Proponowałbym wyregulować skład i obroty biegu jałowego. Jedna śrubka regulacyjna ta od obrotów jest widoczna, jak otworzy się maskę po lewej stronie gaźnika (reguluje otwarcie przepustnicy), a od składu tuż przy niej jakby w podstawie wkręcona w środku. Fabrycznie otwór jest zasłonięty plaskikową zaślepką, którą trzeba usunąć.
Miałeś już wymieniany filtr powietrza? przejedz się bez niego czy będzie tak samo się zachowywał. To wygląda też po trochu jak nieszczelny kolektor dolotowy, ale też to mogą być świece lub coś około zapłonu, może kable przebicia mają, czy też nie przechodzi prąd do czubka świecy (raz przechodzi raz przebicie ma świeca). Sprawdź najpierw połączenia kabli...
Sprawdz odpowietrzenie silnika tz odmę. Sprawdz czy lpg nie chodzi razem z paliwem Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/1082957100_1...
Wymieniono sterownik silnika.
to po odkręceniu pokrywy urządzenia rozruchowego sprawdzić stan sprężyny bimetalowej, cięgieł, regulację podstawową- ale to ambitniejsze już zadanie...
Teraz patrz-438 mbar i czas wtrysku 5,15ms. Podciśnienie spadło do 377mbar i czas wtrysku się skrócił do 4,12ms, jak sądze silnik już wyrównał obroty, ale dalej jest źle. Czas wtrysku nieobciązonego silnika powinien wynościc góra 3 ms, zazwyczaj 2,7.
Ktoś pomoże? Mam podobny problem nierówna praca, strzela ciężko wchodzi na obroty. Po wykręceniu świece są czarne z sadzy
Błąd p0130 czujnik tlenu-usterka czujnik 1 bank1.
Sprawdz zawór odmy
Może zacznij od podania jaki masz aktualnie alternator (model marka) i na podstawie jego mocowań i wymiarów może ktoś dobierze podobny. ps tak duża modyfikacja prawdopodobnie uruchomi szereg problemów typu nierówna praca silnika przygasanie auta na jałowych obrotach...
Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego). Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie: 1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie. 2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem po odpaleniu na zimnym silniku. Nierówno pracuje , szarpie tak jakby chodził nie na wszystkich cylindrach. Dzieje się to przez ok. 10 Sekund. I po wkręceniu na obroty zaczyna ładnie pracować. Trzyma wolne obroty i wszystko jest ok. Pozdrawiam
Witam to szarpanie ustało po wymianie wtryskiwacza. al mam problem z wolnymi obrotami - trochę skacza nierówna praca silnika
To jakie świece w takim razie polecasz do tego silnika i gazu?
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
silnik 1.3 a objawy to samochód gasł na wolnych obrotach a potem jak mechanik ją przeczyścił to auto miało nierówne obroty i zawieszało sie na około 2000 obrotach
Witam. Ta nie równa praca na wolnych obrotach to była na ciepłym czy na zimnym silniku ? Mam ten sam problem jak silnik sie zagrzeje to na wolnych obrotach czuć na siedzeniu drgania na zimnym silniku pracuje równo. Skoda octavia 2.0 tdi BKD.
Altronic to tylko elektronika w tej instalacji i pewnie masz Al- 700.
Po pierwsze z tym olejem nic nie rób, jest to normalne i nic złego się nie dzieje. Zwłaszcza jak auto jeździ na krótkich odcinkach. Ten temat masz wielokrotnie opisywany na forum. Hałas w Twoim silniku mógł być spowodowany tak wieloma elementami, że szkoda pisania. Polecam dobry warsztat, zwłaszcza, że uskarżasz się na nierówną pracę silnika. Guzik...
Mówiłem użyj plaka jak jest nieszczelność to obroty wzrosną.
