Sprawdz czy masz czysty filtr powietrza i najlepiej wymien filtr paliwa i sprawdz czy nie ida babelki powietrza do pompy wtryskowej. Jesli to nie pomoze sprawdz czy masz dobra kompresje. Mogl sie rowniez przywiesic wtryskiwacz ale tego bez przyrzadu nie sprawdzisz czy np "nie leje" zamiast rozpylac. Pozdrawiam.
Jeżeli jest w tej kosiarce gaźnik z membraną, ja bym sprawdził w pierwszej kolejności właśnie tą membranę w gaźniku.
Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
żeby sprawdzić dobrze tą gumową rurę za przepływomierzem musisz ją wyjąć razem z odmą (taki cieńszy wąż idący do dołu) bo zwykle odma parcieje i pęka czujnik może być dobry ale nie musi (miałem problem z zamiennikiem tej firmy i wsadziłem oryginał Boscha ze szrotu) sprawdź sondę i wolne obroty muszą być na właściwym poziomie czyli 1000rpm może bruździć...
Najlepiej jak wymienisz sterownik na taki jaki obecnie masz w samochodzie tj. z takim samym numerem.
Czujnik wymieniłem, błędu nie ma. Samochód w dalszym ciągu nie równo pracuje na wolnych i gaśnie przy wysprzęgleniu np podczas dojazdu do skrzyżowania. Sprawdzę jeszcze kompresję i ciśnienie oleju ale nie wiem za bardzo gdzie się wpiąć z zegarem bo nie mogę zlokalizować czujnika oleju.
Witam Tak jak w temacie tylko z tym, iż przy rozruchu gdy silnik jest zimny uruchomnienie go trwa trochę, nierówne obroty, gaśnie (chyba że w czasie gdy spadają obroty będę dodawał mu gazu-cylkicznie-ale to i tak dopiero po chwili), przy nagrzanym silniku objawy ustępują i rozruch jest od tzw.przekręcenia kluczyka. Problem zanika po nagrzaniu silnika....
Witam Ja mam podobny dziwny problem z silnikiem 999ccm w UNO 45 z 1994r na gaźniku. W trakcie jazdy i na postoju silnik gaśnie bez żadnej reguły. Z tym że na postoju po prostu gaśnie a w trakcie jazdy niemiłosiernie go szarpie i dławi. Jeszcze czasem mu sie zdarza ze spadają obroty i zaraz wracają też nieregularnie. Problem zaczął sie zaraz po zakupie...
Witam. Wreszcie zrobiłem postępy. Spedziłem dzis cały dzień przy tym aucie ale w końcu coś pomogło. Zacząłem od czyszczenia przpustbnicy, podczas czyszczenia przepustnicy znalazłem, że mam zalany wodą emulator wstryskiwaczy. Naprawiłem to, po czym regulacja programem serwisowym i narazie wszsytko jest ok. Co mnie zdziwiło nawet sonda pracuje poprawnie....
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Witam! Mam problem dotyczący silnika 139qma w chińskim skuterze. Po odpaleniu, zimny lub ciepły, na niskich obrotach silnik pracuje nierówno. Raz obroty wysokie, raz niskie. Po ostrym dodaniu gazu i ostrym puszczeniu go obroty na chwilę spadają, czasem w tym momencie gaśnie. Podczas grzebania przy wariatorze z ciekawości odpaliłem silnik bez paska....
sprawdz czy nie ubywa plynu chlodniczego, odkrec korek od wlewu oleju, zobacz czy nie ma bialego nalotu tzw. mleka. jesli tak, to uszczelka pod glowica. moze byc sonda lambda rowniez.
Zbiornik paliwowy wymieniony? One zawsze gniją na zgrzewie i paliwo zwyczajnie wycieka.
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
albo rozrzad przeskoczyl albo wiele innych rzeczy ...
Takie objawy daje uszkodzony moduł zapłonowy, w uno częsta usterka. Podmień na sprawny moduł i spraawdż.
