masz nieszczelny układ paliwowy albo pompa siada
Zaworki w pompie paliwowej są nieszczelne - wyrobione płytki i siedzenia.
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
wymieniałem zaworek na filtrze paliwa i za chwilę miałem to samo , po zamontowanie elektrozaworu z instalacji gazowej mam święty spokój , zawór pomiędzy filtrem paliwa a zbiornikiem , powód spadania paliwa jest prozaiczny - nieszczelna pompa paliwowa i dostaje się powietrze - uszczelnienie działa prawidłowo przy pracy pompy ( silnika ) i z pompy się...
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Wygląda na to, że gdzieś między zbiornikiem paliwa a pompą wtryskową jest nieszczelność. Możesz wytworzyć ciśnienie około 1-1,5 bara, zamykając przewody paliwowe w odpowiednich miejscach i obserwując stan przewodów i odczyt ciśnienia. Może to tylko nieszczelny układ paliwowy lub sama pompa wtryskowa. Przecież w AFN nie było elektrycznych pomp paliwa?
Poza kanałem podciśnieniowym można podejrzewać: membranę pompy paliwowej( sztywna- mało prawdopodobne), zaworki pompy, nieszczelna linia paliwowa między zbiornikiem a pompą. Jeśli kanał podciśnienia będzie niedrożny lub nieszczelny to pulsacje ciśnienia z kartera silnika nie dotrą do membrany pompy i nie wprawią jej w ruch, jeśli membrana będzie zbyt...
możliwe że pompa lub nieszczelny układ paliwowy, ja bym zaczął od sprawdzenia węzyków paliwowych...
Powodem mogą być nieszczelne zawory w pompie paliwowej. W czasie postoju paliwo schodzi do baku i potrzeba trochę czasu zanim pompa napełni gaźnik.
Ale to co opisujecie to nic innego jak problemy z zaworem zwrotnym przy pompie lub nieszczelny układ paliwowy w zbiorniku, jeśli bawić się z korkiem wlewu to raczej trzeba go poluzować na stałe, bo jeśli faktycznie pompa nie trzyma ciśnienia to paliwko ucieknie przez noc z przewodów i stąd ten problem.
zapchany/nieszczelny układ paliwowy najpierw wyczyść smok w baku potem sprawdź wszelkie połączenia, możesz podłączyć bańkę z ropą prosto pod pompę i odpowietrzyć i tak ma normalnie pracować
Nieszczelny układ paliwowy lub pompa sie kończy. Odpal na krutko z bańki, jesli bedzie pracowac prawidłowo to to pierwsze.
jak się okazało to pompa paliwowa jest nieszczelna, dało by się jakoś uszczelnić "domowymi"sposobami????????? bo znachor stwierdził że trzeba wymienić a on akurat taką ma. pompa lukas:(
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
W tych silnikach problemy z odpalaniem to: pompa paliwa, nieszczelny układ paliwowy. Może być jeszcze rozrusznik, wczoraj akurat robiłem w x20DTH (101KM) to szczotki były przygrzane i nie miał tej sprawności. Bo pompa była już robiona. Po zrobieniu odpala bardzo miło.
W/g mnie to masz nieszczelny gdzieś układ paliwowy, albo pompa już dogorywa swojego żywota.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
To jest pompa LUCASA? ;jak tak to poprostu masz gdzieś nieszczelny przewód paliwowy między zbiornikiem a pompą -lucasy tak reagują na powietrze w paliwie i wchodzą na wysokie obroty i po chwili obroty spadają
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Turbo późno wstaje, stąd "muł" przy dolnych obrotach, ale z olejem w ropie czy ropą w oleju związku raczej nie ma. Bipy bardzo ujemne co świadczy o zbyt "słabym" zasilaniu pompowtryskiwaczy paliwem, zapchany filtr, słaba pompa, nieszczelny układ paliwowy. Jak pisali poprzednicy: 1. Uszczelniacze pompek 2. Pompa Tandem 3. pęknięta głowica (nie życzę)...
