Przytykanie nic nie zmieniało . Rozebrany ekspres i skrecony na starych czesciach z nieszczelna glowica ( rozdzielaczeM) i pana ze hej. https://obrazki.elektroda.pl/9541489900_...
Jeśli tak, to zawór jest nieszczelny. Może glowica jest wadliwa lub źle dobrana do zaworu (nie domyka), albo dostałh się jakieś paprochy do zaworu, powodujące jego niedomykanie.
Kompresja 25-30 dopuszczalna odchylka 15% jak dlugo nabija to nieszczelna glowica zaglebienie zaworow to 1-1.1mm nominal max 1.5mm. zmierz ile ci wystaja tloki nad blok to ci podam wysokosc uszczelki. Tlokimierzysz w dwuch punktach naprzeciw siebie okolo1-1.5cm od osi cylindrow. Zmierz tez pompki wtryskowe.
Pomiar kompresji. Albo pompka nieszczelna i lata w glowicy. Jaki jest przebieg tego auta ? Moze glowica peknieta ?
Miałem przepływ zwrotny (nieszczelna głowica mieszacza) - niższe ciśnienie w układzie CWU i parę m3 wody zimnej zasiliło instalację CWU zanim się zorientowałem - wskazania licznika CWU bez zmian - więc raczej się nie cofa - obstawiam że jakiś melepeta zainstalował niezgodnie z kierunkiem sam licznik.
a mozliwe ze glowica jest nieszczelna ?
Regulacja gaźnika i zaworów, moduł zapłonowy, nieszczelna głowica, dekompensator. Zużyty silnik, niska kompresja.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Mam toyotę yaris II 1.4 d-4d diesel z 2006 roku Mam taki problem że podczas postoju wieje zimnym powietrzem dopiero podczas dłuższej jazdy zaczyna wiać ciepłem, jaka to może być przyczyna?
Ta część ma symbol: LEE 070 >PP< PTI-4 Z serwisu obsługującego Brother otrzymałem info, że dostępny jest komplet o symbolu: LET012001 1 INK REFILL ASSY (SP) w cenie 95+20 kurier. Wygląda na to, że trzeba się rozglądać za uszkodzonym modelem dcpj105 i chyba dcp j100 (różni się chyba tylko brakiem wi-fi?). Pasuje od : DCP-J100,DCP-J105,DCP-J132W,DCP-J152W,DC...
Witam, mam ubytki plynu chlodniczego ale tylko do pewnego stopnia. Czy to wina nieszczelnej uszczelki pod glowica? czy jezeli plyn ucieka do pewnego stopnia jest to inna usterka? dodam ze auto nie kopci na bialo nie ma majonezu na korku i w bagnecie, oleju nie przybywa.jezdze juz tak ponad rok, trasy do holandii i spowrotem takze zrobilem sporo km i...
Sprawdzone-olej leci spod uszczelki pod glowica, i to sporo sie saczy,nawet na wolnych obrotach. Poza tym stukaja szklanki. Pytalem mechanika i powiedzial, ze jesli wymienie to i to obroty, jak i kontroloka oleju powinna byc w normie. Ewentualnie sprawdzimy jeszcze panewke na walku posrednim. Kolejnego silnika nie chce, bo tez tez mial byc hiper ekstra,dalem...
Witam , mam problem z moja astra a mianowicie podejrzewam ze mam nieszczelna uszczelke pod glowica. Dochodze do takiego wniosku poniewaz;ubywa mi wody w chlodnicy mam majonez na korku z wlewu oleju, rano gdy jest zimny po odpaleniu pali na 3 cylindry dopiero po lekkim przegazowaniu jest lepiej czyli wydaje mi sie ze z powodu plynu z chlodnicy ktory...
Minimalny wzrost ciśnienia po próbie olejowej świadczą nieszczelnej głowicy. Ale jak się głowica zużyła to pierścienie i cylindry też nie są idealne. Żadne czary mary nie pomogą. Tak jak pisał carrot Zdjęcie głowicy i weryfikacja. Remont to remont definicja jest jasna nie ma czegoś takiego jak tanim kosztem.
