Sprawdziłbym szyny komunikacyjne (CAN), i samą deskę. Spróbuj połączyć się z kolejnymi klockami, które wg kontrolek nie pracują i zobacz czy da się z nich podczytywać parametry i czy mają one sens.
Witam - bo ta ma silnik bezszczotkowy - wirnik jest magnesem .
sprawdź uszczelniacze na wale
Czy dużo musisz szarpać za sznurek aby odpaliła ? Sprawdzałeś czy klin na wale jest w porządku ?
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Jeżeli jest w tej kosiarce gaźnik z membraną, ja bym sprawdził w pierwszej kolejności właśnie tą membranę w gaźniku.
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Vag-com nie wykazuje błędów w zakładce silnika poza ciągle świecącym problemem sondy lambda (myślę że to przez gaz lub/i brak kata bo to jest od zawsze a problemów nie było). A co to za dziwne podejście? W sumie to ładny dziś dzień poza tym że leje od rana. 😂😂 Podaj normalnie opisy błędów. Trzeba też sprawdzić podstawowe parametry. Np jaka temp przy...
Kosiarka już letnia i chyba swoje odpracowała. Niebieski dym nic dobrego nie wróży - bierze olej. Sprawdź ten klin, ale również filtr powietrza, odmę oraz ciśnienie w cylindrze (przy otwartej przepustnicy) i gaźnik do rzetelnego przeglądu. Czy przypadkiem kosiarka nie była przechylona na bok lub przednie koła, to wówczas byłaby szansa, że usterka (...
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
musisz wyjac plastykowa zaslepke wkretu regulacji skladu mieszanki, o kilka obrotow wykrec wkret regulacji silownika predkosci obr.biegu jalowego,potem sruba do regulacji wolnych obrotow krecisz zebys uzyskal od 850-900obr/min(czyli obroty ciut wieksze niz w maluchu-jak ustawiales malucha to cienkusa na sluch i tez utrafisz),nastepnie wkretem skladu...
Dużo na forum jest na ten temat pisane. Wyczyść gaźnik ,sprawdź świecę ,zalej nowe paliwo, wymień filtr powietrza sprawdź czy świeca nie jest okopcona na czarno co oznacza zły skład mieszanki . Jeśli silnik ma kilka sezonów za sobą sprawdź , wyczyść i posmaruj plastikowe częsci sterowania gaźnikiem może też być zmęczona sprężynka od sterowania gazem.
"nic nie jest wieczne"....tak można skomentować Twój problem.Samo wyczyszczenie...pewnie ,że pomogło,ale wpuścić kroplę oleju pod łożyskowanie też pomoże.Nad nowym coolerem myśleć zacznij
kolego masz tu dużo o tico poczytaj :idea: :idea: :idea:
Zrób regulację zaworów!!!!!!!!!!!
Czy to jest pełny wtrysk? Pytanie, jakby były tam jakieś inne
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
w ośmio pinowym obd pin A i B połącz, kody dwucyfrowe zaczyna od 12 3 razy potem kod usterki itd objaśnienie znajdziesz w sieci albo napisz kod błęu
Najpierw doprowadź do porządku silnik na benzynie, a dopiero potem myśl o LPG. Zrób porządek z tą sondą - zweryfikuj jej wskazania z analizatorem spalin. Jeśli dobrze myślę, to czas wtrysku podawany przez sterownik jest efektywnym czasem wtrysku, a nie długością impulsu sterującego. Tak czy inaczej na Valtekach to bym tego nie gazował ;)
Wymień silnik krokowy obroty nie powinny tak skakać Olej czasem wycieka z pod aparatu zapłowego jest tam uszczelka typu oring
Zerknij czy rozrząd się nie przestawił lub nie ścieło klina
Sprawdz czy masz czysty filtr powietrza i najlepiej wymien filtr paliwa i sprawdz czy nie ida babelki powietrza do pompy wtryskowej. Jesli to nie pomoze sprawdz czy masz dobra kompresje. Mogl sie rowniez przywiesic wtryskiwacz ale tego bez przyrzadu nie sprawdzisz czy np "nie leje" zamiast rozpylac. Pozdrawiam.
