Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Sprawdzić powrót oleju do zbiornika. Jeśli leci nim zapowietrzony olej to pompa lub nieszczelne jej zasilanie
Wtyczka jest Ok to musi coś rozłączać cewkę Cewkę może rozłączać komputer który poprzez przekaźnik podaje lub zabiera napięcie na tą cewkę. Nie jestem pewien jak w roczniku 2009 ale w starszych rocznikach skrzynka przekaźników była umieszczona przy akumulatorze, przy lampie przedniej od strony kierowcy. Gdy było nieszczelne nadkole dochodziło do śniedzenia...
Dokładnie jak koledzy mówią, Ja też zainteresował bym się MAP sensorem. Może brudny, może przewód zapaćkany olejem, jeśli ma filterek/tłumik na przewodzie (to nie zawór zwrotny) to może być zapaćkany, przebity, albo założony odwrotnie (mimo że to nie zawór zwrotny). Jeśli masz TPS nie potencjometryczny, a stykowy, to dawka będzie liczona głównie z MAP...
Witam, Junkers zr 24 kupiłem i zamontowałem, szczeście w nieszczęściu zasilanie gazu było nieszczelne i chodził bez reduktora bo jest na propan butan, jak uszczelniłem nie odpala zero komunikatów o błędach, chyba za późno zamontowałem reduktor, co teraz mogę zrobić?
Zdejmij wężyk przelewowy od wtryskiwaczy i zaślep go przed pompą. Odpal na kilka minut. Jeśli po dłuższym postoju problem się powtórzy to trawersy i ich uszczelniacze masz wyeliminowane. Ten zawór zwrotny , który założyłeś musi być z gumową uszczelką , te z kulką kiepsko działają. Załóż go pomiędzy filtrem a pompą na zasilaniu, jeśli to nie pomoże to...
Myślałem, że to sypialnia więc lepiej jak jest cieplej + to że tam jest podwójne drzwi balkonowe około 1.5m szerokości i wysokie na około 3 metry bo nad drzwiami jeszcze okienko jest. Chociaż może faktycznie, aż za bardzo przesadziłem. Zejdę rozmiar lub dwa niżej, wyjdzie 1750W/1600W. ja bym do wszystkich pokoi przyjął taki sam przelicznik. A podczas...
No to może ja się wtrące, bo ja 4 tyg temu walczylem ze swoja Area 51 i dokladnie miala te same symptomy , o ktorych piszesz, tzn. iskra miodzio, konia moznaby nia zabic na miejscu, paliwo dochodzi bez zadnego problemu, a za cholerke zapalić jej sie nie chcialo:) Udalo mi sie ta walke wygrac, wiec moge sluzyc ewentualnymi poradami w tym temacie:) Otóż...
W stagu jest opcja "wyłącz przy pierwszym", chodzi o to że po pierwszym mocnym spadku ciśnienia gazu auto powinno przejść na zasilanie pb(reduktor niewyrabia,coś nie tak z wielozaworem).Podjedz do gazownika i niech sprawdzi czy ta opcja jest odznaczona.Jeżeli nie, to niech odznaczy(wtedy się okaże ile może pociągnąć twój reduktor).Jeżeli opcja jest...
Drugi błąd opisuje za niskie ciśnienie w zbiorniku wstępnym i może stać się nie aktywny gdy napompujesz układ. Osuszacz można skalibrować kiedy jest nowy i wtedy wykonuje się restart kompresora. Myśle ze należy porównać ciśnienie które widzi samochód w poszczególnych obwodach, ze wskazaniami manometru który trzeba do nich wpiąć. Należy tez zlokalizować...
A czy paliwo może dostawać się do komory pompy poprzez nieszczelną pompę zasilającą?Tak mi doradził pewien mechanik.Jest to pompa tłokowa.
witam w moim fiacie doblo 1,9d błąd P0252 okazał się niczym innym niż nieszczelnym układem paliwowym "air on fuel" (zapowietrzony). polecam też sprawdzić drożność przewodu zasilającego z filtrem włącznie i przede wszystkim powrotu bo jak będzie przytkany to auto nie będzie chciało spadać z obrotów i na wolnych obrotach faluje i gaśnie. Przerobiłem ten...
