Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
wczoraj kilka razy jeździł i dzisiaj już rano odpalił normalnie, czyli wina LPG. W czym szukać przyczyny? Nieszczelne wtryski i zalewa silnik przez co po postoju ma problem odpalić?
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Patrząc po gratach jakie masz to śmiało można zasugerować wymianę przodu :/ Valtek, tomasetto....... brzmi jak alaska.... Nie odpala...brzmi jak nieszczelne wtryski lub reduktor.....
Mam podobny problem w silniku 1.6hdi 9hz z 2005 roku. Dwa razy już miskę ściągałem i zatyka się sitko smoka. Wyświetla komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Myślicie że przyczyną mogą być nieszczelne podkładki pod wtryskami i nieszczelności na tulejach w dolnej części prowadAcych wtryski tzw studiach?
Nieszczelne wtryski i mogą gaz puszczać, trzeba to wykluczyć.
Być może gaz miesza się z benyzną - nieszczelne wtryski LPG.
Za niska temperatura spalania, kompresja słaba np. przez nieszczelne zawory, albo jak piszesz wtryski się skończyły. Ustaw ciągnik na luzie, podnieś zawory, dodaj gazu na maksa i kręć silnikiem ciągnąc za pasek klinowy i nasłuchuj. Dobry wtryskiwacz słychać. Pozdrawiam.
Witam, najprwdopodobniej masz dwa wtryskiwacze nieszczelne i dlatego na rampie jest za niskie ciśnienie paliwa. Przy odpalaniu na zaciąg silnik ma wyższe obroty, pompa ma wyższą wydajność i dlatego odpala. Ta usterka jest dość częsta w silnikach 2.8 HDi w Peugeocie Boxerze i Citroenie Jumperze. Po wymianie wtrysków problem znika. (Uwaga, wtryski mają...
A jest jakas mozliwosc ich przeczyszczenia, np. cos wlac do listwy? W zasadzie nie; w srodku wtryskiwacza jest gumowa membrana z zatopiona metalowa plytka na ktora dziala elektromagnes, skuteczne srodki czyszczace niszcza membrane byc moze nafta by sie nadawala(?). Jednak ze wzgledu na specyficzna konstrukcje wtryskiwacza brud z gazu wchodzi w takie...
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
Po przelewach widać że zaworki przelewowe we wtryskach są nieszczelne i wtryski razem z pompą muszą iść do naprawy .Prędzej czy później skończy sie tym że trzeba będzie oddać cały komplet do naprawy. Jeżeli w układzie są opiłki to wszystko co miało do czynienia z paliwem jest do gruntownego płukania całego układu, a bak gdzieś to słyszałem że pasuje...
To że ciśnienie spadło o 0,5 bara oznacza że coś nie trzyma gazu, najprawdopodobniej reduktor. Taki spadek ciśnienia, przy zanieczyszczonym olejem reduktorze, może być powodem skoku ciśnienia przy przełączeniu na zimnym reduktorze, szczególnie w porze zimowej. To wskazuje, że coś jest nieszczelne. U mnie też wcześniej tak ciśnienie spadało, myślałem,...
Jak dla mnie nieszczelne zawory.
witam, wymiana fitrów (wszystkich) jak i oleju to normalne czynnosci serwisowe, natomiast czyszczenie dolotu CAŁEGO jest niezbedne, ponieważ zanieczyszczenie postepuje powoli i niezauwazalnie dla osiagów samochodu dla kierowcy, jedynie pełna dignostyka z sprawdzeniem mocy na kołach daje obraz niepełnego doładowania silnika w dolnych zakresach obrotów...
Szymon ma rację, "nie przepalanie" wydechu + nieszczelne zawory wydechowe ew lejące wtryski i mamy pożar w wydechu. A uderzanie w łącznik elastyczny odrywa od niego sadzę które się zapalają stąd mamy chwilowe wybuchy ognia.