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
wymienilem dzisiaj glowice pompy, zalozylem moją starą, od razu jest inaczej.. na tescie wewnetrznych nieszczelnosci buduje bez problemu 2400 bar i utrzymuje, takze przyjmuje ze tamta glowica byla nieszczelna. Jest jednak jeszcze jakis problem bo po przygazowaniu na luzie w momencie wzrostu obrotow wyswietla sie usterka silnika, kiedy puszczam gaz i...
dzisiaj sciagnieta glowica na 4 cylindrze 2 zawory wydechowe nieszczelne, na pierwszym jeden ssacy, zawiozłem glowice do naprawy jutro bedzie skladany napisze czy to pomogło!
dziekuje wszystkim za pomoc problem rozwiązany nieszczelna głowica po z regenerowaniu głowicy wszystko wróciło do normy
Ok, nieważne, znalazłem przyczynę. Nie powiem, ciężko było zlokalizować. Okazało się, że jest nieszczelna głowica w miejscu łączenia korpusu z nóżką wylotową powietrza, co wiadomo zasysało lewe powietrze. Znalazłem dopiero robiąc nadciśnienie pomiędzy nóżką a dziurką wylotową z głowicy. (Wykorzystałem do tego wężyk gumowy od mleka). Żeby było ciekawej,...
Zaworów się nie reguluje - hydraulika. Może ciśnienie oleju albo brak oleju w silniku, a może nieszczelna głowica. Pozdrawiam.
Zamien przewody, swiece. Sposobow na domowa weryfikacje jest mnostwo. Najgorszy przypadek to nieszczelny zawor, wyrobione gniazdo. Czyli sciaganie i planowanie glowicy. Koszty sobie przelicz. Na 100% kompresje sprawdz. Jak ok to juz mozna cos kombinowac z cewka itd. Mam stare pancerne zlomy to sie moge nie znac. :>
Dziękuję za info faktycznie tak jest byłem dzisiaj u fachowca od głowic samochodowych zabrałem korbowód i powiedział to samo okazuje się, że jest nieszczelna głowica na drugim cylindrze na obu zaworach więc niepotrzebnie wyciągałem tłoki. Proszę jeszcze o info jakim momentem dokręcać śruby korbowodu ?
Woda nie leci przez dysze tylko do tacki na skropliny - zawór/sterownik Wody nie podgrzewa - zespół grzewczy/sterownik Kawę mieli ale nie zaparza - kocioł grzewczy. Jeżeli wywala mokre krążki to dodatkowo nieszczelna głowica tłoka Tak tylko zapytam, czy przypadkiem nie wykonywałeś czyszczenia z użyciem tabletki?
silnik diesel na pompowtryskach dymi tak jakby niespalal ropy wymienilem pompowtryski glowica zostala zregenerowana bo bylo podejrzenie ze jest nieszczelna zero usterek w serowniku auto ma niby 180000 tys przebiegu
wyglada na nieszczelny uklad chlodzenia , a czy w wodzie w zbiorniczku jest olej , bo wtedy uszczelka pod glowica
Raczej trzeba zdjąć głowice, wypiąć zawory, sprawdzić jak przylegały do gniazd, czyli jak po całej otoczce gniazda i zaworu przylgnia jest czysta to powinno to być szczelne, ale jeśli jest częściowo czarna to już jest nieszczelne. Zanim zdejmiesz głowice, zwiększ delikatnie luz zaworowy, nie wiem ile masz ustawione teraz, ale spróbuj na 0,2 - 0,25....