Jaki silnik jest w tej kosiarce. Przyjrzyj się dobrze gaźnikowi. Paliwo nie jest, przypadkiem z zeszłego sezonu?
Może nie autorem ale autorami są mechanicy którzy nie posiadając drogiego sprzętu w ten sposób lokalizują tego typu usterki. I jest to metoda naprawdę sprawdzona i skuteczna. -system zasobnikowy lub sferyczny https://delphi.com/shared/images/ppd/pwr... -szyna http://rb-kwin.bosch.com/pl-PL/start/pro...
Stawiam na zerwany klin. Ściągnij górę, obudowę, to całe koło zamachowe i sprawdź czy klin jest cały a koło w odpowiednim miejscu.
Z przekazu żony, która pojechała do diagnosty wychodzi na to, że wyskakuje błąd 3 wtrysku. Po usunięciu usterki dam znać czy to wystarczyło. Jeżeli masz żelowy sterownik (IAW 59F) wtrysku może to być jego wewnętrzne uszkodzenie programu
Cos sie jednak stalo... O ile korekcja moze byc wynikiem np. przytkania wtrysku lub zwiekszonych przeciekow, o tyle dym wskazuje raczej na problem mechaniczny.
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
Sytuacja jest kiepska, jeśli mechanik twierdzi, od samego początku, że na pewno się nie pomylił to zapewne nie przyzna się do błędu(niekoniecznie go popełnił) Najlepiej poproś kogoś innego żeby to zweryfikował. Objaw o którym mówisz może mieć też związek z układem paliwowy, choć by wadliwie pompy wtryskowe.
Z tyłu silnika przewody paliwowe są łączone szybko złączami są to oryginalne fabryczne złącza z zaworami zwrotnymi na obu przewodach może tam jest coś nie szczelne . Mańkowi wyraznie brakuje paliwa. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć tego zgrubienia na wysokości filtra paliwa, może jakaś fotka?
No widzisz i temu jest aż taka różnica. Siłowniki jakie zakładają do 60-tek, 30-tek czy mtz-ta mają wymiar 50mm wewnątrz cylindra i 25 mm tłoczysko. Chociaż są i inne. U ciebie jest większa różnica pomiędzy stronami tłoka i dla tego taka różnica w ilości obrotów.
Nie, czujnik podciśnienia!
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
To , że błędów nie ma (a pewności co do tego również nie ma, bo nie wszystkie błędy powodują zaświecenie "MIL") nie ma znaczenia, wprawny diagnosta po ocenie parametrów prezentowanych przez sterownik silnika jest w stanie ocenić przyczynę usterki. Więc błędy to nie wszystko. Pierwszą moją sugestią byłby zawór EGR, ale bez rzetelnej diagnostyki to wróżenie...
Witam, szkoda że nie napisałeś jak zachowuje się autko na benzynie, bo właściwie należałoby zacząć od ustabilizowania pracy w tym trybie. Ale z objawów które opisałeś wygląda że silnik dostaje zbyt małą dawkę paliwa/zbyt ubogą mieszankę przy ostrzejszym przygazowaniu. Zakładam że masz instalację gazową na zwykłym reduktorze i mieszalniku z silnikiem...
Więc kolego tak, musisz zdemontować przepustnicę wyczyścić przepustnicę i gardziel na glanc, pojechać do kogoś na komputer żeby zrobił kalibrację, chyba że masz vaga to wpisz w wyszukiwarce kalibracja przepustnicy toledo albo golf ;) Jak nie przejdzie kalibracji to znacz że jest uszkodzona i będziesz musiał kupić nową.
