Masz tam pompę vacu? Jeśli tak to może ona. Albo nieszczelność podcisnienia.
sprawdż w układzie podcisnienia ,nieszczelność moze powodować podobny efekt,
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
A sprawdzone psikaczem pod kątem utraty podcisnienia na nieszczelnościach? I wszystkie czujniki temperatury? A co sonda mówi bo może emulacja jest na stałe załaczona bądz padła i sterownik nie widzi problemu.
Jak pedał hamulca twardy to pewnie problem z vacum pompą- pompą podcisnienia, uszkodzona lub nieszczelność na połączeniach. Nie wiem jak w tym mercedesie, ale w starych dzwignia gaszenia byla sterowane za pomocą podcisnienia, takżę oba problemy mogą wynikać z jednej usterki pompy podcisnienia
Koniecznie wymień wężyk podcisnienia a zpewnoscią część problemów zniknie--WESOŁYCH SWIĄT
No to jeszcze raz: 1. Def. "zbyt wysokie ciśnienie turbo" - u ciebie ta usterka wywołana była/jest brakiem załączania się SWIRL na wyższych obrotach. Informacje jak tu postępować (mieszek, przegub oski, sterowanie podciśnieniem SWIRL - rurki, kolanka,akumulator podcisnienia, nieszczelności, drożność - generalnie cała instalacja vacuum do sprawdzenia)...
być moze ze położenie przepustnicy jest za duze tzn za bardzo otwarta.i sterownik głupieje przez to.sprawdz czy wszystkie podcisnienia sa pozakładane czy nie ma gdzies nieszczelności w celu sprawdzenie uzyj samostartu czy zmywacza do przepustnic.,spróbój umyc przepustnice.
Innego rozwiązania nie znam, przeleciałem całą instalacje pod względem nieszczelności i jest wszystko git. Ten czarny po przylozeniu palca zaciągał powietrze dlatego mnie to zdziwilo.
Skoro nie ma podciśnienia w kolektorze to znaczy ze przepustnica otwarta, lub inna duża nieszczelność. Wlasciciel wymienił już chyba wszystko. Tym bardziej do sprawdzenia wszystko gdzie ręce pchał.
zrob komplet logow dynamicznych 001/003/004/008/010/011 .... poza tym przeszukaj caly dolot i podcisnienia .. moze gdzies jest nieszczelnosc ...
Potrzebujesz 2 wejścia vac i out , trzecie atm w oplu ma filterek ,nie podpinasz go i już. Ale sprawdz to co ci napisałem najpierw. Moze być nieszczelność lub peknieta membrana egr lub siłownika kolektora i auto nie jedzie. Brak podcisnienia
I na pewno podcisnienie nie steruje ogrzewaniem. Jeżeli jest tylko ogrzewanie to nie wykorzystuje w ogóle podcisnienia. Jeżeli jest klima to podcisnienie jest wykorzystane czasami do regulacji klap. Nigdy jednak nie steruje temperatura. Podcisnienie kładzie rownież zaglowki.
skoro masz uszkodzoną przepływke to sonda tez bedzie źle pracować. Kolejna sprawa sprawdz jakie adaptacje dobiera ta sonda może masz poprostu nieszczelnośc w układzie podcisnienia
tak jak mówiłem najlepiej byłoby podpiąć auto pod jakis komputer, nie wiem jak wyglada sterowanie turbo w tym silniku ale posprawdzaj wszystkie podcisnienia, jesli egr jest również sterowany podcisnieniowo to też może byc po drodze jakas nieszczelność, ciężko tak wróżyć z fusów
może wystepuje gdzieś nieszczelnośc w układzie dolotowym może to być nawet rurka od czujnika podcisnienia lub serwo hamulca i silnik łapie lewe powietrze i automatycznie podaje wiecej paliwa aby silnik nie zgasł co daje wysokie obroty o nieszczelności w układzie dolotowym juz było ale nie wiem czy koledzy to sprawdzali?
Rzeczywiscie nie ma tam tzw. silnika krokowego lecz zawór obejściowy powietrza sterowany elektrycznie ( bypass). Problem zwiększonych obrotów biegu jałowego może byc spowodowany podwieszaniem się klapy spiętrzającej. Występuje to zwłaszcza gdy jeździmy na gazie i czasem nastąpi wybuch w kolektor dolotowy. Może to być również spowodowane nieszczelnością...
