witam sprawdź jeszcze i popraw po gazowniku przewody przy wtryskiwaczach benzyny. najczęstsza przyczyna i najczęstsze błędy to właśnie wypadanie zapłonów i nierówna praca silnika
Cześć! Przeczytałem temat i postanowiłem się odezwać, bo też szukam rozwiązania podobnego problemu z moim autem. Czy udało się rozwiązać temat?
witam! Poprzeglądałem i posprawdzałem wszystko i brak jakiejkolwiek poprawy. Nadal nie wiem gdzie szukać przyczyny nierównej pracy silnika.
Witam. Co może być powodem nierównej pracy silnika podczas jazdy przy dodawaniu gazu? Silnik S301D.
Co do nierównych obrotów to przyczyn może być wiele, musisz podnieść maskę i trochę umazać łapki. Kiedy był wymieniany chociażby filtr paliwa, ogólnie serwis kiedy był robiony itd itp. A co do tej chłodnicy, jest to chłodnica paliwa powracającego do zbiornika.
Więc tak: Na gaźniku widnieje napis : 80004329 (innych napisów nie było) Na przełaczmiku ssania jest napis : HY-020 Po zdjęciu osłony filtra powietrza odkryłem iż ta nierówna praca silnika jest związana z "drugą przepustnicą" Podczas pracy na nierównych obrotach na przepustnica cały czas się porusza. Cięgno od tej "2 przepustnicy" jest połączone z cięgnem...
Ale mam problem z ciśnieniem na cylindrach, od przodu jest 23 a na ostatnim 30 przy sprawdzeniu manometrem. Jeśli wtryski sprawne to tu masz problem nierównej pracy silnika.
Witam czy ustaliła co było przyczyną nierównej pracy, mam taki sam temat.
Nierówna praca na gazie i na PB ?
Nie wiem, czy turbina, ale może być problem z czujnikiem położenia wału, lub sondą lambda. Ku mojemu zaskoczeniu to była przyczyna nierównej pracy i nawet "kaszlania" silnika.
norma, rozrząd do ustawienia
Silnik patrząc się przez otwory w obudowie posiadał jakby kilka odważników przykręconych na śrubki nad rotorem czy to jakiś mechanizm odśrodkowy? czy kontakt PR go uszkodził? czy w ogóle nie powinno być tam oleju w silniku (praca na sucho) ? Przecież pisałem Tobie wcześniej że jest tam odśrodkowy regulator obrotów i on stanowi u Ciebie podstawowy problem....
Brak błędów, elektryczne auto sprawdzone u elektryka. Typowo zalewa go paliwem. Czujnik wału wymieniony. Temperatury nie sprawdzałem, tylko że przy zagrzanym silniku da się jechać, ale też do maksymalnie dwóch i pół trzech tysięcy obrotów, bo jak za dużo albo za szybko da się gazu. Wchodzi w ten tryb nierównej pracy i kopcenia. A najgorsze w tym wszystkim,...
Mam ten motor u siebie w Leosiu takie same miał objawy EGR przepustnica kopcenie za każdym razem albo samo adaptacja albo wymuszona. Sprawdź jeszcze wąż podciśnienia od serwa czy nie spadł. Problem rozwiązałeś z nierówna praca?
Niedawno wyskoczyła mi kontrolka o nierównej pracy silnika Nie ma takiej kontrolki :D . Diagnostyka sterowania silnika, podać odczytane błędy i dopiero pogadamy
Po zdemontowaniu czujnika wałka będzie on "brał" sygnały z czujnika wału. Sprawdź ciśnienie bo ono może być powodem nierównej pracy silnika. Jeżeli masz możliwość to podmień cewkę zapłonową. Czy silnik pracuje normalnie oprócz tych nierównych obrotów na biegu jałowym? Napięcie na sondzie jest dziwne. Wygląda jakbyś miał ubogą mieszankę lub sonda oszukuje...
Ostatnio zauwazyłem podczas pracy silnika że co jakiś czas pokazują się bąbelki powietrza w przewodach paliwowych. Czy może to być przyczyna nierównej pracy silnika i trzęsienia budą ??
