Kompresja 25-30 dopuszczalna odchylka 15% jak dlugo nabija to nieszczelna glowica zaglebienie zaworow to 1-1.1mm nominal max 1.5mm. zmierz ile ci wystaja tloki nad blok to ci podam wysokosc uszczelki. Tlokimierzysz w dwuch punktach naprzeciw siebie okolo1-1.5cm od osi cylindrow. Zmierz tez pompki wtryskowe.
Przytykanie nic nie zmieniało . Rozebrany ekspres i skrecony na starych czesciach z nieszczelna glowica ( rozdzielaczeM) i pana ze hej. https://obrazki.elektroda.pl/9541489900_...
Pomiar kompresji. Albo pompka nieszczelna i lata w glowicy. Jaki jest przebieg tego auta ? Moze glowica peknieta ?
a mozliwe ze glowica jest nieszczelna ?
Witam , mam problem z moja astra a mianowicie podejrzewam ze mam nieszczelna uszczelke pod glowica. Dochodze do takiego wniosku poniewaz;ubywa mi wody w chlodnicy mam majonez na korku z wlewu oleju, rano gdy jest zimny po odpaleniu pali na 3 cylindry dopiero po lekkim przegazowaniu jest lepiej czyli wydaje mi sie ze z powodu plynu z chlodnicy ktory...
Miałem przepływ zwrotny (nieszczelna głowica mieszacza) - niższe ciśnienie w układzie CWU i parę m3 wody zimnej zasiliło instalację CWU zanim się zorientowałem - wskazania licznika CWU bez zmian - więc raczej się nie cofa - obstawiam że jakiś melepeta zainstalował niezgodnie z kierunkiem sam licznik.
silnik diesel na pompowtryskach dymi tak jakby niespalal ropy wymienilem pompowtryski glowica zostala zregenerowana bo bylo podejrzenie ze jest nieszczelna zero usterek w serowniku auto ma niby 180000 tys przebiegu
Z tego co napisales to wg mnie masz gdzies nieszczelnosc poniewaz jakby byla uszczelka pod glowica to bys widzial ten plyn w oleju. Jezeli padla ci nagrzewnica, jest gdzies nieszczelna to bedziesz czul wtedy taki slodki zapach plynu w srodku w samochodzie. posprawdzaj wszystkie weze gumowe i zaciski. Z reguly jak wycieka z nich plyn to w okolicy zawsze...
Witam ....z ¨¨SamoStart-tem ¨¨ tez probowalem ,nie bez rezultatu ....dymi tylko ..... czy moze byc np glowica uszkodzona ? ......regenerowali mi ja 2 razy ..za pierwszym po zlozeniu nie bylo kompresji bardzo lekko wal sie krecil bez zadnego oporu .....nie sprawdzili szczelnosci ..///....oddalem ponownie do regeneracji ,powymieniali zawory i podobno...
Ta część ma symbol: LEE 070 >PP< PTI-4 Z serwisu obsługującego Brother otrzymałem info, że dostępny jest komplet o symbolu: LET012001 1 INK REFILL ASSY (SP) w cenie 95+20 kurier. Wygląda na to, że trzeba się rozglądać za uszkodzonym modelem dcpj105 i chyba dcp j100 (różni się chyba tylko brakiem wi-fi?). Pasuje od : DCP-J100,DCP-J105,DCP-J132W,DCP-J152W,DC...
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Regulacja gaźnika i zaworów, moduł zapłonowy, nieszczelna głowica, dekompensator. Zużyty silnik, niska kompresja.
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Mam toyotę yaris II 1.4 d-4d diesel z 2006 roku Mam taki problem że podczas postoju wieje zimnym powietrzem dopiero podczas dłuższej jazdy zaczyna wiać ciepłem, jaka to może być przyczyna?
Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu.
Jedna uszczelka pod głowicą była nieszczelna, po zrobieniu wszystkiego wróciło do domu.
Minimalny wzrost ciśnienia po próbie olejowej świadczą nieszczelnej głowicy. Ale jak się głowica zużyła to pierścienie i cylindry też nie są idealne. Żadne czary mary nie pomogą. Tak jak pisał carrot Zdjęcie głowicy i weryfikacja. Remont to remont definicja jest jasna nie ma czegoś takiego jak tanim kosztem.
Raczej trzeba zdjąć głowice, wypiąć zawory, sprawdzić jak przylegały do gniazd, czyli jak po całej otoczce gniazda i zaworu przylgnia jest czysta to powinno to być szczelne, ale jeśli jest częściowo czarna to już jest nieszczelne. Zanim zdejmiesz głowice, zwiększ delikatnie luz zaworowy, nie wiem ile masz ustawione teraz, ale spróbuj na 0,2 - 0,25....
dziekuje wszystkim za pomoc problem rozwiązany nieszczelna głowica po z regenerowaniu głowicy wszystko wróciło do normy
Ok, nieważne, znalazłem przyczynę. Nie powiem, ciężko było zlokalizować. Okazało się, że jest nieszczelna głowica w miejscu łączenia korpusu z nóżką wylotową powietrza, co wiadomo zasysało lewe powietrze. Znalazłem dopiero robiąc nadciśnienie pomiędzy nóżką a dziurką wylotową z głowicy. (Wykorzystałem do tego wężyk gumowy od mleka). Żeby było ciekawej,...