-17978 -odpalanie zablokowane przez immobliaser Bo - 18058 - Brakuje informacji po szynie CAN z licznika (tam jest fizycznie moduł immobiliasera). Opcje są 3. 1. Padł licznik a wraz z nim immobliaser 2. Kabelki/wtyczki między licznikiem a ECU 3. Nieoryginalny licznik lub ECU. Jeśli u ciebie nie zapalają się żadne kontrolki to awaria licznika lub jego...
Serwisant znalazł przyczynę - nieszczelny zawór zasilający w wodę . Skończyło się na wymianie tego zaworu
Przyczyną był nieszczelny zawór zasilający.
Szum w instalacji to przez ten pex 20. Tam średnica wew to 16mm więc słychać będzie. Dymi przez podajnik- nieszczelna klapa
Wygląda mi na to, że może być nieszczelna pompka zasilająca paliwa i dalej paliwo dostaje się do wtryskowej i przez nieszczelny wałek główny pompy dostaje się do silnika. Wtryski rzekomo sprawne. Jak maszyna stoi, to możesz zamknąć kranik paliwa na baku (albo zacisnąć wąż)? Jedną rzecz wyeliminujesz. Paliwo tak samo się nie skrapla i nie ścieka sobie,...
Możliwe powody;nieszczelne przewody zasilające , przelewowe ,rozszczelniona pompa.
Witam Przyciski mają takie funkcje jak opisałeś.Zielona kontrolka sygnalizuje zasilanie, żółta załączenie szybkiego mrożenia, czerwona sygnalizuję alarm za wysokiej temperatury. Masz nieszczelny albo przytkany układ, bez specjalistycznych narzędzi sam nic nie zdziałasz
zobacz pompke zasilającą jeśli będzie nieszczelna to paliwo leci tą rurką Dodano po 32 u mnie w c-360 tak było
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Jest możliwe, jeśli nieszczelny jest przewód zasilający.
Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria.
Ja bym zaczał od sprawdzenia pompki zasilającej. Może być także nieszczelny układ zasilający i dostaje się powietrze co powoduje cofanie paliwa do baku. Stąd taki efekt. Trzeba kręcić aż pompa pociągnie paliwo i samochód odpala. Ewentualnie zaworek zwrotny przy nadmiarze paliwa ale przy jego uszkodzeniu odczówalne było by osłabienie samochodu. A czy...
Witam u mnie tak sie działo a przyczyna to był nieszczelny układ zasilający miałem spore ilości powietrza w przewodach paliwowych znikneło powietrze znikneły problemy. Pozdrawiam a dymienie to pewnie ten co pompe regenerował zawiele sie nie postarał.
Problem chyba zażegnany. Rozwiązanie-nieszczelny wąż-jego struktura, bak-pompka zasilająca, objawiał się tylko, praktycznie niezauważalnym "poceniem"
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Czytałem gdzieś na forum, że problemem może być nieszczelna pompka zasilająca co sądzicie. dodam, że poza tym pompa wtryskowa działa dobrze traktor ma wolne obroty i ładnie wkręca się na wyższe. Dodano po 8 Dzięki Wojtego uprzedziłeś moją odpowiedz zacznę od pompki zasilającej to nie jest wielki wydatek a do fachowca od pomp jeśli nie pomoże.
Kolego jeżeli na pewno dopuszczanie wody masz zamknięte to może przelewać się przez wężownice bojlera jeżeli jest nieszczelna. Aby sprawdzić zamknij zasilanie wody na bojler , to z sieci wodociągowej. pozdrawiam.
Możliwe że pompka tłoczek przytarty nie chodzi w pełnym zakresie, paliwo cofa się na nieszczelnym zaworku. A może to być przytkane zasilanie z baku do pompki. W sumie efekt ten sam.