Witajcie. Ja mam bardzo podobny problem z Audi B4 2.0 ABT (93r), ale nierówna praca ustępuje po 10 min od odpalenia i to nieważne czy bieg jałowy czy jakiś inny (automat). Czasami potarfi nawet zgasnąć, nie ukrywam że te szarpanie podczas jazdy nasila się po dodaniu gazu (nawet delikatnie). Zaznaczę że jak dam mu poracować na jałowym, to po tych 10...
Witaj Kolego a czy sprawdziłeś wystawanie końcówek wtryskiwaczy z głowicy przed zamontowaniem głowic końcówka /rozpylacz/ powinna wystawać ok. 3,5 mm ponad płaszczyznę głowicy ,jak wiesz zapewne wtryskiwacze w c 360 są osadzone w tzw.szklankach umiejscowionych w głowicach i niekiedy mają różne grubości na dole gdzie opiera się wtryskiwacz ,dodatkowo...
A nie mylisz czasem chodzenia na 3 gary z nierówną pracą przy zmasakrowanej dwumasie? Bo czasem tak telepie od dwumasy, że można myśleć, że to brak zapłonów. Ale to widać w korektach podczas nierównej pracy jako losowe zmiany korekt w dużym zakresie.
Mam pytanie, czy to normalne, że przy wrzuceniu na bieg 1 niedużo, ale zawsze, szarpnie. Normalne.
Witam Na benzynie chodzi ładnie, na gazie nierówno tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Od czego zaczać szukanie przyczyny nierównej pracy?
Jeśli nierówna praca i brak mocy to wygląda że silnik nie pracuje na wszystkie cylindry, np z powodu uszkodzenia jednej z cewek zapłonowych, ale niekoniecznie. Czytałeś o nieszczelności na kolektorze ssącym, tez jest przyczyną nierównej pracy.
A nie ma tak, że jak cewka pada to pada, a nie tylko wypadanie zapłonu, ponieważ normalnie można jeździć, objawy w postaci nierównej pracy czuję się tylko na wolnych obrotach.
[quote="MarcinS70R"]Tu raczej będzie problem z jednym z elektrozaworów od zmiennych faz rozrządu. Dzień dobry, sprawdziłem wszystkie elektrozawory i cykają prawidłowo, jednak nadal jest problem z nierówna praca silnika .
Witam! Silnik i sterownik j.w. Chciałbym podłączyć się pod temat i proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny nierównej pracy silnika podczas jazdy i na biegu jałowym. O to odczyt z IAW Scan 2.
Mial ktoś podobny problem? Tak. Pompa wtryskowa 0402796043 - zawory GDV. (nierówna praca silnika, duże zużycie paliwa, nierówna praca pod obciążeniem.
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Skoro widać przebicie, to rozdzielacz nie jest w idealnym stanie. Winę za nierówną pracę może ponosić również nierówne ciśnienie sprężania, zużycie krzywki w aparacie zapłonowym, zła regulacja gaźnika.
Witam. Mam problem z auutem silnik nie równo pracuje i podczas sprawdzania iskry na cewce na dwóch iskra rozchodzi się w pajęczyne a na dwóch wyjściach iskra ściąga do obudowy cewki to znaczy że cewka jest uszkodzona i może być to przyczyną nierównej pracy silnika?
Jeśli nie jeździłeś ani nawet nie odpalałeś auta na bęzynie tylko przez dłuższy czas jeździłeś na gazie być może zpiekły sie wtryskiwacze i teraz zamiast rozpylac paliwo przy podawaniu na tłok leje sie onio jak ze butelki. Może byc to również przyczyną nierównej pracy silnika a podczas przyśpieszania może go poprostu zalewa.
Zadzwoniłem do firmy, która sprawdzała wcześniej pompowtryski i podzieliłem się swoją obserwacją dotyczącą pomiaru oraz sytuacją z autem. Stwierdzili, że to nie może być przyczyną błędów oraz nierównej pracy silnika. Poczytaj o błędzie. https://www.forumsamochodowe.pl/kody/obd...