Może być tak że wina leży po stronie pompy wtryskowej jaka tam jest pompa rzędowa ?? może sam układ paliwowy jest gdzieś nieszczelny i sie zapowietrza lub sama pompa jest nieszczelna
Witam. Jeśli już, to kocioł G115, nie S115. Skoro palnikowi w ogóle udaje się odpalić i kopci, to daj spokój elektrodom zapłonowym, bo nie one są przyczyną objawów, jakie opisałeś. Przyczyną może być: - nadmierne zanieczyszczenie kotła - niedrożny komin, kanały w kotle, itp. - zmiana parametrów paliwa i brak regulacji palnika do niego - zła jakość paliwa...
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Częstą przyczyną jest uszczelka korkowa pod klapką na korpusie pompy przykręcona dwiema śrubkami fi 6 lub pompka paliwowa nieszczelna.
Może filtr brudny? Może ścieżka paliwowa nieszczelna?
Nie znam dokładnie tego modelu, ale jak dla mnie to zazwyczaj przy silnikach gaźnikowych podobne zachowanie jest winą pompy paliwowej. A dokładnie rzecz biorąc nieszczelnych zaworków w pompie. Jest to proces postępujący i systematycznie problem będzie występował po coraz krótszym czasie.
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
Są dwie możliwości 1 to nieszczelny układ paliwowy, mocno zapowietrzona pompa. 2 to padnięta pompa lub sterownik ale to to samo bo sterowniki same z siebie się nie palą tylko jak jest mechanicznie zatarta.
Proponuję tak: Spróbować określić w jakim konkretnie momencie silnik gaśnie. Z opisu problemu można stwierdzić: uszkodzenie pompy paliwa nieszczelna instalacja paliwowa zabrudzona przepustnica uszkodzony czujnik położenia przepustnicy uszkodzony układ zapłonowy i/lub czujnik położenia wału korbowego (choć wtedy prawdopodobnie w ogóle by nie palił) i...
Teraz doszedłem do punktu wyjścia. Wszystko podłączyłem tak jak powinno być i samochód na obroty nie wchodzi, a po odłączeniu kostki elektrycznej od pompy paliwa samochód chodzi dobrze. Powiedziałeś, że pompa jest jakaś nieszczelność w pompie, a może przewód paliwowy jest nieszczelny. Mierzyłem ciśnienie jakie daje pompa w baku i wyszło 4,2 bar. Czy...
Albo naprawić ,dołożyć zaworek zwrotny przed pompą. Jak problem zniknie to zaworek w pompie uszkodzony. Jak nie zniknie to nieszczelny układ paliwowy.
Uszkodzenie czujnika położenia wału powoduje przejście w tryb awaryjny — ograniczenie obrotów, dawki paliwa i cienki odgłos pracy wtrysków. Silnik odpala, bo pompa wtryskowa ma swój czujnik. Nagłe rzucenie palenia to najczęściej skutek spalenia tranzystora w pompie wtryskowej. O ile pamiętam, przy sprawnym samochodzie kontrolka MIL gaśnie podczas...
Jeżeli układ paliwowy jest szczelny to pozostaje pompa do sprawdzenia ,lub głowica nieszczelne zawory.
To jest typowy objaw W TDi pd nieszczelnego układu paliwowego. Jak pompowtryskiwacze się nie napełniają prawidłowo. Mogą to być gumki na pompkach. Może to być nieszczelność pompy tandem. Jak się jeszcze jąka po odpaleniu to na 100% to. Świece żarowe w temp powyżej + 5 C praktycznie przy zdrowym silniku Tdi PD nie grają roli.
Po napełnieniu baku do pełna zaczęła kapać ropa z górnej części baku -prawdopodobnie nieszczelna pompa paliwa . Czy trzeba ściągać bak aby ją uszczelnić? Wcześniej nie miałem problemu bo bak nie był tak dużo napełniony lub wyciek był nie zauważalny , lecz od jakiegoś czasu wyświetlała się kontrolka samochodu z kluczem - czasami . Może te sygnały były...
Miałem kiedyś podobny problem , ale to nie w audi ale też w dieslu , ( megane 2 1.5 dci) spore pęcherze pojawiały sie w przewodach przed gruszką aż do listwy wtryskowej , pomogły zwykłe zaworki zwrotne ale skoro u Ciebie nie zdało to egzaminu to sprawa jest zdecydowanie poważniejsza Dodano po 2 Jeżeli chodzi o przechyły i związek z odpaleniem to wydaje...