Grzejnik zamontowany wszystko podłączone. Zasilanie na odcinku jakieś 15cm, a powrót na 50cm. Okien brak, mam tylko 2 pary drzwi, wiatru nie czuję i myślę że grzejnik da radę. Obawiam się tylko o działanie czy będzie grzał ponieważ grzejnik w garażu jest poniżej grzejników w domu.
Witam! Wymieniłem nieszczelny zaworek w naczyniu przeponowym niestety nie pomogło. Wyłączyłem wogóle piec odkręciłem rurę od kondensatu i cały czas lecą nią kople na wyłączonym piecu czy to oznacza uszkodzony/nieszczelny wymiennik ciepła?? Oczywiście zakręciłem też zasilanie wody do pieca!
Czy ten zawór nadmiarowo-upustowy jest mi niezbędny? Czy mogę w jego miejsce wstawić "zwykłą" rurkę? Dało mi to do myślenia, że gdyby doszło do sytuacji, że ten zawór zamknąłby się na amen i przyjmijmy, że w tej samej sytuacji głowica termostatyczna przymknie zasilanie, to pompa będzie pracowała na sucho. No chyba, że ten zawór różnicowy jest nieszczelny....
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
Paliwo do cylindra nie dostaje się bezpośrednio z wężyka. Ameryki nie odkryłeś .Prawo jazdy mam od 33lat a przygodę z motocyklami zacząłem dużo wcześniej . Należę do klubu motocyklowego więc nie tłumacz jak działa zasilanie silnika motocyklowego w paliwo . Po drodze jest jeszcze m.in. komora pływakowa. Więc zamknięcie kraniku nic nie da. Właśnie że...
Albo masz uszkodzoną elektronikę pompy, albo zasilanie pompy. Stawiam na zalaną, i nieszczelną pompę. Jest jeszcze do naprawy.
Teraz coś bez zdjęć, ale opis pracy instalatorów na moim osiedlu pod koniec PRL. Mianowicie, konserwacją centralnego ogrzewania zajmowali się zarówno instalatorzy z wymiennikowni ciepła (dawniej była tam kotłownia), jak i z administracji osiedla. O ile ci pierwsi byli naprawdę wyspecjalizowani w ogrzewaniu, o tyle ci drudzy wyglądali na niedouczonych....
Według mnie IP20 odpada gdy klosz nieszczelny bo tak samo szybko się zutylizują same od wilgoci... Dla siebie zastosowałbym IP65 ale obniżył napięcie zasilające i mam tak w łazience już 8 lat te same LEDY w profilu aluminiowym ale bez klosza na własną odpowiedzialność i zaczynają się już pierwsze 5 z brzegu od miejsca zasilenia wypalać.. 8 lat to i...
Siema, Mam pytanie odnośnie turbiny k03s w silniku 1.8t. Czy nieszczelna uszczelka przewodu olejowego, który zasila turbinę olejem ma jakiś wpływ na jej pracę, wydajność a w konsekwencji na spadek mocy auta i dziwne parskanie? Szukałem nieszczelności w układzie doładowania ale nic nie znalazłem, jedyne co to mokry od oleju ten przewód, to jest chyba...
Przypomniało mi się, że tam przelew z wtrysków idzie do przewodu zasilającego pompę. Może te przelewy nieszczelne?
[quote="wpsowa692"]Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. No właśnie. Gdyby pompka zasilająca była nieszczelna, to by nie tłoczyła paliwa na filtry i później do wtryskowej, a pompka zasilająca też musi mieć "siłę", żeby przetłoczyć paliwo...
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
Witam serdecznie. Mam problem z pralką INDESIT WIL105. Problem zaczął sie od nieszczelnego elektrozaworu.Wymieniłem go(przed wymianą pralka miała zasilanie),po włączeniu do zasilania załączają sie wszystkie kontrolki , po chwili wszystko gaśnie i praleczka nie działa. Jaka może być przyczyna,czy warto inwestować w naprawę? Pozdrawiam
Brak czynnika nie miał wpływu na uszkodzenie elektroniki, bo niby jak? Że cały czas jest zasilany przekaźnik sprężarki? -nie sądzę. Co do reszty to nieszczelność układu chłodniczego na pewno może powodować głośniejszą pracę i po dłuższym czasie może uszkodzić sprężarkę. Jeżeli spężarka sama się wyłączyła to masz pecha i zastanów się czy warto to naprawiać,...