Przeczyść styki karetki bo z tych drukarkach bywa nieszczelny układ doprowadzania tuszu do głowic i zalewa karetkę.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Dziękuję za info faktycznie tak jest byłem dzisiaj u fachowca od głowic samochodowych zabrałem korbowód i powiedział to samo okazuje się, że jest nieszczelna głowica na drugim cylindrze na obu zaworach więc niepotrzebnie wyciągałem tłoki. Proszę jeszcze o info jakim momentem dokręcać śruby korbowodu ?
Zaworów się nie reguluje - hydraulika. Może ciśnienie oleju albo brak oleju w silniku, a może nieszczelna głowica. Pozdrawiam.
Jeśli tak, to zawór jest nieszczelny. Może glowica jest wadliwa lub źle dobrana do zaworu (nie domyka), albo dostałh się jakieś paprochy do zaworu, powodujące jego niedomykanie.
Woda nie leci przez dysze tylko do tacki na skropliny - zawór/sterownik Wody nie podgrzewa - zespół grzewczy/sterownik Kawę mieli ale nie zaparza - kocioł grzewczy. Jeżeli wywala mokre krążki to dodatkowo nieszczelna głowica tłoka Tak tylko zapytam, czy przypadkiem nie wykonywałeś czyszczenia z użyciem tabletki?
Sprawdzone-olej leci spod uszczelki pod glowica, i to sporo sie saczy,nawet na wolnych obrotach. Poza tym stukaja szklanki. Pytalem mechanika i powiedzial, ze jesli wymienie to i to obroty, jak i kontroloka oleju powinna byc w normie. Ewentualnie sprawdzimy jeszcze panewke na walku posrednim. Kolejnego silnika nie chce, bo tez tez mial byc hiper ekstra,dalem...
Po frezowaniu gniazda resztki wyciągam odkurzaczem mam dorobioną końcówkę. Pytam bo przed i za gruszką mam powietrze w układzie paliwowy przed każdy odpaleniem (przed i za gruszką). Sprawdź gruszkę może jest gdzieś nieszczelna(połączenia).
Być może głowice nieszczelne. Pomiar ciśnienia wiele by wyjaśnił.
wystarczy przeszlifować na papierze gniazda zaworów i płytki zaworowe obrócić na drugą niewypracowaną stronę .Z mojego doświadczenia wynika że większość problemów z niską wydajnością pochodzi od nieszczelnych zaworków w głowicach . Jak zdecydujesz się na rozkręcenie to pisz na pw coś doradzę jak zajdzie potrzeba. Postaram się zrzucić głowicę w weekend...
Wystarczy zagrzać sam kolektor między filtrem a głowica i też w zimie pali jak złoto. Biały dym przy odpalaniu to odparowane a niespalone paliwo. Zbyt niska temp. powietrza po sprężeniu a tu winna jest kiepska kompresja. Co ma niby dać to grzanie kolektora skoro świece żarowe grzeją? Ciągnik ma niesprawną pompę wtryskową lub nieszczelną głowicę.
Nowa głowica miała nieszczelne gniazda zaworowe, po wizycie w zakładzie gdzie mechanik złapał się za głowę jak porozpinał zawory- że w takim stanie wyszła od producenta, po dotarciu i wymianie 3 zaworów które były krzywe od nowości maszyna po złożeniu teafiła do żywych😁😁😁
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
Rozebrałem ten silnik,znaczy zrzuciłem głowice. Okazało się że:2 tłoki sa nieszczelne,głowica do remontu nie chodzi tutaj tylko o planowanie ale też o nowe prowadnice zaworów wszystkie do wymiany bo wszędzie są luzy.Moje pytanie brzmi czy nie bardziej mi się opłaca kupić jakiś używany silnik o mniejszym przebiegu i po prostu przełożyć go do mojego golfika?...
Kolego robertkarolak, z tego co napisałeś, to masz ewidentne przedmuchy do układu chłodzenia. Jeżeli nie masz instalacji gazowej, bo ona może też powodować podobne objawy (nieszczelny reduktor), to raczej pozostaje tylko uszczelka pod głowicą lub pęknięcie. W tym przypadku test jest raczej zbędny, ale zamiast testu z płynnym roztworem, można wykonać...