Prawidłowy moment wtrysku, ustawiony wg. na kołek w kole zamachowym dodatkowo potwierdzony położeniem tłoka w momencie wtrysku. Brak luzów na sprzęgle pompy wtryskowej, Wymienione gumowe elementy przekazujące napęd na regulator obrotów w pompie wtryskowej. Silnik nie dymi do puki nie zaczynie nierówno pracować wtedy pojawia się dymienie, kolor ciemny,...
sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Nierówna komprecja. Bardzo czeste w tych silnikach. Jak zawsz do tej pory przyczyną nierównej kompresji były zwory, pęknięte uszczerbione, lub wypalone. Z doświadczenia głowica do remontu, ale jeszcze sprawdź kompresje po próbie olejowej. Wypadajace zapłony masz tylko na iegu jałowym, bo wtedy kompresja jest...
Witam po dłuższej przerwie. Udało mi sie dzisiaj podłączyć auto pod ABCOM.Opiszę to,co zaobserwowałem.Obroty wahają się od 775obr do 825obr,w tym czasie kąt wyprzedzenia zapłonu zmienia się w zakresie od 5do 10-11stopni,pozostałe parametry OK.Wypiąłem czujnik spalania stukowego,odłączyłem krokowca,zacisnąłem wężyk z MAPsensora(żeby trzymał stałe parametry,bo...
Witam. Sprawa dotyczy Laguny 2002 rok, 1.8 benzyna + gaz. Ostatnio podczas jazdy po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i zatrzymaniu się zauważyłem że z pod maski unosi się para(dym). Po otworzeniu się maski zauważyłem że korek się odkręcił a olej zalał kawałek silnika i wszystkie czujniki wokół. Nagle okazuje się że silnik pracuje nierówno. Może...
Nierówne ciśnienie sprezania często powoduje nierówną prace silnika. PS: nie korekcja tylko kompresja jak już! A i jeszcze w jakich to jednostkach ciśnienia operujesz.
Odpal autko, przejdź na gaz, pokręć delikatni śrubką i jeżeli bedą sie zmieniać obroty to znaczy ze od składu mieszanki biegu jałowego. Bez żadnego analizatora spalin to możesz jedynie tak wyregulować: aby znaleźć położenie przy których silnik ma najwyższe obroty na biegu jałowym. Jeżeli okaże sie że to regulacja mieszanki pracy to wykręć pare stopni,...
cześć miałem ten sam problem podczas tych mrozów sprężynka,gaśnięcie i utrata mocy tylko u mnie jeszcze dochodzi nierówna praca silnika na wolnych obrotach zajechałem na warsztat miałem uszkodzony jeden wtryskiwacz (zaworek przelewu)i kodowanie dwóch wtryskiwaczy wszystko minęło oprócz nierównej pracy silnika
A nie grzechocze silnik na wolnych obrotach i w niskim zakresie? Jak Vanosy? One powoduja takze objawy nierównej pracy silnika.
Na innych forach przeczytałem że przy uszkodzonej pompie ( nierównych obrotach) bardzo kopci i ciężko wchodzi na obroty u mnie ten problem nie występuje
nie dziwie sie. Moge juz z góry powiedziec ze w ecu bedzie tylko błąd sondy. Te sterowniki nie maja możliwości dokonania adaptacji recznej wiec to tez jest problem. wszytskie czujniki beda okej, myśle ze wyjeżdzenie zbiornika pb może pomóc. Zapewne występuje jeszcze obiaw nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Warto sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych,...
witam wszystkich. Mam taki problem. co może być przyczyną złej pracy silnika tzn. po odpaleniu silnik chodzi nierówno , ma nierówne obroty. Odpala pięknie, a gdy już odpali... Proszę o pomoc . B&S Series 500. http://obrazki.elektroda.net/57_12722048...
Kolego siwece grzeja temperatura plynu na zimnym silniku jest zblizona do temparatury powietrza na zewnatrz wiec raczej ok aku jest faktycznie slaby ale watpie zeby to mialo wplyw na nierówny start i kopcenie...
Samochód wrócił od mechanika, który powiedział, że przeprogramował komputer, poustawiał go tak jak powinno być, ble ble ble. Powiedział również, że to bujanie całe to wina poduszki pod skrzynią biegów. Co do poduszki skrzyni biegów: co ma owa poduszka do nierównej pracy silnika gdyż, nawet z wydechu wylatują nierównomierne wybuchy spalin, a przy przyspieszaniu...