Czy przebieg jest rzeczywisty. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wygląda to na silny przedmuch silnika do skrzyni korbowej. Może być też niedrożna odma, której ujście zwykle wyprowadzone jest w deklu klawiatury zaworów i włączone do rur zasilających interkuler. Możesz na własne ryzyko "wyprowadzić" odmę na zewnątrz tj. pod spód auta z tym, że możesz mieć...
Bawię się w system nawadniania roślin, używam do niego najtańszych pomp wody zanurzanych w wodzie. Z czterech kupionych sztuk okazało się, że jedna po kilkunastu sekundach od zanurzenia robi zwarcie (najwidoczniej jest nieszczelna). Mam zamiar zasilać ESP8266 NodeMCU z baterii AA. Wydaje mi się to jednak bardzo niebezpieczne, bo jakby jakaś pompka się...
Na początek. Jaki masz na prawdę model, bo z tego co wiem to nie było czegoś takiego jak Odea Giro SUP031O. Mokre fusy, ale tak na prawdę mokre (rozwalające sie i obklejające zaparzacz), są wtedy gdy: nieszczelny/zatkany/brudny jest zawór cremy(sbs) i cały wylot kawy, zatkane górne sitko zaparzacza, nieszczelny/niesprawny jest zawór/zawory na linii...
Na twoim miejscu w celu wyeliminowaniu jednej z wad, rozebrał bym i ocenił stan szczelności pompkę zasilającą ponieważ jest mnie skomplikowana i ona pierwsza może być nieszczelna. A czy w oleju silnikowym masz olej napędowy ?? Czy silnik ma kłopoty z rozruchem na zimno??
A może problem leży zupełnie gdzie indziej. Sprawdzałeś szczelność układu zasilającego paliwem?? Może jest nieszczelny i podczas postoju paliwo się cofa i później przy odpalaniu musi sobie je pociągnąc i stąd trudności z odpaleniem.
Witam i błagam o ich udzielenie. Tu się nie błaga, ewentualnie prosi :D Ok, ale do rzeczy. 1) Jest prawdopodobne, że wysunęła się taśma zasilająca wyświetlacz 2) Nieszczelny wyświetlacz (sprawdzić za pomocą gettera) 3) Zimne luty 4) Spalony procesor sterujący wyświetlaczem Zdjęcia by się bardzo przydały! Pozdrawiam, Karol
Jest jeszcze opcja że stary zawór bezpieczeństwa nie miał w sobie zaworu zwrotnego,albo miał nieszczelny a ten nowy jest sprawny i nie pozwala na cofanie się nadmiaru wody w zasilanie. Oczywiście jeżeli cieknie tylko w momencie kiedy nie pobieramy CWU,bo jeżeli cieknie cały czas, również przy odkręconym kranie to ewidentnie niesprawny.
Witam! zaprowadź auto do fachowca, niech sprawdzi pompę wtryskową, wtryski i całą resztę . typowa usterka tds to nieszczelna pompa wtryskowa niemniej w twoim przypadku należy sprawdzić całe zasilanie.
Napięcie na bolcu uziemiającym pochodzi z urządzeń - to zwykle połowa napięcia zasilającego - bo tak są robione zasilacze elektroniczne. Jeśli "bolec" jest niepodłączony do uziemienia, to zasilacz urządzeń wygeneruje na nim połowę z 230V - czyli około 115V - i jest to dla nich typowe. Bolec podłączony do uziemienia nie będzie miał napięcia i jest to...
Trzeba najpierw podpiąć do stacji i sprawdzić czy jest gaz. Jak nie ma to stacja wytworzy próżnię i sprawdzi szczelność. Jak jest nieszczelna nabija się azotem i sprawdza gdzie ucieka no chyba że przy użyciu UV będzie widać. Jak jest szczelna i nabita odpalamy klimatyzację i patrzymy czy ruszy kompresor i jakie ciśnienie nabija. I czy wentylator chłodnicy...
