Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Sprawdzić powrót oleju do zbiornika. Jeśli leci nim zapowietrzony olej to pompa lub nieszczelne jej zasilanie
Wtyczka jest Ok to musi coś rozłączać cewkę Cewkę może rozłączać komputer który poprzez przekaźnik podaje lub zabiera napięcie na tą cewkę. Nie jestem pewien jak w roczniku 2009 ale w starszych rocznikach skrzynka przekaźników była umieszczona przy akumulatorze, przy lampie przedniej od strony kierowcy. Gdy było nieszczelne nadkole dochodziło do śniedzenia...
Dokładnie jak koledzy mówią, Ja też zainteresował bym się MAP sensorem. Może brudny, może przewód zapaćkany olejem, jeśli ma filterek/tłumik na przewodzie (to nie zawór zwrotny) to może być zapaćkany, przebity, albo założony odwrotnie (mimo że to nie zawór zwrotny). Jeśli masz TPS nie potencjometryczny, a stykowy, to dawka będzie liczona głównie z MAP...
Witam, Junkers zr 24 kupiłem i zamontowałem, szczeście w nieszczęściu zasilanie gazu było nieszczelne i chodził bez reduktora bo jest na propan butan, jak uszczelniłem nie odpala zero komunikatów o błędach, chyba za późno zamontowałem reduktor, co teraz mogę zrobić?
Zdejmij wężyk przelewowy od wtryskiwaczy i zaślep go przed pompą. Odpal na kilka minut. Jeśli po dłuższym postoju problem się powtórzy to trawersy i ich uszczelniacze masz wyeliminowane. Ten zawór zwrotny , który założyłeś musi być z gumową uszczelką , te z kulką kiepsko działają. Załóż go pomiędzy filtrem a pompą na zasilaniu, jeśli to nie pomoże to...
No to może ja się wtrące, bo ja 4 tyg temu walczylem ze swoja Area 51 i dokladnie miala te same symptomy , o ktorych piszesz, tzn. iskra miodzio, konia moznaby nia zabic na miejscu, paliwo dochodzi bez zadnego problemu, a za cholerke zapalić jej sie nie chcialo:) Udalo mi sie ta walke wygrac, wiec moge sluzyc ewentualnymi poradami w tym temacie:) Otóż...
Myślałem, że to sypialnia więc lepiej jak jest cieplej + to że tam jest podwójne drzwi balkonowe około 1.5m szerokości i wysokie na około 3 metry bo nad drzwiami jeszcze okienko jest. Chociaż może faktycznie, aż za bardzo przesadziłem. Zejdę rozmiar lub dwa niżej, wyjdzie 1750W/1600W. ja bym do wszystkich pokoi przyjął taki sam przelicznik. A podczas...
W stagu jest opcja "wyłącz przy pierwszym", chodzi o to że po pierwszym mocnym spadku ciśnienia gazu auto powinno przejść na zasilanie pb(reduktor niewyrabia,coś nie tak z wielozaworem).Podjedz do gazownika i niech sprawdzi czy ta opcja jest odznaczona.Jeżeli nie, to niech odznaczy(wtedy się okaże ile może pociągnąć twój reduktor).Jeżeli opcja jest...
Drugi błąd opisuje za niskie ciśnienie w zbiorniku wstępnym i może stać się nie aktywny gdy napompujesz układ. Osuszacz można skalibrować kiedy jest nowy i wtedy wykonuje się restart kompresora. Myśle ze należy porównać ciśnienie które widzi samochód w poszczególnych obwodach, ze wskazaniami manometru który trzeba do nich wpiąć. Należy tez zlokalizować...
A czy paliwo może dostawać się do komory pompy poprzez nieszczelną pompę zasilającą?Tak mi doradził pewien mechanik.Jest to pompa tłokowa.
witam w moim fiacie doblo 1,9d błąd P0252 okazał się niczym innym niż nieszczelnym układem paliwowym "air on fuel" (zapowietrzony). polecam też sprawdzić drożność przewodu zasilającego z filtrem włącznie i przede wszystkim powrotu bo jak będzie przytkany to auto nie będzie chciało spadać z obrotów i na wolnych obrotach faluje i gaśnie. Przerobiłem ten...