Kolego mam nadzieję, że u Ciebie okaże się, że po prostu zaciągało lewe powietrze przez dolot do IC. Daj oczywiście znać co i jak. Ja też mam kilka nowych informacji: 1. mechanik zmierzył ciśnienie na dwóch cylindrach, na jednym 2 atmosfery na drugim 9. Przypominam, że u mnie objawy są te same, tzn. są nierówne obroty oraz brak mocy (Skoda jeździ ale...
Posiadam skodę fabię 1.4 MPI 2000rok. Instalacja gazowa. 350 tys przebiegu Objawy (jeszcze wczoraj wszystko było ok, stało się dzisiaj rano nagle): - brakuje mocy (na gazie bardzo na benzynie jest troche lepiej), silnik dopiero przy 2 500 - 3 000 obrotów zaczyna w miarę jechać, choć i tak nie jest to rewelacja - na niskich obrotach muszę go mocno gazować...
ok. 1
dzisiaj miałem znowu kolejną niepokojącą przygodę... stojąc na światłach silnik wpadł w nierówne obroty, a w pewnym momencie spadły tak że aż zgasł... ale zapalił na dotyk.
Witam, Mam problem z obrotami w skodzie felcii a mianowicie po odpaleniu na benzynie występuje nierówna praca silnika a na dodatek dodając gazu auto dostaje doła i słychać ciche strzały w kolektor, przy wchodzeniu na obroty mam szarpnięcia. Objawy trochę ustępują gdy auto idzie na gazie w szczególności wolne obroty wydają się być ustabilizowane natomiast...
W serwisie powiedzieli, że jeśli ten problem będzie cały czas, to po niedzieli umówię się na kolejna wizytę i będą wymieniać przewody i świece (szukać krok po kroku). Co o tym sądzicie? Proszę o poradę. No oczywiście że dobrze Ci powiedzieli. Od tego trzeba zacząć. Powymieniaj świece przewody itp. i zobaczysz czy problem rozwiązany. Jeżeli nie to będziemy...
Witam Od niedawna mam dziwny problem z samochodem (mam Skodę Fabia 2002 r. 1.4 MPI, benzyna gaz), a mianowicie: podczas jazdy włącza się kontrolka oleju, przestaje działać obrotomierz, wyłącza się licznik przebiegu, zaczyna piszczeć jakiś alarm. Po zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu wszystko jest w porządku i po jakimś czasie to wraca. A ostatnio...
Sama cewka jest ok bo były podmieniane miejscami i nic, świece również. Bo problem nie leży w cewkach ani świecach, te stare Beru praktycznie nie wysiadają. Co to znaczy nierówna praca silnika? Obroty falują? szarpie jak się jedzie? gaśnie? Logi zrób statyczne 007/008/009 dynamiczne parami: 002+007 002+025 001+013
Witam, nie wiem jak jest w felicji , czy masz cewki zakładane na świece czy inaczej. To że rwie/szarpie przy przyspieszaniu to moga być cewki (przebicie między uzwojeniem. Słyszałem że można próbować je wysuszyć. co do słabego ciagu to raczej nie jest powód cewek, tym bardziej że piszesz , że przy niskich obrotach masz dobrze
Witam, nie mogę sobie poradzić z nierówną pracą silnika w samochodzie skoda octavia 2.0 8v benzyna i gaz 116 km kod silnika APK. Mianowicie wymieniłem cewke przewody świece i nic. Komputer pokazuje przejściowe wypadanie zapłonów lecz nie wywala check engin. Nierówna praca jest na wolnych obrotach a w czasie jazdy jest ok. Dodam że skoda bierze olej...
Przyspieszenie bardzo fajne jak na taki samochód, tylko słabo wyposażony i trochę zaniedbany. Darowanemu koniu w zęby się nie patrzy. Wyposażenie ma właściwe - to nie mercedes, tylko skoda dla przeciętnego Kowalskiego. Warty jest jakieś 1500 zł, więc nie chciałbym w niego wkładać drugiego 1500 zł 😁 A co byś chciał? Bo na razie to sam jeszcze...
