Wskazania mapsensora są skutkiem ,a nie przyczyną, zacznij od obejrzenia wszystkich wężyków prowadzących do kolektora, może któryś się złamał, pękł, poluzował na zacisku czy zwyczajnie struchlał. Tu nie trzeba dużego otworu. Kolektor to raczej rzadka przypadłość i warto dokładnie obejrzeć. Podobne efekty da też niedomaganie instalacji zapłonowej , obejrzyj...
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
przy gwałtownym dodaniu od razu go dusi i chce zgasnąć... Zapewne następuje zubożenie mieszanki. Możliwych przyczyn jest wiele (nieszczelność kolektora, usterka pompki przyspieszacza w gaźniku, podparte zawory), sporo może powiedzieć obserwacja podciśnienia w kolektorze dolotowym.
P2023 dotyczy sondy lambda (jej grzałki) - do sprawdzenia połączenia i sonda. P0108 dotyczy ciśnienia w kolektorze ssącym. Nie wiem, czy masz przepływomierz, czy tylko map sensor, ale jedno z tych dwóch może być przyczyną, jak również nieszczelność kolektora ssącego, albo jak gdzieś mi mignęło na jakimś forum zagranicznym nieszczelność lub niedrożność...
Szukaj nieszczelności w kolektorze po podciśnieniu widać że jest dziura .
Nie Szukaj nieszczelności w kolektorze
Regulacja w "każdej" pilarce, kosie 2T z "normalną" konstrukcją układu wymiany ładunku. Czyt. ze "zwykłym" tłokiem, oraz standardową konstrukcją cylindra czyli 90% konstrukcji. Ustawia Pan podstawowe parametry H i L, a następnie doregulowuje Pan parametry pracy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Jeżeli nadal jest problem to: -Nieszczelność...
Szybko kręci bo prawdopodobnie kompresja niska. Małe ciśnienie sprężania to niska temperatura powietrza po sprężeniu i kłopot z odpaleniem. Głowica jeśli to cieknąca prowadnica cała do regeneracji, nowe zawory, gniazda, prowadnice. Co jeszcze zużyte ciężko powiedzieć.
Nieszczelność kolektora ssącego w okolicach drugiego cylindra. Do 1500 obr podciąga tyle powietrza, że zakłóca proces spalania. Powyżej 1500 ilość fałszywego do ogólnej ilości zassanego powietrza nie ma większego znaczenia (zwłaszcza, że podciśnienie spada. Z racji dobrego Mapa szukałbym przy samej głowicy. Jak adaptacja sondy na wolnych i powyżej 2000obr?
Tylko dobry specjalista z kompem, widocznie obecny mechanik nie do końca ogarnia ten silnik, może to być wszystko od czujników po nieszczelności w kolektorze itp. Takie rzeczy nie zawsze wywalają błędy, trzeba dobrze odczytywać wartości rzeczywiste.
Raczej jakaś nieszczelność, może pęknięty kolektor? albo uszczelka wydmuchana?
Nieszczelność na kolektorze może być powodem twoich problemów. Często przy montażu LPG demontowany jest kolektor i trzeba dać nowe uszczelki kolektora jak się tego nie zrobi zaczynają się problemy i to nawet nie od razu a z czasem.
Skoro komputer pokazał błąd czujnika to trzeba sprawdzić przewody miedzy komputerem a czujnikiem. Te objawy bardziej mi wyglądają na jakieś nieszczelności w kolektorze ssącym.
Na postoju czy tez z wciśniętym pedałem sprzęgła (na tym pedale też jest czujnik) nic nie sprawdzisz bo wtedy masz tryb ograniczenia momentu obrotowego. Z opisanych przez Ciebie objawów wynika ewidentna nieszczelność. Najprawdopodobniej problem leży między turbosprężarką, a kolektorem dolotowym. Możliwa jest tez nieszczelność uszczelki pod kolektorem...
Raczej a lewe powietrze np z systemu EVAP. BCB generalnie jest wrażliwe na nawet na niewielkie nieszczelności kolektora. Przepustnica bez nagaru?