Czujnik kosza? Jaki on ma wpływ na nierówną pracę silnika?
Nieszczelny dolot
Typ gaźnika to: Large One-piece Flo-jet Carb Najpierw oczywiście porządne czyszczenie gaźnika.. Tu masz wszystko opisane: http://outdoorpowerinfo.com/repairs/brig... Tak wygląda gaźnik w przekroju. 1- regulacja obrotów jałowych 4- regulacja obrotów wysokich. Ustaw śruby na jeden - półtora obrotu, rozgrzej silnik i wykręcaj...
I to mogłby być powód tej oto nierównej pracy? na dniach przeczyszcze i zobacze czy pomogło
WBART, znalazłeś może przyczynę nierównych obrotów? Też mam taki silnik i pojawiły się takie nierówne obroty na biegu jałowym (takie prychanie z rury wydechowej + trzęsie silinikiem jakby co któryś zapłon wypadł). Pojawiło się to po wymianie starych świec RFC58LZDP 50 tys. przebiegu) na NOWE RFC58LZP. Jak coś wiesz w temacie to daj znać. pozdrawiam
Witaj przyczyn jest dożo nierównej pracy silnika, podstawa to zrobienie diagnostyki silnika odczytanie błędów i wgląd w parametry rzeczywiste.
Witam ponownie. Chciałbym odświeżyć wątek nierównej pracy silnika, problem jak był tak nadal występuje. Bardzo proszę o jakąś poradę co może być przyczyną. poczyściłem wszystkie przewody, filtry wymienione i żadnej poprawy.
...proponuje wrzucić logi na forum. nierówna praca to częsta przypadłość tego silnika Co do nierównej pracy silnika to się mogę zgodzić, ale czy prawidłowa modyfikacja mapy rozruchowej powoduje wskakiwanie silnika na wysokie obroty. Z tego co się orientuję to powinno się przesuwać mapę, aby dawka była podawana od 0 obrotów, a nie zwiększać ją. Czy...
Witam. Co było przyczyną tej nierównej pracy silnika po dodaniu gazu? Mam ten sam problem..
a nierówne obroty i to na gazie ?
.... Co prawda uspokoiło się trochę na karoserii ale silnik dalej ma nierówną pracę, trzęsie całym wydechem. Nic Kolega nie pisał o nierównej pracy silnika - za to pisał o drżeniu nadwozia - stąd sugestia co do poduszki i jak Kolega widzi w kwestii drżenia karoserii pomogło. Wydech - podobnie, może być wyrobione (popękane, zużyte) zawieszenie wydechu....
Witam, mam taki sam problem z nierówną pracą silnika zaraz po odpaleniu. Wtryski już były sprawdzane są w dobrym stanie, silnik po odpaleniu pracuje nierówno, to co ostatnio zauważyłam to że po krótkim czasie nierównej pracy tak ze trzy minuty, następuje tak jak by ktoś nacisnął magiczny przycisk i silnik równo zaczyna pracować. Objaw ten nie występuje...
silniki B&S praktycznie wszystkie można pochylać tylko do tyłu. 1.Sprawdź czy nie zalało filtra olejem. 2. Tak naprawdę te silniki różnią się od siebie wychodząc z jednej fabryki, odstrzały, obroty moc itp.... 3.Nierówne cykliczne odstrzały są "normalne" w tym modelu silnika i są spowodowane zbyt bogatą mieszanką paliwo-powietrze, odstrzały powinny...
Ale cuda czytam :) Przepraszam. Tą dyszę która wypadła z gaźnika musisz delikatnie lutownicą zakleszczyć, ona się wysuwa i dawkuje za dużo paliwa. Albo kup w serwisie całą dyszę główną z tym że plastikową bez tej badziewnej metalowej dyszy. I stąd ten czarny dym. Jeśli chodzi o niebieski to albo przechylona była kosiarka (wcale nie musi to być podczas...
