Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
wczoraj kilka razy jeździł i dzisiaj już rano odpalił normalnie, czyli wina LPG. W czym szukać przyczyny? Nieszczelne wtryski i zalewa silnik przez co po postoju ma problem odpalić?
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Patrząc po gratach jakie masz to śmiało można zasugerować wymianę przodu :/ Valtek, tomasetto....... brzmi jak alaska.... Nie odpala...brzmi jak nieszczelne wtryski lub reduktor.....
Mam podobny problem w silniku 1.6hdi 9hz z 2005 roku. Dwa razy już miskę ściągałem i zatyka się sitko smoka. Wyświetla komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Myślicie że przyczyną mogą być nieszczelne podkładki pod wtryskami i nieszczelności na tulejach w dolnej części prowadAcych wtryski tzw studiach?
Nieszczelne wtryski i mogą gaz puszczać, trzeba to wykluczyć.
Być może gaz miesza się z benyzną - nieszczelne wtryski LPG.
Za niska temperatura spalania, kompresja słaba np. przez nieszczelne zawory, albo jak piszesz wtryski się skończyły. Ustaw ciągnik na luzie, podnieś zawory, dodaj gazu na maksa i kręć silnikiem ciągnąc za pasek klinowy i nasłuchuj. Dobry wtryskiwacz słychać. Pozdrawiam.
Witam, najprwdopodobniej masz dwa wtryskiwacze nieszczelne i dlatego na rampie jest za niskie ciśnienie paliwa. Przy odpalaniu na zaciąg silnik ma wyższe obroty, pompa ma wyższą wydajność i dlatego odpala. Ta usterka jest dość częsta w silnikach 2.8 HDi w Peugeocie Boxerze i Citroenie Jumperze. Po wymianie wtrysków problem znika. (Uwaga, wtryski mają...
A jest jakas mozliwosc ich przeczyszczenia, np. cos wlac do listwy? W zasadzie nie; w srodku wtryskiwacza jest gumowa membrana z zatopiona metalowa plytka na ktora dziala elektromagnes, skuteczne srodki czyszczace niszcza membrane byc moze nafta by sie nadawala(?). Jednak ze wzgledu na specyficzna konstrukcje wtryskiwacza brud z gazu wchodzi w takie...
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
Po przelewach widać że zaworki przelewowe we wtryskach są nieszczelne i wtryski razem z pompą muszą iść do naprawy .Prędzej czy później skończy sie tym że trzeba będzie oddać cały komplet do naprawy. Jeżeli w układzie są opiłki to wszystko co miało do czynienia z paliwem jest do gruntownego płukania całego układu, a bak gdzieś to słyszałem że pasuje...
To że ciśnienie spadło o 0,5 bara oznacza że coś nie trzyma gazu, najprawdopodobniej reduktor. Taki spadek ciśnienia, przy zanieczyszczonym olejem reduktorze, może być powodem skoku ciśnienia przy przełączeniu na zimnym reduktorze, szczególnie w porze zimowej. To wskazuje, że coś jest nieszczelne. U mnie też wcześniej tak ciśnienie spadało, myślałem,...
Jak dla mnie nieszczelne zawory.
witam, wymiana fitrów (wszystkich) jak i oleju to normalne czynnosci serwisowe, natomiast czyszczenie dolotu CAŁEGO jest niezbedne, ponieważ zanieczyszczenie postepuje powoli i niezauwazalnie dla osiagów samochodu dla kierowcy, jedynie pełna dignostyka z sprawdzeniem mocy na kołach daje obraz niepełnego doładowania silnika w dolnych zakresach obrotów...
Witam borykam się z problemem mianowicie po nocy auto próbuje odpalić ale nie załapuje. Po kilku próbach uruchomień ledwo zaskoczy i zacznie pracować, ale ma niskie obroty i po chwili sam je podnosi do 1100 czyli jak odpali to po chwili obroty są dobre i nie zgaśnie. Tylko największy problem z odpaleniem. Wygląda na to tak jakby miał za niskie gdy próbuje...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Szymon ma rację, "nie przepalanie" wydechu + nieszczelne zawory wydechowe ew lejące wtryski i mamy pożar w wydechu. A uderzanie w łącznik elastyczny odrywa od niego sadzę które się zapalają stąd mamy chwilowe wybuchy ognia.
"Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK" Jak były sprawdzane? Komputerem czy na stole? Przy mniej więcej równym dojechaniu wtrysków komputer powie Ci, że są dobre. :) Zmierz szczelność układu w silniku na ciepłym i zimnym, oczywiście przy wyłączonym motorze i odłączonych przewodach zasilających. Jak Ci spadnie w kwadrans o pół bara ciśnienie w bloku to...
Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
W notatce z odbioru napisali tak: "Diagnostyka CLIP - defekt funkcji regulacji listwy, kontrola układu zasilania paliwem - pompa wtryskowa przy rozruchu 230bar (wartość minimalna 170bar) test wtryskiwaczy 3 i 4 wtryskiwacz od strony koła zamachowego, zalecana wymiana 4 wtryskiwaczy + przewody wysokiego ciśnienia wtryskiwaczy, nieszczelne przelewy wtryskiwaczy."...