A czy nieszczelność w układzie dolotowym , też może dawać taki objaw ? No niby tak..... ale gdzie niby masz nieszczelność?! Ciśnienie sprężarki jest duże, gdyby twoim pierwotnym problemem były węże niepodokręcane to przy pracy turbo już by się ześliznęły z metalowych kształtek. Gdyby rury gumowe były uszkodzone aż do stopnia nieszczelności to by je...
W tych pompkach występuje czujnik ciśnienia/ podcisnienia (ten czarny "bączek"), który wyłącza sprężarkę po osiągnięciu w układzie pneumatycznym prawidłowej wartości podciśnienia przy zamykaniu oraz nadciśnienia przy otwieraniu. Jest też układ czasowy, który wyłączy zbyt długo pracującą pompkę, i to on prawdopodobnie blokuje pracę zamka. Gdzieś w układzie...
Witam. Autko passat 1.8turbo benzyna 150KM, symbol silnika AWT. Problem jest z praca silnika na biegu jałowym, po odpaleniu i gdy nie jest juz na ssaniu silnik zaczyna drgać i nie równo pracowac. diagnoza vag wykazuje błąd 17705/P1297 - nieszczelność między przepustnicą a turbo/ a według wiki ross-tech problem z zaworem DV. Do tej pory sprawdziłem wszystkie...
Tam jest podana cena czujnika? Jest napisane " wymiana czujnika cisnienia doładowania " a poniżej cena 400 zł. No ale widać, który czujnik został wymieniony a który nie, pozniej jeszcze dopytywałem czy to na pewno ten no i mówią, że tak. Pojadę jutro rano, dyskusja jest jałowa. Wolał bym skupić się na odzyskaniu mocy na niskich obrotach. Dziś wymieniam...
Witam . Jestem tu nowy.Czytam o waszych problemach(i ich rozwiązaniach) juz dwa dni.Porównuję swoją usterkę przy 1,9 tdi AFN 110 kM z waszymi biegam do garażu - sprawdzam wasze sugestie i dalej mam problem. Z tym że jest trochę inny. Mój golfik ciężko wkręca się na obroty i nie ma mocy na początku jazdy czyli PONIŻEJ 2000 obr. Jak osiągnie 2000 obr....
1. zbiorniczek płynu wspomagania kierownicy 2. tak 3. przewód kompensacji podcisnienia- ciśnienia zaworu. Zakończony wężykiem z filterkiem, wpięty w filtr powioetrza silnika. Zależy jakie auto. Twój spadek podciśnienia po 1h może być spowodowany /o ile w tym czasie nie dusisz na hamulec z wyłączonym silnikiem/ nieszczelnością w układzie podciśnienia....
Mialem coś podobnego i tez w SC 900. Na zimnym odpalal idealnie. Jak temp przekroczyla 70 stopni zapalenie za pierwszym razem bylo praktyczne niemozliwe. Komp tez nie lapal bledow. I co sie okazalo. W wezyku miedzy czujnikiem podcisnienia a przepustnica zrobilo sie pekniecie, ale nie w poprzek a wzdluż i wcale nie bylo go widac. Dopiero sprawdzenie...
Samochód zachowóje się normalnie do 3000 obr. później przyśpiesza ale skokowo, tak jakby coś go chwilowo wstrzymywało. Brak błędów. Wymienione wszystkie filtry. a moze przy 3000 pojawia sie nieszczelnosc (z powodu wzrostu podcisnienia) w ukladzie zasilania paliwem i zaciaga powietrze?
Witam robie Passata 2.0 TDI CR 140 KM 2012 r po kolizji rozrzadu . Jeden z popychaczy uszkodził dekiel od strony podcisnienia powodujac nieszczelnosc podcisnienie ktore idzie do pokrywy zaworów teraz jest nieszczelne czy zaslepienie podcisnienia bedzie miało jakis zły wpływ . Odma jest sprawna i nie zalezna od podcisnienia a wychodzi nato ze to podcisnenie...