Sądze że to regulacja dawki paliwa albo nieszczelna instalacja paliwowa
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
witam w moim fiacie doblo 1,9d błąd P0252 okazał się niczym innym niż nieszczelnym układem paliwowym "air on fuel" (zapowietrzony). polecam też sprawdzić drożność przewodu zasilającego z filtrem włącznie i przede wszystkim powrotu bo jak będzie przytkany to auto nie będzie chciało spadać z obrotów i na wolnych obrotach faluje i gaśnie. Przerobiłem ten...
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
Autosan H9-21 z silnikiem Andoria SW400. Po dłuższym postoju został odpalony i po jakichś 30 minutach zgasł, myślałem, że się zapowietrzył, bo niestety mam awarię wskaźnika paliwa i chyba zassał powietrze. Próbowałem go kilkakrotnie odpowietrzyć, niestety po odpaleniu gaśnie po około 3 minutach i 30 sek. na jałowym biegu, a po dodaniu gazu nawet szybciej....
Koledzy piszecie że jest nieszczelny układ paliwowy w t-25 a ja wykręciłem zaworek zwrotny z pompy wtryskowej był zapieczony, wyczyściłem go i wkręciłem spowrotem i teraz władek pali mając 3 litry ropy w zbiorniku. Pozdrawiam :)
Czy po dłuższym postoju paliwo nie cofa sie do zbiornika paliwa i przez to trzeba długo kręcic zeby zaskoczył? Może to też być nieszczelny układ paliwowy
powietrze moze sie brac z nieszczelnego ukladu paliwowego. Nie masz plamy pod autem paliwa? jest w twoim aucie elektryczna pompa paliwa w baku ??
Witam !Mam taki problem j/w. Teraz w skrucie opiszę problem. suzuki samurai 1999r 1,9 td pompa lucas miał kodowany zapłon ale panel jest odłączony odpalał bez problemu, w pewnym momencie zgasł, pomyślałem przewody paliwowe przy ramie mocno skorodowane mokre pewnie tu jest przyczyna. Wymieniłem wszystkie przewody, filtr paliwa ,odpowietrzanie itd. próby...
jaka może być przyczyna, że traci na mocy? -Turbo -Podciśnienie -Zawór n75 -Przepływomierz -Filtr paliwa -Nieszczelny dolot -Problem z EGR lub jego sterowanie -Problem z pompa paliwową. Bez diagnozy można tak wymieniać.....
I tu się chyba kolega myli. Wczoraj dolałem płynu chłodzącego ok. 1,5l. Może faktycznie jest jakiś przeciek, ale czemu silnik nie pracuje na benzynie, od momentu zapalenia się kontrolki. Poza tym niski stan płynu chłodzącego to raczej podobna ikonka z brakiem "wlewu" u góry i z wentylatorem w środku. Ciekawostka: w czasie uzupełniania płynu chłodzącego,...
Umyj silnik. Zobacz czy nie poci się nigdzie z układu paliwowego. Czasami to obudowa wtryskiwacza przepuszcza. Wymień wszystkie wężyki przelewowe. Pompa gdy jest nieszczelna to jest nieźle upaprana. Żaden dodatkowy zaworek nic nie da.
Czy nieszczelność pompy może mieć wpływ na kontrole trakcji itd .???? Tam są dwie pompy ,bo przecież jest paliwowa i vacum. Jedyne na co ma rzeczywisty wpływ vacum,to na działanie serwa i sterowanie podciśnieniowe zaworów. A od czego się zaświeciły kontrolki powie tester.
Stawiam na nieszczelne połączenia węży paliwowych, ewentualnie brudny filtr paliwa lub słabą pompę. Celem diagnozy tego problemu załóż sobie między pompę a gaźnik przezroczysty wężyk i będziesz wiedział czy rano jak próbujesz odpalić pierwszy raz, to leci tamtędy paliwo czy dopiero po dłuższym czasie chechłania.
zapala tylko dobrze jak jest wąż doprowadzony krótkim wezem ze słoika prosto do pompy wysokiego ciśnienia. Nieszczelna gruszka.
