Jeśli tranzystor się uszkadza i steruje tylko przekaźnikiem to albo dałeś nieodpowiedni tranzystor albo przekaźnik jest uszkodzony.
Nie zadziała, uwierz. Mam Scenica z 2002 roku i nie ma opcji. Jedyne co pokazuje to obroty silnika zarówno podczas rozruchu jak i pracy. Pod względem elektroniki to są te same auta. Lepiej wyjdzie kupić "niebieskiego ELM" i apka na telefon.
W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator Dużo ludzi jeździ na zmianę w sterowniku obniżenie obrotów do rozruchu co komputer wymaga
Pokaz zrzut HWInfo> zakładka sensor W Bios odczytuje obroty wentylatora Może być uszkodzony ukł. chłodzenia (rurki) lub czujniki Temperatur (np. tylko 1 z wielu) Aida64 Extreme > zakłądka: sensor , pokazuje Temp. z czujników * poczytaj [url=https://aida64.co.uk/knowledgebase/...
Różnica oporności będzie i to jest normalne w takich silnikach. Przełącz ten przewód od kondensatora.
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Tak chodzi o ten zawór. druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) W ostateczności można zrobić przeróbkę i podłączyć odmę przed przepływomierzem, ale ja nigdy tego nie robiłem bo z odma nie miałem problemów. Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie...
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-10 Open or short to B+ Intermitten tu masz odpowiedż
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
Na początek może szczotki na silniku.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Zmierz grubość i śednicę starego paska.Przy słabszym silniku(nagminne) sztywniejszy pasek powoduje taki efekt.Sprawdź stan smaru na podtalerzyku i w jego łożu.
jest taka opcja szukaj. temat wiele razy przerobiony
możę warto sprawdzić czujnik temperatury silnika być może przewód jest przetarty i dostaje błędne sygnały i włącza ssanie
Witam. Tu znajduje się serwisówka do tego modelu: http://audio-support.pl/viewtopic.php?t=...
Jeśli są zwarte zwoje w jednym uzwojeniu fazowym, to przy połączeniu w trójkąt mamy zwarcie dwóch wyjść falownika. Jeśli przepniemy w gwiazdę, to w szereg ze zwartym uzwojeniem dajemy dobre i bezpośredniego zwarcia dwóch wyjść falownika nie ma. Oczywiście silnik nie będzie działał prawidłowo, a przeciążenie i tak wystąpi.
Gaz jest,kiedy były regulowane zawory?
diagnostyka pierwsza !!!pod vaga go!!
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
A w jakim stanie jest sonda lambda λ? Moze nadszedl juz jej czas, a moze wystarczy tylko sprawdzic przewody i zlaczki... Pozdrawiam
Witam to mi raczej wygląda na przewody.
Sprawdź przy wentylatorze regulator jest tam (nieraz 2) tranzystor który lubi nawalać pomierz napięcia czy sterujące wariuje czy ten tranzystor.
Problem, jest tylko w gaźniku.
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego Tak tak, grozi śmiercią lub kalectwem. Jak nie wiesz to nie pisz.... bzdur. kamilterebun. Jaką szczelinę (??? mm) przebija jeszcze iskra skacząca z samego kabla...
Kolego bloki pomiarowe w testerze powiedzą z czym mamy do czynienia. Jeśli nie zrobisz dobrej diagnostyki pozostaje tobie wymiana części na pałę, koszty.
wydaje mi się że można tylko kody są już 3 cyfrowe - diagnostyka kodami migowymi . To jest org silnik i takie fiesty wychodziły z fabryki . Są dość rzadkie
Witam,prawdopodobnie zacina się panu silniczek krokowy (tzn.biegu jałowego),a jeśli nie on to wtakim układzie może dostawać złe parametry ze sterownika,spowodowane awarią kturegoś z czujników , prawdopodobnie czujnik położenia przepustnicy.
Ile masz pojemności kondensatorów w zasilaczu?
A jednak tak jak piszesz ,tylko przez utrzymanie obrotów.
jeśli dobrze kojarzę to zółty 12v ? Tak.
najpierw to dolot powietrza (ta rura: filtr powietrza - przepływomierz do przepustnica) musi być szczelny. Jak u mnie była tam nieszczelność ... to się jaja działy i diagnoz było więcej niż osób je stawiających. Jak to naprawisz to możesz odczytać kody błędów z kompa albo go zresetować, bo skoro tyle rzeczy wymieniałeś to kto wie, może coś mu wyskoczyło....
jeśli dzieje się tak gdy auto się toczy np po wyrzuceniu na luz podczas jazdy to jest ok. dopuki sterownik otrzymuje sygnał o prędkości jazdy - obroty biegu jałowego są podniesione - spadną po całkowitym zatrzymaniu. jeśli występuje to na postoju to może to być np nieszczelność w ukl. dolotowym np gumowy łącznik między przepustnicą a kolektorem ale...
