Pokaz zrzut HWInfo> zakładka sensor W Bios odczytuje obroty wentylatora Może być uszkodzony ukł. chłodzenia (rurki) lub czujniki Temperatur (np. tylko 1 z wielu) Aida64 Extreme > zakłądka: sensor , pokazuje Temp. z czujników * poczytaj [url=https://aida64.co.uk/knowledgebase/...
W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator Dużo ludzi jeździ na zmianę w sterowniku obniżenie obrotów do rozruchu co komputer wymaga
Serwo tu nie ma nic do rzeczy. Ta zabawka nie ma serw, bo za ruch do przodu i do tyłu, odpowiada tylni wirniczek, a nie sterowana głowica jak w modelach. Sprawdź dość banalną sprawę - Dokręcenie zębatek napędowych do wałów. Jeżeli na nich pojawił się luz - to nie będą przenosić prawidłowo momentu obrotowego. To samo, jeżeli zęby się częściowo lub całkowicie...
Z tym urywaniem ręki, to nie daj się! A powód rzeczywiście może być w przestawieniu zapłonu (za wczesny).
A w jakim stanie jest sonda lambda λ? Moze nadszedl juz jej czas, a moze wystarczy tylko sprawdzic przewody i zlaczki... Pozdrawiam
Różnica oporności będzie i to jest normalne w takich silnikach. Przełącz ten przewód od kondensatora.
Na początek może szczotki na silniku.
Masz zły odbiór WN. przemierzć opornośc kabli pomiędzy 1-4 a 2-3
Jeśli są zwarte zwoje w jednym uzwojeniu fazowym, to przy połączeniu w trójkąt mamy zwarcie dwóch wyjść falownika. Jeśli przepniemy w gwiazdę, to w szereg ze zwartym uzwojeniem dajemy dobre i bezpośredniego zwarcia dwóch wyjść falownika nie ma. Oczywiście silnik nie będzie działał prawidłowo, a przeciążenie i tak wystąpi.
Witam. Tu znajduje się serwisówka do tego modelu: http://audio-support.pl/viewtopic.php?t=...
Tak chodzi o ten zawór. druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) W ostateczności można zrobić przeróbkę i podłączyć odmę przed przepływomierzem, ale ja nigdy tego nie robiłem bo z odma nie miałem problemów. Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie...
możę warto sprawdzić czujnik temperatury silnika być może przewód jest przetarty i dostaje błędne sygnały i włącza ssanie
zabrudzone styki przełacznika suwakowego, wystarczy je przetrzyc papierem ściernym "tysiączką"
Kolego bloki pomiarowe w testerze powiedzą z czym mamy do czynienia. Jeśli nie zrobisz dobrej diagnostyki pozostaje tobie wymiana części na pałę, koszty.
diagnostyka pierwsza !!!pod vaga go!!
Wygląda że regulator obrotów wyzionął ducha. Czyli pompa na stół.
wydaje mi się że można tylko kody są już 3 cyfrowe - diagnostyka kodami migowymi . To jest org silnik i takie fiesty wychodziły z fabryki . Są dość rzadkie
Witam,prawdopodobnie zacina się panu silniczek krokowy (tzn.biegu jałowego),a jeśli nie on to wtakim układzie może dostawać złe parametry ze sterownika,spowodowane awarią kturegoś z czujników , prawdopodobnie czujnik położenia przepustnicy.
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
Problem, jest tylko w gaźniku.
Przykręć trochę śrubkę zderzakową przepustnicy.
MOże nastawnik biegu jałowego ci się podcina.Umyj go razem z przepustnicą.
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Może być zimny lut na potencjometrze.
Wymieniłeś simmeringi na wale ?
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 Open or short to B+ Intermitten tu masz odpowiedż
Ile masz pojemności kondensatorów w zasilaczu?
A jednak tak jak piszesz ,tylko przez utrzymanie obrotów.
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
Tak niebieski czujnik przy termostacie o ile dobrze pamiętam. Koszt nie wielki bo kosztuje on ok 20 zł. Miałem ten sam problem z obrotami w golfie 3 i wymiana czujnika pomogła. A tu opis jak sprawdzić ten czujnik temperatura http://obrazki.elektroda.pl/5083858400_1...