Wystarczy zagrzać sam kolektor między filtrem a głowica i też w zimie pali jak złoto. Biały dym przy odpalaniu to odparowane a niespalone paliwo. Zbyt niska temp. powietrza po sprężeniu a tu winna jest kiepska kompresja. Co ma niby dać to grzanie kolektora skoro świece żarowe grzeją? Ciągnik ma niesprawną pompę wtryskową lub nieszczelną głowicę.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Jak auto idzie dobrze nawet z 5 os na pokładzie to najpierw rzeczywiście należałoby sprawdzić termostat. Maiłem podobny przypadek z dużym spalaniem w clio I tyle że tam juz silniczek byl do remontu (slabe cisnienie na tlokach, nieszczelna głowica) do tego byl wlasnie uszkodzony termostat i przestawiony rozrzad o 1 zabek;] auto palilo prawie 10l na 100km...
Być może głowice nieszczelne. Pomiar ciśnienia wiele by wyjaśnił.
Rozebrałem ten silnik,znaczy zrzuciłem głowice. Okazało się że:2 tłoki sa nieszczelne,głowica do remontu nie chodzi tutaj tylko o planowanie ale też o nowe prowadnice zaworów wszystkie do wymiany bo wszędzie są luzy.Moje pytanie brzmi czy nie bardziej mi się opłaca kupić jakiś używany silnik o mniejszym przebiegu i po prostu przełożyć go do mojego golfika?...
Czarny dym spowodowany jest złym spalaniem. nieszczelną głowicą, pękniętym pierścieniem (pierścieniami) lub zużytymi, lub zawory (może się zawiesił któryś) itp.. Turbinę też możesz sprawdzić.. Wg mnie czarny dym, strata mocy i trzesienie spowodowane jest tym że jedna z komór spalania nie jest szczelna albo zawory albo tłok z pierścieniami.. uszczelka...
Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu.
Witam, Przyczyna moze byc ta siateczka w srodku glowicy co laczy sie z wkladami z tuszem, moze jest nieszczelna i dostaje sie powietrze, albo po prostu jest zapowietrzona glowica. Sprawdz czy nie jest naderwana ta siatka. A druk zanika na wszystkich kolorach czy na jednym? Dodano po 3 Wydaje mi sie ze tak jakby tusz nie jest podawany po pewnym czasie...
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
W moich domysłach szukam pewności co do konieczności demontowania głowicy. U mechanika byłem i to niejednego - każdy proponuje na początek wymianę uszczelki i zrobienie głowicy. Nikt jednak nie daje pewności i gwarancji, że jest to akurat ta przyczyna. Ponieważ wiele kasy w życiu straciłem na takie błędne diagnozy lub naprawy nie do końca skuteczne...
No jasne ,nawet przy jakiejś wadzie typu nieszczelne zawory głowicy lub nowe niedotarte pierścienie można obrotami pompy zniwelować w pewnym stopniu tę wadę . Kiedyś miałem stare zawory w sprężarce ikarusa i podniosłem obroty .Efekt był taki że wydajność niewiele odbiegała od wydajności w pełni sprawnej pompy .Przy niższych obrotach niestety wydajności...
korek posiada wewnatrz zawor nadcisnieniowy ktory powoduje ujscie gazow gdy np. pusci' uszczelka pod glowica i cisnienie wzrosnie do kolo 1Bar.poto zeby nierozsadzilo chlodnicy. jesli bedzie nieszczelny to bedzie ciagle ubywac plynu bo bedzie odparowywal przez nieszczelnosc
Witam ....z ¨¨SamoStart-tem ¨¨ tez probowalem ,nie bez rezultatu ....dymi tylko ..... czy moze byc np glowica uszkodzona ? ......regenerowali mi ja 2 razy ..za pierwszym po zlozeniu nie bylo kompresji bardzo lekko wal sie krecil bez zadnego oporu .....nie sprawdzili szczelnosci ..///....oddalem ponownie do regeneracji ,powymieniali zawory i podobno...
No jak tak dymi i zjada olej to zagadnij co Jak już pod maską tez dym to musi być też nieszczelny (uszczelka głowicy) i pieron wie jeszcze co... Pewnie ma przejechane ~500 000 km więc to trup.
kolejna przyczyna to wypalone lub nieszczelne zawory w głowicy
Nieszczelne(zawieszone) zawory w głowicy.
