Jeśli tranzystor się uszkadza i steruje tylko przekaźnikiem to albo dałeś nieodpowiedni tranzystor albo przekaźnik jest uszkodzony.
Nie zadziała, uwierz. Mam Scenica z 2002 roku i nie ma opcji. Jedyne co pokazuje to obroty silnika zarówno podczas rozruchu jak i pracy. Pod względem elektroniki to są te same auta. Lepiej wyjdzie kupić "niebieskiego ELM" i apka na telefon.
Sprawdziłbym czujnik spalania stukowego.
W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator Dużo ludzi jeździ na zmianę w sterowniku obniżenie obrotów do rozruchu co komputer wymaga
Pokaz zrzut HWInfo> zakładka sensor W Bios odczytuje obroty wentylatora Może być uszkodzony ukł. chłodzenia (rurki) lub czujniki Temperatur (np. tylko 1 z wielu) Aida64 Extreme > zakłądka: sensor , pokazuje Temp. z czujników * poczytaj [url=https://aida64.co.uk/knowledgebase/...
Różnica oporności będzie i to jest normalne w takich silnikach. Przełącz ten przewód od kondensatora.
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Tak chodzi o ten zawór. druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) W ostateczności można zrobić przeróbkę i podłączyć odmę przed przepływomierzem, ale ja nigdy tego nie robiłem bo z odma nie miałem problemów. Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie...
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 Open or short to B+ Intermitten tu masz odpowiedż
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
Na początek może szczotki na silniku.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
jest taka opcja szukaj. temat wiele razy przerobiony
Zmierz grubość i śednicę starego paska.Przy słabszym silniku(nagminne) sztywniejszy pasek powoduje taki efekt.Sprawdź stan smaru na podtalerzyku i w jego łożu.
możę warto sprawdzić czujnik temperatury silnika być może przewód jest przetarty i dostaje błędne sygnały i włącza ssanie
Witam. Tu znajduje się serwisówka do tego modelu: http://audio-support.pl/viewtopic.php?t=...
Jeśli są zwarte zwoje w jednym uzwojeniu fazowym, to przy połączeniu w trójkąt mamy zwarcie dwóch wyjść falownika. Jeśli przepniemy w gwiazdę, to w szereg ze zwartym uzwojeniem dajemy dobre i bezpośredniego zwarcia dwóch wyjść falownika nie ma. Oczywiście silnik nie będzie działał prawidłowo, a przeciążenie i tak wystąpi.
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
A w jakim stanie jest sonda lambda λ? Moze nadszedl juz jej czas, a moze wystarczy tylko sprawdzic przewody i zlaczki... Pozdrawiam
diagnostyka pierwsza !!!pod vaga go!!
Gaz jest,kiedy były regulowane zawory?
Witam to mi raczej wygląda na przewody.
Sprawdź przy wentylatorze regulator jest tam (nieraz 2) tranzystor który lubi nawalać pomierz napięcia czy sterujące wariuje czy ten tranzystor.
Problem, jest tylko w gaźniku.
Należało by sprawdzić membrany pod króćcem gaźnika czy są całe i nie są uchylone
Kolego bloki pomiarowe w testerze powiedzą z czym mamy do czynienia. Jeśli nie zrobisz dobrej diagnostyki pozostaje tobie wymiana części na pałę, koszty.
wydaje mi się że można tylko kody są już 3 cyfrowe - diagnostyka kodami migowymi . To jest org silnik i takie fiesty wychodziły z fabryki . Są dość rzadkie
Witam,prawdopodobnie zacina się panu silniczek krokowy (tzn.biegu jałowego),a jeśli nie on to wtakim układzie może dostawać złe parametry ze sterownika,spowodowane awarią kturegoś z czujników , prawdopodobnie czujnik położenia przepustnicy.
Ile masz pojemności kondensatorów w zasilaczu?
A jednak tak jak piszesz ,tylko przez utrzymanie obrotów.
jeśli dobrze kojarzę to zółty 12v ? Tak.
najpierw to dolot powietrza (ta rura: filtr powietrza - przepływomierz do przepustnica) musi być szczelny. Jak u mnie była tam nieszczelność ... to się jaja działy i diagnoz było więcej niż osób je stawiających. Jak to naprawisz to możesz odczytać kody błędów z kompa albo go zresetować, bo skoro tyle rzeczy wymieniałeś to kto wie, może coś mu wyskoczyło....
jeśli dzieje się tak gdy auto się toczy np po wyrzuceniu na luz podczas jazdy to jest ok. dopuki sterownik otrzymuje sygnał o prędkości jazdy - obroty biegu jałowego są podniesione - spadną po całkowitym zatrzymaniu. jeśli występuje to na postoju to może to być np nieszczelność w ukl. dolotowym np gumowy łącznik między przepustnicą a kolektorem ale...
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Może być zimny lut na potencjometrze.
Po pierwsze edytuj post tak, żeby dało się go chociaż przeczytać. Kolejna sprawa to diagnostyka, podłącz go do komputera i sprawdź parametry, bo bez tego można pół samochodu wymienić. Miganie świateł może być spowodowane słabą masą, starym akumulatorem, padającym alternatorem. Wody nie ubywa? We własnym zakresie możesz wyczyścić porządnie przepustnicę...
to nie myśl tylko wymień (komputer)
przekrecałem kluczyk było słychac tylko "jakies cykniecie" i dalej nic, po dłuzej przerwie silnik odpalał i mozna było jechac Zazwyczaj to lamelki komutatora w rozruszniku wystają, częsty przypadek DR6A.
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
adaptacja zrobiona?
Sprawdz jeszcze przewody podciśnienia i recyrkulacji...
Wygląda że siada Ci ciśnienie na reduktorze.
Nie kombinuj. Masz schemat i sprawdź. http://obrazki.elektroda.pl/4569497300_1...
Niestety 89 r o ile dobrze pamietam to tylko kody migowe
Dodam ze ostatnio mialem identyczny problem w mondeo 96 2.0 z gazem, trujnik byl ok przewody podciesnienia tez, okazalo sie ze przeplywka byla walnięta, po wymianie wszystko ok ....
Umyć przepustnicę i wrazie potrzeby ją zaadoptować.
Uściślij, bo to istotne, czy obroty "pływają" czy raz są poprawne, a po czasie wzrastają i są zbyt wysokie? Czy to jest cykliczne?
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Nie tyle brudnego silniczka lecz całej przepustnicy umyj ją i zobaczysz co się będzie działo.
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
wolne obroty niestabilne falownik niestabilne obroty gramofon niestabilne obroty
lustro wirowa lustro wirowa wskazanie czujnika czadu integra syntezer
Objawy brudnego intercoolera w VW Passat B5 1.9 TDI AVB Ciśnienie wtrysku Peugeot Partner 1.9 D DW8