Ja mialem ten sam problem w moim audi b4 2.0 silnik ABT. Wystaczylo wymontowac silniczek krokowy i wyczyscic go WD-40. Podobny przypadek mial koles w renault megane z jednopunktowym wtryskiem. tez mu czyszczenie pomoglo. Moze to rowniez byc nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia. Obejrzyj przewody i posluchaj czy nie ssie Ci gdzies lewego powietrza....
witam, przechodzi samochód w tryb awaryjny przy około3500 rpm, problem jest w doładowaniu więc maqsz takie możliwości, sterowanie kierownicą turbiny nie działa i tu jak piszesz trzeba sprawdzic sterowanie podciśnieniem, czyli wężyki itp, podrugie sprawdż czy niema nieszczelnosci po stronie wysokiego cisnienia , nawet mała nieszczelność doprowadza do...
Czujnik podcisnienia, sonda? hmm warto sprawdzic choc wtedy powinien falowac tez na zimnym, nieszczelność zaworów głowicy, czujnik Halla odczytujący ząbki na kole fonicznym - czasem gdy odpiety na dluzej akumulator ale w Twoim przypadku jesli zastosowales sie do rad kolegow wyzej nie pomoglo. Tego nie testowalem ale pomaga przy innych autach zeby ECU...
a wiec do sprawdzania w tym ukałdzie medium sterujacego jakim jest podciśnienie należy zastosować wakuometr czyli miernik podciśnienia podciśnienie jest wytwarzane przez pompe vacum napędzana przez rozrząd z tej pompy sa zasilane różne urządzenia np gaszenie, reg. świateł, zagłówki, klimatyzacja, egr, sterowanie automatem, turbiną, żeby zobaczyc ile...
Pierwszy krok czy wszystkie podcisnienia i przewody są ok ,jesli tak i zaworek sterowania broostera na turbinie ok ,i nikt nie krecił sruba regulacyjna geometri , to jest geometria w spręzarce przytarta trzeba wyczyscic . Tylko kurcze jeśli by była jakaś nieszczelność na którymś wężu, to raczej by nie doładowywał. A tutaj jak już wspomniałem ciśnienie...
tak uszczelka pod głowicą. jesli jest przedmuch do wody to ten nieszczesny czujnik od temperatury potrafi nic nie wskazywać. czujnik temp jest po prawej stronie o ile pamietam ma kolor zielony. jesli jest przerwa w obwodzie czujnika to ecu symuluje temp silnika 90C. poprostu można go odłączyc ale wtedy bardzo ciezko obroty jałowe utrzymać na zimnym...
Sprawdź ciśnienie ładowania. Miałem w tym silniku taki przypadek, że turbina sie czasem (a później juz wcale) nie chciała uruchamiać. Pierwsze podejrzenia - zaworek sterujący. Po wyeliminowaniu przyczyn elektrycznych (sprawdzic czy jest sterowany przez ECU), możesz podpiąć wakuometr do rurki, która steruje zaworem bypass w turbinie (za elektrozaworem)...
wygląda na zbyt małe ciśnienie paliwa. lub nieszczelny dolot. weź plaka na pracujacym silniku pryskaj na kolektor dolotowy, podcisnienia, odme, tam gdzie moze bc nieszczelnosc. Jak zwiekszy obroty, lub zmieni prace silnika to tam jest nieszzelnosc
Membrama sterująca oczywiście może być przyczyną, ale również złe ustawienie dzwigienki, jak będzie za nisko może zubażać skład mieszanki co prowadzi do podwyższonych obrotów. Ale tez nieszczelność silnika, simeringi, sylikon (powinna być pasta DIRKO) łącznik często w tym modelu rozszczelnia się (przyczyna zsuwajaca sie opaska, powinno sie podgrzewać...
w wartosciach rzeczywistch musisz miec 970-1030 hPa na biegu jalowym a mozliwe przyczyny to regulator cisnienia doladowania uszkodzony zawor elektromagnet ograniczenia cisnienia doladowania zamienione miejscami lub nieszczelne wezyki nieszczelnosc miedzy silnikie a turbo uszkodzone turbo lub brak podcisnienia
Nie wiem co powiedzieć... Klient też mówi mi: jak to możliwe??!! I słucha tego co mu mówię z niedowierzaniem. Sam się równiez dziwię. Na liczniku jest 160000km. Samochód zakupiony osobiscie przez właściciela (3lata temu) od koncesjonera saaba w belgii z pisemną gwarancją. Także niemozliwe żeby licznik przekręcony. No dziwne... Ale tak jest... Tłoki...
