W takim staruszku to nawet kompresja może być. Przydał by się komputer i przegląd live data (EGR, MAF ,ciśnienie w dolocie itp)
Podłączałeś interfejs diagnostyczny ? Sypie jakimiś błędami ? Jaka była przyczyna wymiany silnika ? Czy ten obecny był wcześniej sprawdzany przed swapem ?
Tu raczej będzie problem z jednym z elektrozaworów od zmiennych faz rozrządu.
jezeli wywala ci bledy to zewzyj sobie a i b w zlaczu diagnostycznym i sam zobaczysz jakie to sa , program diagnostyczny niewiele wiecej moze, czsem zeby zresetowac komp trzeba odlaczyc minus akum na kilka minut wez to pod uwage,pozdrawiam
Jeśli po resecie kompa chodzi prawidłowo na benzynie a błąd pojawia się po przełączeniu na gaz to wracaj tam ,gdzie montowali gaz i niech ustawią emulator jak należy albo go założą jak go nie ma. A jak gaz dawno zakładany i gwarancji niet to wizyta w dobrym serwisie gazu. Przy takich objawach sonda jest na 99% sprawna.
Głowica do zdjęcia i do zrobienia, sprawdzić ją także na szczelność. Silnik gruntownie wypłukać, układ smarowania i układ olejowy. Po złożeniu zalać olejem mineralnym. Włożyć sprawny termostat. Silnik załatwiłeś sobie sam, uderzyłeś w jego czuły punkt (przegrzanie).
Prawdopodobnie silniczek krokowy. Sprawdź filtr paliwa, powietrza. Jeżeli jeździsz na gazie to również posprawdzaj filtry od gazu. Miałem podobny objaw w dwóch autach. W jednym bez gazu - silniczek krokowy - obroty falowały mniej więcej o 100rpm a w aucie z gazem również falowały znacznie bardziej czasem nawet zgasł. Pomogło dolanie płynu chłodniczego,...
Ten mono-motronic ma jeszcze zawór dwudrożny?
A nie mówiłem:D Rozróba w głowicy. Zajrzyj do załacznika.
O ile mi wiadomo, nie jest to istotne :)
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Silnik pali na wszystkie cylindy (nie słychać że coś gubi)? Czy w czasie jazdy coś szarpie itp?
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
Autko naprawione ! Chodzi idealnie :)nie dawało mi to spokoju :) zdemontowalem walki, łańcuch i z ciekawości rozegrałem wariator żeby zobaczyć jak to w środku wyglada :) okazało się ze jest tam coś w rodzaju podkładki z nacięciem i sprężynka :) u mnie podkładka była wytarta praktycznie na równo i klinowala się w otworze w którym powinna luźno pracować...
Niestety, cewki i świece podmienione i nadal to samo. Do tego zauważyłem że na rozgrzanym silniku ciężej pali i pojawiły się błędy. Wypadanie zapłonu na każdym cylindrze i błąd 001286 regulacja biegu jałowego. Czego dalej szukać?
Tu jest filmik z pracy tego silnika :youtu.be/PmqUvb-TIIs Dźwięk nie odzwierciedla sie w 100% ale powinno być słychać o co chodzi.
Car pass co było przyczyną?
Wstaw nagranie. Jak poluzujesz rurkę od wtryskiwacza, to zmnienia głos, sprawdź.
Pewnie nigdzie. Trzeba szukać do podobnych lub samemu.
Robienie jakichkolwiek testów bez uprzedniej regulacji zaworów i pompowtryskiwaczy mija się z celem.
Jaki byś chciał założyć,bo żaden nie pasuje p&p ?
Witam, kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Od jakiegoś czasu i u mnie występuje taka nierówna praca na wolnych obrotach po odpaleniu samochodu. W jaki sposób rozwiązałeś swój problem?
Co wychodzi z diagnostyki komputerowej? Podaj wartość MAP na biegu jałowym. Podaj wartości wszystkich temperatur.
Takie podciśnienie, to albo lewizna, albo przestawiony rozrząd, jesteś pewny, że dobrze zablokowałeś wał? Czy po zatkaniu przepustnicy ręką silnik gaśnie od razu, czy dalej pracuje?
autko biega jak szalone dzięki za pomoc wystarczyło wymienić zaworek pod żółwiem a gdyby nie drut i sznurek to nasza gospodarka by dawno temu upadła
W moim przypadku nie pomogły mapy, wymiana świec, czyszczenie przepustnicy. Poza tym, mechanik psikał łatwopalnym sprayem we wszystkie miejsca, z których potencjalnie mogło dostawać się lewe powietrze. Komputer wyświetlał błędy p0106 i p0171. Sprawdziłem także zawór oparów paliwa poprzez odkręcenie wlewu paliwa na odpalonym silniku, co nie wpłynęło...
Źle ustawiona dysza wolnych obrotów.
Witam mam podobny problem jak kolega opisuje, od jakiegoś miesiąca dziwnie silnik pracuje na wolnych obrotach, co jakiś czas spadają mu dość bardzo obroty (jeszcze nigdy nie zgasł) czy zimny czy gorący pali na dotyk, w środę zapaliła mi się kontrolka check again, po podpięciu komputera pokazał się błąd (P0088- Obwód czujnika ciśnienia szyny paliwa-wysokie...