Jeżeli układ paliwowy jest szczelny to pozostaje pompa do sprawdzenia ,lub głowica nieszczelne zawory.
Witaj... Nasuwaja sie pytania...Czy mechanik ktory wymienial uszczelke sprawdzil szczelnosc pierscieni i zaworow???...Czy glowica byla planowana???...Jest sposob sprawdzenia powodu braku cisnienia w cylindrze nie sciagajac glowicy...Wylamac w starej swiec obudowe porcelanowa...Przewiercic zeby byla drozna i przymocowac do szlaucha z sprezonym powietrzem,tak...
Tak, remont silnika :) Problemem nie były niskie obroty (bo to auto takie po prostu ma) tylko nieszczelny zawór. Remont głowicy plus pierścienie i problem zniknął. Niemal 300 tys na LPG zrobiło swoje, po remoncie auto gotowe na kolejne 300 :P
Olej może pojawić się z kilku miejsc. Np z pod nieszczelnej uszczelki głowicy którą "wczoraj zamówiłeś" (woda przepływa przez blok i wraca do beczki); Ze spodziny przy nieszczelnym uszczelniaczu może zassać olej, a dalej to już sobie poradzi przez tłumik (sprawdź czy nie jest zalany olejem) Osmolenie w komorze wydechu może być spowodowane złą regulacją...
Wtryski mogą podawać paliwo, ale jeśli leją, tj nie ma 'mgiełki' wtedy również może być problem. sprawdź wtryski u pompiarza. A co do zaworów reguluj na 'zimnym' silniku. I najlepiej w środku przedziału wartości luzów zaworowych ustaw :). Czy jesteś w stanie stwierdzić które cylindry nie pracują? Jak wygląda na nich ciśnienie? - to też sprawa kluczowa...
Witam. Dziś zdjęta została pokrywa zaworów, a zawór wydechowy jest bez luzu. Po zdjęciu głowicy, zawór wydechowy jest nieszczelny, a uszczelka pod głowicą jest cała. Jednak w cylindrze jest olej, co wskazuje na problemy z pierścieniami. Moje pytanie brzmi: czy do wymiany zaworów trzeba rozpoławiać silnik? Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę i czy...
Problemy widoczne: - zalany cały silnik olejem /paliwem poniżej glowicy, kompresor klimy zalany strona przeciwna pompa itd pod dolot zalana aż po miskę, front silnika zalany ponizej pompy vaccum - twardy hamulec - wyciek olej z węży podciśnienia bardzo mocne zapocenie pod kolektorem na wężach, na rozejściu - delikatny wyciek u góry na dwóch wtryskach...
Paliwo w kolektorze wydechowym pochodzi z nieszczelnego ukladu, to znaczy że głowica a mianowicie zawory są nieszczelne i należy je zregenerować i to cała filozofia.
Z tego co napisales to wg mnie masz gdzies nieszczelnosc poniewaz jakby byla uszczelka pod glowica to bys widzial ten plyn w oleju. Jezeli padla ci nagrzewnica, jest gdzies nieszczelna to bedziesz czul wtedy taki slodki zapach plynu w srodku w samochodzie. posprawdzaj wszystkie weze gumowe i zaciski. Z reguly jak wycieka z nich plyn to w okolicy zawsze...
Dziękuję za podpowiedzi,okazało się że to głowica była nieszczelna. - ale zanim do tego doszliśmy to wydałem na części (razem z głowicą) około 1200zł.
też własnie o tym pomyślałem... gen_ex powiem Ci że naprawdę pojawia się płyn pod zbiorniczkiem wyrównaczym w okolicach zbiorniczka do spryskiwaczy więc najprawdopodobniej jaki to może być problem??? Mogą to być przewody albo reduktor od gazu ??? Jeśli to by była nieszczelna uszczelka albo głowica to mogłyby być takie objawy czy raczej skoro są wycieki...