Na 100% masz nieszczelność w kolektorze ssącym kod 35 to ci potwierdza gdyż on sygnalizuje nie tylko uszkodzenie silnika krokowego ale również zasysanie tzw. dzikiego powietrza. Obejrzyj dokladnie kolektor i wszystkie wężyki do niego dochodzące.
Bardziej wewnętrzny czuć od strony silnika, ale chłop mi gadał, żeby najpierw EGR sprawdzić. Dodano po 7 zauważyłem teraz nieszczelność kolektora wydechowego będę musiał i tak iść do mechanika zobaczymy co będzie
Masz dwie opcje. 1. Postawić auto do mechanika i odebrać jak będzie zrobione, a zakupione przez jego diagnozy części oddać mechanikowi niech zwróci kasę. 2. Szukać nieszczelności kolektora dolotowego, z podciśnieniami i serwem włącznie bo na to wskazują błędy uboga mieszanka i błąd przepływomierza - za niski sygnał. co wyraźnie wskazuje na to, że powietrze...
wystarczy wpisać w gugle :) Nieszczelność kolektora wydechowego Nieszczelność podciśnienia w silniku Zwarcie lub rozwarcie w wiązce przewodów czujnika O2 Nagromadzenie sadzy lub oleju na czujniku O2 (nadmierne nagromadzenie zatka porty, których czujnik używa do pomiaru stosunku powietrza do paliwa) Zabrudzony przepływomierz masowy powietrza Nieprawidłowe...
Masz rozjechaną mapę przez gazownię a rozjeżdża się przez brak korekt na sądzie która ma uszkodzoną grzałkę. Ewentualnie nieszczelność kolektora. A błąd jest jasny losowe wypadanie zapłonów na cylindrach wszystkich cylindrach. więc albo za ubogo albo za bogato.
Zanim wymienisz uszczelki kolektora odłącz przy nim przewód od serwa i zaślep króciec. Wtedy będziesz wiedział czy to nieszczelność kolektora czy serwa.
Spróbuj sobie popatrzeć na wiązkę ECU. Do tego potencjometr pedału gazu. Sprawdzałeś czy jest jakaś nieszczelność kolektora?
Podłącz samochód pod kompa i powiedz czy są jakieś błędy ?
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Czujnik położenia wału korbowego ,nieszczelność kolektor ssący -serwo hamulców,nieszczelność kolektor ssący MAP -sensor ,MAP-sensor. To na początek. Ostrzeżenie za pisanie głupot pkt 10.2 (czujnik wału)
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Nieszczelność kolektora
Błąd 301 to jest nieszczelność kolektora ssącego. Dokładnie obejrzyj pokrywę zaworów ponieważ jest ona połączona z kolektorem. Przy tej nieszczelności będzie zapalało się serwice na desce i silnik traci moc tj. przechodzi w tryb awaryjny.
Szukaj nieszczelności między turbo a kolektorem (pękł wąż , lub wyskoczył z zatrzasku)
Od jakiegoś czasu przy przyspieszaniu miałem dźwięk takiego jakby metalicznego brzęczenia, jakby jakaś luźna blacha. Ewidentnie brzmi to na jakąś nieszczelność, jakby kolektora nie było. To w końcu jaki to dźwięk. W tych autach zdarza się oberwanie klapki chłodniczki spalin i dopóki nie wpadnie na wirnik turbiny to sobie metalicznie brzęczy. Jak wpadnie...
Kolega niech usunie nieszczelność pomiędzy turbo a kolektorem ssącym.
Możliwe że klapy wirowe mają duże luzy na sworzniach i tam jest nieszczelność kolektora - wtedy należy wymienić kolektor (protezy w zaspawywanie , zaślepianie nie mają sensu bo po czasie i tak się zemści ..)..
Jeżeli chodzi o silnik, to przyczyn tych błędów może być wiele, np: usterka przepustnicy, usterka elementu wykonawczego zaworu EGR lub samego zaworu EGR, czujnik ciśnienia bezwzględnego, usterka wiązki elektrycznej, przepływomierz, nieszczelność kolektora lub podciśnienia. Bez dokładnej diagnostyki sam odczyt kodów usterek jest niezbyt pomocny.
