. i na vagu nie ma błędu wypadania zapłonu.Po za tym jak jadę to silnik pracuje normalnie i nie przerywa jak stanę to miga chek i dalej nie równo chodzi, po podpięciu vaga wyskakuje błąd (za niskie napięcie zasilania...
Dzisiaj zauważyłem kolejny problem, a mianowicie taki, że po kilku dniach bez odpalania nie mogłem odpalić paska. Rozrusznik nie dał rady kręcić. Naładowałem go prostownikiem, później zmierzyłem napięcie na nim "na sucho". Był ok. 0.2V. Później uruchomiłem silnik i zmierzyłem na klemach napięcie ładowania. Było ponad 16V. Czy problemy z akumulatorem...
Po pierwsze: diagnostyka pompowtrysków w blokach mierzonych; a gdyby były jakieś wątpliwości http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Że tak powiem odnowię temacik bo mam identyczne objawy: Silnik 1,9 TDI-PD AJM - błędów na VAG'u brak, autko podczas jazdy ciągnie normalnie, ale jak stoję na wolnych obrotach to leciutko falują obroty (między 870 - 940 wg VAG odczytane) poniżej zamieszczam logi / statycznie w chwilę po odpaleniu widać jak falują obroty : [URL=http://img143.imageshack.us/i/00000...
Silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach strasznie nim rzuca. wyglada to tak jakby nie palil na ktorys tlok. nie dymi, pali na dotyk zimny jak i ciepły i tak jak napisalem niemozna uzyskac obrotow w przedziale 1000 do 2100. moge przekroczyc 2100 i puzniej normalnie ale niemoge utrzymac go na nizszych obrotach tylko wkreca sie do 2100.
witam. :) Mam problem , z passatem 1.6 b5 Chodzi mi głownie o benzynę i gaz. Samochod chodzi bez zarzutu na gazie, natomiast na benzynie nierówno pracuje, gaśnie na wolnych obrotach, przerywa. W czasie jazdy na benzynie , gdy chce równomiernie docisnąc gazu to gaśnie. Wymieniłem świece, przewody , sonde lambda. Niewiem co mam robić.
Nic nie zrobię, po prostu chciałem zaczerpnąć trochę wiedzy na ten temat, żeby doradzić coś kumplowi, bo bardzo się przejął tym problemem, to jego auto więc zrobi to co uzna za stosowne, i to na co go będzie stać, a ironia zupełnie nie potrzebna .
Witam wszystkich .Mam problem otóż mój passat przy uruchomianiu rano zimnego silnika ,szarpie odczuwalne na całym aucie przez chwile a później jest ok po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pracuje jak dawniej czy to wina pompo-wtrysku czy możne jakaś inna wada autko ma w tej chwili 235tys na liczniku proszę o rade co mam sprawdzić .bym zapomniał rano jak...
Po wymienionych czujnikach, cewkach i świecach niestety przyszedł czas na wymianę rozrządu, myślę że po prostu łańcuch jest luźny, jak się jedzie i dociska gazu auto zachowuje się normalnie ale gdy tylko wrzucimy na luz pojawia się ponownie problem z obrotami i nierówna pracą silnika, jak tylko znajdę jakiegoś fachmana który to ogarnie dam znać
W sensie że nie w tym samochodzie ?
Po wyregulowaniu pedału jak do tej pory problem nie powrócił.
A powiedzcie mi, dlaczego w grupie 18 czasem zdarzały się wskazania inne niż 0 tz 4. Z tego co wyczytałem to wartość musi być 0 (uczę się czytać logi). http://obrazki.elektroda.pl/6506573400_1...
Witam Kolegów. Na wstępie chciałem napisać że przeczytałem wszystkie możliwe już tematy na forum i niestety, nie wniosły one nic nowego do sytuacji. Mam problem ze swoim Passatem B5 1.6 AHL. Ostatnio pękła uszczelka pod głowicą. Silnik jest obecnie po remoncie, całkowita regeneracja głowicy, wymienione zostały pierścienia na tłokach na markowe Mahle...
Przy wypalaniu dpf są podwyższone obroty biegu jałowego.
witam po długim czasie po przeszło roku borykania sie z wymienionymi problemami znalazłem faktyczne przyczyny. 1.Pierwsza to taka, że w audi a4 zastosowany był napinacz wałków rozrządu(058 109 217) zaś w passacie zastosowany został nastawnik zmiennych faz rozrządu(058 109 088 B) który jednocześnie pełni funkcje napinacza wałków. Zmiana faz rozrządu...
Witam wszystkich! Ja mam podobny problem z volkswagenem passatem kombi 1.8. stojąc na powietrzu przez parę dni nie chce później odpalić. Gdy jednak "nocuje" w garażu nie ma żadnego problemu. Wymieniłem pompę paliwową ale wcześniej też było to samo. Niekiedy gdy puszczam nogę z gazu wchodzi na wysokie obroty. Po przygazowaniu obroty się normują jednak...
Na dzień dobry wtryski do sprawdzenia lub wymiany.
Witam mam problem z pasatem nie można skasować błęndu 18263,P1855 na VAG u opis tego błendu jest przesyłanie magistrali danych monitorowanie oprogramowania nie wiem gdzie szukać przyczyny dodam ze auto nie pracuje dobrze na obrotach ok. 2000 zachowuje się jak by nie pracował na jednym tłoku i wywala następny błąd 17669,P1261 ten błąd daje się skasować...
Sprawdź świece żarowe I czujnik temperatury możesz odpiąć wtedy sterownik powinien widzieć - 40 °C jeśli po odpięciu będzie lepiej to go wymień. Jak długo po odpaleniu nierówno pracuje?
no wtryskiwacze na maszynę do sprawdzenia najlepiej do kogoś kto regeneruje wtryskiwacze i pompy wtryskowe, lub jeszcze jechać do dobrego elektromechanika który ustawi ten zapłon tak jak ma być
Czujnik temperatury? Napisz kolego dokładniej jak możesz..
Oczekuje pomocy w naprawie. Mądrej rady
Jak kupiłeś ten tańszy, to mogą być cuda. Wymieniłem znajomemu razem z łańcuszkiem i po nagrzaniu silnik na wolnych kulał, do tego błąd czujnika wałka rozrządu. Założyłem stary, ale oryginał i jeździ do dzisiaj.
Po odpaleniu silnik pracuje nierówno jak by świece nie grzały obroty faluja tak przez 10 do 20 sekund ,przekaznik swiec zmieniony świece sprawne grzeją żadnych błędów nie wykazuje vcds filtr paliwa zmieniony na ciepłym czy po lekkim rozgrzaniu pali i pracuje normalnie
Zamieniłem pompki 1z2 i 3z4. Korekcje jak i Bipy poszły razem na następne cylindry. Czyli raczej pompki źle zregenerowane?
Witam, proszę o pomoc, mam Passata 1,6 b 97r b5 jest problem z uwagi na jego nie równa pracę, podczas zapalania. Po chwili pracuje równo i cicho, lecz w czasie jazdy, podczas zmiany biegów, kiedy obroty spadaj są spadki obrotów i powrót do obrotów jałowych, podczas jazdy na luzie, co mam robić.:
Pompowtryski o końcóce AL można zamienić na AB, AA,G. AN odpada.
passat nierówna praca nierówna praca passat benzyna zimny silnik nierówna praca passat
projektowanie zasilaczy schemat kostki radia volvo impedancja zwrotnicy
złote mysli elektryków schemat wideofonu
Kręcące się kółeczko przy kursorze w Windows 10 po wakacjach Jak umieścić klucz publiczny w OpenPLi?