KOlego opcji jest pare. 1 nieszczelnosc u kladzie dolotowym objaw kopci na czarno brak mocy 2 nieszczelnosc uszkodzenie pneumatyki przetarcie rurek uszkodzone gruszek podcisnienia brak mocy ale nie kopci jazda jak bez turbo 3 zacierajaca sie geometria sporadyczne braki mocy czasami na zimnym czasami na cieplym najczesciej wystepujaca :) Przeplywke EGR...
Hamulce i serwo zasilane są tym samym podcisnieniem co steruje turbiną EGR i klapą gaszącą. Nieszczelnosc w ukladzie moze miec wplyw na pozotale systemy. Mierzyles wartosc podcisnienia na wyjściu pompy vacu ( z instalacja i bez - samo serwo)? To moze dac ci podpowiedz co do problemow z hamulcem. Jak jest nieszczelnosc to muszisz ją zlokalizowac. Sprawdź...
Cały kolektor,podcisnienia,miejsce wkrecenia dysz gazowych sprawdzone.Nie ma nieszczelnosci.Dodam ze gdyby była nieszczelnosc to zwiekszyło by mi sie podcisnienie w kolektorze dolotowym,bo to objaw jak zaciaga lewe powietrze,ale wszystko jest ok.Samochod to corsa 1,2 z 97 roku.Na wysokich obrotach sonda pracuje i czasy wtrysku są w granicach 2,8-3,1...
Nieszczelnosc w ukladzie dolotowym. Sugeruje przewod podcisniena do serwa hamulca. Posprawdzaj tez inne wezyki podcisnienia przy kolektorze
w 90% podobnych przypadków z jakimi spotkałem się, inne warsztaty kasowały tysiące na regeneracje, turbosprężarek, wtrysków, itp.... a problem był błachy i wymagał znajomości zasady działania silnika turbodoładowanego. Moja podpowiedz : masz nieszczelność w układzie doładowania tzn. rury turbo-ic-kol.ssący, a w silnikach na zwykłej pompie czyli taki...
Witam, Moje auto to A6 C5 2.4 ARJ z 99r. Wymieniłem świece, przewody i cewke wszystko na beru. Jeździło super jednak nie długo bo rok czasu okazało się że znowu szrpie itp. ale ze mam lpg pojechałem żeby mi sprawdzili wtryski i ogolne ustawienia. Okazło się że za nierówna prace odpowiadalo nieszczelność w dolocie i aby to sprawdzić gosciu użył maszynki...
Mam ten sam problem za filtrem mialem małą nieszczelnosc usunąłem i nie pomogło jednak zauważyłem ze stukając w sensor cisnienia gazu i podcisnienia instalacja załącza sie.W twoim przypadku sprawdz czy zapięty jest przewód masowy instalacji przy akumulatorze może wyjmowałes baterie to sie obluzował też tak miałem kilka miesięcy temu
to najpierw proponuje sprawdzenie szczelnosci,zatkniecie rurki do baypasu wolnych obr (tzw. krokowiec) i do przepustnicy,powinien zgasnac.ja w pracy walczylem z taka megana 1.6,ciagle miala za duze obroty,puszczla na uszczelce miedzy kolektorem a silnikiem.masz zawor hitachi tak?dokladnie nie pamietam,ale chyba to tam jest,moze miec lekka nieszczelnosc,wyrabia...
Sprawdz czy ci po resecie dobrze chodzi na samej benzynie jak nie to obstawiam kolejna nieszczelnosc dolotu bądz wygieta klapke przepustnicy. Jesli będzie dobrze chodzic na benzynie to obstawiam peknieta membrane reduktora i do weza podcisnienia dostaje sie gaz co zalewa kolektor i stad wystrzały
to jest tdi, czy benzyna? :) jak zwykle radze zaczac od sprawdzenia szczelnosci calego ukladu, szczegolnie wszystkie podcisnienia, rurka po rurce,wężyk po wężyku, króciec po króćcu...., odpal silnik i szukaj moze gdzies jest nieszczelnosc, posprawdzaj tez przy wyzszych obrotach czemu wszyscy jak maja turbine to od razu zabieraja sie za powazne sprawy,...
