Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
zawsze tak robie jak nie moge wtrysku wydłubać - kurka rurka - i przeważnie pomaga.... Raz tylko dziura mi się w masce zrobiła - kurka rurka
Witam, od pewnego czasu przy jednym wtrysku podciąga paliwo od strony głowicy. Moje pytanie czy to może być przyczyną spadku mocy ? Czy dokręcenie pomoże i jak to robić żeby nie pogorszyć sprawy. Jeżeli dokręcenie ne pomoże to jak rozwiązać ten problem ?
wczoraj kilka razy jeździł i dzisiaj już rano odpalił normalnie, czyli wina LPG. W czym szukać przyczyny? Nieszczelne wtryski i zalewa silnik przez co po postoju ma problem odpalić?
Nieszczelne wtryski i mogą gaz puszczać, trzeba to wykluczyć.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Sprawdź ciśnienie na wyjściu. Nieszczelny wtrysk. Sekcja zasilania 5V przetwornica. Pytaj użytkownika Piotr Budzowski.
Patrząc po gratach jakie masz to śmiało można zasugerować wymianę przodu :/ Valtek, tomasetto....... brzmi jak alaska.... Nie odpala...brzmi jak nieszczelne wtryski lub reduktor.....
Odłącz gaz zakręcając na butli zawór polataj na samej benzynie i potem sprawdz odpalanie. Może nieszczelny wtrysk popuszcza gaz do kolektora.
Być może gaz miesza się z benyzną - nieszczelne wtryski LPG.
pojezdzij tylko na PB. jeśli będzie zapalał normalnie to nieszczelne wtryski,błędna regulacja lub jak w poście powyżej.
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Witam. A czy powodem cofania się paliwa nie jest uszkodzony wtrysk? Czytałem gdzieś na jakimś forum, że może się zapowietrzać też przez nieszczelny wtrysk..
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
ja stawiam na nieszczelne wtryski. proponuje je sprawdzić. Dam radę sam to zrobić ? Jeżeli tak to w jaki sposób ?
Sprawdź pod kątem nieszczelnego wtrysku LPG, bądź puszczania "na lewo" gazu przez reduktor podciśnieniem. Po prostu zakręć butlę gazu, wypal resztę z układu i zobacz czy sytuacja się powtarza.
Wątpie w to że brak kompresji bo po odpaleniu i w dłuższej jeździe nie traci siły, gdy miała nieszczelny wtrysk i brakowało jej kompresji to siły w ogóle nie miała by jechać. No fakt dużych osiogów nie ma 70/h
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Można sprawdzić po prostu też wydatek pompki paliwowej, w ciągu ok 30 sek ma na powrocie pojawić min 0,5L paliwa. A może masz nieszczelną uszczelkę pod wtryskiem i wtedy mieszanka też będzie uboga!!!!!!!!!!!!!
Mi się udało miałem uszkodzony wtrysk sterujący wkręcony na 2 cylinder a ma być na 1 i dodatkowo nieszczelne 2 wtryski. Teraz auto hula. Sprawdź sobie też ten wtrysk ma mieć około +/-100 Om.
Wtryski puszczają, elektrozawór też może być nieszczelny. Ale głównie wtryski.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Taka porada nie odpali jeśli dolot tj. od przepływomierza do kolektora jest nieszczelny lub niekompletny.
Tak jak w temacie, nieszczelne uszczelniacze pod wtryskami i nie wiem skąd mam wziąć nowe, w sklepie nie potrafią mi tego znaleźć. Może wie ktoś jak ich szuakać, jakieś numery katalogowe czy coś?
Nie wiem jak w tych większych crdi ale w no 2.0 crdi lub 2.2 częstym objawem kontrolki ciśnienia jest zapchany nagarem smok olejowy. Zapycha się przez nieszczelne podkładki pod wtryskami.
Przeczyściłem płynem kontakt 60 kostki ponownie przejechałem kilkanaście kilometrów- błąd nie występuje. Większe rozkręcanie zostawiam na sobotę. Panowie w aucie czasem czuć benzynę, zwłaszcza przy hamowaniu i dodawaniu gazu myślałem, że to filt par paliwa szwankuje. Teraz myślę, że może to przez nieszczelny wtrysk ( w końcu znajdują się blisko filtra...