Witam borykam się z problemem mianowicie po nocy auto próbuje odpalić ale nie załapuje. Po kilku próbach uruchomień ledwo zaskoczy i zacznie pracować, ale ma niskie obroty i po chwili sam je podnosi do 1100 czyli jak odpali to po chwili obroty są dobre i nie zgaśnie. Tylko największy problem z odpaleniem. Wygląda na to tak jakby miał za niskie gdy próbuje...
"Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK" Jak były sprawdzane? Komputerem czy na stole? Przy mniej więcej równym dojechaniu wtrysków komputer powie Ci, że są dobre. :) Zmierz szczelność układu w silniku na ciepłym i zimnym, oczywiście przy wyłączonym motorze i odłączonych przewodach zasilających. Jak Ci spadnie w kwadrans o pół bara ciśnienie w bloku to...
W notatce z odbioru napisali tak: "Diagnostyka CLIP - defekt funkcji regulacji listwy, kontrola układu zasilania paliwem - pompa wtryskowa przy rozruchu 230bar (wartość minimalna 170bar) test wtryskiwaczy 3 i 4 wtryskiwacz od strony koła zamachowego, zalecana wymiana 4 wtryskiwaczy + przewody wysokiego ciśnienia wtryskiwaczy, nieszczelne przelewy wtryskiwaczy."...
Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Nie do końca przyznaję ci rację. Po prostu tak przekomarzać można się jeszcze długo i nic z tego nie będzie. Każdy z nas ma swoje doświadczenia, ich się trzyma i niech tak zostanie. Zużycie cylindra.... bo ja wiem. W moim c-4011 luz na zamkach dochodził do 4mm, pierścienie zgarniające nie miały rowkach, szczelina pomiędzy tłokiem a cylindrem miała grubość...
Podejrzenie moje jest , że kapią ( być może) wtryskiwacze i zalewają silnik . Po zgaszeniu ciśnienie paliwa w listwie zostaje i jak są nieszczelne to "zalewają silnik". Jak zgasisz bezpiecznikiem ciśnienia nie będzie i nie zaleje silnika . Warto to sprawdzić. Jeśli to cieknące wtryski to po tym zabiegu zapali lżej . Przy niskich temp. większa dawka...
czas trwania , czy silnik ciepły , jakie obroty Wolne obroty, w minute około 8-15 ml. Lub też w momencie jak nie odpala, zobaczysz który wtrysk najbardziej upuszcza ciśnienie z listwy na przelew. czy uszkodzone przelewy na wtryskiwaczach mają związek z ciśnieniem na listwie ? Oczywiście, ciśnienie paliwa przez nieszczelne przelewy wraca do zbiornika,...
Nieszczelne wtryskiwacze gazu powodują zaleganie go w kolektorze i wzbogacenie mieszanki. Uszczelka pod głowicą - sprawdź sprężanie. Jeśli płyn chodzący w zbiorniczku wyrównawczym ma oleiste plamy lub się bąbluje przy dodawaniu gazu albo na korku oleju lub bagnecie miarki jest brązowo-żółty kożuch to objawy uszczelki. Przy kichaniu obstawiałbym wtryski...
no to może kilka konkretów. jesli miałbyś uszkodzone świece - po odpaleniu mrugała by lampka od silnika. problem w twojej astrae polega na zapowietrzaniu się ukł. paliwowego po dłuższym postoju. sprawdź czy przewody powrotne łączące wtryski (mostki) oraz przewód łączący je do pompy nie są wilgotne. Jeśli tak to są natychmiast do wymiany i masz szanse...
zawsze tak robie jak nie moge wtrysku wydłubać - kurka rurka - i przeważnie pomaga.... Raz tylko dziura mi się w masce zrobiła - kurka rurka
Witam, od pewnego czasu przy jednym wtrysku podciąga paliwo od strony głowicy. Moje pytanie czy to może być przyczyną spadku mocy ? Czy dokręcenie pomoże i jak to robić żeby nie pogorszyć sprawy. Jeżeli dokręcenie ne pomoże to jak rozwiązać ten problem ?