Po wymianie pompy wody i zalaniu świeżym płynem układ nie chce się odpowietrzyć. Sprawdzałem w "sam naprawiam", nie ma żadnych magicznych odpowietrzników, obowiązuje zwykła procedura nalać-odpalić-poczekać-dolać. Zbiorniczek wyrównawczy pełny, wskaźnik temperatury już powyżej 90C a przewody od nagrzewnicy puste, nawet w nich nie chlupie przy ściskaniu....
Witam. Kolego KUBICA84LM z tym płynem,to było tak że kiedyś dolałem mineralnego a ma być syntetyk. Wylałem wszystko przepłukałem układ i zalałem odpowiedni płyn. Niestety było dobrze przez jedno popołudnie lecz na drugi dzień na zimnym silniku nadal płyn wycieka. Kolega podpowiedział mi na przekładnię w której są zawory i być może tam leży przyczyna....
A przedmuchy do odmy duże ? Skoro wykluczyłeś nieszczelności w obrębie zbiornika to najprawdopodobniej sprężarka jest zużyta (wytarte tłoki, cylindry, pierścienie, nieszczelne zawory w głowicy).
Tak czy siak ta naprawa będzie kosztowna i czasochłonna. Czy podczas konserwacji głowicy, został sprawdzony stan pierścieni oraz powierzchni cylindra? Innym problemem mogą być nieszczelne zawory albo głowica nie została przykręcona właściwym momentem. Pozdrawiam
Posiadam piec jak w temacie. Od kilku dni dom, w którym jest zamontowany nie jest zamieszkały. Zatem włączam piec niemal codziennie na ok 2 godziny. Zauwazyłem, że jak wchodzę kolejnego dnia do pomieszczenia, w którym jest zamontowany pioec delikatnie i tylko pod samym piecem czuć gaz ! Ma to miejsce wyłącznie kiedy, zostawię go wyłączonego okrągłym...
przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju. Jeśli wytłumaczysz, jak i gdzie leciała ropa do oleju przez pompę wtryskową, to wykryłeś usterkę niebieskiego dymienia... Nawiasem mówiąc to nie jest pompa wtryskowa rozdzielaczowa z "klasycznego" diesla, tylko pompa bardzo wysokiego ciśnienia (pwc) w systemie Common Rail . Jeżeli nie jesteś posiadaczem...
A ja powiem coinnego: Jeżeli dymi ci na biało to oznaka nieszczelnej uszczelki pod głowicą i zaciąga wodę.
A PŁYNU OD UKŁADU CHŁODZENIA CI CZASEM NIE UBYWA?? A OPIŁKI NIE WZIEŁY SIĘ Z NIKĄD. NIE JESTEM EKSPERTEM ALE JAK NA NIEBIESKO DYMI TO SILNIK SPALA PŁYN CHŁODNICZY PRZEZ NIESZCZELNĄ USZCZELKĘ GŁOWICY. ODKRĘĆ KOREK OD WLEWU I ZOBACZ CZY NIE MASZ MASŁA NA KORKU I CZY NA BAGNECIE NIE PRZYBYŁO OLEJU+ PLYNU Z CHŁODNICY.
A może nieszczelna (uszkodzona) uszczelka pod głowicą? A smarowanie jest poprzez kalamitkę o ile jest taka...
Witam ponownie z updatem do mojego cudownego auta. Dzisiaj mechanik wymyślił (dodam, że trzyma auto juz drugi tydzień i dopiero teraz wziął się do roboty), że to nie leży po stronie głowicy i uszczelki, tylko nieszczelnego EGR. Głowicy i uszczelki w ogóle nie sprawdził. Zostawił mi do zadecydowania, czy chcę wymieniać ten EGR czy nie. A ja mam poważne...
Temat ogarnięty dzięki wskazówkom kolegi krisbrumm. Powodem był nieszczelny układ paliwowy w głowicy.