Miałem takie coś w B4 na jednopunktowym wtrysku. Nieszczelna była podstawa pod zespołem wtryskowym.
Możliwe, że mechanik uszkodził wtrysk - np. przy demontażu. Przy nieszczelnej podkładce zaczyna tworzyć się szlaka która skutecznie “betonuje” wtrysk w otworze, a wtedy o uszkodzenie nietrudno. Jeżeli chodzi o dalszą diagnostykę, to w takich przypadkach zamienia się dwa wtryski miejscami - jak uszkodzenie przeniesie się na inny cylinder razem z wtryskiem...
Wali mu spaliny przez nieszczelny egr/wtryski leją. Daj mu do końca i zobacz na jaki kolor dymi. Jakieś szanse na zrobienie diagnostyki?
Co masz na myśli. Ilości paliwa są za duże po mojemu, wtryski nieszczelne. Dlatego nie może zrobić ciśnienia i nie pali
Odprowadza paliwo ewentualnie wypływające spod wtrysku wskutek nieszczelnej podkładki.
Jak wtryskiwacze są w deklu zaworowym czyli obmywane są olejem w głowicy i są nieszczelne podkładki pod wtryskami to wtedy jest efekt zalesiania smoka sądzą/nagarem. A nie powinno być tak,że jak nie ma ciśnienia oleju to kontrolka nie gaśnie tylko cały czas świeci.A tu się nie świeci wcale???
Mam problem z cieknącym wtryskiem sterującym w mojej Omedze 2,5TD. Naczytałem się różnych rad i uzbrojony w tą wiedzę, zacząłem demontować ten nieszczelny wtrysk. Po demontażu okazało się, co powoduje przeciek. Jest to pęknięcie karkasu elektromagnesu, zrobionego z tworzywa podobnego do tarnamidu. Cewkę z obudowy wtryskiwacza udało mi się zdjąć, spychając...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Mam podobny problem w silniku 1.6hdi 9hz z 2005 roku. Dwa razy już miskę ściągałem i zatyka się sitko smoka. Wyświetla komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Myślicie że przyczyną mogą być nieszczelne podkładki pod wtryskami i nieszczelności na tulejach w dolnej części prowadAcych wtryski tzw studiach?
A jest jakas mozliwosc ich przeczyszczenia, np. cos wlac do listwy? W zasadzie nie; w srodku wtryskiwacza jest gumowa membrana z zatopiona metalowa plytka na ktora dziala elektromagnes, skuteczne srodki czyszczace niszcza membrane byc moze nafta by sie nadawala(?). Jednak ze wzgledu na specyficzna konstrukcje wtryskiwacza brud z gazu wchodzi w takie...
Po przelewach widać że zaworki przelewowe we wtryskach są nieszczelne i wtryski razem z pompą muszą iść do naprawy .Prędzej czy później skończy sie tym że trzeba będzie oddać cały komplet do naprawy. Jeżeli w układzie są opiłki to wszystko co miało do czynienia z paliwem jest do gruntownego płukania całego układu, a bak gdzieś to słyszałem że pasuje...
30 sekund to za mało na odpływ przy nieszczelnych przewodach. Wyciągaj wtryski i sprawdź uszczelki pod wtryskami. A jak była głowica zakładana razem z wtryskami to czy nie utrącili którejś końcówki.
Jak dla mnie nieszczelne zawory.
założyłem zaworek zwrotny na dolocie paliwa i nic to nie dało a jak są nieszczelne powroty paliwa z wtrysków to też może być tego przyczyna?
a czy może to być spowodowane wtryskiem który jest nieszczelny ???
Witam borykam się z problemem mianowicie po nocy auto próbuje odpalić ale nie załapuje. Po kilku próbach uruchomień ledwo zaskoczy i zacznie pracować, ale ma niskie obroty i po chwili sam je podnosi do 1100 czyli jak odpali to po chwili obroty są dobre i nie zgaśnie. Tylko największy problem z odpaleniem. Wygląda na to tak jakby miał za niskie gdy próbuje...
nieszczelne miedziane łuski pompowtryskiwaczy !!!!! dość częsta usterka , wyjać wymienić na nowe .... nie zapomnieć o wymianie podkładek pod wtryskami jak zamontujesz wersje 2 łusek pozdrowienia
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Kolejny głos w dyskusji- faktycznie jezeli układ nie ma odcinania elektrycznego [ w normalnych pojazdach własnego - przez czujnik ciśnieniowy w obwodzie zasilania niepracujacych wtryskiwaczy lub w dziwniejszych na autach (na szczęście) dorabiany przez gazowników] to pracująca "na pałę'" pompa bez paliwa zaciera a potem się topi i wnajlepszym wypadku...