Sprawdz jeszcze przewody podciśnienia i recyrkulacji...
najpierw to dolot powietrza (ta rura: filtr powietrza - przepływomierz do przepustnica) musi być szczelny. Jak u mnie była tam nieszczelność ... to się jaja działy i diagnoz było więcej niż osób je stawiających. Jak to naprawisz to możesz odczytać kody błędów z kompa albo go zresetować, bo skoro tyle rzeczy wymieniałeś to kto wie, może coś mu wyskoczyło....
jeśli dobrze kojarzę to zółty 12v ? Tak.
Zmierz grubość i śednicę starego paska.Przy słabszym silniku(nagminne) sztywniejszy pasek powoduje taki efekt.Sprawdź stan smaru na podtalerzyku i w jego łożu.
auto jeżdzi na gazie. a wtryski masz w porzadku, sprawdź je
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
Gaz jest,kiedy były regulowane zawory?
to nie myśl tylko wymień (komputer)
przekrecałem kluczyk było słychac tylko "jakies cykniecie" i dalej nic, po dłuzej przerwie silnik odpalał i mozna było jechac Zazwyczaj to lamelki komutatora w rozruszniku wystają, częsty przypadek DR6A.
Jak nie ma na listie to pewnie jest w zbiorniku, dobrze popatrz przy listwie.
Po pierwsze edytuj post tak, żeby dało się go chociaż przeczytać. Kolejna sprawa to diagnostyka, podłącz go do komputera i sprawdź parametry, bo bez tego można pół samochodu wymienić. Miganie świateł może być spowodowane słabą masą, starym akumulatorem, padającym alternatorem. Wody nie ubywa? We własnym zakresie możesz wyczyścić porządnie przepustnicę...
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
adaptacja zrobiona?
W miejsce grzałki sondy podłącz żarówkę H4 i sprawdź napięcie. Objawy wskazują na uszkodzoną wiązkę.
To prosty silnik nie mozna w nim podpiac komputera sa tylko kody blyskowe ktore mozna latwo odczytac.Instrukcje znajdziesz wpisujac w google 1.8RP kody blyskowe. Zacznij od tego pozdrawiam
Przepływka na wolnych ok. 9-12kg/h To za mało, na każdy litr pojemoności skokowej ma byc 6 kilo. Jak sobie nie da rady to zapraszam. Mam taką na warsztacie jest wszystko OK i na wolnych obrotach pokazuje ok. 10kg/h
Dodam ze ostatnio mialem identyczny problem w mondeo 96 2.0 z gazem, trujnik byl ok przewody podciesnienia tez, okazalo sie ze przeplywka byla walnięta, po wymianie wszystko ok ....
Nie tyle brudnego silniczka lecz całej przepustnicy umyj ją i zobaczysz co się będzie działo.
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Wygląda że siada Ci ciśnienie na reduktorze.
Witam. Walcze dalej z tym tematem i dlatego poszukuje czlowieka ktory naprawde zna sie na volvo v50 i bedzie potrafil zdiagnozowac usterke ktora trapi moje Volvo. Czekam na odp
Umyć przepustnicę i wrazie potrzeby ją zaadoptować.
sprawdz czujnik temp płynu chłodzącego
Witam i jak udało się z tym uporać? Mam to samo i nie wiem co jest grane.
jest taka opcja szukaj. temat wiele razy przerobiony
Witam, mam problem ze Stihlem 029, założyłem kompletny cylinder z Meteora, po odpaleniu piła chwilę pracuje, po czym wchodzi na wyższe obroty (3600) i spada do 2200, a nawet i zgaśnie. Regulacja nic nie pomaga, ciągle piła tak samo się zachowuje. Gaźnik oryginalny zregenerowany, pozmieniałem na zamienniki, ale na nich w ogóle nie chce chodzić. Dodam,...
Za wolne obroty odpowada silnik krokowy ktory niestety tez moze sie przybrudzic mozna go wyszyscic. Natomiast gdy ci obroty spadaja nierownomiernie to moze byc wina linki, ktora blokowana jest w pancerzu. Pozdrawiam.
Sprawdź MAP sensor i wężyk oraz gume przepustnicy. Tak jak mowia koledzu, parametry wszystko powiedzą.
Jeżeli masz napięcie 4,6v-4,7v na silniku przy obrotach 33,1/3 to eletrycznie jest napięcie w porządku to jest albo silnik lub opór w napędzie talerza.