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Sprawdź ciśnienie na wyjściu. Nieszczelny wtrysk. Sekcja zasilania 5V przetwornica. Pytaj użytkownika Piotr Budzowski.
Odłącz gaz zakręcając na butli zawór polataj na samej benzynie i potem sprawdz odpalanie. Może nieszczelny wtrysk popuszcza gaz do kolektora.
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
pojezdzij tylko na PB. jeśli będzie zapalał normalnie to nieszczelne wtryski,błędna regulacja lub jak w poście powyżej.
Taka porada nie odpali jeśli dolot tj. od przepływomierza do kolektora jest nieszczelny lub niekompletny.
Witam. A czy powodem cofania się paliwa nie jest uszkodzony wtrysk? Czytałem gdzieś na jakimś forum, że może się zapowietrzać też przez nieszczelny wtrysk..
Tak jak w temacie, nieszczelne uszczelniacze pod wtryskami i nie wiem skąd mam wziąć nowe, w sklepie nie potrafią mi tego znaleźć. Może wie ktoś jak ich szuakać, jakieś numery katalogowe czy coś?
ja stawiam na nieszczelne wtryski. proponuje je sprawdzić. Dam radę sam to zrobić ? Jeżeli tak to w jaki sposób ?
Sprawdź pod kątem nieszczelnego wtrysku LPG, bądź puszczania "na lewo" gazu przez reduktor podciśnieniem. Po prostu zakręć butlę gazu, wypal resztę z układu i zobacz czy sytuacja się powtarza.
Można sprawdzić po prostu też wydatek pompki paliwowej, w ciągu ok 30 sek ma na powrocie pojawić min 0,5L paliwa. A może masz nieszczelną uszczelkę pod wtryskiem i wtedy mieszanka też będzie uboga!!!!!!!!!!!!!
Mi się udało miałem uszkodzony wtrysk sterujący wkręcony na 2 cylinder a ma być na 1 i dodatkowo nieszczelne 2 wtryski. Teraz auto hula. Sprawdź sobie też ten wtrysk ma mieć około +/-100 Om.
Możliwe, że mechanik uszkodził wtrysk - np. przy demontażu. Przy nieszczelnej podkładce zaczyna tworzyć się szlaka która skutecznie “betonuje” wtrysk w otworze, a wtedy o uszkodzenie nietrudno. Jeżeli chodzi o dalszą diagnostykę, to w takich przypadkach zamienia się dwa wtryski miejscami - jak uszkodzenie przeniesie się na inny cylinder razem z wtryskiem...
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Wtryski puszczają, elektrozawór też może być nieszczelny. Ale głównie wtryski.
Wątpie w to że brak kompresji bo po odpaleniu i w dłuższej jeździe nie traci siły, gdy miała nieszczelny wtrysk i brakowało jej kompresji to siły w ogóle nie miała by jechać. No fakt dużych osiogów nie ma 70/h
nieszczelne miedziane łuski pompowtryskiwaczy !!!!! dość częsta usterka , wyjać wymienić na nowe .... nie zapomnieć o wymianie podkładek pod wtryskami jak zamontujesz wersje 2 łusek pozdrowienia
Odprowadza paliwo ewentualnie wypływające spod wtrysku wskutek nieszczelnej podkładki.
Miałem takie coś w B4 na jednopunktowym wtrysku. Nieszczelna była podstawa pod zespołem wtryskowym.
Nie wiem jak w tych większych crdi ale w no 2.0 crdi lub 2.2 częstym objawem kontrolki ciśnienia jest zapchany nagarem smok olejowy. Zapycha się przez nieszczelne podkładki pod wtryskami.