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Kolego idziesz w dobrym kierunku, zmierz ile wraca na przelew, potem zrób zaślepkę i zaślepiaj po kolei cylindry. Wyniki notujesz i ten na którym powrót najbardziej sie zmniejszył jest nieszczelny. ALE niekoniecznie wtrysk, mozesz mieć nieszczelność na rurce łączącej z wtryskiem(lub słabo dociągnięta). Prawidłowo na powrocie powinno być około 70 ml/min....
Wyciągnij wtryski i na stół probierczy. Jak na stole wyjdą, że są dobre wtedy szukaj dalej. Ale taki efekt daje zdechnięty (nieszczelny przelew) wtryskiwacz.
Za niska temperatura spalania, kompresja słaba np. przez nieszczelne zawory, albo jak piszesz wtryski się skończyły. Ustaw ciągnik na luzie, podnieś zawory, dodaj gazu na maksa i kręć silnikiem ciągnąc za pasek klinowy i nasłuchuj. Dobry wtryskiwacz słychać. Pozdrawiam.
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
Jak świece dobre to nieszczelne przewody przelewowe lub uszczelnienia nad wtryskami.
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Nic mu nie będzie. Ale szczerze to wykręcił bym wszystkie, przykręcił z boku na pompie i sprawdził jak rozpylają. Sprawdź też czy w gnieździe nie została podkładka, czy same końcówki wtryskiwaczy są założone zgodnie ze znakami nabitymi na nich a kreską na kolbie. Dźwięk stuku może też być przedmuchem z cylindra na uszczelce czy nieszczelnym wtryskiwaczu,...
o-ring pod wtryskiem jest nieszczelny? Nie, to nie to. Zalewało by go, walił by czarnymi, capiącymi spalinami. Przybywało by oleju i smierdział by benzyną.
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Mam XP z 2006 roku, auto posiada silnik 1.6 HDI (bez FAP i bez dwumasy). Auto ma stan licznika 195 tysięcy, czyli przez dwa lata zrobiłem nim 15 tysięcy. Niewiele. Celowo piszę: stan licznika, nie "przebieg". Nie zdziwiłbym się, gdyby przebieg był znacznie większy, bo książka serwisowa ma powyrywane strony (sic!). Jeżdżę nim już dwa lata. Jest w nim...
A czy wtryskiwacze były sprawdzane? Wygląda, jakby ciśnienie wtrysku było za niskie i dodatkowo jeszcze rozpylacze były nieszczelne.
moim zdaniem masz do wymiany uszczelnienia na wtryskach albo nieszczelne przewody paliwowe,łapie powietrze i paliwo do baku ucieka,tam przewody paliwowe są łączone złączkami i może tam poszukaj nieszczelności,ja miałem to samo w zafirze DTL 2.0 i właśnie to były uszczelnienia na wtryskach po9 wymianie problem znikł . Pozdrawiam
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Pobawiłem się z tym silniczkiem i wygląda że jest dobrze zamontowany , a obroty nadal falują ale po dokładnym sprawdzeniu , po spryskaniu zmywaczem do hamulcy w okolicach 2 środkowych wtrysków , auta zaczęło się trząść , czyli gdzieś tam jest jednak nieszczelne - wymieniłem oringi na wtryskach , dysze lpg wklejone , czyli zostaje uszczelka kolektora...
Już coś wiem. Problem wielowątkowy ale jakoś spróbuje wyjaśnić. Pierwszym problemem jest pęknięty prawdopodobnie z rozmrożenia blok silnika, zaspawany, posklejany jakimś klejem jest szczelny. Mój mechanik twierdzi, że to nie problem W trakcie "remontu fachowcy" źle wyregulowali dźwigienkę odprężnika w wyniku czego tłok spotkał się z zaworem i stąd wyłamany...