Tak jak powiedziałem na początku: Podstawą jest trafne zdiagnozowanie usterki... z wypowiedzi autora wynika że nie zna się na mechanice,więc nie zostaje mu nic jak znaleźć dobrego specjalistę od tych silników bo nie jeden właściciel auta z tym silnikiem przekonał się że mechanik a MECHANIK to różnica. Tata tak mówił a jest mechanikiem i zna się na tym....
Cześć kolego.Przyczyn może byź dużo na początek filtry do wymiany i koniecznie do sprawdzenia szczelnośc układu zasilania .Zobacz czy rano jak już zapali widać w układzie zasilania pęcherzyki powietrza od filtra do pompy(powinien być tam przezroczysty przewód).Jeśli tak to masz odpowiedź -nieszczelny układ paliwowy
Masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo na postoju cofa się do zbiornika. Ten dym i problemy z odpaleniem to powietrze, które pompa musi "przerobić". Zamontuj kawałek przezroczystego przewodu paliwowego żeby się upewnić i potem musisz szukać nieszczelności. Prawdopodobnie, na którymś łączeniu.
Pompa do wymiany, pewnie nieszczelnie ja przełożyłeś. skoro przed było ok to nie ma co szukać na siłę.
No, faktem jest że pompy są w nich słabe i często opiłkują i przez to zawalają wtryski i cały układ paliwowy, ale to raczej wygląda na EGR albo coś z nieszczelnym dolotem.
Witam! zaprowadź auto do fachowca, niech sprawdzi pompę wtryskową, wtryski i całą resztę . typowa usterka tds to nieszczelna pompa wtryskowa niemniej w twoim przypadku należy sprawdzić całe zasilanie.
a mozliwe ze glowica jest nieszczelna Z tego co opisujesz, nie podejrzewam uszkodzenia głowicy i tak kolega napisał: Zmierz ciśnienie pompy paliwowej (made in china), a w najgorszym przypadku wstaw oryginalny i będziesz miał święty spokój, bo z tego co piszesz, to objawy wskazują na pompę paliwową.
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Jednak do tych samochodów trzeba podchodzić indywidualnie - teraz się o tym przekonałem i nie dajcie się zwieść, że wszystkiemu jest winna pompa heh jest tyle rzeczy odpowiedzialnych za ten "check" ale wszędzie się słyszy pompa do regeneracji - niezła ściema :) Jak po regeneracji nie działa to wina stołu lub czegoś co tam sobie mechanik wymyśli - nie...
wymontowałem z auta katalizator i troche lepiej wchodzi na obroty. wymieniłem parownik od gazu i zobacze jakie bedą efekty. auto dalej nie chodzi na benzynie . nie mam pojęcia co moze byc ale zaczne chyba teraz od dokładnego sprawdzenia całego układu paliwowego moze jest zapchany lub nieszczelny. mam troche starszą omege na czesci lecz to dosc powazny...
witam. zgadzam sie z tym że mechanizm pod aku w fordzie 1.8dt to regulator wolnych obrotów, podciaga obroty przy klimie i gdy zimny silnik terz, jest to mechaniczy wyprzedzacz konta wtrysku umozliwiajacy szybszy rozruch np gdy jest temp na -.i tak u mnie on działa ale nie w pełnym zakresie wychylenia dzwigni jak opalę to słychać że obroty sa wyzsze...
Jeśli jest to silnik V6 to w zbiorniku powinna być elektryczna pompa paliwa, która pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na nieszczelny zaworek w obudowie filtra paliwa. Sprawdź jescze przewody paliwowe czy któryś nie jest pęknięty i przez to schodzi paliwo.
Po pierwsze sprawdź szczelność układu paliwowego - ręczną pompkę przy filtrze paliwa, przewody powrotne od wtrysków, same wtryski, pompę wtryskową - tam lubi być nieszczelnie Po drugie sprawdź zasyfienie smoka na pompie paliwa w baku
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
- skąd ten dym z pod maski ? Mechanicy za każde podłączenie do kompa zazwyczaj krzyczą 50 zł. Najtaniej będzie kupić interfejs diagnostyczny z programem i podłączyć do laptopa. Bo tak w ciemno to może być to albo to. 1. Nieszczelny układ paliwowy - cofa się paliwo i zapowietrza się totalnie 2. Czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka...