Przeczyściłem płynem kontakt 60 kostki ponownie przejechałem kilkanaście kilometrów- błąd nie występuje. Większe rozkręcanie zostawiam na sobotę. Panowie w aucie czasem czuć benzynę, zwłaszcza przy hamowaniu i dodawaniu gazu myślałem, że to filt par paliwa szwankuje. Teraz myślę, że może to przez nieszczelny wtrysk ( w końcu znajdują się blisko filtra...
Co masz na myśli. Ilości paliwa są za duże po mojemu, wtryski nieszczelne. Dlatego nie może zrobić ciśnienia i nie pali
Wali mu spaliny przez nieszczelny egr/wtryski leją. Daj mu do końca i zobacz na jaki kolor dymi. Jakieś szanse na zrobienie diagnostyki?
Jak wtryskiwacze są w deklu zaworowym czyli obmywane są olejem w głowicy i są nieszczelne podkładki pod wtryskami to wtedy jest efekt zalesiania smoka sądzą/nagarem. A nie powinno być tak,że jak nie ma ciśnienia oleju to kontrolka nie gaśnie tylko cały czas świeci.A tu się nie świeci wcale???
Jedna z usterek naprawiona :) Szarpanie przy zagrzanym silniku było spowodowane awarią wtrysków, które są jeszcze na gwarancji oraz tym że przewody doprowadzające gaz były nieszczelne. Po wymianie wtrysków oraz przewodów szarpanie w trakcie jazdy ustało. Teraz wszystko gra przy jeździe w trasę. Byłem u elektryka, który nie stwierdził żadnych błędów...
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Jak sekcja jest nieszczelna/zużyta to nie zrobi ciśnienia które otworzy wtryskiwacz. Na starych wtryskach ciśnienie otwarcia było pewnie sporo niższe i jakoś to działało.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Mam problem z cieknącym wtryskiem sterującym w mojej Omedze 2,5TD. Naczytałem się różnych rad i uzbrojony w tą wiedzę, zacząłem demontować ten nieszczelny wtrysk. Po demontażu okazało się, co powoduje przeciek. Jest to pęknięcie karkasu elektromagnesu, zrobionego z tworzywa podobnego do tarnamidu. Cewkę z obudowy wtryskiwacza udało mi się zdjąć, spychając...
Witam wszystkich kupilem wlasnie takie autko jak Renault master 2.5DCI Rok prod 2006. autko jechalo jak trzeba po jakims czasie okazalo sie ze jeden wtrysk jest nieszczelny wiec go uszczelnilem i o auto przestalo normalnie zapalac .Po diagnozie programem delphi blad przeplywomierza powietrza ok. Okazalo sie ze go brak .Niema tez przewodow z kostka czy...
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Coś źle zrozumiałeś. Ten korek to jest tylko korek. Żeby go wyjąć nie trzeba ściągać dekla zaworowego. Jak go wyjmiesz to pod nim jest śruba która trzyma wtryskiwacz. Odkręcał śrubę,przesuwasz łapkę z wtrysku i podnosisz wtrysk do góry. Czasem trzeba nim pokręcić ale ogólnie wychodzą. Co do ropy to może masz nieszczelne wężyki od powrotów i ich łączenia....
Mam XP z 2006 roku, auto posiada silnik 1.6 HDI (bez FAP i bez dwumasy). Auto ma stan licznika 195 tysięcy, czyli przez dwa lata zrobiłem nim 15 tysięcy. Niewiele. Celowo piszę: stan licznika, nie "przebieg". Nie zdziwiłbym się, gdyby przebieg był znacznie większy, bo książka serwisowa ma powyrywane strony (sic!). Jeżdżę nim już dwa lata. Jest w nim...
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
30 sekund to za mało na odpływ przy nieszczelnych przewodach. Wyciągaj wtryski i sprawdź uszczelki pod wtryskami. A jak była głowica zakładana razem z wtryskami to czy nie utrącili którejś końcówki.
A czy wtryskiwacze były sprawdzane? Wygląda, jakby ciśnienie wtrysku było za niskie i dodatkowo jeszcze rozpylacze były nieszczelne.
a czy może to być spowodowane wtryskiem który jest nieszczelny ???