Wystarczy że wymienisz jeden. NIe wiem ile tego przelewało ale że miał najwięcej to nie znaczy że jest zły. Gdyby były z nim problemy to auto by źle chodziło i źle odpalało raczej na ciepłym. A jak tam wolisz. A zapowietrzanie to raczej nie przez wtrysk tylko przez nieszczelność w układzie paliwowym .MOże gdzie pęknięty lekko wężyk albo nieszczelne...
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Przyczyna została znaleziona wtryski były dobre jak moje stare tak jak i nowe problem tkwi w nowym EGR jest nieszczelny na łączeniu z chłodnicą. Po zaślepieniu dolotu spalin do EGR samochód normalnie jeździ.
To masz tandem, obwód niskiego i wysokiego w jednym zespole, nic tam ie musisz odpowietrzać do tego jest wewnątrz zawór bypass , uniemożliwia to zapowietrzenie nawet gdy zabraknie Tobie paliwa. W takim razie albo masz wtrysk nieszczelny i wali ci wszystko na powrót, możesz zmierzyć ciśnienie na powrocie, co do zaworu an wyjściu to zmierz impuls sterujący,...
Chyba namierzyłem źródło problemu. Odpięcie wtyczki od przewodu z pierwszego wtrysku praktycznie nie zmienia charakterystyki pracy silnika. Kiedyś, jak się odpięła, silnik pracował jak sieczkarnia i nie miał mocy. Wypada zacierający się nastawnik kąta wtrysku bądź nieszczelny zawór nastawiający tenże nastawnik.
Szymon ma rację, "nie przepalanie" wydechu + nieszczelne zawory wydechowe ew lejące wtryski i mamy pożar w wydechu. A uderzanie w łącznik elastyczny odrywa od niego sadzę które się zapalają stąd mamy chwilowe wybuchy ognia.
Jak dodaję gazu to dymi na bardzo czarno, a jeśli wejdzie na obroty jest ok. Ciągnik mam około 22 lata i nie kopcił (przy dodawaniu gazu był błękitny dymek). Czarny dym pojawił się około 3 lata temu,a remont robiłem 2 lata temu i nie wiem co jest przyczyną tego czarnego diabła:cry: Z instrukcji serwisowej na temat czarnego dymu - jeśli pojawia się...
W cinquecento nie ma takiego filtra, gdzieś masz nieszczelny układ i dlatego śmierdzi.
Cewka jak najbardziej może po nagrzaniu dawać takie objawy , ja bym podejrzewał wtryski lub nieszczelny dolot wtedy samochód spada z obrotów i gaśnie . SONDA nie będzie tu winna, żeby sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie musisz wykręcić zaworek ciśnienia na końcu listwy wtryskowej i podłączyć w to miejsce manometr .
Jak jest nieszczelny zawór to ciśnienie narasta do kilku barów i wtryski tego nie utrzymają.
Kolego miałem taki sam problem i zlokalizowałem sam usterkę , przy wymianie wężyków o przelewu nadłamałem jeden trójnik i przez noc naciągał powietrze i paliwko się cofało . Wystarczy że masz coś nie tak skręcone w układzie wtrysków lub nieszczelne i będziesz miał zawsze kłopot z odpaleniem po dłuższym postoju
Witam. Samochód stał całą noc z odpiętym akumulatorem. Rano odpaliłem go na benzynie i tak rozgrzewałem silnik. Pracoweał na wolnych obrotach w miarę równo - tak jak do tej pory. Czasem coś tam go lekko szarpnęło. NIESTETY GDY MOCNIEJ DODAŁEM GAZU AUTO POCZĄTKOWO ZNÓW SIĘ DŁAWI... Zatem błędy odpadają... Co to może być gdzie szukać? Czy takie objawy...
Coś źle zrozumiałeś. Ten korek to jest tylko korek. Żeby go wyjąć nie trzeba ściągać dekla zaworowego. Jak go wyjmiesz to pod nim jest śruba która trzyma wtryskiwacz. Odkręcał śrubę,przesuwasz łapkę z wtrysku i podnosisz wtrysk do góry. Czasem trzeba nim pokręcić ale ogólnie wychodzą. Co do ropy to może masz nieszczelne wężyki od powrotów i ich łączenia....
Jeśli syczało, śmierdziało benzyną to najczęściej ta podstawa pod wtryskiem jednak jest nieszczelna albo uszczelka między kolektorem a głowicą. Pryskasz po takich miejscach palnym dowolnym dezodorantem , nawet minimalny wzrost obrotów po pryśnięciu świadczy o tym że jest dziura, ruszasz całym wtryskiem jeśli syczenie i obroty się będą zmieniać to podstawa...
"Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK" Jak były sprawdzane? Komputerem czy na stole? Przy mniej więcej równym dojechaniu wtrysków komputer powie Ci, że są dobre. :) Zmierz szczelność układu w silniku na ciepłym i zimnym, oczywiście przy wyłączonym motorze i odłączonych przewodach zasilających. Jak Ci spadnie w kwadrans o pół bara ciśnienie w bloku to...
Witam i to znalazłeś przyczynę kopcenia, nieszczelny układ intercoolera
Po przegazowaniu z wydechu wali czarną sadzą i czuć że nie przepala wszystkiwgo. ? Nie, raczej kwestia mieszanki lub/i zapłonu. Objawy by pasowały do nieszczelnego podciśnienia dla wtrysku. Przy gaźniku jest prościej, natomiast pojawi się laickie pytanie: z czego kluczowany jest wtedy zapłon? Jest tam też czujnik położenia wału? Zaraz, a czasem na...
Jeśli rano kiepsko pali to i tak nie pomoże ten zaworek, mogą być: uszczelniacze na wtryskach, przelewy, zaworek na pompie, nieszczelna obudowa filtra i pewnie coś jeszcze mi umknęło
Sprawdź kondycję silnika. Zmierz kompresję. Jeśli zawory będą nieszczelne, to też może szarpać.
Jedna z usterek naprawiona :) Szarpanie przy zagrzanym silniku było spowodowane awarią wtrysków, które są jeszcze na gwarancji oraz tym że przewody doprowadzające gaz były nieszczelne. Po wymianie wtrysków oraz przewodów szarpanie w trakcie jazdy ustało. Teraz wszystko gra przy jeździe w trasę. Byłem u elektryka, który nie stwierdził żadnych błędów...
a ja zaproponuje standard czyli zacząć od wymiany filra paliwa i od sprawdzenia przewodów przelewowych od wtrysku bo jezeli są nieszczelne to po nocy zejdzie paliwo z pompy i będą sie takie cuda działy na końcu sprawdzenie ciśnienia sprężania i będzie wszystko jasne
Kompresja przy kręceniu przez 5 sekund jest 20 bar wszedzie a przy kręceniu 10 sekund jest 25 na wszystkich. Wydaje mi się ze koło na walku rozrządu jest w złej pozycji względem wałka. Ustawiłem kólko tak aby dawki paliwa były jako takie i auto chodzi w miarę dobrze, leciutko trzęsie i leciutko dymi na niebieskawo (może nieszczelny dolot?wtryski?)....
Bo masz inny system wtrysku to raz, dwa mniejszy, szybciej rozgrzewający się silnik. A trzy - co sprawdziłeś do tej pory? Wykluczyłeś popijanie benzyny przez nieszczelne wtryskiwacze, czy regulator ciśnienia?
Czyszczenie wtryskiwaczy rzadko kiedy daje skutek . U ciebie wszystko skłania się do nieszczelności wtryskiwacza lub jeśli jest podłączone podciśnienie do reduktora to tamtędy też z nieszczelnego reduktora dostaje się gaz (zalewa go i dławi). Szczelność wtryskiwaczy łatwo sprawdzić reduktora też. Ps można zamienić wtryski LPG miejscami i jak brak zapłonu...
Jak jest na wtrysku, to nie ma ręcznej regulacji mieszanki.
Mianowicie chodzi o to że po zgaszeniu auta co jakiś czas włącza sie pompa paliwa, i niestety przez całą noc akumulator pada. Niewiem czy to jest normalne z tą pompą , podejrzewam że w układzie paliwowym spada ciśnienie dlatego sie włącza, może jakiś wtrysk jest nieszczelny, zewnętrznie nigdzie nie ma wycieków. Jakieś sugestie prosze o pomoc, już mi...
Wygląda mi na to, że może być nieszczelna pompka zasilająca paliwa i dalej paliwo dostaje się do wtryskowej i przez nieszczelny wałek główny pompy dostaje się do silnika. Wtryski rzekomo sprawne. Jak maszyna stoi, to możesz zamknąć kranik paliwa na baku (albo zacisnąć wąż)? Jedną rzecz wyeliminujesz. Paliwo tak samo się nie skrapla i nie ścieka sobie,...