Tam nie ma żadnej pompy w zbiorniku! Pompa wtryskowa samoczynnie zasysa paliwo(oczywiście musi być zalany filtr). Jeśli tak się nie dzieje to albo są nieszczelne przewody na zasilaniu albo jest walnięta pompa przetłaczająca. Regulator ciśnienia znajduje się wewnątrz pompy a nie na zlewie.
Spróbuj starego sposobu i zasil nowy, zalany paliwem filtr paliwa z dodatkowego baniaka zawieszonego nad silnikiem. Do baniaka wlej paliwo z jeszcze innej stacji, np z BP (skoro jest podejrzenie o złe paliwo). Ponieważ w 2.0l tdci pompa wysokiego ciśnienia zasysa paliwo sama ze zbiornika (nie ma pompy podającej paliwo do filtra), to w układzie paliwowym...
dziękuję właśnie sprawdzają mechanicy Dodano po 2 wykluczony jest problem z pompowtryskami czyli pewnie nieszczelny układ paliwowy Dodano po 1 czyli trzeba sprawdzić cały układ paliwowy z pompą włącznie ?
Pompki pływały w ropie...w 1.9 nigdy nie miałem takiego problemu Dodano po 3 Min 0.5 bara z tego co pamiętam na wstępnej. Min 1 bar na tandem podczas kręcenia. Gniazda jak miały bruzdy ,a wciskałeś gumki na sucho to je załatwiłeś. Możesz jeszcze zacisnać na próbę( nie zadługo ) przelew i sprawdzić czy jest poprawa. Oczywiście dwie osoby trxzeba. Zauważyłem...
Wtrysk benzynowy nie trzyma . albo nieszczelne przewody paliwowe . Opcjonalnie rzadko ale jednak potrafi przeciekać regulator ciśnienia paliwa ( o ile tu na listwie występuje ) . Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jest opcja żeby zdjać listwę z wtryskami ( razem ) włączyć zapłon i zobaczyć czy z któregoś nie kapie .
Ty tam masz dwie pompki? Wydaje mi się że masz wstępna i vacum. Zobacz czy wstępna się odzywa i czy w ogóle coś pompuje Dodano po 2 A kto wie czy po wymianie się poprawi. Popatrz czy ci się układ paliwowy nie poci, coś nie kapie. Może się ropa cofać jeśli pompka nieszczelna Dodano po 27 Zobacz czy w filtrze oleju nie ma. Może vacum pompa być nieszczelna....
Próbowałeś ręczną pompką pompować paliwo?To ona podaje paliwo na filtry i pompę wtryskową.Jeśli przewód paliwowy między zbiornikiem a pompką paliwa jest pusty to 1/ zbiornik paliwa jest pusty, 2/ smok w zbiorniku jest zapchany, 3/niesprawna pompka paliwowa np. nieszczelna , pęknięta membrana, 4/ nieszczelny przewód paliwowy np. niedociągnięte opaski...
Wężyki paliwowe sprawdziłeś? Org. są zrobione z tworzywa które nie jest odporne na oleje/paliwa, pękają wewnątrz zbiornika albo w okolicach przepustu. Jeszcze może być minimalnie nieszczelna (pęknięta) "pompa paliwa".
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Mianowicie chodzi o to że po zgaszeniu auta co jakiś czas włącza sie pompa paliwa, i niestety przez całą noc akumulator pada. Niewiem czy to jest normalne z tą pompą , podejrzewam że w układzie paliwowym spada ciśnienie dlatego sie włącza, może jakiś wtrysk jest nieszczelny, zewnętrznie nigdzie nie ma wycieków. Jakieś sugestie prosze o pomoc, już mi...
Prawdopodobnie to początek umierania układu paliwowego, miałem to samo, rozpada się gumowy łącznik pompy paliwa , który znajduje się w baku(nieszczelny). trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa w układzie. Te obiawy występują również przy nędznym paliwie , zatkanym filtrze paliwa. Czy komputer nie wywala żadnych kodów błędu?