Takie podstawy to: Klin na magnecie sprężynki od regulatora Membrana pod gaźnikiem Zassyfione sitko gaźnika Króciec gaźnika nieszczelny (pęknięcie,przykręcenie do głowicy)
Po frezowaniu gniazda resztki wyciągam odkurzaczem mam dorobioną końcówkę. Pytam bo przed i za gruszką mam powietrze w układzie paliwowy przed każdy odpaleniem (przed i za gruszką). Sprawdź gruszkę może jest gdzieś nieszczelna(połączenia).
servisy VOLVO dystponują dokladnie identycznym narzędziem ( przynajmniej takie dobre servisy !!!! ) i własnie tak powinien przebiegac pomiar manometrem na silniku D13A - C z podejrzeniem pęknietej tulei czy nieszczelnej uszczelki pod głowica lub popękanych pierscieni w przypadku tej konkretnej usterki najbardziej prawdopodobna usterka elektryczna !!!!!...
To jest myjka z pompą tłoczkową (3 tłoczki). Ten "nie symetryczny dysk" obracając się wciska po kolei tłoczki... Jaki model myjki posiadasz?? Jeśli nie cieknie woda z myjki... to prawdopodobnie są zabrudzone (nieszczelne) zaworki zawrotne w głowicy.
Witam Jestem nowym posiadaczem auta Daihatsu charade 1.0 diesel 1991rok, autko ma przejechane 80.000tys dostałem go od dziadka który wcześniej dał do naprawy głowice(planowanie, szlif)-full wypas. Znając skutki takie jak: - strasznie trzęsie się silnik, - po przejechaniu około 15km dymi Mi na (biało,niebiesko może), pokazuje sie to tylko przy przejechaniu...
Jak układ wydechowy jest nieszczelny, zwłaszcza na linii głowica sonda to tak samo mogą być spierdzielone odczyty. Tak samo w dolot i wszelkie podciśnienia.
nieszczelna pompa wodna,ale jezeli piszesz ze wyciekow nie ma to podejrzewam uszczelke pod glowica.zalej stan plynu do zbiorniczka i uruchom silnik.przegazuj go i zobacz czy w zbiorniczku sie nie zaczyna gotowac no i stan plynu czy jest czysty,moze jakies plamy tluste z oleju.jezeli jest cos nie tak to zwalaj glowice
Mam pytanie czy nieszczelna uszczelka pod głowicą ma wpływ na ogrzewanie w samochodzie? 2 pytanie zwiększona emisja spalin i czuć olej , z silnika ubywa jakies 0.5 l na 500 km to dużo czy mało?
Najprawdopodobniej masz pęknięty piercień zgarniający, lub nawet bardzo mocno zużyty tłok i cylinder- zmierz kompresję na wszystkich garach i porównaj. Powinno być podobne, ale jeśli któryś odbiega od reszty to szlif cylindrów wskazany- może też być wina głowicy-nieszczelnych zaworów.
Nieszczelna albo sama głowica, albo źle przylegają uszczelki, które są na zewnątrz głowicy i mają być dociśnięte do odpowiednich występów w korpusie baterii. Pewnie trzeba wymienić głowicę, ale na początek można spróbować mocniej dokręcić nakrętkę dociskającą głowicę (trzeba zdjąć osłonę, by się do niej dobrać).
jeżeli nie możesz odpowietrzyć lub co odpowietrzysz to się znowu zapowietrza najprędzej jest nieszczelna uszczelka pod głowicą, zwróć uwagę czy przy zakręconym korku sztywnieją węże wodne i czy po odkręceniu wywala płyn , sprawdź termostat . Koszt takiej naprawy z 500 zł z gratami i szlifowaniem płaszczyzny .
ja bym zaczął jeszcze od wsadzenia nowych tuszy (zamienniki są dość tanie) więc niewiele ryzykujesz, czasami nieszczelne połączenie (tusz-głowica) powoduje że atrament nie jest zasysany odpowiednio, jak głowica z ali to duża szansa że to głowica regenerowana (czyli wyczyszczona na jakieś różne sposoby ale z lexmarkami jak kupowałem to 1 na 3 działała...