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Może być zimny lut na potencjometrze.
Po pierwsze edytuj post tak, żeby dało się go chociaż przeczytać. Kolejna sprawa to diagnostyka, podłącz go do komputera i sprawdź parametry, bo bez tego można pół samochodu wymienić. Miganie świateł może być spowodowane słabą masą, starym akumulatorem, padającym alternatorem. Wody nie ubywa? We własnym zakresie możesz wyczyścić porządnie przepustnicę...
to nie myśl tylko wymień (komputer)
przekrecałem kluczyk było słychac tylko "jakies cykniecie" i dalej nic, po dłuzej przerwie silnik odpalał i mozna było jechac Zazwyczaj to lamelki komutatora w rozruszniku wystają, częsty przypadek DR6A.
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
Uściślij, bo to istotne, czy obroty "pływają" czy raz są poprawne, a po czasie wzrastają i są zbyt wysokie? Czy to jest cykliczne?
adaptacja zrobiona?
Sprawdz jeszcze przewody podciśnienia i recyrkulacji...
Wygląda że siada Ci ciśnienie na reduktorze.
Nie kombinuj. Masz schemat i sprawdź. http://obrazki.elektroda.pl/4569497300_1...
Niestety 89 r o ile dobrze pamietam to tylko kody migowe
Dodam ze ostatnio mialem identyczny problem w mondeo 96 2.0 z gazem, trujnik byl ok przewody podciesnienia tez, okazalo sie ze przeplywka byla walnięta, po wymianie wszystko ok ....
Umyć przepustnicę i wrazie potrzeby ją zaadoptować.
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Nie tyle brudnego silniczka lecz całej przepustnicy umyj ją i zobaczysz co się będzie działo.
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Za wolne obroty odpowada silnik krokowy ktory niestety tez moze sie przybrudzic mozna go wyszyscic. Natomiast gdy ci obroty spadaja nierownomiernie to moze byc wina linki, ktora blokowana jest w pancerzu. Pozdrawiam.
Witam, Czy udało się komuś rozwiązać problem, gdyż moje S40 (rok 2005 1.8 125KM) mam identyczne objawy? Obroty bez klimatyzacji są w granicach 650-700 a z włączoną klimatyzacją 800. Lekkie dławienie również występuje, pomaga zalanie lepszego paliwa np. PB98. Może wypadało by się przyjrzeć filtrowi paliwa, bo pewnie od nowości nikt go nie wymieniał?...
A co to za silnik? Czy ma jeszcze kopułkę od rozdielacza? A moze zamiast kopułki jest czujnik pozycji wałka rozrządu? Posprawdzaj te czujniki w środku. Jak się któryś rozsypie to takie są efekty. czasami nawet z daleka nie będzie widać że coś jest nie tak a z bliska będzie popękany.
Witam i jak udało się z tym uporać? Mam to samo i nie wiem co jest grane.
A nie jest to normalne że podczas jazdy trzyma ciut wyższe obroty dopiero po zatrzymaniu ustala na poziomie 900 RPM. Muszę sprawdzić u siebie. Ale generalnie na luzie się nie jeździ bo po co? Gdyby gasł gwałtownie falował to rozumiem że jest problem.
Mam identyczny problem. Ktoś to rozwiązał
Jeżeli jest to sprawdź stan magnesu na wirniku, gdzieś bardzo blisko regulatora. Min BOSCH realizuje w ten sposób sprzężenie zwrotne regulatora. W takiej sytuacji regulator musi być na swoim miejscu w urządzeniu
Klucz pneumatyczny Chicago Pneumatic CP8849 niestabilne obroty, szarpie, traci moc podczas pracy. Proszę o sugestie.
Sprawdź jaką prędkość widzi sterownik silnika.