Wystarczy zwykła szmatka i benzyna:) Na pewno pomoże:) Dodano po 4 Ja w moim mam taki sam silnik.
Proponuję sprawdzić kolejność przewodów. A prawidłowa o ile dobrze pamiętam to 1-3-4-2.
Masz błędy to zacznij od nich. Sprawdź sondę. Skąd możesz wiedzieć że reszta silniczków była sprawna?
Witam.Podepnę się pod temat bo mam podobny problem.Obroty rosną i maleją na benzynie A w trakcie słychać przekaźnik który się przełącza.Jest to prawdopodobnie ten który załącza się po włożeniu kluczyka do stacyjki.Po przełączeniu na gaz obroty są za wysokie ale przekaźnik już nie pracuje cyklicznie.Przewody podciśnieniowe sprawdzone.
Niestety kolego, musisz zawieść pilarke do serwisu, mój szwagier miał to samo w swojej pile, kombinowalem na wszelkie sposoby aby ją wyregulować,nie pomogło, wyciągnęłem gaźnik,przedmuchałem go z każdej strony ale nic to nie dało. Zawieźliśmy ją do serwisu, czas naprawy 40min, koszt 60zł za części+ 20 za robocizne. Okazało się że w tym gaźniku znajduje...
załóżmy ze szkoły do domu mam jakieś 4-5km nie idzie jechać przez ostatni kilometr. Naciskając sprzęgło silnik łapie obroty 300-400 po czym gaśnie (obrotomierz opada..opada..opada... i zdycha silnik). Zaznaczam iż dzieje się tak tylko gdy jeżdżę szybciej (lub ucze się lekko zarzucać tyłem jako że zima). Czy w tym czasie załącza się wentylator chłodnicy?...
Mam dokładnie ten sam problem. Polo 1,6AEE. Czyściłem przepustnice ale bez żadnych efektów poprawy. Średnio co rok czyszczę i sama się adaptowała a tym razem:cry: Przepustnica cały czas piszczy-czy to oznacza że to już jest jej koniec? Wyciągnij przepustnice i dopiero wtedy porządnie ją wyczyść. Na aucie nie da się jej dokładnie wyczyścić.
Wymiana pompy
Oczywiście wylałeś stare paliwo ,wyczysciles gaźnik i nalales nowe z pewnej stacji? Mi 2t kiedyś też nie chciał zapalić i po tygodniu szukania i sprawdzenia wszystkiego wymieniłem paliwo - śmigał od kopnięcia.
Gdy wciskam hamulec to auto samo gaśnie?
Peugeot 206 1.1 HFX 2004,problem jest opisywany ale nie moge dac sobie rady. Problem polega ze silnik pracuje nierowno .Po podpieciu komputera diagno. podaje : wysterowanie wtryskiwacza3 zwarcie do plusa. Wymienilem cewkie , swiece,rozrzad.Sprawdzilem tezczy wtryskiwacze dzialaja TAK. NIe wiem co to moze byc lub co jeszcze mozna sprawdzic.Za jakokolwiek...
Witam! Jestem posiadaczem forda escort 1,4 rocznik96 . Mam problem z obrotami silnika.Silnik chodzi nierównomiernie-skacze z 800 na 300 na wolnych obrotach a czasem gaśnie.Przy stałej prędkości po wrzuceniu na luz zatrzymuje sie na 2500 obr.i dopiero przy całkowitym wyhamowaniu auta raptownie spada na 200-300 obr i po chwili zaczyna pracowac jak wyżej...
na zdjęciu nie widać , do tej rury od filtra leci taki krótki cienki wężyk , zaślep go na próbę , objawy to nierówne obroty , czasem gaśnie albo zostają na 1.5 tyś.
sprawdz lewe powietrze czy nie wystepuje szczegolnie gdy samochod ma gaz bo wystrzaly gazu powoduja wyadanie roznych przewodow. Sprwadz czystosc przepustnicy ewentualnie wyczysc ja nastepnie regulator wolnych obrotow. Jezeli nie znajdziesz nic odczytaj pamiec usterek
Co oznacza nierówne obroty? Czy to są płynnie falujące, czy tak jakby gasł i ponownie zapalał ? Opisz dokładniej.
witam FORD ESCORT 1,3L 95. Mam problem odpala od tyku obroty są nie równe i po dodaniu gazu gaśnie na wolnych obrotach chodzi. Dodatkowo w kabelkach pod kierownicą coś trzeszczy jakby było jakieś zwarcie.POMOCY.