Dziękuję za konstruktywne uwagi właśnie tego się obawiam, że przyczyną nierównej pracy silnika nie jest wałek rozrządu. Czy różnica w kompresji pomiędzy cylindrami 11bar a 15bar może powodować nierówną pracę silnika na wolnych obrotach ? Zdania są podzielone. Tak to wygląda na ciepłym 13,11,15,15
Czyli tem. ma wpływ na odpalanie. Sprawdź czujnik tem. Możesz podłączyć np. vaga i sprawdź przy nierównej pracy silnika bloki pomiarowe.
sprawdż czujnik ciśnienie oleju silnika, on współpracuje z przekażnikiem podtrzymującym zasilanie. Jeśli zaraz po odpaleniu nie pojawi sie ciśnienie oleju, elektryka jest rozłączana.Tak jest w wielu modelach thermokingów i carrierów. Jako ze 10 lat temu przestałem sie tym zajmować, to jestem nieco już do tyłu. Wychowałem się na jednostkach SBII di,...
W seicento 900 z 1999, 60 tys przebiegu, zwłaszcza gdy jest wilgoć mam wrażenie nierównej pracy silnika. Metaliczny stuk, wypadanie zapłonów. Czytałem, że to normalny, częsty problem. Tylko co jest przyczyną?
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Pytanie najważniejsze jakie są te nierówne obroty, typowe wypadanie zapłonu czy falowanie ?
Kolego, twój test wskazuje na zdrowe sprzęgło, jeżeli nie czujesz w pojeździe zapachu sprzęgła palonego (specyficzny zapach podobny do zapachu płynu chłodzącego, przy gazowaniu, czy dużych prędkościach, bądź po wyjściu z auta po szybszej, dynamicznej jeździe) to wykluczyłbym je, ale nie możesz traktować mojej wypowiedzi jako wzorcowej, ponieważ rozmawiamy...
Korekty odnoszą się generalnie do mocy poszczególnych cylindrów. Sterownik ustala sobie dawkę wtrysku dla danych warunków pracy silnika i mierzy przyspieszenie wału po każdym zapłonie. Jeżeli to przyspieszenie jest mniejsze jak powinno być to zwiększa dawkę na danym cylindrze i korekta rośnie, jeżeli jest większe to zmniejsza dawkę i korekta spada....
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Witam panie Krzysztofie. Chciałbym skorzystać z Pańskiego doświadczenia. Czy udało się Panu ustalić przyczynę nierównych obrotów silnika? Kupiłem takie autko z 1996 roku po chyba dużych przejściach i niestety jest dużo do zrobienia więc nie mogę wydać zbyt dużo kasy na specjalistów..... :D Pozdrawiam Jacek
U mnie przyczyną nierównej pracy w Seacie Exeo 2.0 TDI CAGA był regulator ciśnienia listwy CR. Wyjaśniam temat w tym filmie: https://youtu.be/TCwgkodQ_DM
dodam, że dzisiaj po podłączeniu komputera wyskoczył błąd: 16685 silnik - zaplon cylindra 1/wypadanie zaplonow Czy jest to związane z problemem nierównej pracy silnika na biegu jałowym (pompowtrysków) ?? Jestem za granicą a tu takie coś, proszę o pomoc od czego najlepiej zacząć?? Z góry dziękuje
Okazało się że to film wideo na którym się opierałem źle odzwierciedlał pracę skutera.
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Co do nierównych obrotów to są dwie najczęstrze przyczyny: 1) silnik krokowy (prawie na 100%) 2) sonda lambda (gdy to jednak nie s.k. to ona) Zapraszam na www.fordclubpolska.org - pomożemy! pzdr
załóżmy ze szkoły do domu mam jakieś 4-5km nie idzie jechać przez ostatni kilometr. Naciskając sprzęgło silnik łapie obroty 300-400 po czym gaśnie (obrotomierz opada..opada..opada... i zdycha silnik). Zaznaczam iż dzieje się tak tylko gdy jeżdżę szybciej (lub ucze się lekko zarzucać tyłem jako że zima). Czy w tym czasie załącza się wentylator chłodnicy?...
Jaką może być przyczyną nierównej pracy silnika na wolnych i na wyższych , traci tak jakby zapłon. Gaźnik nowy, świeca nowa.