Kolego poradziłeś sobie z tym problemem? Jak tak to podpowiedz co to było bo ja mam ten sam problem z moją 607
Edytowałem u góry
Warto też spróbować "zaprogramować" obroty biegu jałowego. Trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce (bez rozruchu) tak żeby zaświeciła się kontrolka "check". Odczekać 10 sekund i wyłączyć stacyjkę. Znowu przekręcić kluczyk i na moment zakręcić rozrusznikiem (bez odpalenia - jak odpali nic nie szkodzi). Wyłączyć stacyjkę, włączyć i normalnie na chwilę uruchomić....
Witam, ja bym stawial - na wypalajace sie paliwo z komory plywakowej, a swieze 'nie nadaza' doplywac - bo przytkany jest doplyw benzyny, do wyboru : benzyna 'ledwo cieknie' z kranika [ np. zatkany otworek / odpowietrzenie zbiornika - w korku paliwa ], lub rozne 'paprochy' utkwily w kraniku lub w kroccu doplywowym benzyny na gazniku [ tym, na ktory jest...
Kiedy były wymieniane świece?
Witam, mam podobne objawy jakie jest rozwiązanie tego problemu Pozdrawiam
Wyjaśniło się ? Mam ten sam problem...
Stary temat ale napiszę. Pewno uszczelki pod kolektorem dolotowym
Odlutuj D6, możliwe nieprawidłowe działanie przerzutnika. Przełącznik 33/45 do sprawdzenia.
czujnik halla odpowiedzialny za duże spalanie?ktos może rozszyfrowac współzależność?
Normalnie
czy zasyfione wtryski mogą być przyczyną? raczej nie stawiałbym na to Bardziej bym szedł w elektronike, np. uwalony sterownik
Widzę, że ktoś pociągnął temat po dość długiej przerwie. Moja wina, że nie poprosiłem o zamknięcie tematu. Silnik został naprawiony poprzez porządne wyczyszczenie zespołu przepustnicy - głównie w miejscu styku przepustnicy z gardzielą. Zespół ten jest rozbieralny, ale tylko częsciowo. Do silniczka krokowego można się dostać poprzez zdjęcie blachy osłonowej...
18051 - Odczytać kody błędów sterownika regulacji akumulatora / obciążenia
Tak były regulowane.
Widzę że brak fachowców na tym forum, tylko szpece od ortografii.... zamykamy temat.
Witam, mam problem ze Stihlem 029, założyłem kompletny cylinder z Meteora, po odpaleniu piła chwilę pracuje, po czym wchodzi na wyższe obroty (3600) i spada do 2200, a nawet i zgaśnie. Regulacja nic nie pomaga, ciągle piła tak samo się zachowuje. Gaźnik oryginalny zregenerowany, pozmieniałem na zamienniki, ale na nich w ogóle nie chce chodzić. Dodam,...
Najprędzej źle wyregulowany poziom paliwa/wysokość pływaka. Brak mocy na najwyższych obrotach to zasługa zbyt małej dyszy głównej, ale to pewnie zabieg celowy producenta jako blokada/ograniczenie mocy. Musiałbym spojrzeć do serwisówki, gdyż informacje mogły być źle zinterpretowane przez serwis. Podobnie Yamaha Virago 125, serwisówki podają jakieś nierealne...
wkrec śrubkę składu mieszanki do oporu. I co dalej? Ma ręcznie dawkować paliwo strzykawką?
Przetarty przewód dodatkowego powietrza, jest on za kolektorem dolotowwym. Pozdrawiam
No wiec silnik nie chce trzymać pełnych obrotów. Gdy chodzi na wolnych jest w miarę włączam max chodzi bdb ale tylko jakieś 20 sekund i znowu zaczyna wariować, co ja będę wam pisał zobaczcie na filmiku który nakręciłem z pracy silnika http://oldmoto125.wrzuta.pl/film/1cJY3Bk... http://oldmoto125.wrzuta.pl/film/9eoUGjq...
Mam ten sam problem. Wymiana na nowy olej, świeże paliwo nowa świeca i nie pomogło. Silnik pracuje nie równo bez włączenia noża gdy go tylko włączę jest dobrze. Chciałbym dodać że nóż uderzył w przeszkodę i zatrzymał kosiarkę. Czy to doprowadziło do przestawienia zapłonu. Proszę o pomoc
Rozwiązałeś ten problem. jeśli tak podzielsię doświadczeniami. Dodano po 6 Miałem podobny problem, ale jeszcze go do końca nie rozwiązałem. Zanim zaczniesz wydawać pieniądze u naciągaczy lub u matołów zasięgnij informacji o tym problemie, bo kasę wszyscy chętnie biorą.