Jeżeli na cylindrze są jakieś ślady to niedobrze. Pół biedy gdy jest to aluminium z tłoka, które można usunąć, jednak bez zrobienia tego w niedługim czasie silnik się zatrze na amen. Zrób wyraźne zdjęcie tego co widać przez okienko wydechowe. Piszesz, że było wlane niewłaściwe paliwo, co masz na myśli?
Zobacz co się dzieje na pinie B13 sterownika i czy przekaźnik K22 nie klei.
Możliwe jest uszkodzenie silnika - konkretniej komutator zabrudzony/zasiarczony. Jeśli masz taką możliwość wymień silnik. Rozbierać (w celu czyszczenia) nie radzę, bo ciężko się to robi.
Bez podłączenia pod komputer o nazwie Laser 2000 będzie ciężko coś doradzić.
Może być problem pierwsze TDI są ciężkie do diagnozowania, zobacz jeśli masz przepływkę klapową to mogą być problemy. Kilka dni temu podpinałem taki vagiem can-hex i odczytałem jedynie kody błędów żadnych parametrów. Jak przepływka jest z drutem to bez problemu ktoś zdiagnozuje. Najlepiej poszukać kogoś z vagiem i pojeździć autem i popatrzeć parametry.
Wymień paliwo na świeże. Czarny dym z tłumika to problemy z gaźnikiem, a nie z pierścieniami. Filtr powietrza, pewnie brudny.
Tylko pomiar sprężania. Dodano po 4 Muszę uniknąć sytuacji że po zdjęciu głowicy mechanik zacznie wymieniać To jedź do takiego co umie robić francje dobrze, ja np. umiem. PO co szklanki mienciać jak nie klepią??? No po co?
Ale cuda czytam :) Przepraszam. Tą dyszę która wypadła z gaźnika musisz delikatnie lutownicą zakleszczyć, ona się wysuwa i dawkuje za dużo paliwa. Albo kup w serwisie całą dyszę główną z tym że plastikową bez tej badziewnej metalowej dyszy. I stąd ten czarny dym. Jeśli chodzi o niebieski to albo przechylona była kosiarka (wcale nie musi to być podczas...
Proponuję sprawdzić kolejność przewodów. A prawidłowa o ile dobrze pamiętam to 1-3-4-2.
przenosić odmę jest sens jeśli silnik ma już duże przedmuchy (zużycie cylindrów objawiające się spalaniem oleju przez silnik) obrotomierz w zasadzie dowolny dla silnika 4 cyl (najprościej wymienić licznik bo po prostu drugi tylko podłączasz) może być od poloneza czy fiata 125 zielony kabelek to ten który wychodzi z pinu nr 1 modułu zapłonu przepływomierz...
prosze:) http://obrazki.elektroda.net/44_12292951... http://obrazki.elektroda.net/29_12292951... Dodano po 22 http://obrazki.elektroda.net/8_122929652...
A czy rozrząd jest na 100 % dobrze poskładany ???
Mogę umieścić gdzieś lub przesłać (np. na priv.) książkę o UNO w .pdf (po polsku ofc.) Co do katalizatora, to zalecana jest wymiana na nowy, nigdy używany, bo to jest część eksploatacyjna. Jeśli nie chcesz ryzykować dużego kosztu, to proponuję tańsze rozwiązanie: strumienicę. Kwota wydana na nią jest niewiele większa od zwykłej rurki, którą Kolega ma...
To nie przyczyna zaplonu.
Przecież wystarczy zdjąć pasek i kluczem kręcić sprawdzając odchył
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej do wymiany.
Nawet jeśli napisze ktoś co może byc przyczyną to nie radze Ci samodzielnie tam grzebać bo możesz zrobić kuku swojemu autku. Sądząc po Twoim opisie nie za bardzo konkretnym to moze byc np problem z nastawnikiem pompy, ale to tylko jedna z wielu możliwości. Oddaj auto do kogoś kto wie gdzie jest pompa, turbo itd. Niech zrobi diagnostykę to bedzie coś...