Witam Borykam się z problemem nierównej pracy silnika. Automatyczna skrzynia biegów BMP6. Świeci mi się serwis i engine. Rano zmianę biegów mogę wykonać tylko po zagrzaniu silnika. Usterkę jednoczesny pedał i hamulec - usunąłem. Twardy hamulec tę usterkę usunąłem - był pęknięty wężyk podciśnienia. Wszystkie parametry w normie- wtryski też. Proszę o...
Jestem posiadaczem Corolki z '94 1.6. Dwa dni temu w deszczową pogodę (mgła, ogólnie duża wilgotność) silnik zaczął pracować tak jakby nie palił na jeden gar. Odpalał za każdym razem (mało chętnie) ale obroty nierówne i brak mocy bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Obejrzałem świece wszystkie wyglądały jednakowo, finalnie wymieniłem wszystkie -...
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Witam mam problem z moim Audi A4 B6 1.9 TDI 131 km przebieg 210 tys. mianowicie silnik pracuje nierówno teraz czasami szarpnie podczas jazdy. Szarpnięcie nożna odczuć na każdym biegu. Początkowo aby wolnych obrotach czasmi się zatrząsł. Moje pytanie brzmi co by mogło powodować ta nierówna prace? Auto pochodzi z 2001 roku.
Witam! Co może być przyczyną nierównej pracy silnika ale tylko na niskich obrotach. Na pełnej prędkości jeździ normalnie. Osiąga V=25km/h. Jak wybiorę tryb 5 lub 15km/h dzieje się tak jak na filmie. Dodam, że silnik staruje bez konieczności odepchania. Wystarczy wcisnąć manetkę. https://filmy.elektroda.pl/65_1712813091...
Przypadkiem znalazłem przyczynę nierównej pracy silnika :D Nie było to wcale związane ze sprzęgłem dwu-masowym tylko banalne rozszczelnienie układu dolotowego, a konkretnie gumowy przewód wychodzący z obudowy filtra powietrza ( tam jest takie mocowanie do filtra za pośrednictwem dwóch długich śrub ) jakiś magik dał tam krótkie śruby :!::!: . Góra trzymała...
zaroweczka2000 - taka bezpieczna mieszanka, jeśli nie znamy zaleceń producenta silnika, to 1:25 - czyli na 1litr benzyny 40ml oleju . A co do nierównej pracy silnika to pewnie gaźnik masz do regulacji (może czyszczenia). Nie posiadam KO, ale jakby co to koledzy radarator ,Marq63 , Motorbike, jasfasola pewnie udzielą Ci więcej informacji :)
Nic nie piszesz o cewce zapłonowej,kablach WN.Tam może być też przyczyna nierównych obrotów i wypadania zapłonu. Czy zawsze wypadanie jest na tym samym cylindrze czy na różnych.Dobrze było by zmierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach.Auto długo stało więc wszystko jest możliwe. Obejrzyj dokładnie wiązkę silnika czy gdzieś nie odpada otulina z przewodów...
Możesz mieć zniszczone gniazdo (przylgnię) czerwonego zaworu. Czerwony zawór ma się zamknąć i silnik musi zgasnąć. Zamyka się przy braku napięcia, o ile pamiętam Czasem dokłada się jedną blaszkę ze starego zaworu aby zwiększyć docisk. Co do nierównej pracy, to polecam rozkręcić elektrozawory i sprawdzić zamocowanie "zworek" dokręcić na kleju.
popieram sprawdzenie czujnika temperatury jak również sprawdzenie przewodów idących od serwa gdyż nieszczelności na nim wplywają na nierówną prace silnika
Panowie, dziś miałem trochę czasu i zdemontowalem wtryskiwacze i pokrywę zaworów... moim oczom ukazał się taki widok:/ https://obrazki.elektroda.pl/2513672300_... https://obrazki.elektroda.pl/9334637100_... Rozumiem, ze to jest przyczyna nierównej pracy? :) walki są tez przytarte na lożach... trochę dziwne, ze silnik...