Czarny dym spowodowany jest złym spalaniem. nieszczelną głowicą, pękniętym pierścieniem (pierścieniami) lub zużytymi, lub zawory (może się zawiesił któryś) itp.. Turbinę też możesz sprawdzić.. Wg mnie czarny dym, strata mocy i trzesienie spowodowane jest tym że jedna z komór spalania nie jest szczelna albo zawory albo tłok z pierścieniami.. uszczelka...
Czy ten zawór nadmiarowo-upustowy jest mi niezbędny? Czy mogę w jego miejsce wstawić "zwykłą" rurkę? Dało mi to do myślenia, że gdyby doszło do sytuacji, że ten zawór zamknąłby się na amen i przyjmijmy, że w tej samej sytuacji głowica termostatyczna przymknie zasilanie, to pompa będzie pracowała na sucho. No chyba, że ten zawór różnicowy jest nieszczelny....
Jak auto idzie dobrze nawet z 5 os na pokładzie to najpierw rzeczywiście należałoby sprawdzić termostat. Maiłem podobny przypadek z dużym spalaniem w clio I tyle że tam juz silniczek byl do remontu (slabe cisnienie na tlokach, nieszczelna głowica) do tego byl wlasnie uszkodzony termostat i przestawiony rozrzad o 1 zabek;] auto palilo prawie 10l na 100km...
W moich domysłach szukam pewności co do konieczności demontowania głowicy. U mechanika byłem i to niejednego - każdy proponuje na początek wymianę uszczelki i zrobienie głowicy. Nikt jednak nie daje pewności i gwarancji, że jest to akurat ta przyczyna. Ponieważ wiele kasy w życiu straciłem na takie błędne diagnozy lub naprawy nie do końca skuteczne...
Tak też kiedyś dałem pompowyryski do sprawdzenia do autoryzowanego serwisu Boscha.Wcześniej sprawdziłem je wstępnie swoim sposobem i przynajmniej dwa na 100% miały wycieki przy cewkach,na samej górze.Ale poszły do serwisu.Powymieniali co tylko możliwe,oprócz cienkich oringów na cewkach- przyczyny całego zamieszania.Dlaczego nie wymienili?W odpowiedzi...
Nieszczelne(zawieszone) zawory w głowicy.
Jeśli luz zaworowy ok może być głowica padają jak muchy ( a jeszcze jeśli uszkodzony filtr lub nieszczelne połączenie z gaźnikiem to już całkowicie prawdopodobne). Co do filmiku nie polecam tej metody. Co do znaków zawsze jest jakaś odchyłka (choć u Ciebie trochę duża) ale nie powinna mieć znaczącego wpływu na kompresje.
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
to niestety była uszczelka pod głowicą i może nieszczelna uszczelka mieszy kolektorem a głowicą.Pozdrawiam i dzieki za pomoc
kolejna przyczyna to wypalone lub nieszczelne zawory w głowicy
Jeżeli układ paliwowy jest szczelny to pozostaje pompa do sprawdzenia ,lub głowica nieszczelne zawory.
Witam. Dziś zdjęta została pokrywa zaworów, a zawór wydechowy jest bez luzu. Po zdjęciu głowicy, zawór wydechowy jest nieszczelny, a uszczelka pod głowicą jest cała. Jednak w cylindrze jest olej, co wskazuje na problemy z pierścieniami. Moje pytanie brzmi: czy do wymiany zaworów trzeba rozpoławiać silnik? Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę i czy...
przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju. Jeśli wytłumaczysz, jak i gdzie leciała ropa do oleju przez pompę wtryskową, to wykryłeś usterkę niebieskiego dymienia... Nawiasem mówiąc to nie jest pompa wtryskowa rozdzielaczowa z "klasycznego" diesla, tylko pompa bardzo wysokiego ciśnienia (pwc) w systemie Common Rail . Jeżeli nie jesteś posiadaczem...
Paliwo w kolektorze wydechowym pochodzi z nieszczelnego ukladu, to znaczy że głowica a mianowicie zawory są nieszczelne i należy je zregenerować i to cała filozofia.
też własnie o tym pomyślałem... gen_ex powiem Ci że naprawdę pojawia się płyn pod zbiorniczkiem wyrównaczym w okolicach zbiorniczka do spryskiwaczy więc najprawdopodobniej jaki to może być problem??? Mogą to być przewody albo reduktor od gazu ??? Jeśli to by była nieszczelna uszczelka albo głowica to mogłyby być takie objawy czy raczej skoro są wycieki...
nieszczelna pompa nieszczelna lodowka nieszczelna kapilara
przepustnica elektryczny fabia obroty klatka schodowa
delonghi świeci tylko kontrolka fusów thermomix wyświetlacz
Lokalizacja bezpiecznika tablicy rejestracyjnej w Volvo XC60 po liftingu Ekspres Krups EA 8808 wymaga częstego płukania - jak naprawić?