-17978 -odpalanie zablokowane przez immobliaser Bo - 18058 - Brakuje informacji po szynie CAN z licznika (tam jest fizycznie moduł immobiliasera). Opcje są 3. 1. Padł licznik a wraz z nim immobliaser 2. Kabelki/wtyczki między licznikiem a ECU 3. Nieoryginalny licznik lub ECU. Jeśli u ciebie nie zapalają się żadne kontrolki to awaria licznika lub jego...
Serwisant znalazł przyczynę - nieszczelny zawór zasilający w wodę . Skończyło się na wymianie tego zaworu
Przyczyną był nieszczelny zawór zasilający.
Szum w instalacji to przez ten pex 20. Tam średnica wew to 16mm więc słychać będzie. Dymi przez podajnik- nieszczelna klapa
Możliwe powody;nieszczelne przewody zasilające , przelewowe ,rozszczelniona pompa.
Wygląda mi na to, że może być nieszczelna pompka zasilająca paliwa i dalej paliwo dostaje się do wtryskowej i przez nieszczelny wałek główny pompy dostaje się do silnika. Wtryski rzekomo sprawne. Jak maszyna stoi, to możesz zamknąć kranik paliwa na baku (albo zacisnąć wąż)? Jedną rzecz wyeliminujesz. Paliwo tak samo się nie skrapla i nie ścieka sobie,...
Witam Przyciski mają takie funkcje jak opisałeś.Zielona kontrolka sygnalizuje zasilanie, żółta załączenie szybkiego mrożenia, czerwona sygnalizuję alarm za wysokiej temperatury. Masz nieszczelny albo przytkany układ, bez specjalistycznych narzędzi sam nic nie zdziałasz
zobacz pompke zasilającą jeśli będzie nieszczelna to paliwo leci tą rurką Dodano po 32 u mnie w c-360 tak było
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Jest możliwe, jeśli nieszczelny jest przewód zasilający.
Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria.
Ja bym zaczał od sprawdzenia pompki zasilającej. Może być także nieszczelny układ zasilający i dostaje się powietrze co powoduje cofanie paliwa do baku. Stąd taki efekt. Trzeba kręcić aż pompa pociągnie paliwo i samochód odpala. Ewentualnie zaworek zwrotny przy nadmiarze paliwa ale przy jego uszkodzeniu odczówalne było by osłabienie samochodu. A czy...
Witam u mnie tak sie działo a przyczyna to był nieszczelny układ zasilający miałem spore ilości powietrza w przewodach paliwowych znikneło powietrze znikneły problemy. Pozdrawiam a dymienie to pewnie ten co pompe regenerował zawiele sie nie postarał.
Problem chyba zażegnany. Rozwiązanie-nieszczelny wąż-jego struktura, bak-pompka zasilająca, objawiał się tylko, praktycznie niezauważalnym "poceniem"
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Czytałem gdzieś na forum, że problemem może być nieszczelna pompka zasilająca co sądzicie. dodam, że poza tym pompa wtryskowa działa dobrze traktor ma wolne obroty i ładnie wkręca się na wyższe. Dodano po 8 Dzięki Wojtego uprzedziłeś moją odpowiedz zacznę od pompki zasilającej to nie jest wielki wydatek a do fachowca od pomp jeśli nie pomoże.
Kolego jeżeli na pewno dopuszczanie wody masz zamknięte to może przelewać się przez wężownice bojlera jeżeli jest nieszczelna. Aby sprawdzić zamknij zasilanie wody na bojler , to z sieci wodociągowej. pozdrawiam.
Możliwe że pompka tłoczek przytarty nie chodzi w pełnym zakresie, paliwo cofa się na nieszczelnym zaworku. A może to być przytkane zasilanie z baku do pompki. W sumie efekt ten sam.
Grzejnik zamontowany wszystko podłączone. Zasilanie na odcinku jakieś 15cm, a powrót na 50cm. Okien brak, mam tylko 2 pary drzwi, wiatru nie czuję i myślę że grzejnik da radę. Obawiam się tylko o działanie czy będzie grzał ponieważ grzejnik w garażu jest poniżej grzejników w domu.
Witam! Wymieniłem nieszczelny zaworek w naczyniu przeponowym niestety nie pomogło. Wyłączyłem wogóle piec odkręciłem rurę od kondensatu i cały czas lecą nią kople na wyłączonym piecu czy to oznacza uszkodzony/nieszczelny wymiennik ciepła?? Oczywiście zakręciłem też zasilanie wody do pieca!