Wcale się nie dziwię. W astrze radio i prędkościomierz to dwie odrębne sprawy. Natomiast prędkościomierz i gaśnięcie auta (nierówne falujące obroty) nie wiem dlaczego ale jak w mojej staruszce strzeliła linka prędkościomierza to miałem identyczne objawy. Może ktoś mądry podpowie dlaczego. Wiem tylko że w prędkościomierzu jest czujnik prędkości (impulsator)...
A teraz co się okazało: - przestawiony był rozrząd o jeden ząbek na wałku; - komputer był od vectry b - nie miały szans działać wentylatory - bo w zafirze mają inne sterowanie; - niedrożne odpowietrzenie zbiornika paliwa; - zawór EGR wymagał czyszczenia. Z tematem uwinęli się mechanicy z Krakowa ze Stoczniowców.
Może być problem w połączeniu miedzy czujnikiem temperatury a ECU, większy opór powoduje zaniżenie odczytu temperatury.
Zdjełem przepustnicę a tam połowy uszczelki brakowało :P a jak na gazie to widziałem odwrotnie założoną tam gdzie mixer przychodzi i zatykany był otwór gdzie silniczek powinien regulowac ilością powietrza
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
- nierówne wolne obroty wystepuja zaraz po odpaleniu silnika, przy probie dodania gazu gasnie, po ok 1 minucie z mocno niskich ocierajacych sie o wylaczenie pracy silnika wracaja do przyzwoitych, Nie znam osobiście tego auta ale wygląda na to,że dostaje albo za dużo paliwa albo za mało. Sprawdź czy nie są pozatykane filtry paliwa(jeśli są) oraz czy...
Czy auto ma gaz??
sprawdz czy "rączka" do której idzie linka z gazu chodzi płynnie.
A filtr gazu kiedy wymieniałeś ?
Witam -musisz podac wiecej szczegolow w jaki sposob to robi -czy nierowno pracuje gdy jest zawsze zimny -czy nierowno pracuje gdy jest silnik cieply -czy nierowno pracuje na benzynie -czy nierowno pracuje na gazie
Jak zacznie falować to odłącz EGR. Jak obroty się ustabilizują to masz rozwiązanie.
dzieki sprubuje jutro ale szukalem juz na forum jakos niemoglem nic dopasowac do mojego przypadku
To ja nie wiem więcej ci nie pomogę sory
Uszczelka wymieniona, ktoś mówił że mam sprawdzić EGR ale co mam z nim zrobić? Wykręciłem i tam nawet nie ma jak tego wyczyścić ani nic. Ogólnie silnik to x16sz. W jaki sposób sprawdzić ciśnienie paliwa?
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
A jakie są objawy tego "pójścia" przepustnicy?, nierówne wolne obroty?, gaśnięcie silnika po zejściu na wolne?
Problemy z przepustnicą to w tych gaźnikach częsta przypadłość - nierówne obroty, gaśnięcie silnika i duże spalanie. Oczywiście można przepustnicę zregenerować. Z ręcznym ssaniem też nie ma większego problemu ale ... trzeba to zrobić umiejętnie (dobrze wyregulować cięgno) bo inaczej będziesz miał problemy w czasie jazdy na gorącym silniku. Gaźnik Webera...
nierówny praca gasnąć mercedes nierówny obrót aster nierówny obrót
sprzęgło odsrodkowe manetka sharan whirpool panel
Piec Saunier Duval Thematek nie grzeje wody - diagnostyka Jak sprawdzić kondensator SMD na płycie laptopa – testy MLCC, tantalowych, polimerowych