Też słyszałem o nieszczelności kolektora, że jakimś dymem można sprawdzić, ale póki co ci trzej, co "coś" robili, nie znali tematu, a przyznam szczerze, mam dość wymiany dobrych części. Jeszcze mi jeden spec podrzucił hasło, żeby sprawdzić kable/kostki, co idą do świec//cewek.
nieszczelność kolektora ssącego
Poszukaj nieszczelności kolektora sacego.
Jest jeszcze opcja nieszczelności na wydechu. Od samego kolektora do sondy za katalizatorem.
To może przestą nieszczelność kolektora to wszystko się dzieje te zamulenie silnika i strzał z tłumika Dodano po 2 To może przestą nieszczelność kolektora to wszystko się dzieje te zamulenie silnika i strzał z tłumika
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Szukaj ogólnie nieszczelności w kolektorze ssącym. Właśnie to zrobił, zatykając dolot.
Jeśli wąż odmy jest pęknięty, to tak, może mieć związek, każda nieszczelność kolektora ssącego będzie przeszkadzała w pracy silnika.
U mnie jest 340 do 350 mbar - na benzynie i 360 mbar na LPG. Może i nie jest idealnie, ale zakładam, że może być jeszcze gdzieś nieszczelność na kolektorze ssącym. Zobaczymy za jakiś czas spalanie, ale na razie nie jest gorzej.
Ale to tak czy siak mam pewność, że nie mam nieszczelności w kolektorze, bo sprawdzałem dymiarką, więc taka diagnoza nie pomaga
280-320mBar powinno być- albo masz nieszczelność w kolektorze albo jednak rozrząd przestawiony. Odma szczelna? Korek wlewu oleju + wężyk do separatora? Podpięcie separatora do przepustnicy z tylu szczelne?
Opisz sposób w jaki robiłeś adaptację. Sprawdzałeś styk biegu jałowego? Sprawdzałeś nieszczelności kolektora ssącego?
Lub nieszczelność kolektora lecz raczej reduktor.
Błąd sondy lambda nie świadczy, że na pewno ona jest uszkodzona. Oznaczać może, że skład mieszanki nie jest prawidłowy. U mnie walnięty był przepływomierz, a u znajomego nieszczelność kolektora dolotowego.
Próbowałeś metody z plakiem na wykrycie nieszczelności kolektora ssącego ? jakie masz konkretnie błędy ?
Problem rozwiązany - problemem okazała się nieszczelność kolektora (pęknięcie oraz zużyte uszczelki) Przez co spaliny uciekały. No i te zgrzyty to chyba nie były tak na prawde zgrzyty skrzyni tylko takie "pierdzenie" spalin przez te nieszczelności, pewnie egr pomaga hamować obroty przy zmianie biegów. Żaden serwis tego nie wykrył, a serwis scani chciał...
ja bym obstawił nieszczelność kolektora dolotowego
Turbo lub nieszczelność w kolektorze dolotowym. Do sprawdzenia.
kolego jakiś czas temu męczyłem audi a6 2.5 tdi też z brakiem mocy, były robione głowice, serwis rozłożył ręce, wszyscy stawiali na prepływomierz, okazało się że była nieszczelność między kolektorami a turbiną, sprawdz to Nieszczelności zazwyczaj toważyszy błąd 575.. Dodano po 6 domex32 my tez zrobilismy autku taka solidna na nasze mozliwości diagnoze,...
U mnie przy nieszczelności kolektora były błędy wypadania zapłonów na 3 cylindrach, sondy lambda i błąd mieszanki. Tak samo samochód benzyna+LPG.
Może być też słabe ciśnienie paliwa, nieszczelność kolektora wydechowego, itp:idea:
Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
Fakt, że iskra jest nie oznacza bezapelacyjnie że świeca jest sprawna. Czasem świeca jest "na wpół uszkodzona". Czyli daje iskrę pod ciśnieniem atmosferycznym, ale w silniku pod dużo większym ciśnieniem, dostaje przebicia. Dlatego świecę zawsze warto zamienić na nową. Dopiero wtedy można ją wykluczyć. Opcja nr 2. Przestawiony rozrząd o kilka ząbków....