Ok. Rozumiem. Będę próbował. Jak coś to będę pisał. Z góry dzięki.
Wszystko się zgadza, przekaźnik 429 pod maską.
Posiadam kosiarkę z silnikiem Briggs & Stratton model: 10D902 typ: 0142 B1 kod: 03010252. Odpala ładnie, ale pojawiają się "kołysania" obrotów, spadają i zaraz się podwyższają. Przeczyściłem filtr powietrza, wymieniłem świece, ale problem nie zniknął. Co może być tego przyczyną? Z góry dziękuje za pomoc.
Witam wszystkich. Mam problem z samochodem Seat cordoba 1.4 APQ 1999r Wypada zapłon od 1500-3000 obrotów. Lub tak jakby nie trzyma wolnych obrotów przez parę sekund a nawet gaśnie. Samochód jak się zapali to od razu się tak dzieję lub po czasie. https://filmy.elektroda.pl/62_1669124820... . Poczytałem na internecie żeby ustawić zapłon w silniku trzeba...
Witam.. Juz dawno nikt tu nic nie pisał ale moze ktos zajrzy i pomoże laikowi w naprawie auta. Posiadam Golfa III 96r 1,6 tylko teraz problem nie wiem co to za silnik :( ( Z tego co wiem (jacyś niby znajacy sie mechanicy) powiedzieli ze mam pelen wtrysk i elektroniczna przepustnice, którą co ,,ileś tam'' km trzeba adaptować. Zacznę od opisu problemu...
Już znalazłem przyczynę 80% poprawiło się jazda ale jeszcze trochę muli przy starcie. Przy na maxa odkręconej manetce gazu przerywa ale to bo dalem zbyt maly filtr bo taki miałem kupię inny to dam. Dzięki za podpowiedzi.
Nie zapomniałęś jakiejś wtyczki podpiąć ? Np od silniczka krokowego ? Podaj więcej danych twojego auta .
CZy wie ktoś może co oznaczają w hondzie civic 1.4 16v benzyna następujące kody. P0108 P0122 P0113 P0443
Odłącz klemę z akumulatora na kilka minut, potem odpal silnik, niech pochodzi spokojnie na wolnych obrotach .
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
Sprawdź moduł zapłonowy- podmień .
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Przepraszam że odgrzewam kotleta,ale może ktoś próbował coś takiego naprawić,młot znajomego zaczyna mieć podobne objawy,a sprzęt naprawdę solidny gbh 7de.
Wielkie dzieki za informacje , tylko jak przeprowadzic ta fachowa regulacje??? Jak juz wczesniej pisalem mysle ze to ten bi-metal ktory stracil swoje wlasciwosci, a moze nie , jak to on to gdzie sie znajduje i jak go wymienic. A moze to nie on ?? To jak wyregulowac te obroty na ssaniu. Dzieki czekam na odpowiedzi.
mam problem z wolnymi obrotami w seacie toledo 1.8 benzyna 92.po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach zaczyna świrowac ,spadają i po chwili sie podnoszą,a pużniej jest ok.proszę o pomoc
witam udało mi się uporać z tym problemem ,przyczyną był niesprawny potencjometr przepustnicy oraz dwie cewki zapłonowe które dawały iskrę tyle że zbyt słabą
A jaka może być przyczyna że po rozgrzaniu obroty pozostają na 1200?
Po 1: tak, jak powiedział BlueDraco, zrób to wszystko w pętli loop, bo masz duży mętlik w programie. Te wszystkie funkcje są niepotrzebne, można z powodzeniem zrobić to w pętli głównej. Na przykład tak, że będziesz miał zmienną, w której będziesz przechowywał aktualną prędkość zadaną wiatraka. Wartość tej zmiennej będziesz modyfikował w instrukcjach...
Witam Jak w temacie niestabilne obroty podajnika drutu.(pływające obroty)Silnik wymieniony.Płyta elektroniki ,podłożona sprawna nie pomogło.Jest jeszcze druga płyta z wyświetlaczem pod którą podłączony jest potencjometr od posuwu.Być może ona jest uszkodzona. Czy ktoś miał podobny problem?
wolne obroty niestabilne niestabilne wolne obroty falownik niestabilne obroty
migomat bester podajnik drutu antena służby blokada ustawić
pompa zmywarki wypiekacz chleba
Przestrojenie radiomagnetofonu RMS 475 na pasmo CCIR Lokalizacja bezpiecznika w klimatyzacji split