Auto naprawione . Okazuje się że, obsada (tulejka wtryskiwacza) ukręciła się na równo z głowicą! Ścianka grubości około 1mm!! z powodu zapieczonego wtrysku (nieszczelna podkładka miedziana) Oringi były całe. Udało mi się ją wydostać bez zwalania całej głowicy. Zrzuciłem tylko nasadę z wałkami.Chory patent z tymi obsadami! Uprzedzam wszystkich aby nie...
To są objawy uszkodzonej (nieszczelnej) turbiny .Przy złym kącie wtrysku silnik by kopcił na biało/czarno , ale nigdy nie na niebiesko.
Uszkodzone wtryski, pompa, turbo, EGR, zapchany DPF, nieszczelny dolot i wiele innych. Bez diagnostyki, o ile to nie jest ewidentna usterka, ciężko cokolwiek stwierdzić. Diagnostyka komputerowa jeśli nie wskaże bezpośrednio przyczyny, na pewno przybliży obraz usterki. Coś zauważyłeś? Dymi na czarno, siwo, niebiesko, gwiżdże?
Takie szybkie zapychanie filtra może mieć swoją przyczynę: 1) nieszczelny układ dolotowy 2) nieprawidłowe ciśnienie doładowania 3) lejące wtryski 4) niesprawny egr Filtr może okazać się, że jest stopiony i stąd problem z wypalaniem.
Zaworek n75 oraz n108 to te dwa polstikowe po prawej stronie tam gdzie sa podlaczone wezyki te tez posprawdzaj moze jakis jest nieszczelny. Najlepiej jednak sprawdzenie kata wtrysku proponuje, moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury.(17656 regulacja poczatku/kata wtrysku) Na 100% .
Ja też miałem problemy dt gaz, strzelanie falowanie i szarpanie i tak zwany but do dechy a samochód nie jedzie. strzelanie było bo miałem nieszczelny dolot, szarpanie bo wtryski siadły. wymieniłem wtryski i samochód wmiare chodził, jeszcze to falowanie zostało na zimnym silniku najbardziej . Ale kiedyś odwróciłem przewody i z 4,5,6 cylindra na 1,2,3...
1,2 dobre Dla TDI to musisz miec ok 26 w góre pomiedzy 1 a 4 jest za duza róznica, A przyczyn, nie przyczyna mzoe byc kilka . Wtryski. Pompa Nieszczelne zawory w głowicy. brak szczelności na pierscieniach na tłokach masz tam świece żarowe? jak tak to wyjmij i podłacz do akku pojedynczo i zobacz jak grzeja. mają sie nagrzewac od czóbka do gwintu, jak...
Witam wszystkich kupilem wlasnie takie autko jak Renault master 2.5DCI Rok prod 2006. autko jechalo jak trzeba po jakims czasie okazalo sie ze jeden wtrysk jest nieszczelny wiec go uszczelnilem i o auto przestalo normalnie zapalac .Po diagnozie programem delphi blad przeplywomierza powietrza ok. Okazalo sie ze go brak .Niema tez przewodow z kostka czy...
Skoro sonda jest sprawna (zamiast wymieniać wystarczyło zrobić analizę spalin) to znaczy, że sterownik silnika nie może utrzymać właściwego składu mieszanki. Możliwości jest wiele - ułatwiłoby stwierdzenie czy mieszanka jest uboga czy bogata. Mogą nie pracować wszystkie cylindry (problem z iskrą, wtryskiem, kompresją), może być nieszczelny układ wydechowy...
witam kolego na moje oko nasz gdzieś nieszczelność i ciągnie lewe powietrze posprawdzaj sobie bo sam kiedyś to przerabiałem może nieszczelny anty-wybuch podstawa wtrysku albo jeszcze co innego weź sobie samostart plaka albo zmywacz uniwersalny i spróbuj psykać po kolektorze dolotowym jak obroty w pewnym momencie zaczną się wyrównywać to masz nieszczelność...
nieszczelne uszczelki nieszczelne panele nieszczelne podszybie
zakładanie nowych tematów wymiana silnika nawiewu hamulec grzać
Alarm 257 w kotłach DEFRO - zatrzymanie silnika podczas cofania Jak uruchomić Bluetooth w radiu Renault Master?