pojedz na vaga na adaptacje jesli nie bedzie zmian to po lewej stronie kolektora jest czujnik temperatury powietrza zasysanego przykrecony na 2 torxy ktory trzeba wyjac i wyczyscic jesli i to nie pomoze to wroze ci lewe powietrze . twoj kolektorw m miejscu mocowania do glowicy uszczelniany jest za pomoca o-ringow ktore czaszasami potrafia sie rozszczelnic...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
Witam , przeglądałem tematy i w każdym nie pojawiał się inny czynnik niż u mnie , dlatego piszę osobno( jeżeli źle zrobiłem proszę moda o podpięcie do innego tematu ). silnik 1.6 tdci 109ps, latem wymieniane turbo silnik bez DPF fabrycznie W czwartek jak podjechałem pod dom delikatnie zaczęło coś jęczeć wraz ze wzrostem obrotów ( pomyslałem , że nieszczelność)...
Sprawdzalem system podcisnienia do turbo. Uszkodzenie zaworu sterowania kierownicami lub nieszczelnosc powoduje podobne skutki. Z mojej wiedzy to P2566 jest powodowany przez uszkodzenie czujnika kopiowania turbo o ktory pytam w temacie a ktory jest na gruszce turbo. O taki: http://aws-cf.caradisiac.com/prod/photos...
Przewody podcisnienia. Mialem to w seacie z tym samym silnikiem. Sprawdzic wszystkie przewody podcisnienia wokolo zaworu n75 i n47, w poblizu zaworu EGR, klapy gaszacej oraz przewod idacy do tej kuli po stronie wtryskiwaczy. Tam lekka nieszczelnosc daje takie efekty. Jak u mnie mechanik to ogarnal to z 5 biegu przyspiesza bez trudu az do odcinki
Panowie a ja bym sprawdzil podcisnienia zaworki zwrotne,reguratorki i czujnik bezwzglednego cisnienia albo nieszczelnosc miedz przeplwomiezem a kolektorem soncym Cisnienie na sprezaniu min to 7.5 BAR (TRUP ZLOM KAPUT)dopuszczalna ruznica miedz cylindrami 2.5 bar jesli kts ma takie cisnieni to szukal bym silnika bo remont jest drogi i nie wiemy jak go...
skoro autko chwile po uruchomieniu chodzi idealnie, stawiam na cos innego niz cisnienie paliwa, czytajac na forum kod p0170 trafia sie wileu uzytkownikom, u jednego to przeplywomierz u inego jakies podcisnienie w zbiorniku paliwa, nikt do konca nie potrafi trafnie okreslic co to jest.... moim zdaniem nie za uboga jest mieszanka lecz stanowczo za bogata...
Witam, z racji zlej pracy na LPG, sprawdzilem wczoraj kompresje na cylindrach aby wykluczyc problem zaworow. Kompresja wyszla niemal ksiazkowo na wszystkich 6 cylindrach. Czy jest to 100% metoda ? W "Haynesie", w dziale kontroli silnika, jest zaraz po mierzeniu kompresji, mierzenie podcisnienia na kolektorze ssacym i chyba z 10 roznych odczytow, ktore...
0,8 bar? Pompa vacuum powinna robic podcisnienie ok 0,1bar. Albo masz nieszczelność w podcisnieniach albo pompa jest za slaba
Posprawdzaj wszystkie weze z podcisnieniem tam moze byc nie szczelne, tak dla zasady odepnij kleme na kilka minut po usunuęciu poprzedniej neiszczelnosci moze coś pomoze. pozdro
a mnie cos sie wydaje odnosnie twardego pedalu hamulca ze masz kolego zrzucone podcisnienia.. jest ich tam kilka dobrze posprawdzajcie placzenia podcisnien,z tego co pamietam sterownik masz na silniku i przy nim masz tez polaczenia podcisnien ktore latwo mozna rozlaczyc... posprawdzaj bo na 90%jestem pewien ze masz nieszczelnocs ukladu podcisnieniowego..
Brak odczytu podcisniena w dolcie skutkuje mniejszą iloscia dostarczanego paliwa no i spadkiem mocy , sprawdz na innym skanerze albo podmien , a może poprostu jest zatkany (twój dolot był bardzo zanieczyszczony) pozdrawiam Z całym szacunkiem ale nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. Nic nie jest zatkane, sprawdź cały układ podciśnienia wygląda to...