Ja stawiam na nieszczelność kolektora ssącego na tym cilindrze
Szukaj kolego nieszczelności kolektora
Źle interpretujesz swoje spostrzeżenia, jeśli silnik pracuje prawidłowo to nieszczelność jest tylko pomiędzy filtrem i przepustnicą, więc daleko nie szukaj...
nieszczelność kolektora ssącego może zaklucac pracę przepływomierza
Czyli nie ma opcji że jakaś uszczelka itd tylko bardziej niestety że kolektor? A da radę bez rozbierania jakoś to zweryfikować? czy tylko jedyna opcja to rozebrać i pooglądać? nie napisałem masz pęknięty kolektor tylko masz nieszczelność kolektora gdzie i co nie wiem ja nie jestem wróżka, nie mam nic przeciwko jak ci ktoś powróży
Sprawdź, czy nie masz nieszczelności kolektora ssącego na tym banku.
Sonda pierwsza wygląda że działa. Sprawdź pompkę powietrza, bo ten silnik chyba ma taki wynalazek. Może jakieś nieszczelności kolektora?
Witam Mam problem z nieszczelnościami kolektora wydechowego. Jest to głównie spowodowane wyrobieniem się gniazd pierścieni uszcelniajacych łączenia elementów kolektora. Czy ktoś może polecić jakąś firmę gdzie ,,znają temat" i zregeneruja mi te gniazda?
Wygląda to na nieszczelność w kolektorze ssącym.
Porównajcie sobie czasy wtrysku Pb przy pracy na Pb i Lpg. Wyciągniecie wnioski sami. Ale i tak na początku do ogarnięcia jest uciekający LPG w fazie lotnej. I nieszczelność kolektora.
Nieszczelność kolektora wydechowego? Może spaliny gdzieś uciekają bądź dostaje się tam do nich jakieś lewe powietrze? O ile pamiętam w tym silniku jest układ dodatkowego powietrza do kolektora, sterowany zaworem CV, może tam coś się stało?
Nie,sprawdź przeplywomierz,ewentualnie może jakać nieszczelność kolektor->MAF
Kolego, może, nie musi, ciężko dać odpowiedź na Twoje pytanie. masz oscyloskop? To wiele wyjaśni. Równie dobrze może być usterka na sterowaniu wtryskami. Nie wiem jaki masz założony gaz. Mogą być świece, nieszczelność kolektora dolotowego, itd itp. Zatem nie dziw się brakowi jednoznacznych podpowiedzi.
Objaw nieszczelności pomiędzy gniazdem wtryskiwacza a kolektorem. Wymiana samych oringów na wtryskiwaczach z reguły nie przynosi spodziewanych rezultatów - trzeba wymienić zarówno gniazda (nowe wkręcać z płynnym uszczelnieniem), jak i oringi.
ciągle wyskakuje błąd ubogiej mieszanki na pierwszym cylindrze Nie ma takiego błędu..... Jeśli masz błąd ubogiej mieszanki to "iskrę" zostaw w spokoju .... Zajmij się paliwem, nieszczelnością kolektora Masz zamontowany gaz?
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Po odkręceniu będzie widać, czy uszczelka jest uszkodzona. Przy nierównych powierzchniach lepiej wyciąć sam środek w celu możliwości zbliżenia rogów. Można to nazwać kolektorem wlotu powietrza.
bubes Próby szczelności najlepiej wykonywać sprężonym powietrem (sprężarką) i testerem szczelności, a mikro nieszczelnosci likwiduje się przemysłowym uszczelniaczem nieszczelności.