Wydaje mi się że przeguby by pasowały gdyby szarpanie jeszcze mocniejsze występowało przy większym naciśnięciu na pedał gazu? U mnie wyraźnie szarpie gdy przepustnica jest niewiele otwarta... Poza tym, po dzwiękach wydaje mi się że praca silnika jest nierówna, przeguby raczej byłoby słychać mechaniczne...
Witam przeczytałem większość postów z elaktrody nt wspomagania w skodzie Fabi ja mam Skodę Fabię rok 2000,1,4MPI Comfort i objaw jest następujący wspomaganie działa cały czas dobrze,nic nie szarpie ani nie czuć na kierownicy chwilowych jego braku,poziom płynu jest wystarczający,tylko pompa ze wspomagania przy niskich obrotach i ajazda bez zakrętów nie...
jakąś wiązkę przewodów robili mi już ze 2 lata temu na przegladzie gratis podobno Skoda tak zalecała bo gdzieś się woda zbierała. czy o ta wiązkę chodzi???
Witam!! Mam taki problem bo miałem zabrudzoną przepustnice w skodzie na maxa i fachowiec mi ja przeczyścił ale od tamtej pory felcia nie chodzi tak jak powinna ma nierówne obroty dużo pali i zawiesza sie. Próbowałem adaptować przepustnice ale zwykłym programem vag-com 208.1 nie da się tego zrobić!! Dlatego jak by ktoś wiedział jaki najlepiej użyć program...
Witam, mam taki problem jak w temacie. Zapalam silnik i ma bardzo nierówne obroty, jakby na 1 gar nie paliło, zaznaczę że mam LPG, jak się przełączy na gaz to działa super, silnik równiutko pracuje. Raz pojechałem kawałek na zimny silniku i zaświecił się check, auto nie miało w ogóle mocy (jakby tryb awaryjny) Podłączyłem sobie kompa i wyskoczyło 16688...
Witam. Samochód Skoda Fabia silnik BMD 1,2 HTP 6V. Niepokojący objaw, to nierówna praca na wolnych obrotach i wrażenie jakby silnik miał zaraz urwać się z poduszek. Błedy VAG to sporadyczny 16555 (mieszanka uboga) ale bez zapalania Check Engine Dawniej problem występował tylko przy pracy na LPG, teraz także podczas pracy na benzynie. Jeszcze dawniej...
Zrobiłem reset i nic, to samo. Więcej danych podam jutro bo rodzina przyjechała i nie miałem czasu to sprawdzić. Dodam tyle że przepustnica jest identyczna jak ta http://cokupic.pl/produkt/Przepustnica-S...
Możliwa jest usterka reduktora w instalacji LPG i z powodu zbyt wysokiego ciśnienia gazu - zalewa ci gazem silnik, co może być bezpośrednią przyczyną kłopotów z odpalaniem. natomiast nierówne obroty - to zabrudzona sonda lambda - z powodu złej mieszanki paliwowej (za dużu LPG). Wybierz się z tym do jakiegoś dobrego gaziarza w celu sprawdzenia.
Dla mnie, laika, przyczyny mogą być dwie: jedna - braki iskry na tych cylindrach - można sprawdzić czy ta sugestia jest trafna przez zmniejszenie przerwy na tych świecach, druga - niestrawna mieszanka gaz-powietrze na wolnych obrotach, a dlaczego to niech się głowią fachury od gazu. Raczej stawiałbym na tą drugą. Może być jedna i druga przyczyna - podobno...
Zapłon pewnie też ustawiony na oko. Zapłon ustawiałem na lampę stroboskopową po zwiększeniu obrotów silnika VAGiem. Nie pamiętam tylko już dokładnie, który to kanał był w nastawach podstawowych bo bym sprawdził jeszcze raz. Ale raczej silnik się skończył i nic mi to nie da.