My się nie śmiejemy z ciebie. Tak jak umiem (czyli tak jak było po staremu), lub z waszą pomocą (chciałbym) lepiej. Ludzie którzy widzieli jak się robi porządnie, oraz naprawiali to i owo, mają w głowie skalę oceny i wiedzą ile co wytrzyma i jak się będzie psuło. Dlatego KAŻDY elektronik/elektryk który zobaczył by to na miejscu na lotnisku powie wyrzuć...
Powyższe wyliczenia mogą mieć sens pod warunkiem, że ciągle tyle samo wody wpływa przez zawór zasilający i w tym czasie tyle samo uchodzi nieszczelnym zaworem spłukującym, co nie musi być regułą (tak myślę...) Ale znam fakt z autopsji: miałem zbiornik na wodę, którą sam uzdatniałem (była mocna zażelaziona) i kiedy zdarzyła się nieszczelna spłuczka,...
Nieszczelny układ podciśnienia, jak napisał ptaszek1975 lub zabity, zapchany jeden z wężyków. Czy ten sam błąd masz teraz? Sprawdzić zasilanie i masę zaworu.
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Witam serdecznie. Odbierasz prawdopodobnie sygnał DVB-T z kablówki przez: "nieszczelny" lub niedopasowany kabel koncentryczny. Natężenie pola w Twojej lokalizacji musi być stosunkowo duże. W takim wypadku trudno jednak przewidzieć jaki będzie efekt po odłączeniu od operatora, bo nie wiadomo czy odłączenie będzie polegać na fizycznym odłączeniu kabla...
po długich i ciężkich bojach i pomocy kolegi :D> kjancz< :D problem został rozwiązany występował objaw tzw. cofającego się paliwa > układ zapowietrzał się na listwie zasilającej + zbyt niskie ciśnienie . przyczyny dwie : nieszczelne szybkozłącze (wymiana oringów + opaski zaciskowej) na przewodzie paliwowym dochodzącym do listwy + regulator...
Zmywarka stała nieużywana 2 lata. Dzisiaj postanowiłem ją włączyć i zauważyłem, że cieknie od spodu. Wyjąłem zmywarkę, odkręciłem osłony boczne i włączyłem zmywarkę na otwartych drzwiach (z zamkniętym zamkiem). Do zmywarki wlało się dolną dyszą trochę wody, następnie włączył się wirnik umieszczony pod filtrem i wypompował wodę do zera pod zmywarkę....
Autosan H9-21 z silnikiem Andoria SW400. Po dłuższym postoju został odpalony i po jakichś 30 minutach zgasł, myślałem, że się zapowietrzył, bo niestety mam awarię wskaźnika paliwa i chyba zassał powietrze. Próbowałem go kilkakrotnie odpowietrzyć, niestety po odpaleniu gaśnie po około 3 minutach i 30 sek. na jałowym biegu, a po dodaniu gazu nawet szybciej....
Być może po odpowietrzeniu kaloryfery się ponownie zapowietrzyły, albo odpowietrzenie nie było dokładne (pozostały resztki powietrza). Może się łatwo zapowietrzać, gdy instalacja jest nieszczelna (przy spadkach ciśnienia może zasysać powietrze). Warto pamiętać o tym, że odpowietrzenie wykonuje się zasadniczo przy zamkniętym zaworze zasilającym (instalację,...
Jeżeli działa raz na jakiś czas, to sprawdź podstawy, czyli napięcia zasilające, połączenia mas, kontakty w oprawkach bezpieczników, stan wtyczek i gniazd, zajrzyj do elektroniki sterującej (może klapka nieszczelna).
Przepatrz jeszcze przewód zasilający od zbiornika do filtra, wszystkie złączki, gdzieś ma nieszczelność i lżej mu ssać powietrze niż paliwo. Może być też nieszczelny smok w baku.