Sprawdzenie proste. Wstrzyknij mu przez odmę benzyny i pokręć. Jak zapali to wina gaźnika. Jak nie to usterka mechaniczna silnika lub źle podłączone przewody wysokiego napięcia. Przewody wiem już napewno że podpiołem źle niestety ale dobrze ze to juz wiadomo, paliwo wstrzyknąć przez odmę myślę że chodzi o koniec wchodzący do kolektora a nie drugi do...
U mnie wczoraj, kiedy było bardzo wilgotno z rana, odpalił jak zwykle za pierwzym razem ale kontrolka silnika po chwili zaczeła migać. Po jakiejś minucie może dwóch zapaliła się ponownie na stałe. I jak zwykle silnik nie pracował na wszystkie cylindry. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pracował już na wszystkie cylindry ale póki temperatura nie przekroczyĺa...
Czarny dym w wiekszości przypadków ale przy wysokich obrotach to nieszczelność w kolektorze ssącym. Egr wieszający sie też może dawać takie objawy. Wtryski raczej objawiają sie innym kolorem dymu
Wielka porażka .... założyłem drugi blok silnika wraz z głowicą i problem jest nadal nie usunięty.... Spaliny w odmie + podwyższone ciśnienie w odmie + płyn chłodzący w oleju. Co myślicie o nieszczelności kolektora ssącego. Do niego jest doprowadzony płyn chłodzący tym krućcem, który zaznaczyłem na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/8429981500_...
Z tym ciepłym powietrzem z kolektora to koledzy nie boją się zatrucia spalinami? Trzeba by Kolega pojeździł ze dwadzieścia lat tak ogrzewanym Maluchem - tak się po prostu też robi i to fabrycznie, przez inżynierów fiata! Maluszkiem jeździłem i nie raz naprawiałem, ale tam elementem grzewczym nie jest kolektor wydechowy a cylindry, podłączenie kolektora...
Cześć, przypomniało mi się coś i chciał bym zapytać przez co może tak się dziać, w zimę gdy otworzyłem maskę każdy element był pokryty lodem, cały silnik w stronie, kolektory z szronu, akumulator, czy to może być jakaś nieszczelność i gdzieś musiało parować czy czymś innym może być to spowodowane? Raczej to normalnie nie jest.
Raczej nie. Mam na myśli nieszczelności za czujnikami, przepustnicą itp. (kolektor ssący, ewentualne wężyki podciśnienia). Sama obudowa filtra nie powinna mieć na to wpływu.
Stanisław Chwalisz napisał: Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy I tu się mylisz ponieważ nieszczelność w układzie dolotowym może jak najbardziej powodować falowanie obrotów. Przeleć delikatnie jakimś sprayem z alkoholem koło kolektora ssącego i dolotu...
Nieszczelność w kolektorze dolotowym lub zapchany tłumik albo zawory, wałek rozrządu itd itp... Zobacz kompresję i szczelność silnika.
Ważne czy na PB było też z błędem? Podejrzyj korekty długoterminowe jeszcze przy występowaniu błędu. Jesteś pewny regeneracji wtryskiwaczy? Podbij mapę mnożnika o 10 punktów tak dla testu. Jak będzie nieszczelność to będzie i na benzynie coś nie tak. Oczywiście to nie może być nieszczelność w wydechu w okolicach kolektora wydechowego bo to sonda ubogo...
Najprawdopodobniej oberwał przepływomierz powietrza,taka skrzynka na przewodzie pomiędzy filtrem powietrza a kolektotrem ssącym.Trzeba sprawdzić czy wewnetrzna klapka sie nie zacina i czy nie ma jakiś nieszczelności pomiędzy przepływomierzem a kolektorem i czy obudowa samego przepływomierza nie jest gdzieś pęknięta. Jeśli nie to raczej przepływomierz...
Wszystko fajnie ale co ma emulacja do pracy na pb? Nieszczelność kolektora do sprawdzenia. Podlaczenie wiązki od lpg ? Błędy ecu? Takie zachowanie na gazie w mono jest spowodowane brakiem emulacji wtryskiwacza pb lecz na pb nie ma wtedy żadnych problemów.