Witam Samochód jak w opisie. Na zimnym silniku odpalanie Ok bez żadneg problemu tylko czasem trzeba przytrzymać gaz bo inaczej faluje obrotami. Gdy silnik się zagrzeje i go wyłączę to niemożliwe jest jego ponowne odpalenie. Jeżeli odpali na ciepłym silniku to faluje gaśnie i ma nierówne obroty oraz trzęsie całym samochodem. Wydaję mi się że winowajcą...
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
Sprawdź szczeliny na zaworach: 0,25mm dolot i 0,2mm wylot; kolejność: W-D-D-W-W-D-D-W. Może masz za ciasne i nie domykają Ci się "zalewając" silnik paliwem. Będzie działać, ale są problemy. Też mam 1.3 w LPG i regulacja zaworów to coroczny obowiązek; inaczej zaczyna się nierówna praca na wolnych obrotach, strzelanie LPG itp. Poza tym, czy LPG regulowane?...
Skoda fabia II 1.2 TSI 2011 Witam postaram się prosto opisać swoją sytuację, niestety nie znam się na samochodach więc przepraszam za brak fachowych słów. Zaczęło się od tego,że wyświetlila się kontrolka awarii świateł zewnętrznych. Po uruchomieniu ponownie samochodu kontrolka zgasła. Następnie po przejechaniu kilku km samochód zgasł 2 razy przy wciśniętym...
Cóż... proponuję podpiąć VAG-a i sprawdzić 44/08/02 tam znajdziesz kąt skrętu oraz obroty auta i pompy... jeżeli będziesz miał uszkodzony czujnik kąta skrętu, to nie będziesz miał odczytu... następna sprawa, że nie będzie on regulował ciśnieniem samej pomy, czyli zamiast 3000obr. pompy podczas skręcania, będziesz miał tyle co na biegu jałowym.... NAJWAŻNIEJSZE......
Niestety pod znaczkiem nie było nakretki, jednak oazało się ze trzeba bylo mocno pociagnać żeby zdjąć tą pokrywę, ponieważ są tam takie sprytne gumowe zatrzaski (bolce), dzieki ktorym szybko mozna zdjąć wielokrotnie całą pokrywę razem z filtrem powietrza, nie niszcząc zatrzasków. Okazało się, że przepustnica była baaaardzo zabrudzona, nawet musialem...
Witam, Posiadam skodę fabie z silnikiem 1.4mpi z instalacją gazową sekwencyjną. Od dłuższego czasu borykam się z problem nie równej pracy silnika i dużym szarpaniem po przełączeniu się na gaz. Podczas jazdy, gdy redukuję biegi i obroty spadają w okolicach 2000 obrotów samochodem zaczyna szarpać jak cholera. Jeszcze jedno co zauważyłem, że nie ma równego...
w sumie to te nierówne obroty to mogą byc związane z pompą albo zaworem jakimś zwrotnym że po wyłączeniu auta nie trzyma paliwa...sam już nie wiem bo jak już załapie po 2 minutach normalną jazdę to jedzie wszystko spoko i szybko bez problemów i jak go zgaszę i od razu zapale też jest spoko tylko jak dłużej stoi jakieś parę godzin to ma te opcje dziwne...
Skoda Fabia 1,2 HTP AWY 2003 Seba24 masz racje. Właśnie przed godziną wróciłem od mechanika. Od jakiegoś miesiąca zaczęło szarpać w czasie jazdy przy większych obrotach. Pomyślałem, że to wina paliwa bo jeden jedyny raz zatankowałem na innej stacji. Po sczytaniu błędów wyszło 16686 na 2 cylindrze. Po przełożeniu cewki na 1, był błąd na 1, dla pewności...
skoda nierówny obrót nierówny obrót silnik skoda mercedes nierówny obrót
programowanie motoroli serwis spali rezystor odczyta zablokować passat
Wzbogacenie mieszanki LPG: Jak to zrobić? Obniżenie map LPG a skład mieszanki paliwowej