Nie do końca przyznaję ci rację. Po prostu tak przekomarzać można się jeszcze długo i nic z tego nie będzie. Każdy z nas ma swoje doświadczenia, ich się trzyma i niech tak zostanie. Zużycie cylindra.... bo ja wiem. W moim c-4011 luz na zamkach dochodził do 4mm, pierścienie zgarniające nie miały rowkach, szczelina pomiędzy tłokiem a cylindrem miała grubość...
czas trwania , czy silnik ciepły , jakie obroty Wolne obroty, w minute około 8-15 ml. Lub też w momencie jak nie odpala, zobaczysz który wtrysk najbardziej upuszcza ciśnienie z listwy na przelew. czy uszkodzone przelewy na wtryskiwaczach mają związek z ciśnieniem na listwie ? Oczywiście, ciśnienie paliwa przez nieszczelne przelewy wraca do zbiornika,...
Nieszczelne wtryskiwacze gazu powodują zaleganie go w kolektorze i wzbogacenie mieszanki. Uszczelka pod głowicą - sprawdź sprężanie. Jeśli płyn chodzący w zbiorniczku wyrównawczym ma oleiste plamy lub się bąbluje przy dodawaniu gazu albo na korku oleju lub bagnecie miarki jest brązowo-żółty kożuch to objawy uszczelki. Przy kichaniu obstawiałbym wtryski...
Podejrzenie moje jest , że kapią ( być może) wtryskiwacze i zalewają silnik . Po zgaszeniu ciśnienie paliwa w listwie zostaje i jak są nieszczelne to "zalewają silnik". Jak zgasisz bezpiecznikiem ciśnienia nie będzie i nie zaleje silnika . Warto to sprawdzić. Jeśli to cieknące wtryski to po tym zabiegu zapali lżej . Przy niskich temp. większa dawka...
no to może kilka konkretów. jesli miałbyś uszkodzone świece - po odpaleniu mrugała by lampka od silnika. problem w twojej astrae polega na zapowietrzaniu się ukł. paliwowego po dłuższym postoju. sprawdź czy przewody powrotne łączące wtryski (mostki) oraz przewód łączący je do pompy nie są wilgotne. Jeśli tak to są natychmiast do wymiany i masz szanse...
zawsze tak robie jak nie moge wtrysku wydłubać - kurka rurka - i przeważnie pomaga.... Raz tylko dziura mi się w masce zrobiła - kurka rurka
Witam, od pewnego czasu przy jednym wtrysku podciąga paliwo od strony głowicy. Moje pytanie czy to może być przyczyną spadku mocy ? Czy dokręcenie pomoże i jak to robić żeby nie pogorszyć sprawy. Jeżeli dokręcenie ne pomoże to jak rozwiązać ten problem ?
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Sprawdź ciśnienie na wyjściu. Nieszczelny wtrysk. Sekcja zasilania 5V przetwornica. Pytaj użytkownika Piotr Budzowski.
Odłącz gaz zakręcając na butli zawór polataj na samej benzynie i potem sprawdz odpalanie. Może nieszczelny wtrysk popuszcza gaz do kolektora.
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
pojezdzij tylko na PB. jeśli będzie zapalał normalnie to nieszczelne wtryski,błędna regulacja lub jak w poście powyżej.
Taka porada nie odpali jeśli dolot tj. od przepływomierza do kolektora jest nieszczelny lub niekompletny.
Witam. A czy powodem cofania się paliwa nie jest uszkodzony wtrysk? Czytałem gdzieś na jakimś forum, że może się zapowietrzać też przez nieszczelny wtrysk..
Tak jak w temacie, nieszczelne uszczelniacze pod wtryskami i nie wiem skąd mam wziąć nowe, w sklepie nie potrafią mi tego znaleźć. Może wie ktoś jak ich szuakać, jakieś numery katalogowe czy coś?
ja stawiam na nieszczelne wtryski. proponuje je sprawdzić. Dam radę sam to zrobić ? Jeżeli tak to w jaki sposób ?
Sprawdź pod kątem nieszczelnego wtrysku LPG, bądź puszczania "na lewo" gazu przez reduktor podciśnieniem. Po prostu zakręć butlę gazu, wypal resztę z układu i zobacz czy sytuacja się powtarza.
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Mi się udało miałem uszkodzony wtrysk sterujący wkręcony na 2 cylinder a ma być na 1 i dodatkowo nieszczelne 2 wtryski. Teraz auto hula. Sprawdź sobie też ten wtrysk ma mieć około +/-100 Om.
Można sprawdzić po prostu też wydatek pompki paliwowej, w ciągu ok 30 sek ma na powrocie pojawić min 0,5L paliwa. A może masz nieszczelną uszczelkę pod wtryskiem i wtedy mieszanka też będzie uboga!!!!!!!!!!!!!
Możliwe, że mechanik uszkodził wtrysk - np. przy demontażu. Przy nieszczelnej podkładce zaczyna tworzyć się szlaka która skutecznie “betonuje” wtrysk w otworze, a wtedy o uszkodzenie nietrudno. Jeżeli chodzi o dalszą diagnostykę, to w takich przypadkach zamienia się dwa wtryski miejscami - jak uszkodzenie przeniesie się na inny cylinder razem z wtryskiem...
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Wtryski puszczają, elektrozawór też może być nieszczelny. Ale głównie wtryski.
Wątpie w to że brak kompresji bo po odpaleniu i w dłuższej jeździe nie traci siły, gdy miała nieszczelny wtrysk i brakowało jej kompresji to siły w ogóle nie miała by jechać. No fakt dużych osiogów nie ma 70/h
nieszczelne uszczelki nieszczelne panele nieszczelne zasilanie
awaryjny światła vectra przekaznik pompy paliwa blokada zapłon
termostat bimetaliczny wykres bodego
Samsung The Wall: Micro LED 100 cali 8K za 800 tys. dolarów? Rezystancja żarówki 100W/230V - zimna i gorąca