Jakiś postęp w temacie? Mam problem prawdopodobnie z pompą właśnie. Objaw jest taki że faluje przy małym do średnim obciążeniu. Obroty co prawda utrzymuje ale słychać i czuć falowanie, pompa ciągle reguluje, dodaje i odejmuje paliwa. Przy dużym obciążeniu nie ma problemu (albo nie jest odczuwalny). Sprawdziliśmy szczelność i kompresję, wyszło że zawory...
Cofam. Może służyć. Choć pewność odcięcia chyba mniejsza. Zależy od konstrukcji zaworu. Jednak masz rację. Przyznaję. Jestem przeciwnikiem zaworów termostatycznych do regulacji temperatury pomieszczeń ogólnie, a z głowicami przy grzejnikach szczególnie. To żadna regulacja. Wystarczy przeczytać dane katalogowe. Jakieś zawory termostatyczne muszą być,...
Witam. Chłodnica egr została ominięta. Węże są twarde a wentylator się włącza bo czujnik temp. widzi wysoką temp. głowicy. Głowica została jeszcze raz wyjęta i oddana do sprawdzenia. Okazało się że jest nieszczelna. temat rozwiązany.czekam na drugą głowicę. pozdrawiam
znalazłem przyczyne to uszczelka pod głowica była nieszczelna ijeden zawór wydechowy podpalony zobaczymy po wymianie i naprawie...jestem dobrej mysli...
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Tak też kiedyś dałem pompowyryski do sprawdzenia do autoryzowanego serwisu Boscha.Wcześniej sprawdziłem je wstępnie swoim sposobem i przynajmniej dwa na 100% miały wycieki przy cewkach,na samej górze.Ale poszły do serwisu.Powymieniali co tylko możliwe,oprócz cienkich oringów na cewkach- przyczyny całego zamieszania.Dlaczego nie wymienili?W odpowiedzi...
no stara głowica jest to może być nieszczelna
te białe siłowniki elektrotermiczne mają w specyfikacji napisane, że są "bezprądowo zamknięte". Czy to oznacza że są zamknięte, ale nie szczelne? Siłownik naciska lub zwalnia zawór pod nim. Jeśli coś jest nieszczelne, to zawór pod głowicą. Głowice z zaworu możesz odkręcić (bez głowic zawory muszą być zamknięte) i dzięki temu sprawdzisz, czy faktycznie...
Tak i tak. Rezultatów brak. Mógłbyś rozwinąć kwestię zbyt dużego poziomu oleju? Jeżeli do soboty nic nie wymyślę, prawdopodobnie demontuję głowicę, aby wykluczyć nieszczelne zawory, bo niestety brakuje mi już innych pomysłów.
Kłęby białego dymu w spalinach świadczą o obecności znacznych ilości pary wodnej. Może ona podchodzić z układu wydechowego (szczeliny, kałuża, czy deszcz) albo z układu chłodzenia silnika. Jeżeli jesteś pewny, że układ wydechowy jest sprawny (przejrzeć na kanale), to warto dokładnie skontrolować poziom płynu chłodniczego (regularnie mierz poziom w zbiorniku...
był u 3 mechaników, jeden wymienił termostat, nadal to robił.., drugi wymienił płyn w chłodnicy, nadal to robił.., potem spadły mrozy i pzrestał, teraz znowu się uaktywnił, okazało się, że jest nieszczelna uszczelka na głowicy, została naprawiona, płyn wymieniony, termostat wymieniony po raz drugi i nadal to robi... Pomoże profesjonalny warsztat.
Witam ! Mam nieszczelny element w głowice teflonowej. Chcę to dać do dorobienia, ale najpierw potrzebuję materiał. Wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.net/27_11714425... To jest element dla urządzenia do mieszania farb alkoholowych - musi być odporne na wszelkie żrące substancje. Czy ktoś wie, gdzie mogę taki materiał kupić Pozdrawiam Paweł
Witam cztery miesiące temu kupiłem niebieskiego WV Golfa 4 z 2000r z uszkodzonym śilnikiem 1.4 16v za małą kasę. Oczywiście nie zamierzałem robić remontu po przeczytaniu opini o tym silniku.Wymieniłem śilnik oczywiście sam bez dużej wiedzy o mechanice jedynie co posiadałem to zawziętość i satysfakcję że zrobię to sam z małą pomocą kolegów przy wyjęciu...