Wyciągnij wtryski i na stół probierczy. Jak na stole wyjdą, że są dobre wtedy szukaj dalej. Ale taki efekt daje zdechnięty (nieszczelny przelew) wtryskiwacz.
Kolego idziesz w dobrym kierunku, zmierz ile wraca na przelew, potem zrób zaślepkę i zaślepiaj po kolei cylindry. Wyniki notujesz i ten na którym powrót najbardziej sie zmniejszył jest nieszczelny. ALE niekoniecznie wtrysk, mozesz mieć nieszczelność na rurce łączącej z wtryskiem(lub słabo dociągnięta). Prawidłowo na powrocie powinno być około 70 ml/min....
założyłem zaworek zwrotny na dolocie paliwa i nic to nie dało a jak są nieszczelne powroty paliwa z wtrysków to też może być tego przyczyna?
Czyszczenie wtryskiwaczy rzadko kiedy daje skutek . U ciebie wszystko skłania się do nieszczelności wtryskiwacza lub jeśli jest podłączone podciśnienie do reduktora to tamtędy też z nieszczelnego reduktora dostaje się gaz (zalewa go i dławi). Szczelność wtryskiwaczy łatwo sprawdzić reduktora też. Ps można zamienić wtryski LPG miejscami i jak brak zapłonu...
Sprawdź kondycję silnika. Zmierz kompresję. Jeśli zawory będą nieszczelne, to też może szarpać.
Przyczyna została znaleziona wtryski były dobre jak moje stare tak jak i nowe problem tkwi w nowym EGR jest nieszczelny na łączeniu z chłodnicą. Po zaślepieniu dolotu spalin do EGR samochód normalnie jeździ.
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Jak świece dobre to nieszczelne przewody przelewowe lub uszczelnienia nad wtryskami.
Kolejny głos w dyskusji- faktycznie jezeli układ nie ma odcinania elektrycznego [ w normalnych pojazdach własnego - przez czujnik ciśnieniowy w obwodzie zasilania niepracujacych wtryskiwaczy lub w dziwniejszych na autach (na szczęście) dorabiany przez gazowników] to pracująca "na pałę'" pompa bez paliwa zaciera a potem się topi i wnajlepszym wypadku...
Nic mu nie będzie. Ale szczerze to wykręcił bym wszystkie, przykręcił z boku na pompie i sprawdził jak rozpylają. Sprawdź też czy w gnieździe nie została podkładka, czy same końcówki wtryskiwaczy są założone zgodnie ze znakami nabitymi na nich a kreską na kolbie. Dźwięk stuku może też być przedmuchem z cylindra na uszczelce czy nieszczelnym wtryskiwaczu,...
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
Wystarczy że wymienisz jeden. NIe wiem ile tego przelewało ale że miał najwięcej to nie znaczy że jest zły. Gdyby były z nim problemy to auto by źle chodziło i źle odpalało raczej na ciepłym. A jak tam wolisz. A zapowietrzanie to raczej nie przez wtrysk tylko przez nieszczelność w układzie paliwowym .MOże gdzie pęknięty lekko wężyk albo nieszczelne...
moim zdaniem masz do wymiany uszczelnienia na wtryskach albo nieszczelne przewody paliwowe,łapie powietrze i paliwo do baku ucieka,tam przewody paliwowe są łączone złączkami i może tam poszukaj nieszczelności,ja miałem to samo w zafirze DTL 2.0 i właśnie to były uszczelnienia na wtryskach po9 wymianie problem znikł . Pozdrawiam
Już coś wiem. Problem wielowątkowy ale jakoś spróbuje wyjaśnić. Pierwszym problemem jest pęknięty prawdopodobnie z rozmrożenia blok silnika, zaspawany, posklejany jakimś klejem jest szczelny. Mój mechanik twierdzi, że to nie problem W trakcie "remontu fachowcy" źle wyregulowali dźwigienkę odprężnika w wyniku czego tłok spotkał się z zaworem i stąd wyłamany...