Kilka rzeczy możesz sprawdzić sam. Jak silnik nie odpala zwróć uwagę czy kopci na biało, jeśli tak dostaje paliwo, tylko nie spala, jak nie to nie. Drugie gdy nie chce odpalic, podepnij na krótko napięcie z aku na świece, tylko dla spokoju odepnij najpierw przewód idący z przekaźnika, podgrzej kilka sekund i zakreć. Kolejna opcja to nieszczelny układ...
witam ja około rok jeździłem z nieszczelnym bakiem oraz przewodami paliwowymi i silnie się nie zapowietrzał wiec podejrzewam ze to nie będzie przyczyną. na jakim odcinku cofa ci paliwa ?? do filtra do baku czy od pompy do filtra ?? sprawdź uszczelkę na obudowie filtra paliwa. pozdrawiam
EGR jest zmieniony na nowy czy używany? Nie odpowiedziałeś na pytanie o gniazda PD, to pięta achillesowa głowic silników PD 8-zaworowych. Trop z korbowodem, też jest dobry, może wcześniej zaliczyły kolizję tłoki z zaworami. Jedyne co nie pasuje do tego, to trudności w uruchamianiu. To świadczy o problemach z dostawą paliwa do PD. Czyli tandem, pompa...
Astra 1.7 cdti ma na listwie CR mechaniczny zawór przelewowy , takie zabezpieczenie jak by zawór przepływu na pompie Cr nie zadziałał prawidłowo i ciśnienie nadmiernie by wzrosło , to on się otwiera i puszcza w przelew . Zawór ten ma niestety taką wadę ,że jak się raz otworzy to już jest nieszczelny i konieczna jest wymiana całej listwy paliwowej ....
Kolego po prostu zobacz gdzie masz suchą pompe a gdzie ci wycieka ropa. Po drugie żaden zaworek zwrotny nie pomoże na nieszczelny filtr. Po trzecie może koło baku ciągnąć jak cudowane w stodole. Powiedz szczerze czy był zdejmowany wałek rozrządu i rozpinany rozrząd?
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
Witam ponownie! A czy jest możliwe żeby paliwo cofało się rurkami wysokiego ciśnienia od wtrysków w stronę pompy wtryskowej? Pytam ponieważ zaworki na zasilaniu i przelewie pompy były sprawdzane i są ok. Dodano po 7 Zapomniałem dodać że scenic posiada przed filtrem paliwa taką gruszkę-pompkę do pompowania paliwa. Próbowałem kiedyś bezpośrednio przed...
No nie wiem czy to pompa pasująca do wszystkich 3-cylindrowych silników, skoro w 3011, 3511 jest mniejsza pojemność skokowa. Ponadto w 5211 wprowadzono pompę smarowaną olejem ze silnika, wcześniejsze 5011 itd. posiadały pompy w których należało wymieniać olej. Pytanie czy nie potrzebuje przywitania się z ręczną pompką paliwową, bo to standard w 5011,...
Przewody wymienione na przeźroczyste tak samo te cienkie przelewowe zmienione. Proszę jeszcze raz przeczytać pierwszy post bo chodzi o te bąbelki w przewodach przelewowych. Uszczelniacze trawersów nowe. Ewidentnie gdzies sie zapowietrza ale gdzie? Jeżeli przewody odpięte od filtra i puszczone prosto w bańkę, uszczelniacze trawersów wymienione, paliwo...
Sam jesteś przedszkolak i tylko zamęt wprowadzasz w każdym temacie. Przestań w końcu! Wykres przedstawia ciśnienie zmierzone i oczekiwane i widać wyraźnie, że zmierzone jest dużo, dużo mniejsze od oczekiwanego i dlatego auto jest trupem. Żadne tam pomki w baku czy kanistrze tylko pompa CR leży i kwiczy. Może jest brudna, może nieszczelna ciężko powiedzieć,...
P2291 Odczytane z komputera błąd: Ciśnienie regulacyjne zaworu wtryskowego/wtryskiwacza, uruchomienie rozrusznika-ciśnienie za niskie. Możliwa przyczyna: Regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia regulacji wtrysku. Masz układ wtryskowy Delphi i znając te układy, to podejrzewam że pompa nie wytwarza zbyt ilości ciśnienia do rozruchu. Choć na komputerze...
Wczoraj pękł mi przewód paliwowy - był nieszczelny i przeciekał aż w końcu pękł - zamówiłem nowy i czekam aż przyjdzie, czy jego nieszczelność mogła wpłynąć na powyższe zachowanie skutera...? Aha wydaje się, że pompa paliwa jest dobra bo jak przewód pękł i kręciłem rozrusznikiem to paliwo leciało - nie jestem w stanie stwierdzić czy całą średnicą przewodu...