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
kiedyś nie zrobiłem takiego przypadku , bo właściciel "czyścił" głowice na bębnie WACIKIEM na ŚRUBOKRĘCIE !!! i połamał jedną głowicę . może to nie to , ale sprawdź głowice - może któraś pękła . po opisie padnięcia sprawdź czy na maszynie nie stał nieszczelny wazon - może korozja w głowicach itp - od tego też są pożary
Mialem kiedys taki wspanialy francuski samochor renault 19 (1.9 diesel). zauwazylem ze zawsze rano mialem pusty zbiorniczek na plyn chlodniczy. gdy zapalilem silnik to poziom sie podnosi, ale jak odkrecalem kodek to baardzo gazowal (wylatywal gaz pod cisnieniem). Przez dlugi czas jezdzilem z tym (ok 2000km) az pewnego dnia zobaczylem biala chmure w...
Jakbyś miał nieszczelną uszczelkę pod głowicą, to byś miał zapowietrzony układ chłodzenia (więcej płynu w zbiorniczku, a nie mniej) lub musztardę zamiast oleju (wtedy ubytki płynu muszą być). Ewentualnie kopciłbyś - ale na biało. Sprawdź w instrukcji obsługi jak powinno się sprawdzać stan płynu chłodzącego. U mnie sprawdza się na zimno, ma być około...
Kolego robertkarolak, z tego co napisałeś, to masz ewidentne przedmuchy do układu chłodzenia. Jeżeli nie masz instalacji gazowej, bo ona może też powodować podobne objawy (nieszczelny reduktor), to raczej pozostaje tylko uszczelka pod głowicą lub pęknięcie. W tym przypadku test jest raczej zbędny, ale zamiast testu z płynnym roztworem, można wykonać...
Nieszczelna lanca, albo zawory, czy go w głowicy pompy czy przelewowy itp.
Skoro ECU na podstawie sondy oblicza lambdę ponad 1 a z wydechu czuć siarkowodór, to ewidentnie albo sonda jest uszkodzona albo wydech jest nieszczelny między głowicą a sondą. Dlatego istotne jest porównanie lambdy widzianej przez ECU z lambdą obliczoną przez analizator spalin (pod kątem sprawności sondy, wydech musi być szczelny). Przy doborze sondy...
Czy ten zawór nadmiarowo-upustowy jest mi niezbędny? Czy mogę w jego miejsce wstawić "zwykłą" rurkę? Dało mi to do myślenia, że gdyby doszło do sytuacji, że ten zawór zamknąłby się na amen i przyjmijmy, że w tej samej sytuacji głowica termostatyczna przymknie zasilanie, to pompa będzie pracowała na sucho. No chyba, że ten zawór różnicowy jest nieszczelny....
Jak wtryskiwacze są w deklu zaworowym czyli obmywane są olejem w głowicy i są nieszczelne podkładki pod wtryskami to wtedy jest efekt zalesiania smoka sądzą/nagarem. A nie powinno być tak,że jak nie ma ciśnienia oleju to kontrolka nie gaśnie tylko cały czas świeci.A tu się nie świeci wcale???
Mając barracudy wstaw je pojedynczo. Jak sie da nawierc w głowicy to wal śmiało. Nieszczelna odma może powodować różne problemy. A jak było regulowane auto u gazmena? Opaski stosuj tylko sprężyste bo daja spokoj na wiele lat.
nieszczelna wężownica nieszczelna klimatyzacja nieszczelna obudowa
naprawa krzyżaka pralki naprawa medion lenovo przycinanie grach
citroen xsara picasso schemat citroen xsara picasso schemat
Xara Designer Pro+ błąd 25 - licencja, pliki, konfiguracja Jak podłączyć elektrozawór w spawarce MIG/MAG Partner 132?