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Może problem tkwi w sposobie podlączenia pompy. Nieszczelna puszka łączeniowa, wtyczka. Odłącz pompę od kabla, bo może to pompa wyzwala RCD. Do czego służy pompa. Jeśli zalącza się podczad deszczu to może wina pompy. Czy instalacja zasilająca pompę musi być zabezpieczona aparatem różnicowo prądowym?
zasilanie mam od dołu pod wodą w zbiorniku.... dzisiaj spuściłem wodę z hydroforu wtłoczyłem 1bara i włączyłem hydrofor zobaczymy po kilku dniach jaki będzie efekt jeżeli znów wystąpi ten problem widocznie coś jest nieszczelne....
to może znaczyc,że ta ''złodziejka'' łapie lewe powietrze,lub poprzez nieszczelny reduktor webasta,ale jeżeli dobrze kojarzę tę instalację to problem widzę w samym filtrze lub przed nim poniewarz webasto jest zasilane po za filtrem i też ma problemy z prawidłową pracą ,proponuję szukac przyczyny w przewodach zasilających,może nawet sitko w zbiorniku...
Wykręć zaślepkę z wyspy ten korek po lewej stronie na dole na zdjęciu I sprawdź czy pomoże. Dzisiaj po wykreceniu zaślepki o której wspomniałeś niestety sytuacja nie poprawiła się. Na wejściu zasilającym zawór jest 8 bar, na wyjściu początkowo 4 bary. Po oko godzinie, na wyjściu już wynosi 4.5 bara.
proszę o wyrozumiałość ....:wink: Proszę bardzo , jak wyglądają odczyty parametrów . Żadnych anomalii? Dolot szczelny ? Ciśnienie paliwa w normie ? Wdech drożny ? Podwójne zasilanie w paliwo wykluczyłeś ? Diagnozy nie opiera się na: Przeczytałem już chyba cały internet na ten temat i wszystko ogranicza się do silnika krokowego przepustnicy, lambdy,...
Hmmm, tylko którędy? Razem z wodą zasilającą? Przecież tam przychodzi 6 atm wody i nie bardzo jak tamtędy może łapać powietrze... Myślę że gdyby sekcje były nieszczelne to woda by się dostawała do oleju, do układu napędu...
Kurcze, trochę wpuściłem Cię w kanał. Zasysanie oleju mam z boku drążka, na jednej wysokości z drążkiem. Rzeczywiście różnica poziomów drążek - rurka zasilająca - górny brzeg wanienki - lustro oleju może być za duża. Przepraszam, być może przez moją radę straciłeś czas. Ale. Przy puszczeniu powietrza na dyszę przyjrzyj się strumieniowi wypływającemu...
Jeden nieszczelny kapsel lub uszkodzona puszka i po tygodniu będziesz wybierał elektronikę łyżeczką. Przy 180 LED raczej zasilałbym je pojedynczo w matrycy tym bardziej, że czas nie jest krytyczny i odczytanie wszystkich sensorów może trwać nawet kilka minut.
Na próbę odłącz od kolektora ssącego przewód zasilający serwo hamulców, zatkaj otwór, sprawdź również przyłączenie i szczelność innych przewodów podciśnieniowych sprawdź jak wtedy pracuje silnik. Czasem wystarczy psiknąć w podejrzane nieszczelne miejsce samostartem.
Z takim ''potężnym'' poborem prądu, to może sobie spokojnie zostać po staremu na zasilaniu z żarówki wstecznego. W kupie siła. Czyli żarówka chyba 21W i kamera 0.5W, czyli sama żarówka pobiera 1,75A, natomiast sama kamera 0.041A. Natomiast połączone ze sobą równolegle żarówka i kamera dają pobór prądu 0,89A . Jak to się ma do pracy sterownika auta...
nikt nie wie z mechaników Mechanicy są od tego żeby im zlecać naprawę, a nie od konsultacji. Na początek wyeliminuj typowe usterki dla tego auta, czyli: - zimne luty w przekaźniku podwójnym (zasilanie ECU i pompy paliwa), - tandetna wtyczka przy czujniku temperatury, - nieszczelny smok w zbiorniku paliwa. kupiłem nowe wtryski Jakie? Fullgroup wymaga...