Typuję niesprawne (1 lub 2 ) świece żarowe, zwykle taki objaw jak opisujesz. Sprawdź, czy dochodzi napięcie do szyny zasilającej świece. W przypadku pozytywnym musisz odłączyć szynę od świec i sprawdzić oddzielnie każdą świecę, najlepiej żarówką 12 V o mocy min. 21 W. Ja robię to w taki sposób: biorę oprawkę do tego typu żarówek, podłączam do niej przewody...
Prąd na grzałkę sondy idzie?
Membrana do wymiany.
Założyłem gaz i teraz jak go rano odpale to na benzynie szaleje tak jak pisalem a jak przelacze na gaz to wszystko jest wpozadku.Ale znowu mam inny problem poniewaz jak zaczynam hamowac i nacisne sprzeglo poprostu gasnie mi na gazie na benzynie nic takiego nie robi,jak puszcze na wolne obroty to najpierw spadnie ponizej 500 obrotow pozniej się podniesie...
Załóż obie nowe sprężynki i powinno być OK. Ta jest już do wymiany. Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z kolektorem ssącym (ta grubsza rurka) i samego kolektora z cylindrem.
Takie objawy daje uszkodzony moduł zapłonowy, w uno częsta usterka. Podmień na sprawny moduł i spraawdż.
Tomku, skoro sterownik silnika nie wykazuje żadnych błędów (co jest trochę dla mnie niezrozumiałe) gdyż skoro zapala a następnie gaśnie to po pierwsze usterka może wskazywać na brak komunikacji z imoo, po drugie na zabrudzenie elektrozaworu N109, po trzecie na usterkę w przewodności prądowej przekaźnika zasilającego zestyk "30" ale o ile dwa pierwsze...
Hej, jak coś jestem też z Krakowa, mogę pomóc w zlogowaniu parametrów: korekty, wypadania zapłonów, temperatury, podciśnienia... Daj więcej info o aucie, samego i30 były 3 generacje, a silników w nich jeszcze więcej.. z którego roku samochód? Silnik MPI, GDI ? Mogę pomóc w zdekodowaniu VIN i znalezieniu oznaczenia silnika. Jeśli i30 FD (2007-2012) to...
Sprawdz odpowietrzenie silnika tz odmę. Sprawdz czy lpg nie chodzi razem z paliwem Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/1082957100_1...
Prawodpodobnie pompa wody padła/uszczelniacz? Co do objawów to nie wiem, najpierw napraw pompe wody/uszczelniacz. Sprawdzić błędy komputerem/wypipkać zależy co i jak. Zobaczymy co powie, ogolnie powodów może być dużo, dlatego narazie zobaczyć co powie sam komputer silnika a potem brać sie za dalszą diagnostyke/naprawy.
A nie było czasem błędu położenia wałka rozrządu? Wyjaśniło by to problem z kompresją przez przestawiony rozrząd.
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Sprawdź ciśnienie na szynie , wtryski na przelewy .
Wymiana pompy
i może byc to cala przyczyna nierównych obrotów.
Witam, mam focusa tdci 115km, 241tys.km Mam podobny problem, mianowicie przy nizszych temperaturach i zimnym zilniku przy odpalaniu auto musi troche pokrecic i strasznie przy tym szarpie silnikiem, jak zaskoczy to jest ok, chodzi normalnie, moze lekko faluja obroty przez pierwsze momenty. Czy to moga byc siwece, albo bezpiecznik od swiec? Prosze o porade.
Volkswagen Tiguan nierówne obroty silnika na biegu jałowym błąd 01287:000
Witam szanownych Kolegów po bardzo długiej nieobecności w temacie. Właśnie udało mi się naprawić gramofon. Aż sam się zdziwiłem, gdy zobaczyłem na datę mojego poprzedniego posta, bo myślałem, że to nie było aż tak dawno temu ale jednak czas zleciał nie wiem kiedy.... Wtedy naprawę porzuciłem, ale w tym tygodniu sobie przypomniałem o starym sprzęcie...
Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
Witam, chyba już jest po temacie ale może jeszcze ktoś zajrzy, otóż chodzi mi o problem Piotra z łowicza, mam doładnie to samo w moim baleno 1.3, który kupiłem niedawno za nie wielkie pieniądze. Czy poradziłeś sobie z tym problemem? jak tak to czy możesz napisać w czym tkwi problem? Pozdrawiam
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem nierównych obrotów po odpaleniu w Oplu Astra J z silnikiem 1.4 turbo. Nierówne obroty, szarpanie autem ustaje po lekkim dodaniu gazu i trzymaniu pedału. Zjawisko występuje tylko w chłodne dni najczęściej po nocy. Auto ma nierówne obroty, jak by miało zgasnąć, przy tym aż rzuca budą auta. Po około 30...
Przeczyść sobie przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników. Jak masz obroty nierówne to coś z krokowym nie tak - czyszczenie powinno pomóc. Jak pytał poprzednik świece, kable WN, kopułka rozdzielacz OK?
Jak masz za niskie napięcie, to będzie właśnie tak się zachowywać silnik - nierówne obroty, gasnięcie... dławienie się. Prawdopodobnnie masz do wymiany regulator napięcia lub szczotek nie masz:P
Temat rozwiązany. Wyjaśnienie post wyżej.
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Podobna sytuacja Laguna II 1.6 16V. Zaraz po uruchomieni silnik w miejscu pracuje równo. Problem zaczyna się kiedy, dodaje sie gazu i to szczególnie więcej. Auto szarpie, dusi się przez kilometr. Później kiedy się nagżeje pewnie silnik problem znika.
A interfejs masz ? Mapa lpg pokrywa sie z benzyna ? Moze ustaw od nowa ? Albo zobacz w vagu czy wszedzie sa rowne czasy wtrysku i ilosci ? Falowanie to zwykle nieszczelnosc w dolocie. Bo napisales ze cewki i swiece wymieniles.
Witam. Panowie mam problem z vectra c 1.8, chodzi nierówno, błędów brak,spaliny śmierdza i są gryzace tak jakby go zalewalo. Co zostało stwierdzone : Brak łapania lewego powietrza Egr Katalizator Świece są okopcone, jakby była za bogata mieszanka Czujnik temperatury Kompresja, wszędzie po 12 Jutro podmienie cewke chociaż wątpię żeby to pomogło. Proszę...
Witam wszystkich użytkowników tego forum, mam pytanie nie dawno kupiłem Citroena Berlingo z silnikiem 1,9D 1998r, na tej nieszczęsnej pompie lucasa, problem polega na tym że silnik zaczął dziwnie pracować na wolnych obrotach i dodam jeszcze że stało się to jak wracałem z Niemiec do Polski jadąc z gazem wciśniętym prawie na max. Po zatrzymaniu się na...
Z tego co zauważyłem to problem jest dokładnie z pompą wtryskową i prawdopodobnie z jej ciasnym spasowaniem po regeneracji. Wiele C360 po regeneracji tylko pompy zaczyna tak kulawo chodzić na wolnych obrotach, zdarzają się nawet reklamację z tego powodu ale po wrzuceniu na stół wszystko jest w porządku. Większość pomp po pójściu w "pracę" dociera się...
Szczególnie wyraźnie słychać to przy 33RPM, gdzie ciągłe dzięki "jęczą". Jeżeli występuje jęczenie to nierówne obroty a nie zbyt małe czy zbyt duże. Winą może być poślizg na przeniesieniu napędu spowodowany (jak pisał kolega Robert B ) stwardnieniem gumy.