Czy ten zawór nadmiarowo-upustowy jest mi niezbędny? Czy mogę w jego miejsce wstawić "zwykłą" rurkę? Dało mi to do myślenia, że gdyby doszło do sytuacji, że ten zawór zamknąłby się na amen i przyjmijmy, że w tej samej sytuacji głowica termostatyczna przymknie zasilanie, to pompa będzie pracowała na sucho. No chyba, że ten zawór różnicowy jest nieszczelny....
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
Paliwo do cylindra nie dostaje się bezpośrednio z wężyka. Ameryki nie odkryłeś .Prawo jazdy mam od 33lat a przygodę z motocyklami zacząłem dużo wcześniej . Należę do klubu motocyklowego więc nie tłumacz jak działa zasilanie silnika motocyklowego w paliwo . Po drodze jest jeszcze m.in. komora pływakowa. Więc zamknięcie kraniku nic nie da. Właśnie że...
Albo masz uszkodzoną elektronikę pompy, albo zasilanie pompy. Stawiam na zalaną, i nieszczelną pompę. Jest jeszcze do naprawy.
Teraz coś bez zdjęć, ale opis pracy instalatorów na moim osiedlu pod koniec PRL. Mianowicie, konserwacją centralnego ogrzewania zajmowali się zarówno instalatorzy z wymiennikowni ciepła (dawniej była tam kotłownia), jak i z administracji osiedla. O ile ci pierwsi byli naprawdę wyspecjalizowani w ogrzewaniu, o tyle ci drudzy wyglądali na niedouczonych....
Według mnie IP20 odpada gdy klosz nieszczelny bo tak samo szybko się zutylizują same od wilgoci... Dla siebie zastosowałbym IP65 ale obniżył napięcie zasilające i mam tak w łazience już 8 lat te same LEDY w profilu aluminiowym ale bez klosza na własną odpowiedzialność i zaczynają się już pierwsze 5 z brzegu od miejsca zasilenia wypalać.. 8 lat to i...
Siema, Mam pytanie odnośnie turbiny k03s w silniku 1.8t. Czy nieszczelna uszczelka przewodu olejowego, który zasila turbinę olejem ma jakiś wpływ na jej pracę, wydajność a w konsekwencji na spadek mocy auta i dziwne parskanie? Szukałem nieszczelności w układzie doładowania ale nic nie znalazłem, jedyne co to mokry od oleju ten przewód, to jest chyba...
Przypomniało mi się, że tam przelew z wtrysków idzie do przewodu zasilającego pompę. Może te przelewy nieszczelne?
[quote="wpsowa692"]Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. No właśnie. Gdyby pompka zasilająca była nieszczelna, to by nie tłoczyła paliwa na filtry i później do wtryskowej, a pompka zasilająca też musi mieć "siłę", żeby przetłoczyć paliwo...
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
Witam serdecznie. Mam problem z pralką INDESIT WIL105. Problem zaczął sie od nieszczelnego elektrozaworu.Wymieniłem go(przed wymianą pralka miała zasilanie),po włączeniu do zasilania załączają sie wszystkie kontrolki , po chwili wszystko gaśnie i praleczka nie działa. Jaka może być przyczyna,czy warto inwestować w naprawę? Pozdrawiam
Brak czynnika nie miał wpływu na uszkodzenie elektroniki, bo niby jak? Że cały czas jest zasilany przekaźnik sprężarki? -nie sądzę. Co do reszty to nieszczelność układu chłodniczego na pewno może powodować głośniejszą pracę i po dłuższym czasie może uszkodzić sprężarkę. Jeżeli spężarka sama się wyłączyła to masz pecha i zastanów się czy warto to naprawiać,...
Czy przebieg jest rzeczywisty. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wygląda to na silny przedmuch silnika do skrzyni korbowej. Może być też niedrożna odma, której ujście zwykle wyprowadzone jest w deklu klawiatury zaworów i włączone do rur zasilających interkuler. Możesz na własne ryzyko "wyprowadzić" odmę na zewnątrz tj. pod spód auta z tym, że możesz mieć...
nieszczelne uszczelki nieszczelne panele nieszczelne spryskiwacze
wymiana touchpada regulator światła felicia zabezpieczenie przeładowaniem ogniw
kuchnia indukcyjna pralka indesit rezystory
Przepalanie się frytkownicy beztłuszczowej - przyczyny i zapobieganie Dwa znaki zapytania w SMS - znaczenie i przyczyny