Instalacja BRC ,kiedy była regulowana trudno zgadnąć, ale była nieszczelność w kolektorze ssącym po uszczelnieniu dostał tyle gazu ze go zalewało i nie chciał wcale jeździć więc na parowniku zmniejszyłem ciśnienie i jakoś jeździ ale problem benzynowy pozostał
Gaźnik oryginalny Walbro, czy chińska podróbka? Możliwe, że trzeba delikatnie podregulować dyszę L. Czasami wpływ może mieć pozycja spoczynkowa przepustnicy względem otworków wylotowych, pomaga przeregulowanie gaźnika na nieco wyższe obroty śrubą T i wzbogacenie dyszą L celem obniżenia obrotów. Ewentualnie jest jeszcze drobna nieszczelność na kolektorze...
U mnie było dokładnie jak u kolegi wyżej nie rozwiązałem problemu. Podmieniałem sterownik, cewkę, lambdę, map i problem dalej powracał po jakimś czasie, wcześniej wymieniono przepustnice na nowa. Sprawdzałem kolektor na nieszczelność i kolektor był 100% sprawny a jednak sterownik i tak po czasie ustawiał sobie przepustnice na całkowicie zamknięta przez...
W kolektorze ssącym jest map sensor, czujnik podciśnienia, jak egr otwiera się, to podciśnienie maleje, stąd sterownik "wie" o jego pracy (sam egr ma w sobie czujnik położenia) Teraz w przypadku jakiejś anomalii, np przytkany filtr powietrza lub w drugą stronę, nieszczelność kolektora wartości odczytane z map-a nie mieszczą się w mapie zapisanej w pamięci...
Albo przepływomierz albo nieszczelność na drodze przepływomierz->komora spalania lub nieszczelność przy kolektorze wydechowym przed sondą lambda.
Jak szukasz pomocy to podawaj opisy błędów. Jakie ciśnienie widzi ten czujnik na wolnych obrotach, jakie przy fazie w podłogę, jakie na niepracującym silniku. Kiedy i w jakich warunkach wystroje ten błąd? Błąd pojawi się wtedy kiedy ciśnienie w kolektorze będzie odpowiadało innemu niż wyliczy to sobie sterownik z kąta otwarcia przepustnicy. Może być...
Sprawdź tutaj: [url=http://www.autodiagnos.com/sites/de... Biuletyn Techniczny W Skodach z tym silnikiem pomaga jeszcze wykasowanie adaptacji. Zakładam że nieszczelność kolektora ssącego można wykluczyć.
Dzwiek nieszczelności na wydechu. Kolektorze wydechowym.Albo uszczelka na stronie gorącej turbo. Jak na turbo to zobaczysz gdzieś okopcone.
Srawdź przewód podciśnienia z kolektora do wspomagania hamulców. Nieszczelność spowoduje zasysanie "lewego" powietrza i tym samym zakłóca pracę na wolnych obrotach, a brak podciśnienia to też brak wspomagania hamulców
Zmieniaj chłopie uszczelkę pod kolektorem ssącym . Tam jest nieszczelność uszczelka z Harta uratuje Waszeci resztę pieniędzy piszę z pełną odpowiedzialnością.A dlaczego przekonasz się jak je porównasz ,
Cała przyczyna była w nieszczelności pod kolektorem i odma i wszystkie rurki od niej była jeszcze oryginalna rurki miały już mikro pęknięcia i dostawał lewe powietrze ,spalanie wróciło do normy 7,3 a nie jak wcześniej 8,5
A może masz nieszczelność na kolektorze wydechowym? jakby zasysał powietrze w okolicach sondy to też by tak świrował. A druga sprawa korekty na poszczególnych cylindrach, może masz któryś wtryskiwacz niesprawny lub ciśnienie sprężania/szczelność cylindra za mała.
nieszczelność samsung nieszczelność próżnia nieszczelność hydrofor
zrobić antenę pokojową vitodens vitotrol huawei echolife hg8245h
suszarka elektrolux suszarka elektrolux
Jak wymienić łożyska w silniku Direct Drive pralki? Błąd P1700 w Oplu Astrze Easytronic - Diagnostyka i Rozwiązania