Sprawdzenie podstawy i wężyków to chyba nie filozofia - nie trzeba z tym na forum lecieć
witam miałem podobne problemy ale z 16 zn . przy zapalonym silniku wciskając pedał gazu bardzo się dławił - była uszkodzona sonda lambda , natomiast gdy sa nierówne obroty nawet na wolnych stawiam na czujnik indukcyjny HALA .najlepiej sprawdzić podmieniając cały aparat zapłonowy z kopułką może być z 16 zn z innego auta
Drugi cylinder jest sprawcą nierównych obrotów, sprawdź czy śruba stopki pompowtrysku się nie poluzowała, nie ciągnij za mocno bo łatwo ukręcić, wyreguluj pompki na 225 stopni, jak nic nie da to zacznij od wymiany uszczelniacza na tym cylindrze.
Co do nierównych obrotów to przyczyn może być wiele, musisz podnieść maskę i trochę umazać łapki. Kiedy był wymieniany chociażby filtr paliwa, ogólnie serwis kiedy był robiony itd itp. A co do tej chłodnicy, jest to chłodnica paliwa powracającego do zbiornika.
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
przyczyną moze być też nieszczelny układ dolotowy..np
W tym silniku nie ma czegoś takiego jak recylkulator spalin .Zainteresowanym proponuje wypięcie wtyczki trzy pinowej znajdującej się w okolicy siłownika przestawiającego długość kanałów dolotowych ,od czujnika położenia wałka rozrządu i poobserwowaniu jak się zachowuje silnik.
przejechałem około 50 mth i orbitrol sam zsynchronizował sie, juz działą prawie tak jak trzeba
Temat do zamknięcia. Po licznych poszukiwaniach w różnych serwisach w tym także ASO w Krakowie nikt nie mógł znaleźć skąd te obroty? ASO Porsche Kraków chciało pół auta wymienić, bo nie mieli czasu najwidoczniej na poszukanie przyczyny. Pojechałem do starego mechanika, który stawiał mi na nogi klimatyzację. Pan bardzo zainteresował się tematem i znalazł...
Jeszcze nie, dzisiaj otrzymam paczkę z tym czujnikiem. Powiem ci, czy to dobrze działa. Jeśli znajdziesz rozwiązanie przede mną, daj mi znać Zamówię też nowy czujnik dam znać I will also order a New sensor I will let you know.
Witam, Jestem posiadaczem pojazdu Opel Kadett E silnik C16NZ, skrzynia automatyczna 3-biegowa (pozycje na wybieraku: P, N, R, D, 2, 1). Borykam się z problemem nie równych obrotów na pozycji P/N. Najpierw napiszę co zostało zrobione do tej pory: 1. Przeprowadziłem remont silnika (nowe: pierścienie, zawory, prowadnice, popychacze hydrauliczne, dźwigienki,...
Misiek nie rób obciachu kup sobie VAGa (przecież każdy ma?!) albo jedź do kogoś na dobra diagnostykę
Kolektor ssący jest szczelny. Objawy wysokich obrotów nie zawsze występują. Ostatnio gdy delikatnie gazuje to obroty spadają poprawnie a gdy mocniej przygazuje podczas jazdy to rosną i utrzymują się wysoko choć ściągnę noge z gazu. A gdy następnie powtórnie przygazuje to szarpie i nierówno wchodzi.
No a jaki błąd wg. mechanika miałeś ?
Dzisiaj to już w garażu długo kręcił, ale zapalił na chwilę, nierówne obroty, potem już dobrze.
nierówne obroty peugeot skoda nierówne obroty peugeot nierówne obroty
przekrój kabla tabela niski ciśnienie oleju silnika iveco daily problemy klimatyzacja
płyta główna klimatyzator płyta główna klimatyzator
MA6D49 zamiennik – MUR420CT, UF420C, STTH3R02D-FP, ES3D-C – dioda FRD 3A/200V TO-220 Saeco Incanto HD89xx, SUP021 reset fabryczny – jak przywrócić ustawienia domyślne?