Witam A problem mam taki, że w VW LUPO 1.4 TDI AMF 99r 150 000 km ma najechane. I teraz najważniejsza dla mnie kwestia. Jezeli samochod postoi >12h bez odpalania to przy probie odpalenie ma miejsce taka sytuacja: 1. przekrecam kluczyk podgrewaja sie swieczki odplalam auto. 2. samochod odpala na dotyk chodzi z 2 sekundy i gasnie 3. powtarzam manewr...
Nieszczelność, za małe podciśnienie z vacu uszkodzone servo, pompe zostaw w spokoju . Witam, Nie bylbym taki pewny. Najwyrazniej membrana servo jest uszkodzona (syczenie). Powodem tego uszkodzenia moze byc wyciek plynu do komory podcisnieniej serva. Diagnoza ASO nie jest taka bezsensowna. Podzielilbym naprawe na etapy: - wymiana serva z kontrola i,...
witam ,mialem podobny problem w nisan vanette ,wiec proponuje zdiac przewod podcisnienia przy serwie i sprawdzic sile ssania ,ja mam do tego wakuometr ,wy musicie sprawdzic palcem sile ssania,jesli jest podcisnienie to znaczy ze problem jest z serwem ,jest nieszczelnosc na przeponie co powoduje ze serwo nie pomaga a wrecz procz sily potrzebnej do wytworzenia...
Nie chodzi mi o ten wąż co idzie do pompy do sciany grodziowej tylko o taki cieniutkiktoru jest dołączony do tego grubego gdzieś tam pod egrem. http://obrazki.elektroda.pl/6788039500_1... tak, dokladnie pod ten sie podczepiałem ale jak widzisz ten który wchodzi w grodź idzie do serwa, wiec wypadało by mi go calkowicie pominąć, bo musze...
2.Sprawdź szczelność komory wału korbowego. Bardzo dobry pomysł! 2.4 pompujemy komorę na max wskazań manometru, zakręcamy zaworek pompki, sprawdzamy czy ciśnienie spada odczytując z manometru. Zależy jaki manometr mamy?? Nie wolno pompować powyżej 1 Bar/atm !!! simmeringi tego nie wytrzymają! Zaczną puszczać i po pomiarze... Po próbie nadcisnieniowej...
Hejka ....Ale mam pytania 3 nastepujące: 1) ... 2) ... 3) ... Jak cos ustale to napisze co zdzialalem, niech temat sluzy potomnym :) Ad1) Stawiam ze przyczyna wskazywania tak wys. cisnienia jest czujnik, byc moze jak pisalem wczesniej nie domagaja tylko jego styki, podczas pracy na LPG i z podlaczonym Notebookiem warto poobserwowac wskazania cisnienia...
Witam , pacjentem jest fiatowski silnik 1.2 8v mpi + turbo i instalacja lpg I gen z reduktorem BRC AT90Eco turbo 140kw, -do pomiarów mieszanki używam wskaźnika AFR+ sondy szeroko oraz wąsko pasmowej -do sprawdzania ciśnienia w dolocie wskaźnik podciśnienia/doładowania gaz w aucie był już założony od dawna i została do tego dołożona turbinka, nie zdecydowałem...
Witam od dluzszego czasu mam problem, ktory trapi moje auto a jest nim Hyundai Coupe GK. Moze troche o samym aucie: 2005r. 2.0 16V CVVT kod:G4GC 150tys.km -kompresja 13.5 bara na kazdym z cylindrow, instrukcja mowi o 14.5 a limit to 14 barow. -cisnienie oleju na rozgrzanym oleju to 1.7 bara na wolnych obrotach i 4 bary na 4tys. -cisnienie paliwa 3.7...
nieszczelności hydroforu instalacja nieszczelności nieszczelności spray
uszkodzone drzwi lodówki samsung vectra internet zabezpieczenie zarzadzanie produkcją
zelmer meteor zwijacz zmywarka hotpoint pompa spustowa
Updating Firmware on MP5 Player 7012: Steps and Tips Zakodowany kanał w Avira 300 - co oznacza?