Temat ogarnięty. Na pierwszym cylindrze pompowtrysk też zaczęło odcinać. Poprawiłem rozrząd i jak na razie autko pracuje idealnie poza telepiącym czasem dwumasem. Pompowtryski w 018 nie przerywaja nawet na chwilę. Dziwne jakby komputer starał się zdławić silnik odcinając pompowtryski. W 004 miałem prawie idealnie ustawione korekcje wałka. W aucie ponoć...
Podłącz komputer diagnostyczny, sprawdź skład mieszanki + wskazania przepływomierza na poczatek
Od wujka google: 19058 / P2626 - Czujnik tlenu zwarcie do masy.
To duzo nie słyszałes , tak jest osobny czujnik temperatury dla ECU, szary.EGR należy podwiesić podpiety , bo ma zwrotną dla ECU. Powidz , przepraszam ,że za Ciebie piszę.
Witam. Mam 1,9E, k-jetronic i zwykłą instalację. Co jakiś czas trzeba przemyć silniczek krokowy (np. benzyną ekstrakcyjną) - podobno gaz mu nie służy. Objawy to nierówna praca silnika na wolnych obrotach i szybko spadające obroty po "wyrzuceniu na luz". Piszesz, że masz nową instalację, ale można spróbować. Rocznik ten co mój... audi :)
Pomoże ktoś?
Dolot szczelny? Jak się auto zbiera - płynnie czy z opóznieniem?
W pompie uszkodzony nastawnik, samochód sprzedałem w takim stanie...
jak samochód był na gwarancji było wszystko sprawdzane, żadnych błędów nie było a cały czas te same objawy... niestety...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach za to na wyższych jest wszystko w porządku. Działo się to przed remontem silnika i po. Wymienione pierścionki, walki rozrządu, wariator zmiennych faz, czujnik zmiennych faz, trzy pierścienie od zmiennych faz i głowica po remoncie. Ciśnienie oleju jest bardzo dobre gdzie szukać przyczyny? Dodano po 7 Zapomniałem...
Witam Co do nierównej pracy to powodów może byc wiele.. Jeśli masz dodatkowo Drgania odczuwalne na drazku biegów lub kierownicy to sprawdź stan koła pasowego.. Mozna podejrzewać także podgrzewacz cieczy ale z tego co wiem to wtedy faluje tylko na zimnym.. Wymień przekaźnik i świece. W Twojej wersji jest sterownik a nie przekaźnik. Jeśli jest uszkodzony...
A nie ma tak, że jak cewka pada to pada, a nie tylko wypadanie zapłonu, ponieważ normalnie można jeździć, objawy w postaci nierównej pracy czuję się tylko na wolnych obrotach.
Poszukaj i sprawdź zawór powrotny paliwa z silnika(na silniku) do zbiornika paliwa ,może nie trzymać ciśnienia. Jest na bloku pod kolektorem ssącym. Dlatego łatwiej najpierw zmierzyć ciśnienie, sprawdzić filtr, zamiast rozbierać pół silnika. :)
Silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach strasznie nim rzuca. wyglada to tak jakby nie palil na ktorys tlok. nie dymi, pali na dotyk zimny jak i ciepły i tak jak napisalem niemozna uzyskac obrotow w przedziale 1000 do 2100. moge przekroczyc 2100 i puzniej normalnie ale niemoge utrzymac go na nizszych obrotach tylko wkreca sie do 2100.
Golf IV rok produkcji 2000 wersja generation 5 drzwi silnik 105KM 1.6 16V
Odnośnie drugiego pytania. Nie gaśnie po wyłączeniu kluczykiem ponieważ najprawdopodobniej jest nieszczelność na przewodzie podciśnienia. Może to mieć związek z pierwszą usterką.
Samochód Volkswagen Caddy 1.9 105 koni silnik BLS na zimnym na ciepłym silniku pracuje nierówno. Co jest tego powodem?
A od kiedy się to zaczęło. Czy samochód odpala dobrze? Objaw falowanie jest tylko a zimnym silniku czy na ciepłym też? Jeżeli jest możliwość podmienienie zaworu regulujący ciśnienie. wraz z innym czujnikiem ciśnienie. kiedyś miałem przypadek ze czujnik oszukiwał o 100 bar więcej niż było rzeczywiście i zawór próbując się domykać w końcu sie uszkodził...
Temat rozwiązany!
Na wolnych obrotach masz mieć 2-3 ms (zazwyczaj 2,7ms), jak dasz nagle buta to powinno dojśc do 10-12 ms.
Silver, nawet Turbo, nie da rady wykarmić tego auta. Wspomagał się pewnie benzyną ale pewnie o tym nie wiedziałeś. Co do Twojego problemu to raczej listwa LPG jest na wykończeniu.
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
nierówna praca wolnych obrotach peugeot praca silnika wolnych obrotach nierówna praca silnika wolnych
oscyloskop service passat wymiana kierownicy zmiana dekoder polsat
wykonam płytki drukowane wykonam płytki drukowane
Lenco DVP-1064BK - Ekran zatrzymuje się na logo Instrukcja obsługi podgrzewacza Siemens DH 1800 - gdzie znaleźć?