Jeżeli jest to sprawdź stan magnesu na wirniku, gdzieś bardzo blisko regulatora. Min BOSCH realizuje w ten sposób sprzężenie zwrotne regulatora. W takiej sytuacji regulator musi być na swoim miejscu w urządzeniu
Klucz pneumatyczny Chicago Pneumatic CP8849 niestabilne obroty, szarpie, traci moc podczas pracy. Proszę o sugestie.
Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
No z tym lewym powietrzem to moze tak byc. Sprawdz czy kolektor sie nie odkrecil. Mozna to sprawdzic psiukajac dezodorantem przy zapalonym silniku i patrzec czy gdzies go nie zasysa. Powdzenia!!!
Mam identyczny problem. Ktoś to rozwiązał
Cześć . Podbijam czy może ktoś coś wie w temacie falowania obrotów podczas jazdy i spadku po zatrzymaniu. Czy to może być coś z przepustnicą?
a co tu ustalać, gaźnik do gruntownego czyszczenia, ew zawory do regulacji i tyle
Warto też spróbować "zaprogramować" obroty biegu jałowego. Trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce (bez rozruchu) tak żeby zaświeciła się kontrolka "check". Odczekać 10 sekund i wyłączyć stacyjkę. Znowu przekręcić kluczyk i na moment zakręcić rozrusznikiem (bez odpalenia - jak odpali nic nie szkodzi). Wyłączyć stacyjkę, włączyć i normalnie na chwilę uruchomić....
Odlutuj D6, możliwe nieprawidłowe działanie przerzutnika. Przełącznik 33/45 do sprawdzenia.
skąd te 0,45V??? Sygnał zastępczy??? Dla kolegi wojtka - tak. Jest to sygnał zastępczy jaki daje komputer w razie uszkodzenia sondy.
Wymień kolego świece i ewentualnie cewki. Wszystkie.
Edytowałem u góry
Ok. Rozumiem. Będę próbował. Jak coś to będę pisał. Z góry dzięki.
Odnośnie tos sv 18rd - Jeśli pali ci jeden bezpiecznik to wniosek że albo działa już tylko na jednej fazie albo jakimś dziwnym przypadkiem otwiera się na stałe jeden z tyrystorów . Sprawdż na zespole tyrystorów trafa separacyjne (trzy niebieskie kostki ok.5x5 cm ). Możesz też sprawdzić tyrystory (są bodajże cztery lub pięć ,a jeden lub dwa z nich do...
Odgrzewam temat, przejechałem się ok 40 km po autostradzie. Niestety nie mogłem więcej. Na obrotach bez problemu. Auto idzie jak burza, podejrzanie szybkie, przyspieszenie tez. Bez żadnych problemów, oprócz niestabilnych obrotów na biegu jałowym. Dolałem świeżego paliwa, wymieniłem filtr paliwa ale bez zmian. Włączenie ogrzewania tylnej szyby stabilizuje...
Raczej nic do wymiany tylko do regulacji. Jest tam taki prosty, mechaniczny regulator obrotów, ale przede wszystkim gaźnik musu być czysty, wyregulowany i uszczelki całe.
Kolego poradziłeś sobie z tym problemem? Jak tak to podpowiedz co to było bo ja mam ten sam problem z moją 607
Na 100% to moduł ,może być triak , suche elektrolity , uszkodzony potencjometr.
Kiedy były wymieniane świece?
Po podpięciu pod komputer w serwisie nie wyskakują żadne błędy, gdyby wykazało jakieś błędy to może byłoby troszkę łatwiej...
Stary temat ale napiszę. Pewno uszczelki pod kolektorem dolotowym
Są jakieś błędy w sterowniku silnika?
Widzę że brak fachowców na tym forum, tylko szpece od ortografii.... zamykamy temat.
Tak, problem z tym czunikiem objawia się brakiem iskry, ja miałem przetarty jeden z tych kabli przy złączce - gdzieś koło gaźnika była ta złączka. Efektem były niestabilne obroty. Skróciłem kable, polutowałem do wtyczki ale przez przypadek zamieniłem kable miejscami, efekt był taki że iskra zgineła. Dwa dni straciłem by odkryć pomyłkę.
Na razie nic nie rób, obserwuj czy się powtórzy. Może zatankowałeś wojskowe zapasy kiepskiej jakości paliwa.
czujnik halla odpowiedzialny za duże spalanie?ktos może rozszyfrowac współzależność?