Jeżeli ten komplecik masz podłączony do tego pionka to zerknij czy nie masz filtrów w radiu włączonych HPF i innych pierduł. Sprawdź poprawność połączeń zarówno zasilania jak i sygnału(kable rozumiem są po przeciwnych stronach auta anie wszystkie razem tzn zasilanie i sygnałowe koło siebie???) A może masz montaż paneli i wytłumienie nieszczelne??? Fakt...
ale zanim zabierze sie kupno, proszę mimo wszystko sprawdzić jak pompa podaje wodę poza ekspresem. Ponieważ jest ona zasilana napięciem 240V poprzez elektronikę, radze po prostu podłaczyć ją "na krótko" do napięcia 240V, i pozwolić chwile pompować wodę z dowolnego zbiornika. Strumien powinien byc silny i ciagły bez przerw i zająknięć. Jesli to wypadnie...
Jest sposób (wczoraj go sprawdziłem). Jeśli przeciek jest "na stożku" śrubunku, to może znaczyć, że albo stożek jest uszkodzony, albo nie jest dokładnie współosiowy w stosunku do drugiej części śrubunku. Można zrobić tak: zakręcić zawór na grzejniku zasilający oraz powrotny (konieczne, gdyż inaczej będzie potop), odkręcić nakrętkę tego nieszczelnego...
Mam takie samo żelazko i wystąpił ten sam problem. Proszę o informację, czy pańska naprawa i nowa masa uszczelniająca nadal trzyma i zdaje egzamin. Po odkręceniu tylnej ścianki i odłączeniu kabla zasilającego mam problem z rozdzieleniem zbiornika. Czy powinienem zdemontować wcześniej pokrętło temperatury? Jak to zrobić? Należy działać siłowo, czy podważać...
Logi były robione na układzie spiętym tak jak fabrycznie. Poprawa była jeśli odpinałem ten wężyk zasilający jednak bez zaślepiania go. Za chwilę spróbuje zaślepić. Sugerujesz nieszczelny egr? Czy może dawać takie objawy tzn kłęby czarnego dymu i zero mocy do 3 tys obr? Dlaczego podmiana n18 z n75 nie przynosi żadnego efektu? Zaślepienie wężyka również...
Jeśli nie ruszałeś paska to coś jest nie tak. Do sprawdzenia w takim razie zasilanie elektrozaworu pompy wtryskowej podczas próby rozruchu, zasilanie świec żarowych, działanie świec żarowych, rozrząd też sprawdź oczywiście. Jeśli to wszystko bedzie ok to jedna osoba za kierownicę a Ty weź samostart i delikatnie do kolektora pryskaj, powinien zaskoczyć,...
Po wymianie filtrów paliwa i pompy problem się zmniejszył, odpala za drugim razem na zimnym silniku. Powód: dwie nieszczelne gumki w filtrze paliwa — ze starości pompa nie utrzymuje odpowiedniego ciśnienia. Nie było nowych w zestawie. Trzeba będzie dobrać samemu i odpowiednio uszczelnić filtr paliwa. Problem na pewno zniknie. Uważajcie wszyscy, jak...
Witam -ja miałem golfa II amerykańską wersję która była z klimą i nie miała ciengien na klapy nawiewu tylko był mały sterownik zasilany podciśnieniem. Zobacz czym sie steruje klapami nawiewu(cęgna czy podciśnienie) .Jezel podciśnieniem(taka mała beczułka z wężykiem przy klapie)to może byc nieszczelny gdzies przewód.
Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów. Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko...