W cinquecento nie ma takiego filtra, gdzieś masz nieszczelny układ i dlatego śmierdzi.
Chyba namierzyłem źródło problemu. Odpięcie wtyczki od przewodu z pierwszego wtrysku praktycznie nie zmienia charakterystyki pracy silnika. Kiedyś, jak się odpięła, silnik pracował jak sieczkarnia i nie miał mocy. Wypada zacierający się nastawnik kąta wtrysku bądź nieszczelny zawór nastawiający tenże nastawnik.
o-ring pod wtryskiem jest nieszczelny? Nie, to nie to. Zalewało by go, walił by czarnymi, capiącymi spalinami. Przybywało by oleju i smierdział by benzyną.
Bo masz inny system wtrysku to raz, dwa mniejszy, szybciej rozgrzewający się silnik. A trzy - co sprawdziłeś do tej pory? Wykluczyłeś popijanie benzyny przez nieszczelne wtryskiwacze, czy regulator ciśnienia?
Nie ma to za bardzo znaczenia bo na benzynie to samo się dzieje No i czemu nie napisałeś tego na początku?? Należy najpierw doprowadzić do prawidłowego działania na benzynie a potem zająć się gazem. Po Twoim, dość haotycznym opisie, może to być problem "lewego" powietrza, można spróbować metodą "na samostart", tzn. przy pracującym silniku spryskać...
Jak dodaję gazu to dymi na bardzo czarno, a jeśli wejdzie na obroty jest ok. Ciągnik mam około 22 lata i nie kopcił (przy dodawaniu gazu był błękitny dymek). Czarny dym pojawił się około 3 lata temu,a remont robiłem 2 lata temu i nie wiem co jest przyczyną tego czarnego diabła:cry: Z instrukcji serwisowej na temat czarnego dymu - jeśli pojawia się...
Pobawiłem się z tym silniczkiem i wygląda że jest dobrze zamontowany , a obroty nadal falują ale po dokładnym sprawdzeniu , po spryskaniu zmywaczem do hamulcy w okolicach 2 środkowych wtrysków , auta zaczęło się trząść , czyli gdzieś tam jest jednak nieszczelne - wymieniłem oringi na wtryskach , dysze lpg wklejone , czyli zostaje uszczelka kolektora...
Witam i to znalazłeś przyczynę kopcenia, nieszczelny układ intercoolera
Jak jest nieszczelny zawór to ciśnienie narasta do kilku barów i wtryski tego nie utrzymają.
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Powroty mogą być nieszczelne.
Mam jeszce pytanie czy przy tych obrotach ten silnik ciągnie jakoś czy poprostu się obraca prawie bez mocy bo jak ciągnie to musi mu przepustnica podawać paliwo i w tedy szukać przyczyny albo nieszczelna przepustnica albo niedomknieta. Dziwi mnie trochę ten przypadek bo przy zamkniętej przepustnicy paliwo do wolnych obrotów dostaje się osobnym kanałem...
To masz tandem, obwód niskiego i wysokiego w jednym zespole, nic tam ie musisz odpowietrzać do tego jest wewnątrz zawór bypass , uniemożliwia to zapowietrzenie nawet gdy zabraknie Tobie paliwa. W takim razie albo masz wtrysk nieszczelny i wali ci wszystko na powrót, możesz zmierzyć ciśnienie na powrocie, co do zaworu an wyjściu to zmierz impuls sterujący,...
nieszczelne uszczelki nieszczelne panele nieszczelne zasilanie
schematy panda aster czujnik temperatura przekaźnik puknąć
sprawdzenie schematu delomghi eam3250
Podłączenie baluna 75 Ohm do kabla RG-58 dla anteny pętlowej Autosan H7: Plus czy minus na masie?