Rozwiązałeś ten problem. jeśli tak podzielsię doświadczeniami. Dodano po 6 Miałem podobny problem, ale jeszcze go do końca nie rozwiązałem. Zanim zaczniesz wydawać pieniądze u naciągaczy lub u matołów zasięgnij informacji o tym problemie, bo kasę wszyscy chętnie biorą.
Więc witam mam problem taki że skuter nie markowy po prostu chinol. W połowę tamtego miesiąca przeszedł mały remont góry cylinder itp. Chodzi śmiga, dzisiaj wyjechałem przejechać się po polach i jakoś tak dziwnie bo przejechałem kawałek i chciałem dać mu max gaz a on zaczął się wkręcać na obroty aż przy pewnych obrotach zaczął się jakby dławić. Wina...
No wiec silnik nie chce trzymać pełnych obrotów. Gdy chodzi na wolnych jest w miarę włączam max chodzi bdb ale tylko jakieś 20 sekund i znowu zaczyna wariować, co ja będę wam pisał zobaczcie na filmiku który nakręciłem z pracy silnika http://oldmoto125.wrzuta.pl/film/1cJY3Bk... http://oldmoto125.wrzuta.pl/film/9eoUGjq...
Sprawdź czy nie ma wizualnie odbarwień w uzwojeniach stojana i wirnik do sprawdzenia na zwarcia między zwojowe.
witam,chyba znalazłem przyczyne niestabilnych obrotów...prawdopodobnie przyczyną jest słabe cisnienie na jednym cylindrze które jest prawie połowe mniejsze od pozostałych trzech(po wyciągnieciu fajki,zadnej reakcji).góra silnika zrobiona-nowe zawory,uszczelniacze,szczelnosc...po wlaniu oleju do cylindra ciesnienie podskoczyło znacznie do góry...szkoda...
Sprawdź moduł zapłonowy- podmień .
Witam, mam podobne objawy jakie jest rozwiązanie tego problemu Pozdrawiam
Posiadam kosiarkę z silnikiem Briggs & Stratton model: 10D902 typ: 0142 B1 kod: 03010252. Odpala ładnie, ale pojawiają się "kołysania" obrotów, spadają i zaraz się podwyższają. Przeczyściłem filtr powietrza, wymieniłem świece, ale problem nie zniknął. Co może być tego przyczyną? Z góry dziękuje za pomoc.
Normalnie
Witam.. Juz dawno nikt tu nic nie pisał ale moze ktos zajrzy i pomoże laikowi w naprawie auta. Posiadam Golfa III 96r 1,6 tylko teraz problem nie wiem co to za silnik :( ( Z tego co wiem (jacyś niby znajacy sie mechanicy) powiedzieli ze mam pelen wtrysk i elektroniczna przepustnice, którą co ,,ileś tam'' km trzeba adaptować. Zacznę od opisu problemu...
Wielkie dzieki za informacje , tylko jak przeprowadzic ta fachowa regulacje??? Jak juz wczesniej pisalem mysle ze to ten bi-metal ktory stracil swoje wlasciwosci, a moze nie , jak to on to gdzie sie znajduje i jak go wymienic. A moze to nie on ?? To jak wyregulowac te obroty na ssaniu. Dzieki czekam na odpowiedzi.
Są tu 2 błędy (w wersji "Po poprawkach"): 1. Nigdzie w pętli for (int a=0; a<2400; a++) nie odczytujesz temperatury i wilgotności, więc zmienne h, t nie są aktualizowane dopisz w niej znane Ci polecenia: h = dht.readHumidity(); t = dht.readTemperature(); 2. Do wcześniejszego wyjścia z pętli for (int a=0; a<2400; a++) użyłeś polecenia loop(); spowoduje...
Przetarty przewód dodatkowego powietrza, jest on za kolektorem dolotowwym. Pozdrawiam
falownik niestabilne obroty wolne obroty niestabilne gramofon niestabilne obroty
panele dachy płaskim epson ecotank papier czujnik biegu wstecznego
płyta indukcyjna zwarcie elektronika matrycy
Alarm w lodówce Beko NeoFrost - migające kreski i wykrzyknik Lokalizacja czujnika MAP w Opel Astra K 1.4 Turbo 2017