Wtrącę swoje 3 grosze. Dom 180m2 (120m2 ogrzewane, reszta nieogrzewane poddasze). Ocieplenie ścian 25cm styropian grafitowy, dach 35cm wełny ale np. drzwi wejścione metalowe "budowlane", nieocieplone i nieszczelne, w kilku miejscach niedokończone ocieplenie poddasza, itp. Jeszcze nie mieszkamy, w domu od jesieni utrzymujemy 16-20 stopni (trwa wykończeniówka)....
i jest jakis korek zaślepka koło tego włącznika ciśnieniowego...co to jest??? i tak samo jest korek przy dopływie wody ze studni przy pompie..co to jest??? To zwykle zaślepki . Twoim kolego problemem jest stan techniczny tego urządzenia , nieszczelny na manometrze więc co ma trzymać . Instalacja elektryczne tragiczna stwarza zagrożenie dla życia, kable...
Wróciłem od elektryka - przyczyną jest moduł BCM pod schowkiem od strony pasażera, zalany wodą i płynem od spryskiwaczy... Winna pompka płynu która ma nieszczelny układ i pompuje płyn w kabel zasilający i przez to dociera do modułu... moduł wysuszony i auto działa. Elektryk stwierdził, że to cud że auto się nie zapaliło bo pobór mocy z aku był na poziomie...
Instrukcja wskazuje na trwałe uszkodzenie i kontakt z serwisem: https://obrazki.elektroda.pl/3509551300_... Niemniej jednak w innych modelach AEG błąd 30 oznacza wyciek wody i gromadzenie się jej pod zmywakiem i reakcja czujnika aqua-stop. Należy rozkręcić zmywarkę i sprawdzić przyczynę wycieku. Czasem jest to zalanie nie wynikające...
cześć manio123, więc: 1.Twój optymizm wynika z braku doświadczenia - masz rację 2.Powierzchnia i głębokość instalowania kolektora b.p jest mocno ograniczona i zawsze będzie mniejzsza niz kolektora gruntowego -dlaczego i co tą powieżchnie ogranicza. 3. Tłoczenie gazu wcale nie jest mniej energochłonne niż roztworu glokolu, kolektor miedzany ma dużo większe...
Moze jakies kłaki weszły pod zaworek zwrotny. Pompa jest z EHABem czy bez? Jeśli zawór jest nieszczelny to moze nie być cisnienia w pompie a po jej zgaszeniu paliwo cofnie się do zera! Jeśli nie ma Zaworu EHAB przyczyna jest w pompce zasilającej lub układzie zasilania od smoka aż do pompy.
Jeśli zmieniałeś płyn w silniku to może być zapowietrzony układ ogrzewania. Czy łapie temperaturę?? Co pokazuje wskaźnik?? Jeśli temp łapie a nie grzeje to zapowietrzony układ może masz jakiś filtr powietrza przed nagrzewnicą i to powstrzymuje grzanie. Jeśli z kolei nie łapie temp to stawiam na termostat. Nie zamyka obiegu. Co do palenia to wydaje mi...
Zmiana emulacji czego? Trzeba zobaczyć, możliwe że silnik pracuje na dwu paliwach, tzn przy przełączeniu na gaz dostaje benzynę z nieszczelnego wtryskiwacza. Ponadto prawidłowo powinno zapalać się silnik na benzynie, przełączać na gaz dopiero po jego rozgrzaniu. wpływa to pozytywnie zarówno na silnik (mechanicznie), jak i na obie instalacje zasilające,...
U mnie nie dało się odciąć wszystkiego, spadła woda z obiegu Jeśli masz zawory odcinające kocioł od instalacji c.o. na rurze zasilającej i powrotnej to świadczy o tym, że zawory są nieszczelne i przepuszczają, więc wypadałoby je wymienić. Chyba, że nie masz takich zaworów to wtedy nie ma wyjścia musi wylecieć tyle wody z instalacji, aż ciśnienie się...
nieszczelne uszczelki nieszczelne panele nieszczelne spryskiwacze
transmisja skrętce zasilanie ferro termostatyczny połączenia głosowe
przetwornica 24vdc 12vdc falownik growatt 5000es
SABA LED32TC2200ET Firmware Request and Tips Renault Espace 3 1.9 dTi - Gaśnięcie na zimnym silniku