Pulsowanie żarówki bierze się z nierównej pracy jednocylindrowego disla
Drugi jest mocniejszy,lepszy w terenie nierównym lecz krótsza praca bez ładowania.Oba silniki pracują z tą samą przekładnią.
Wszystkie błędy, które wypisałeś związane są z brakiem zapłonu. Nierówne działanie silnika to potwierdza. 16685 i 16688 to błędy braku zapłonu w cylindrze odpowiednio 1 i 4. Znów 17756 to bład oznaczajacy że masz przebicie w systemie zapłonowym. Wieczorem sprawdz czy przy tym nierównym działaniu nie błyska Ci spod obudowy cewki zapłonowej. Sprawdz też...
A kiedy wymieniłeś filtr paliwa, czyszczenie przepustnicy. Sprawdzenie szczelności dolotu powietrza. Czy sprawdzałeś ECU.. Podejrzewam,że to tak się dzieje tylko w tym zakresie obrotów a później jest ok.
Powodem może być nierówny stopień sprężania w poszczególnych cylindrach zwłaszcza w cylindrze pierwszym.
z tym waleniem w rure przez miesznke sie zgodze,ale co z przerywaniem,czy by byla zle ustawiona mieszanka czy nierówne cisnienie to i tak nie powinno przerywac
Witam. Błędy dotyczą 4 i 6 wtryskiwacza. FMl 5 Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Warunki wygenerowania kodu usterki: Wtryskiwacz aktywny. Przerwa w obwodzie wtryskiwacza. Możliwa przyczyna: Przerwa w przewodach po niskiej lub wysokiej stronie. Jeżeli wygenerowane zostały 3 kody usterki (jeden blok) to przerwa jest po wysokiej stronie bloku, a jeżeli...
dziwna sprawa, że obroty 100/min dają taką różnicę. Może po prostu na gazie nie pali jeden wtryskiwacz i przez to ta nierówna praca silnika ? Musisz posłuchać czy chodzi równo na gazie.
Witam, mam taki problem jak w temacie. Zapalam silnik i ma bardzo nierówne obroty, jakby na 1 gar nie paliło, zaznaczę że mam LPG, jak się przełączy na gaz to działa super, silnik równiutko pracuje. Raz pojechałem kawałek na zimny silniku i zaświecił się check, auto nie miało w ogóle mocy (jakby tryb awaryjny) Podłączyłem sobie kompa i wyskoczyło 16688...
Fajkę świecy wyrzuciłem i podłączyłem bezpośrednio, świeca nowa ze szczeliną tak jak w instrukcji 0,5mm, paliwo też nowe. Nie ma poprawy. Został moduł ale tego nie mam jak sprawdzić i zawory. Sprawdzałem i mają trochę za duży luz niż przewiduje producent bo 0,4mm (za bardzo spiłowałem bo wcześniej nie było wcale luzu). Czy to może być przyczyną nierównej...
Astra C14NZ 1.4 91r. Po dłuższym postoju problem z rozruchem silnika .Wygląda że silnik zalewa się paliwem .brak błędów w sterowniku .Po odpaleniu pracuje nierówno duże wachania obrotów ,sprawdzona cewka .moduł.aparat. map, ciś.paliwa ok. Po zaciśnięciu przewodu powrotnego paliwa praca się wyrównuje. wydatek pompy ok. cz.temp. ok. Po przełączeniu na...
...a w czym Ci się ta sonda "zapala" i "gaśnie"? Co rozumiesz przez "nierówny rytm silnika", silniki typu boxer mają dość charakterystyczny sposób pracy. Spalanie na poziomie 11-13l/100km w cyklu miejskim też nie wydaje mi się niczym szczególnym. Jak już "wszystko" wymieniłeś to jeszcze daj do sprawdzenia wtryskiwacze i zmierz ciśnienie paliwa.
nierówny praca silnik volvo passat nierówny praca silnik nierówny praca silnik mazda
zmywarka bosch chiny telewizory jedna antena zwrotnica sprawdzić stator silnik
radio makita dioda wspólna anoda
Vestel 17MB97 Blinking 6 Times: Troubleshooting Guide Ford Mondeo MK3 - Pilot nie otwiera drzwi kierowcy