Witajcie. W pompie wtryskowej jest "ustrojstwo" coś jak siłowniczek-korektor dawki paliwowej. Podłączony jest do niego wężyk od kolektora ssącego i działa zależnie od wydajności turbiny. Ów siłowniczek jest wewnątrz nieszczelny, w wężyku pojawiło się paliwo. Jak to fachowo się nazywa, czy da się naprawić, wymienić? Czy da się to kupić? Na zdjęciu zaznaczone...
Przelewy na wtryskiwaczach 1 i 2 w normie. Na 3 i 4 przekroczone ale nieznacznie. Jest problem z ubytkiem ciśnienia paliwa lub zbyt słabym zasilaniem układu. Mało paliwa dostaje. Może być jeszcze problem w zbiorniku ( zatkany/ nieszczelny smok) Problem z elastycznymi przewodami paliwowymi ( załamane / wsadzone zwężki/ podłączone webasto) , Problem z...
Witam !!! Mam passata 89 silnik RP z gazem instalacja Lovato. U mnie po silniku krokowym została tylko obudowa, w środku nie ma już tłoczka regulacyjnego, ale mam śrubę regulacyjną. Z czytanych postów na temat zużycia gazu łatwo można dojść do wniosku, że silnik krokowy nie jest takim dobrodziejstwem jak by się mogło wydawać. Jeżeli gazownik nie ma...
Witam, podobny problem mam w BMW 525TDS E39. Podejrzewam, że jest on spowodowany nieszczelnością w układzie paliwowym (wtryskowym). Pompa paliwa tłocząca paliwo przez pompę wtryskową i dalej przewodem powrotnym do baku jest uruchamiana tylko wtedy, gdy silnik jest zimny. Ponieważ w czasie normalnej pracy silnika pompa wtryskowa sama zasysa paliwo, pompa...
Witam, problem: 406 HDI 110km, rocznik 2000, przebieg 360 000. Samochod dzis rano nie odpalil, rozrusznik kreci, pompa paliwowa pracuje ( chyba pracuje bo po przekreceniu kluczyka slychac szum-brzęczenie z komory silnika ) Moje przypuszczenia: 1. mam dziurawy koncowy tlumik - moze cos sie posypalo i jest zatkany ? - jak to mozna sprawdzic 2. wlalem...
jeśli zdjąłes przewód paliwowy prowadzący z pompy do gaznika to przy zamkniętej manetce gazu przy pociągnięciu zapalarką powinno popłynąć paliwo ,sprawdź przewód podciśnienia miedzy blokiem a pompą czy nie jest zaklejony otworek w bloku ,lub nieszczelna uszczelka
Wygląda na nieszczelny układ paliwowy i zapowietrza się po dłuższym podstoju . Więc jedź do serwisu niech wymieniają filtr paliwa i dokładnie przyjrzą się przewodom paliwowym. Zrób mały test wejdź do auta i odpal tylko zapłon niech pompa dopompuję paliwa a za drugim lub nawet trzecim razem dopiero kręć rozrusznikiem .
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym. Co do nastawnika, w 100% nie pamiętam, ale wydaje mi się, że było do niego zaglądane. Na pewno jednaj jak pisałem w "referacie" był on podmieniany i to na kilka sztuk, bo mechanik też go obstawiał. Muszę więc matematycznie wyeliminować problem z tym...
Przecież tam jest pompa w baku która daje 3.5 bara i jak było by coś nieszczelne to było ny mokro koło przewodów paliwowych czy filtrów. Ten sterownik nie zawsze wyrzuci błąd jak nie widzi któregoś z czujników. To odpalanie z cyklicznym odzywaniem się silnika co kilka sekund jest charakterystyczne dla uszkodzenia któregoś czujników wału lub wałka, lecz...
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
nieszczelna pompa nieszczelna pompa hamulcowa nieszczelna pompa ciepła
zerowanie serwisu ruskie schematy rysunek techniczny pralka
moderowany przez lodówka samsung alarm
Bezpiecznik radia w Renault Scenic I Phase 2 Uszkodzony czujnik wału korbowego a brak paliwa VW LT